HAYE ZAMKNĄŁ GYM, SPRZEDAJE W INTERNECIE RING

David Haye (26-2, 24 KO) postanowił zamknąć swoją salę bokserską w Londynie. Ring, na którym przez kilka lat trenował, "Hayemaker" wystawił na sprzedaż eBayu - cena sięga już ponad 65 tysięcy funtów.

Sala byłego czempiona kategorii ciężkiej i junior ciężkiej znajdowała się pod torami kolejowym w dzielnicy Vauxhall. 35-latek korzystał z niej przez sześć lat. - Tyle się tutaj wydarzyło. Przygotowywałem się na Wałujewa, Kliczkę, Harrisona, Ruiza, Chisorę. Tu są krew, pot i łzy z mojej bokserskiej kariery - stwierdził.

Aukcja internetowa potrwa do niedzieli. Zaczęła się od 5 tysięcy funtów. Siedemdziesiąt siedem ofert później cena wynosi 66,5 tysiąca.

Haye ostatnią walkę stoczył w lipcu 2012 roku. Pomimo długiej przerwy i zamknięcia gymu twierdzi, że nie powiedział jeszcze w ringu ostatniego słowa.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 23-10-2015 11:58:01 
Dziwne jest obecne zachowanie Haye. Mógłby przynajmniej jasno powiedzieć co z kontuzjami, czy już nie ma po nich śladu, czy uniemożliwiają powrót, itp. Obecnie mógłby jeszcze sporo namieszać ale za 2-3 lata będzie już za późno.
 Autor komentarza: LoboHC
Data: 23-10-2015 12:07:31 
Chętnie zobaczył bym jeszcze jakąś walkę Davida.
 Autor komentarza: jassin
Data: 23-10-2015 12:17:46 
gosc juz nie wroci. nie ludzcie sie.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 23-10-2015 12:19:42 
Jak nie wróci??! Jest cała masa użytkowników orga, którzy w to wierzą! Zawsze liczą na Davida i aż przebierają nogami na samą myśl o Powrocie Króla.
 Autor komentarza: starycap
Data: 23-10-2015 12:21:07 
Głupio to wygląda-ring sprzedaje-jeszcze kalesony i hej Haye.
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 23-10-2015 12:29:38 
Swietny pięściarz, jeden z moich ulubionych, którego walk zawsze mocno wyczekuje. Potrafi dawac ekscytujące pojedynki(Ruiz, Chisora), potrafi walczyc w sposób uporzadkowany taktycznie(Walujew, Kliczko). Atletyczna sylwetka, swietna praca nog, balans tulowia, jab, timing, dynamika, doskok i firmowe juz bomby z obu rak. Piesciarz kompletny(szczeka podejrzana, choć nie popadalbym w przesadę). Na Kliczke to za mało, ale jestem przekonany, ze Powietkin, Wilder, czy Jennings zaliczyliby klasyczne KO. Medialna otoczka, która wokół siebie wykreowal napelnila mu worek kapusta, ale i zrazila czesc kibicow wytykających mu wielka gebe. Jednak - co znamienne - wszyscy ci narzeczkacze zgodnie zasiedliby przed telwizorami, gdyby tylko data powrotu została ustalona.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 23-10-2015 12:34:01 
KratoZ

Jedną kwestią bycie świetnym pięściarzem, a zupełnie inną bycie mąciwodą i kłamcą, pieprzącą co chwilę w mediach jakieś wyssane z palca pierdoły o powrocie i okłamywanie kibiców w nieskończonośc.
 Autor komentarza: bodescu
Data: 23-10-2015 12:49:08 
Odnośnie pięściarza kompletnego - gdyby miał kilka cm więcej to świat by się nie zawalił.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-10-2015 13:24:52 
Autor komentarza: Barkley00
Data: 23-10-2015 12:19:42
Jak nie wróci??! Jest cała masa użytkowników orga, którzy w to wierzą! Zawsze liczą na Davida i aż przebierają nogami na samą myśl o Powrocie Króla.



Trafiles w sedno !!! Z Dawidkiem tak samo jak z Platforma Obywatelska - duzo obiecuje i zawsze gówno z tego !!! :-)
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 13:26:25 
Śruby w barku, rekonstrukcja łokcia no ale są tacy znawcy na bokserze co dalej go wymieniaja w top10 dzisiejszej HW :).

Obecnie nie dałby rady Jenningsowi.Ciekawe czy w ogóle potrafi boksować tą zniszczoną ręką

Przypominam Wszystko wskazuje na to, że David Haye będzie zmuszony zakończyć karierę przez kontuzję prawego barku, który jest podtrzymywany przez sześć śrub.

- Potrzebuję cudu, aby móc wyprowadzić choćby jeden cios i trafić ręką w worek, nie mówiąc o walce. Nie wrócę już do boksu


Teraz ma już 35 lat, wróci najwcześniej za rok czyli 36 lat na karku, refleks szybkość w tym wieku spada już dosyć szybko.Zardzewiały bez walk od ponad 3 lat..no prawdziwy dominator wagi ciezkiej :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-10-2015 13:28:20 
Autor komentarza: KratoZ
Data: 23-10-2015 12:29:38
Jednak - co znamienne - wszyscy ci narzeczkacze zgodnie zasiedliby przed telwizorami, gdyby tylko data powrotu została ustalona.


Hahaha marzenia scietej glowy !!! Dawidek specjalnie pieprzy trzy po trzy ze nie konczy kariery zeby tylko jak najwiecej funciaków przytulic ze sprzedazy tego ringu !!!

ps. jedyna dobra jego walka jaka zapamietamy z HW to starcie z Chisora o reszcie nawet nie ma co sie rozpisywac (CYRK)
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 13:29:38 
w HW Haye to taki Adamek z jedna dobra walka na koncie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-10-2015 13:31:39 
Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 13:26:25
Teraz ma już 35 lat, wróci najwcześniej za rok czyli 36 lat na karku, refleks szybkość w tym wieku spada już dosyć szybko.Zardzewiały bez walk od ponad 3 lat..no prawdziwy dominator wagi ciezkiej :)


Masz racje. Czas w jego przypadku tez jest wrogiem. Tak jak wykonczyl Adamka to samo zrobi z Hayem !!!
A mogli obaj dac walke wszechczasow w HW. Dwóch napompowanych cruiserow , podobne warunki fizyczne, szybkosc i.........o wszystkim zadecydowala kasa - obaj solidarnie zebrali baty od braci i gruby szmal :-]
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-10-2015 13:35:04 
Autor komentarza: KratoZ
Data: 23-10-2015 12:29:38
Swietny pięściarz, jeden z moich ulubionych, którego walk zawsze mocno wyczekuje. Potrafi dawac ekscytujące pojedynki(Ruiz, Chisora)...bla bla bla



No fakt to dopiero bylo wyzwanie sponiewierac w ringu bokserskie zwloki emeryta Ruiza....
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-10-2015 13:40:01 
Autor komentarza: Barkley00



Jedną kwestią bycie świetnym pięściarzem, a zupełnie inną bycie mąciwodą i kłamcą, pieprzącą co chwilę w mediach jakieś wyssane z palca pierdoły o powrocie i okłamywanie kibiców w nieskończonośc.




Dokładnie. Więcej szumu wokół siebie, swoich walk i swoich powrotów robił, niż co warte. Może i mógł namieszać, ale nie wykorzystał swoich możliwości.
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 23-10-2015 14:57:42 
1. Jedną kwestią bycie świetnym pięściarzem, a zupełnie inną bycie mąciwodą i kłamcą, pieprzącą co chwilę w mediach jakieś wyssane z palca pierdoły o powrocie i okłamywanie kibiców w nieskończonośc.

Jedno to być durnym(dumnym?) prawilniakiem, a drugie, to klasyfikować pięściarzy podlug zasług i umiejetnosci. A te(pasy w cruiser i hw) czynia z Hayemakera wciaz jedna z czołowych postaci zawodowego boksu. Przynajmniej w Europie.

2. Odnośnie pięściarza kompletnego - gdyby miał kilka cm więcej to świat by się nie zawalił.

A jakby miał mniej, to bylby gwiazda polciezkiej. Bez sensu. Piszac o pięściarzu kompeletnym mam na myśli, to, na co pięściarz ma istotny wpływ, co może wypracować. Chodzi rzecz jasna o szeroko pojęte wyszkolenie, czyli piętno tysięcy godzin spędzonych na sali treningowej odciśniętych na naturalnych predyspozycjach do uprawiania boksu.

3. Obecnie nie dałby rady Jenningsowi.Ciekawe czy w ogóle potrafi boksować tą zniszczoną ręką

Nie wiadomo w jakiej formie jest obecnie. Piszac o jego szansach z aktualnymi pięściarzami top-hw, zawsze antycypuje Hayemakera w optymalnej formie - takiej, jaka zaprezentowal chocby w ostatniej walce. W innym przypadku zapewne w ogole nie wyszedłby do ringu. Nie ma sensu pisanie o jakiejs wydumanej, spodowowanej kilkuletnia przerwa zapasci Haye'a, czy poteznych zaległościach treningowych, bo to wiele mniej prawdopodobne(widział go ktoś kiedyś takiego w ringu?) niż powrot Haye'a w najwyższej formie(takiego i owszem go widziano). Facet zna swój organizm. Caly czas jest w treningu, ma rewelacyjna sylwetke. To nie jest typ w stylu tego spasionego Turka, który na dobre rozminal się w wysilkiem fizycznym. Gdyby zdecydowal się na powrot, to na pewno nie nadgryziony zebem czasu. Vitalij odpoczywal kilka lat i powrocil na szczyt. Mayweather również miał dluzsze przerwy. Jeśli tylko Haye wyleczy ramie, to nie ma powodu aby wieszczyc nagly spadek jego parametrow fizycznych. Jest silny, niewyboksowany i najpewniej zwyczajnie glodny boksu.

4. Hahaha marzenia scietej glowy !!! Dawidek specjalnie pieprzy trzy po trzy ze nie konczy kariery zeby tylko jak najwiecej funciaków przytulic ze sprzedazy tego ringu !!!

Raczej zarobilby więcej na sprzedaży ringu, gdyby oglosil definitywny koniec kariery. Fuck logic.

5. obaj solidarnie zebrali baty od braci i gruby szmal :-]

Akurat Haye zaprezentowal się przeciwko Kliczce zupełnie przyzwoicie. Brakowalo tych kilku cm zasiegu, ostatecznie nie podjal wystarczajcego ryzyka, ale i punktacja była sztucznie zawyzona. Palec nie miał tu nic do rzeczy. Uczciwie punktując, Kliczko zwyciezyl ten pojedynek 117-112(do 6 rundy remis, później wszystkie dla WK z ostatnia remisowa). Porownujac postawe Haye z Adamkiem stawiasz cos w rodzaju... nie, nie jest to teza... to cos w rodzaju intelektualnego stolca. Bardzo zależy ci aby udowodnić, ze masz racje, ale nie bardzo potrafisz uczynic to w sposób rzeczowy. Znamienne.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 23-10-2015 15:01:10 
W Haye jest coś co sprawia najciekawsze zestawienia z wieloma pięściarzami w HW.
Prawie z każdym pierwszej 5 nie ma pewności że wygra bądź przegra na 100%.
Z takim Wilderem, Kliczko czy Povietkinem ma prawo wygrać...
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 23-10-2015 15:03:25 
Haye wróci ale obijać bumów a ze ma nazwisko to trochę jeszcze na nim zarobi o mistrzostwo Świata raczej już walczył nie będzie.
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 23-10-2015 15:16:39 
6. No fakt to dopiero bylo wyzwanie sponiewierac w ringu bokserskie zwloki emeryta Ruiza....

Można pobic bokserskie zwloki w stylu atrakcyjnym dla publiczności, jak uczynil to Haye'a(niemala w tym zasluga samego Ruiza, który parl mocno do przodu - zupełnie inaczej niż podczas całej swojej kariery). Można tez publiczność zazenowac walcząc z truchłem Mormecka, Tony'ego Thompsona, czy Shannona Briggsa. Haye ma taki mismatch na koncie zaledwie jeden(w hw) - z Audleyem Harrisonem. Bracia - niemal w co drugiej walce. Podobne przykłady można mnozyc siegajac do niższych wag. Pytanie tylko, po co? Piesciarze o statusie supergwiazd czasami pozwalają sobie na zdyskontowanie swojej poularnosci. Nawet Froch zaznal chwili wytchnienia podczas walki z Yusafem Mackiem. Ale to raz na jakiś czas i w sposób, który da się ogladac. Wypominanie Haye'owi walki z Ruizem na tle setek innych bezbarwnych i niedopasowanych jest szczytem zlosliwosci.

7. CELko - przypomnisz jakim wynikiem skonczyla się konfrontacja Andrew Fonfary z Nathanem Cleverlym? Nie zebym nagle sobie zapomnial, ot, zwyczajnie raz jeszcze chcialem doswiadczyc tej pasji i zaru z jakim zwalczasz innowiercow(czy innych odszczepiencow, dyletantow, slepcow, wrogow narodu, komunistow i Zydow).
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 23-10-2015 15:42:02 
kapral

"Hahaha marzenia scietej glowy !!! Dawidek specjalnie pieprzy trzy po trzy ze nie konczy kariery zeby tylko jak najwiecej funciaków przytulic ze sprzedazy tego ringu !!!"

Właśnie więcej by zgarnął gdyby zaznaczył, że do boksu już nie wróci.
Wtedy status "fanta" w postaci ringu nabrałby innego wymiaru :)
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 23-10-2015 16:12:47 
Kasjerka mu się skończyła więc wyprzedjae majątki heh
 Autor komentarza: jovo
Data: 23-10-2015 17:30:36 
Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 13:29:38
w HW Haye to taki Adamek z jedna dobra walka na koncie.


Panie CELko...
Adamek i Haye ?
Jedyne co mają wspólne, to pasy w dwóch kat. wagowych i pieprzenie o powrocie na szczyt(jeden tylko gada, drugi walczy i się ośmiesza).
Jednak pomijając ich "medialność", Haye to jedna liga wyżej.
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 19:44:32 
Haye miałby problem z tamtym Arreol-ą, Adamek miał szczękę 10 poziomów wyżej.Nie bronił się tak rozpaczliwie jak wyłapał mocniejszy lewy prosty.Był też minimalnie szybszy.

Haye bił mocniej i to byłoby na tyle bo odskok-doskok robiony w starciach z emerytami pozbawionymi szybkości może robić wrażenie tylko na nieobiektywnych kibicach bez wiedzy.
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 19:50:53 
kratoz Rozumiem, że nie potrafisz kompletnie punktować walki ani nie dostrzegasz ciosów.Masz na to dwa wyjścia-uzupełnić swoje braki wiedzy o tym biznesie oraz zakupić lepszy telewizor i wybrać się tak na wszelki wypadek do okulisty.
Zrobiłeś ze mnie Hitlera w tym porównaniu(pewnie głosujesz na tego Korwina czy jak mu tam jest), wybaczam i proszę moderatora aby nie banował twojej osoby.

Co do wyniku jako jedyny obiektywny ekspert z wiedzą na temat biznesu punktowałem 116-112 co potwierdzają komentarze
utor komentarza: CELko
Data: 17-10-2015 05:37:50
Autor komentarza: CELko
Data: 17-10-2015 05:10:32
Andrzej wygrał 116-112.

Przypominam najlepszego sędziego z tego portalu. http://www.bokser.org/content/2015/10/17/051646/index.jsp Dodatkowo na hasło w google Andrzej wygrał 116-112 wyskakuje mój komentarz.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-10-2015 20:29:29 
Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2015 19:44:32
Haye miałby problem z tamtym Arreol-ą, Adamek miał szczękę 10 poziomów wyżej.Nie bronił się tak rozpaczliwie jak wyłapał mocniejszy lewy prosty.Był też minimalnie szybszy.
Haye bił mocniej i to byłoby na tyle bo odskok-doskok robiony w starciach z emerytami pozbawionymi szybkości może robić wrażenie tylko na nieobiektywnych kibicach bez wiedzy.


Wiekszosc ekspertow w takiej walce stawiala na wygrana Adamka na pkt wzglednie Haye przez KO (przy czym raczej TKO).
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 23-10-2015 22:18:59 
Swietny zawodnik.W cruiser nie mial sobie rownych.
Na wage ciezka troche za maly,ale mistrzem byl i zarabial miliony funtow.
Pamietam jego pierwsza walke w HW z Tomaszem Boninem.Bonin wtedy 12 na swiecie i dostal zimny prysznic.Zdziwil sie bardzo jaki Haye byl dynamiczny i jaki mial cios jak na takiego malego ciezkiego.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 24-10-2015 00:42:06 
Haye zamknął gym - nic ekscytującego, zdarza się.
Wolałbym, żeby zamknął ryj :D
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 24-10-2015 03:52:22 
Alez CELko, nic podobnego. Żadne z ciebie Hitler. Już bliżej ci do agenta Stasi, którzy w ostatnim czasie opanowali Chicago(zbieg okoliczności?).
Nie sympatyzuje z Korwinem.
I wyobraz sobie, ze również punktowałem wygrana Andrew, choć w nieco mniejszym rozmiarze(takie pewne/mocne 115-113).
Po prostu raz jeszcze chciałem uswiadczyc tego zapiekłego triumfalizmu: "jako jedyny obiektywny ekspert z wiedzą na temat biznesu".
"Dodatkowo na hasło w google Andrzej wygrał 116-112 wyskakuje mój komentarz". Zaorales Google'a, przyznaje. Niestety Bing i Yahoo wciąż nie doceniaja twojej bezbłędnej antycypacji walk bokserskich. Znaczy się, jest pole do poprawy. Troche swiata zostało jeszcze do podbicia. I niemal caly kosmos do skolonizowania. Trwaj w wysiłkach.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.