KTO DLA POWIETKINA? JEST OPCJA ROBERTA HELENIUSA

Aleksander Powietkin (29-1, 21 KO) najchętniej jak najszybciej dobrałby się do skóry Deontay Wildera (34-0, 33 KO). Będzie musiał jeszcze jednak poczekać i najpierw stoczyć walkę 4 listopada w Kazaniu. Tylko z kim?

- Nie ukrywam, że jestem trochę rozczarowany. Chciałem walczyć z Wilderem już teraz. Zaboksuję jednak najpierw w Kazaniu i z pewnością nie zlekceważę przeciwnika - powiedział dawny champion federacji WBA i mistrz olimpijski z Aten.

MARIUSZ WACH: CZEKAM NA KONTRAKT OD ROSJAN

Ostatnio mówiło się przede wszystkim o jego walce z naszym Mariuszem Wachem (31-1, 17 KO). Teraz innym kandydatem do takiego starcia jest również dawny mistrz Europy, nękany kontuzjami Robert Helenius (21-0, 13 KO), który powrócił szybkimi nokautami w marcu i czerwcu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-08-2015 11:06:49 
Widać że Wach chyba nie ma ochoty na pojedynek z Saszką,musiał coś kombinować że Rosjanie rozglądają się za kimś innym.Mariusz wybrał bezpieczniejszą opcje walki z Rekowskim.Jakby wystawił Polsat to pewnie by mógł już zapomnieć o kolejnych występach na jego antenie a więc pieniądze przeszły by koło nosa.Mariusz zostanie już takim lokalnym zapchaj dziurą na polskich galach na nic innego się nie nadaje.

Sztab Powietkina podchodzi bardzo poważnie do przygotowań pod walkę z Wilderem Helenius jest bardzo dobrym wyborem i według mnie bardziej niebezpiecznym niż Wach.Saszka chcąc pokonać Wildera musi brać takich bokserów i ich bezproblemowo pokonywać
 Autor komentarza: Lennox25
Data: 18-08-2015 11:07:33 
Dobrze ! niech biorą Heleniusa a Wacha zostawią na PBN. Mam już bilety a chce zobaczyć walkę z Rekowskim.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 18-08-2015 11:08:50 
Czyli Wach znowu kreci i odmówił walki z Povietkinem lekka paranoja ( Choć z drugiej strony prawdpodobna porażka przed czasem lub wyraznie na punkty )
, To wydaje się że jeż zaklepana walka Z Rekowskim. ja wcale nie skreślam Rekowskiego z Wachem choć lekkim faworytem jest Wach.

Generlanie Wach spoko gość nie żaden cwaniak ale zawsze koło niego jest zamieszanie.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-08-2015 11:14:43 
I bardzo dobrze, niech team Povetkina szuka kogoś bardziej wiarygodnego od Wacha, bo Mariusz i jego team to amatorzy. Jak można w ogóle mając w perspektywie walkę ze ścisłym TOP3 HW brać pod uwagę walkę z Rekowskim. Po pierwsze po Povetkinie zawsze może być PBN i Rekowski, a po Rekowskim nie byłoby zapewne już Povetkina, a i w przypadku przegranej o inne propozycje też byłoby ciężko. Po drugie Wach w ostatnich walkach wyglądał słabiutko i jeżeli miałbym stawiać na kogoś w tej walce to raczej na Rekowskiego, a mało tego nie jest powiedziane, że Wach w tej walce nie doznałby jakiegoś rozcięcia czy innej kontuzji, która uniemożliwiłaby spotkanie z Povetkinem i całe przedsięwzięcie Rosjan zaplanowane na 4 listopada utraciłoby walkę wieczoru lub dostało słaby late replacement.

Rosjanie widzą z jak niepoważnym człowiekiem i teamem mają do czynienia i wolą się ubezpieczyć. Planowanie walki na miesiąc przed inną gdzie nie ma czasu na regenerację i kolejny obóz oraz w międzyczasie planowanie jeszcze sparingów u Kliczki to już nie jest nawet mentalność journeymana, a po prostu kretynizm w czystej postaci. Znając jednak historię Wacha to czego się można było spodziewać?

Nieprofesjonalny obóz do walki życia i złapanie na koksach, Wach ginie w akcji i nie odzywa się do promotora, który zrobił w jego kierunku ukłon i zrzekł się jakiejkolwiek prowizji z wypłaty za Kliczkę oraz zainwestował w niego w Stanach doprowadzając do walki o tytuł. Utuczenie się do 140 kg, wmieszanie w to wszystko kogoś takiego jak Gocew, postawienie na treningi w Polsce z Wilczewskim zamiast GBG i współpracę z amerykańskimi trenerami. Odmowa walki z Jenningsem, Joshuą, jakieś historie z Priceami i inne "propozycje", które spełzają na niczym, bo Wach woli klepać kotletów w Lubinie zamiast w zaawansowanym już wieku zrobić dobry obóz i jechać spróbować sił w walkach z czołówką. Teraz ten Povetkin... to od początku znając historię Wacha było zbyt podejrzane.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 18-08-2015 11:21:41 
@NT

Prawda to, już niejeden post o tym był pisany. Ale zaraz pojawi się Furmi lub inny obrońca ucieśnionych i będzie Ci tłumaczył, że nie znasz sytuacji i że tak naprawdę to nie wina Mariusza tylko wszystkich innych osób, a Mariusz jest niezwykle ambitny i pracowity, a Piotr Wilczewski jest zajebisty.

Nie zgodzę się tylko z jedną rzeczą - moim zdaniem jeśli Wach oleje teraz Rexa i Polsat, to w przyszłości oni oleją jego.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 18-08-2015 11:27:05 
No i się zaczyna to, co wielu przewidywało i pewnie się skończy tak, jak zwykle. Waszka z Saszą nie powalczy, przyjdzie i powie, ze nie wie co się stało, ze chciał, ale nie chciał i on to w sumie nie wie o co chodzi i eeee aaaa yyyy, no tak wyszło.

Wach podejrzewam, że chciałby wziąć wszystko, tj. Rekowskiego, sparingi z Adamkiem i Władem i Povietkina, ale takiej opcji nie ma, bo ruskie ryzykować nie chcą. Gocew pewnie forsuje takie właśnie rozwiązanie, to nie dziwne, ze obóz Saszy szuka innych opcji.

Jak pisałem, Waszka jeśli będzie miał wybór między walką z Saszą a walką z Rekowskim/sparingi z Adamkiem i Władem, to zdecyduje się na druga opcję, bo on już raczej poważnie o karierze nie myśli, ta mentalność sparingpartnera daje o sobie znać za każdym razem, gdy przychodzi poważna propozycja.

Mam nadzieję, że jednak do walki z Saszą dojdzie, po tej walce Wiking wciąż będzie miał opcję na walkę z Rekowski, chociażby w kolejnym PBN, a sparingpartnerem zawsze może zostać.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-08-2015 11:29:11 
Autor komentarza: arpxpData: 18-08-2015 11:21:41
Nie zgodzę się tylko z jedną rzeczą - moim zdaniem jeśli Wach oleje teraz Rexa i Polsat, to w przyszłości oni oleją jego.

*
*
*

Wszystko zależałoby jednak od walki z Povetkinem i jeżeli sam Wach oraz jego team wziąłby ją na poważnie, pojechał, nie dał się znokautować to propozycji na pewno by nie zabrakło. Polsat prze okazji kolejnych edycji PBN też ma już trochę problem z matchmakingiem czego dowodem są po raz pierwszy amerykanie na karcie walk dla naszych. Wach nigdy w ramach tego projektu nie wystąpił i byłby ciekawą opcją, a na obrażanie się w biznesie nie ma miejsca, co pokazała chociażby sytuacja z Rekowskim gdzie w pierwszej fazie jego żądania finansowe zostało mocno skrytykowane przez Kmitę, a jak się okazuje jednak panowie się dogadali.
 Autor komentarza: boxxx
Data: 18-08-2015 11:31:36 
Powietkin, kolejny twarzowiec po Wauiewie i Lebiedevie
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-08-2015 11:33:49 
Nie ukrywam ze to walke Povetkin-Helenius wolalbym zobaczyc
Dla Heleniusa to swietna okazja,zeby pokazac iz moze walczyc z najlepszymi.Jezeli po kontuzjach juz nie ma sladu to moze byc naprawde dobra walka.Helenius jest duzy,w ringu wyglada dosc pokracznie i nie poraza szybkoscia,ale jest bardzo twardy ma czym uderzyc,ma dobra technike uzytkowa,nie stroni od wymian
Bedzie stanowil duze wyzwanie dla Povetkina.Jezeli wybor padnie na niego to powiem ze Saszka i jego Team maja "jaja jak arbuzy"
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-08-2015 11:37:42 
Kto wezmie mniej siana zawalczy z Povietkinem. Myślę , że będzie to Fin.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 18-08-2015 11:49:19 
Helenius to drewno
Powietkin go wypunktuje jak dziecko
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-08-2015 11:51:03 
Tak po za tematem Michalczewski postanowił pożyczyć swój pas Głowackiemu dopóki WBO nie przyśle Krzyśkowi właściwego pasa
 Autor komentarza: rondobry
Data: 18-08-2015 11:51:25 
Żeby Wach chociaż jedna walke zrobił w tym roku to już będzie dobrze.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 18-08-2015 12:16:05 
"I bardzo dobrze, niech team Povetkina szuka kogoś bardziej wiarygodnego od Wacha, bo Mariusz i jego team to amatorzy"

I tyle w temacie, szkoda sie rozdrabniac.
 Autor komentarza: bolos
Data: 18-08-2015 12:19:35 
@tolek78
Jakie mniejsze ryzyko, jak z Rekowskim przegra to już po jego karierze będzie praktycznie, natomiast jakby przegrał z Powietkinem to i tak by ostawał propozycje walk bo przegrać z Powietkinem to nie wstyd.
 Autor komentarza: skud
Data: 18-08-2015 12:29:38 
Rekowski jak ,bedzie dobrze przygotowany to pokona Wacha na pkt.Mariusz dostanie grugi powazny wpierd...l w swojej karierze.Lepszym rozwiazaniem bylaby walka Powietkin-Wach a na PNB Rekowski-Helenius))
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-08-2015 12:34:38 
Autor komentarza: bolosData: 18-08-2015 12:19:35
@tolek78
Jakie mniejsze ryzyko, jak z Rekowskim przegra to już po jego karierze będzie praktycznie, natomiast jakby przegrał z Powietkinem to i tak by ostawał propozycje walk bo przegrać z Powietkinem to nie wstyd.

Po karierze to Wach już ma dawno zrozum że wystawiając Polsat na PBN może stracić dobre źródło dochodu tak to wystąpi pewnie jeszcze nie na jednej PBN.Nawet jak przegrałby z Rekowskim to co mu to zaszkodzi???nic bo i tak wielu lepszych w Polsce bokserów nie ma i zawsze będzie brany pod uwagę przy obsadzie jakieś gali
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-08-2015 12:41:13 
Jeszcze jedno jeżeli walka Wacha z Rekowskim będzie w miarę równa to zobaczycie że Mariuszowi dadzą wygraną Rekowski musiał się komuś strasznie narazić bo by dawno w niego zainwestowano
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-08-2015 12:42:57 
Helenius dobry wybór. Niepokonany, wracający po kontuzjach, znany na świecie, z ciosem porównywalnym do Wildera, przegrał z Chisorą, a więc może być łatwym kąskiem dla Rosjanina.
Wach to większe ryzyko: tytanowa szczęka, Povetkin mógłby Mariusza nawet nie dosięgnąć przez jego wzrost, dodatkowo jeśli Wach trafi to od razu może być ciężkie KO, a najniebezpieczniejszy jest Ważka właśnie w środkowych rundach kiedy Aleksander już się męczy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 12:59:23 
Jedyne pytanie na które Wach musiał sobie odpowiedzieć wybierając między tymi potyczkami to pytanie czy jest w stanie wygrać wyraźnie z Rekowskim. Zna gościa ze sparingów i doskonale wie jaką forme a raczej jej brak serwuje nam po walce z Władimirem.
Jeśli jest pewny że wygra (czego ja jako obserwator z boku bym nie zakładał) to może rzeczywiście stwierdził że się doczłapie do walki mistrzowskiej awansując powoli w rankingach.

Moim zdaniem jeśli straci tą propozycję zrobi błąd. Tym bardziej że naprawdę bardzo prawdopodobne jest to że Wach z Rekowskim przegra. A wtedy wszystko zatraci.
Ale tak jak pisali inni wyżej. Akurat w przypadku Mariusza spodziewanie się dobrych wyborów to dość odważne podejście. Czy to z braku wrodzonej bystrości czy po prostu charakteru Wach przejdzie do historii jako ktoś kto miał najwięcej ciekawych propozycji walk których nie przyjął...
Co do Helleniusa z kimś pisałem jakiś czas temu że Mariusz to rywal idealny (na moment przed informacją że będzie walczył z Saszą) i padło tam również nazwisko Helleniusa. Być może z SAuerlandem który ma na pewno dość Roberta i jego "strakjowania" będzie łatwiej się dogadać
Robert może być groźniejszy od Wacha w ataku ale wiele zależy tu od formy po ostatnich perypetiach.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-08-2015 13:11:55 
Wachowi ani porażka z Rexem ani z Povetkinem nie zaszkodzi, oferty jak miał tak mieć będzie. Gorzej jeżeli nakaże Mafia Polska Mariuszowi podłożyć się na PBN ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 13:24:14 
"Povetkin mógłby Mariusza nawet nie dosięgnąć przez jego wzrost, dodatkowo jeśli Wach trafi to od razu może być ciężkie KO"

Ernesto naprawdę wierzysz w to co tu wystukałeś czy po prostu kontynuujesz wędrówkę na szczyt rankingu trolli na stronie??
 Autor komentarza: bolcze
Data: 18-08-2015 13:32:56 
A tam, Wach dobrze kombinuje, po co ma ryzykować przegraną z Szaszą skoro dopcha się na Okolunach i innych no powiedzmy sobie szczerze do 15 top WBC i zaraz będzie walczył znowu o mistrzostwo świata. Bo jak Wawrzyk był brany pod uwagę to i Wach będzie.
 Autor komentarza: bolcze
Data: 18-08-2015 13:34:03 
powiedzmy sobie szczerze kiepskich bokserach*
 Autor komentarza: bolcze
Data: 18-08-2015 13:35:41 
A nie, sorry on już jest w 15 WBC, kto by się spodziewał
 Autor komentarza: bolcze
Data: 18-08-2015 13:35:46 
A nie, sorry on już jest w 15 WBC, kto by się spodziewał
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 13:38:58 
On już jest 13 w WBC.
Może i tak kombinuje. Warunkiem jednak takiej wypłaty jest regularne wygrywanie do jej czasu. Może i Rekowski nikim wybitnym nie jest ale patrząc na ostatnie występy Wacha wcale nie skreślałbym go jako zwycięzcy tego pojedynku. A taka przegrana to znów duży spadek w przeciwieństwie do porażki z kimś takim jak Aleksander.
Ale cóż. Chciałem tej walki. Cieszyłem się jak się okazało że jest bardzo możliwa. Widać w przypadku Wacha byłoby to zbyt piękne i coś się musiało pomieszać po drodze.
Tradycyjnie że tak się wyrażę///
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 18-08-2015 13:47:34 
Nietrzezwy Tomasz czytam co piszesz i masz dużo racji , choć obiektywnie nie mam nic do Wacha to trochę dziwną ma Karierę szczególnie bo klęsce na punkty z Kliczką bo tak to trzeba ocenić.
Prawdopodobnie wycofa się z walk z Povietkinem i ruscy wezmą Heleniusa ( swoją droga kiedyś po znokutowaniu Petera bodjazę w 2010 czy 2001 grozny zawodnik teraz wielka niewiadoma).
Teraz możliwe że namieszał ten bułgar Cwany Gocew choć do końca nie wiadomo gdzie leży prawda!1

a zresztą szkoda czasu na komentowanie tego wątku.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-08-2015 13:48:44 
Wach to faktycznie głupek.Nie dosc ze ma promotora to zatrudnił jescze managera.Zamiast wybrać kogoś z braci Orgowskiej.To są dopiero fachowcy.Żaden nie widział kontraktu na walkę ale i tak wiedzą co będzie korzystniejsze dla Mariusza.Dobrawdy aż żal patrzeć jak takie talenty się marnują...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-08-2015 13:49:14 
BlackDog

Przecież jak trafi to gasi jednym uderzeniem, jakby czysto trafił Klitschko to byłoby po zawodach, Povetkina będzie mu łatwiej trafiać niż Wladimira ponieważ jest niższy. Co do celności uderzeń Sashy, musi być jak w formie z Klitschko. Mariusz nie fauluje tak jak Ukrainiec, ale jest wysoki i ciężko go dosięgnąć. Dlatego mówię, że jeżeli Povetkin nastawi się na zadawanie silnych ciosów jak z poprzednimi rywalami to może nie wypalić. Musi rozwalić Wacha dynamiką, ale skoro wygrał pojedynek z Klitschko w którym pozostawił mnóstwo zdrowia, może zostało mu jeszcze trochę sił by poradzić sobie w identyczny sposób z Mario. Jak nie będzie walczył w taki sposób, Mariusz go wypyka na punkty bądź znokautuje jak Povetkin opadnie z sił.
Oczywiście biorę w tcyh scenariuszach pod uwagę Mariusza w formie do której wraca, a Povetkin byłby dla niego motywacją. Po za tym utarłby nosa promotorowi i to próbował wygrać.

http://boxrec.com/boxer/309799 Boxrec podaje, że Wach będzie walczył z Aleksandrem.

Jak widać Rosjanin lubi ryzyko.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 13:56:06 
Ernesto nie trolluj.
Po pierwsze to Wach trafił Władimira czysto i z pełnym skrętem bo Władimir kompletnie się tego nie spodziewał i jakoś po zawodach nie było. Oloukuna też trafiał... Wach szczególnie ostatnio bije ciosy pchane które mają co najwyżej średnią wymowę. Brakuje mu dynamiki. Było z tym lepiej przed walką z Władimirem a dlaczego to sobie sam odpowiedz...

Dodatkowo pisanie że bokser pod 190cm wzrostu nie sięgnie boksera 202cm to jakaś kompletna bzdura. Skoro sięgał i Władimira który Wacha przewyższa o dwie klasy w każdym aspekcie bokserskiego rzemiosła to sięgnie i kołkowatego Wacha.
A tak nawiasem dla przypomnienia Aleksander przegrał walkę z Władimirem jakby coś Ci umknęło. Nie czaruj sobie rzeczywistości bo nic to nie da...
"Wypykać" i to nie bez problemów to Mariusz może takich rywali jakich ostatnio pokonywał.

Myślę że sam nie wierzysz w to co piszesz a jeśliby tak było... No cóż wtedy wyraźnie Ci współczuję...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-08-2015 14:19:03 
Wach też się tego nie spodziewał haha, że takim czymś aż tak może naruszyć takiego wielkiego mistrza.
Przecież tak naprawdę dla Klitschko miał to być łatwy pojedynek, ze słabym wysokim, a koniec końców Klitschko skończył z bardziej poobijana twarzą. Obaj wyszli do walki ze slabymi formami. Mam nadzieję, że Wladimir nie wyjdzie w takiej do Furego, szkoda by było patrzeć na jego płacz po utracie pasów.
Ostatni dobry pojedynek Wladimira jest z Haye, gdzie prawdopodobnie gdyby był normalny sędzia to przegrałby na punkty, z Povetkinem dyskwalifikacja, a Jenningsem bliski remis. Dobór Pianetów, Wachów, wypalonych Mormecków.
Widzę w tym coś podejrzanego. Zobaczymy co pokaże Tyson.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 14:24:31 
"Widzę w tym coś podejrzanego"

A ja widzę że znudziło Ci się poważne pisanie i zacząłeś trollować. A jaki sens ma pisanie z Tobą w takim momencie. Piszesz jakieś bzdury a gdy ktoś to zauważy uciekasz od tematu i wypisujesz kolejne. To jak w końcu?
Wach jak czyst dowód że trochę się pomyliłeś bo tak było a Władimir sobie spokojnieo trafi to zabija i tak miało być z Władimirem. Podaje Ci poradził. I co? Okazało się że piszesz bzdury. To samo tyczy się dalszego postu w którym nie ma ani jednej prawdziwej informacji. Nawet nie chce mi się już tego komentować i rozkładać na czynniki pierwsze. Widzę że ewidentnie trzeba przestać zwracać uwagę na to co wypisujesz...
A szkoda bo zawsze jeden troll mniej na rzecz poważnego użytkownika to plus. Widać jednak masz na ten temat inne zdanie////
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-08-2015 15:44:41 
helenius przy duhaupsie to mistrz swiata :)
szczerze to ojciec woli walke povetkin helenius niz wach , i jezeli dojdzie do niej to povetkin walczyodwaznie wilder no coz :)
https://www.youtube.com/watch?v=Z1KDp8n3YFE
jebniec.. heleniusa :)
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 18-08-2015 16:21:27 
No, niech Wach wybrzydza z Powietkinem, to ten weźmie kogoś innego, Wachowi zostanie Rekowski na PBN, dostanie w pałę i...
po karierze
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-08-2015 16:50:22 
Rekowski nie ma z Wachem żadnych szans. Ja wolałbym Wach - Povietkin niż Helenius - Povietkin... Powód ..Wach to Polak - dla mnie to większe emocje. Helenius to poziom sportowy podobny do Wacha. Helenius to taki produkt Sauerlanda przepychany na siłę. Moim zdaniem najlepsze zestawienie to byłoby Helenius Wach i Rekowski Povietkin hahha. Inaczej będzie nudno - powód...? różnica rozmiarów. I jeszcze jedno. Za bardzo zwracacie uwagę na ostatnie walki. Przez to Aleksander stał się nieomal Conanem Niszczycielem po jego ostatnim ko. A Wach facetem który pcha ciosy, beznadziejnym pod każdym względem. Co do Wacha...tak bywa, że czasem do tańca trzeba dwojga i może z dobrym przeciwnikiem pokazałby się z lepszej strony. Przykład:....Głowacki, żeby pokazać światową klasę musiał mieć świetnego przeciwnika.
 Autor komentarza: tyler
Data: 18-08-2015 16:59:10 
Lonnox... I gra gitara, też mam bilety i ta opcja mnie bardziej leży :-)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-08-2015 17:14:18 
Gdy dziś w nocy prezydent WBC Mauricio Sulaiman przekazał za pośrednictwem Twittera, że rywalem Powietkina w Kazaniu będzie Robert Helenius, mogło się wydawać, że wszystko już się wyjaśniło i Wach wyjdzie do Rekowskiego 26 września. Problem w tym, że jak podał Przemek Garczarczyk, Sulaiman oświadczył później, że jego wpis na Twitterze był błędem, a Wach ciągle przewidziany jako rywal Powietkina..

RABINSKI ZADZIALAL I JEGO MILIARDY :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 17:14:24 
"Rekowski nie ma z Wachem żadnych szans"

A skąd ta pewność? Gbenga też nie miał być nikim wybitnym a jeszcze Mariusza solidnie postraszył. A o ile Rekowski jest lepszy widzieliśmy. Wcale nie wykluczałbym na twoim miejscu tego że Wach po prostu zostanie wypunktowany. Ten jego lewy wcale nie musi być nie do przejścia. Tym bardziej że jest słaby, pchany ot po prostu bez wyrazu.

Powietkin jest postrzegany jak Conan nie ze względu na ostatnią walkę a ze względu na całokształt kariery plus ostatnie walki które pokazują że jeszcze się zdecydowanie poprawił pod wieloma względami.
Patrząc przez taki sam pryzmat na Wacha to jego największe osiągnięcia wypadają tragicznie blado przy Powietkinie więc zakładać że nagle będzie o wiele lepiej jest bardzo ryzykowne.
Przykład Głowackiego jest trafiony tyle tylko że nie można teraz popadać w szaleństwo i każdemu pięściarzowi wróżyć nagły wystrzał klasy sportowej w ciężkich walkach...
To u Polaków raczej wyjątek niż norma.
Wach oczywiście ma szanse. Wiadomo że będzie przygotowany jak najlepiej tylko się da (choć w mojej opinii i tak formy sprzed walki z Władimirem już nie powtórzy) ale jego szanse ponad 20% nie wykraczają w mojej opinii.
Ale nie o szanse się tu rozchodzi. Zresztą bardzo prawdopodobne jest to że do walki z Saszą nie dojdzie więc nie ma co się tu produkować dopóki nie będzie ostatecznej decyzji/
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-08-2015 17:35:36 
Idąc tropem wybitnych użytkowników bokser.org pokuszę się o opinię, że tak słaba postawa w/w Gbengi i przegrana przez ko spowodowana była wcześniejszym 10 rundowym zbieraniem ciosów od Mariusza Wacha. Lanie to sprawiło, że Gbenga w następnej walce wypadł tak źle bo utracił odporność.
Rozmiar ma znaczenie a Rekowski w porównaniu do Wacha ma mały rozmiar. Heh. Rekowski nie ma atutów na Wacha
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 17:45:07 
Gdyby to tylko o rozmiar się rozchodziło Julius Long byłby w ścisłym topie od lat...
Sport to jednak trochę bardziej złożona dziedzina by tak łatwo dało się ja zdefiniować. Mariusz oprócz rozmiarów i niesamowitej odporności na ciosy talentu za dużo do sportu nie ma. W Kolejce w niebie ewidentnie stał za długo w tych dwóch i przegapił całą resztę. Tak to czasami bywa.
Kolejnym przykładem może być tu Price który już dłużej postał w innych miejscach a w kolejce po odporność nawet nie stanął.
Tak obrazowo pisząc wiedz że Rekowski ma sporo atutów po swojej stronie.
Czy wygra? Tego absolutnie nie wiem. Szanse rozłożyłbym 50/50. Ale nie zmienia to faktu że 50% szans na przegraną to sporo.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-08-2015 17:57:49 
Nie ma. Szanse rozłożyłbym 80% Wach, 17% Rekowski. 17% na wygraną to jednak bardzo mało. Nie wiem jak ktoś na takiego boksera może stawiać.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 18:02:13 
Wystarczy walki Wacha pooglądać. Już wiesz ;D
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-08-2015 18:09:01 
Ko jakie Mariusz serwował swoim przeciwnikom były całkiem efektowne.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 18:15:39 
Mówisz o Kevinie MacBurgerze? A może o Tye'u Fieldsie na którego stary Grant potrzebował sporo rund mniej?
A tak na poważnie owszem zdarzało się Mariuszowi ładnie przypierdzielić. Tylko szkoda że było to dawno temu i szkoda że z pięściarzami takiej klasy...
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-08-2015 18:18:27 
@Blackdog . Jak to ładnie ujął nasz nowy mistrz świata K.Głowacki - "więcej wiary".
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2015 18:23:26 
Akurat Wach to osoba w którą wolę po prostu nie wierzyć i być później ewentualnie pozytywnie zaskoczony.
Serio. Myślę że lepsze to niż wierzyć że coś z niego będzie po czym załamywać ręce przy kolejnych odmowach walki z czołówką.
Mogę się mylić ale biorąc pod uwagę to jak ostatnio prezentowali się wyżej wymienieni panowie Wach wcale nie jest dla mnie wyraźnym faworytem i tyle.
Nawet z tego co pamiętam nie może mocno ciosu zadawać bo pięści nie może zacisnąć.
Niech po prostu mnie zaskoczy i tyle.
Nie mam nic przeciwko by tak to właśnie wyglądało. Jeśli Wach osiągnie coś niewiarygodnego możesz być pierwszą osobą która napisze i co BlackDog?
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-08-2015 18:35:03 
@BlackDog - zdrowa postawa. Ależ nie jestem aż tak małostkowy żeby Ci w przypadku wygranej Wacha coś przypominać, wypominać, wyszukiwać itp. Pożyjemy, zobaczymy.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 18-08-2015 20:41:14 
Lennox25

Gdzie mozna bilety kupic ?
 Autor komentarza: puncher48
Data: 18-08-2015 20:53:33 
Ten czy tamten nie ma znaczenia Povetkin w obecnej formie bierze byka za rogi i wygrywa tą walkę, a potem starcie palce lizać z Wilderem
 Autor komentarza: JohnClon
Data: 18-08-2015 21:55:07 
Proponuję konkurs: Nowa ksywka Mariusz Wacha!
Mariusz "Never ending story" Wach,
Mariusz "Czy to się kiedyś skończy" Wach.
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-08-2015 23:24:01 
Ja bym sie cieszyl, gdyby Wach walczyl z Rekowskim a Powietkin z Heleniusem, bo wtedy bylyby dwie fajne walki zamiast jednej.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.