SZPILKA DO WŁODARCZYKA: OSTATNIM RAZEM BYŁEŚ TAK CICHUTKO

Krzysztof Włodarczyk (49-3-1, 35 KO) zaczepił niedawno Artura Szpilkę (20-1, 15 KO). Chodzi oczywiście o zatarg między panami i potencjalną walkę podczas jednej z gal z serii Polsat Boxing Night. Na odpowiedź "Szpili" nie trzeba było długo czekać.

"Z tego co widzę, to Diablo śni cały czas. A ja robię swoje. Teraz szczeka, a jak się ostatnim razem widzieliśmy, to był tak cichutko. No sorki, później szczekał, ale za szybą." - napisał na jednym z portali społecznościowych.

Chodzi oczywiście o bójkę między zawodnikami tuż przed wylotem Artura za ocean. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 05-10-2015 15:29:27 
Widzę, że Borek dał sygnał do przygotowywania gruntu pod kolejną galę.
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 05-10-2015 15:30:01 
co za cymbał z tego Szpilki. "Cały czas ten sam Szpila" mówi wszystko za siebie.
 Autor komentarza: royler
Data: 05-10-2015 15:34:11 
Dostaniesz w pizde gwózdek, przytoczę tu

royler
Data: 05-10-2015 15:31:51
NT

Dobrze piszesz, ale to Szpilka się wypowiadał, żeby ubił Diablo, więc jeżeli chce zaskarbić sobie kibiców i udowodnić, że faktycznie jest lepszy to powinien to pokazać w ringu pokazując agresję współmierną do uczuć, jakimi darzy Włodarczyka. Tj agresja ringowa poparta atakami i zniszczeniem diablo, a nie skakanie na około. Tego nie kupi tj PPV żaden szanujący się fan pięściarstwa!

Tomek nie chodzi o konferencje, face to face, tu chodzi o wojnę w ringu! Jeżeli gwózdek tak, żle się wypowiada o Włodarczyku, drzemie w nim agresja to niech pokaże, że faktycznie tak jest.. ale w ringu.

Ps. Sprawy pozakulisowe Włodarczyka tj alimenty itd w ogóle mnie nie interesują.
 Autor komentarza: LwieSerce23
Data: 05-10-2015 15:37:32 
Szpila wyjdziesz do Diablo? Czy będziesz robić partyzanckie akcje z atakiem na niego przy Łapinie?
 Autor komentarza: CELko
Data: 05-10-2015 15:40:53 
Dobrze Artur lej Rudego za to, że nie płaci alimentów!
 Autor komentarza: un4given
Data: 05-10-2015 15:43:53 
Z partyzanta tylko frajer atakuje ;]
 Autor komentarza: royler
Data: 05-10-2015 15:46:39 
un4given

Zgadzam się :-) napadł w szatni..
to niech teraz pokaże gwózdek ile warty jest :-)
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 05-10-2015 15:48:07 
Włodarczyk powinien przegrać ze Szpilką.I zapewne tak by się stało,a ja nadal twierdze że Włodarczyk mówił o Adamku do Szpilki nie wyjdzie.
 Autor komentarza: CELko
Data: 05-10-2015 15:48:57 
Mam pytanie co da wygrana z Włodarczykiem Arturowi?Poza kolejnym bólodupem fanów Tomka Pieniążka.

Już teraz śmiesznie się czyta te wypociny plujących jadem Tomaszów...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 05-10-2015 15:50:23 
Już chyba grunt szykują pod kolejny PBN.

Jeśli do walki dojdzie to stawiam na Szpilkę, wysokie UD. Diablo zadaje za mało ciosów, jest zbyt statyczny, za wolno porusza się na nogach, Szpilka będzie sobie skakał i pykał, Adamek był mobilniejszy, znacznie aktywniejszy i został wyboksowany, to tym bardzie Diablo sobie nie poradzi. Pozostają szanse punchera, ale Szpilka raczej nie będzie się z kimś mocno bijącym wdawał w jakiekolwiek wymiany.
 Autor komentarza: blingbling
Data: 05-10-2015 15:51:12 
szpilkens przeciez go zabije :D
 Autor komentarza: rocky86
Data: 05-10-2015 15:51:19 
CELko


Pieniądze
 Autor komentarza: CELko
Data: 05-10-2015 15:51:36 
Pamiętacie może jacy to koledzy byli gdy boksowali w jednej grupie? :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 05-10-2015 15:52:18 
Rocky pieniądze to Artur za byle kogo w USA dostanie większe niż od Matiego Borka złotówy.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 05-10-2015 15:52:38 
@royler, odpowiedziałem Ci w tamtym temacie:

Autor komentarza: roylerData: 05-10-2015 15:31:51
Dobrze piszesz, ale to Szpilka się wypowiadał, żeby ubił Diablo, więc jeżeli chce zaskarbić sobie kibiców i udowodnić, że faktycznie jest lepszy to powinien to pokazać w ringu pokazując agresję współmierną do uczuć, jakimi darzy Włodarczyka.

*
*

Jeżeli Szpilka może wygrać w sposób łatwiejszy i mniej ryzykowny dopisując sobie do rekordu nazwisko Włodarczyka, zgarniając niezłą wypłatę i otwierając sobie drzwi do jeszcze lepszych walk to byłby głupi gdyby sam sobie podnosił poprzeczkę i utrudniał sprawę. Szpilka jest w stanie bezpieczni wypunktować Włodarczyka, Szpilka ryzykujący może złapać głupi cios, którego nie zobaczy i zaprzepaści wszystko. Wybór jest prosty.

Autor komentarza: roylerData: 05-10-2015 15:31:51
Tego nie kupi tj PPV żaden szanujący się fan pięściarstwa!

*
*

Skoro fani pięściarstwa wykupują PPV na Gołota-Saleta czy Gołota-Adamek to wykupią też na Szpilka-Włodarczyk. 90% fanów, którzy nie siedzą w temacie nie wiedzą jaki przebieg będzie miała walka. Im wystarczy to, że walczył będzie Włodarczyk ze Szpilką, obaj się nie lubią, pobili się w szatni i jest między nimi prawdziwa zła krew. To jak walka będzie wyglądała to zobaczą już po tym jak to PPV wykupią.
 Autor komentarza: rad3k
Data: 05-10-2015 15:54:49 
CELko

w końcu kogoś kto nie jest ogórkiem ;)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 05-10-2015 15:54:59 
CELko

Nie dostanie.

Tu dostanie więcej, dopisze sobie Diablo do rekordu i jeszcze bardziej zapisze się w pamięci polskich Januszy, co może zaowocować w przyszłości jeszcze lepszymi wypłatami.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-10-2015 15:59:25 
Szpulka jeszcze się chlubi tym atakiem z elementem zaskoczenia jako głównym zabezpieczeniem?? Dresik...
 Autor komentarza: royler
Data: 05-10-2015 15:59:50 
NietrzezwyTomasz

Odpisałem Ci w innym artykule
 Autor komentarza: royler
Data: 05-10-2015 16:08:37 
http://www.bokser.org/content/2015/10/05/134857/index.jsp
 Autor komentarza: F30
Data: 05-10-2015 16:21:43 
chyba bez szans na tą walke , Diablo kończą się opcje fakt ale Szpila jest na takim etapie kariery ze chyba nie zaryzykuja porazki przez KO bo to jeden z dwoch mozliwych zakonczen tej walki ( pierwszym jest wygrana szpilki na pkt )
Panowie dogryzają sobie w mediach , akurat w tej wymianie zdecydowanie bardziej podobała mi sie wypowiedź diablo bo ten sen Szpilki raczej zbyt długi nie będzie
 Autor komentarza: LwieSerce23
Data: 05-10-2015 16:33:32 
CELko - A co mu da pokonanie Cunninghama? To też były Mistrz Świata w Wadze Cruiser. Włodarczyk jest 5 lat młodszy i walczy dla sukcesów, a nie tylko dla kasy jak Cunn.
 Autor komentarza: matd
Data: 05-10-2015 16:47:20 
@rocky86

,,Już chyba grunt szykują pod kolejny PBN.

Jeśli do walki dojdzie to stawiam na Szpilkę, wysokie UD. Diablo zadaje za mało ciosów, jest zbyt statyczny, za wolno porusza się na nogach, Szpilka będzie sobie skakał i pykał, Adamek był mobilniejszy, znacznie aktywniejszy i został wyboksowany, to tym bardzie Diablo sobie nie poradzi. Pozostają szanse punchera, ale Szpilka raczej nie będzie się z kimś mocno bijącym wdawał w jakiekolwiek wymiany.,,

Zgadzam sie w 100 % !
 Autor komentarza: maniekz
Data: 05-10-2015 18:39:32 
Szpulka obskoczy zablokowanego Włodara u którego nie ma pracy nóg takiej jak być powinna.

Jedyna szansa to podkręcić wysokie tempo, zepchnąć na linii i po dołach szukać szczęścia grając w składanie scyzoryka.

Nie widzę argumentów u Włodarczyka który nie potrafi wstrzelić się z formą.

Krzysiek umie bardzo dużo, ale niestety nie pokazuje tego w walce.

W HW poszuka tylko kasy.

Najlepsze jest jednak to że Izu wpije się na samą górę wchodząc od kuchni.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 05-10-2015 18:50:23 
Do tej walki nie dojdzie - organizatorzy PBN byliby głupi, gdyby zdecydowali się promować ten, nikogo nie interesujący, pojedynek zamiast Włodarczyk-Masternak. Dzięki tej ostatniej walce Polsat mógłby przejąć europejski rynek TV a pakiety PPV sprzedawałyby się nawet w Angoli i Korei Północnej (wiem, bo w tamtejszych serwisach bokserskich bardzo dużo pisze się ostatnio na temat potencjalnego pojedynku Mateusza z Krzyśkiem).

Co do Szpilka - Włodar.

Diablo po długiej przerwie, bolesnej porażce, kłopotach w życiu osobistym powinien stoczyć ze 2 pojedynki w HW, aby nabrać doświadczenia w nowej wadze. Jeżeli pierwszym jego pojedynkiem w HW będzie walka ze Szpilą bez żadnych przetarć, nawet nie ma co się zastanawiać nad wynikiem takiej konfrontacji. Skok na kasę, nic więcej (inna sprawa, że w trudnej sytuacji Krzyśka ze wszech miar usprawiedliwiony).
 Autor komentarza: Koko
Data: 05-10-2015 18:51:48 
"co za cymbał z tego Szpilki. "Cały czas ten sam Szpila" mówi wszystko za siebie. "

bo co ? bo odpowiedział na zaczepkę ? sam nie zaczepił, tylko został wywołany do tablicy to i odpowiedział - rzeczywiście jak on mógł ten "cymbał". Artek siedzi sobie za oceanem, cichutko, warunki do treningu ma dobre, rywali też coraz lepszych to i tak jeden z drugim musi szczekać
 Autor komentarza: jassin
Data: 05-10-2015 19:08:23 
Artur wygarnij mu alimenty! Rudy zamoczyc to chcial chętnie ale zeby odpowiedzialnosc wziac to juz nie. zenada.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 05-10-2015 19:23:07 
Koko
Co ty pierdzielisz? Jakich rywali? Kto do kogo z lapami skacze? Ajtuj jest mentalnym nastolatkiem, ale widac tacy ci imponuja.
W ringu Diablo ma slabe szanse ustrzelic Ajtuja bo nie radzi sobie z ruchliwymi zawodnikami. Szpilka jest tez wiekszy i silniejszy. Bije dosc dynamicznie i bedzie tancowal na bezpiecznej odleglosci. Jesli go Diablo wciagnie na kontre z lewej to kaplica... 70/30 dla Szminki.
 Autor komentarza: cut
Data: 05-10-2015 20:10:56 
oj ten arturek taki mocny jest, no jeszcze nie widzial swiat takiego mocnego, niech wlod kuzwa przywali 10 kg i mu wpierd spusci bo to gadanie to juz najcierpliwszego wykonczy.
 Autor komentarza: President
Data: 05-10-2015 20:42:44 
Artek z mila chcecia zobacze jak rozbijasz mu ryja... Trzymam kciuki aby doszlo do potyczki, choc nie dal bym Wlodarczykowi zarobic juz ani grosza. Z niego mistrz taki byl jak z koziej dupy trabka... Walki raz na rok w dodatku zaklamany ,psychicznie niezrownowazony , leki, depresja...
 Autor komentarza: samurai
Data: 05-10-2015 20:56:47 
Arturowi walka z" Diablo " do niczego teraz nie jest potrzebna i jesli ktos mysli ze do takiej walki dojdzie na kolejnym PBN to chyba sni. Szpilka teraz kosi lepsza kase niz by mu dali ludzie z Polsatu.
Chyba ze Szpilkus zaliczy jakas porache.Wtedy tylko PBN mu zostanie ,ale jak nie to moze za kilka lat do ich walki dojdzie.Szpilka to nie (dziadek Golota) gdzie mlody cruser Adamek bedzie wskakiwal po jego grzbiecie do HW. Diablo vs Szpila co calkiem inna bajka i musialo by sie niezle w planach Artura zj...c aby do ich walki doszlo w najblizszych latach.
 Autor komentarza: CELko
Data: 05-10-2015 21:14:13 
Cunningham w ciezkiej walczy juz pare lat i ma rozpoznawalnosc w USA+stacje to chetnie pokaza.


Włodarczyka nie znaja.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 05-10-2015 21:48:08 
fajne sa teaty gdzie sie gada o fikcji heheh nie ma walki nie ma tematu
ale moim zdaniem ciezki szpilka moglby zrobic tko wlodarczykowi bez wiekszego problemu
 Autor komentarza: infinitiseba
Data: 05-10-2015 23:10:38 
Ten brak szacunku do starszego kolegi z tej samej stajni powoduje brak szacunku do jego samego.Nawet gdyby wygrał z Włodarczykiem i tak pozostanie pozostanie nielubianym szpulką.
 Autor komentarza: skud
Data: 05-10-2015 23:58:04 
Diablo jak jakims cudem wygral by ze Szpilka przed czasem to wyladowac by na ok 10 poz. w ran.BoxRec.Automatycznie,dostal by duza walke na HBO.Szpilka musial by odbudowywac swoja ,kariere ze 3 lata!
 Autor komentarza: wojt
Data: 06-10-2015 00:07:34 
szpilka i te jego teksty z klatki schodowej przyprawione IQ 80..
 Autor komentarza: odyniec
Data: 06-10-2015 07:43:34 
ktos mi jeszcze chce wciskac glodne kawalki o tym jak to sie Szpilka zmienil i dojrzal?

to idiota i patologia

czlowiek moze uciec ze wsi ale wies z niego nie wyjdzie

a gowno zawiniete w ladny papierek to nadal tylko gówno
 Autor komentarza: holy
Data: 06-10-2015 08:58:13 
Może ten konflikt to tylko pod publiczkę, żeby wzbudzić zainteresowanie mediów ewentualną walką i zarobić na niej krocie?
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 06-10-2015 09:49:48 
Pieniążek vs Rudy gdzieś w jakiejś remizie strażackiej w Legionowie, bez PPV. I duuużo piwa.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 06-10-2015 09:49:53 
Pieniążek vs Rudy gdzieś w jakiejś remizie strażackiej w Legionowie, bez PPV. I duuużo piwa.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 06-10-2015 14:23:37 
Po tych komentarzach widac ze tu sie zebralo raczej kółko rózancowe,,Szpilka nie jest od tego zeby był grzeczny i ułozony,on ma wychodzic do ringu i wygrywać!To interesuje mnie jako Polaka i kibica boksu!To co gada i jak sie zachowuje mnie nie obchodzi,Boks to nie szachy,,i nie sport dla ministrantów,,których jak widac jest od groma na tym portalu!
 Autor komentarza: wojt
Data: 06-10-2015 16:10:42 
gdyby byl dobrym bokserem nie komentowalbym tego co mowi lub robi jesliby to drestycznie nie przekraczalo norm, lecz szpilka poki co nie pokazuje dobrego boksu wiec ...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.