PROMOTOR HUCKA: BYŁEM W SZOKU, ŻE GŁOWACKI TO WYTRZYMAŁ

Lou DiBella, promotor Marco Hucka (38-3-1, 26 KO), jest pod wrażeniem postawy Krzysztofa Głowackiego (25-0, 16 KO), który na gali w Newark odebrał Niemcowi pas WBO w wadze junior ciężkiej. - Nie mogłem uwierzyć w to, że Głowacki przetrwał szóstą rundę - mówi.

Polak leżał w tym starciu na macie, z trudem się podniósł i wydawało się, że może przegrać, jeżeli nie przez klasyczny nokaut, to przez techniczny. Pięściarz z Wałcza pokazał jednak olbrzymi hart ducha, podjął walkę i odgryzał się mistrzowi, aż w koncu znokautował go w jedenastym starciu.

- Marco z czasem podkręcił tempo, ładnie kontrował tego faceta. Nie mogłem uwierzyć, kiedy przetrwał on szóstą rundę. To był dla mnie prawdziwy szok. Dzieciak to bestia, ma olbrzymie jaja - skomentował Amerykanin.

Głowakci i Huck nie tylko skradli widowisko w Prudential Center, przyćmiewając główne gwiazdy wieczoru - Antonio Tarvera i Steve'a Cunninghama, ale też stoczyli jedną z najlepszych walk tego roku.

- Nasz biznes polega na rozrywce. To była świetna walka. Jeżeli komuś się nie podobała, to znaczy, że nie lubi tego, o co w tym biznesie chodzi. Dla mnie to najlepszy pojedynek, jaki w tym roku widziałem - powiedział DiBella.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-08-2015 14:08:23 
Najbardziej emocjonująca jak dla mnie walka w życiu.
 Autor komentarza: wyso
Data: 16-08-2015 14:21:16 
jedna z walk które będzie pamiętało sie do konca zycia. gratulacje Główka
 Autor komentarza: rufus433
Data: 16-08-2015 14:24:05 
Dobra walka, Głowacki pobił Hucka, Huck jakoś bez pary w tej walce
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-08-2015 14:46:04 
Autor komentarza: rufus433Data: 16-08-2015 14:24:05
Dobra walka, Głowacki pobił Hucka, Huck jakoś bez pary w tej walce

Parę to on miał tylko Głowacki bardzo szybko mu ją odebrał ciosami na dół.Krzysiek miał fantastyczny plan na ten pojedynek od pierwszej rundy osłabiał Hucka tymi ciosami w końcowych rundach te ciosy na wątrobę zrobiły swoje i skończyło się to jak praktycznie nikt nie przypuszczał wspaniałym zwycięstwem Krzyśka
 Autor komentarza: Jackass
Data: 16-08-2015 14:51:42 
Czy do dobrowolnej obrony pasa trzeba wybrać kogoś z pierwszej 15 danej organizacji czy tu pole manewru jest odrobinę szersze??
 Autor komentarza: pepelko2
Data: 16-08-2015 15:23:24 
gdzie te kurwy co jechały po łapinie i główce
 Autor komentarza: LoboHC
Data: 16-08-2015 15:24:26 
Właśnie skończyłem oglądać 3 raz i pewnie jeszcze nie raz będę oglądać.
Mega dobra walka Krzyśka. Jeszcze raz wielkie gratulacje i oby tak dalej.
 Autor komentarza: Babyshoes
Data: 16-08-2015 16:01:19 
Tak, nawet w dobrowolnej obronie zawodnik musi być w pierwszej 15 rankingu, oczywiście tylko formalnie bo nie raz zdarza się, że wciągają kogoś do rankingu po to by walczył z mistrzem.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 16-08-2015 16:05:30 
Up

Lub nawet nie wciągają :D

Danny Garcia - Rod Salka :D
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 16-08-2015 16:06:09 
Martwi mnie tylko to, że po dobowolnej obronie przyjdzie czas na obowiązkową i....na 90% będzie to Usyk :/
 Autor komentarza: LoboHC
Data: 16-08-2015 16:19:25 
BeyrootPl
Trzeba być dobrej myśli Usyk na zawodostwie ma dopiero 7 walk i nie stawiał bym Główki na straconej pozycji w takim starciu.
 Autor komentarza: Jackass
Data: 16-08-2015 16:19:38 
Babyshoes - Dzięki za info. Zgodzimy się chyba wszyscy ze w przypadku Główki nie trzeba nikogo do rankingu wciągać bo przecież jest przynajmniej kilku gości których Krzychu z pewnością by ograł. Ja bym chciał zobaczyć Głowackiego jak ubija Tony Bellew ;) Było by cool.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 16-08-2015 16:19:49 
Bo Głowacki ma jaja wojownika a nie rekord chroniony przez niemieckich sędziów i promotorów
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 16:28:01 
Bedzie Super jesli dojdzie do rewanzu Krzysia z Hukiciem,Glowacki zasluguje na wielka gaze a rewanz taka wyplate mu zapewni.Na twitterze przeczytalem ze jesli Hukic chcialby rewanzu nawet w Niemczech to Glowacki moze sie zgodzic ale za potezna kase,ktos pisal o 1 million euro dla Krzysia.Jestem jak najbardziej na Tak.
Z biznesowego punktu widzenia a box jest biznesem gdzie piesciarze zarabiaja na zycie i emerytury rewanz w Niemczech bylby bardzo dobra decyzja a jesli team Glowackiego nie przyjmie oferty jak Hukic zaproponuje wielka kase to bedzie zla decyzja.
Ze sportowego punktu widzenia ewentualna porazka Krzysia(mysle ze rewanz Glowacki tez by wygral)niczego nie zmieni,bedzie dostawal pelno ofert walk do wyboru do koloru

Takze rewanz u niemcow ale tylko za gaze liczona w milionach euro dla Krzysia
Glowacki vs Huck
Berlin 2016
 Autor komentarza: Jackass
Data: 16-08-2015 16:32:55 
Jak faktycznie dostanie ofertę na 1 mln euro, to faktycznie powinien dać mu ten rewanż, ogólnie Huck sobie zasłużył przecież wygrywał u wszystkich 3 sędziów, czy słusznie? to już inna dyskusja ;)
 Autor komentarza: Babyshoes
Data: 16-08-2015 16:38:20 
Jaki rewanż w Niemczech? Przeciez Huck nie ma w niemczech promotora, kto niby ta gale zorganizuje i posmaruje 1mln dla Głowackiego? Nie wierze w taki scenariusz, poza tym nawet gdyby to było by ogromne ryzyko wałka bo Huck na pewno walczył by ostrożniej. Jak dla mnie lepsza i bardziej prawdopodobna opcja to walka z Bellew, Anglik nie chciał eliminatora bo na szali nie było ani pasa ani pieniędzy, teraz wszystko się zmieniła i na pewno na wyspach walka by sie sprzedała.
 Autor komentarza: Jackass
Data: 16-08-2015 16:48:40 
^ Dokładnie to samo mi przyszło na myśl Bellew wydaje mi się najlepsza opcja ;)
 Autor komentarza: kazah7
Data: 16-08-2015 16:56:13 
jest w szoku, bo zazwyczaj w takich sytuacjach w niemczech jest po walce. nieprzyzwyczajeni
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 17:12:26 
VIRGIL HUNTER;
"THE ONES, WHO PARTICIPATE AND THE ONES WHO INVOLVED IN SPORT, ARE THE ONES WHO TRUELY KNOW AND UNDERSTAND THE BOXING GAME"

Ladies & Gentlemen, gratuluje sukcesu Polaka. Powiem szczerze, nigdy nie widzialeM w Glowackim niczego szczegolnego, oprocz niezlej techniki i woli walki. Nikogo na skale swiatowa. Obserwujac polska scene zawodowowa, zawsze widzielem Adamka, Masternaka i Prokse jako tych, ktorzy swym talentem, stylem ringowym i determinacja maja szanse by zachwycic tych z nas, ktorzy patrza globalnie. Ciesze sie, ze sie mylilem w swoim przeoczeniu piesciarza pokroju Glowackiego. zachwycil mnie sobotnia walka w Prudential, ktora mialem okazje ogladac co prawda tylko na Spike TV, ale z przyjemnoscia wybiore sie na jego nastepny pojedynek by zobaczyc na zywo co Polak ma do zaoferowania. Nie ulega watpliwosci, ze Glowacki - Huck to byla walka Roku 2015 jak do chwili obecnej. Jezeli dywizja "cruiserweight" znajdzie swoj czas antenowy w naszym kraju, bedzie to zasluga tej wlasnie walki. Ostatnia tak intrygujaca w tej dywizji ogladalem pare lat temu na zywo rowniez w Newrak, a mianowicie pierwsza walke Adamek-Cunningham. Jak widac, Polacy uwielbiaja te dywizje wagowa.
Jeszcze raz, gratulacje.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 17:15:03 
"Jackass Data: 16-08-2015 16:32:55

Jak faktycznie dostanie ofertę na 1 mln euro, to faktycznie powinien dać mu ten rewanż, ogólnie Huck sobie zasłużył przecież wygrywał u wszystkich 3 sędziów, czy słusznie? to już inna dyskusja ;) "

U sedziow ringowych wygrywal, aczkolwiek walka byla IMHO bardzo wyrownana i ja w po dziesiatej rundzie mialem idealny remis, a rundy mistrzowskie mialy rozstrzygnac ten pojedynek. Nokaut w 11 byl wrecz niesamowicie porazajacy swa ekscytujaca wymowa.
 Autor komentarza: RasistaPL
Data: 16-08-2015 17:24:42 
Pierwszy w kolejce do Glowki jest Usyk. Ali Bashir mówi ze jak kasa bedzie to moga sie usunac i dopuszcza np. Belew. Bralbym Belew bo kasa w UK bedzie dobra i duza szansa na wygrana. Wtedy dopiero szedl na rzez do Usyka.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 17:51:36 
VIRGIL HUNTER;
"THE ONES, WHO PARTICIPATE AND THE ONES WHO INVOLVED IN SPORT, ARE THE ONES WHO TRUELY KNOW AND UNDERSTAND THE BOXING GAME"


"BeyrootPl Data: 16-08-2015 16:06:09

Martwi mnie tylko to, że po dobowolnej obronie przyjdzie czas na obowiązkową i....na 90% będzie to Usyk :/"

Usyk to pomimo wszystko prostak bokserski, ale bardziej dynamiczny nic Huck, wiec potencjalna walka z Glowackim moze byc niezwykle intrygujaca. Nie spisywalbym jednak Polaka na straty zbyt wczesnie, gdyz w walce z Niemcem pokazal, ze ma to co w boksie zawodowym jest naprawde istotne, czyli zdolnosci techniczne i serce do walki w kazdej sekundzie kazdej rundy...
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 16-08-2015 18:25:33 
Rasista

Huck bronił pasa z obowiązkowym pretendentem.

Więc teraz Główka może stoczyć jedną dobrowolną. Usyk w sumie co prawda jest na 2 miejscu w rankingu, więc chyba jeszcze eliminator go czeka, który zapewne wygra.
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 16-08-2015 18:48:44 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 17:51:36
VIRGIL HUNTER;
"THE ONES, WHO PARTICIPATE AND THE ONES WHO INVOLVED IN SPORT, ARE THE ONES WHO TRUELY KNOW AND UNDERSTAND THE BOXING GAME"


"BeyrootPl Data: 16-08-2015 16:06:09

Martwi mnie tylko to, że po dobowolnej obronie przyjdzie czas na obowiązkową i....na 90% będzie to Usyk :/"

Usyk to pomimo wszystko prostak bokserski,



no jak pan @cop coments zajebie to szapo ba , Usyk jest technicznym mobilnym geniuszem , ale na pewno nei ma siły ciosu Hucka ,dla Głowki ciezki rywal bo posiada na tyle duzo umiejtnosci ze moze walke punktowac na wstecznym , z 2-3 przyspieszeniami w rd
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-08-2015 18:52:05 
Usyk to bardzo ciężki przeciwnik, Głowackiemu nie będzie raczej leżał, ale nie mogę się doczekać tej walki i wygranej Naszego.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-08-2015 19:06:07 
takze nie przypominam sobie bym kiedykolwiek glosniej krzyczal w domu z powodu boksu - mozliwe ze wtedy jak maidana zaczal lac bornera
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 19:30:31 
"MILANorg Data: 16-08-2015 18:48:44

no jak pan @cop coments zajebie to szapo ba , Usyk jest technicznym mobilnym geniuszem , ale na pewno nei ma siły ciosu Hucka ,dla Głowki ciezki rywal bo posiada na tyle duzo umiejtnosci ze moze walke punktowac na wstecznym , z 2-3 przyspieszeniami w rd"

WTF? Upijanie sie do nieprzytomnosci w srodku dnia to chyba mala przesada...lol....
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 19:33:14 
"Spartacus Data: 16-08-2015 18:52:05

Usyk to bardzo ciężki przeciwnik, Głowackiemu nie będzie raczej leżał, ale nie mogę się doczekać tej walki i wygranej Naszego. "

Oczywiscie, ze walka nie bylaby latwa, ale Glowacki z ostatniej soboty, ma napawde duze szanse by Usyka pokonac. Pytaniem jest tylko zasadniczym, czy Polak ma w sobie na tyle wiary w siebie samego, by nie poddac sie presji? Oczywscie lokalizacja takiego pojedynku jest niezmiernie istotna W Prudential Center, Glowaci czul sie jak w swoim wlasnym domu.
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 19:37:56 
conceptofpower


jakiej presji?presji czego?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 19:38:29 
VIRGIL HUNTER;
"THE ONES, WHO PARTICIPATE AND THE ONES WHO INVOLVED IN SPORT, ARE THE ONES WHO TRUELY KNOW AND UNDERSTAND THE BOXING GAME"



"Spartacus Data: 16-08-2015 14:08:23

Najbardziej emocjonująca jak dla mnie walka w życiu. "

Masz absolutna racje, mowiac iz byla to emocjonujaca walka, aczkolwiek z pewnoscia nie widziales ich w swoim zyciu zbyt wiele, gdyz takich jak ta z ostatniej soboty, w histori boksu zawodowego bylo setki...naprawde setki. Bardzo mi sie ten pojedynek podobal IMHO to najbarziej ekscytujaca walka Roku 2015 jak na razie.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 19:41:18 
"sexoData: 16-08-2015 19:37:56

conceptofpower


jakiej presji?presji czego? "

Presji wydarzenia. Gdy walczysz o pas, to jedna sprawa. Gdy go bronisz, to juz zupelnia inna para butow. Glowacki w debiucie na naszym rynku zaprezentowal sie znakomicie. Pytaniem jest jednak, czy bedzie umial sprostac oczekiwaniom I czy jego kolejna walka dostraczy az tyle emocji co ta z Huck???
 Autor komentarza: Matys90
Data: 16-08-2015 19:44:46 
Nie wiedziałem, że Virgil Hunter tak słabo duka po angielsku, jedno zdanie i dwa błędy, "lol" ;)
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 19:48:18 
"Matys90 Data: 16-08-2015 19:44:46

Nie wiedziałem, że Virgil Hunter tak słabo duka po angielsku, jedno zdanie i dwa błędy, "lol" ;) "

LOL.... o matysku, probujesz cos insynuowac? Cytat Virgila jest dokladna wersja tego co powiedzial. Gdybys odrobinke znal jezyk angielski uzywany przez African - Americans w moim kraju, nie kwestionowalbys tego w sposob, w jakim yslisz, ze zaskoczysz kogokolwiek. popraw swoj koslawy jezyk polski, a wowczas moze przejdziemy do nastepnego punktu...lol...
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 19:50:31 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 23-03-2015 19:45:19
Bedzie to z pewnoscia wydarzenie roku w naszym kraju. Huck, pomimo swojego pasa w wadze do 200 lbs jest niemalze anonimem, nie wspominajac juz nawet o Polaku. Kto to pokaze, a jezlei juz, to kto to kupi lub na walke przyjdzie??? Albo bzdura, albo na sile robione wydarzenie, byle u nas...lol...

Autor komentarza: conceptofpower
Data: 23-03-2015 20:25:06
"NakMuay Data: 23-03-2015 20:10:19

W USA dlatego"

Kto zaplaci piesciarzom za te walke??? Kto to zdecyduje sie pokazac u nas i kto ewentualnie twoim zadaniem moze to kupic???
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 19:50:40 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 23-03-2015 22:03:31
"Cooperek Data: 23-03-2015 21:41:17

No patrz. Promotorzy biorący udział w negocjacjach zapomnieli o tym pomyśleć! "

Nie dbam o to o czym pomysleli promotorzy. Zwrocilem tylko uwage, ze walka ta w USA to jak sprzedawanie piasku na pustyni, bezsens. Jak umiejetnie odpowiesz na pytania:
1) Kto zaplaci piesciarzom za te walke???
2) Kto to zdecyduje sie pokazac u nas???
3) Kto ewentualnie twoim zadaniem moze to kupic???
- zrozumiem iz twoje obiekcje w kontekscie mojej wypowidzi sa uzasadnione.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 19:51:22 
"Cooperek Data: 23-03-2015 21:41:17

No patrz. Promotorzy biorący udział w negocjacjach zapomnieli o tym pomyśleć! "

Nie dbam o to o czym pomysleli promotorzy. Zwrocilem tylko uwage, ze walka ta w USA to jak sprzedawanie piasku na pustyni, bezsens. Jak umiejetnie odpowiesz na pytania:
1) Kto zaplaci piesciarzom za te walke???
2) Kto to zdecyduje sie pokazac u nas???
3) Kto ewentualnie twoim zadaniem moze to kupic???
- zrozumiem iz twoje obiekcje w kontekscie mojej wypowidzi sa uzasadnione.
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 23-03-2015 22:06:46
"Cooperek Data: 23-03-2015 21:41:17

Imperator
No pewnie że tak, oni wiedzą co robią"

lol...nie sadze. Nikt ta walka sie u nas nie zainteresuje, nawet jakby mieli walczyc w rekawicach oblepianych kawalkami szkla i do momentu az jeden z nich polegnie. jest to potencjalny pojedynek na rynek niemiecki, polski lub ogolniej europejski z nie z pewnoscia amerykanski. U nas cruiserweight sie nie pokazywalo ani nie pokazuje w tv, wiec jakim to niby ciudem nieznani Huck i glowacki mieliby sie na jakiejkolwiek antenie znalezc. Po co?
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 19:52:17 
Autor komentarza: conceptofpower
"sexoData: 16-08-2015 19:37:56

conceptofpower


jakiej presji?presji czego? "

Presji wydarzenia. Gdy walczysz o pas, to jedna sprawa. Gdy go bronisz, to juz zupelnia inna para butow. Glowacki w debiucie na naszym rynku zaprezentowal sie znakomicie. Pytaniem jest jednak, czy bedzie umial sprostac oczekiwaniom I czy jego kolejna walka dostraczy az tyle emocji co ta z Huck???




hmmm mysle ze Glowacki zawsze bedzie walczyl tak jak potrafi najlepiej a czy jego nastepna walka bedzie tak emocjonujaca jak ta z Hukiciem to bedzie zalezalo od wyboru jego kolejnego przeciwnika.Waznym pytaniem tez jest czy w Us sa dobrzy cruiserzy bo jak maja byc emocje to musi byc dobry rywal a Krzysiu jest gotowy na kazdego.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 19:52:34 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 23-03-2015 22:28:37
"Lukaszz Data: 23-03-2015 22:25:05
Boli Cię głowa kogo to zainteresuje itp. "

Nie. Mnie glowa nie boli, nawet w zyciu nie mialem "kaca"...lol... Zadalem tylko kilka logicznych pytan, liczac, ze ktos bedzie probowal nalitycznie sie do nich ustosunkowac. Wszystko co widze to tylko odpowiedzi typu:
"wiedza, co robia..." etc. Moim skromnym zdaniem, jest to bezsensowne. jezeli do takiej walki dojdzie w US, poczytajcie pozniej jaka miala ogladalnosc. To moze uzmyslowi wam istote problem wagi do 200lbs w naszym kraju.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 19:53:21 
i ananas na sam koniec:
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 23-03-2015 23:18:16
"jassin Data: 23-03-2015 22:59:02

Co za roznica kto wykozyl kase. Napewno ten ktos wczesniej obliczyl sobie koszty"

Co ja sie tam na boksie znam....lol... Powiem jednak swoja opinie: albo ta wiadomosc jest o planowanej walce w US jest zwyklym bezsensownym cwierknieciem Wasilewskiego, badz smiem twierdzic, ze jeli do czegos takiego dojdzie, bedzie to klapa finansowa i marketingowa. Mozecie zapamietac moja opinie.


Z kim dyskusja :) buhhhhahahhahahahahhahahahah LoL LoL LoL !!!!
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 16-08-2015 19:56:55 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 19:30:31
"MILANorg Data: 16-08-2015 18:48:44

no jak pan @cop coments zajebie to szapo ba , Usyk jest technicznym mobilnym geniuszem , ale na pewno nei ma siły ciosu Hucka ,dla Głowki ciezki rywal bo posiada na tyle duzo umiejtnosci ze moze walke punktowac na wstecznym , z 2-3 przyspieszeniami w rd"

WTF? Upijanie sie do nieprzytomnosci w srodku dnia to chyba mala przesada...lol....


ja praktycznie nie pije wiec pudło , dwa napisałes ze usyk to bokserski prostak dlatego zacząłem się zastanawiać czy Ty na pewno wiesz o kim piszesz
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 16-08-2015 19:58:19 
u konkurencji jest wywiad z Głowka po powrocie , k...a jaki to jest normalny chłopak , polecam posłuchac
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:03:21 
Nitras Data: 16-08-2015 19:52:34
conceptofpower:
...jezeli do takiej walki dojdzie w US, poczytajcie pozniej jaka miala ogladalnosc. To moze uzmyslowi wam istote problem wagi do 200 lbs w naszym kraju..."

Do walki doszlo, w kombinacji z innymi Polakami i co najwazniejsze w Prudential Center, czyli miejscu, gdzie Polish - Americans tradycyjnie juz uwielbiaja dzieki Adamkowi ogladac polskich bokserow. Pomimo, ze IMHO walka Glowacki - Huck jest num jeden do walki Roku 2015 jak na razie, niestety ogladanosc jej na Spike TV byla bardzo minimalna. Pomimo, ze to kanal otwarty dla wiekszosci populacji w US, sobotniego wrzeniobejrzalo zbytwielu bokserskich kibicow. Pisalem o tym moesiace wczesniej i jak sie najwyrazniej sklada, mialem racje.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:07:01 
"MILANorg Data: 16-08-2015 19:56:55

ja praktycznie nie pije wiec pudło , dwa napisałes ze usyk to bokserski prostak dlatego zacząłem się zastanawiać czy Ty na pewno wiesz o kim piszesz "

No coz, jak nie pijesz to podejrzewam iz jest to duzy plus.
Co do Usyka, podtrzymuje swoje zdanie. Umie walczyc technicznie, gdyz jego walki amatorskie to potwierdzaja, ale w ringu zawodowym pokazuje prymitywizm i mysle, ze wlasnie Glowacki jest w stanie sprostac takiemu wyzwaniu. No coz, moze sie myle?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:12:59 
"Nitras Data: 16-08-2015 19:53:21

Co ja sie tam na boksie znam....lol... Powiem jednak swoja opinie: albo ta wiadomosc jest o planowanej walce w US jest zwyklym bezsensownym cwierknieciem Wasilewskiego, badz smiem twierdzic, ze jeli do czegos takiego dojdzie, bedzie to klapa finansowa i marketingowa. Mozecie zapamietac moja opinie.


Z kim dyskusja :) buhhhhahahhahahahahhahahahah LoL LoL LoL !!!!"

Dzieciaku kochany z piaskownicy, mozesz przytaczac setki cytatow, ale nie zapominaj o kontekscie callych konwersacji. Pisalem wielokrotnie, ze bez wspolpracy amerykanskich promotorow i menadzerow, taka walka nie bedzie miala sensu. Jak sie okazalo, pojedynek w Prudential Center (stolicy Polish-Americans), z udzialem kilku innych polskich bokserow i w kooperacji z amerykanskimi promotorami dalo sie zorganizowac i nawet sciagnac na widownie pare tysiecy osob. Pomimo slabej ogladalnosci na Spike TV, wcia bylo to niezwykle interesujace wydarzenie bokserskie dla mnie i ciesze sie, ze do takiej walki doszlo wlasnie w Newark.
Ty dziecko drogie, zalicz jakas gale bokserska raz w zyciu, gdyz najwyrazniej pretensjonalnosc wlasnego braku poczucia wartosci dobija cie naprawde w powaznym stopniu...lol...
 Autor komentarza: MarkS
Data: 16-08-2015 20:23:04 
Panie Mistrzu Głowacki - za to iż w 6 rundzie nie wymiękł Pan i poszedł na wymianę w takiej sytuacji nawet jeżeli przegra Pan następne walki to należy się Panu naprawdę spory szacunek. Jest Pan bowiem wymierającym gatunkiem wojownika ringu a to dla takich ludzi oglądam boks ja i inni kibice.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 20:26:03 
Cop
Nie obrazaj mnie, dzieciakiem to Ty jestes, biedny czlowieczek z multikontami, dalej pisz i polemizuj sam ze soba. Pozdrawiam, dla Ciebie ananasku to jestem Jasnie Panie LoL. Koniec dyskusji . Kompromitacja to powinno.byc.Twoje imie dzieciaku LoL
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 20:39:57 
Wielka szkoda ze Cruiserweight praktycznie nie istnieje w Us bo gdyby bylo inaczej to z cala pewnoscia Glowacki dostawalby propozycje walk na najwiekszych galach w Vegas i NY
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 20:44:13 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:12:59

....Jak sie okazalo, pojedynek w Prudential Center (stolicy Polish-Americans), z udzialem kilku innych polskich bokserow i w kooperacji z amerykanskimi promotorami dalo sie zorganizowac i nawet sciagnac na widownie pare tysiecy osob. Pomimo slabej ogladalnosci na Spike TV...


a Ty spec od tego biznesu "myślałeś", że gala odbędzie się na Alasce, czy Alabamie (gdzie jak sam pisałeś mieszkają idioci) Galę robi się tam, gdzie można zapełnić salę kibicami, panimajesz :-)
:)
konkrety, daj link do oglądalności Spike TV z tej gali :-)

och Ty piaskownicowy bajkopisarzu, chętnie z transmulti kontem podyskutuje :-) chyba nie uciekniesz?

Dlaczego się przelogowaleś synu :-)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-08-2015 20:50:14 
co wy macie z tym usykiem? naprawde myslicie ze to taka gwiazda? Błagam was... juz ostatnio jak rywal chcial chociaz poboksowac to juz nei bylo tak kolorowo a taka gwiazda powinan zjadac leszczy w runde a on nikogo nie znokautowal jakos mocno i szybko, a teraz wzial mullera ktorym master (ktory w moim przkonaniu jest bardzo sredni) miotal po ringu i go zwalowali.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:51:22 
"Nitras Data: 16-08-2015 20:44:13

Dlaczego się przelogowaleś synu :-) "

To bylo do mnie, czy tez pijackie nieswiadomosci daja sie we znak???
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 20:55:06 
cop, nie pij i "nie przebieraj" się w nie swoje sukienki, lepiej ustosunkuj się do posta.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:55:11 
Nitras Data: 16-08-2015 20:26:03
...dzieciakiem to Ty jestes, biedny czlowieczek z multikontami, dalej pisz i polemizuj sam ze soba..."


wtf??? Co sie tutaj dzieje???
Czy masz wszystko pod kontrola, czy tez moze potrzebujesz jakiejs medycznej pomocy dziewczynko?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 20:57:09 
@nitras - nie mam najmniejszego pojecia, o czym ty piszesz. Zadaj konkretne pytanie, a wowczas z przyjemnscia zaszczyce cie swoa odpowiedzia...lol...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-08-2015 20:57:18 
chlopaki....
Wracjaac do usyka zdaje mi sie ze jest dosc waciany i macha macha i nie robi duzego wrazenia nawet na slabiakach. A to ze jest mistrzem olimpijskim zupelnie dla mnie nic nei znaczy przy ocenianiu go.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 21:04:16 
@ byłe chłopcem w piaskownicy, teraz jestem dziewczynką, co Ty k...a Trynkiewicz jesteś???

a to i tak przejdzie do kanonów tego biznesu, powinno się miszcza cytować i wypalić mu to zdanie na tylku:


Autor komentarza: conceptofpower

Co ja sie tam na boksie znam....lol... Powiem jednak swoja opinie: albo ta wiadomosc jest o planowanej walce w US jest zwyklym bezsensownym cwierknieciem Wasilewskiego, badz smiem twierdzic, ze jeli do czegos takiego dojdzie, bedzie to klapa finansowa i marketingowa. Mozecie zapamietac moja opinie.


@Maniek1986 co racja, to racja, tylko boję się zabrać wiaderka i grabek do piaskownicy Zresztą, co ja się tam znam :-)
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 16-08-2015 21:04:57 
"Maniek1986 Data: 16-08-2015 20:57:18

chlopaki....
Wracjaac do usyka zdaje mi sie ze jest dosc waciany i macha macha i nie robi duzego wrazenia nawet na slabiakach. A to ze jest mistrzem olimpijskim zupelnie dla mnie nic nei znaczy przy ocenianiu go. "

Calkowicie sie z toba zgadzam. Zycze przyjemnej polemiki. Lece na Summer Party :-)
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 21:09:10 
Autor komentarza: conceptofpower
...Lece na Summer Party :-)......

milej zabawy Panu/Pani ze szczerego serca życzę.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 21:17:30 
i dziwnym zbiegiem okoliczności kolega sexo, Polak, bez polskiej klawiatury nie potrafi odmienić słowa "milion" ?????????? dziwne jest też to, że ten nasz "rodak" pojawia się tylko wtedy, kiedy multitrans jest online

Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 16:28:01
.....ktos pisal o 1 million euro dla Krzysia


oj Ty paskudniku, jesteś okropnym kłamczuszkiem.
Co się dzieje z ludzkim umysłem, że dochodzi do takich spazmów? przykre. Pamiętaj Cop million to piszę się po angielsku :-) z naszego jest "milion". Dlaczego się chłopak/dziewczyna uparła na orga ??????
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 21:29:31 
Nitras

nie mam pojecia o czym piszesz xD
mozesz napisac 1 milion,1 million,1mln albo po prostu 1m$$,jak komu wygodnie ale czy to jest takie interesujace?lol nie sadze
Mnie najbardziej interesuje box jestem Wielkim fanem
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 21:35:06 
Hey Nitras widze ze ty sie bawisz w jakies zgadywanki to ja tez chce
Widzis ty nie zgadles bo pomyliles sexo z kims innym a ja zgaduje ze ty to @Grolojojo cos tam haha

oj ty klamczuszku lol
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 21:39:39 
Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 21:29:31
Nitras

nie mam pojecia o czym piszesz xD



oj, chyba masz :-)
ale co tam LoL !!
miłego "party", szczerze życzę
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-08-2015 21:43:40 
Nitras

Dobranoc
 Autor komentarza: Nitras
Data: 16-08-2015 21:44:59 
leć się bawić, już nie będę zajmował "cennego"" czasu.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-08-2015 22:07:30 
Usyk to jest bardzo dobry bokser dystansowy ale w dalszym ciągu walczy jak amator a nie zawodowiec. Jego sposób boksowania jest mało efektywny - bardzo energochłonny. Z Usykiem można łatwo przegrać ale też można łatwo wygrać, zalezy jak taktycznie będzie się z nim walczyć. Jw.Usyk to bokser dystansowy lubi mieć przeciwnika w pewnej odległości od siebie zadaje 1-2 ciosy proste i znów ucieka w dystans, przez co będzie trudnym przeciwnikiem dla innych bokserów dystansowych oraz kontrbokserów , natomiast swamerzy (podobni do Arslana czy Ramireza) bedą z nim dużymi faworytami. Dobrze bije ciosy proste ale nie bije na tyle mocno żeby stopować odpornych zawodników, a przy tym ma słaby półdystans, słabo kontruje i nie potrafi klinczować. Jak przeciwnik na niego idzie to jedyne co robi Usyk to biegnie hen hen (zamiast skontrować, sklinczować albo wejść w wymianę). Jak będzie miał za przeciwnika takiego który wywiera umiejętnie presję to nabiega w ringu tyle kilometrów że w drugiej połowie walki zostanie z niego flak po kaszance. Tyle biegac co Usyk nie da się przez 12 średnio intensywnych rund. Np taki Arslan robiłby jeden krok do przodu a Usyk pięc w tył/bok. Usyk z Arslanem zabiegałby się na śmierć, w końcu nogi by mu stanęły i w półdystansie zostałby rozszarpany. Niestety Głowacki z Askinem gdzie właśnie powinien walczyć na ciągłym pressingu, stał na zakrocznej z opuszczoną przednią ręką i wyczekiwał kontr a to była bardzo zła taktyka na Askina jak i taka taktyka byłaby zła na Usyka. Czemu tak a nie innaczej walczył? Nie wiem ale Głowacki ma atrybuty fizyczne i częściowo techniczne do walki na pressingu:dobra szczęka, kondycja (forma z Hucka a nie taka jak z niektórych poprzednich walk gdzie miewał poważne kłopoty kondycyjne), niska pozycja, ciosy na korpus. Jeżeli Głowacki w ew. walce z usykiem, za szczelną podwójną gardą szedłby cały czas do przodu nawet nie zadając wielu ciosów i przegrywając początkowe rundy to i tak zmusiłby Usyka do wybiegania tylu kilometrów że na 12 rund pary na pewno mu nie starczy. Myślę że Głowacki dużo prędzej potrafiłby nauczyć się takiej taktyki walki niż Usyk dostosowawłby swój styl boksowania do boksu zawodowego. Chciałbym żeby do tej walki doszło bo Głowacki miałby duże szanse dopisać do rekordu fajne nazwisko.
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 17-08-2015 00:47:45 
Autor komentarza: conceptofpower Data: 16-08-2015 17:15:03
"Jackass Data: 16-08-2015 16:32:55

Jak faktycznie dostanie ofertę na 1 mln euro, to faktycznie powinien dać mu ten rewanż, ogólnie Huck sobie zasłużył przecież wygrywał u wszystkich 3 sędziów, czy słusznie? to już inna dyskusja ;) "

U sedziow ringowych wygrywal, aczkolwiek walka byla IMHO bardzo wyrownana i ja w po dziesiatej rundzie mialem idealny remis, a rundy mistrzowskie mialy rozstrzygnac ten pojedynek.
#
#
Ciekawe skąd idealny remis po 10 rundach, skoro było liczenie w międzyczasie?
Nie ma takiej opcji
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 17-08-2015 01:58:55 
Usyk to pomimo wszystko prostak bokserski,


hłe hłe hłe hłe
hłe.
 Autor komentarza: jaszczur799
Data: 17-08-2015 09:49:29 
całe szczęście ,ze walka była w USA, bo gdyby była w Niemczech to by się skończyła w 6 rundzie...bo jestem pewien ,że jakiś skurwiel by to przerwał.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.