DEONTAY WILDER: BRIGGS BYŁBY ŚWIETNYM RYWALEM

Deontay Wilder (35-0, 34 KO) pozostał trochę na lodzie, bo choć 16 stycznia podejdzie w Barclays Center na Brooklynie do trzeciej obrony tytułu mistrza świata wagi ciężkiej federacji WBC, to wciąż nie wie jeszcze z kim. Po dwóch łatwiejszych walkach, teraz miał być ktoś znacznie mocniejszy, dlatego obóz championa na gwałt potrzebuje znanego nazwiska. Takim bez wątpienia byłby charyzmatyczny Shannon Briggs (59-6-1, 52 KO).

W tej chwili najpoważniejszym kandydatem do starcia z "Brązowym Bombardierem" pozostaje Bermane Stiverne (25-2-1, 21 KO), któremu przecież Wilder odebrał pas jedenaście miesięcy temu. Ale starcie z Briggsem lepiej by się sprzedało.

- Briggs jest chyba jedyną osobą, która uratowałaby wizerunkowo galę. Byłby świetnym rywalem, jednak są dwie przeszkody, czyli pieniądze oraz testy antydopingowe. Czy zaakceptuje oferowane przez nas pieniądze? On uważa się za kogoś znacznie większego niż jest w rzeczywistości. No i musiałby przejść testy antydopingowe - powiedział Wilder.

Obchodzący trzy dni temu 44. urodziny Briggs wstępnie wyraził zainteresowanie takim pojedynkiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 18:11:11 
Obóz Wildera jest śmieszny, najpierw mówi o tym, że Wilder potrzebuje kogoś mocnego, a później specjalnie nie potrafi znaleźć mu rywala na czas i wybiera Briggs'a. Do tego jeszcze żeby bumobij nie był za bardzo zagrożony wymagają od Briggsa testów antydopingowych.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 18:11:29 
"BRIGGS BYŁBY ŚWIETNYM RYWALEM"
///
Byłby mógł być rywalem w sytuacji awaryjnej gdyby nie to że nie istnieje w strefie rywali dla mistrza w zestawieniu federacji WBC .
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 07-12-2015 18:11:30 
A możę James Toney nie ma planów na 16 stycznia https://www.youtube.com/watch?v=M25igkHF_vk (1:50 :D) ?
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 18:13:07 
qwerty890
Obóz Wildera jest śmieszny, najpierw mówi o tym, że Wilder potrzebuje kogoś mocnego, a później specjalnie nie potrafi znaleźć mu rywala na czas i wybiera Briggs'a.
///
o czym ty piszesz ?
 Autor komentarza: malyboyy
Data: 07-12-2015 18:13:11 
To Charlie Zelenoff jest kontuzjowany, że Briggs jest brany pod uwagę ?
 Autor komentarza: contentgarden
Data: 07-12-2015 18:18:29 
Ja rozumiem Szejnona jako rywala. Tylko jedno "ale"... On nie jest w 15 WBC. Jak to rozwiążą?
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 18:18:34 
@PolskaKielbasa
"o czym ty piszesz ? "

"Po dwóch łatwiejszych walkach, teraz miał być ktoś znacznie mocniejszy, dlatego obóz championa na gwałt potrzebuje znanego nazwiska." --- o tym piszę. Jeżeli szukasz mocnego rywala to nie możesz dać mu miesiąc na przygotowania, bo wiadome jest, że to za krótki okres czasu na przygotowania. Wilder po prostu chce kisić pas tak długo, aż nie przyjdzie solidny rywal i nie da mu wpi***dol.
 Autor komentarza: royler
Data: 07-12-2015 18:21:06 
Już wolałbym Briggsa, aniżeli Stiverne'a. Myślę, że Wilder nie znokautowałby oponenta, a i jak "let's go champ" będzie trafiał, a będzie to ciekawość mnie zżera jak boommistrz zachowa się bo szczęka przetestowana nie była.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 18:25:28 
qwerty890
@PolskaKielbasa
"o czym ty piszesz ? "

"Po dwóch łatwiejszych walkach, teraz miał być ktoś znacznie mocniejszy, dlatego obóz championa na gwałt potrzebuje znanego nazwiska." --- o tym piszę. Jeżeli szukasz mocnego rywala to nie możesz dać mu miesiąc na przygotowania, bo wiadome jest, że to za krótki okres czasu na przygotowania. Wilder po prostu chce kisić pas tak długo, aż nie przyjdzie solidny rywal i nie da mu wpi***dol.
///
ztej twojej wypowiedzi zgodze sie jedynie z sugestią że Wilder jest prowadzony ostrożnie i stopniowo wprowadzany do walk z trudniejszymi rywalami . Miał być już uznany bokser z Topu - Głazkow ale to on sie wycofał .
Co do Briggsa to medialnie ta walka byłaby nawet OK i pewnie wielu chciałoby to zobaczyć ale problem jest taki że Briggs nie jest notowany w WBC przez to na dziś nie moze walczyć o pas WBC z Wilderem .
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 18:30:34 
Czyli co, powtórka z rozrywki, czyli weźmie Stiverne'a.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 18:31:53 
Niech bierze byle kogo, nawet z II setki. I tak liczy się walka z Povietkinem. Niech walczy albo czeka.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 18:32:21 
PS układy i układziki i kasa , chcesz walczyć o pas .... musisz nam wcześniej za to zapłacić , tak to sie kreci w organizacjach /federacjach mniej wiecej ...a Briggs chyba jak ja to widze atakuje bez wsparcia żadnej federacji oraz wygrywa ale te jego wygrane nie są warzące . Może jakby sie zgłosił do Hanmoya i coś by sie dogadali to za rok może miałby swoją kolejną szanse .
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-12-2015 18:40:17 
No nareszcie!W końcu się obudzili...☺
Let's Go Champ!!!😀
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 18:44:55 
@PolskaKielbasa

Nie ma nic za darmo. Chcesz walczyć to walcz ale twojej walki nie zoragnizujemy, nie pokażemy, nie będziemy jej promować; walcz na podwórku o śmierdzące gacie.
Każdy organizator tak może powiedzieć do niezadowolonych pięściarzy. Jednak każdy walczy bo dzięki nim zarabia. Aktor może grać w filmie nawet w swojej piwnicy i film z jego udziałem może tam wyświetlić. Gdyby nie wytwórnie, kina i my - chuja by zarobił. Tak jest też w boksie i w ogóle w sporcie i gdziekolwiek gdzie emitowane jest coś dla mass.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 07-12-2015 18:45:53 
Sprawa potoczyła się niefortunnie dla Wildera miał walczyć z Głazkowem, ten się wycofał z walki na rzecz łatwiejszego pojedynku o pas IBF do której moim zdaniem nie powinno dojść dopóki nie będzie rewanżu Fury vs Klicko, Kliczko miał ten pas 10 lat i mu się go odbiera od razu bez szansy na rewanż ? tak być nie powinno zapewne ktoś posmarował albo ta cała federacja słabo zarabiała na Władimirze dlatego chciała się uwolnić od niego i tylko czekała na okazje tak to wygląda. NIE POWINNO BYĆ WALKI O PAS IBF DOPÓKI NIE BĘDZIE REWANŻU FURY VS KLICZO!!!!, A GŁAZKOW KOZAK POWINNIEN Z WILDEREM TERAZ WALCZYĆ JAKOŚ NIKT NIE NAPISZE O GŁAZKOWIE ŻE SIĘ BOI ALE DEONTAYU ŻE WYBIERA BUMÓW ŻAŁOSNE TROLE (POZDRAWIAM WAS) HEJ :)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-12-2015 18:47:24 
@contentgarden - Po prostu wrzucą go do 15-stki i już...
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 18:48:15 
LennoxLewisLion
No nareszcie!W końcu się obudzili...☺
Let's Go Champ!!!😀
///
o czy piszesz :) czy może wiesz coś co sprawia że ta walka jest realna ?Czy tylko przeczytaeś tytuł i tak strzeliłeś ?
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 07-12-2015 18:49:24 
qwerty890 Data: 07-12-2015 18:11:11
Obóz Wildera jest śmieszny, najpierw mówi o tym, że Wilder potrzebuje kogoś mocnego, a później specjalnie nie potrafi znaleźć mu rywala na czas i wybiera Briggs'a. Do tego jeszcze żeby bumobij nie był za bardzo zagrożony wymagają od Briggsa testów antydopingowych.
*
*
To już jest kpina chyba z samych siebie. Nawet niedzielni kibice widzę, że tu robi się z nich durniów.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 18:53:15 
@deeceWzp

Mimo, że zgadzam się z tobą iż Głazkow się obsrał ale tak czy siak ma do tego pełne prawo.
Nikt mu nie każe walczyć. Obecnie Ukrainiec przegrywa z każdym z mistrzów czy byłych mistrzów.
Jak by nie było ale z deszczu pod rynnę czy z pod rynny pod fontannę...
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 18:54:59 
Adih4sh
@PolskaKielbasa

Nie ma nic za darmo. Chcesz walczyć to walcz ale twojej walki nie zoragnizujemy, nie pokażemy, nie będziemy jej promować; walcz na podwórku o śmierdzące gacie.
Każdy organizator tak może powiedzieć do niezadowolonych pięściarzy. Jednak każdy walczy bo dzięki nim zarabia. Aktor może grać w filmie nawet w swojej piwnicy i film z jego udziałem może tam wyświetlić. Gdyby nie wytwórnie, kina i my - chuja by zarobił. Tak jest też w boksie i w ogóle w sporcie i gdziekolwiek gdzie emitowane jest coś dla mass.
///
zdaje sobie o tym sprawe . Ciekawe np. czy Mistrz mający silne oparcie w promotorach oraz takiej osobie jak Hanmoy mógłby wybrać kogoś do walki poza federacją jaką w danej chwili re[rezentuje ...
I sam sobie odpowiem na to pytanie , pewnie tak jeśli :
1- oficjanie nie wystąpiłby przeciw danej federacji
2- byłyby zyski z takiej walki
///
:)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-12-2015 18:57:26 
PolskaKielbasa

Napisalem, ze sie w koncu obudzili, bo juz wczesniej proponowalem Let's Go Champ'a jako rywala w zastepstwie Glazkova, Szpilki, itd.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:02:30 
LennoxLewisLion
PolskaKielbasa

Napisalem, ze sie w koncu obudzili, bo juz wczesniej proponowalem Let's Go Champ'a jako rywala w zastepstwie Glazkova, Szpilki, itd.
//
spoko sam bym też chętnie to obejrzał . Ta walka ma potencjał pod kilkoma względami .Np Briggs to nie nasz Saleta :)
W sumie jak sie na codzień w topowych walka widzi wałki to dlaczego akurat ci nie mają zawalczyć z sobą a przypuszczam że walka byłaby autentyczna .
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 19:06:45 
Proponuję się wszystkim "zrzędom" nt. polityki boksu i sportu przyzwyczaić do tego co się w okół nas dzieje. Czy pojmujecie bądź nie przykład z aktorem, niech do was trafi że mogą robić sobie co chcą.
Mogą przywalić nawet PPV za 100 zł i im naskoczycie. Ci z Polsatu za galę PBN albo KSW rządają 40 zł.
Niech żadają. Jeśli lipę będą odstawiać to w końcu stracą dojne krowy - czyli nas i pójdą po rozum do głowy że lipny film albo przedstawienie nikt nie będzie chciał oglądać i nie będą zarabiać.
Ta polityka na dłuższą metę nie wyjdzie im na dobre. Mój tata np. wzgardził boksem bo spotkał się z wieloma z wałkowanmi werdyktami arbitrów.
 Autor komentarza: royler
Data: 07-12-2015 19:08:03 
Adih4sh

Są streamy i oglądam za darmo, nie widzę problemu :-)
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:11:38 
Adih4sh
//
Niewiem dlaczego teraz piszesz o PPV , ja zawsze pod tym nickiem ale i pod starym (atmel) zawsze wskazuje na to że PPV to jest zwykłe ruchanie w dupe kibica ...
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:13:22 
royler
Adih4sh

Są streamy i oglądam za darmo, nie widzę problemu :-)
////
tu nie chodzi o żadne streamy tu chodzi o to jak sie wali ludzi na kase .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:16:16 
Bo kto ma zapłacić za przekręt że nie będzie transmisji na wolnym kanale ? kto ? Kibic wyjebany w dupe .
 Autor komentarza: F30
Data: 07-12-2015 19:18:44 
mistrz świata wagi ciężkiej WBC liczy że gale uratuje mu emerytowany lets go champ niezłe jaja !!!
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 19:21:43 
A co na tych streamach obejrzycie ? Co najwyżej galę w kiepskiej jakości na której będą walki II ligi, dlatego że jeden drugiego unika albo są układy j/w.
Ja się do tego przyzwyczaiłem i jeśli jest ciekawe zestawienie wtedy sprawę traktuję podobnie jak premierę bardzo dobrego długo wyczekiwanego filmu albo jak dzień wypłaty :D.
 Autor komentarza: miedzybumemamistrzem
Data: 07-12-2015 19:22:28 
Let's Go Champ!!!!! Amerykanska szopka trwa dalej pozdrawiam wszystkich.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-12-2015 19:23:42 
Jest jeszcze jeden problem, conan jest chyba z 50-80 w wbc heh
Tojuz amira niech wciąga z tego 27
 Autor komentarza: royler
Data: 07-12-2015 19:25:17 
USatmel- PolishSausage

Bo są głąby, którzy za to płacą. I dają się nabrać na wydarzenie i jedyna opcją jest to, aby wykupili PPV chłopcze :-)
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:30:38 
Jeśli jakaś firma ,człowiek może zarobić na przekazie dla całego społeczeństwa treści np. sportowych a decyduje sie ograniczyć transmisje dla tych którzy wniosą jakąś ekstra kase to jak dla mnie ci ludzie z telewizji są jak wżody na dupie , ja rozumiem ich bardzo mocne polityczne usadowienie w naszym kraju .nie jestem pierwszy lepszy z brzega i rozumiem jakie przemiany i dlaczego zaszły w naszym kraju , ale
na wstrętne beznamiętne bogacenie sie bez jakichkolwiek ograniczeń osobiście pisze NIE .Atmeg.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 19:35:51 
A może z drugiej strony: Zwyczajnie przyzwyczailiśmy się, że mamy prawie za darmo taką walkę w TVP1 jak Fonfara-Chavez albo Pac-Manny. Niby cud miód i orzeszki gdyby nie te reklamy.

P.S. Przypominam, że TVP1 nie jest zupełnie za darmo bo abonemt też trzeba płacić choć wielu pewnie nie płaci. Chcą zrobić aby płacił każdy nawet ten kto nie ma telewizora a rozlicza się PITem bądź z dostawcą energii elektrycznej.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-12-2015 19:39:58 
to chyba zart......

z briggsem to do rekowskiego czy zimnocha
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:43:57 
Adih4sh
///
myśle że nikt niema na myśli dobrego przekazu za free . ale polityka izolowania ludzi od wydarzeń np. sportowych jeśli za to nie zapłacą jednostkowo za każde wydarzenie 40 zł jest chora i tyle :).
Powtorze tu moją teorie którą już kiedyś wygłosiłem , jęśli ci ludzie zdobyli by technike na to aby kontrolować powietrze ,kazaliby natychmiast płacić nam 60% tego co za życia wypracujemy aby mieć dostęp do powietrza ,
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:45:39 
Tu niemamy do czynienia z ludzmi , to są potwory ludzkie i kazdy powinien o tym wiedzieć :)
 Autor komentarza: Callisto
Data: 07-12-2015 19:46:48 
Miszcz Wilder powinien wziac rewanz z Charlie Zenoffem albo z ta kobieta ktora tak pieknie zknockoutowal byl kiedys na ulicy. Tylko tak mocni rywale beda w stanie wykrzesac z Denotaja miszczostwo ktore w nim drzemie.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:49:09 
LegiaPany
to chyba zart......

z briggsem to do rekowskiego czy zimnocha
////
Może do zimnocha może do wildera ,już nie bądz taki zasadniczy .liczy sie widowisko , niezla walka itp ..
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-12-2015 19:49:45 
callisto

niech zrobia tag team championship we 2 z floydem na 2 kobiety :D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-12-2015 19:50:59 
no ale wiesz ze dla mnie liczy sie sport i chociaz mnie to wnerwia co sie dzieje w ostatnich latach nie potrafie przestac "snic" o tym ze bedzie znow fajnie, sportowo.....
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 07-12-2015 19:53:22 
Autor komentarza: qwerty890

Sam jesteś śmieszny. Wielki bokserów ma już inne plany lub potrzebują więcej czasu na przygotowanie a dwa niektórzy starcia z Wilderem się po prostu boją.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 07-12-2015 19:53:36 
wielu*
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 19:54:50 
LegiaPany
///
wiec wiesz że jest mało sportowo , i co my mamy z tym zrobić poza pogadaniem sobie . Jak dla mnie kluczem jest jedno , jak dwóch wychodzi do siebie niech każdy z nich czuje zew zwyciestwa a dalsze klasyfikacje to jedynie pomoc jakas tam .
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 07-12-2015 20:02:44 
"jęśli ci ludzie zdobyli by technike na to aby kontrolować powietrze ,kazaliby natychmiast płacić nam 60% tego co za życia wypracujemy"
Każda usługa jakoś musi opierać się na technice. Czy to wyrób medialny czy czysto rzeczowy jak np. samochód. Produkcja tego czy owego skłania ludzi do ciężkiej pracy za którą nie musisz wcale płacić ale za darmo też nie dostaniesz, jeśli dostaniesz możesz co najwyżej do sufitu z radości podskoczyć. Nie mam pretensji do producentów o to jakie mają oferty ale o to w jaki sposób odbywa się z nimi dialekt między klientami już po zawarciu umowy.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 20:03:55 
powiem wam że to z kim Wilder zawalczy to tak średni mnie kręci ... tak naprawde czekam na walke NASZEGO MISTRZA Głowackiego ... na to czekam z utensknieniem ....
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 20:07:10 
Adih4sh
"jęśli ci ludzie zdobyli by technike na to aby kontrolować powietrze ,kazaliby natychmiast płacić nam 60% tego co za życia wypracujemy"
Każda usługa jakoś musi opierać się na technice. Czy to wyrób medialny czy czysto rzeczowy jak np. samochód. Produkcja tego czy owego skłania ludzi do ciężkiej pracy za którą nie musisz wcale płacić ale za darmo też nie dostaniesz, jeśli dostaniesz możesz co najwyżej do sufitu z radości podskoczyć. Nie mam pretensji do producentów o to jakie mają oferty ale o to w jaki sposób odbywa się z nimi dialekt między klientami już po zawarciu umowy.
///
szanuje cie , serio , nie znaczy ze sie zgadzam ...jesteś tu dłużej niż JA , może nawet lepiej czytasz boks , wcale tego nie wykluczam ale w tym temacie mam zupelnie inne zdanie niż ty .
 Autor komentarza: F30
Data: 07-12-2015 20:08:58 
ja mam tylko jedno do wtrącenia w kwestii ppv
pamietajcie kto w Polsce wprowadził to gówno , a później już się zaczęło szerzyć jak jakaś zaraza
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 07-12-2015 20:10:28 
Autor komentarza: F30

Oczywiście, że Polsat a kto inny no do spóły z Adamkiem "Quick Cashem"
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 07-12-2015 20:16:04 
Adih4sh
///
nie podejme dyskusji teraz ponieważ ja nie jestem człowiekiem z tytanu , ani mądry ani wytrzymały ...
na dziś nie znajde argumentów w rozmowie z tobą ...może jutro albo za tydzień, w każdym razie dziekuje ci za rozmowe ,za twoje zdanie ...
 Autor komentarza: Arabian
Data: 07-12-2015 20:24:32 
LETS GO CHAMP NO I JEST .
 Autor komentarza: rocky86
Data: 07-12-2015 20:38:14 
A niech biora ananasa. Tak czy inaczej wyciagneliby jakiegos ogóra, bo nikt sensowny nie wyjdzie teraz, wiec niech przynajmniej beda jajca.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 07-12-2015 20:38:49 
LegiaPanyData: 07-12-2015 19:50:59
no ale wiesz ze dla mnie liczy sie sport i chociaz mnie to wnerwia co sie dzieje w ostatnich latach nie potrafie przestac "snic" o tym ze bedzie znow fajnie, sportowo.....

xxx

Szanowny @kolego! Kiedy to w boksie na najwyższym poziomie było "fajnie, sportowo"?

Kiedy nikt nikogo nie unikał a zawodnicy kierowali się dobrem kibiców a nie troską o własną kieszeń?
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 20:46:15 
@Paulpolska
"Sam jesteś śmieszny. Wielki bokserów ma już inne plany lub potrzebują więcej czasu na przygotowanie a dwa niektórzy starcia z Wilderem się po prostu boją."

Jak się boją boksować to niech zmienią sport. W miesiąc to można co najwyżej przygotować strategię padania na matę. Sam Adamek powiedział, że miesiąc to dla niego za mało.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 07-12-2015 20:53:05 
a czemu nnie WAWRZYK ?
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 21:07:23 
Dajcie szansę Briggowi! On jest świetnym nazwiskiem, jest bardzo charyzmatyczny, umie zrobić show przed walką. Poza tym ma kowadło w łapie i mocną szczękę (ustał wszystkie bomby Vitalija). Poza tym Briggs już się przygotowuje do walki o pas MŚ od 5 lat (od momentu gdy przegrał z Vitalijem) :D
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 07-12-2015 21:09:26 
Dno i setki kilometrów mułu !!!

Gównix Wilder doczołgał sie na bumach do pasa WBC i odstawia wraz ze swoim teamem szopki. Te klauny specjalnie zwlekały z zakontraktowaniem kogoś normalnego na walke tylko po to żeby wziąść jakiegoś buma last minute (jak wypalony dziadunio Briggs) bo rzekomo nikt nie chciał walczyć !


btw czemu w takim razie pogromca bumów i kobiet nie wyjdzie do Powietkina ? Pierd... że gale "ratują"
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 07-12-2015 21:15:50 
"Po dwóch łatwiejszych walkach, teraz miał być ktoś znacznie mocniejszy, dlatego obóz championa na gwałt potrzebuje znanego nazwiska."


Po dwóch łatwiejszych walkach obóz tego bumotłuka najchetniej zakontraktowałby kolejne dwie łatwiejsze walki.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 21:20:40 
Mówię wam, Briggs to nie jest słaby rywal. Jest lepszy od Moliny i Duhapassa.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 21:21:22 
Deontay Wilder wyrasta nam na takiego Giennadija Golovkina wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 21:42:57 
Briggs przegrał z Vegetą zawodowego boksu Vitalijem Klitschko będąc w gorszej formie niż teraz. Żyjący Son Goku zawodowego boksu Klitschko miał wymówkę by z nim się nie bić.

Zresztą... widzicie takiego Wlada w 90tych latach? Oni by hamowali dojście do pas Tysona, Holyfielda, Foremana tłumacząc, że są za starzy i legend obijać nie będą. Unikali by prospektów takich jak Golota, Tua, Briggs, a o Lewisie, McCall'u, Bowe'ie nie chcieliby nawet słyszeć. KPINA. Totalna kpina z tego sportu.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 21:48:31 
Nie dziwie się, że Briggs ich nienawidzi skoro przez Klitschków uważany jest za jakiegoś totalnego buma a jest jednym z najlepszych zawodników w historii tego sportu. 44letni Briggs stanowi poważne zagrożenie dla Wladimira więc jako rywal Wildera nie będzie zły.

https://www.youtube.com/watch?v=tDmG3pBDiHE - Lennox vs Shannon Briggs

Walka przerwana po tym jak Briggs zamachnął się ciosem przepruł powietrze i z tego powodu się przewrócił.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 07-12-2015 21:50:22 
Brazowy Bumbardier mowil ,ze ozywi wage ciezka ,ale jakos dziwnie sie do tego zabiera obijajac Dupasow,wyrwal sie na trzecia dobrowolna obrone ,zeby odwlec lomot od Povietkina .Dobrze ze Fury wygral z Ukraincem ,a do tego zwakuje IBF ,przynajmniej dodatkowa pcja ,moze cos sie bedzie ciekawego dzialo ,bo Wilder bedzie tylko pas blokowal ,gadajac z kogo on znokautuje
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 21:51:42 
Briggs zasługuje na walkę o pas bardziej niż Pulev, Takam, Andy Ruiz Jr., Stiverne i Cunningham.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 21:52:39 
@Ernesto

Takich prospektów jak Gołota? Daj spokój. Gołota miał szklaną szczękę - chyba pobił rekord przegranych w 1 rundzie. Nawet Przemek Saleta go znokautował.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 21:56:01 
Molina był zawodnikiem, którego obserwowałem wcześniej zanim wyszedł do Wildera. Liczyłem, że Carlos pokaże się światu nad kimś wysoko notowanym, ale Deontay go wyhaczył i wziął na dobrowolną.
Duhaupas był mało medialny, ale również go zauważyłem. Twarda głowa nie był nigdy znokautowany. Zawodowy mistrz Europy, który walczył na Niemieckim podwórku i dał równe starcie Teperowi. Jak na rywala na szybką łapankę całkiem niezły, ale przez słabą medialność raczej będzie unikany. Pulev mógłby go wziąć.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 21:56:19 
Gołota został znokautowany w 1 rundzie przez Lennoxa (w 90 sekundzie), Brewstera (w 53 sekundzie), Austina (w 1 rundzie) i przez Granda w 10 rundzie. A w dodatku przez półciężkiego Adamkę i słabego kick-boxera Przemka Saletę. Czy był większy szklarz w wadze ciężkiej? Chyba tylko Herbie Hide.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 21:59:39 
Mam skrytą nadzieje ze Briggs sprawi niespodziankę jak Tyson jeśli dojdzie do walki :D LETS GO CHAMP !:D
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:01:33 
Varan

Kto znokautował Gołotę, że miał szklaną szczękę? Adamek obijając inwalidę ciosami na korpus czy Saleta bijący w tył głowy, który rzucił nim o matę chwytem zapaśniczym? PBN tu nie przywołujmy ponieważ te walki nie miały sportowego sensu.

Lennox usadził go dwa razy, a sędzia przerwał, myślisz, że Golota by nie wstał?
Lamon Brewster staremu Golocie nic nie robił, po prostu szedł do przodu zadawał ciosy, Andrzej się cofał, tylko, że Brewster pchał się na niego i Golota tracił kontrolę na nogach. Jednak to nie były "nokauty". Na pewno stwierdzenie, że miał szklaną szczękę to głupota dlatego, że otrzymywał podczas kariery ciosy od takich puncherów po których większość czołówki by nawet na bok się nie przekręciła podczas odliczania.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:04:59 
Varan

Jedyny "nokaut" KO dał mu Lewis po tym jak sędzie przerwał walkę. Drugi raz KO dostał z Saletą... ale co to było...
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:05:09 
Varan- to nie szklana szczęka to tylko psychika... mam nadzieje ze jestem trollem :D pomiąłeś walke z Sanders'em celowo ?
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:05:37 
jestes *
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:06:15 
@Ernesto

Mów sobie co chcesz, ale nokauty w 1 rundzie to fakty, które przeszły do historii. Gołocie samemu się odechciało walki z Lennoxem. Gdyby mógł wstać to by wstał, ale nie był w stanie i ta walka to nie była duma dla Polski tylko jedna z największych kompromitacji. To co robił Brewster to był pressing i atak a Andrzej nie mógł znieść presji i się wywracał. Skoro takie pchanie się i nachodzenie wywalało go na ziemię to świadczy o jego odporności na ciosy? Z kolei w walce z Austinem padł w 3 sekundzie po pierwszym zadanym ciosie tak jak Saleta po ciosie Najmana! A z Grandem jak wytłumaczysz nokaut w 10 rundzie?
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:09:19 
@DirtyBeard

Słaba psychika to taki życzeniowy mit, który kibole i fanboye Andrzeja wymyślili, żeby usprawiedliwiać wszystkie jego kompromitujące porażki. Dużo łatwiej jest im powiedzieć po 53 sekundowej walce, że gdyby Andrzej nie przegrał to by wygrał, że gdyby nie psychika to by rozniósł tego i tamtego. Psychika może wpływała na niego w 10 %, Andrzej po prostu nie miał odporności na ciosy, nie miał też wykańczającego ciosu - miał naruszonego 2 razy Ruiza w 2 rundzie a nie był w stanie go wykończyć. Jak Bowie chwiał się na linach i był półprzytomny to Gołota też nie mógł go skończyć. Tragedia a nie psychika.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:10:26 
Jak dla mnie to Brewster mógł i 20 razy kłaść na deski Golote i nic by mu nie zrobił, zmęczyłby się i jeszcze sam przegrał ;)
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:12:50 
@Ernesto

Za tym trzecim razem Gołota był już nie zdolny do walki. Był przez Brewstera lany jak małe dziecko i sędzia dobrze zrobił, że przerwał ten nie równy pojedynek. Zaoszczędził tylko Andrzejowi wstydu i zdrowia.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:14:07 
varan

Robię teraz ranking top100 wagi ciężkiej od lat 1920-2010 i uwierz mi akcje Goloty stoją wysoko.
Z Grantem? Wyłapał mocny cios, ale nie został przecież znokautowany.
Spójrz na to, że gdyby nie gongi kończące rundy to by pokonał i Granta i Ruiza już w pierwszych.
Przywoływanie walko z Bowe gdzie obaj byli na wykończeniu fizycznym...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:14:55 
varan

On przerwał walkę z Gołotą dlatego, że była zasada "3 nokautów" a nie dlatego by zaoszczędzić Gołocie wstydu i zdrowia.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:16:25 
Walka Golota v Lewis była o bycie numerem 1 Heavyweight lat 90tych. ;)
 Autor komentarza: gerlach
Data: 07-12-2015 22:18:20 
Wilder przegra z Briggsem. Bedzie to kolejny wstrzas w HW. Wilder to skladak. Wystarczy, ze Cannon wbiegnie w niego na dynamice w pierwszych sekundach i liznie szczene. Moze go zaorac takim ciosem nawet przez garde.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:19:52 
nie zgadzam sie z Toba varan, kazdy ma swoja opinie poglady na dane sprawy. Jenak dalej uważam ze Andrzej mogł wiele więcej ościagnać był zabardzo cisniety przez media na całym Świecie jako nadzieja białych przy dominacji afroamekryanów w danym czasie, powiedz mi ktory z ciezkich ma teraz podobny do niego styl ? Chodzi mi balans tułowia i uniki , miałspecyficzny styl tylko zabrakło kropki nad i . A walka Saleta, Adamek .... wszyyscy wdzieli ze ledwo sie ruszał.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:19:59 
@Ernesto

No i na jakim miejscu umieściłbyś Gołotę? Żaden ceniony amerykański ekspert nie umieściłby go wysoko i nie dawałby mu większych szans z dobrym technicznie i mocno bijącym czarnoskórym pięściarzem. Grand walnął go mocnym ciosem, Andrzej się poddał bo wiedział, że ze swoją obroną, będąc zamroczonym dostałby ciężki nokaut i nie było sensu kontynuować walki.

https://www.youtube.com/watch?v=b-jpYXHEilU nikt mi nie powie, że ta walka nie była kompromitacją dla Polski. Trochę mniej sentymentu, zobacz na minę Andrzeja po walce, on był półprzytomny i nie wiedział co się dzieje, pewnie myślał, że walka trwa nadal. Szklana szczęka i tyle.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:21:52 
@DirtyBeard

Jaki styl? Gołota miał słabą technikę - walił tymi swoimi cepami na oślep i nie umiał się bronić przed ciosami. Adamek pokazał mu co to znaczy technika, elastyczność i kombinacje ciosów. Niby wielki balans a wszystko wyłapywał i co chwila padał na deski. Co do Przemka Salety to oni byli w tym samym wieku, więc mieli równe szanse tak jak w 2000 roku.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:22:05 
Co nie zmienia faktu, że walka Lennox Lewis v Andrew Golota była za wcześnie. Golota miał za sobą dwie ringowe wojny i ponad roczną przerwę od boksowania. To jest jednak wina Raya Mercera, który nie chciał do Gołoty wyjść.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:23:51 
Varan

Na początku kariery Golota był promowany jako kopia stylu Jacka Dempseya.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:23:56 
Gerlach- Licze na to :D popatrzce jaka jazda bedzie Fury mistrzem Shannon mistrzem :D 2 Wariatów w posiadaniu pasów w królewskiej kategori :D ale wątpie ze Wild da mu szanse, przy jego stylu Shannon naprawde ma duze szanse
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:25:08 
Varan

Golota miał właśnie styl i to unikatowy, widowiskowy Będą tak dużym facetm spójrz na balans jego tułowia. Nawet z Adamkiem się tym popisywał.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:25:50 
Jeżeli chodzi o czołówkę to jedyne szanse dawałbym Gołocie z Holyfieldem, bo Evander to taki trochę cruiser z watą w łapie, poza tym wydaje mi się na podstawie walk obydwu z Bowe'm, że Holyfield pasowałby Gołocie. Skoro Gołota obijał Bowe'a, który obił Holyfielda to Gołota obiłby Holyfielda.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:28:01 
varan co ty pierd..... :D Kiedy Adamek walczył z Gołota ?2009 rok kur... :D jeśli patrzysz na takie walki to nteresujesz sie boksem czy feak fightem ?
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:28:24 
Varan

Zobaczę, póki co plasuje się na 8 miejscu w latach 1990-1999 i na miejscu 14 w latach 2000-2009. W rankingu of all the time zsumowane są osiągnięcia ze wszystkich dekad, a niewielu zawodników walczyło w kilku tak by odnosić większe sukcesy.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:30:51 
Wg. mnie Tomek Adamek z walki z Arreolą pokonałby Gołotę z lat 90-tych samą psychiką, sercem do walki i techniką. Wg. mnie byłoby 96-94 dla Tomka. Szpila to by go znokautował.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 22:31:20 
@varan
Gołota w walce z Adamkiem i Saletą był wrakiem, który nie powinien walczyć, ale polscy cwaniacy chcieli się wybić na jego nazwisku do końca. Zobacz kogo w HW obijał Gołota, a przez kogo był obijany Adamek. Gołota z najlepszych czasów robiłby z Adamkiem co by chciał, bo był o wiele silniejszy, a z Saletą nic by nie robił, bo ten nigdy nie osiągnął chociażby połowy tego co Gołota.

Ogólnie świetnie dogadałbyś się z rafałkiem, czyli pisałbyś do siebie z 2 kont, bo rafałek to ty hehe. Pozdro ;)
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:31:25 
Varan nas Trolluje :D cieszy teraz pewnie morde a my mu wykładnie robimy :D no chyba ze siena boskie nie zna ?. Jak dla mnie Andrzej sie zapisał w histroi i to nie przez te ciosy ponizej pasa Szkoda ze nie miał obrych psychologów przed walka bo źle znosił napięcie...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:31:47 
Muhammad Ali za same lata 70te dostał u mnie prawie dwa razy więcej punktów niż Wladimir haha
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 07-12-2015 22:34:01 
Briggs to jednak jest jebnięty :

https://www.instagram.com/p/_AUEoCDFpq/

hahahahaha
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 22:36:04 
@NATHAN

Zaczęło się, tylko Wilder wspomniał o Briggsie a ten już filmiki składa xD
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:37:40 
@qwerty

A Saleta to był młodszieniaszkiem i 25 letnim prospektem z całą karierą przed sobą? Człowieku - Przemek Saleta 2 lata przed walką z Gołotą dostał od NAJMANA największe lanie w karierze! Padł w 3 sekundzie po ciosach takiego bokserskiego zera jakim jest Najman i w stójce dostawał niezłe lanie a sam znokautował Gołotę.

A zobacz sobie - kogo Gołota dostawał przez pierwsze 28 walk a kogo dostał Szpila w ciągu swoich pierwszych 18 walk?
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:37:51 
myślałem ze tu będzi jakas konstruktywna wymiana zdań o boksie :D chyba zaczynam żałować ze konto założyłem przez Varana :D Pinezka nokautuje Andrzeja :D hahahha Szanuje obydwu ale kurr bez przesady :D
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:40:28 
Szpila w ciągu swoich pierwszych 18 walk dostał byłych mistrzów świata takich jak Owen Beck, Jameel McCline, Danny Williams i Adamek oraz takich pretendentów jak Taras Bydenko i Brian Minto i wszystkich pokonał. A kogo pokonał w ciągu swoich pierwszych 20 walk Andrzej?
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:41:32 
Dlaczego odmówił walki z Wildem ? bo tylko 250 tys $ ? kurwa ..... powaznie jeb... Floyd chce 250 mln ? za walke
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-12-2015 22:41:41 
Hahah Briggs jaki stręczyciel hahahaha
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:42:21 
@DirtyBeard

Bo Szpila celuje w wakat IBF, prawdopodobnie będzie walczył o niego z Glazkovem o ile Charles Martin przegra z Brazilem.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:43:08 
Varan :D idz spać bo pier...sz strasznie Jeśli sie dostaje walke od Mistrza to sie ja przyjmuje.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:44:11 
Wiem ale WBC chyba lepiej mieć na brzuchu niz IBF ?
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:44:48 
@DirtyBeard

Szpila celuje w Glazkova i jego IBF bo wie, że Glazkov jest podobny stylowo i warunkami fizycznymi do Adamka i by Glazkova wypunktował tak jak to zrobił z Adamkiem.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 22:45:02 
@varan
A kogo pokonał Mike Tyson? Prawie same no name'y. A przegrał z Douglasem, Holyfieldem, Lewisem, nawet z McBridem. Czyli idąc twoim tokiem rozumowania, Mike był bumobijcą.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:46:13 
@qwerty890

Mike Tyson to produkt marketingowy, który nie wygrał z żadną legendą boksu, gdy dostawał mocniejszych rywali takich jak Lewis czy Holyfield to przegrywał a robi się z niego najlepszego mistrza w historii. A to Vitali jest najlepszym mistrzem w historii.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:48:34 
Varan zyje w swoim Świecie ... Glaz pokonał Adamka pod koniec jego kariery ... Stary Adamek z początku przeskoczenia do Królewskiej kategori bił by Szpile Gołote I salete na jednym ringu jako sparingpartnerów ... Patrz troche szerzej
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:49:38 
........... wiedziałem ze troll :D masz piwo Varan u mnie :D !
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:53:23 
@DirtyBeard

Ale wg. mnie Szpila bardziej zlał Adamka niż Glazkov.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 22:53:54 
@varan

"A to Vitali jest najlepszym mistrzem w historii."

a na 2 miejscu Władymir xD
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-12-2015 22:54:34 
Troll i Org

bylo tak, mniejwiecej do czasu wejscia na rynek wbo
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 22:55:05 
@qwerty

Wladimir ma miejsce w pierwszej 5-tce, ale jest w każdym aspekcie gorszy od swojego starszego brata. Gdyby nie oszustwo z Lennoxem Lewisem i złamane plecy w walce z Byrdem to Vitali byłby niepokonany jak Rocky Marciano.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:58:05 
jak dla mnie był nieprzygotowany wgl. podszedł do walki po obiadkach u mamusi , zero diety, zero treningów wydolnościowych itd duzo mozna gadać otym :D o tak jak ja bym teraz miał wyjśc hmm z moja waga aktualnie po opierdalaniu sie 2 lata do GGG :D hahaha one shot one kill :d najbardziej mnie w tym wsyztskim cieszy jedna rzecz :D boks zawodowy zaczyna zyć swoim zyciem od nowa :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 22:59:30 
Głazkow jest taki promowwany dlaczego nie wyjdzie do Wilda ? Saszka tez strasznie promowany na nowego mistrza dlczego nie chce z nim walczyc 16 stycznia ?
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 23:01:21 
@DirtyBeard

Nie oszukujmy się. To nie o przygotowanie i wagę chodziło. Szpila zawsze był lepszym ciężkim od Adamka. Szpila to po prostu naturalny ciężki, który ma 196 cm wzrostu, jakiś 2 metry zasięgu łap i ponad 100 kg. A Adamek to nadmuchany półciężki, który 8 lat temu walczył w wadze do 79,5 kg. Szpila zmiótłby Adamka w hw w każdym okresie kariery.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:02:54 
Varan sie masturrubje do Klitchkow . owszem szanuje ich za obrony i przestój w wadze ciężkiej. Mam nadzieje ze Derrick wróci, strasznie licze też na Kubańczykow :D Ortiz moze namieszać ...
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 23:03:07 
@varan

chyba złamane żebra nie plecy xD sędzia trochę za szybko przerwał walke ale kontuzja Vitalija była poważna więc może dobrze że ją przerwał
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 23:04:43 
@qwety890

Gdyby ją przerwał w 7 rundzie to by było liczenie głosów i Vitali wygrałby co najmniej 67-66 (nawet jakby przegrał 7 rundę), ale sędzia celowo przerwał w 6 rundzie, bo do 6 rundy pas zachowuje mistrz. To nie o przerwanie a o moment przerwania była ta cała awantura.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 23:05:09 
@DirtyBeard

"Głazkow jest taki promowwany dlaczego nie wyjdzie do Wilda ?"

W miesiąc nawet nie nauczyłby się dobrze padać na matę xD A tak serio to nie wiem na co on czeka.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 23:06:00 
Mówię wam Glazkov i Szpila czekają aż Fury zwakuje pas i IBF wyznaczy ich do walki, to jest proste jak budowa czołgu T-55. Oboje mają większe szanse ze sobą niż z Wilderem.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:06:11 
Szanuje Szpile za postep jego kariery ale wręcz przecinwie uwazam ze jeśli adamek biłby sie z nim w swoim prim'e jak GRANT czy Aureeola too dostałby baty ... potem walka z Chambersem i juz bylo wiadomo ze nie daje rady wystrzelał sie zabardzo :D ogladałem walke w barze jak krzykłem ze Adamek przegrał to mnie chcieli zabić :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:09:13 
iście na pkt wygrał :D hahah wkoncu keathy ala :D Varan :D a teraz pytanie Tyson vs Klinczko w rewanzu ?:D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:10:12 
lubie rozmawiać z ludzmi z odmiennym zdaniem :D moze dojdziemy do jakiegos konsensusu :D nowy tu jestem ale org od 5 lat pgladam :D i promuje
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 23:10:48 
@varan

Jakby nie przerwali w 6 rundzie to już by nie przerwali wcale i walka bylaby az do nokautu na Kliczce, bo Lewis miał jeszcze troche sił, a Vitali wygladał coraz gorzej.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:13:23 
to tak jak z gargula vs myszkin .. cieżki nokaout w powietrzu
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:15:28 
qwerty* Varan* jaka macie 10 wagi ciezkiej ?
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 23:19:37 
U mnie to jest tak:

1. Wilder.
2. Fury.
3. Povietkin.
4. Władek Kliczko.
5. Ortiz.
6. Jennings.
7. Glazkov.
8. Teper.
9. Pulev.
10. Martin.

@DirtyBeard
To tak na szybkiego robiłem. Można się nie zgadzać z ta listą. A u ciebie jak to wygląda?
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 23:24:00 
W miejsce Tepera wstawiłbym jednak Joshua'e, poniżej niego wszyscy w dół, czyli Martin wylatuje z listy.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:27:04 
mam lekko odmnienne zdanie.
1.Josuha
2.Fury
3.Klitchko
4.Jeinnings
5.Ortiz
6.povietkin
7.Taper
8.Glazkov
9.Haye
10..... soro sie ich tu znajduje nie potrafie wybrać jednego
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:28:50 
ty zapomniałem o Wildzie :Djest na5 4 miejscu wiec reszta leci w góre :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:31:24 
Wild tak naprawde nikogo dobrego z czołowki nie pokonał musisz sie z tym zgodzic stary. Ciekawi mnie jedno dlaczego Pinezka nie wziął walki z nim i w wywiadzie powiedział ze 250 $ to za mało ....
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:33:16 
Kreowany na Tysona więzienie itd :D tak naprawde Majki nic nie mówił tylko whcodził i załatwiał wszytsko w kilkadziesiat sekund :D ale Varan dalej mówi ze to tylko wytwór marketingowy ...
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:37:33 
qwerty nie brakuje Ci Chisory idacego cały czas do przodu ?:D mam nadzieje ze sie odbuduje i wróci do formy z Furym 2 i Heleniusem :)
 Autor komentarza: Arabian
Data: 07-12-2015 23:39:11 
Dirty

Joshua za wysoko nie wiem skąd ci się na 1 znalazł ale ro twój ranking ,Tyson gadał dużo i to niezbyt miłych rzeczy ,mówił reporterom żeby się pierdolili itp,ale w ringu zamiatał to prawda ,Marketing przy każdym znanym bokserze ma swój udział i każdy z nich jest po części produktem marketingowym.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 07-12-2015 23:44:56 
@DirtyBeard

Szpila nie wziął tej kasy bo za ogórasów których teraz obija zarabia więcej.

Chisora już się nie odbuduje, Vitali go ładnie obijał przez 12 rund co na pewno odbiło mu się jakoś na zdrowiu, Haye tez z nim wygrał, Joshua by go rozniósł, Fury wypunktował... za duzo by wymieniać dlaczego Chisora nie wróci. Czy ja wiem czy szkoda, w walce z Vitem pokazał że potrafi iść do przodu i przyjmować ciosy, ale to chyba była jego najlepsza walka w zyciu.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 23:48:16 
Sorry, przysnąłem trochę.

1.Tyson Fury
2.Wladimir Klitschko
3.Deontay Wilder
4.Alexander Povetkin
5.Anthony Joshua
6.Bryan Jennings
7.Kubrat Pulev
8.Artur Szpilka
9.Luis Ortiz
10.Joseph Parker

Przy czym 1 miejsce dałem Fury'emu tylko SYMBOLICZNIE za pokonanie Fury'ego. Jestem pewien, iż Władymir Kliczko nadal jest najlepszym ciężkim i nie ma sobie równych i udowodni to w rewanżu z Fury'm :)
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:48:44 
arabian :D " HABIBI" pod koniec 2016 bedzie mistrzem Świata chodzi mi o Joshue. Bedzie bronił pasy dłużej niz Klinczko(wielki szacunek dla byłego Mistrza). Szkoda ze wypadła walka z Whytem, myśle ze by wyszedł do Wilda, jest zbyt pewny Josh by go posadził. Jego technika jest fascynująca zarzucił by go ciosami jak Jacobs Qullina
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 23:50:45 
@qwerty

Tak, zgadzam się. Chisora to pięściarz jednej walki, z której zostanie zapamiętany. Z pewnością zaprezentował się z Vitalijem lepiej niż wszyscy jego rywale od 2008 roku, aczkolwiek należy pamiętać iż Vitali od 2 rundy walczył ze złamaną ręką. Dereckowi jeszcze świetnie wyszła walka o pas Mistrza Europy z mocno przecenianym i przereklamowanym Hereliusem w Finlandii i go oszukano na punkty.
 Autor komentarza: varan
Data: 07-12-2015 23:52:59 
a co do rankingu to zastrzegam sobie prawo dacia Haye'a na 6 miejsce, gdy ten udanie wróci w styczniu
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:55:11 
Tak wiem, ale strasznie Dericka lubie :D moze przez moja sympatie go wysoko cstawiam i czekam na niespodzianke tak samo było z Furym panowie potrzeba nam naprawde dobrych mistrzow a nie maszyny ktore mowia tak nie :D wiecie o czym mowie moze to morkating moze nie ale co za tym idzie alki sa duzo ciekawsze :D kazdy z nas kocha potrkrecanie emocji jak Batman czy ALi :D do tegoo dodajaca naprawde dpbry bok wiekszosc oczernia Furego ze nie potrafi walczyc ze słaba walka ..... tylko ludzie ktorzy sie interesuja widzieli jak osmieszyl Kliczke
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 07-12-2015 23:58:18 
Varan ale powiedz mi kto wzbudza wieksze emocje w walkach niz Derrick :D wiem ze to było marketingoowe zajście naplucie w twarz Witkowi :D stray jak to ogladałem na żywo to sam piwo wyplułem ze smiechu :D potrzeba takich akcji ym bardziej jak sa pozniej potwierdzone w ringu determinacja!
 Autor komentarza: Arabian
Data: 08-12-2015 00:01:16 
Dirty

Dla mnie joshua do opykania przez Tysona ,i do pokonania dla Povetkina bo młody lubi ruszyć z kopyta a Povetkin bije najmocniej w HW.
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:02:11 
@DirtyBeard

Tak, ale pamiętaj, że gdyby Dereck walczył w 100 % zdrowym Vitalijem to Dereck nie miałby możliwości pokazać swojej determinacji tak jak pokazał ją walcząc z Vitalijem, który miał złamaną rękę od 2 rundy.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:02:39 
Pinezkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkem sie strasznie zgrywał przed walkami a póżniej padał, wstawał za to szacunek ale uwarzam ze jesli zgrywasz sie na krola HW to nie rezygnujesz z walki o pas ! kur... panowie badzmy realistami .....
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:05:56 
esz co mi nabjardziej zaimponoało w Dericku ? walka z Hay'em ie wiedział co sie dzieje padał na mate ale i tak dalej rzucał ciosami w powietrze. POkaż mi drugiego takiego boksera ?! który jest nokautowany to naprawde mocnym ciosem/ciosami i dalej walczy wbrew naturze ?
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:06:04 
@Dirty

A Ty nie bądź idealistą. Dostał propozycję od Wildera za jakieś ochłapy, podczas gdy nie ZREZYGNOWAŁ całkowicie z walki o pas i prawdopodobnie w 2016 zawalczy z Glazkovem. A jak z nim wygra to czekają go grube miliony $ za obrony a nie jakieś marne 250 K.
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 08-12-2015 00:08:05 
Povetkin bije najmocniej w HW, Tyson to twór marketingowy, Dereck pada ale dalej rzuca ciosami, zebrało się kilku trolli i można się nieźle pośmiać na wieczór :)
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:08:46 
Szpila to taki trochę Miguel Cotto wagi ciężkiej. Wybiera opcje, które są dla niego najlepiej opłacalne finansowo i realne do wygrania a odrzuca te mało płatne, które są wręcz niemożliwe do wygrania (vide GGG).
 Autor komentarza: Arabian
Data: 08-12-2015 00:11:46 
Tak to kto ma taką petarde jak sasza on jedyny w HE robi klasyczne KO i to na bykach a nie bumach
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:15:02 
boles.... co tam dalej masz w niku :D zobacz sobie nokout na derecku z hayem :D kurwa stary dla prawdziwego " Prawilniaka z Osiedla ' 250t$ jest mało ? a jak Wygra z Wildem to jeszcze wieksze ? Strasznie stronniczy jesteś.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:16:12 
https://youtu.be/loNDw8yEkTg pasuje :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:18:57 
hahaha :DSzpila to Cotto ! :D kurwa jak stoczy walki z najlepszymi w swojej kategori wagowej i 3 innych :D to sobie jego twarz na plecach wydziaram :D bez przesady trollku :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:20:08 
potrollujmy cały internet po co sie na org ograniczać:D
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 08-12-2015 00:25:34 
widziałem ten nokaut wielokrotnie za niego można jedynie pochwalić Heya a nie Derecka, że niczym zarżnięty kurczak miał jakieś tam nerwowe podrygi. Ma serce chłop, ale umiejętności niestety przeciętne.

Powietkin bije mocniej od Kliczki albo Wildera, nie sądzę, ale jest kotem w każdym aspekcie bokserskiego rzemiosła, fajne ma te krótkie sierpy ale nie najmocniejsze - w mojej opinii jest tak, w twojej tak.

Poprostu kilku z Was, a może i wszyscy podpuszczacie - niezły z tego ubaw w ten nudny wieczór :)
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:28:50 
@DirtyBread

Człowieku, Szpila prawdopodobnie z Wilderem na dzień dzisiejszy by przegrał a Glazkova wypunktowałby 116-112, 114-114 i 117-111, więc zdobyłby pas IBF i zarabiałby miliony za obrony.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:33:36 
jeśli chodzi o Derecka to pisałem na poważnie :D tak samo szanuje Arreol'e sa dośc ciekawymi osobami którzy wnosza w ten sport charyzme i serce, a jesli chodzi o technike to wiadomo ze maja braki i miedzy walkami sie opierdala.... :D potrzebuja duzych wyzwań żeby sie wziąść za porządny trening jak to zrobił Tyson ostatnio. Tak samo jest z Chavezem Jr.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:35:30 
Varan :D chyba kurwa na POLSAT BOXING NIGHT :D hahahaha
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:38:26 
Słyszałem ze teraz Szpila bedzie wychodził do Ice Cube - Today Was A Good Day :D hahah
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:40:20 
@DirtyBread

Mam poważne podejrzenia chłopie, iż trollujesz i nie piszesz na poważnie. Artur akurat ma bardzo wielką wartość marketingową. Swoją charyzmą, wyglądem, tatuażami i efektownym stylem walki przypomina Miguela Cotto wagi średniej. W dobie gdy dzisiejsza waga ciężka jest słabo obsadzona. Poza Fury'm, Wilderem, Haye'm czy dziadkiem Briggsem mamy same dyplomatyczne pierdoły, które ważą swoje wypowiedzi to taki Szpila jest diamentem tak jak niegdyś Mike Tyson w latach 80-tych i 90-tych.
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:43:11 
@DirtyBread

Będzie wychodził do tej piosenki? No to Szpila stał się w USA takim białym murzynem. To jest piosenka z GTA San Andreas o ile się nie mylę. Jak śmigałem po Los Santos to często leciała.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:44:37 
Artur to ty ?:D kurwa stary piąteczka dla Ciebie :D byłem w pierwszym rzedzie jak wyszedłeś z pierdla i dałeś walke :D bez kitu
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:47:03 
@DirtyBread

Nie, nie jestem Artur. Jestem bak - jestem na orgu już czwarty rok. Z całym szacunkiem dla Artura, jednakże nim nie jestem, gdyż prezentuję o wiele wyższy poziom intelektualny i merytoryczny niż on. Wykazuję się również większą wiedzą bokserską (bo nie trzeba być zawodowym pięściarzem, ani nawet mistrzem by dobrze czytać i analizować boks)...lol...
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:48:27 
Szpilka jest Szpilka dość trollingu :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:49:21 
https://youtu.be/-hsahbAEZpc
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:49:39 
Ja jestem orgowym analitykiem bokserskim, obserwując od lat walki bokserskie potrafię przewidzieć punktację sędziów.
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 00:50:56 
Co do piosenek ringowych to ja bym mógł tylko do jednej piosenki wychodzić na ring:

https://www.youtube.com/watch?v=ShqkBC9zmWM
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:58:16 
varan mam dla Ciebie propozycje ustawiamy sie na walki i punktuemy pózniej równujemy nasze punktacje ? ja tu jestem nowy ale zawsze mam kartke papieru i długopis w ręce :D
tak ACDC i dzwony są mistrzowskie ,jednak wole https://www.youtube.com/watch?v=BfOdWSiyWoc
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 00:59:38 
punktujemy, później porównujemy * klw mi przerywa **
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 01:00:44 
@DirtyBread

Ja nie punktuję walk w ich trakcie. Ja przewiduję punktację przed walką a potem sprawdzam czy się sprawdziła.

Ja ostatnio oglądałem jak Vitali wychodził do muzyki "Hells Bells" mówiąc "Chisora, du hast die Klitschko's beleidigt", sentyment mnie natknął i się popłakałem ze wzruszenia ;p
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 01:04:28 
jak ty płaczesz przy tym kto coś mówi :D to sie zaczynam bać zeby nie zachwiać twoja psychika bardziej :D ja też przewidziałem ze Fury wygra zanim Kliczko ogłosił kontuzje niestety :D stało sie to co przewidywałem , po słabej walce ale trzeba Tysonowi przynać ze był niuchwytny
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 01:07:28 
ale tu dzisiaj nakręciliśmy szał wypowiedzi :D temat zmienił sie diametralnie, ale to chyba dobrze dla tej stron :D
 Autor komentarza: varan
Data: 08-12-2015 01:12:32 
@DirtyBread

Nie lubię i nie chcę się chwalić, ale nieskromnie powiem, iż tacy użytkownicy jak ja napędzają największe zaintersowanie temu portalowi. Niektórzy tu wchodzą niekiedy żeby zobaczyć co bak nowego i ciekawego wymyśli a jak coś wymyślę to się wkurzają i nakręcają i temat robi się na 100 komentarzy. Zawsze tematy z moim udziałem miały największą poczytalność i aktywność w komentarzach :D
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 08-12-2015 01:14:26 
Wkoncu się ujawniles, w sumie jesteś rzeczywiście ekspertem, bo słusznie stwierdziles, że Saleta to jest najlepszy polski ciężki oraz wbrew obiegowej opinie Artur ma 196 cm, a większość usilnie zarzuca mu nieodpowiednie warunki fizyczne.
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 01:26:55 
hahaha panowie jak by nie patrzeć :D to ciekawie było dzisiaj nie ważne czy był w tm sen merytoryczny czy nie :D ja Sie dorze bawiłem, myśle ze też duzo ciekawych kwesti zostało poruszonych. Lece w kime do zobaczenia jutro ^^ , a ty Varan już sie tak nie delektuj swoim trollingiem :D
 Autor komentarza: DirtyBeard
Data: 08-12-2015 01:27:46 
"czy był w tym sens"
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 08-12-2015 04:16:46 
nie zebym lubial wildera ale vitia tez walczyl z tym leszczem cale 12 i nie mial na niego ciosu
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.