MAYWEATHER: WALKA Z ROUSEY? JESTEŚ KOMIKIEM?

Amerykańskie media zastanawiają się od jakiegoś czasu, co by było, gdyby najlepszy bokser świata Floyd Mayweather Jr (48-0, 26 KO) zmierzył się z uznawaną za najlepszą kobietę w sportach walki Rondą Rousey. - Jesteś komikiem? - ironizował pięściarz, gdy w czwartek zapytał go o to jeden z dziennikarzy.

Mayweather i Rousey od jakiegoś czasu szturchają się w mediach. Zaczęło się, gdy pytany o Rousey bokser stwierdził, że nie wie, kim ON jest. Mistrzyni UFC nie pozostawała dłużna. Niedawno pokonała Mayweathera w wyścigu o nagrodę ESPY dla najlepszego zawodnika/zawodniczki sportów walki, po czym oznajmiła, że jest ciekawa, jak czuje się Floyd, gdy dla odmiany to kobieta bije jego. Nawiązała w ten sposób do długiej historii przemocy domowej, która ciągnie się za bokserem.

Medialna spirala nakręciła się do tego stopnia, że niektórzy poważnie zaczynają myśleć nad walką Mayweather-Rousey. Pytany o nią zawodnik zwrócił się do dziennikarza: - Jesteś komikiem? Ja jestem w biznesie, w którym zarabia się setki miliony dolarów - nie setki tysięcy.

38-latek podkreślił jednak, że wie już, kim jest Rousey. - Kiedyś mnie o to pytano i myślałem, że to facet. Nie miałem pojęcia, że to kobieta. Przepraszam. Życzę jej wszystkiego najlepszego - stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 07-08-2015 14:20:10 
Nad czym tu debatować. Na zasadach bokserskich, Ronda miałaby dość po jednej rundzie. Na zasadach MMA Floyd zostałby poddany w pierwszej rundzie.
 Autor komentarza: bolos
Data: 07-08-2015 14:50:14 
@ Pyskatyy
To jest śmieszne,że niby najlepszy bokser dostał by w.................l od baby buahahahah. Z kliczko to taka Rousey nawet w MMA by nie miałą szans.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 07-08-2015 15:30:03 
Tak, na zasadach MMA dostał by wpiernicz bo nie ma pojęcia o zapasach, walce w parterze czy obaleniach. Tylko, że Kliczko jest od niej cięższy o jakieś 50 kg, to raczej normalne, ze krzywdy by mu nie zrobiła.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-08-2015 15:37:47 
o ile zdarzyl by mu sie rzucic do nog nie zostajac znokautowna, zreszta durna debata:)
 Autor komentarza: Karni
Data: 07-08-2015 15:53:05 
Floyd tez jest od niej ciezszy. O tyle o ile w boksie ROnda na 100% by przegrala to w mma z Ronda Maywetaher moglby wygrac, gdyby nie dal sie przewalic. Mimo wszystko kobieta to kobieta i mimo ze Ronda jak na kobicie mma wypada swietnie to i tak ktos kto sie na tym zna widzi ta kobiecą nieporadność w ruchach Rondy. Ronda przegrala by z kazdym mezczyzna ze swojej wagi z ufc. Floyd jest ciezszy, wyzszy, wiekszy, silniejszy. Lepsza definicja mięśni i wszystko. Ciosy bez rekawic jak na standardy boksu nie mocno bijacego Floyda i tak robiłyby kolosalne spustoszenie na twarzy Rondy.

Co nie zmienia faktu ze dyskusja bez sensu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-08-2015 16:27:11 
Myślę że jakby Mayweather potrenował kilka miesięcy obrony przed obaleniami to by jej napierdolił i na zasadach MMA :D
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 07-08-2015 17:30:55 
Jakiś czas temu USA dołączyły do krajów oficjalnie zcwelowanych i można o ich kulturze zaczynać mówić w czasie przeszłym. Dywagacje prasy amerykańskiej by facet walczył z kobietą to kontynuacja ich upadku. Nie dajmy się wciągać w te pułapki, Floyd uciął to znakomicie.
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 07-08-2015 17:54:27 
up
dobre :)
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-08-2015 17:59:35 
Nie znam żadnej Rondy, bo nie oglądam feminazistowskiego szajsu, ale jeśli nie waży 20 kilo więcej niż mistrz Las Vegas, to przegrywa z nim w każdej formule. Nie skoczy mu do nóg, bo Floyd odskoczy i kopnie w pysk, a jak go złapie, to łeb odepchnie łokciem, przytrzyma łapy i nie da sobie zrobić krzywdy. Mistrz Las Vegas klinczował skutecznie osiłka Maidanę, a jakiejś baby miałby nie sklinczować?! Nie potrzebuje żadnego dodatkowego przygotowania, żeby ją sklepać.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-08-2015 18:05:34 
Cooperek,

zauważ, że w grach komputerowych ta antykultura jest już od 25 lat. Włanczasz grę, a tu baby do wyboru. Wybierasz faceta i czekasz na rywala, a tu baba ci wyskakuje i jeszcze cię leje. Totalna paranoja. A najzabawniejsze są produkcje japońskie - dziewczynki w szkolnych mundurkach cię leją.

Jedyna japońska produkcja, gdzie bodaj nie było tego syfu to chyba Dragon Ball Z. Tam najsilniejszą z kobiet była Chi Chi, jakieś milion razy słabsza od Songoku.
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 07-08-2015 19:01:48 
beniaminGT
Najsilniejszą kobietą w dragon balu była C19 z tym że ona była cyborgiem a dopiero pózniej stala sie normalną kobietą :)
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-08-2015 19:29:59 
Ale była najsłabszym cyborgiem :)
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 07-08-2015 19:30:57 
widze ,ze oprocz boksu orgowicze interesuja sie jeszcze japonska manga. mysle ze ronda jednak wygralaby bez problemu na zasadach mma. podaje tu przyklad rafala jackiewicza, ktory low kickami zostal zdeklasowany przez przecietnego parchete. przygode z mma mial tez ricardo mayorga i chociaz jest to wariat ringowy wiekszosc walk przegral(polecam zobaczyc). niejednokrotnie probowalem ogladac walki mma i dopoki walka jest w stojce to jest pazur i sie duzo dzieje. kiedy padaja jak cioty w parter i sie tula przez nawet cala runde to slabo to wyglada. no i ta federacja ksw ,ktora wyprodukowala sobie medialne gwiazdeczki ,oprawa gal fajna, dziewczyny fajne nic poza tym. konkurencja dla ksw- fen ostatnio miala fajna gale i mimo ze pierwszy raz widzialem tych zawodnikow (nie sa medialnymi gwiazdeczkami) calkiem fajnie sie to ogladalo.
wiele razy juz probowano laczyc znane nazwiska z roznych sztuk walk .floyd nawet wyszedl doringu z zawodnikami wrestlingu i nie zle sobie radzil;)

https://www.youtube.com/watch?v=d9_vHFIom4A
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 07-08-2015 19:36:40 
Autor komentarza: beniaminGT
ale jeśli nie waży 20 kilo więcej niż mistrz Las Vegas, to przegrywa z nim w każdej formule


Oczywiście, tym bardziej, że Ronda jest o 5 kg lżejsza, ma o wiele więcej tłuszczu, gdyby osiągnęła taki poziom wyżyłowania jak Floyd to byłaby "bokserem" kategorii najwyżej koguciej, a Floyd takich bokserów może znokautować jednym ciosem.
Floyd jest zwinny, silny, ma timing. Miesiąc by poćwiczył zapasy i żadnych szans dla Rondy.

Głupie są jednak takie rozważania. Floyd ma swój poziom i nigdy nie poniży się, żeby walczyć z kobietą. TBE bijący kobietę - to jeszcze gorzej niż jakby to zero w rekordzie stracił.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 07-08-2015 20:11:30 
Drodzy orgowicze! Trenuję MMA od 5 lat i jestem gotów z każdym z Was założyć się, że w Octagonie, Ronda skopałaby Floydowi tyłek :) Wiem, że ciężko w to uwierzyć, ale Floyd z kretesem przegrałby z kobietą.
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-08-2015 20:19:52 
Obejrzałem sobie highlights walk tej Rondy... Ta dziewczynka w stójce nie istnieje. Od samego poczatku dąży do obalenia. I wygrywa a to poprzez wykręcenie ręki, nogi, duszenie... czysta żenada :) Floyd by potrenował - a szybko łapałby technike i podstawy bo ma olbrzymi talent motoryczny, jest bardzo gibki itd. - kilka miechów i spuszcza srogi wpierdol tej kolezance w oktagonie :)
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 07-08-2015 20:24:10 
@Un4given

Myślisz, że tak łatwo nauczyć się obrony przed obaleniami, zwłaszcza przed kimś na takim poziomie jak Ronda? :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-08-2015 20:27:23 
Pyskatyy

Pamiętaj że Ronda to tylko... dziewczyna :) Jak ktoś wyżej dobrze napisał widać te nieporadność w jej ruchach.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 07-08-2015 20:29:01 
Piszesz też o stójce. Stójka pod MMA wygląda inaczej niż stójka w boksie. Tyczy się to również zapasów czy BJJ.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 07-08-2015 20:30:04 
Dziewczyna na dobrym towarze, wszechstronnie utalentowana :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-08-2015 20:31:25 
Nasza Asia Jedrzejczyk walczy duzo dużo bardziej efektownie. Ale ona wywodzi się z muay-thai. Mogłaby pokazac tej Rondzie pare myczków :D Ale nie wiem czy to ta sama waga... Ogólnie nie lubie walki w parterze bo dla mnie to żenada.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 07-08-2015 20:33:22 
Asia jest świetna, ale Ronda jest dla niej za duża.
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 07-08-2015 20:40:05 
@Pyskatyy
"Drodzy orgowicze! Trenuję MMA od 5 lat i jestem gotów z każdym z Was założyć się, że w Octagonie, Ronda skopałaby Floydowi tyłek :) Wiem, że ciężko w to uwierzyć, ale Floyd z kretesem przegrałby z kobietą."

Ok, ide na ten zaklad pod warunkiem, ze zbieram twoja stawke zakladu i oddaje tylko w momencie, kiedy Ronda faktycznie pokona Floyda ;)
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 07-08-2015 20:43:18 
Pyskaty mam pytanie odnosnie popularnych kalafiorow na uszach. czy takie zaawansowane kalafiory da sie zamienic na normalne uszy jak sprzed rozpoczecia kariery? i drugie pytanie od czego one sie biora czy od ciosow czy raczej od zapasow i tarcia uszu?
 Autor komentarza: boxxx
Data: 07-08-2015 20:44:44 
Dobrze powiedział Floyd że siedzi w biznesie, w którym zarabia się setki milionów dolców monety a nie setki tysięcy. Tym samym dał Rhondzie do zrozumienia jaka dzieli ich przepaść.
Osobiście nie lubię Rousey i uważam że jest sztucznie promowana - żadna z niej najlepsza kobieta w bijatyce, oraz marna "aktorka".
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-08-2015 20:56:48 
Grzelak:

"Oczywiście, tym bardziej, że Ronda jest o 5 kg lżejsza"

No to jeszcze lepiej...

Widzę, że część użytkowników faktycznie wychowana na grach, gdzie piętnastoletnia uczennica japońska z biustem matki polki leje gości pokroju Kliczko.

Floyd bije tą Rondę bez żadnego przygotowania. Nie wiem, czy jest choć jeden tak zmyślny chwyt, z którego murzynek by się nie wyswobodził na czas dzięki przewadze fizycznej. Wątpię nawet, czy byłaby na to jakakolwiek okazja. Ronda skacze do nóg ( zakładam, że nie wpadłaby na pomysł wyboksować Juniora ), ale nie ma szans na to, by Floyd nie zdążył skontrować. Nawet jak złapie Floyda za jakąś nogę, to zanim ustali, czy to lewa czy prawa, kolejne strzały i "lights out".
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-08-2015 21:07:44 
Co mnie najbardziej śmieszy... Ta cała Ronda wychodzi mega nabuzowana do walki jakby faktycznie chciała roznieść swoją rywalke, zlać ją... a walka się zaczyna i ta od razu łapie, obala, dusi, wykręca ręce, nogi i robi inne zenujące rzeczy :D No może Floyda też udałoby się jej obalić, wykręcić mu staw skokowy czy załozyć klucz na rękę no i Money musiałby się poddać. Ale co to za wygrana ? :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-08-2015 21:20:10 
Heh.
Ale żeście sobie dziwaczny temat do dyskusji znaleźli. Czy bokser zlałby jakąś kobietę walczącą w UFC czy gdzieś tam...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-08-2015 22:27:51 
ludzie dajcie zyc, niech rond(l)a nawet powali fmj i co? dzwignie to moze ona zakladac chuderlawym panienkom, on ma za duzo sily bo to facet na boga, obijanie? jakim cudem przy tak dlugich lapach tbe?
zlapal by za leb a ona majtala by piesciami jak dziecko trzymane na dystans za glowe przez doroslego. Jeden czysty cios precyzyjny a to ma niepodwarzalnie may i dziewczyna leci na ojom. Koniec tematu, zamykam heh
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 07-08-2015 22:38:07 
Ronda bedzie kandydatem do tańca numer 50...
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 07-08-2015 22:52:30 
Autor komentarza: BlackDog

Data: 07-08-2015 21:20:10
Heh.
Ale żeście sobie dziwaczny temat do dyskusji znaleźli.


Lepsze takie tematy niż twoje rozmowy z rafałkiem:

Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-07-2015 13:05:09
Jesteś głupim trollem i hejterem.

Autor komentarza: grizzly
Data: 25-07-2015 13:36:45
Kontroluj sie chamie


Jak was czytam to automatycznie przypomina mi się film głupi i głupszy.
 Autor komentarza: Karni
Data: 07-08-2015 22:53:04 
Cwiczysz 5 lat mma a nie widzisz nieporadności u ROndy. Jak na poziom kobiet jest dobra, ale z jednym zamkniętym okiem widac ze to walczy dziewczyna, z typową dla dziewczyn motoryka i flegmatyzmem. Ronde robi każdy męski zawodnik ufc z jej wagi i wagi niżej, zeby nie napisac nie tylko z ufc. Ja Ronde lubie i mimo to widze gdy walczy ze to dziewczyna. Mniej tego ze walczy dziewczyna juz widac u Jedrzejczak, ale to waga nizej.
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 07-08-2015 23:09:03 
Scumbag Data: 07-08-2015 22:52:30
Jak was czytam to automatycznie przypomina mi się film głupi i głupszy.
#
#
dobre :)
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 07-08-2015 23:26:16 
Czy ja źle odczytuję intencje, czy to już nawet laski jebią z TBE? ;)

A tak poważnie, to ta cała Ronda mogłaby Floydowi skoczyć...
ustami do penisa co najwyżej.
Nawet taki Mayweather ze swoją tubką, jakby przyszło do prawdziwej konfrontacji (obojętne czy to boks, czy MMA), to pierdolnąłby tej Rondzie, że by z butów wyskoczyła.
Na szczęście tj białogłowy do takiej konfrontacji nigdy nie dojdzie.
 Autor komentarza: Homer
Data: 07-08-2015 23:52:42 
teoretyzowanie na temat walki faceta z kobitą...
gdzie tu, kurwa, sens?! pojebało tu kogoś zdrowo.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 08-08-2015 00:44:12 
heh.....dzwignie to moze zakladac chuderlawym paninkom :d widac pojecie o miesniach plecow

ogolnie rozmowa pasujaca do BOKSU ZAWODOWEGO
 Autor komentarza: Wasilbrx
Data: 08-08-2015 12:34:00 
@Sajnal07
najmocniejsza w Dragon Ball była Pan, ale to dopiero seria GT ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.