TRENER FURY'EGO: TYSON MOŻE WYRZUCIĆ PAS IBF DO KUBŁA NA ŚMIECI

Wygląda na to, że obóz Tysona Fury'ego (25-0, 18 KO) nie ma w planach spotykać się z narzucanym przez federację IBF obowiązkowym pretendentem, czyli Wiaczesławem Głazkowem (21-0-1, 13 KO). Jeśli włodarze tej organizacji pozostaną nieugięci, Ukrainiec prawdopodobnie przystąpi do walki o wakujący po Angliku pas.

- Najpierw byłem trochę zaskoczony informacją od IBF o terminie trzydziestu dni na podjęcie negocjacji. Nazajutrz już nam z kolei powiedziano, że przetarg odbędzie się bez żadnych rozmów. Jeśli tak będą postępować, to skończy się na tym, że Tyson wyrzuci pas tej organizacji do kubła na śmieci podczas jakiejś konferencji prasowej - stwierdził Peter Fury, wujek, a zarazem pierwszy trener nowego króla wszechwag według WBA, WBO i właśnie IBF.

- Oni chcą zmusić Tysona do tej walki, lecz do niej nie dojdzie. Głazkow tak naprawdę nic nie znaczy w tym biznesie, nie ma żadnej wartości rynkowej. Do tego IBF robi to wszystko bez jakiegokolwiek dialogu z nami. Ale Tyson nie da się traktować w ten sposób i nikt mu nie będzie nic narzucał. To mistrz linearny, a Głazkow nie stanie na drodze rewanżu z Kliczką - zapowiada szkoleniowiec aktualnego championa.

- Jeśli IBF pozbawi nas tytułu, na tronie zasiądzie plastikowy mistrz, lecz wtedy ten pas straci na prestiżu i znaczeniu - dodał Peter Fury.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 02-12-2015 19:56:18 
Akurat IBF jest obecnie najbardziej prestiżowym z pasów.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 02-12-2015 20:03:32 
Dość szybko wyciągają łapy po kasę zarobioną na Kliczce. Tylko co się stanie jak Fury przegra rewanż, Kliczko będzie musiał stoczyć jeszcze jedną walkę aby odzyskać pas IBF?
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 02-12-2015 20:05:47 
Nie ma już czegoś takiego jak "najbardziej prestiżowy" pas. W każdej z głównych organizacji dochodzi do patologii z najstarszą (WBA) na czele.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 02-12-2015 20:19:47 
Zgadzam się. Zawsze najwięcej dla mnie znaczył Pas WBC ale teraz sam już nie wiem
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 02-12-2015 20:24:52 
Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 02-12-2015 20:05:47
Nie ma już czegoś takiego jak "najbardziej prestiżowy" pas. W każdej z głównych organizacji dochodzi do patologii z najstarszą (WBA) na czele.

*
*

WBA regular to pasek od spodni od nie pas mistrzowski. Więcej warte już jest jakieś pokraczne WBF, IBO czy inne cudo. Te bazwartościowe szmatki do podłogi tylko mąca kibicom w głowach kto jest mistrzem, a kto nie i nie przedsttawiają żadnej wartości.

http://www.bokser.org/content/2014/04/30/122157/index.jsp
http://www.bokser.org/content/2013/12/28/122633/index.jsp
http://www.bokser.org/content/2015/10/13/135523/index.jsp

Tym "pasem" to sobie można doopę podetrzec.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 02-12-2015 20:25:59 
Dobrze mówią z tym plastikowym mistrzem. Trochę dziwi mnie ta nadgorliwość IBF. Jeśli Kliczko zechce rewanżu i Fury zrzeknie się pasa, to jaki będzie mistrz tej federacji? Głazkow, albo Charles Martin? To g. nie mistrzowie w HW. Przy tym Martin niekoniecznie musi pokonać Breazeale'a.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 02-12-2015 20:26:29 
Jak przy działaniach federacji WBA można brac ją na poważnie? Jak by 4 federacji w każdej z 17 kat. wag. to nie było dosc. WBA musi jeszcze wprowadzac gówno "Regular".
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 02-12-2015 20:28:41 
Do tego najlepsze jest to, że Fury nie może z nikim walczyć przed rewanżem z Kliczko, bo tak miał w kontrakcie. Także nie może walczyć z Głazkowem.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-12-2015 20:37:04 
Glazkov idzie po wpierdol od Wildera, Martin przegrywa przez lucky punch z tym klockiem Breazeale, Teper kontuzjowany, Cunn idzie do cruiser a o pas walczą dwa czarne konie wagi ciężkiej... Ajtuj "zawsze ten sam" Szminka i Lucas "Big Daddy" Browne...
 Autor komentarza: trucker
Data: 02-12-2015 20:55:29 
IBF dziwnie się zachowuje...Czy IBF nie miała informacji na temat kontraktów,Musiała wiedzieć o tym że jak Fury wygra to pierwszy w kolejce jest rewanż z Kliczholiem...Jeżeli Fury przed rewanżem nie moze stoczyć pojedynku to jak niby ma bronić pasa IBF...Pojebany ten biznes..Wychodzi na to że Fury jest bez wyjscia i tak czy tak zabiorą mu pas..IBF rozstrzelała Furego..Jeżeli sie skonczy to na tym że IBF pozbawi go pasa to ciekawe kto będzie walczył z Głazkovem.....
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 02-12-2015 21:05:02 
Barkley00 najważniejszy zawsze był zielony WBC ewetualnie WBA i IBF są egzeqo na drugim miejscu ;]
 Autor komentarza: tyler
Data: 02-12-2015 21:08:31 
Hu hu Kathy Duva pomiętoliła kilka
ibf'ów być może nawet została zaproszona na spotkanie "grupowe" w kręgu X
 Autor komentarza: Woolite
Data: 02-12-2015 21:13:04 
Myślałem, że IBF nie zdecyduje się na ten krok, a jednak. Po erze Kliczki chcą jak najszybciej podzielić pasy pomiędzy zawodników i ruszyć trochę ten zastany rynek.
Pomysł z wyrzuceniem pasa do śmietnika cudowny. A jak się dalej będą stawiać, to oblać moczem.

Adii1766, WBC był najważniejszy jakieś 2 dekady temu. Teraz to największa dziwka w boksie, którą kibice powinni zdegradować grubo poniżej IBO. Szkoda, że IBF się tak zachowuje, bo ostatnimi czasy byli chyba najbardziej stabilni i przejrzyści w swoich decyzjach, choć oczywiście też mieli swoich pupilków i faworytów ;/
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-12-2015 21:16:35 
tyler
ona mi raczej wyglada na taka ze akurat, za mietolenie to ona musi placic ,jej uroda jest porownywalna z poslanka Grodzka
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 02-12-2015 21:17:29 
czyli żadnego nie będzie przetargu fury - Głakzow i Fury "oleje" pas Ibf a o wakujący tytuł zawalczy Głazkow prawdopoodbnie z Martinem( bo zakładam że MArtin pokona Brazelya)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 02-12-2015 21:22:19 
Niech zje snickers jego wujek bo jeszcze nie ma nawet jednej obrony jego synek,, a rewanż z Kliczko sie szykuje..
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 02-12-2015 21:24:18 
Haha a ja się śmiałem, że Fury zwakuje jakieś pasy i Wlad nie zrealizuje swojego marzenia o posiadaniu wszystkich, a to dzieje się naprawdę.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 02-12-2015 21:25:16 
Federacje nie obchodzą kontrakty między zawodnikami. IBF ma prawo wyznaczyć swojego pretendenta tak jak zrobiło to WBO a co miał zapisane Fury to ich nie obchodzi. Oczywiście nie zmienia to faktu że nie idą zawodnikowi na ręke bo Kliczko takich problemów przez 10 lat nie miał. Podobnie było z Huckiem a teraz już z Głowackim jaja robi całe te WBO.
 Autor komentarza: tyler
Data: 02-12-2015 21:30:33 
@zeitgeist
No ładna to ona nie jest ale nikt tam całować się z nią nie będzie 😝
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 02-12-2015 21:36:57 
wba jest najstarsza?

a to nie bylo tak ze z pasa prawdziwego mistrza swiata w 1967 zrobily sie wba i wbc?
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 02-12-2015 21:37:46 
Vitalij71

W Breazale vs Martin nie ma wyraźnego faworyta. Osobiście wskazywałbym na Breazale, ale Martin może go drapnąć i to bez jakiś większych problemów.

Atuty Breazale:
- mistrz olimpijski, doświadczenie z amatorki
- większy zasięg rąk, wzrost
- boksował na dłuższych dystansach

Atuty Martina:
- więcej przeboksowanych rund
- lepszy resume w pojęciu ogólnym (na przestrzeni ostatnich lat można polemizować)

Nie jestem w stanie wskazać tego, którego można uczynić faworytem. Rozsądek mówi, że właśnie Dominic, ale z kolei nie pokazał on nic niesamowitego jeszcze, a Charles walczy bardziej emocjonująco. 12 grudnia zweryfikuje obu. Martin może być pompowanym balonikiem, a Dominic prawdziwym wojownikiem, wszystko możliwe.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-12-2015 21:39:32 
Ernesto

Kiedy Breazeale był mistrzem olimpijskim ?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 02-12-2015 21:43:52 
Breazeale to chłopak chyba z futbolu amerykanskiego jak kiedyś Michael Grant. Nic nadzwyczajnego w walce z Yasmany Consuegra czyli tym potwornym koszmaren Rekinem z Kuby , który wjebał z Szpilką ten cały Brezeale w pierwszych 2 rundach dostawal wpierdol,, potem rekinek sie zmęczył i sam dostał Ko. Dominic Breazeale to tylko ma dobre warunki nic z niego nie będzie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 02-12-2015 21:55:47 
Jak nie ma wyraźnego faworyta jak jest, trzeba tylko obejrzeć parę walk jednego i drugiego. Ten cały Breazeale to drewno jakich mało, już Kassi go zabrał do szkoły. Co z tego, że ma warunki jak zupełnie z nich nie korzysta, na początku kariery myślałem, że będzie może z niego fajny bijok, taki Bowe dla ubogich, ale poza dość mocną szczeną to jest kompletna porażka.
 Autor komentarza: parlae
Data: 02-12-2015 21:55:47 
Martin zbije Breazale'a bez większych problemów.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-12-2015 21:55:57 
Klocek Breazeale walczy dość widowiskowo bije dużo kombinacyjnie ale też dużo zbiera na łeb choć wydaje się że może przyjąć. Moze być niezła młócka z tym Martinem.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 02-12-2015 21:56:25 
Adamek po tej informacji dostanie motywacyjnego kopa, bo ma chłop szanse zaatakować walkę o pas.

Mówcie co chcecie, ale jak rozdadzą te pasy, to będzie ciekawiej, niż teraz.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-12-2015 22:00:20 
Kliczko z pewnością by takiego ultimatum od IBF nie dostał. Trochę mnie nie dziwi, że nie chcą uszczknąć kawałka tortu z Kliczko vs Fury 2. A może Władek ich przekona jak poda datę rewanżu plus jakieś odstępne dla Cara.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-12-2015 22:00:52 
Trochę mnie dziwi.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 02-12-2015 22:06:38 
Faktycznie pochrzaniło mi się. A tak myślałem czy sobie sprawdzić czy na pewno był mistrzem przed wysłaniem.
 Autor komentarza: varan
Data: 02-12-2015 22:27:41 
Czyli Szpila będzie mistrzem świata IBF niedługo.
 Autor komentarza: samurai
Data: 02-12-2015 22:27:49 
Ciekawa nadgorliwosc IBF-u! Wladek piastowal tyle lat pasy i nikt tak na niego nie naciskal, w tak ordynarny sposob. Mysle ze Tyson zrobi dobrze jak zwakuje pas. Bedzie ciekawiej w HW. Co niektorych ponosi wyobraznia myslac ze Adamek moze tu cos osiagnac,chyba tylko wpie... i dobra wyplate. A na to napewno sie rzuci.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 02-12-2015 22:38:28 
Fury powinien zwakowac WBA i IBF. Byłoby ciekawie, kilka mistrzowskich walk. Fakt że na średnim poziomie ale zawsze to emocje większe.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 02-12-2015 22:39:33 
Chodziło mi oczywiście o zwakowanie WBO. WBA powinien sobie zostawić 😊
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 02-12-2015 23:05:43 
Jak nie wiadomo o co chodzi,to wiadomo ze Kaska Duva znowu kreci...
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 02-12-2015 23:10:31 
Autor komentarza: LegiaPanyData: 02-12-2015 21:36:57
wba jest najstarsza?

a to nie bylo tak ze z pasa prawdziwego mistrza swiata w 1967 zrobily sie wba i wbc?

xxx

Nie.

WBA wywodzi się z hmmmm.... NBA (National Boxing Association) powstałej w latach 20, obecną nazwę przyjęła w 60. WBC powstała później, chociaż uważana była zawsze za bardziej prestiżową (za WBA ciągnęły się np. sprawy o korupcję). IBF to już późniejsza historia, nie mówiąc o WBO.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 02-12-2015 23:40:41 
Troll i Org

wiem...o ibf i wbo juz sam wielokrotnie pisalem

miedzy wba i wbc jest 5 lat roznicy a w miedzyczasie powawznym tytulem byl new york sport athletic comissison world HW title

wczesniej pisalem z pamieci teraz sprawdzilem
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-12-2015 00:51:55 
Autor komentarza: Champion20
Data: 02-12-2015 20:19:47
Zgadzam się. Zawsze najwięcej dla mnie znaczył Pas WBC ale teraz sam już nie wiem



WBC zeszmaciło się ostatnimi czasy (pretendenci z dupy jak ten pajac co sie podłozył po jednym ciosie Donatanowi a potem 3 dobrowolne Donatana!) a o WBA to nawet rozpisywać sie nie warto bo tam wałek na przekręcie.
 Autor komentarza: jimmyF
Data: 03-12-2015 01:40:04 
Czemu oni w ogole chca mu zabrac pas?

Daliby mu zrobić ten rewanż i potem będzie bronił z każdym kogo mu podstawią, ale po co już na starcie gdy sa zunifikowane 3 pasy je rozdzielac, przynajmniej wiadomo kto jest mistrzem?

Rozumiecie skad taka decyzja?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-12-2015 01:44:32 
mi sie wydaje ze ibf musialo sie zgodzic na rewanz w kontrakcie bo inaczej to tylko zapis miedzy bokserami jak z wlodarczykiem i drozdem, umowa gentelmenska i nic poza tym
 Autor komentarza: royler
Data: 03-12-2015 01:46:10 
LegiaPany

Pierwsza była WBA (pomijam NBA) powstała w 1962 roku, kiedy doszło do kłótni między rodzinami Sulaiman i Mendoza, Ci pierwsi założyli WBC w roku 1963. Nie wiem skąd te 5 lat ciebie ciebie..

IBF została założona w 1984 i kierowana była przez czarnoskórych działaczy w 1984, natomiast WBO w 1988 roku. Tą drugą stworzyli Peter Kohl (nieistniejące Universum),Frank Warren, Salvatore Cherchi oraz kilku mniejszych graczy. Przez kilka lat traktowana jako typowa europejska..czasy się zmieniły i jest tyle warta co trzy pozostałe :-)
Choć osobiście IBF uważam za najbardziej przejrzystą z organizacji bokserskich.
 Autor komentarza: skud
Data: 03-12-2015 01:53:49 
Chodzi o kase!Kazda Federacja ma procent od walki.IBF ,w ten sposbo chce sobie zapewnic dwie mistrzowskie walki!Calkiem realna jest walka o zwakowany pas Szpilki z Glazkowem.Adamek ,wrocil do 15 a obydwaj z nim wygrali.IBF,moze te walki potraktowac jako eliminatory.Douva dziala))
 Autor komentarza: tolek78
Data: 03-12-2015 07:03:54 
To są jakieś jaja jedni bokserzy mogą mieć dobrowolne obrony (taki Wilder w WBC nawet trzy)a inni muszą od razu stawać do obowiązkowej obrony.Takie zagrywki nie mają nic wspólnego z boksem Tayson ma racje niech pierdzielnie ten pas IBF do kosza i będzie po sprawie.
 Autor komentarza: holy
Data: 03-12-2015 09:01:15 
Sporo w tym racji, co mówi wujek Furego. Głazkow nie ma wartości rynkowej, ale z tego wszystkiego mogą wyjść niezłe jaja. Zamiast unifikacji - kolejny rozłam.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-12-2015 09:19:39 
WBA-1962
WBC-1963
IBF-1983
WBO-1988
IBO-1992

Z tym, że WBA wywodzi się z NBA -1921
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-12-2015 09:36:27 
@ royler
Twój cytat:"IBF została założona w 1984..."


IBF - 1983r.

Reszta się zgadza, dobrze napisałeś.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 03-12-2015 09:44:38 
Woolite od pasa WBC zawsze zaczynali najwięksi mistrzowie , to jak władze federacji się zachowują nie ma tu nic do rzeczy , jeśli skumować w komputerowym systemie prestiż wszystki walk toczonych o zielony pas i porównać z wynikiem o inne pasy to wyjdzie ze WBC jest na pierwszym miejscu a pozostałe daleko w tyle;]
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 03-12-2015 10:09:13 
Pierwsza walka o WBA to 21 kwiecień 1962 waga lightweihht
Pierwsza walka o pas WBC to razem z WBA 8 grudzień 1962 waga średnia
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-12-2015 10:18:37 
@Niezapominajek
Twój cytat:"Pierwsza walka o pas WBC to razem z WBA 8 grudzień 1962 waga średnia"
*
*
Możesz podać kto wtedy walczył o pas WBC 8 grudnia 1962 r. w wadze średniej?
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 03-12-2015 10:49:09 
dokladnie ibf chce szybko zarobic na nowym mistrzu. wcale bym sie nie zdziwil jak federacja ibf bedzie nieugieta i furu pizgnie ten pas do kosza na wizji. stac go na takie manewry .dla mnie jest to czlowiek nieodgadniony o wielu twarzach.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 03-12-2015 11:22:32 
LLL,

z tego co czytałem, to wtedy stoczono walkę o mistrzostwo w welter, nie w średniej. Ale 100% pewności nie mam.
 Autor komentarza: royler
Data: 03-12-2015 16:31:27 
LennoxLewisLion

IBF - 1983r.


Zgadza się, pamięć już nie ta- mogłem sprawdzić wstawiając posta :-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-12-2015 18:09:35 
@ royler - Spoko z ziom!:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-12-2015 18:09:35 
@ royler - Spoko z ziom!:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-12-2015 18:18:10 
@GROiLLORT

Heh...niezła jazda...:-)

WBC oficjalnie powstało w lutym 1963 roku, ale jednak w grudniu 1962 roku stoczono tak jak napisałeś walkę o ten pas w wadze półśredniej...:-)

Dobre...:-)

Emile Griffith vs. Jorge Jose Fernandez- 1962-12-08
http://ujeb.se/Qqm0n


Jak to mówił Ferdek Kiepski : "...są na tym świecie rzeczy o których się nawet fizjologom nie śniło...":-D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 03-12-2015 22:29:33 
royler

5 lat wyszlo miedzy pierwszymi walkami o pasy hw danych federacji
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.