TUZIN ADAMA KOWNACKIEGO

Adam Kownacki (12-0, 10 KO) po raz drugi miał okazję zaboksować na pełnym dystansie. Nasz polonijny "ciężki" podczas gali z serii PBC w Lowell Memorial Auditorium w Lowell pokonał twardego Rodneya Hernandeza (8-3-1, 1 KO).

Sędziowie byli wyjątkowo zgodni i na przestrzeni ośmiu rund oddali rywalowi po dwie, a przyznając Adamowi sześć. Punktacja trzy razy 78:74 na korzyść Kownackiego, który niestety znów wniósł 120 kilogramów i boksował trochę gorzej niż poprzednio.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: yuri
Data: 11-10-2015 09:40:32 
120 kg... Widać jaki z Kownackiego profesjonalista. Przy takim podejściu nie wróżę sukcesów. Weź się chłopie za siebie, bo możliwości są.
 Autor komentarza: skud
Data: 11-10-2015 09:56:24 
Kownacki ze wzgledu na nadwage,wszystkie swoje wygrane przed czasem notuje w pierwszych rundach.Pozniej juz zadaje slabsze ciosy tak zeby dotrwac,kondycyjnie do konca walki.Widac ,ze ma smykalke do boksu, tylko te 10 kg, trzeba zrzucic!Potrzebuje wyzwania tak zeby go zmobilizowalo do ciezkiej pracy na treningach i diety.Widac,ze rywali ma dobierannych staraniie tak ,zeby nie przegrac. Chetnie bym ,go zoaczyl na PNB w walce np. z Sosnowskim!
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-10-2015 10:15:37 
Skud
Z Sosnowskim, toż to już truchło! :-o Już prędzej to Zimnoch czy Kołodziej ale nie albert :-)
Sosnowski to najwyżej nadaje się na rewanż letrem lub starcie tytanow Sosna vs Najman
 Autor komentarza: teanshin
Data: 11-10-2015 10:19:10 
Chyba nikt tak ciężko nie trenuje jak bokserzy. Kiedyś Michalczewski powiedział że trening bokserski jest najcięższym z treningów fizycznych. Kto próbował ten wie. Niedawno oglądałem BBC dokument poświęcony treningom fittness i były w nim pokazane testy, naukowo potwierdzone że wszystko zależy od genetyki, niektórych ciała w ogóle nie reagują na wysiłek fizyczny, nieważne jak ciężko będą trenować to ich waga się nie zmieni wcale lub tylko nie znacznie, to samo dotyczy sprawności fizycznej. Podobno dotyczy to 20% osób. Więc jeśli trenujesz jak wariat i trzymasz dietę a kilogramy nie spadają to możesz być właśnie w grupie tych 20%. Polecam obejrzeć na YT o ile rozumiecie j. angielski. BBC Horizon The Truth About Excersise.
 Autor komentarza: skud
Data: 11-10-2015 10:26:56 
tyler
Data: 11-10-2015 10:15:37
Skud
Z Sosnowskim, toż to już truchło! :-o Już prędzej to Zimnoch czy Kołodziej ale nie albert :-)
Sosnowski to najwyżej nadaje się na rewanż letrem lub starcie tytanow Sosna vs Najman

W walce z Sosnowskim ,Kownacki bylby zmuszony do lepszej pracy nog.Jak nie dal by KO Albertowi KO ,to pkt by go nie wyboksowal i to wlasnie byla by ta mobilizacja.Co do Zimnochaczy Kolodzieja to Adam nie jest jeszcze gotowy,moze na wiosne przyszlego roku.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-10-2015 11:01:40 
@teanshin

Różnice w reagowaniu organizmu na wysiłek fizyczny występują i oczywiście nie kazdy może wyrobić u siebie sylwetkę pokroju Kliczko, czy Jenningsa, ale tego typu teorie, że niektórzy ćwicząc i odpowiednio się odrzywiając nie chudną, to są dobre dla tłuścioszków , ktorzy szukają przyczyn w genetyce, a nie w swoim obrzarstwie. Oczywiście są pewne zaburzenia, które powodują, że chudnięcie jest niemal niemożliwe, ale to 1-2%społeczeństwa, pozostała część to zwykłe lenie. Kiedyś czytałem o chorobie, która powodowała, że wszystko co delikwent zjadł, orgaanizm automatycznie przerabiał w fat, dotknięci tym schorzeniem byli wiecznie zmęczeni, wiecznie głodni, a wszystko co jedli było przerabiane w tłuszcz, ale to dotyka promila spoleczenstwa.

Dużo ćwiczysz, zdrowo się odżywiasz, doprowadzasz do deficytu kalorycznego przy odpowiednim składzie posiłków, to nie ma opcji, by waga nie szła w doł, bo organizm musi czerpać z rezerw i tyle. Jeśli dużo ćwiczysz i nie chudniesz, to znaczy, że jesz za dużo, a najprawdopodobniej jesz posiłki o niewłaściwym składzie, ewentualnie masz za niską przemianę, której przyczyny mogą być różne, ale są do wyeliminowania.

Teoria o 20% odpornych na chudnięcie, to może być stworzona przez brytoli bądź hamburgerów, czyli 2 najbardziej otyłych nacji, w celu znalezienia wytłumaczenia na swoją otylość.

Ćwiczysz ciężko i konsekwentnie, dobrze się odzywiasz, chudniesz.
 Autor komentarza: yuri
Data: 11-10-2015 11:07:50 
Rocky86

pełna zgoda.
 Autor komentarza: skud
Data: 11-10-2015 11:54:52 
BoxRec rank.
1.Szpilka
2.Adamek
3.Wach
4.Wawrzyk
5.Rekowski
6.Kownacki(83 World)
7.Ugonoch
8.Saleta
Zimnoch,Sosnowski nie klasyfikowani
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 11-10-2015 12:34:56 
Autor komentarza: yuri
Data: 11-10-2015 11:07:50
Rocky86
pełna zgoda.

dokładnie, ale to trzeba chcieć. Szpilka jak zaczął być profi to i nie jest otłuszczony, tors ma męski, ale też wiadomo że to jemu wszystko fundują. Jego dieta tygodniowa to 350$
Adaś ma tyle samo wzrostu (mniej więcej) co Szpilka, ale wydaje się, że aby wyglądać tak jak on musiałby zrzucić ze 20kg jak ten otłuszcz andy jr, ale wtedy obaj stracą na sile. Nie mniej jednak dostaną minimalnie lepszego zawodnika i się skończy pierdzielenie i 0 w rekordzie.
Boks to taki sport który nie wybacza lenistwa.
Co do genetyki, są ludzie co maja genetyczne zapędy do tycia, waza po 200-250kg, a przy różnych działaniach są w stanie zrzucić 100-150kg wiec to bardziej takie pierdolenie bo się lubi mcdonalda czy burrito.
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-10-2015 13:07:27 
Skud może kiedyś na dzień dzisiejszy naprawdę nie widzę sosny jako kogoś poważnego. Według mnie Zimnoch czy Kołodziej jak najbardziej. Dla mnie to ten sam poziom.
 Autor komentarza: skud
Data: 11-10-2015 13:46:08 
Sosna jest teraz nie aktywny i nie ma go w rankingu.Ale ,jak wygral by z Kownackim to wrocil by ,gdzies na ok. 60 m/ce.Podobnie ,Kownacki po pokonaniu Sosnowskiego awansowal by na ok 60 m/ce.Albert liczy na walke z Goralem i kolejny cyrk na PBN!A, tak dostal by KO o Adama i the-end!
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-10-2015 14:03:12 
Skud Adamek raczej pójdzie szukać trampoliny w rankingu ale he he jak kabaret? to kabaret! Niech sosna zatem wychodzi do najmana dokończyć awanturę z telewizji :-P
 Autor komentarza: skud
Data: 11-10-2015 15:02:20 
Najman ostatnio lubuje sie w nokautowaniu Slovakow ,ciosami na korpus!A tu jeszcze mialby ulatwione zadanie ze szklanka Albercika)))W sumie mogliby zawalczyc na konic ,kariery obydwu bokserow!
 Autor komentarza: spowma
Data: 11-10-2015 17:26:17 
"Autor komentarza: Maniek1986Data: 11-10-2015 12:34:56
Autor komentarza: yuri
Data: 11-10-2015 11:07:50
Rocky86
pełna zgoda.

dokładnie, ale to trzeba chcieć. Szpilka jak zaczął być profi to i nie jest otłuszczony, tors ma męski, ale też wiadomo że to jemu wszystko fundują. Jego dieta tygodniowa to 350$
Adaś ma tyle samo wzrostu (mniej więcej) co Szpilka, ale wydaje się, że aby wyglądać tak jak on musiałby zrzucić ze 20kg "


Szpilka jest otluszczony, juz nie tak bardzo, ale obecnie odpowiedz na pytanie czy Szpilce blizej do parówy czy do atlety jest 50 na 50. Szpilka ma kościec 90-kilogramowego faceta, cała reszta to jakies czy to sterydami, czy to tluszczem robione zbedne ciało kompletnie niepokryte w kośćcu.
Kownackiego waga naturalna? Mysle ze troszke wyzsza jak Szpilki, jakies 95 kg bedzie, reszta to zbedny balast.
Taki zbedny balast z bokserami na poziomie mu nic nie da, bo dzieki temu ma troszke wiecej sily, ale duzo mniej szybkosci, z kolei walczac z bumami jego zbedny balast jest pomocny, bo do bumow duzo wieksza szybkosc nie jest potrzebna, a odrobina wiecej sily zawsze sie przyda.
Ot, taka koincydencja
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-10-2015 01:00:57 
a ty znowu z tym kosccem pierdolisz... na szpilce nie ma juz za wiele tluszczu o ile jeszcze w ogole za duzo cos ma. Wyglada switnie moim zdanie, zwlaszcza przy tak krotkim czasie profi pracy nad soba
 Autor komentarza: CELko
Data: 12-10-2015 09:42:02 
Co on wyprawia, dostaje walki i dalej tak samo żre jak świnia.Masakra.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.