MAYWEATHER KONTRA MARCIANO. KTÓRY BILANS LEPSZY?

Boksowali w zupełnie innych czasach, w innych wagach i w zupełnie innym stylu. Łączy ich jedno - perfekcyjny bilans walk 49-0. Który jest lepszy, Floyda Mayweathera Jr czy Rocky'ego Marciano? Od głosu się wstrzymujemy, przytaczając jedynie garść danych statystycznych, a osąd zostawiając kibicom.

Warunki fizyczne:

Mayweather - wzrost: 173 cm, zasięg: 183 cm
Marciano - wzrost: 179 cm, zasięg: 173 cm

Rekord amatorski:

Mayweather 84-6
Marciano - 9-4 (według większości źródeł)

Marvin Hagler: Pięćdziesiąta wygrana Floyda nie ma znaczenia, bo on boksuje w niższym limicie. Czytaj dalej

Czas trwania kariery zawodowej:

Mayweather - 1996-2015
Marciano - 1947-1955

Liczba walk mistrzowskich:

Mayweather - 26
Marciano - 7

Mayweather: Wizja pobicia rekordu Marciano wcale mnie nie kusi. Czytaj dalej

Liczba przeboksowanych rund:

Mayweather - 387
Marciano - 241

Liczba nokautów:

Mayweather - 26 (53%)
Marciano - 43 (88%)

Ostatnia walka w wieku:

Mayweather - 38 lat
Marciano - 31 lat

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-09-2015 11:31:32 
Marciano walczył w niebywale słabej erze, w okresie powojennym gdzie ze względu na straty wojenne, ale też fakt, iż wiekszość młodych zdrowych chłopów było zajęta czymś innym niż boksowaniem. Ma do tego w resume kilku starych mistrzów.
Floyd ma zdecydowanie lepszy rekord.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:39:17 
To profanacja stawianie tego fiutka obok wielkiego mistrza Marciano.
Mayweather miał dobieranych rywali, przegrał nie raz,ale sędziowie wydrukowali,cały czas uciekał w ringu . Przed Pacquiao uciekał 6 lat zanim odważył się walczyć. Walka z Berto to kpina, już gorszego rywala nie mógł wybrać, a i tak nie zdołał wygrać przd czasem.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-09-2015 11:40:08 
Floyd wygrywał z mistrzami ale ma nudny styl i walczył nie dając ludziom emocji. Dlatego rekord Marciano jest dużo lepszy. Mało tego przez swój styl nigdy nie będzie kimś takim jak choćby Muhhamad Ali który przegrywał w swojej karierze ale za każdym razem wracał na szczyt w wielkim stylu się rewanżując kibice kochaja takich bokserów gladiatorów walczących na śmierc i zycie tak jak Ali i Fraizer, niestety maywether nigdy takich walk nie dał dlatego ten rekord to 49 nudnych walk nic po za tym
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-09-2015 11:41:15 
Rekord Marciano i rekord Alego są dużo lepsze niż mayweathera
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 13-09-2015 11:45:42 
Autor komentarza: PanJanekTygrys
przegrał nie raz


Gdyby przegrał to by miał porażki.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:47:07 
Nie rekord czyni boksera uznawanym i szanowanym a to z jakimi przeciwnikami walczył i w jakim stylu wygrywał lub nawet przegrywał ale po wojnie. Rekord z doborem rywali i pomocą sędziów nie robi na mnie wrażenia.
Wolał bym przegraną z Pacquiao 6 lat temu po dobrej walce niż tą niby walkę stulecia.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:49:41 
Grzelak

Czyżby?
Tym tokiem rozumowania gdyby Muller wygrał z Masternakiem.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-09-2015 11:51:04 
Floyd ma dużo lepszy bilans bez dwóch zdań.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:52:26 
Grzelak

Twoim tokiem rozumowania Muller wygrał z Masternakiem bo przecież gdyby przegrał to miałby w rekordzie porażkę z Masterem .
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 11:55:00 
Autor komentarza: Champion20
Data: 13-09-2015 11:40:08
Floyd wygrywał z mistrzami ale ma nudny styl i walczył nie dając ludziom emocji. Dlatego rekord Marciano jest dużo lepszy. Mało tego przez swój styl nigdy nie będzie kimś takim jak choćby Muhhamad Ali który przegrywał w swojej karierze ale za każdym razem wracał na szczyt w wielkim stylu się rewanżując kibice kochaja takich bokserów gladiatorów walczących na śmierc i zycie tak jak Ali i Fraizer, niestety maywether nigdy takich walk nie dał dlatego ten rekord to 49 nudnych walk nic po za tym


Dokładnie, wielkiego mistrza poznajesz po tym że nawet po porażce potrafił wrócić na szczyt (jak np Lennox Lewis) a mięciutka faja Floyd nie podjął rękawicy gdy Pacman był w swoim prime gdy stanowił równorządne zagrożenie.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:55:06 
Ale co wy z tym bilansem?
To tylko liczby. Wawrzyk, Kołodziej i Jonak też mają dobry bilans i co z tego?
Oczywiście nie porównuje ich do Mayweathera, ale bilans to nie wszystko jak się walczy z takimi jak Berto.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 13-09-2015 11:59:51 
nawet nie zartujcie robaczcie kogo na rozkladzie ma marciano a kogo mayweather.
Mozecie se jeczec ze nie chcial w ringu zostawiac tyle zdrowia co te wasze wszystkie kozaki ktore teraz ledwo mowia, ale fakty sa takie ze jego rozklad i bilans przy tym demoluja kazdego w historii
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-09-2015 11:59:53 
Janku drogi przecież Floyd nie walczył całą kariere z takim jak Berto. Gość ma multum mistrzów na rozkładzie, multum świetnych zawodników, wielu obecnych i przyszłych członków HoF, walczył w 5 kategoriach wagowych. Marciano walczył z prawie samymi kelnerami :( Dla mnie sprawa jest jasna.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:01:01 
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:39:17
Mayweather miał dobieranych rywali, przegrał nie raz,ale sędziowie wydrukowali


Raz przegrał napewno (walka z Castillo) a czy podobne plamy na swoim rekordzie ma Rocky ? Tego nie wiem bo nie sledzilem całej kariery.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 13-09-2015 12:01:21 
Pamiętajmy o jednym, Marciano nie boksowałby dzisiaj w wadze cieżkiej ;)
Myśle, że z taką kondycją i ciosem miałby szanse na pas nawet w XXI wieku.
Bilans Floyda bez porównania lepszy.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-09-2015 12:02:33 
Poza tym nawet Berto to jest bardzo dobry zawodnik a nie żaden ogórek bo z takimi to włoski ogier walczył prawie całą kariere...
 Autor komentarza: Krusher
Data: 13-09-2015 12:03:23 
Oczywiście, że bilans jest ważny.
Floyd pokazał, że w końcu wielki bokser nie musi kiedyś przegrać, że można odejść niepokonanym o czym praktycznie boks zapomniał. Pokonał kilkunastu MŚ, walczył z wielkimi zawodnikami, większość walk wygrał przekonująco, jest TBE.
 Autor komentarza: wojt
Data: 13-09-2015 12:05:51 
tak sie zastanawiam czemu walki gattiego tkwią mi w pamięci choć wybitny nigdy nie był a takiego genialnego maywethera jakoś nie bardzo hmmm...
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 12:09:39 
Krusher

Szczególnie przekonująco wygrał z Oritsem bo zdołał go znokautować.
Tyle tylko że ten miał opuszczone ręce i przepraszał Mayweathera za faul.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:10:14 
Autor komentarza: wojt
Data: 13-09-2015 12:05:51
tak sie zastanawiam czemu walki gattiego tkwią mi w pamięci choć wybitny nigdy nie był a takiego genialnego maywethera jakoś nie bardzo hmmm...


Ja tu widzę taką "podprogową", marketingowa presję : "Niepokonany, więc trzeba go oglądać, nawet jak mnie tak naprawdę nudzi, no ale wstyd przecież to powiedzieć na głos bo niepokonany i ma dużo piniendzy, no i z USA". ;-)
 Autor komentarza: Versalce
Data: 13-09-2015 12:10:52 
"Papier przyjmie wszystko", więc rozmowa o bilansach i porównywanie ich pozbawione jest jakiegokolwiek sensu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 12:11:33 
Bilans obu zawodnikow i ich kariery sa nieporownywalbe.Tych piesciarzy dzieli po prostu wszystko
Ale gdyby doszlo do walki to wygralby Marciano.Wiec ogolnie byl lepszy niz Floyd:)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:20:58 
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 12:09:39
Szczególnie przekonująco wygrał z Oritsem bo zdołał go znokautować.
Tyle tylko że ten miał opuszczone ręce i przepraszał Mayweathera za faul.


Własnie ostatnio po forach krążył taki żarcik : "Co robi sfrustrowany TBE gdy nie może znokautować rywala w normalnych okolicznościach ?"

Odp :

https://www.youtube.com/watch?v=ieJPRhlkVh4
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 13-09-2015 12:24:33 
Nie uważam Floyda za TBE ale rekord ma znacznie lepszy niż Marciano którego uważam zdecydowanie za bardzo przereklamowanego. Trafił na bardzo słaby okres, to nawet nie TOP 10 wagi ciężkiej w jej historii.
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 13-09-2015 12:26:45 
Pierwszy post do wyroznienia !!!
Rolins "Papier przyjmie wszystko" podobnie jak twoja klawiatura .
"rozmowa o bilansach i porównywanie ich pozbawione jest jakiegokolwiek sensu" .Jednym zdaniem pozbawiles chleba caly dzial sportowy ot tak ;) masz te moc.Z braterskim pozdrowieniem.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-09-2015 12:27:49 
Autor komentarza: Yeahsure
Data: 13-09-2015 12:26:45
Pierwszy post do wyroznienia !!!
Rolins "Papier przyjmie wszystko" podobnie jak twoja klawiatura .
"rozmowa o bilansach i porównywanie ich pozbawione jest jakiegokolwiek sensu" .Jednym zdaniem pozbawiles chleba caly dzial sportowy ot tak ;) masz te moc.Z braterskim pozdrowieniem.


+1 xD
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 12:43:21 
KapralWiaderny

To "KO" na Oritzie to bylo kurestwo.
Najgorsza pyta tak postepuje. Zero jakichkolwiek zasad i honoru.
Moze Mayweather obawial sie ze nie wygra w uczciwej walce.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:45:56 
Julio Cesar Chevez 87-0 rok 1993. Tyle właśnie znaczy bilans 49-0 NIC
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:47:56 
Autor komentarza: PanJanekTygrysData: 13-09-2015 12:43:21

To "KO" na Oritzie to bylo kurestwo.
Najgorsza pyta tak postepuje. Zero jakichkolwiek zasad i honoru.
Moze Mayweather obawial sie ze nie wygra w uczciwej walce.

*
*

Żałosne pier**lenie Janusza boksu. Ortiz zagrał brudno, Floyd odwdzięczył się tym samym. Poza tym, pomijając zasadę "protect yourself at all times", w boksie zawodnicy przepraszając się stukając jabem z DYSTANSU. ortiz podchodząc sam szukał kłopotów. Dostał to na co zasłużył
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:51:37 
Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:47:56
Autor komentarza: PanJanekTygrysData: 13-09-2015 12:43:21

To "KO" na Oritzie to bylo kurestwo.
Najgorsza pyta tak postepuje. Zero jakichkolwiek zasad i honoru.
Moze Mayweather obawial sie ze nie wygra w uczciwej walce.

*
*

Żałosne pier**lenie Janusza boksu. Ortiz zagrał brudno, Floyd odwdzięczył się tym samym. Poza tym, pomijając zasadę "protect yourself at all times", w boksie zawodnicy przepraszając się stukając jabem z DYSTANSU. ortiz podchodząc sam szukał kłopotów. Dostał to na co zasłużył




Publiczność w hali chyba jednak była innego zdania wygwizdując koksiarza.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:53:23 
Publiczność w hali chyba jednak była innego zdania wygwizdując koksiarza.

*

Cóż ja też bym gwizdał skoro zapłaciłem dużą kasę za bilety, ale bardziej niż Floyda winił bym Ortiza. cała sytuacja była kuriozalna, ale winienie za nią całkowicie Floyda to jawne hejterstwo.
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 13-09-2015 12:57:14 
Sir Charles
szkoda nerwow i cennego czasu sprawa oczywista .Btw "rozwiazanie" sytuacji z Ortiz tylko potwierdza genialnosc adaptacyjna Floyd Mayweather.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:58:52 
Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:53:23
Publiczność w hali chyba jednak była innego zdania wygwizdując koksiarza.
Cóż ja też bym gwizdał skoro zapłaciłem dużą kasę za bilety, ale bardziej niż Floyda winił bym Ortiza. cała sytuacja była kuriozalna, ale winienie za nią całkowicie Floyda to jawne hejterstwo.


Sugerujesz że cegiełkę do skompromitowanego Floyda dołożył też sędzia ? Cóż...sędziowie "dziwnym" trafem zawsze mu sprzyjali ;-)
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 13:01:08 
Tak, sprzyjali mu to jest fakt:) Nie jestem ślepym fanboyem Floyda i to widzę. Ale jak czytam takie brednie co wypisuje pajac janektygrys to robi mi się słabo. Zasrany, zakompleksiony hejter i nic więcej.

Cortez nie zapanował nad sytuacją w ringu, co zrobic. Winę ponosi cała trójka.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 13:01:59 
Maywether zadajac cios zawodnikowi,który wyciągnął do niego rękę w przepraszajacym geście zachował się jak tani cwaniaczek.
A ze,przy tym Floyd nie złamał reguł boksu,dla mnie nie ma znaczenia
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-09-2015 13:02:45 
Autor komentarza: YeahsureData: 13-09-2015 12:57:14
Sir Charles
szkoda nerwow i cennego czasu sprawa oczywista .Btw "rozwiazanie" sytuacji z Ortiz tylko potwierdza genialnosc adaptacyjna Floyd Mayweather.

*
*

Faktycznie troche mnie poniosło. Po prostu nie mogę zniesc takich śmieci jak panjanektygrys... Można kogoś nie lubic, ale żeby hejtowac w kilku kolejnych tematach to lekka przesada.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 13:06:42 
Bilans Floyda jest zdecydowanie lepszy od Marciano, tu nie ma nawet czego porównywać.
Rocky miał akurat jeden z najsłabszych resume z niekwestionowanych, najlepszych mistrzów świata.
Najlepszy bilans to miał Ali i Louis.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 14:07:53 
Dla 90% nazwisk w rekordzie Joe Louisa nic nie mówi
Ali dokonał rzeczy wielkich pokonując i to przed czasem Listona i Foremana.Zwyciestwa nad Frazierem też mają duza wymowę
Świetny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem
Sam Lewis też ma bardzo dobry rekord
Marciano tez nie ma sie czego wstydzic.Joe Louis,Archie Moore,Jersey Joe Walcot czy Ezzard Charles to legendy boksu
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:38:52 
@andrewsky
Twój cytat:"Dla 90% nazwisk w rekordzie Joe Louisa nic nie mówi..."

Na pierwszy rzut oka nic nie mówi , ale Louis pokonał min.:

1.Jim Braddock - Członek galerii sław Hall of Fame
2.Primi Carnera - Członek galerii sław Hall of Fame
3.Max Baer - .....Członek galerii sław Hall of Fame
4.Max Schmelling - Członek galerii sław Hall of Fame
5.Billy Conn -.....Członek galerii sław Hall of Fame
6.Jimmy Bivins.....Członek galerii sław Hall of Fame
7.John Henry Lewis..Członek galerii sław Hall of Fame
8.Jack Sharkey.....Członek galerii sław Hall of Fame
9.Lou Nova - ......Członek galerii sław Hall of Fame
10.Jersey Joe Walcott-Członek galerii sław Hall of Fame

Ali to już w ogóle ograł takich "byków", że nie ma nawet o czym mówić i to niepokonanych w ich PRIME.
Ali ma najlepsze "łupy" w wadze ciężkiej bez dwóch zdań.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:41:18 
@andrewsky
Twój cytat:"Świetny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem"
#
#

Holmes nie walczył z Lewisem, tylko Ray Mercer i tam faktycznie werdykt mógł pójść w obie strony.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:41:59 
@Primo Carnera miało być...
 Autor komentarza: kuba2
Data: 13-09-2015 14:51:59 
Co to za temat zeby porownywac tych dwoch kompletnie roznych bokserow, walczacych w zupelnie innych czasach, wyznajacych zupelnie inna filozofie boksu i o skrajnie roznych umiejetnosciach? co ma wspolnego Marciano z Mayweatherem?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 14:52:40 
LennoxLewisLion
Nie widzialem zadnej walki Billego Conna,bivinsa,Joe Henry Lewisa,Lou Novy.
Widzialem jakies urywki walk Braddocka,Baera,Carnery i to w zlej jakosci
Naprawde trudno mi powiedziec jakiej klasy byli to zawodnicy.
Joe Louis jest dla mnie postacia ksiazkowo-filmowa
Niczego mu nie chce odbierac.Wielokrotnie bronil pasa mistrzowskiego i bardzo dlugo pozostawal niepokonany co swiadczy ze umial walczyc
Ale jest zbyt malo materialow filmowych,zebym mogl sobie wyrobic na jego temat zdanie jak naprawde byl dobry
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 14:55:50 
LennoxLewisLion
Moj cytat:Swietny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem

W ktorym momencie tego zdania pisze ze Lewis walczyl z Holmesem?

I co z tym wszystkim ma wspolnego Mercer...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:57:58 
@andrewsky
Twój cytat:"Świetny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem
Sam Lewis też ma bardzo dobry rekord
#
#
#
Szczerze mówiąc to Bowe nie za bardzo dobre ma resume, ale to tylko moja opinia.
Z tych co wymieniłeś to Bowe najsłabszy, zdecydowanie lepszych rywali miał, np. Charles.
#
@andrewsky
Twój cytat:"Marciano tez nie ma sie czego wstydzic.Joe Louis,Archie Moore,Jersey Joe Walcot czy Ezzard Charles to legendy boksu"
#
#
Louis wtedy był dziadkiem, mocno PAST.
Moore - OK
Walcott - PAST PRIME
Charles - był już jednak PAST PRIME, chociaż to była klasa sama w sobie.

To już LaStarza był lepszym "łupem" od Charlesa.
LaStarza był w PRIME i miał w 1 walce 23 i 26 lat w drugiej.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:59:28 
@andrewsky

No tu ,Twój cytat:"Holmes,remis z Lewisem".
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 15:04:32 
LennixLewisLion
Napisalem ze Holyfield ma swietny resume i po kropce wyliczam najwybitniejszych zawodnikow z ktorymi walczyl.Przegrywal badz wygrywal

Czyli Bowe,Tysona,Foreman Holmesa i remis z Lewisem
Mam nadzieje ze juz wszystko jasne
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 15:06:10 
@andrewsky

Aaaaaaaa to przepraszam, źle Cię zrozumiałem.

:-)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-09-2015 15:09:07 
LennoxLewis Lion

Przeciez ja nie pisze ze Rocky walczyl z prime Louisem,czy Walcottem,tylko ze podobnie jak Charles czy Mooore sa legendami boksu.Co tez ma znaczenie.Piesciarze nawet duzo lepsi niz Rocky jak np.Wladimir Kliczko nie pokonali zadnej legendy boksu
 Autor komentarza: KECZAP
Data: 13-09-2015 15:49:37 
Floyd to taki drugi Sven Ottke tzw. pykacz pospolity.Gdzie Wy go ku.wa porównujecie do kilera Marciano, który był wojownikiem z krwi i kości.Floyd to obok Johna Ruiza jeden z najbardziej nudnych mistrzów w historii boksu.Oglądając jego walki czuję się jakbym siedział na rybach.Połowa zawodników, których pokonał to emeryci lub rozbici zawodnicy skrupulatnie dobierani w odpowiednim czasie, oczywiście z kilkoma wyjątkami.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-09-2015 16:27:36 
PANOWIE! O CZYM MY TU MÓWIMY! JEDNA Z WALK NP. ALI-FREIZER ZNACZY WIĘCEJ NIŻ 10 NUDNYCH OBRON FLOYDA RAZEM WZIĘTYCH. WIĘC PUKNIJCIE SIĘ CZOŁA KTO MA LEPSZE REKORDY
 Autor komentarza: boxxx
Data: 13-09-2015 17:06:28 
Mejłeter umie się wypromować jako niby najlepszy P4P to trza mu przyznać
 Autor komentarza: Yaco
Data: 13-09-2015 17:23:33 
Cóż, rzeczywiście warto spojrzeć kogo Mayweather Jr pokonał. Otóż wszystkich najlepszych. Pokonał w fenomenalnym wręcz stylu Corralesa, pokonał dwukronie Castilo, Gattiego, Judaha, de la Hoyę, Hattona, Cotto, Mosleya, Ortiza, Guerrero, ośmieszył wręcz Marqueza i Alvareza. Wygrał też z Pacquaio. Pokonywał liderów rankingu p4p. W wieku 38 lat imponuje niezywkłą szybkością i refleskem. Czytając powyższe opinie mogę tylko powiedzieć, że widzę, że nie dziś pewnie też nie za rok ani nie za dwa. Być może za 5 10 czy 20 lat po prostu przyznacie Floyd rzeczywiście należy do najlepszych, a kto wie czy rzeczywiście nie jest TBE. Zawsze będę pamiętał słowa Floyda, który powiedział, że po zakończeniu kariery najbardziej brakować mu będzie hejterów.
Pozdrawiam czytelników :)
 Autor komentarza: bodescu
Data: 13-09-2015 17:24:14 
@ keczap
Porównywanie FMJr do baloniarza Ottke od razu dyskwalifikuje Ciebie jako wiarygodnego dyskutanta. Można nie lubić stylu Floyda, można mieć jakieś tam zastrzeżenia, ale taki kretynizm od razu śmierdzi hejterstwem i to najniższego poziomu. Cóż, pozostaje Ci dusić się w swojej gryzocie i nienawiści do Floyda, ale jego bilansu, osiągnięć i stanu konta to nie zmieni.

@ champion20
Puknięcie się w czoło polecam przede wszystkim właśnie Tobie, bo nie wiem co ma walka Ali-Frazier wspólnego z tematem pt. porównanie bilansów Marciano i Mayweathera Jr.
 Autor komentarza: bodescu
Data: 13-09-2015 17:28:06 
Ali rzeczywiście ma kosmiczny bilans, jedyny minus jego wspaniałej kariery jest taki, że od wielu lat (niestety) jest wrakiem i za swoją chwałę i sławę zapłacił mega wysoką cenę. Tymczasem Floud w czasie kariery zebrał łącznie groźnych ciosów tyle, co większość wielkich bokserów w jednej ringowej wojnie.

Czy opinia internetowych klikaczy znaczy więcej i jest cenniejsza niż 30-40 lat życia w zdrowiu , w pełni świadomości i na więcej niż godnym poziomie? Odpowiedzcie sobie sami.
 Autor komentarza: Versalce
Data: 13-09-2015 22:52:31 
@bodescu
Podobno choroba Parkinson u Alego nie wynika z boksu. Mówię "podobno", bo oczywiście nigdy pewności mieć nie można.
 Autor komentarza: Versalce
Data: 13-09-2015 22:52:54 
choroba Parkinsona
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 13-09-2015 23:20:42 
i ali sadzil ze jest najlepszy mimo ze zdarzaly mu sie gorsze walki, tyson kliczko fmj nawet ta nimota pacman tak o sobie sadzi tylko malo kto wyraza to w ten sposob powodujac takie wkurwienie u was i kontrowersje a co za tym idzie napychanie konta zielonymi

co do parkinsona, oczywiscie ze boks ma na to ogromny wplyw bo jest to schorzenie neurologincze, wiadomo ze sam boks tego nie powoduje ale dostawanie w glowe nie powoduje raczej uzdatnienia ukladu nerowego. Ali mimo ze zawsze mowil jaki to jest szybki i ze nie da sie go trafic swoje zbieral to sie odlozylo i sume wszystkich ciosow widzimy teraz. Pac podobno tez ma zaczatki. Tak wlasnie jest wy chcecie wojen, bokserzy daja sie lac po łubie i w najlepszym wypadku od was zostaje tylko pamiec o takim biednych schorowanym czlowieku. Dlatego nie dziwi mnie postawa Kliczkow czy FMJ
 Autor komentarza: holy
Data: 14-09-2015 08:36:31 
Takie porównania nie mają sensu. To nie ten limit; jeśli jednak na tę sprawę tak patrzeć, rekord Marciana był kilka razy bity.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.