FROCH: FURY NIE MOŻE BOKSOWAĆ, MUSI BYĆ AGRESYWNY

Choć ze swoim wzrostem i długimi ramionami Tyson Fury (24-0, 18 KO) ma warunki, aby boksować na dystans nawet z Władimirem Kliczką (64-3, 53 KO), Carl Froch radzi swojemu rodakowi to samo, co innym, mniejszym pretendentom - rezygnację z tradycyjnych technik bokserskich na rzecz twardej walki w półdystansie.

- Jeżeli będzie boksować, przegra ten pojedynek. Musi się zbliżyć do Kliczki, zrobić z tego bójkę. Kliczko to prawdziwy mistrz boksu, doskonale dystansuje, ma wspaniały timing, dlatego Fury musi szukać półdystansu. Nie może dać się trafiać Kliczce, zwłaszcza że był na deskach w walkach ze znacznie słabszymi rywalami. Jeśli będzie boksować, dużo się poruszać, to w końcu Kliczko go czymś trafi. Musi być agresywny, inaczej zostanie pokonany - ocenia "Kobra".

Walka Kliczko-Fury już w sobotę w Dusseldorfie. Transmisja od 21:00 w Polsacie Sport.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 16:40:22 
Święta racja!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-11-2015 16:41:29 
Widzę to zupełnie odwrotnie. Fury miewał problemy właśnie w tych walkach w których zapominał o taktyce i dawał się ponosić "bójce" i wymianą. W walkach w których zachowywał chłodną głowę i wykorzystywał taktykę opartą na warunkach radził sobie nienagannie i wyglądał najlepiej.
Bójkę zostawiłbym na ich miejscu na wypadek nie radzenia sobie z walką na dystans lub na ostatnie 4 rundy gdzie Władek nie będzie już tak szybki i precyzyjny oraz będzie ewentualnie trzeba gonić wynik.
Wcześniejsze zbyt natarczywe pchanie się w Włada oczywiście może przynieść efekt ale trzeba pamiętać że taka strategia niesie za sobą dużo większe ryzyko wyłapania jakiegoś "farfocla" a Fury z granitowej szczęki raczej nie słynie i mogłoby się to dla niego źle skończyć.
Bójka to plan B, albo C dla mnie i myślę że tak to może wyglądać.
Agresywne punktowanie tak ale nie robienie ulicy z kimś takim jak Wład jako przeciwnik.
 Autor komentarza: CompanyOfBoks
Data: 27-11-2015 16:42:59 
Froch bardzo dobrze powiedział. Z kliczką nie ma co boksować, jest zbyt dobry technicznie....Fury musi postawić wszystko na jedną kartę, albo ty padasz albo ja.
 Autor komentarza: CompanyOfBoks
Data: 27-11-2015 16:44:02 
tak jak to zrobił Corry Sanders
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 16:46:03 
CompanyOfBoks
tak jak to zrobił Corry Sanders
///
tylko że Fury niema nić Z Corry Sandersa :) . Generalnie szykuje sie kolejny wpiernicz od kliczki .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 16:48:08 
zapowiada sie nokaut na Furym.
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 16:59:12 
BlackDog
Ma być wojna!:)Kliczko musi się troszkę pogubić w całym tym chaosie na wypunktowanie nie ma co liczyć bo Wład na to czeka aby przypier... z kontry swoim firmowym
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-11-2015 17:04:34 
Froch, ma rację, ja nie rozumiem, przecież Sanders, Bruster pokazali jak walczyć z Kliczko. Czemu Ci wszyscy idioci wychodzą z nim boksować na lewe proste.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:06:41 
nie bedzie żadnej wojny ponieważ Fury nie dysponuje niczym co mogłoby zagrozić w ringu Kliczce .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:09:02 
PS ale jak uważacie że ma być wojna to niech bedzie :).....
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-11-2015 17:10:55 
Sanders i Brewster walczyli z innym Władimirem. Tamtego łatwo można było trafiać i nie miał pojęcia jak się chronić w wypadku zranienia czy odczucia ciosu.

Poza tym śmiem wątpić (choć mogę się bardzo mylić) że Tyson ma wystarczającą i odporność i siłę ciosu by na takim szaleństwie mógł zyskać więcej niż stracić. On ma sporą przewagę zasięgu. Jeśli wierzyć danym to może być to nawet różnica między 204cm a 216cm.
To plus dobra praca nóg i Władkowi może w dystansie narobić sporo kłopotów. Jak się zaś będzie pchał w półdystans będąc nastawionym na bójkę to będą leciały na niego takie bomby że szok.
Ale mogę się mylić.
Co innego goście mniejsi a co innego więksi. Ja bym najpierw spróbował z Władem poboksować.
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 17:11:25 
Im więcej chaosu tym lepiej Klinczko lubi stateczny cel!
 Autor komentarza: Arabian
Data: 27-11-2015 17:20:41 
Ludzie Tyson ma co trzeba żeby wypunktować Kliczke ,zawodnicy jak Sanders wygrali z innym kliczko to raz a dwa że musieli tak walczyć bo boksować nie umieli.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-11-2015 17:21:54 
BlackDog

Na pewno Kliczko walczy bardziej asekurancko niż wtedy i jego technika została zmieniona diametralnie pod ten styl walki, jednak jak dotąd nie znalazł się zawodnik, który od tamtych pamiętnych walk rzuciłby się na Władimira, gdyż każdy wychodzi z nim boksować. Gdyby ktoś wyszedł się bić, wtedy byśmy się przekonali na ile te zmiany są skuteczne. Być może okazałyby się bardzo dobre, wręcz destrukcyjne. Jeżeli Fury będzie boksował z Kliczko, daję mu 1% szans, jeżeli się rzuci i postawi wszystko na jedną kartę, to 40%, tylko ze względu na brak pojedynczego nokautującego ciosu, bo wtedy nawet i 50%. Zobaczymy jak Kliczko będzie odczuwał uderzenia Anglika, bo w drugą stronę raczej sytuacja jest jasna.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:22:41 
BlackDog
///
pełna zgoda ale dodam coś , otóż Władek niby walczy w ten sam sposób , nieprawda .W zależności od TYPU przeciwnika pokazuje zupełnie inny boks ,jesli część osób tu piszących myśli że Władek to klincze i bezpieczny boks to mylą sie .Naprawde kibicuje Furemu :) Tak ale cienko go widze . Jest zbyt wolny oraz niema tej techniki co Mistrz . Jeszcze raz podkreśle że kibicuje Furemu .
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 17:27:04 
PolskaKielbasa
Jeśli Fury jest wolny to kto był szybki?Weź pod uwagę też gabaryty Tysona.Wolny?Błagam!
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:27:27 
Spartacus
///
Fury niema żadnych dyspozycji do błyskawicznych ataków które pomogłyby mu zwyciężyć. on jest wolny , był i jest . oczywiście pisząc wolny mam właśnie odniesienie np. do Władka . jego długie łapy nie mają
odpowiedniego napędu , nigdy nie widziałem szybkiej akcji w wykonaniu Furego a Kliczko to potrafi .
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-11-2015 17:28:57 
Sam jestem technikiem i w walkach z totalnymi "weselnikami" o dobrych warunkach fizycznych, mam niemały problem opanować chaos i nie czuję się komfortowo, jednak w przypadku zawodników walczących typowo technicznie, sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Wiem, że to słabe porównanie, gdyż mój poziom, a ich to kosmos, ale myślę, że w tej sytuacji tak jest. Popatrzcie z kim Floyd miał problemy, właśnie z zawodnikami, którzy robili chaos w ringu. Wiadomo, wygrywał, mimo to miał z tym pewne problemy, jak chociażby z Maidana.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-11-2015 17:30:40 
Kiełbasa*

Fury jest szybki, wystarczająco szybki, by zasypać Kliczkę ciosami w stylu Sandersa.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:31:06 
magic19
PolskaKielbasa
Jeśli Fury jest wolny to kto był szybki?Weź pod uwagę też gabaryty Tysona.Wolny?Błagam!
///
Rozumiem ze to słowo "błagam " jest sugestią jaką tu bzdure pisze . OK :)
Zobaczysz swoją mine podczas walki oraz to kto z tej dwójki jest szybki .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:33:54 
Spartacus
Kiełbasa*

Fury jest szybki, wystarczająco szybki, by zasypać Kliczkę ciosami w stylu Sandersa.
///
spoko zobaczymy , moje zdanie na temat tego starcia jest takie iż Kliczko obezwładni Furego właśnie szybkością oraz techniką .i bedzie chciał go znokałtować ze wzgledów prestożowych .
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 17:34:09 
Spartakus
Dziękuję i nic więcej w temacie!Tylko chaos i to w nadmiarze:)Wład wygląda lepiej niż miał 25 lat nie wiem czym oni go szprycują i co ten chłop żre ale boksować to na dzień dzisiejszy to może z nim wyłącznie ten Pan:
https://twitter.com/anthonyfjoshua/status/669998933758881792
 Autor komentarza: tyler
Data: 27-11-2015 17:38:05 
Panowie trochę optymizmu... Patrzyłem u buka i wygrana furego trochę może podreperowac budżet. Postawię parę dyszek na cygana,a kto wie?
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 27-11-2015 17:38:30 
pozatym jedno słowo , pisze tu o tym jak może wyglądać ta walka tylko jako miłośnik boksu . Nie traktuje tych rozmów jako wyznacznik kto z userów jest lepszy a kto gorszy !!!!!!! jeśli sie okaże że to Ja mam racje nie zamierzam dosrywać nikomu bo mi na tym nie zależy ....
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 17:39:26 
Jeśli wesoły ulany chłopak z karawanu jutro nie da rady Wladowi to kwestia czasu jak ten Pan to zrobi i to z wielkim hukiem!

https://twitter.com/anthonyfjoshua/status/669093599045283840
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-11-2015 17:42:46 
Ja po prostu obserwuję ostatnie pojedynki Kliczki i wszyscy wychodzą z nim boksować, co jest wodą na młyn. Dlaczego więc kolejny zawodnik robi to samo i liczy, że będzie inaczej, skoro 10 ostatnich przeciwników sromotnie poległo stosując taki plan taktyczny. Nie wiem, czy trenerzy tego nie widzą, czy zawodnicy nie mają "jaj", może jedno i drugie. Uważam, że mądra agresja, nie mówię tu o kompletnym szaleństwie, gdyż to z pewnością była by broń obosieczna, to bardzo dobra taktyka na Władimira. Szanse na wygraną rosną bardzo mocno, a jak nawet Władimir to wykorzysta i posadzi takiego zawodnika, to chociaż nie będzie przyjmował przez 12 rund uderzeń, które zniszczą jego zdrowie, a sam zawodnik będzie wiedział, że zrobił wszystko by wygrać oraz kibice na pewno to docenią.
 Autor komentarza: Arabian
Data: 27-11-2015 17:42:53 
PolskaKielbasa

no i poprawnie a co do tematu do dlamnie tyson piekielnie szybki cwiczył na eksplozywnosć i to widać ,Fury zasieje kejos ale nie bite tylko techniczny kejos ,Wlad Faworytem ale tyson ma argumenty aby wygrać .a ci co piszą że tyson ma tylko wzrost to ci zapewne ci sami co piszą że Alvarez to Fizol przegrał z Cotto a jego najwięszym atutem jest fizycznoś choć to dla mnie nr1 obecnie i bardzo niedoceniany Chłopak który ma mega talent do boksu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-11-2015 17:43:00 
Fury wolny na pewno nie będzie. Jest dość żwawy jak na takiego bydlaka. Czy jednak szybszy od Władimira?
Jeśli byłby to Władek w formie jak z walki z Hayem to nie ma szans. Klitschko wtedy nadążał za jednym z najszybszych ciężkich.
Ale Władzio ma już prawie 40. Raczej refleks nie będzie już aż tak wyśmienity ale i nie będzie słaby. Władek musiałby się solidnie postarzeć by nie nadążać z Tysonem a na to nic nie wskazuje.

Co do bójki to ja nie widzę w niej Tysona z tego względu że po pierwsze nie ma on tak piorunującego ciosu jak Sanders a po drugie ma problemy z kontrami i przyjmowaniem farfocli na tyle mocnych że jest podłączony. Jak by go Wład w takim chaosie trafił w obronie pełnym sierpem czy prawym to Fury kończy jak Grant.
Chaos? Jedynie wtedy gdy Władek nie da mu szans w dystansie. Ale to nie ja jestem trenerem i nie ja ustalam taktykę. Nie ja też spędzam z Tysonem 300 dni w roku więc nie ja wiem najlepiej na co go stać.
Jeśli uważa że to może zdać egzamin niech próbuje.
Chwilowy chaos zafundował przy linach Władimirowi Wach jak trafił prawym w 5 rundzie i... I na powtórkach widać że nie trafił już niczym więcej.

Wszystko przed nami. Jutro wszystko się okaże. Stawiam 70/30 dla Włada i życzę mu wygranej.
Pozdro.
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 17:47:29 
Oprócz jutrzejszej walki mam tylko jedną o której marzę w snach:) Anthony Joshua,który upokarza Davida Haye w bolesny sposób za jego wszystkie kłamstwa:) i robienie nas kibiców w balona
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-11-2015 17:49:08 
BlackDog

Wach do tej 5-tej rundy zebrał mnóstwo uderzeń od Władimira, które ustawiły walkę. Masz rację, Fury w pierwszej rundzie powinien wybadać sytuację, czy aby nie ma przewagi na dystans, jeżeli nie, to chaos i wszystko na jedną kartę, nie ma na co czekać, gdyż z każdą rundą będzie coraz gorzej. Jak zawodnik dostanie mocny cios od Władimira, to nawet jeżeli umysł chce, to ciało odmawia współpracy i mamy egzekucję.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-11-2015 17:56:50 
1 runda to zdecydowanie za mało bo często to badawcze "przechodzone" starcie z małą ilością ciosów. Choć stawiam na zdecydowany atak Władka to nie wiem czy już pierwsza runda będzie tak wyglądać. Niech poczeka trochę z tym chaosem. Chyba że kompletnie nie będzie sobie radził i Wład będzie go łapał mocnymi ciosami. Wtedy niech zrobi burdel w ringu bo cóż mu pozostanie. Zamknąć oczy i miotać ciosy modląc się że jego będą celniejsze ;D
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 17:57:48 
Spartacus
Aż mi głupio co chwilę chłopaku Tobie przytakiwać ale dalej nie mogę zrozumieć ludzi,którzy dalej myślą,że można wyboksować Włada oglądamy przez lata ludzi próbujących na darmo a grono ludzi dalej w to wierzy:( to musiałby być fizol z nogami Tysona takich nie ma obym się mylił jutro:)
Za parę lat o ilę Wład będzie walczył to może A.J po 10 walkach z czołówką jedyna nadzieja
 Autor komentarza: CompanyOfBoks
Data: 27-11-2015 17:58:47 
PolskaKielbasa

Ja uważam tak jak i ty, Kliczko go rozwali, skończy się tak jak z Pulevem.

Po prostu chodzi mi o to że z Władimirem nie ma co boksować bo po prostu nie da rady.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-11-2015 18:03:39 
Chodzi tylko o to że Tyson jako pierwszy rywal ma aż tak wyraźne wskazania na to że może z Władkiem poboksować. Przewaga wzrostu, przewaga w zasięgu (i to znaczna) i dobra praca nóg jeśli jest skupiony.
Jeśli mimo tego nie będzie sobie radził a Władek jabem i prawą ręką będzie go wyprzedzał, trafiał często i gęsto to oczywiście niech postawi na brudną walkę w półdystansie.
To moje zdanie, i wydaje mi się że jutro właśnie tak walczącego Tysona zobaczymy.
To że jest lekki, to że walczył nudno aż do bólu słuchając Petera i trzymając się jego taktyki itd. Dla mnie wszystko wskazuje na to że spróbuje boksować.
Władek to Władek. Bójka z nim to równie dobrze szybka "śmierć" a myślę że Tyson wolałby się pokazać na trochę dłuższym dystansie niż np 4 rundy.
 Autor komentarza: magic19
Data: 27-11-2015 18:26:35 
BlackDog
Dokładnie wszystko co wymieniłeś ale brakuje jednego na Włada ciosu:( którego Fury nie ma) także ja osobiście nie liczę na wyboksowanie Włada jeśli Team Fury liczy na wyboksowanie Robota to cinko to widzę ale i tak z sercem z Tysonem:)A tak ogólnie to większość tutaj piszących o tym jak Tyson wyboksuje Klitka zapomniała,że ta walka odbywa się w Niemczech:(
 Autor komentarza: Arabian
Data: 27-11-2015 18:31:00 
Magic

może go wyboksować mówimy tu o tym co na ringu a nie o kartach bo tam wał może być .
 Autor komentarza: tyler
Data: 27-11-2015 18:39:48 
Magic co gorsze kłamać czy handlować procesami?

Co do jutrzejszego starcia,należy pamiętać że fury jest nie obliczany i można się spodziewać wszystkiego,od śpiewu zaczynając poprzez samoznoukatowanie się,aż po wygraną z wladkiem. Boks nie od dzisiaj zna przypadki które były sensacją.
 Autor komentarza: tyler
Data: 27-11-2015 18:40:28 
Prochami *
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 27-11-2015 23:58:17 
Froch ma rację.Też tak to widzę.
Boksować z dystansu nie ma sensu, bo to woda na młyn Kliczki.Kliczko jest szybszy i ma lepszy timing.
Półdystans ?Nie radzę.Lewy sierp Kliczki zakończy walkę.
Fury jak chce cokolwiek ugrać to musi szarpać, klinczować, faulować i szukać szczęścia w drugiej fazie pojedynku.
Drugi wybór to szaleńczy atak od pierwszego gongu. Szanse powodzenia małe, ale zawsze jakiś cud może się zdarzyć.
Kiedyś Vit przegrał przez kontuzję z Byrdem to może i Władkowi coś strzeli?
Realnie patrząc Fury nie ma szans.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-11-2015 02:55:51 
pulev wyszedl sie z nim bic - ale pulev to nie fury (tak mysle...)
 Autor komentarza: canuck
Data: 28-11-2015 07:51:41 
Jezeli Fury nie zamieni tej walki w "uliczna" szarpanine oraz przepychanke, to jego szanse na wygrana sa minimalne.

Wladek jest mistrzem walki na dystans. Rowniez, jak Fury pojdzie na otwarta wymiane ciosow to skonczy tak jak Pulev, czyli brutalny nokaut

Z Wladkiem nie mozna ani walczyc zachowawczo na dystans ani sie z nim otwarcie bic. W dodatku Fury nie ma ani dynamiki, ani szybkosci, zeby moc zaskoczyc Wladka z doskoku albo po laternalnych zmianach kata ataku.

Z Wladkiem bedzie musial sie szamotac, szarpac, przepychac oraz wieszac sie na nim. Poniewaz Fury jest bardzo duzy, to on sie bedzie mogl "wieszac" na Wladku dla odmiany!

Ale ... Plan Fury na walke sie "rozsypie" po pierwszym poteznym prawym krzyzowym Wladka!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.