CANELO: JEŚLI PRZEJDĘ DO WAGI ŚREDNIEJ, BĘDĘ WALCZYŁ Z KAŻDYM

Już tylko cztery tygodnie zostały nam do elektryzującej konfrontacji w umownym limicie 155 funtów (70,3kg) pomiędzy Saulem Alvarezem (45-1-1, 32 KO) a Miguelem Cotto (40-4, 33 KO). Lepszy z tej dwójki będzie potem przez władze federacji WBC zmuszony do spotkania z Giennadijem Gołowkinem (34-0, 31 KO), posiadaczem pasa tymczasowego, ale póki co "Canelo" nie pali się do takiego pojedynku. Ma jednak swoje argumenty.

- Nauczyłem się już na własnych doświadczeniach i błędach, by nie dawać rywalowi na starcie żadnej przewagi. Kiedy nadejdzie ten dzień i będę gotowy do potyczek w wadze średniej, wówczas będę się mierzył wyłącznie z najlepszymi. Póki co skupiam się na najbliższym starcie. A Gołowkin? To wielki pięściarz, sparowałem z nim w wieku dwudziestu lat i być może kiedyś staniemy do walki. Póki co nie jestem pełnoprawnym średnim - nie ukrywa popularny "Canelo".

Swego czasu Meksykanin dał się namówić Floydowi Mayweatherowi Jr na spotkanie w umownym limicie i do dziś przekonuje, że to była główna przyczyna jego słabszej postawy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 26-10-2015 10:03:36 
niepelnoprawny sredni ale walczy o pas mistrzowski w tym limicie

o co tu ku..wa chodzi?
 Autor komentarza: tolek78
Data: 26-10-2015 10:08:42 
Parodia nie jest gotowy na średnią ale walczy o pas ten bokserskich biznes robi z kibiców idiotów.Canelo nauczył się nie dawać przewagi na starcie pewnie że tak przecież lepiej być o wiele cięższym i większym od swoich przeciwników.Nie lubię takich cwaniaków
 Autor komentarza: odyniec
Data: 26-10-2015 10:10:40 
tolek
a najgorsze jest to ze ten rudy pajac wchodzi do ringu juz jako super sredni
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 10:29:49 
Autor komentarza: odyniecData: 26-10-2015 10:10:40
tolek
a najgorsze jest to ze ten rudy pajac wchodzi do ringu juz jako super sredni

*
*
*

Jako półciężki jak już coś. No i co z tego? Dzisiaj robienie wagi na taką skalę przez największe gwiazdy, które mają dostęp do najlepszych suplementów, dietetyków, teamów to chleb powszedni. W Sobotę Terrence Crawford, który jeszcze niedawno walczył w lekkiej w ringu był średnim.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 26-10-2015 10:41:52 
Nietrzezwy"Bynajmniej"Tomaszu


Jako półciężki jak już coś. No i co z tego? Dzisiaj robienie wagi na taką skalę przez największe gwiazdy, które mają dostęp do najlepszych suplementów, dietetyków, teamów to chleb powszedni. W Sobotę Terrence Crawford, który jeszcze niedawno walczył w lekkiej w ringu był średnim.

Według ciebie to jest w porządku?ja nic przeciwko bym nie miał jakbym nie czytał takich bzdur że ktoś nie jest gotowy na występy w tej kategorii a nie innej będąc w dniu walki o wiele cięższym
 Autor komentarza: un4given
Data: 26-10-2015 10:47:42 
Canelo żeby być gotowym na średnią na co dzień musi chodzić chyba w ciężkiej xD
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 26-10-2015 10:48:00 
Ludzie ten pas ma akurat drugorzędne znaczenie w tej walce. To przede wszystkim walka dwóch gwiazd boksu zawodowego.
Poza tym wielu robi wagę podobnie i w ringu prezentuje się o wiele "okazalej" niż na wadze. Warto jednak pamiętać że wszystko ma swoją cenę i takie triki też nie pozostają bez wpływu na kondycję i predyspozycje danego pięściarza.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 10:48:19 
Autor komentarza: tolek78Data: 26-10-2015 10:41:52
Według ciebie to jest w porządku?ja nic przeciwko bym nie miał jakbym nie czytał takich bzdur że ktoś nie jest gotowy na występy w tej kategorii a nie innej będąc w dniu walki o wiele cięższym

*
*
*

Ale co ma być nie w porządku? Siłą Alvareza, tak jak Chaveza jest przede wszystkim to, że w dniu walki przewyższa swoich rywali wagą/gabarytami przez co potrafi ich stłamsić fizycznie. Jeżeli więc może zbijać do granic możliwości i w dniu walki ważyć tyle co półciężki to o co Ci chodzi? Już Chavez pokazał jakim jest bokserem kiedy element fizyczności zostaje mu odebrany w walce z Fonfarą. Alvarez byłby więc głupi przechodząc teraz do średniej i tracąc ten sam element przewagi, bo w ringu średni ważą tyle co półciężcy/junior ciężcy.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 26-10-2015 11:02:26 
CANELO: JEŚLI PRZEJDĘ DO WAGI ŚREDNIEJ, BĘDĘ WALCZYŁ Z KAŻDYM (w umownym limicie)
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-10-2015 11:02:45 
odyniec...

Pełna racja...

To jest parodia..

Jak rudy by wygrał z Cotto i nie będzie chciał walczyć z GGG to mam nadzieje że mu zabiorą pas..Jak kurwa gość może walczyć w 160 funtach i posiadać pas tej wagi nie walczac w tej wadze..Pojebane to się robi...Niedługo dojdzie do tego że władze WBC pozwolą na to by dwóch piurkowych walczyło w umownym limicie o pas wagi ciężkiej..

Alvarez mówi ze nauczył się na błędach by nie dawać na starcie przeciwnikowi przewagi(oczywiście zapewne chodzi o wage) Ale rudzielec jak by wychodził do GGG to tylko w umownym limicie(155)5 ponizej limitu więc taką szanse odbierze GGG a to jest juz dla niego w porządku...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 26-10-2015 11:04:32 
jak Canelo wygra walkę z Cotto ,to bym chętnie zobaczył j walkę z Młodym JUbankiem , napewno walka by się dobrze sprzedała zarówno w Anglii jak I Usa i były by grzmoty , myśle że niezły wycisk dałby Canelo młodemu Butnemu Angolowi.
Ale najpierw musi się uporać z Cotto
 Autor komentarza: CompanyOfBoks
Data: 26-10-2015 11:05:55 
JEŚLI PRZEJDĘ DO WAGI ŚREDNIEJ, BĘDĘ WALCZYŁ Z KAŻDYM

Pewnie że przejdziesz, jak Golovkin odejdzie do super hahahaha, obsrał zbroje ''meksykański wojownik''
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 11:08:44 
Autor komentarza: truckerData: 26-10-2015 11:02:45
Jak kurwa gość może walczyć w 160 funtach i posiadać pas tej wagi nie walczac w tej wadze..

*
*
*

Ale przecież on walczy w tej wadze... 155 funtów to już limit wagi średniej. Martinez z Cotto też walczyli w wadze umownej, Cotto cała swoją kampanię w MW tak walczy, nie zdziwię się, że i Sulaiman pomimo swoich deklaracji z jedną wolną obronę da Alvarezowi w catchu też zrobić, a potem team Canelo powie, że jednak wracają do 154.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 26-10-2015 11:09:07 
Autor komentarza: un4given

Data: 26-10-2015 10:47:42

Canelo żeby być gotowym na średnią na co dzień musi chodzić chyba w ciężkiej xD


Hehe, dokładnie! To samo dotyczy się drugiego meksykańskiego czarodzieja wagi, Chaveza juniora. Też był gotowy prać wszystkich lżejszych od niego, ale Fonfara o zbliżonej wadze już za ciężki dla niego był. To jest cyrk.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 26-10-2015 11:14:46 
CANELO: Póki co nie jestem pełnoprawnym średnim - nie ukrywa popularny "Canelo".

Trochę prawdy w tym jest, ponieważ Alvarez nie walczył z nikim mocnym w tym limicie. Przed Gołowkinem wg mnie powinien stoczyć jakąś walkę z kimś "dużym". To że na roztrenowaniu waży ok. 170 niewiele znaczy.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 11:17:17 
Autor komentarza: Ramirez82Data: 26-10-2015 11:09:07
To jest cyrk.

*
*
*

To jest dzisiejszy boks po prostu. Zawodnicy dysponujący w pełni profesjonalnym teamem robią wagę do granic możliwości żeby w ringu mieć jak najwięcej przewagi w elemencie fizyczności. Wykorzystują zwyczajnie jasno określone zasady. Jeżeli taki Quillin w dniu ważenia potrafi wnieść 160 funtów mieszcząc się w kategorii średniej, a w ringu w dniu walki waży 180 funtów realnie będąc zawodnikiem wagi cruiser to zasad nie łamie.
 Autor komentarza: CompanyOfBoks
Data: 26-10-2015 11:20:01 
NietrzezwyTomasz

Dokładnie, ważenia powinny być na dzień walki a nie przed, bo to jest naprawdę po prostu głupota.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 11:29:55 
Autor komentarza: CompanyOfBoksData: 26-10-2015 11:20:01
Dokładnie, ważenia powinny być na dzień walki a nie przed, bo to jest naprawdę po prostu głupota.

*
*
*

Przecież ważenia były w dniu walki i... przeniesiono je właśnie na dzień przed walką w trosce o zdrowie samych zawodników. Ważenie w dniu walki jest jeszcze gorszym pomysłem, bo zawodnicy w pogoni za kasą i tak będą zbijać, a wychodząc do walki odwodnionym jeszcze bardziej narażają się na uszczerbek na zdrowiu i wyglądać będą jak ODLH w walce z Pacquiao.

Dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie procentowych przedziałów w poszczególnych wagach przez federacje w jakich muszą zmieścić się zawodnicy po ważeniu w dniu walki. Np. zawodnik w wadze średniej w dniu walki nie może przekroczyć 168 funtów, zawodnik wagi półciężkiej w dniu walki nie może przekroczyć 183 funtów, itd. Na pewno to też odbiłoby się na zdrowiu tych "największych", ale przynajmniej w ringu nie mielibyśmy tak dużych dysproporcji pomiędzy obydwoma bokserami.
 Autor komentarza: un4given
Data: 26-10-2015 11:36:25 
"Dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie procentowych przedziałów w poszczególnych wagach przez federacje w jakich muszą zmieścić się zawodnicy po ważeniu w dniu walki. Np. zawodnik w wadze średniej w dniu walki nie może przekroczyć 168 funtów, zawodnik wagi półciężkiej w dniu walki nie może przekroczyć 183 funtów, itd. Na pewno to też odbiłoby się na zdrowiu tych "największych", ale przynajmniej w ringu nie mielibyśmy tak dużych dysproporcji pomiędzy obydwoma bokserami. "

W IBF jest już coś takiego od dawna jak dobrze pamiętam....
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 11:38:45 
Autor komentarza: un4givenData: 26-10-2015 11:36:25
W IBF jest już coś takiego od dawna jak dobrze pamiętam....

*
*
*

Tak, ale z tego co kojarzę i tak ten przedział procentowy pozostawia niezłe pole do popisu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 26-10-2015 11:42:56 
"There shall be a second weigh-in between 8:00 a.m. and 10:00 a.m. on the morning of the
event, unless otherwise approved by the IBF/USBA. At this weigh-in,boxers cannot weigh more
than ten (10) pounds over the weight limit. If a boxer weighs more than ten (10)pounds over the
weight limit, he will have two (2) hours thereafter to make the prescribed weight. If after two (2)
hours he still weighs more thanten (10)pounds over the weight limit, the fight can proceed only as
described below. "

Bokser nie może ważyć 10 funtów ponad limit. Nie są to procenty ale zawsze coś ;) W innych federacjach chyba nie ma żadnych ograniczeń.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 26-10-2015 11:46:27 
Canelo od dwóch lat walczy w średniej, w kolejnej walce stawką będzie pas właśnie w limicie do 160 funtów, do ringu facet wnosi 172-175 funtów, tyle co standardowy zawodnik MW.

Te gadki o tym, ze nie jest średnim mogą łykać niedzielni kibice, ale Meksyki tego kupić nie powinni.

Canelo będzie walczyć w 160 funtach dopiero wtedy, gdy będzie w stanie wnieść do ringu 180 funtów, bez sztucznego wrzucania na siebie mięsa.

Do tego czasu będzie walczyć w swojej kategorii do 155 funtów, a później może do 156.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 26-10-2015 11:51:56 
un4given


W tym przepisie, który opisałeś skupiłbym się na pierwszym zdaniu:
"There shall be a second weigh-in between 8:00 a.m. and 10:00 a.m"

kontrolne ważenie o 8-9 rano, a walka powiedzmy o 22 wieczorem daje 12-14 godzin na "nawodnienie", przez noc wrzucasz 10 funciaków, a przez kolejne 12h możesz wrzucic spokojnie kolejne 10 funtów.

Raczej niewiele to zmienia, trzeba by było wprowadzić ważenie na max 2-3h przed walką.
 Autor komentarza: un4given
Data: 26-10-2015 12:04:23 
rocky

Nie wiem czy da się tak trafić żeby przez noc tylko 10 funtów wbić a potem resztę raczej ciężka sprawa ale specjalistą nie jestem ;)A czy ten przepis coś zmienia ? Trzeba by było sprawdzić na przykładzie jakiegoś zawodnika który robi duzo wagi i walczył o pas IBF i innej federacje i wtedy porównać ile wnosił w dniu walki ;)
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-10-2015 12:19:15 
Autor komentarza: NietrzezwyTomaszData: 26-10-2015 11:08:44
Autor komentarza: truckerData: 26-10-2015 11:02:45
Jak kurwa gość może walczyć w 160 funtach i posiadać pas tej wagi nie walczac w tej wadze..

*
*
*

Ale przecież on walczy w tej wadze... 155 funtów to już limit wagi średniej. Martinez z Cotto też walczyli w wadze umownej, Cotto cała swoją kampanię w MW tak walczy, nie zdziwię się, że i Sulaiman pomimo swoich deklaracji z jedną wolną obronę da Alvarezowi w catchu też zrobić, a potem team Canelo powie, że jednak wracają do 154.
x
x
x
Wiem że Cotto walczył z Martinezem w umownym...Na co sie zgodził Martinez ze względu na dobrą kase...Cotto w pełnych 160 funtach jeszcze nie walczył...Mogę zrozumieć Alvareza i Cotto jak walczą między sobą bo pochodzą z niższych wag..Więc umowny limit 155 funtów jest na ręke dla nich obu...Ale jak przyjdzie do walki z GGG to powinno sie to odbyć w pełnych 160funtach..Dlaczego niby GGG ma zbijać wage jak jest pełnym średnim i to w 160 funtach broni pasa i w nich jest pretendentem...Jest pretendentem do 160funtów a Alvarez jakby wygrał z Cotto to w tym limicie będzie posiadał pas więc niech broni go w tej wadze..A nie umowny limit na siłe by odchudzić GGG...WBC powinno jasno zająć stanowisko i nie zgodzić sie na umowny limit z GGG jeżeli on tego nie chce...Waga średnia to waga średnia...Albo walczymy zgodnie z przepisami albo WBC pozbawia tytułu Alvareza/Cotto i dziękuje po sprawie..Alvarez jak chce niech waży150funtów ale niech pozwoli GGG wnieść na wage 160funtów..Tak by było sprawiedliwie...Ale jak mysle to mam wrażenie że GGG jak zobaczy oferte na stole i kase to będzie skłonny na umowny limit...

Waga srednia jest do 160 funtów,A od ilu funtów sie zaczyna?? Mógłby ktoś podpowiedzieć....
 Autor komentarza: royler
Data: 26-10-2015 12:26:02 
trucker

To nie ma znaczenia od ilu funtów się zaczyna :-) Sam napisałeś że do 160/72,575 kg. Więc każdy pięściarz, który warzy mniej może ubiegać się o pojedynek w kat middle ;-)
 Autor komentarza: royler
Data: 26-10-2015 12:27:07 
*waży
 Autor komentarza: un4given
Data: 26-10-2015 12:29:06 
trucker

Powyżej 154 lbs ?

Generalnie Canelo nie jest dużo mniejszy od GGG co widac dokładnie na tym foto:

http://i.ytimg.com/vi/Wc3cV1E8Y-0/hqdefault.jpg

A od czasu tych sparingów mineło trochę czasu i rudy rozwinał się fizycznie.
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-10-2015 12:33:26 
royler...

Może się ubiegać ale jeśli przeciwna strona nie chce a WBC wyznacza pretendenta w 160funtach to ta granica powinna obowiązywać a jeżeli nie chce tego strona broniąca i nalega na umowny limit z czym sie nie zgadza druga strona to taki zawodnik powinien być pozbawiony pasa...Jeżeli obie strony sie godzą no to jeszcze mozna to przegryźdź i federacja na to przyzwala..Nie eiem czy dobrze zrozumiałeś mnie..Troche pomieszałem ale mniej więcej tak...

Poprostu...Walczysz w 160 funtach i koniec..a jeżeli masz pas w tej wadze i nie zgadzasz się na 160funtów to powinni cie pozbawić tytułu i automatycznie federacja wyznacza kogoś do walki bądź pas przechodzi w ręce pretendenta...
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-10-2015 12:37:53 
un4given..

Dzięki za info..

W sumie na zdjeciu nie ma wielkiej różnicy...

i pewnie w samej ich potencjalnej walce waga była by podobna w dniu walki ich obu...Róznica miedzy Alvarezem a GGG w moim odczuciu jest taka że Alvarezowi nie przeszkadza niższa waga i nie wpływa na niego negatywnie a na GGG mogło by się to odbić...
 Autor komentarza: royler
Data: 26-10-2015 12:43:49 
trucker

Kategoria- waga jest określona DO np DO 160/72,575 kg funtów. Pięściarz nie może przekroczyć tej granicy bo w tym wypadku kwalifikuje się do kategorii, wyżej w tym przypadku do super middle do 168/76,204 kg.

Podsumowanie:

Zmieścić się w limicie, nie przekroczyć tego limitu.
Teraz to jest tak- i to jest skaza że walczą o pas dajmy na to kat średniej. Taki Cotto jest w posiadaniu tego pasa, ale próbuje wymóc aby tą wagę zmniejszyć! Mimo, ze pojedynek jest w kategorii średniej :-)
 Autor komentarza: royler
Data: 26-10-2015 12:44:47 
tzw umowny limit. Bzdura! Masz pas to walcz, albo się zrzeknij. Proste.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 26-10-2015 12:46:44 
un4given

Pewnie idelanie w punkt, to i nie trafisz, ale te 7-8 funtów można wrzucić.
Nie wiem od kiedy te zasady obowiązują, ale na przykładzie Bute:

Bute cs Miranda

Bute: 182
Miranda: 185

czy

Bute vs Andrade

Bute: 182
Andrade: 185

czyli +14 i + 17 funtów
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-10-2015 12:47:00 
royler

spoko rozumiem:)

Autor komentarza: roylerData: 26-10-2015 12:44:47
tzw umowny limit. Bzdura! Masz pas to walcz, albo się zrzeknij. Proste.
x
x
i o właśnie o to chodzi...najlepsze posumowanie...walcz i koniec..
 Autor komentarza: royler
Data: 26-10-2015 12:49:44 
Inną kwestią jest to kiedy powinni być ważeni, o tym koledzy pisali wyżej, natomiast to są trafne spostrzeżenia i bym się podpisał, ale co z tego jak nie mamy mocy sprawczej. Niestety
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-10-2015 13:15:52 
taki jest ten biznes. Natomiast Fonfara z Cleverlim byli warzeni drugi raz kilka h przed walką nie mogąc przekroczyc okreslonej wagi
 Autor komentarza: F30
Data: 26-10-2015 13:17:52 
Autor komentarza: royler
Data: 26-10-2015 12:26:02
trucker

To nie ma znaczenia od ilu funtów się zaczyna :-) Sam napisałeś że do 160/72,575 kg. Więc każdy pięściarz, który warzy mniej może ubiegać się o pojedynek w kat middle ;-)


czy tylko jak zauważyłem jak wielką bzdurę napisał nasz kolega rdzenny mieszkaniec orga @roycer ???

wracajac do artykułu to wiadomo Canelo moze GGG przeczekać , mnie cieszy inna wypowiedź ze moze sie z GGG zmierzyc w catch 155 lbs , mysle ze Gienia na to pojdzie
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 26-10-2015 14:23:40 
pierdolona parodia tego jebanego biznesu typowego dla imbecyli jak np. cop
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-10-2015 15:53:40 
Maniek1986...

Wiesz Maniek w każdej walce mozna by tak robić jak w przypadku który podałeś..Tyle że nie ma takich przepisów a to o czym mówisz było zapewne zapisane w kontrakcie miedzy obozami Fonfary i Cleverlego...Kontrakt prawie wszystko przyjmie jeżeli obozy uczestniczące w nim dojdą do takiego porozumienia...Ale to o czym piszesz napewno miało by jakis sens gdyby w taki sposób były sprecyzowane przepisy danej federacji...
 Autor komentarza: maciejka
Data: 26-10-2015 17:28:38 
Canelo skończy jak Julio Cesar Chavez Junior, z kolejnymi latkami na karku będzie mu coraz trudniej zbijać kilogramy i przewaga warunków fizycznych dzięki której wygrywa większość walk zniknie. Wirtuozem techniki nigdy nie był, moim zdaniem jeszcze dwa, góra cztery lata i Cynamon nie będzie już odgrywał tak dużej roli, zresztą, chyba zawsze był trochę przeceniany.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 26-10-2015 18:11:46 
a wlasnie co dzieje sie z @copem ,bo cos go nie widze ,dostal bana ,czy nie ma czasu ,bo raczy sie single malt w tym slynnym basenie
 Autor komentarza: tolek78
Data: 26-10-2015 18:17:46 
Autor komentarza: zeitgeistData: 26-10-2015 18:11:46
a wlasnie co dzieje sie z @copem ,bo cos go nie widze ,dostal bana ,czy nie ma czasu ,bo raczy sie single malt w tym slynnym basenie

Nie pamiętam od którym tematem ale nasze amerykański ekspert od bokserskiego biznesu dostał dwa bany jeden po drugim.Pisał z dwóch kont zaczął prowokować i moderator nie wytrzymał
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 26-10-2015 18:34:03 
Ja bym poszedł jeszcze dalej i zaostrzył przepisy.
Waga w szatni tuż przed walką( 30 min.)
Dlaczego?
Według mnie jeśli walka jest w kategorii lekkiej, to w ringu mają walczyć zawodnicy nie przekraczający tej wagi.Proste.
Każdy kto trenował i walczył ten wie, że dwa-trzy kilo różnicy to olbrzymi handicap,szczególnie w wagach lekkich.
Po to są kategorie wagowe, żeby wyrównać szanse.Wnoszenie do ringu 20 funtów więcej niż wynosi limit to zwykłe oszustwo.
Co do słów Cynamona, to jest to szczyt hipokryzji.To nie jest wojownik tylko ,,bojownik,,(od słowa bać).
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-10-2015 19:09:49 
Autor komentarza: KasandrData: 26-10-2015 18:34:03
Ja bym poszedł jeszcze dalej i zaostrzył przepisy.
Waga w szatni tuż przed walką( 30 min.)

*
*
*

To nie takie proste. Wytłumacz 20 tysiącom kibiców zgromadzonych w MGM Grand, którzy są już na hali i czekają na wyjście zawodników z szatni, zapłacili grube dolary za walkę, a nagle wychodzi spiker i informuje ich, że proszę się rozejść, bo walki nie ma xDD Jeden z zawodników nie zrobił wagi xD Chciałbym to zobaczyć.
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 26-10-2015 20:12:13 
Tak, masz rację, też o tym myślałem, ale dzień przed walką też można nie zrobić wagi.
Można nie podawać wagi do wiadomości i zarządzić dyskwalifikację już po.Poza tym zarządzić kary za przekroczenie limitu.Na mistrzowskim poziomie waga jest tak pilnowana, że rzadko zdarza się, aby zawodnik się nie wyrobił.
Mnie osobiście irytuje gdy widzę konfrontację gdy gołym okiem widać przewagę fizyczną jednego z zawodników i wynik jest z góry znany.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.