MALIK SCOTT: FURY WYBOKSOWAŁBY ORTIZA

Efektownym zwycięstwem nad Bryantem Jenningsem (19-2, 10 KO), którego w grudniu zastopował w siódmej rundzie, Luis Ortiz (24-0, 21 KO) porządnie namieszał w wadze ciężkiej. Jeden z czołowych amerykańskich zawodników w tej kategorii Malik Scott (38-2-1, 13 ko) wątpi jednak, aby Kubańczyk zdołał się wspiąć na sam szczyt.

- Myślę, że Fury by wyboksował Ortiza. Sądzę, że nawet Jennings mógł to zrobić, ale poszedł prosto na niego, bo ma duże serce do walki. Jennings stał za gardą, a Ortiz go łapał podbródkowymi. Nie sądzę, aby Jennings był skończony, absolutnie. Ma na koncie zaledwie 21 walk, jest silny. Przegrał, ale to się zdarza w boksie - powiedział 35-latek, który w ostatnich pojedynkach pokonał Tony'ego Thompsona i Alexa Leapaia.

Po wygranej nad Jenningsem Ortiz awansował na siódme miejsce w komputerowym rankingu portalu boxrec.com. Scott jest w tym zestawieniu ósmy. Prowadzi Tyson Fury, przed Władimirem Kliczką i Aleksandrem Powietkinem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tolek78
Data: 02-01-2016 12:27:19 
Widzę że nawet boxrec niezbyt ceni Wildera bo go nie ma na podium ich rankingu.

Co do pojedynku Fury - Ortiz jednego i drugiego bardzo lubię według mnie faworytem byłby jednak Ortiz nie dużym ale jednak 60 - 40
 Autor komentarza: xxxczokxxx6000
Data: 02-01-2016 12:37:35 
boxrec działa na zasadzie pkt więc nie jest przekupny :) stąd dosyć wiarygodny jest w porównaniu do rankingów federacji aczkolwiek są też dziwne rzeczy taki Głaskov przed ortizem ? no nie dotrwałby do końca walki lub Tarver przed Parkerem czy nawet naszym Artkiem
 Autor komentarza: Clevland
Data: 02-01-2016 13:28:32 
Ortiz ma mniejszy zasięg od Furego, ale wydaje mi się że dałby sobie z nim radę.
Ortiz potrafi to czego nie umie Kliczko- kontrowania po uniku, odchyleniu, walki w zwarciu, zadawania sierpów, ciosów na dół.

Fury ma dobre nogi i może rzucić swoim dyszlem i od razu zmienić pozycję.
Akcja po której USS posadził Furego byłaby dla Ortiza naturalna.
Kliczko ani razu jej nie próbował bo nie nauczył się używać prawego overhanda.

Pytanie jak Ortiz skracałby dystans i na jakie akcje byłby w stanie złapać Furego.

To byłaby na pewno ciekawa walka.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 02-01-2016 13:31:46 
Jeżeli chodzi o Ortiz vs Wilder.
Zasięg po stronie Ortiza. Wilder musiałby się narobić.
Wilder do tego jest dziurawy jak stanie za swoją gardą.
Nieosłonięte doły, dziura po obu stronach że rękawica wchodzi na szczękę.

Do tego Ortiz jest super szybki, ma timing, oczko.
Knockown na Jenningsie (drugi podbródek) pokazały, że widzi bardzo dużo i tam gdzie chce tam pośle rękę.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 02-01-2016 13:38:51 
Ze Scottem ciekawa odprawił całkiem solidnych "chłopców do bicia" dla mistrzów w postaci Leapai'a czy powinnien wygrać z Glazkovem nie oszukujmy sie wygrał to.
Ale nikt go nie chce oglądać w walkach mistrzowskich po plamie z Wilderem XD
Być może sie podłożył jednorazowo i nie wykluczone, że zdobędzie pretendenta w przyszłości.
Co do Fury vs Ortiz to dla mnie 50/50.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 02-01-2016 13:44:46 
Zdecydowanie zgadzam się ze Scott'em. Wielokrotnie już wspominałem, że nie widzę w tym bokserze nic nadzwyczajnego poza oczywiście jego siłą. Wg mnie to dzięki niej jak dotąd wyglądał ( na tle umówmy się średnich rywali) tak efektownie. Zgadzam się z Malikiem, że gdyby Jennings obrał inną taktykę ( nawet podobną do tej z walki z Kliczko) ten pojedynek mógłby wyglądać inaczej ( oczywiście nie twierdzę żeby wygrał gdyż Bryant jest dość ubogi jeśli chodzi o warianty w ataku). Jeśli Ortiz i jego sztab nie pójdą teraz drogą po pas IBF ( chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego) to nigdy nie zostanie mistrzem świata.
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 02-01-2016 13:45:18 
Dziwi mnie to troche . Wszyscy muwią i piszą że Jennings popełniał błędy wchodząc odkryty . A ja to widze tak . BY-BY poprostu boksował jak zawsze . W dystansie nie potrafił zrobić nic Ortizowi . Wiec tak jak z innymi prubował sie przebić do półdystansu zza podwujnej gardy . Tylko problem polega na tym że trafił na rywala który potrafił to wykorzystać . Ortiz może nie jest atletą . Ale to kompletny bokser z którym jeżeli nie masz rażącej przewagi warunków . Nie wygrasz siłą i kondycją .
 Autor komentarza: swarmer
Data: 02-01-2016 14:11:29 
Autor komentarza: titleshotthe
*
*
100 procent racji
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 02-01-2016 15:04:45 
@trashtalk

Zobacz co Kliczko zrobił dla Jenningsa, a co Ortiz. Władek często trafiał prosto w gardę, bo ma swoje akcje, którymi walczy od lat, czyli lewy-prawy prosty, lewy sierp z doskoku, czasem te jego dziwne wajchy wyprostowaną lewą ręką. I właśnie na te akcje przygotował się Jennings, dzięki czemu Władek nie zrobił mu większej krzywdy. Ortiz atakuje w różny sposób, pod wieloma kątami, każdy jego cios waży, ma świetny timing, szybkosć, precyzję, mocną szczękę, bije z dystansu i półdystansu, więc Jennings musiał wejść w półdystans, bo wolał przegrać przez KO niż zostać wypykanym. Fury niby skacze, ale repertuar ciosów też ma ograniczony. Dla mnie Ortiz to obecnie najbardziej kompletny zawodnik w HW.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 02-01-2016 17:57:01 
Jennings ma tą wadę że nie potrafi boksować w dystansie tj. Wykorzystać zasięgu.
W półdystansie nie dał rady bo leciał do przodu.
Ortiz pokazał klasę.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 03-01-2016 00:27:39 
Ortiz nokautuje Furego takiego z walki z Władem bez dwóch zdań Cuun miał go na deskach, Fury nie jest taki dobry jak wam się zdaje tylko uciekał od Władimira i kontrował z Kubańczykiem by dostał ko.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 03-01-2016 01:12:23 
tzrashtalk

obejrzyj jeszcze raz ta walke - zadna taktyka nie uratowala by bye-bye od porazki jak nie przez tko&ko to na pkt bo ostatnie 2-3 rundy juz sobie nie radzil jak w 2 i 4
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-01-2016 01:33:50 
qwerty890

tak z ciekawosci, jestes z woj. podlaskiego?:)

Co do samego tematu, przeciez tyson z wladem nie pokazal nic nadzwyczajnego, to leniwy bokser i w treningu i w walce. Taki prawdziwy cygan hehe nie narobic sie a zarobic. Wlad zrobil jeszcze mnie.
Ale dynamiczny ortiz nokautuje pewnie i furego i kliczko
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.