MAYWEATHER: NIE ZNAM ZA DOBRZE TEGO GIENALIJA

Podczas czwartkowej konferencji prasowej promującej walkę Floyda Mayweathera Jr (48-0, 26 KO) z Andre Berto (30-3, 23 KO) nie mogło zabraknąć pytań o walkę marzeń pomiędzy najlepszym bokserem świata a Giennadijem Gołowkinem (33-0, 30 KO). I nie mogła paść inna odpowiedź z ust Amerykanina.

- Nie znam za dobrze tego Gielanija, tego "GGG". Facet jest w porządku, ale ja nie zrobię limitu wagi średniej. On oczywiście potrafi walczyć, ale boksuje w dość prosty sposób, bez żadnych efektów specjalnych. Życzę mu w każdym razie wszystkiego najlepszego i gratuluję mu tego, co osiągnął - stwierdził "Money".

Jest mało prawdopodobne, że Amerykanin i Kazach kiedykolwiek skrzyżują rękawice, ale niedługo czeka ich ciekawy pojedynek korespondencyjny. W odstępie kilku tygodni zawodnicy stoczą walki na PPV - Mayweather 12 września z Berto na Showtime, a Gołowkin 17 października z Davidem Lemieux na HBO. Zdaniem części obserwatorów spora część kibiców może zrezygnować z wykupienia drogiego abonamentu na starcie Mayweather-Berto, aby później przeznaczyć te pieniądze na wybuchowo zapowiadającą się konfrontację w wadze średniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 07-08-2015 11:31:32 
Nazwa obca, czego się czepiacie wymowy. Oj nieładnie jest się znęcać nad analfabetą.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 07-08-2015 11:39:41 
A Polacy lepsi? Co chwila w TV mówią o jakimś Aureoli czy innym Mejłekerze.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-08-2015 11:43:45 
Gienalij - Lemieux Obstawi ktoś ilość wykupionych pakietów? jak dla mnie od 300 - 500 tyś. Raczej 300
Mało znany w stanach Kanadyjczyk + znany i ceniony ale jednak Kazach. Jakoś tego nie widzę.

Gienalij? Ojej straszne jak on mógł jakie to okropne że tak się pomylił.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-08-2015 11:44:11 
* ja tam wolę walki Pakłajo
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 07-08-2015 11:51:37 
wkurwiają mnie te bokserskie wymówki zeby wymigać sie od walki , to jest chore nie musisz kogoś znać zeby z nim walczyć jeśli druga strona też ma tytuł mistrzowski a co chwile pojawiają sie coraj głupsze wymówki to w takich chwilach ciesze się ze nigdy nie kupiłem pakietu PPV. To kompletnie bez sensu jesli jesteś wysoko w rankinach to federacja powinna powiedzmy do 20 walki zawodowej narzuać zawodnikowi przeciwnika bez znaczenia ty ten zawodnik ma pas mistrzowski czy nie , bo w przeciwnym razie bedzie tak jak jest ze jakiś średniak nabija sobie rekord na bumach a gdy dostanie szanse walki mistrzowskiej to ku wielkiem zdziwieniu przegrywa . Pod względem sportowy MMA konkretnie federacja UFC czy KSW jest 100 razy uczciewsza od gal bokserskich . Na palcach jednej ręki można policzyć zawodników w mieszanych sztukach walki co na 20 kilka stocznych walk nie mają porażki badz maja jedna ale przez dyskwalifikacje czy tak jak by miesli czyeste konto bo dyskwalifikacja jak dla mnie nie zalicza sie do prawdziwych przegranych . Ile lat FM pierdolil ze nie bedzie robić interesów z propotorem packa , filipińczyk przegrał zdecywowanie ale to nie ma nic do rzeczy zaden zawodnik nie powinien mieć przywileju WYBIERANIA wobie przeciwnika ;]
 Autor komentarza: Karni
Data: 07-08-2015 12:14:07 
Akurat tutaj nie ma żadnych wymówek, bo to są zawodnicy z rożnych wag. Gołowkin to średni z perspektywą na super średnią. Mayweather to knypek z piórkowych, którzy przeszedł wiele kategorii do półśredniej. Gołowkin jak chce dużych walk niech też ruszy dupę do góry, a jak nie, to niech siedzi w średniej i nie ogląda się na mniejszych.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-08-2015 12:19:53 
bla bla bla BOKS ZAWODOWY
 Autor komentarza: Dominic
Data: 07-08-2015 12:27:34 
Mayweather to w takim razie słabo się znasz na boksie :D - bo w przeciwieństwie do Ciebie on walczy a nie spierd*la jak kurczak !
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 07-08-2015 12:39:27 
Whisper

Naturalnie, że Polacy są lepsi, wystarczy jeden powód - są BIALI.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 07-08-2015 12:55:44 
Karni jesli FLOYD walczy w pół średniej a ggg w średniej to mogą się spotkać w super pół średniej;]
 Autor komentarza: Callisto
Data: 07-08-2015 13:11:28 
@Adii1766
Data: 07-08-2015 11:51:37

"wkurwiają mnie te bokserskie wymówki zeby wymigać sie od walki , to jest chore nie musisz kogoś znać zeby z nim walczyć jeśli druga strona też ma tytuł mistrzowski a co chwile pojawiają sie coraj głupsze wymówki to w takich chwilach ciesze się ze nigdy nie kupiłem pakietu PPV"

Zgadzam sie z Toba drogi Kolego a najlepszym przykladem braku takich niepotrzebnych kalkulacji jest Donataj Wilder ktory pieknie zknockautowal swoja oponentke na srodku ulicy. A przeciez zupelnie jej nie znal ani nwet nie analizowal jej poprzednich walk. I to jest wlasnie prawdziwa odwaga i duch wojownika!
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 07-08-2015 13:13:55 
Autor komentarza: Adii1766
Data: 07-08-2015 12:55:44
Karni jesli FLOYD walczy w pół średniej a ggg w średniej to mogą się spotkać w super pół średniej;]

do tego floyd ma pas w juniosredniej ( tak tak wiem super polsredniej sie teraz pisze ale jakos nie moge sie przyzwyczaic do tych nowych nazw )
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 07-08-2015 13:14:24 
Już nie wspominając o wspaniałym nokaucie na cenionym Charlie Zelenoffie. Go Donatan, znaczy się Deontaj ! LET'S GO CHAMP!
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 07-08-2015 13:48:27 
No jak to? Mayweather nigdy nie będzie prawdziwym mistrzem jeżeli nie zawalczy z Khanem, Thurmanem, Brookiem, Larą, Gołowkinem, Wardem, Kowaliowem, Kudriaszowem, Usykiem, Lennoxem...i tak do zasrania. Amen.

Niech pobije się jeszcze raz z tym Berto i papa. Ile można słuchać jak go wiecznie wyzywają na pojedynek.
 Autor komentarza: grizzly
Data: 07-08-2015 13:53:38 
Mayweather ma jeszcze jedna walke do zrobienia- z Khanem. Jak nie da tej walki Khanowi to odejdzie na emeryture jako tchorz
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-08-2015 14:05:43 
@MILANorg
Twój cytat:"...do tego floyd ma pas w juniosredniej( tak tak wiem super polsredniej sie teraz pisze ale jakos nie moge sie przyzwyczaic do tych nowych nazw )..."
#
#
Nazwy super półśrednia używają organizacje WBA i WBC.
Nazwy juniorśrednia używają organizacje IBF oraz WBO.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-08-2015 14:06:43 
*junior średnia - miało być...
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 07-08-2015 14:21:12 
LLL
kiedyś był artykuł na orgu z zmianie nazw i myśłałem że dotyczy wszystkich federacji
dzieki za wyjaśnienie
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-08-2015 14:23:48 
hehehheh rafalala hehehe jesli by nie zawalczyl z packiem tez tchorz, po kanie jesli nei zawalczy z thurmanem to tchorz... nie boj sie 50 bedzie albo z pac-kiem albo z khanem. Chocby wygral z kazdym ktorego mu podrzuca to maruderzy powiedza ze cos bylo ni tk, ze kogos odchudzil, ze kogos wzial za wczesnie a kogos za pozno.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-08-2015 14:35:45 
@MILANorg

A to może faktycznie niedawno zmienili.
Teraz dałeś mi do myślenia, ale z tego co wiem WBA i WBC używało nazwy super półśrednia, a IBF i WBO junior średnia.

Masz może link do tego artykułu o zmianie nazw?
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 07-08-2015 14:41:13 
LLL chyba Ty masz racje
jest artykuł na kokurencji RP z 13 stycznia ktory mowi ze wbc i wba ujednoliciły nazwy i ze ma dolczyc IBF ale dalej nie wiem jak sie to skonczyło
na orgu nie moge znaleźć
 Autor komentarza: Karni
Data: 07-08-2015 14:42:50 
A kto tak powiedział ze musza sie spotkac w super polsredniej? Jezeli jeden bokser zaczynal od piórkowych i wykonał drogi po 5 kategorii do gory to nie musi sie spotykac z gosciem duzo naturalnie i genetycznie wiekszym, ktory od dziecka walczy w sredniej i nigdy się nie ruszał. Gdyby Floyd byl tak duzy jak Lenard i zaczynal od polsredniej od młodego to moglby walczyc jak i on nawet w polciezkiej. GEENY, ludzie GENY. Dzieki talentowi ten piórkowy walczy z powodzeniem w półśredniej, tak jak półśredni Lenard dzięki talentowi wygrywał w półciężkiej... To że oni zawalczą w junior średniej nie zmieni tego ze to bedzie walka duzego średniego z junior półśrednim.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 07-08-2015 15:01:52 
@MILANorg

W sumie zwał jak zwał...;-)

Wiadomo, że super półśrednia i junior średnia to to samo i już...:-) Do 69,9kg/154funtów.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-08-2015 15:49:27 
Autor komentarza: Karni
Data: 07-08-2015 14:42:50

no masz racje ale dla wielu fmj to tchorz bo nei chce walczyc z ggg:)
A prawda jest taka ze Golovkin wie ze nie bedzie tej walki ale sztab podpowiada co mowic aby podsycac zainteresowanie i produkowac dolary. Jesli Floyd mialby sie zgodzic na taka walke to tylko w swojje wadze i ggg musial by zrzucc z wagi codziennej z 8-10kg, czy jest sens? nie. Chyba zeby wiedzial o walce rok wczesniej i robil to stabilnie i z glowa, ale nadal bedzie za duzy i za silny zwlaszcza ze ma granat w lapi wyssany z mlekiem matki
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 07-08-2015 16:30:50 
Nie wiem co dla Floyda znaczy "bez efektów specjalnych"... 12rd bawienia się czy nokauty? (wiem wiem, ze średniakami itp...;p)
 Autor komentarza: grizzly
Data: 07-08-2015 17:06:01 
"Autor komentarza: Maniek1986Data: 07-08-2015 14:23:48
hehehheh rafalala hehehe jesli by nie zawalczyl z packiem tez tchorz, po kanie jesli nei zawalczy z thurmanem to tchorz... nie boj sie 50 bedzie albo z pac-kiem albo z khanem. Chocby wygral z kazdym ktorego mu podrzuca to maruderzy powiedza ze cos bylo ni tk, ze kogos odchudzil, ze kogos wzial za wczesnie a kogos za pozno."


po 1 to 'jeśliby', widze ze wyksztalceniem dorownujesz swojemu idolowi Szpilce...lol
po 2 faktycznie dziwne jest to, ze Floyd bylby tchorzem jesliby nie zawalczyl z Khanem- masz racje, przeciez po co mial walczyc, nie mial nic do udowodnienia, nie?lol...
po 3- z Thurmanem ani nikim innym Floyd walczyc nie musi, bo oni nie maja za duzych realnych szans wygrac
Ale Khan ma szanse bardzo duze, wiec Mayweather jesli nie zawalczy bedzie tchorzem co jest oczywiste
TO tak jakby Lennox Lewis nie zawalczyl z Witalijem Kliczko przed skonczeniem kariery- tchorzostwo i tyle
A Twoje 'chocby to', 'chocby tamto' nie wiem po co tu piszesz, co nas obchodza Twoje wnioski czlowieka po zawodowce?
 Autor komentarza: grizzly
Data: 07-08-2015 17:06:58 
jesliby nie zawalczyl z Pacquiao*
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-08-2015 17:42:19 
MILANorg:

"jest artykuł na kokurencji RP z 13 stycznia ktory mowi ze wbc i wba ujednoliciły nazwy i ze ma dolczyc IBF ale dalej nie wiem jak sie to skonczyło
na orgu nie moge znaleźć"

I co z tego? Dodatek super jest absurdalny, całkowicie nielogiczny. Jak masz wagę piórkową, to waga super piórkowa winna być jeszcze lżejsza. A jest odwrotnie. A waga super średnia winna być taka sama jak średnia, albo "jeszcze bardziej średnia" co jest kolejnym absurdem. Także "junior średnia" jest jak najbardziej poprawnie i tylko taka nazwa jest w istocie właściwa.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-08-2015 17:49:56 
po 1 jestes debilem jesli po jednym bledzie okreslasz cudze wykrztalcenie, mimo ze wielu ludzi bez zawodowki jest mądrzejszych od ciebie...szkola to nie gwarancja inteligencji co widac po dobie mimo ze jestes po oxfordzie podobno heheheh
po 2 i co udowodnil, skoro teraz wszyscy na to narzekaja? ze to pac byl slaby ze kontuzja, ze walka rowna czy wyrownana (twoj nedzny typ)
po 3 khan ma tak duze szanse wygrac, jak ty skonczyc podstawówke...:))))
Lennox mimo ze swietny piesciarz to tchorz, bo uciekl na emeryture przed wiszacym w powietrzu rewanzem z kliczko panie domorosly ekspercie od boksu:)

a ty po co tu piszesz? nikt cie tu nie chce, moderatorzy, userzy, nawet twoja druga jazn heheh
Nas? Bo raczej nie mozesz mowic za siebie i jeszcze kogos innego z orga, chyba ze mowisz nas majac na mysli swoje wszystkie konta. Wiecej szkol skonczylem, ale lepiej byc czlowiekiem po zawodowce niz tumanem z niby wyzszym wykrztalceniem jak ty:)
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-08-2015 17:50:44 
A co do mistrza Las Vegas, to dajcie mu spokój! Golovkin zabija go jak psa. Mismatch, gonienie przez dwie, trzy rundy przerażonego kundla do uspania, nic więcej. Nawet nie warto tego organizować, bo mistrz Miasta Grzechu po prostu nie wyszedłby do trzeciej bądź góra czwartej rundy. Nie dałby kibicom tej satysfakcji.

Skoro rok temu surowy osiłek Maidana obijał Floyda przez dwie walki jak półtuszę w chłodni, to większy, mocniej bijący, lepszy technicznie, lepiej skracający ring, bardziej odporny i lepszy kondycyjnie Kazach wyciera nim podłogę.

Także pytajcie, czemu mistrz Las Vegas nie walczy z Thurmanem, Khanem, Brookiem, Porterem, Bradleyem czy Algierim - a za to wybiera rozbitego Berto - a nie pytajcie, czemu nie chce popełnić samobójstwa.
 Autor komentarza: grizzly
Data: 07-08-2015 19:26:24 
"Autor komentarza: Maniek1986Data: 07-08-2015 17:49:56
po 1 jestes debilem jesli po jednym bledzie okreslasz cudze wykrztalcenie"



'wykrztałcenie'...lol
Chyba faktycznie nie mylilem sie co do tego Twojego wykRZtalcenia...lol
Jest takie jak Twojego idola, lol
Szkola nie jest z pewnoscia gwarancja inteligencji, ale zazwyczaj ludzie inteligentni koncza dobre szkoly, bo w dzisiejszych czasach nikt ich nie blokuje ku temu, mamy internet, XXI wiek, dostep do nauki
Jak widac jednak na Twoim przypadku, nie wszyscy naleza do tego grona...lol
 Autor komentarza: grizzly
Data: 07-08-2015 19:29:54 
"
Autor komentarza: Maniek1986Data: 07-08-2015 17:49:56
po 2 i co udowodnil, skoro teraz wszyscy na to narzekaja? ze to pac byl slaby ze kontuzja, ze walka rowna czy wyrownana (twoj nedzny typ)
po 3 khan ma tak duze szanse wygrac, jak ty skonczyc podstawówke...:))))
Lennox mimo ze swietny piesciarz to tchorz, bo uciekl na emeryture przed wiszacym w powietrzu rewanzem z kliczko panie domorosly ekspercie od boksu:)

a ty po co tu piszesz? nikt cie tu nie chce, moderatorzy, userzy, nawet twoja druga jazn heheh
Nas? Bo raczej nie mozesz mowic za siebie i jeszcze kogos innego z orga, chyba ze mowisz nas majac na mysli swoje wszystkie konta. Wiecej szkol skonczylem, ale lepiej byc czlowiekiem po zawodowce niz tumanem z niby wyzszym wykrztalceniem jak ty:)"

----
Mój typ? dziecko, czy na pewno z Toba wszystko w porzadku? Ja przed ta walka typowałem dokladnie 116-112, wiec trafilem idealnie, jako jeden z niewielu tu
Az psychofan Mayweathera NietrzezwyTomasz mi zarzucal ze gdzieś wyczytałem taki typ i powtarzam
To co Ty uwazasz o szansach Khana niezbyt kogokolwiek tu ciekawi, bo Twoj typ chyba sie jeszcze nigdy tu nie sprawdzil, zeby chocby wspomniec o szybkim KO Kliczki na Jenningsie, czy KO na Stivernie przez Wildera...lol

Nie wiem przed czym Lennox uciekl, ale chyba nie zrozumiales, co mnie zreszta nie dziwi widzac Twoja pisownie i logike wypowiedzi; otoz Lennox DAŁ walke Kliczce. Mayweather w ogole byc moze nie da walki Khanowi- nawet jednej, choc Khan ma bardzo duze szanse obiektywnie to wygrać

Oj Maniek, Maniek...lol
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-08-2015 22:41:25 
hehehehe mamy cie!!! prowokacja zadzialala z wykrztalceniem:)))))) jak ty przewidujesz wyniki tak ja przewidzialem twoje zachowanie chociaz sadzilem ze jestes tak glupi ze tego nie wychwycisz, + dla ciebie trollu

jestes wielki, pewnie wynik ci sie przysnil:)

bo khan nie zasluzyl na nia dziecinko, bo czym? Zebraniem? Nie potrafi tyle czasu zrobic sie obowiazkowym do pasa? Przeciez fmj ma ich kilka. To dziala wrecz odwrotnie chłopaczyno z pcimia dolnego. Nie wiem niunius na ile jestes w temacie ale jak dobrze pamietam to kliczko dowiedzial sie o walce 2tyg przed wiec co by zrobil z mistrzem po pelnym obozie? Na bank lennox liczyl na latwiejsza czy nawet calkowicie latwa przeprawe, co prawda sam byl spasiony jak prosie bo zlekceważył tego jonhsona, co nie zmienia faktu ze by dostal w trabe gdyby nie na dziura nad okiem witka.

i te twoje lol, to w zasadzie calkowicie cie okresla jako 13letniego niedorozwoja:) gimnazjalista jak nic.
 Autor komentarza: grizzly
Data: 08-08-2015 09:18:58 
"
Autor komentarza: Maniek1986Data: 07-08-2015 22:41:25
hehehehe mamy cie!!! prowokacja zadzialala z wykrztalceniem:))))))"


Tak, tak Maniuś, tłumacz sie teraz głupio xD
Co za kompromitacja
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.