WILDER: ZLEJĘ POWIETKINA I WRÓCĘ NA RING DWA MIESIĄCE PÓŹNIEJ

Deontay Wilder (35-0, 34 KO) podtrzymuje plan bycia aktywnym mistrzem świata. "Brązowy Bombardier" stwierdził, że nawet po walce z Aleksandrem Powietkinem (30-1, 22 KO) nie będzie próżnować i szybko wróci na ring.

Rosjanin w środę pokonał Mariusza Wacha (31-2, 17 KO) i ugruntował swoją pozycję oficjalnego pretendenta do tytułu WBC, który dzierży Amerykanin. Ten zamierza w styczniu stoczyć kolejną walkę w dobrowolnej obronie pasa, ale potem zajmie się Powietkinem, a niewiele później, obiecuje, następnym challengerem.

- Dwa miesiące po tym, jak zleję Powietkinowi tyłek, będę chciał wrócić na ring. Już jako pretendent byłem pewny siebie, ale teraz jestem mistrzem, bronię tytułu, robię to w świetnym stylu, pokazuję światu, na co mnie stać i jestem pewniejszy siebie niż kiedykolwiek. Będę tak aktywny, jak tylko to możliwe - mówi 30-latek.

Federacja WBC zapowiedziała w tym tygodniu podczas odbywającej się w Chinach konwencji, że do pojedynku Wilder-Powietkin dojdzie w kwietniu lub maju przyszłego roku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 06-11-2015 11:12:34 
a nie zesraj sie w rajtuzy....
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 06-11-2015 11:14:39 
Skąd ten hejt?

Ja liczę na dobrą walke nie pozostawiającą wątpiwości, który z tej dwojki jest lepszy.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 06-11-2015 11:18:22 
to nie hejt

poprost mnie wkur... jak frajer ktory dostal szanse na pas po obiciu kilku ogorkow i nadal obija ogorkow puszy sie jakby mial juz na koncie wszystkie skalpy swiata

cepem zza plecw Povietkina nie ubije nie ten poziom
 Autor komentarza: Kikas
Data: 06-11-2015 11:33:08 
@odyniec

A wiesz w ogóle co oznacza hejt? Twój stosunek do Wildera zdecydowanie podchodzi pod to pojęcie.

W każdym razie też nie uważam go za prawdziwego Mistrza i to że na każdym kroku on sam podkreśla że jest championem potwierdza jego kompleks pod tym względem.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 06-11-2015 11:43:32 
Według mnie Wilder to jeszcze większy błazen niż Fury. Fury przynajmniej nie boi sie wyzwań i wychodzi do ringu z każdym a Wilder? Smieszny bokser zesrany na mysl ze ma stanac do ringu z Povietkinem. Przetrzymywał by pas w nieskonczonosc gdyby mogl walcząc i nokautujac ogórków. nie stety bedzie musial podjac walke z povietkinem bo inaczej straci pas nei ma juz drogi ucieczki pachnie tylko nokautem na wilderze i to mocno
 Autor komentarza: Champion20
Data: 06-11-2015 11:44:01 
odyniec - zgadzam sie w 100% i popieram
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-11-2015 11:49:23 
Obejrzałem sobie spokojnie ostatnią walkę Wildera i aż nie chce się wierzyć ile on zebrał od tego Dupasa...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-11-2015 11:51:23 
A Dupas nawet w 10% nie potrafi tak skracać dystansu jak Povetkin i jest bardzo jednostajny.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 06-11-2015 11:51:57 
Przed walką ruska z Wachem byłem pewien, że Wilder jest bez szans, teraz jednak sam już nie wiem. Mam tylko nadzieję, że już nie będzie żadnych walk na przetarcie i przeciągania w nieskończoność.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 06-11-2015 11:55:43 
arpxp - dlaczego teraz sądzisz inaczej? Przecież Povietkin zlał wacha i ośmieszył wrecz przed światem Wach zadawał dwa trzy ciosy na runde:D Walka do jednej bramki. Kliczko nie udało się wacha polozyc i povietkinowi tez nie od dzis wiadomo ze ma nadludzka wytrzymałość według mnie povietkin zaprezentował sie w tej walce swietnie i tylko potwierdził ze zmiecie Wildera z ringu. Obejrzyj ostatnia walke wildera to dopiero był kabaret :D zbierał od buma na twarz cios za ciosem
 Autor komentarza: teanshin
Data: 06-11-2015 12:08:53 
Walka z ogórkiem, potem jakaś kontuzja, pózniej może jakieś odwołanie walki ze względu na chorobę i Povetkin sam się zniechęci. Albo można liczyć na przetrzymanie wtedy Povetkin będzie musiał znowu zawalczyć i być może przegra. Ja wam mówię Wilder będzie unikał jak mógł bo dla niego Povetkin to pierwszy zawodnik klasy A tak jak dla Wacha, 30 zwycięstw z ogórami i 2 przegrane bo dostał oferty walki z zawodnikami z górnej półki.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-11-2015 12:16:43 
Autor komentarza: Champion20
Według mnie Wilder to jeszcze większy błazen niż Fury. Fury przynajmniej nie boi sie wyzwań i wychodzi do ringu z każdym a Wilder? Smieszny bokser zesrany na mysl ze ma stanac do ringu z Povietkinem. Przetrzymywał by pas w nieskonczonosc gdyby mogl walcząc i nokautujac ogórków. nie stety bedzie musial podjac walke z povietkinem bo inaczej straci pas nei ma juz drogi ucieczki pachnie tylko nokautem na wilderze i to mocno



Stronę wcześniej wielce się obraziłeś jak nazwałem Furego błaznem..
 Autor komentarza: odyniec
Data: 06-11-2015 12:18:48 
mi sie wydaje ze Wilder powinien wyciagnac wniosek z walki Wacha i uderzac prostymi zamiast tych jego sierpo-cepow
widac bylo ze Sasza nie mial skutecznej recepty na te ciosy mimo ze Wach bil powoli i tylko kilka razy na runde
zobaczcie sobie jeszcze raz pierwsza runde tam Wach zadal kilka prawych prostych i wiekszosc weszla
a potem bylo juz tylko gorzej
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-11-2015 12:19:08 
Autor komentarza: krzysiek34
Obejrzałem sobie spokojnie ostatnią walkę Wildera i aż nie chce się wierzyć ile on zebrał od tego Dupasa...



Dokładnie Wilder łatwo nie będzie miał z Powietkinem który wysoki poziom trzyma...i jest o niebo lepszy od zawodników z którymi mierzył się brązowy..
 Autor komentarza: Champion20
Data: 06-11-2015 12:43:53 
swarmer- sory masz racje pozdro
 Autor komentarza: vojtech51
Data: 06-11-2015 12:49:04 
Nie znoszę tego śmieciowego ględzenia. To typowe dla tych ciemnoskórych,chociaż niektórzy biali się na nich wzorują.Ciekawe ,że ci ze wschodu sobie odpuszczają takie pierdo...lenie
 Autor komentarza: MML
Data: 06-11-2015 12:51:35 
Ja bym nie wyciagal wnioskow z walki povetkina z wachem. Viking przyjmowal bardzo duzo a i tak stal na nogach do konca walki. Gdyby na przeciw Saszy stal jakikolwiek inny bokser z hw to zapewne skonczylo by sie to KO. Nikt poza wachem na dzien dzisiejszy nie ustalby tylu ciosow. Walka dla Povetkina na pewno byla ciezka. Walczyl mimo wszystko z 13kg ciezszym i duzo wiekszym kolesiem. Wilder na pewno bwdzie szybszy ale Sasza bedzie wiedzial kiedy i jak wejsc zeby trafic i skonczyc. Bije duzo mocniej i szybciej niz grubasek stiverne. Dla mnie jesli w ogole dojdzie do walki Wilder - Povetkin to kase postawie na rosjanina.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 06-11-2015 12:53:08 
Champion20

Masz rację, ale styl robi walkę. Wilder na pewno nie będzie "walczył" jak Wach. Chodziło mi bardziej o to, że szanse oceniam po równo, a wcześniej upatrywałem faworyta w rusku. Wiem, że Wilder trochę zebrał od Dupy, ale zauważ jakie on ma warunki fizyczne, a jakie sasza.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 06-11-2015 12:53:35 
Ciekawe kogo teraz wyczarują dla Wildera?To się w głowie nie mieści żeby mistrz świata obijał takich ogórów i to jeszcze prawdopodobnie trzech pod rząd bo nie wierzę, że dostanie teraz jakiegoś zawodnika z wyższej półki.Przeglądam właśnie ranking WBC i nie ździwię się jak ten japończyk Fujimoto dostanie szansę albo co gorsze Wawrzyk, który nagle jakimś cudem wskozy do pierwszej 15.
 Autor komentarza: CELko
Data: 06-11-2015 13:20:40 
Wilder zniszczy Powietkina w 6 rund a sam Aleksander nic mu nie zrobi.
 Autor komentarza: gonavy
Data: 06-11-2015 15:07:53 
Nu towarzysze, po tej walce znowu u Was w Trybunie Ludu budut pisać, że Murzynów leją. Saszka pobiedit.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-11-2015 16:36:52 
Fury walczy z jazdym znaczy z kim?:)
Wilder walczy z zawodnikami z jakimi musi jacy sa w 15wbc i kogo obchodzi ze np 40 jakis gosc byłby lepszy grozniejszy solidniejszy jak jest za daleko w rankingu?
Wielu tu nie zna podstawowych zasad... bedac bez pasa mozna walczyc z kim sie chce. Bedac mistrzem tezeba walczyc z top 15.
Wilder bedzie robim o wiele wieksza krzywde swoim prostym tak jak mlocil stiverna tylw ze to bardziej boli bo mimo ze proste wacha juz nie pchaly ale tez nie uderzaly za mocno a wilder robi to z luzu i widac ze ma w tym moc. Dodatkowo deontay jest duzo szybszy dynamiczniejszy i waleczniejszy takze saszka latwo mial się bedzie. Wach mowia tu nie bije niby mocno ale tymi 5 uderzeniami troche obil powietkina. A co dopiero Wilder?
 Autor komentarza: Maro1201
Data: 06-11-2015 16:43:27 
ktoś kto chociaż trochę interesuje się boksem zawodowym to widzi różnicę w technice Wildera i Povietkina myślę że Wilder z Povietkinem nie wytrzyma do półmetku 4 lub 5 runda i koniec Wildera nie ma on obrony a te cepy co Povietkin zadawał teraz Wachowi to Wilder w życiu nie wytrzyma nie ma tej odporności na ciosy to moje zdanie .
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-11-2015 18:41:09 
Widzi ale ile razy technika nie wystarczala?

Zobaczyny czy jestes tym kims kto sie zna na bosie juz za kila miechow:)
 Autor komentarza: Enginer86
Data: 06-11-2015 19:02:32 
O Wilderze tak naprawdę niewiele wiadomo, walka z człapiącym grubasem to żaden test..
Wyraźnym faworytem jest Sasza, trudno sobie wyobrazić inny scenariusz niż jego wygrana, najpewniej przez KO
 Autor komentarza: CoxBox
Data: 06-11-2015 19:46:25 
Walka pewno będzie ciekawa i miejmy nadzieje, że nie skończy się na pierwszych rundach, Sasha i Wilder mają tabletki nasenne w rękawicach, obydwaj mają dobrą ofensywę, zobaczymy na ile szybkość, gibkość i dłuższe łapy Bumbera wystarczą. Duże znaczenie też będą miały kondycja i wytrzymałość obydwu.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 06-11-2015 20:52:22 
Dalsze przesuwanie terminu walki z Povietkinem. Dobrze, że ten Walczył z Wachem, bo tak to by rok czekał i rdzewiał jako pretndent, aż "mistrz" będzie gotowy wyjść do niego.
Mam nadzieje że Povietkin go znokautuje.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2015 21:26:51 
Trener Wildera wypowiedział się że to rosyjska strona opóźnia ten pojedynek.Ja pierdziele ale oni są śmieszni
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-11-2015 21:37:55 
Kto wie. Jak tak bardzo chca pasa i sa pewni siebie to czemu nie przystana na warunki strony wildera? Nie sadze aby byly zle. Mozliwe ze powietkin team na nic sie nie zgadza bo wiedzą ze wygraja przetarg
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-11-2015 20:26:02 
Szczerze? Jeżeli Wilder podłączy Povetkina to wtedy go zabije.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-11-2015 20:31:43 
Proste Wacha a proste Deontaya to ogromna różnica. Proste Wildera są dynamiczniejsze niż te Klitschko i dodatkowo mogą być bite z obu rąk kombinacjami. Prosty Wildera to jak uderzenie z mocniejszej ręki Haye. Przechodzisz do półdystansu to będzie szukał jakiś podbródków. (szaleńczo i na oślep bijąc nawet)Widzę Wildera pochylającego się przed Povetkinem i zapraszającego by ten szedł do przodu.
Rosjanin musiałby być świetnie przygotowany kondycyjnie by stosować nieustanny pressing, a jego akcje to same mocno bite uderzenia seriami tak by zepchnąć Amerykanina do szczelnej obrony i prób ucieczki z półdystansu. Jeśli to się uda Sashy wtedy uwierzę, że może wygrać z Wilderem. Tylko, że Deontay to nie Wladimir, który łapie panikę w każdym starciu w półdystansie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.