ADAMEK O PROPOZYCJI WILDERA: NIGDY NIE BRAŁEM TAKICH OFERT

- Nigdy nie brałem walk na ostatnią chwilę i to się nie zmieni - mówi Tomasz Adamek (50-4, 30 KO), komentując w ten sposób propozycję jaka padła z obozu Deontay Wildera (35-0, 34 KO), mistrza świata wagi ciężkiej według federacji WBC.

"Góral" jest na ostatniej prostej swojej kariery. Następny pojedynek stoczy 2 kwietnia podczas kolejnej edycji gali Polsat Boxing Night. Propozycja z obozu championa pojawiła się niespodziewanie, lecz Polak od razu ją odrzucił. Wilder ma zaplanowaną trzecią obronę tytułu na 16 stycznia, a szykowany na jego rywala Wiaczesław Głazkow właśnie się wycofał z tej walki. Adamek miał go w zamyśle zastąpić w roli pretendenta.

- Zadzwoniłem w pewnej sprawie do swojego adwokata, a on mi przy okazji odpowiedział "Właśnie ja też miałem do ciebie dzwonić". Opowiedział o takiej propozycji, ale ja od razu odmówiłem, bo przecież nie byłbym w stanie się przygotować na połowę stycznia. Nie jestem teraz w formie startowej, a finanse też nie były jakieś wielkie, które mogłyby nie wiadomo jak kusić. To nie był łakomy kęs, więc nawet specjalnie nie było rozmowy - nie ukrywa były mistrz świata wagi półciężkiej i junior ciężkiej.

- Mam ustaloną datę startu na 2 kwietnia podczas Polsat Boxing Night i skupiam się właśnie na tym. Wychodząc do ringu muszę być zawsze przygotowany na sto procent. Nie może być w moim przypadku tak, że nagle zgadzam się na jakiś występ znienacka. Nigdy nie brałem takich ofert pod uwagę i nadal nie zamierzam. Do tego typu startu zawodnik szykuje się pełne dziesięć tygodni i w ogóle nie ma o czym gadać - ucina wszelkie spekulacje "Góral", który do następnej walki zamierza trenować tak samo jak ostatnio. W "Osadzie Śnieżka" w Łomnicy ma zameldować się pod koniec stycznia.

- Wszystko zostaje tak jak było ostatnio. Byłem naprawdę zadowolony z poprzednich przygotowań i wszystko będzie tak jak przy okazji obozu do walki z Saletą, ze sztabem włącznie - dodał Adamek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-12-2015 12:52:44 
I ma racje po co ma dostać ciężkie bomby na koniec kariery z Wilderem jak wcześniej moze wypykać Wacha za duże siano w Polsce lub Włodarczyka..
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 04-12-2015 12:56:50 
Nie ma się co dziwić - Adamek ma zaplanowaną walkę na PBN za na pewno lepsze pieniądze.
W dodatku w tak krótkim terminie, to tchórz i pośmiewisko w boksie - Deontay Wilder może znaleźć jak zwykle co najwyżej solidniejszego buma.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 04-12-2015 13:02:49 



Jak Tomek jest niegotowy na start to oznacza tylko jedno - siano sie nie zgadza....
Z usmiechem wspominam wersje Tomka ktorej trzymal sie przez lata ze do wagi ciezkiej przeszedl tylko w jednym celu - zeby zdobyc pas mistrza swiata......Teraz dostaje propozycje walki, jest prawdopodobnie w nienajgorszej formie bo pewnie od przygotowac do walki z Saleta nie zdolal sie jeszcze "zapuscic" I dobre 6 tygodni przygotowan I nie bierze walki......Co sie stalo z twoim najwiekszym celem zyciowym Tomek?



 Autor komentarza: varan
Data: 04-12-2015 13:08:07 
Co jak co, ale Tomek z Arturem Szpilką b.dobrze wypadł. Przygotowywał się w salce gimnastycznej, jadł obiadki u mamusi w górach, wyszedł cięższy od Artura a jednak wytrzymał całe 10 rund z jednym z najmocniej bijących ciężkich na świecie (w dodatku świetnie przygotowanym) i to Artur pod koniec słabł a Adamek przejmował inicjatywę. Jestem pewien, że Adamek może dać jeszcze dobre walki z czołówką, skoro ze Szpilą dał dobrą walkę.
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 04-12-2015 13:15:05 
Pozwolę sobie powtórzyć, co pisałem wcześniej.
Według niektórych Adamek powinien powiedzieć tak:
Jestem stary, wypalony, więc będę walczył w Polsce z jakimś leszczem, który od samego wiatru się przewróci, tylko dlatego, że chcę zarobić dużo kasy niewielkim wysiłkiem. Kilkadziesiąt tysięcy debilów się znajdzie, wykupi PPV, a ja będę bogatszy o milion złotych, a wy biedniejsi o 40zł.
Ludzie, ogarnijcie się. On swoje zrobił, jest najbardziej utytułowanym polskim bokserem i teraz może odcinać od tego kupony i zarabiać na rodzinę, a przy okazji pitolić, że trudna walka, że jest w życiowej formie itp, bo od tego zależy jego zarobek. Wszyscy przed monitorem mądrzy, ale w rzeczywistości 99% z was zrobiłoby tak samo.
 Autor komentarza: basu00
Data: 04-12-2015 13:15:57 
dobra decyzja....
 Autor komentarza: rtg981
Data: 04-12-2015 13:19:52 
"Wychodząc do ringu muszę być zawsze przygotowany na sto procent" - powiedział zawsze skrupulatnie i rzetelnie przygotowujący się Tomek Adamek. Gdyby się kasa zgadzała to by wziął tą walkę ale jaki jest sens sprzedawać nazwisko mistrzowi obijania ogórów stawiając się w rzędzie razem z tymi przeciętniakami?

Gdyby Wilder bił się z solidnymi zawodnikami to i popularność bybył i kasa bybyła konkretna a tak to mamy tak jakby mistrza w zawieszeniu toczącego co jaki czasu oficjalne sparringi.

Tomkowi wcale ta walka nie jest potrzebna. Bo jedyne co mógłby zyskać to pas ale Dziki raczej by z nim wygrał. Wieć mają perspektywę walki w Polsce za przyzwoite pieniądze - a pewnie na jednym pojedynku się nie skończy - no to poco babrać sie w budowanie rekordu DW?
 Autor komentarza: trucker
Data: 04-12-2015 13:20:24 
Autor komentarza: AutorKomentarza...Data: 04-12-2015 12:56:50
Deontay Wilder może znaleźć jak zwykle co najwyżej solidniejszego buma.
x
x
x
No to Szpulka będzie sie nadawał idealnie...Zagrożenie żadne,promocja walki gwarantowana z obu stron,Łatwa robota dla Widlera.....A i Szpulka by miał swoje piec minut,Bo chyba dłużej by to nie potrwało...:)

KnockKnock

Masz racje,Adamek zapomniał już o swoim celu albo poprostu juz odpuścił sobie,Teraz liczy sie by dorobić do emerytury i wyciągnąć jak najwiecej kasy ze swojej popularnośći..i wcale nie mam mu tego za złe bo każdy chce mieć kase..Tym bardziej że kariera boksera jest krótka..Choc jak znam Adamka to jak grosz będzie sie zgadzał to i Adamek wyszedł by do Widlera bez przygotowania albo przygotowywał by sie w restauracji z Letrem...Też by było...PBN wykłada pożądnym groszem więc Adamek trzyma się Polsatu....A Widler za obiad nie skusi Adamka...
 Autor komentarza: arpxp
Data: 04-12-2015 13:27:50 
@bak

Dokładnie. Poza tym dał bardzo trudną walkę Dawsonowi, gdy ten był w swoim prime, a trzeba zaznaczyć, że Adamek miał wtedy (jak sam mówił) ostrą sraczkę. Trzeba docenić bokserów, którzy obsrani wychodzą do ringu i zostawiają w nim serce.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 04-12-2015 13:31:20 
mimo ze go nie lubie to sie mu nie dziwie ze wypial sie na taka oferte

Wilder mega miszcz na 4 tyg przed walka nadal nie ma rywala i kusi wszystkich dziadkow i malolatow za kilka groszy

pewnie sie zdajdzie w koncu jakis desperat co wyjdzie z biegu zarobic troche ale nikt powazny sie nie zgodzi za slabe pieniadze wychodzic nieprzygotowany

Adamek juz w prawdzie powinien sie cieszyc z szansy na pas ale skoro juz zarobil w zyciu to po co mu wpierdol
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 04-12-2015 13:32:13 
Są dwie strony medalu.

Pierwsza ZERO szacunku dla Bumobija !!! Albo dziada klepie, albo buma z nadwagą albo np nie daje rywalowi czasu na przygotowanie rzucajac propozycje last minute jak w przypadku Tomasza.

Druga strona to... pamietam jak Witalij dostał propozycje walki o pas last minute od Lennoxa Lewisa (tak legendarnego Lewisa a nie typa co ma 30 bumów w rozkładówce) i wziął to !!! I pokazał jaja, nie był gorszy w ringu od mistrza. Ale to trzeba miec ten charakter wojownika i ambicje gdy pojawia sie szansa. Dla Tomasza to niestety tylko szmal sie liczy a bumpbija przeciez mozna obskoczyc.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 04-12-2015 13:34:52 
@trucker

Zgadza sie, najlepszy przyklad to niedawna wypowiedz Adamka ze z Furym "wyszedl by nawet jutro" lol

 Autor komentarza: varan
Data: 04-12-2015 13:34:54 
@arpxp

Cóż, rzekomo to Artur miał być zdeklasowany, ale miał pokazać Adamkowi parę myczków, ale jednak okazało się na odwrót - Artur deklasował Adamka, jednak to Adamek ostatkami swojego doświadczenia i umiejętności pokazał mu parę starych, mistrzowskich myczków i myślę, że Artur wyniósł cenną lekcję boksu z tej walki i przyda mu się to na przyszłość.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-12-2015 13:40:30 
w sumie racja
 Autor komentarza: Woolite
Data: 04-12-2015 13:42:34 
6 tygodni przygotowań do Wildera, to nie to samo, co 8 u mamy w przedpokoju i salonie.
Gość już do Kliczki wychodził po wypłatę, a wy dalej go bronicie.

Jestem zdrowy,
jestem szybki,
mam dobry refleks,
Roger jest świetnym trenerem,
mogę wygrać z każdym,
wiara góry przenosi,
nic nie piłem,
zbiłem Cunninghama w rewanżu,
za klawiaturą to każdy może,
... ale najważniejsze - pieniążki się muszą zgadzać.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 04-12-2015 13:44:39 
@Woolite

Zapomniałeś o "ring zweryfikuje wszystko"
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 04-12-2015 13:47:10 
Słuszna decyzja. Szanse na wygraną są w kategoriach cudu, kasa pewnie marna, więc po co się narażać na urazy głowy, itp.
Adamek spokojnie może obstawić wiosenne i pewnie jesienne PBN z rywalem w jego zasięgu.
 Autor komentarza: varan
Data: 04-12-2015 13:51:15 
Niektórzy tu tak krytykują Adamka za to, że walczy o pieniądze itd. ale przecież ma rację - boks to biznes i pieniądz się musi zgadzać. Inną sprawą jest, że denerwujący jest sposób w jaki mówi - powtarza swoje oklepane regułki i nie umie się wysłowić. Ale sens jego wypowiedzi to naturalna sprawa. Szpila też walczy dla pieniędzy bo nie ma co wychodzić do Wildera za 250 tyś $ wychodzić do Wildera, skoro może z dużo łatwiejszym Głazkowem dostać walkę za takie same lub większe pieniądze. Oczywiście oczywistą sprawą jest to, iż Adamek to pijak, który prowadził auto po alkocholu i mógł narazić niewinnych ludzi swoją jazdą no i kłamał, że był po jednym piwie, ale jako bokser należy mu się szacunek.
 Autor komentarza: starycap
Data: 04-12-2015 13:52:04 
Taki sztab jaki miał Adamek i takie pierdumy o przygotowaniach do walki tu w kraju to się ma nijak do tego co zaprezentował wróć zaogórkował.Z czym do Wildera pajaca z siebie nie rób stary pierdoło.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-12-2015 13:53:13 
Ciekawy jestem jakie to stetryczalego tetryka wyciagnie Borek z Kmita,na kwietniowy event dla Toma Quick Hands...

Widac ze oboz Wildera chcialby przed walka z Povietkinem skonfronowac go,z malym ciezkim z east europe
Glazkov,Adamek czy Szpilmajster to jednak zupelnie inni zawodnicy niz Saszka
Proponuje im Fiedosova,ktory jesli chodzi o warunki fizyczne i styl walki jest kopia Povetkina jeden do jednego
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 04-12-2015 14:00:05 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 04-12-2015 13:32:13
Są dwie strony medalu.

Pierwsza ZERO szacunku dla Bumobija !!! Albo dziada klepie, albo buma z nadwagą albo np nie daje rywalowi czasu na przygotowanie rzucajac propozycje last minute jak w przypadku Tomasza.

Druga strona to... pamietam jak Witalij dostał propozycje walki o pas last minute od Lennoxa Lewisa (tak legendarnego Lewisa a nie typa co ma 30 bumów w rozkładówce) i wziął to !!! I pokazał jaja, nie był gorszy w ringu od mistrza.

xxx

Vitek przygotowywał się pod LL już od dawna, dążył do walki z Brytyjczykiem wszelkimi możliwymi sposobami, podobno nawet przekupił w tym celu Kirka Johnsona, który pierwotnie miał walczyć z Kliczko. Vitek był o wiele lepiej przygotowany pod LL, niż LL pod Vitka.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 04-12-2015 14:06:39 
Teraz na konkurencji czytam ze Szpilmajster odrzuca oferte Wildera !!!!!!!!!!!

Uwaga , uwaga kasa im sie nie zgadza !!! (czytaj gdyby się zgadzała to wchodzą)


Pazerne to wszystko na mamone a moze by tak najpierw pas zdobył który ? I wtedy dyktował warunki ?

No Adamki , Szpilki , dziewczyny co jest ??
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 04-12-2015 14:11:32 
@Woolite @arpxp

Dodalbym jeszcze:

"wiara czyni cuda"
"jak Bog da"
"jak jestem szybki to wygram z kazdym"
"razem z Rogerem budujemy mase ktora pozala zwiekszyc sile ciosu"
"102 kg jest moja naturalna waga"
"chce walki o pas"
"nie bylem soba"
"process aklimatyzacji nie przebiegl pomyslnie"
"nawet Roger mowil ze walka przyszla za wczesnie"
i
"ja Andrzeja nie kocham, bo jestem facetem"

 Autor komentarza: varan
Data: 04-12-2015 14:15:23 
@KarpalWiaderny

Szpila jest gwiazdą i zdobył olbrzymią popularność. Ma prawo zażądać więcej pieniędzy jeżeli mu oferta nie odpowiada, a jeżeli nie dostanie większej oferty to ma prawo ją odrzucić. Adamek to z kolei legenda boksu i uznane nazwisko i również ma prawo domagać się 500 tyś $ za samo nazwisko na rozkładzie. Nie rozumiecie na czym polega zawodowy boks i biznes w Ameryce...lol...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 04-12-2015 14:16:15 
Autor komentarza: KapralWiadernyData: 04-12-2015 14:06:39
Teraz na konkurencji czytam ze Szpilmajster odrzuca oferte Wildera !!!!!!!!!!!

Uwaga , uwaga kasa im sie nie zgadza !!! (czytaj gdyby się zgadzała to wchodzą)


Pazerne to wszystko na mamone a moze by tak najpierw pas zdobył który ? I wtedy dyktował warunki ?

No Adamki , Szpilki , dziewczyny co jest ??

Wkleję jeszcze raz mój post spod innego tematu ja to widzę w ten sposób:

Autor komentarza: tolek78Data: 04-12-2015 12:42:42
Szpilka będzie teraz stawiał tak wygórowane wymagania finansowe aby tylko nie zawalczyć i z Wilderem i z Furym dla mnie to on się boi ostrego wpierdzielu.Wiadomo że nikt mu takiej kasy nie da więc wymówka gotowa,czeka na rozwój wypadków z pasem IBF i liczy na szczęśliwy traf walki o pas i tu jestem pewny że zgodzi się wyjść za dużo mniejsze pieniądze do takiego Głazkowa czy też Martina.Z drugiej strony mu się nie dziwię bo ryzyko na ciężki nokaut z Wilderem bardzo duże.Wkurza mnie ta jego gadka jak on by pokazał parę myczków Buumnotayowi a prawda jest taka że się boi
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 04-12-2015 14:16:33 
W sumie ma racje. Gość w jego wieku, z wieloma wojami na koncie i masakrą z rękawic Witalija
powinien mieć ze 3 miechy aby nie dać się uszkodzić w ringu.
TU duży zarzut do PBC, strasznie późno szukają rywali i ogłaszają przeciwników w wielu przypadkach.
 Autor komentarza: MR73
Data: 04-12-2015 14:24:03 
Widzę, że Maniek 1986 jest tu jednym z nielicznych rozsądnych.

Cokolwiek jest rzeczywistą przyczyną odmowy, Adamek ma prawo mówić o krótkim terminie, bo zawsze starał się dawać rywalom co najmniej 2 miesiące, więc bądźmy uczciwi...

Poza tym widzę, że niektórzy uparcie zapominają o wieku i ciężkiej karierze Górala i wciąż ochoczo konfrontowali by go ze wszystkimi bykami HW, najlepiej jednego wieczora. Jakoś w przypadku wielu znanych 35-latków łatwo przychodzą wam stwierdzenia, że wypalony, past, skończony, rozbity, wrak, stary etc. A 39-letni Adamek (przy okazji spóźnione 100 lat Mistrzu) ma wychodzić bez zastanowienia do każdego king konga, którego wskażą tzw. kibice. Zwłaszcza w tym wieku i mając jako broń właściwie tylko szybkość (tu należy mówić raczej w czasie przeszłym), doświadczenie i serce, ma prawo trochę kombinować przy doborze rywali.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 04-12-2015 14:26:08 
Jackiewicz potrafił ostatnio powiedzieć, że już najlepsze lata ma za sobą i nie ma wiele szans na wygraną, ale pieniądze są mu potrzebna i dlatego bierze niektóre oferty. Nikt się o to nie pluł, a wręcz przeciwnie, ludzie pisali, że potrafi powiedzieć prawdę i jest w porządku. Natomiast Quick hands mówi, że do Fury'ego wychodzi choćby jutro, ale jak spłynęła oferta od Bumobija, i już nie można kłapać mordą bez konsekwencji, to się wymyśla bajkę pt. "Nigdy nie brałem walk bez przygotowania". Można? W boksie wszystko można :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-12-2015 14:26:52 
Nie myslalem,ze kiedys przyjdzie bronic mi Adamka,ale jak czytam tak idiotyczne posty jak kolegi kaprala,to same palce zaczynaja mi uderzac w klawiature
Drogi kolego kapralu,twoj nick widze na Orgu czesto i gesto,co prawda nie kojarze zadnej twojej wypowiedzi,no moze poza jedna,ta w ktorej chwaliles sie ze zarabiasz £100 na dzien LOL
Ale do meritum.Domniemuje ze,interesujesz sie boksem zawodowym od dluzszego czasu,wiec nawet debil, powinien dawno zroumiec ze Tomasz nie ma zadnych szans w walce z Wilderem.Wiec z jakiego to niby innego wzgled, niz finansowy mialby brac ta walke.Dodatkowo w niedogodnym terminie?Majac zaklepeana walke najprawdopodobniej ze slabym rywalem na PBN,po ktorym dalej bedzie mogl liczyc na lukratywne oferty z Polski i zagranicy
Odpowiedz sobie sam na to pytanie.Nie jest ono zbyt trudne nawet biorac pod uwage twoje widoczne nieuzbrojonym okiem okraniczenia umyslowe...
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 04-12-2015 14:43:41 
To jest na prawdę ciekawe z kim Widler będzie walczył. Wiadomo że nie trzeba brać pod uwagę tylko 15 WBC bo jeszcze można to się może zmienić i kogoś na 15 można wywindować. Moze ten tatusiek Billy Wright da klapsa Widlerowi
 Autor komentarza: MR73
Data: 04-12-2015 14:43:55 
Woolite

Dobra, plus dla Jackiewicza jako prostolinijnego człowieka, tyle że mówienie o kasie i swojej słabości/starości nie jest dla boksera najszczęśliwszym sposobem promocji...

Dla mnie ta wypowiedź Tomka o Furym była taką reakcją "na gorąco" w odpowiedzi na to, co zobaczył. Wilder to gość z zadatkami na niszczyciela, może skosić jednym ciosem i takiego końca kariery nie chciałbym dla siebie ani kogoś, kogo lubię. Fury sprawia wrażenie dużego ciężkiego, który nawet cruiserów bardziej zamęcza, poniewiera niż kończy przez ciężkie KO, więc i obawa o przyszłe kalectwo mniejsza, a korzyści większe.

Poza tym nie znacie Tomka? Co jak co, ale nie pękał nigdy... co nie znaczy, że ma nie myśleć taktycznie.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 04-12-2015 14:53:09 
Dobrze zrobil ze odrzucił walke bo Adamek to nie jest piesciarz z łapanki .
 Autor komentarza: starycap
Data: 04-12-2015 14:55:54 
A kto ci dawał takie oferty i ile ich było?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-12-2015 15:00:54 
Let's Go Champ'a niech bierze...☺
 Autor komentarza: maro1988
Data: 04-12-2015 15:05:01 
Szpilka podobno tez odrzucił za taka kase .
 Autor komentarza: Vroo
Data: 04-12-2015 15:06:52 
Akurat porównywanie Adamka do Jackiewicza nie ma za bardzo sensu. Adamek jak widać swoje zarobił i wybór ma (tym bardziej że jak pisał yale na twitterze - po odliczeniu wszystkich kosztów, podatków itd. 250k$ to nie jest jakiś wielki deal za walkę mistrzowską), a Jackiewicz nie ma wyboru, weźmie wszystko za co mu zapłacą (i jeszcze opisze swoją niedolę na fejsie).
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 04-12-2015 15:36:06 
Autor komentarza: KnockKnock
Jak Tomek jest niegotowy na start to oznacza tylko jedno - siano sie nie zgadza....
Z usmiechem wspominam wersje Tomka ktorej trzymal sie przez lata ze do wagi ciezkiej przeszedl tylko w jednym celu - zeby zdobyc pas mistrza swiata......Teraz dostaje propozycje walki, jest prawdopodobnie w nienajgorszej formie bo pewnie od przygotowac do walki z Saleta nie zdolal sie jeszcze "zapuscic" I dobre 6 tygodni przygotowan I nie bierze walki......Co sie stalo z twoim najwiekszym celem zyciowym Tomek?


Ale smucisz. Adamek odpowiedział szczerze tak jak jest. A do wagi ciężkiej przeszedł też również po to, żeby zdobyć pas. Miał na to szansę, gdyby się inaczej ułożyło. Kiedy przechodził do HW miał realną szansę na pas. Ale Kliczki boksowali, nie złapali kontuzji i pasa nie zdobył.
 Autor komentarza: MR73
Data: 04-12-2015 15:45:45 
LennoxLewisLion
Data: 04-12-2015 15:00:54

Let's Go Champ'a niech bierze...☺

Jak go wstawią do rankingu to weźmie ;) Wg niego wszyscy z dzisiejszego topu to p...dy, a w najlepszym razie dziewczynki, więc każdego, nawet po skróconym obozie, załatwi. Zresztą to nie problem, bo jest w nieustannym treningu ;)
 Autor komentarza: Woolite
Data: 04-12-2015 15:45:57 
W gwoli ścisłości, Nie chodzi mi o to, że Adamek odrzucił ofertę, bo sam bym nie wyszedł do Dzikiego po nokaut mając w perspektywie lżejszą walkę w Polsce za tą samą kasę. Chodzi mi o minimum przyzwoitości i obiektywności.
Szpilka dużo mówił przed walką, że będzie w ringu katował Jenningsa, dodając, że jak to nie wypali, to pójdzie na całość. I jak wszyscy widzieliśmy, to raczej Jennings męczył Szpilmana, ale ten miał honor i odwagę postawić wszystko na jedną kartę. Mógł spokojnie dać się wypunktować i dojechać do końca, ale poszedł na wojnę i został znokautowany. I choć za nim nie przepadam, to go szanuję.
Szanuję Fury'ego, który jak mówił, że zabierze Włada w cygańską walkę, tak zrobił.
Natomiast gardzę ludźmi, którym można napluć w ryj, a oni mówią, że deszcz pada.
Dzień wcześniej Adamek mówi, że przerzucałby Fury'ego-prawdziwego ciężkiego z ręki do ręki, ale jak przyszła okazja to pokazać, to zmienił gadkę, że nie bierze takich walk :D
Miał byś szybki jak wiatr, ale jak go Klitschko zmasakrował, to winna była zła aklimatyzacja.
Czy taki półgłówek Wach, który przez całą walkę nie jest w stanie zauważyć, że gdyby użyć prawej ręki to można by wygrać i z Władem i z Povietkinem. Oczywiście w ani jednym
przypadku, ani drugim nie wiedział, co się stało, że przegrał. No może jakiś szaman mu prawą rękę zablokował :) Ludzie, szanujcie się.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 04-12-2015 15:46:45 
Autor komentarza: Karlitopl
Pozwolę sobie powtórzyć, co pisałem wcześniej.
Według niektórych Adamek powinien powiedzieć tak:
Jestem stary, wypalony, więc będę walczył w Polsce z jakimś leszczem, który od samego wiatru się przewróci, tylko dlatego, że chcę zarobić dużo kasy niewielkim wysiłkiem. Kilkadziesiąt tysięcy debilów się znajdzie, wykupi PPV, a ja będę bogatszy o milion złotych, a wy biedniejsi o 40zł


Bronisz Adamka, ale trochę też po nim jedziesz. ;)
Gdyby tak powiedział to by powiedział nieprawdę. Nie będzie w Polsce walczył z żadnym leszczem tylko z kimś bezpiecznym dla niego i do ogrania (to sam walcz z takim "leszczem"). I sam podejmij taki "niewielki wysiłek". ;) To będą normalne przygotowania do walki, takie powiedzmy na 80%.
Z debilami nie przesadzaj, ostatnia gala była fajna. I ten kto wykupi nie będzie biedniejszy o 40zł, to jest wymiana, coś za coś.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 04-12-2015 15:50:25 
Autor komentarza: Woolite
Natomiast gardzę ludźmi, którym można napluć w ryj, a oni mówią, że deszcz pada.
Dzień wcześniej Adamek mówi, że przerzucałby Fury'ego-prawdziwego ciężkiego z ręki do ręki, ale jak przyszła okazja to pokazać, to zmienił gadkę, że nie bierze takich walk :D


Nic takiego Adamek nie powiedział, czytaj uważnie i wyciągaj właściwe wnioski. Zacytuj co powiedział (w kontekście Furego) a co powiedział (w kontekście Wildera) i uzasadnij, że występuje sprzeczność.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 04-12-2015 16:26:02 
Jak kiedyś lubiłem Adamka i rozumiałem jego motywy z decyzją o przejściu do HW na czele (ciekawe, która z krytykujących go za to osób postąpiła by inaczej), tak teraz (szczególnie po przejściu obok walki ze Szpilką i kuriozalnej próbie wyłudzenia kasy z PE) jest mi obojętny i dziwie się ludziom, u których walki Tomasza powodują jeszcze jakiekolwiek emocje. Gość sobie dorabia do emerytury, sportowo prezentuje co najwyżej średni poziom, większej wartości sportowej jego dalsza kariera nie ma i mieć już nie będzie. Kolejne walki Adamka to produkt bardzo mocno przeterminowany.
 Autor komentarza: tyler
Data: 04-12-2015 16:31:37 
KnockKnock
Ciąg dalszy
...dzieci nie będę Bił"
... Walki Polsko polskie mnie nie interesują "
..."ja patrzę w górę drabinki, a nie w dół"
...
 Autor komentarza: baxx
Data: 04-12-2015 16:32:54 
@GROiLLORT

Ja nadal w pewnym sensie lubię Adamka (tj. mam sentyment do jego starych walk i szacunek dla jego osiągnięć, jako człowiek jest mi zupełnie obojętny), ale faktycznie jego walki to żaden rarytas na dzień dzisiejszy. Ewentualnie z Izu albo Wachem można by było pooglądać.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 04-12-2015 16:35:44 
Wole ogladac Adamka dorabiajacego do emerytury Mistrza dwoch kategori wagowych niz Szpilke czy Wacha .
 Autor komentarza: Woolite
Data: 04-12-2015 16:45:54 
Dla @Grzelak: "Sam mógłbym wejść do ringu z Tysonem choćby jutro." Pozostała analiza walki brzmiała mniej więcej: Fury miał szczęście, a Klitscho chyba kontuzję lewej ręki. Cóż za specjalista, cóż za wnikliwa analiza. Bez dwóch zdań trzyma poziom komentatorski Polsatu:) Jest tam już Andrzej bez kontaktu z ringiem, Andrzej polityk, co po jednostronnych pojedynkach musi poczekać na nieomylnął decyzję sędziów, Janusz w różowych okularach faworyta i Maciej z seksownym głosem lektora slow-motion.
Można też setki razy cytować Tomka, jaki to jest szybki i jak to siła ciosu mu rosła, co oczywiście wszystko potwierdzało się w ringu.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 04-12-2015 16:47:58 
Autor komentarza: maro1988
Data: 04-12-2015 16:35:44

Twoje prawo.

Wach to akurat przypadek medialny względnie podobny do obecnego Adamka tj. jest/był intensywnie promowany a kibicom się wmawia, że należy do czołówki i jest w stanie coś jeszcze w boksie osiągnąć. Ale, podobnie z resztą jak Adamek, na nawiązanie walki z czołówką szans żadnych nie ma (i w odróżnieniu od Tomka nie miał nigdy).

Z punktu widzenia kibica dobrze jest jak dążenie do zarobku, który wykazuje dany zawodnik, idzie w parze z wyzwaniami sportowymi, których ten zawodnik się podejmuje.

Szpilka ma szansę jeszcze coś osiągnąć, Adamek nie.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 16:49:27 
u mnie Tomek w ostatnich latach wzbudzał bardzo dużo emocji i komentów na orgu :) .
Jeśli jest prawdą co napisano w artykule to Tomasz dojrzał do myśli że mistrza w HW nie zdobędzie a ma jeszcze kilka dobrze płatnych walk przed sobą ...No i dobrze ...
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 04-12-2015 16:50:41 
Dobrze robisz. Obij se pare bumów w Polsce ze 2-3 za dobrą kasę i kończ. Że na koniec kariery chłop chce se dorobić to nic złego. To co miał pokazać - pokazał, zdobył tytuły zapisał się w historii.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 04-12-2015 16:51:09 
Autor komentarza: Woolite
Dla @Grzelak: "Sam mógłbym wejść do ringu z Tysonem choćby jutro."


To tak się tylko mówi. Mówi się też, że "z tym to mogę walczyć nawet teraz poza ringiem za darmo". Albo że "takich dwóch to bym pokonał jednej nocy". To nic nie znaczy. To co powiedział Adamek o Furym bierz tak "Mogę z Furym walczyć, wziąć walkę nawet dzisiaj, ale czas na przygotowania muszę mieć i nie będę walczyć, jeżeli nie będzie dobrej wypłaty".
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 16:52:49 
andrewskyData: 04-12-2015 13:53:13
Ciekawy jestem jakie to stetryczalego tetryka wyciagnie Borek z Kmita,na kwietniowy event dla Toma Quick Hands...
///
Dobre :) .... i takie życiowe ....
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 16:57:54 
Tak przy okazji mała refleksja ...To że Tomasz na koniec jeszcze sobie niezle zorobi jak dla mnie niema negatywnych skojarzeń .
Szkoda mi jedynie tych naiwniaków szukających czegoś ciekawego gdy wykupią to PPV . Ale najgorszym jest świadomość że Panowie z Polsatu świadomie naciągają ludzi , to jest smutne .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 17:01:48 
Z wielu twarzy polityki i biznesu jak dla mnie najbardziej negatywna jest twarz człowieka z Polsatu .
Wiadomo kogo mam na myśli ...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 04-12-2015 17:22:22 
Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 16:52:49
andrewskyData: 04-12-2015 13:53:13
Ciekawy jestem jakie to stetryczalego tetryka wyciagnie Borek z Kmita,na kwietniowy event dla Toma Quick Hands...
///
Dobre :) .... i takie życiowe ....

sosnowski bo kto inny, rekowski moze popsuc plan i pobic tomasza
 Autor komentarza: rocky86
Data: 04-12-2015 17:31:40 
Adamek slusznie postapil, ciezkie KO na stare lata nie jest mu potrzebne.

Na PBN zarobi podobnie, a do tego przezyje.
Swoja droga musza miec spore problemy z rywalem dla Wildera, zostaje juz chyba tylko ten Fujimoto 😊 Nochyba, ze dostana zgode na kogos z 20 WBC.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 17:55:05 
Boks i muzyka ...
Blackmore's Night - Soldier Of Fortune (Live in Paris 2006) HD
https://www.youtube.com/watch?v=IFxCRU2pdXk
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 04-12-2015 17:58:21 
tylerData: 04-12-2015 16:31:37
KnockKnock
Ciąg dalszy
...dzieci nie będę Bił"
... Walki Polsko polskie mnie nie interesują "
..."ja patrzę w górę drabinki, a nie w dół"
...
///
nie wiem kto komu to wytyka ale to już oklepane stare teksty , jakbyście to pisali kilka lat temu to miałoby jakiś sens , na dziś to każdy o tym wie ...niema sie czym chwalić ...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-12-2015 17:58:26 
Dobra decyzja , Tomek juz swoje przyjal , swoje zdobyl I ogolnie mial ciekawa kariere.Szkoda zdrowia na walki z mlodymi silnymi zawodnikami , do emerytury moze sobie dorobic na galach Polsatu I pewnie lepiej na tym wyjdzie finansowo niz na ciezkim wpierfolu od Wildera ,
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 04-12-2015 18:33:44 
Jak dla mnie prawidłowa decyzja Tomasza. Przecież Wilder mniejszą krzywdę zrobiłby Wawrzykowi. Wawrzyk po jednym strzale pada i koniec,a Adamek ma (pewnie już słabszą niż kiedyś),twardą głowę i mógłby za dużo przyjąć. Można Go lubić,lub nie, ale łeb i charakter ma. Na PBN widzę Go z Rekowskim i obstawiam ud dla Adamka.
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 04-12-2015 20:24:10 
Tomek nie ma juz w sobie głodu boksu. Wielu pięściarzy piałoby z zachwytu, gdyby nagle mistrz dal im szansę nawet tydzień wcześniej. Ja rozumiem, że w naszych czasach to już głównie biznes, ale trochę pospolitego kozactwa akurat w tym sporcie by nie zawadziło:) Zawodnik, który coś takiego przyjmie i sprawi niespodziankę, zapisuje swoje nazwisko w historii boksu dużymi literami.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 04-12-2015 20:54:23 
i gdzie ci co mówili że Adamek za kasę wyjdzie do każdego? bez przygotowania?

Adamek dobrze kombinuje, a krytykując go Szpulka przekalkował wszystko, tyle że jemu umiejętności brak.

Skoro na PBN sprzedał się 50letni zombie - Saleta ze złamanym obojczykiem, to Adamek będzie góry przenosił za dobrą kasę.

Durny narodzie, który płacisz za taki poziom! Gratuluje!
 Autor komentarza: dariusy
Data: 05-12-2015 08:16:15 
Takie podejście Adamka świadczy o tym że ma jeszcze wiarę we własne możliwości.Jeśli by chodziło o kasę to wyszedłby do Wildera.Wydaje mi sie ze on chce jeszcze coś ugrać, tli się w nim jeszcze iskierka wiary na powrót do czołówki ...
 Autor komentarza: gerlach
Data: 07-12-2015 22:07:15 
Akurat argument z kasa... moze Wilder wiele nie oferowac, ale po pierwsze Adamek w rankingach poszedl mocno w dol, po drugie jednak pas powinien byc potencjalnie wazniejszy niz gaza.

Z drugiej strony, Adamek absolutnie bez szans na 15 stycznia, tym bardziej, ze rywal dwumetrowy wiec przygotowania musialyby byc bardzo mocno nakierunkowane. Temat faktycznie abstrakcyjny
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.