OBÓZ GOŁOWKINA UGNIE SIĘ POD ŻĄDANIAMI CANELO?

Sztab Giennadija Gołowkina (34-0, 31 KO) cały czas ma nadzieję na to, że do walki z Sauelm Alvarezem (46-1-1, 32 KO) dojdzie w pełnoprawnym limicie kategorii średniej. Całkowicie nie wyklucza jednak możliwości pójścia "Canelo" na rękę i ustalenia limitu umownego, którego życzy sobie mistrz WBC.

- Jeżeli "Canelo" powie, że chce się zmierzyć w limicie 155-156 funtów, możemy negocjować. W tej chwili jednak ta walka to obowiązkowa obrona pasa w limicie 160 funtów, w związku z czym nie ma powodu, żeby Giennadij zbijał wagę - stwierdził Tom Loeffler, promotor Kazacha.

O możliwości negocjacji z "Canelo" mówi już też sam Gołowkin. - Zobaczymy, co się stanie. Sądzę, że Saul się ze mną spotka, nie wiem, czy już teraz, ale mam nadzieję że tak. Styl walki byłby inny w limicie 155 czy 158 funtów. W limicie 160 funtów byłoby mocniej - oznajmił.

Alvarez, który ma już mniej niż dwa tygodnie na podjęcie decyzji, czy zmierzy się z Gołowkinem, wróci na ring w maju. Walka z Kazachem mogłaby się odbyć na potężnym stadionie AT&T, wcześniej znanym jako Cowboys Stadium. Loeffler wierzy, że na arenę znajdującą się na terenie jednego z najbardziej latynoskich stanów USA - Teksasu - mogłoby przyjść zobaczyć "Canelo" i Gołowkina nawet 70 tysięcy kibiców.

Dodał, że jeżeli nie uda się doprowadzić do potyczki z Meksykaninem, "GGG" kolejną walkę stoczy prawdopodobnie w lutym. Jako potencjalnego rywala wymienił Andy'ego Lee, Billy'ego Joe Saundersa, Petera Quillina, Daniela Jacobsa, Tureano Johnsona i rozważającego powrót z krótkiej emerytury Carla Frocha.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-11-2015 16:01:36 
Team GGG wie że pobicie Canelo to byłby duży skok popularności Gienka na amerykańskim rynku tak że myślę że pójdą na wiele ustępstw żeby tylko doprowadzić do tej walki.
 Autor komentarza: matd
Data: 25-11-2015 16:14:49 
Boks zawodowy zawsze niosl za soba pieniadze i najwazniejszy byl interes.. Ale robi sie coraz gorzej ,normalnie zawodostwo jest opentane polityka organizacji,promotorow managerow.. Kasa,kasa,kasa,kasa,kasa....
 Autor komentarza: Arabian
Data: 25-11-2015 16:16:15 
zawsze tak było matd
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 16:22:41 
Czekam na te walke , wtedy spotka sie średniak bokserski z Mistrzem boksu ...
 Autor komentarza: Clevland
Data: 25-11-2015 16:26:15 
Nokaut na Canelo.
Dlatego nie wyjdzie do GGG.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 16:31:14 
Clevland
//
to może tak sie skończyć że nie wyjdzie , przypuszczam jednak że do tej walki dojdzie byle by było na super korzystnych warunkach dla Rudego bo to on ma przewage w negocjacjach . kasa ,waga itp ale GGG zależy na tym pasie i podejmie walke .tak sobie przynajmniej teraz kombinuje .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 16:33:37 
Wyjdzie na niekorzystnych warunkach i zetnie to drewno .... Cotto choć przeważał w walce nie postawił tej kropki , zrobi to GGG.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 25-11-2015 16:39:06 
umowne limity w walkach o pas to najwieksze dziadostwo ,powinno byc zakazane limity w walkach o mstrzostwo bo potem sa takie jaja ze mikrusy zdobywaja pas i nie bronia go ani razu w prawdziwym limicie
 Autor komentarza: teanshin
Data: 25-11-2015 16:41:10 
Rudy twierdził że nikogo nie unika więc poczekamy zobaczymy.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 25-11-2015 16:44:58 
niedlugo wilder bedzie walczyl w umownym limicie np 100kg bo on wazy niewiele i dlaczego np ma walczyc z kims kto wazy np 15 kg wiecej , kovaliov przejdzie wage wyzej dlaczego nie, ale bedzie walczyl tylko w limicie do 84 kg bo wiecej mu nie pasi :)poprostu te limity to nastepna cegielka do zabijania boksu :(
oczywiscie ojciec jest za umownymi limitami np jakis dwoch super bokserow z innych wag zeby mogli sie spotkac i dac kibicom super walke ale nie o pas tylko biznesowo wtedy limit moze byc
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 25-11-2015 16:47:24 
rudy moze i by nie unikal ggg :) ale golden boy nie bedzie chcial zeby w krotkimczasie golowkin zamordowal mu druga zlota kure i kto bedzie znosil jajca wtedy :)
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 16:53:26 
OjciecZradioMaryja
niedlugo wilder bedzie walczyl w umownym limicie np 100kg bo on wazy niewiele i dlaczego np ma walczyc z kims kto wazy np 15 kg wiecej ,
///
Słuszna uwaga , oby tak nigdy sie nie stało . Faktem jest że cała ta historia z pasem WBC wagi średniej jest mocno nieciekawa ale też sam Cotto przysłużył sie temu szukając największej kasy .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 16:59:34 
ale najwieksze brudy zrobili sami włodarze ,właściciele organizacji WBC , wiadomo że szukają kasy i dlatego nie zażądali aby obrona pasa odbyła sie w wadzie średniej .....drugie brudy to sam wynik walki
Cotto /Alvarez ...
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 17:05:55 
Tak nawiasem Roach już nie umie podczas walki skutecznie nakierować podopiecznego na zwycięstwo .
Oczywiście to tylko moje spostrzeżenie ale od jakiegoś czasu jest zbyt wiele bardzo poważnych uchybień
właśnie podczas samych walk tego z z innej strony wspaniałego trenera , wiek i choroba robi swoje...
 Autor komentarza: rondobry
Data: 25-11-2015 17:23:30 
Czy to jest poważne?Ile canelo waży w dniu walki 170lbs?czy wincyj?Dla mnie rudy to Chavez jr 2 a przynajmniej tak samo kombinuja z waga.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 17:34:25 
rondobry
///
przecież nie chodzi o to ile warzy canelo ale o to na ile da sie osabić przeciwnika przed walką .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 17:39:47 
osłabić*
 Autor komentarza: rondobry
Data: 25-11-2015 17:50:15 
NiePolskaKiełbasa
Canelo nic nie warzy no chyba ze piwo w domu:P
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 25-11-2015 17:53:13 
rondobry
NiePolskaKiełbasa
Canelo nic nie warzy no chyba ze piwo w domu:P
///
spoko narka mistrzu :)
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 25-11-2015 18:02:00 
OjciecZradioMaryja - bardzo dobre spostrzeżenie, i zgadzam sie w 1000% z Twoim zdaniem. rudy to cwaniak, strasznie mnie denerwuje takie coś jak on.

rudy nie jest gotowy na 160lbs, więc walczy w umownym 155 o pas w 160 ważąc ze 175lbs, i jeszcze mówi że jest prawidziwym mistrzem w 160lbs kuuurwaaa!!! życzę rudemu z całego serca ciężkiego KO od GGG, a najlepiej niech go uszkodzi tak, żeby już nie chciało mu się walczyć z nikim w żadnym limicie, swoje zarobił, za samą walkę z Moneyem na pewno dostał tyle że już nie musi robić nic do końca życia... nienawidzę tego śmietnikowego człowieka
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 25-11-2015 18:18:16 
A w ringu Canelo wnosi więcej od Gołowkina...parodia. Liczę, że Kazach znokautuje tego rudego pchlarza, a wówczas żadne ściany nie pomogą.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 25-11-2015 20:26:23 
Ewentualny catchweight nie na wiele się Alvarezowi zda. Gołowkin to pięściarz bardzo silny. Nawet nieco osłabiony wagą i tak górowałby w zasadzie w każdym elemencie bokserskiego rzemiosła nad Meksykaninem.
A nawet jeśli nadmierne zbijanie by go mocno osłabiło, to pięściarz ten ma jeszcze w zanadrzu plan B - frontalny atak (na pełnej qrvie, jak to się mówi) i szybkie skończenie, zanim braki kondycyjne dadzą się we znaki.

Tak czy siak, jak dla mnie Canelo bez żadnych szans z Gołowkinem. Jeśli wyjdzie, to się przekonamy. Obawiam się jednak, że nie wyjdzie. Coś wykombinują.
 Autor komentarza: Arabian
Data: 25-11-2015 20:35:51 
Smieszna jak robi się tu z ggg boga 60-40 dla kazacha ale rudy z dużymi szansami
 Autor komentarza: wojt
Data: 25-11-2015 20:55:18 
nie czytalem innych komentow ale moze ktos to pisal.. mianowicie zalozmy ze robia limit 155 ktory wysuszy troche gienka i oslabi go Do wazenia dochodzi i gienek ma 159 ibs ot cala historyja nie udalo mu sie, albo waga go 'sklamala' franca. To zapowiada rzez w ringu.Zrobia wtedy ta walke mimo wszystko?
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 25-11-2015 20:56:46 
wojt

Zapewne walka by się odbyła, ale GGG musiałby załacic bardzo dużą karę finansową uzgodnioną w kontrakcie za każdy funt nadwagi.
 Autor komentarza: tapir
Data: 25-11-2015 20:59:40 
To będzie najtrudniejsza walka Golovkina. Możliwe nawet ,że Kazach zaliczy dechy, ale wstanie i sam wygra przed czasem. Style tworzą walkę.
 Autor komentarza: wojt
Data: 25-11-2015 21:04:30 
Barkley00

tak masz racje co do kary

.. tylko tak sie srajá nad tym alvarezem,zeby mu sie bron boze krzywda nie stala.. rozne rzeczy chodzily mi po glowie ..

bo tylko w catchweghtcie i sedziach pktych nadzieja canelo

a jesli chodzi o cathweight to i tak wiadomo ze rudy to wieprzek i powinien juz dawno w 160 walczyc
..on i tak w 155 bedzie gadane ze byl odwodnion i oslabion jak po walce z cotto Jak amen w pacierzu
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 25-11-2015 21:29:23 
sprawa wyglada tak ze canelo MUSI zedydowac w 2 tyg czy walczy w nastepnej walce z GGG czy nie. Jesli zawalczy lomot, jak nie to strata pasa i tu sie zaczyna biznes, canelo (ODLH) powie oddam pas ale walczyl nie bede - blamaz i wstyd w oczach kibicow - bo nie jestem pelnoprawnym polciezkim mimo ze w 155 wygladam jak suchy konar, a na walke wnosze ze 170-175...
GGG moze sie zgodzic na 157.5 bo: i tak zleje rudego, uzyska pas po walce, zdobedzie mega popularnosc i zarobi mega kase
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 25-11-2015 21:42:28 
arabian

nie gadaj ze zawsze tak bylo

dopoki mielismy jednego mistrza swiata (ewentualnie 2 ktorzy zawsze chcieli pokazac swiatu kto z nich jest lepszy) i nie bylo popierdzielonych wieziennych kontraktow z szalonymi stacjami TV



bajzel zaczal sie od "wejscia na rynek" ibf a pozniej jeszcze wbo (pffff)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 25-11-2015 21:43:49 
nie dokonczylem

".....szalonymi stacjami TV do boks byl jeszcze sport-biznesem - teraz od kilku lat ze sportem to nie ma juz nic wspolnego"
 Autor komentarza: Arabian
Data: 25-11-2015 22:27:25 
ale dalej robi się duże walki tylko chodzi oto żeby pierwsze był hype na nie może ggg obije dwóch topowych zawodników z MW canelo raz zawalczy i wtedy zrobią promcje i megA FIGHT.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 25-11-2015 22:44:38 
ja juz nie zwracam uwagi na "hype-owane" walki - takie w dzisiejszych czasach sa niestety najgorsze

ogladam teraz to co chce

takie cyrki zaczely sie juz od walki obitego, zepsutego wwraka tysona z lewisem
 Autor komentarza: Arabian
Data: 25-11-2015 22:49:48 
nom a potem Rozbity Manny z Floydem i ODLH z Floydem troche żenada ale się sprzedaje jeszcze Pac vs Oscar taka promocja....
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 26-11-2015 01:48:22 
Ojca zdaniem gienek moze zrobic wage 155 i wygladac lepiej w ringu od rudego gdyz widac juz bylo przed walka z kanadyjczykiem ze ggg nie ma problemow z waga bo na miesiac przed walka wazyl chyba tylko kilka funtow wiecej od limitu i znacznie mniej od nizszego davida.Pewnie tez ggg zgodzi sie na limit bo na ta chwile walka zalvarezem jest chyba najbardziej dochodowa i jeszcze moze zgarnac nastepny pas , w dniu walki pewnie tez bedzie wazyl pare funtow mniej co oznacza ze chyba mimo wszystko to jednak rudy wyjdzie gorzej na tym limicie gdyz widac bylo ze robienie limitu 155 dla rudego to meczarnia z odwadnianiem sie i potem szybkie nabieranie duzej masy nie wychodzi mu na dobre , ogolnie wieksze szanse daje ojciec rudemu w pel ym limicie 160 bo jesli rudy bedzie taki ssm jak z walki z cotto (niemrawy malo bijacy jak na ta wage i dosc slaby kondycyjnie )to gienek go zamorduje jak davida
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.