WŁODARCZYK NIE WYSTĄPI W NEWARK

Wbrew krążącym ostatnio pogłoskom Krzysztof Włodarczyk (49-3-1, 35 KO) nie zaboksuje 14 sierpnia na gali w Newark, na której wystąpią m.in. Krzysztof Głowacki i Artur Szpilka.

"Diablo" miał być kolejnym Polakiem walczącym w Prudential Center, jednak wiadomo już, że jego występ nie dojdzie do skutku. Kiedy więc Włodarczyk wróci na ring? Konkretów brak, ale wciąż mówi się o jego walce z Mateuszem Masternakiem na wrześniowej gali Polsat Boxing Night w Łodzi.

Były mistrz wagi junior ciężkiej po raz ostatni boksował pod koniec września, tracąc pas WBC na rzecz Grigorija Drozda. W maju miało dojść do rewanżu, jednak Polak musiał się wycofać z powodu infekcji bakteryjnej.

Na gali w Newark o inny tytuł w tej samej kategorii będzie walczyć Krzysztof Głowacki (24-0, 15 KO). Rywalem "Główki" będzie czempion WBO Marco Huck (38-2-1, 26 KO). Rywal Szpilki pozostaje nieznany.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-07-2015 10:48:38 
Diablo chyba już żadna inna opcja nie została jak walka z Masterem zgarnie ostatnią godziwą wypłatę i może kończyć karierę,bo chętnych na pojedynek z nim raczej nie widać
 Autor komentarza: ADS
Data: 16-07-2015 10:49:12 
Wlodarczyk ma juz po karierze. Jest blizej konca niz poczatku kariery i znow pauzuje.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 16-07-2015 10:53:17 
Włodar vs Master na PBN
Adamek vs Saleta na PBN

W przypadku wygranej Diablo i efektownej wygranej Adamka, będziemy mieli Adamek vs Diablo na kolejnym PBN lub już na innej gali.
 Autor komentarza: Kobra
Data: 16-07-2015 11:03:12 
@rocky86

Zgadzam się, to dobry wybór dla Diablo, powinien celować w walkę z Masterem i ewentualnie potem waga ciężka i Adamek (który NA PEWNO wygra z Saletą).
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-07-2015 11:25:06 
Założę sie ze poszło o kasę
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-07-2015 11:27:11 
szkoda ze tak pozno sie promotorzy polapali zeby wcisnac Diablo na ta gale w usa

watpie zeby doszlo do Diablo-Master na PBN

Master postawi takie warunki finansowe ze Kmita na to nie pojdzie (mowil w wywiadzie ze chce polowe tego co panowie z glownej walki)
 Autor komentarza: teanshin
Data: 16-07-2015 11:37:51 
Już ostatnio o tym mówiłem że dla Diabła to jeszcze za szybko na walkę bo 2 lata jeszcze nie minęły
 Autor komentarza: President
Data: 16-07-2015 11:48:10 
Mnie osobiscie pan Wlodarczyk przestal interesowac jako sportowiec jak okazal sie psychicznie chorym czlowiekiem z depresja i psychozami... Dobra ale przestancie bo jak to sie pojawilo, to non stop gadaja ze Krzysiu ma problemy rodzinne. Do cholery , mnie nie interesuja jego problemy rodzinne oraz paniczne leki czy depresja. Skoro ma problemy niech zawiesi rekawice na kolku. Takie uzalanie sie nad soba jest zenujace tym bardziej ze mialem go za twardego goscia, ale cos w nim peklo. Krzysiek idz sie wódy napij z Wasylem ...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 16-07-2015 12:43:22 
Swoja drogą, moim zdaniem walki o stawkę Diablo ma już za sobą, teraz musi wycisnąć tyle kasy ile tylko może z każdego starcia.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 12:52:06 
Diablo jest spłukany do zera. Nie ma kasy. Za rewanż z Drozdem mógł wycisnąć na rękę ponad 150 tysięcy dolarów, ale niestety się rozchorował (nie odmówił walki i się nie wystraszył jak ktoś sugerował).

On nie ma za wielu opcji. W USA dawano mu za mało dolarów. Diablo w tej sytuacji finansowej w jakiej się znajduje weźmie każdą, poważniejszą propozycję. Za Mastera może liczyć na około 150 - 200 tysięcy złotych. Jeśli wygra, to potem zawalczy albo ze Szpilką albo z Adamkiem. Jak przegra to ma po karierze i będzie problem, bo ma rodzinę na utrzymaniu a do tej pory nie zapłacił ani jednej "raty" alimentów na córkę.

Reasumując: Diablo jest spłukany, ma problemy na tle psychicznym i czekają go problemy, jeśli szybko nie zmieni swojego życia ...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-07-2015 13:10:58 
Blancos

skad takie pesymistyczne dane?
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:22:48 
@Odyniec

Takie są fakty i wiedzą o tym wszyscy, którzy aktywnie działają w środowisku bokserskim. Pisałem o tym kiedyś na blogu, ale nie napisałem za wiele o finansach. Za kilka dni zmieniam formułę bloga i wracam do jego prowadzenia, bo mam sporo ciekawych materiałów.
 Autor komentarza: rufus433
Data: 16-07-2015 13:32:46 
Nie wydaje mi się aby Adamek po pobiciu Salety chciał zawalczyć z Włodarczykiem. Pożegnalna walka Adamka musi być zwycięska a porażka z Diablo jest całkiem prawdopodobna.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:38:10 
rufus433

I jednemu i drugiemu chodzi o kasę. Będą walczyć tak długo, jak długo będzie się zgadzał hajs.
 Autor komentarza: cut
Data: 16-07-2015 13:41:00 
blancas, po pierwsze to nie wypabda tak sie podniecac czyjyjm niefartem finansowym, bo to poprostu jest kompletna wiocha, chyba ze jestes baba, to co innego, po drugie, nie zmienia sie zycia, bo twoje zycie jest tylko odzwierciedleniem ciebe samego, czytaj: twoich wlasnych poczynan, wiec nie jest to takie poroste, zmienic swoje nawyki, itd, itp., a co najwazniejsze zmienic swoje myslenie. Wiec takie komenty typu: ojej on nie ma pieniedzy i ma problemy psychiczne i ma rodzine, to o kant d.. rozbic, marnujesz swoj i innych czas, mozliwe ze to lezy w twojej naturze, ciekawe ile ludziska juz czasu namarnowales bezplciowym, nedznym i tanim gadaniem.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 16-07-2015 13:41:51 
Ludzie podniecający się zarobkami bokserów zapominają czasem o kilku faktach. Taki przeciętny mistrz boksu zawodowego (nie żadna mega gwiazda) i owszem dostaje czasem bardzo dobre pieniądze. Tylko, że takich wypłat jest w najlepszym wypadku kilka (przykład Diablo), są to wypłaty nieregularne, pomiędzy którymi bokser nie zarabia (o ile nie prowadzi innej działalności, nie ma kontraktów reklamowych etc.) a bokserska kariera trwa zazwyczaj względnie krótko. Jeżeli taki zawodnik nie ma na dodatek głowy do interesów (tak jest najczęściej, to zazwyczaj proste chłopaki) lub żyje ponad stan, to jest na prostej drodze do bankructwa i klepania biedy na sportowej emeryturze. Pamiętam, jak niektórzy pisali, iż Wach za wypłatę od Przytulaska może sobie żyć na wysokim poziomie do końca swych dni - wierutna bzdura.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 16-07-2015 13:43:45 
up,

stwierdzenie o braku dochodów między walkami nie odnosi się oczywiście do niektórych zawodników od Wasyla.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:45:28 
Cut

Nie rozumiesz - nie komentuj, proszę. To, że Diablo nie walczy ma swoje korzenie właśnie w psychice i finansach. To część jego kariery, więc dobrze o tym napisać. Ja nigdy nie ukrywałem, że interesuje mnie finansowa strona boksu zawodowego bo boks to biznes, a dopiero w dalszej części sport (lub sport na początku kariery do momentu zostania mistrzem lub gwiazdą).

Co do Wacha - też jest bez grosza. Wybudował dom, rozstał się z matką swojego dziecka, ona mu ten dom chyba zabrała i teraz walczy za 20 tysięcy na galach Tymexu i żyje od 1 do 1. To niestety duży, ale prosty chłop. Dobry człowiek, tylko ... no właśnie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-07-2015 13:47:07 
GROiLLORT

Bo mógłby gdyby rozsadnie zarządzał swoimi finansami ;) Tak samo zresztą jak i Diablo ale on sam mówił kiedyś że przepuścił sporo kasy.
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-07-2015 13:48:39 
"Co do Wacha - też jest bez grosza. Wybudował dom, rozstał się z matką swojego dziecka, ona mu ten dom chyba zabrała i teraz walczy za 20 tysięcy na galach Tymexu i żyje od 1 do 1."

Chłopie skąd Ty takie rzeczy wiesz ? Przepraszam ale to już podchodzi pod jakieś ploty.pl :D
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:50:09 
Z Diablo jest taki problem, że wydaje więcej niż zarabia. Podobnie jak nasz kraj i jak Grecja. W przypadku Grecji skończyło się tak, że wyprzedaje ona swoje wyspy. Diablo myślał, że do czterdziestki będzie kosił dobre wypłaty, ale niestety się przeliczył. Życzę mu jak najlepiej, ale jego zmiana wymaga miesięcy ciężkiej pracy. Czy jest w stanie tego dokonać? Myślę, że nie. Ale to tylko moje zdanie.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:51:29 
un4given

Na RP Wasyl pisał w komentarzu, że Wach przepuścił wszystko za Kliczkę. A resztę wiem, bo się interesuję. Po prostu ...
 Autor komentarza: cut
Data: 16-07-2015 13:53:23 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik cut piszący z IP: 80.109.120.172 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


blancos wez zobacz do majtek moze juz tam ci dziurka sie zrobila, czlowieku nawet nie czujesz wlasnego smordu. To czy boks to biznes czy sport, zalezy od punktu widzenia, dla widza to sport, a ty niby kim jestes`? Promotorem? Wiec interesujesz sie niczym baba nie tym co trzeba, tak jak baba oglada mecz pilkarski i mysli o tym ze fajne buty maja. Podniecasz sie sprawami o ktörych pomijajac ze nie masz zielonego pojecia, ploty siejesz jak baba na rynku. Nie twoja kuzwa sprawa czy ma pieniadz czy nie ma. Göwno ci do psychiki wlodarczyka. Ocenia menda jajka na ktörych siedzi,
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:53:28 
Jak już jesteśmy przy finansach, to najlepiej zarządza nimi Szpilka. Wasyl opłaca mu apartament i treningi w Plex Gym, a Szpilka wydaje tylko to, co dostaje od Wasyla (stypendium, dobry pieniądz). Wszystko co zarobi na ringu (8 rund = 100 000 dolarów, 10 rund - 150 000 dolarów, 12 rund = 200 000 dolarów lub 250 000 dolarów) odkłada sobie na przyszłość.
 Autor komentarza: Moderator
Data: 16-07-2015 13:55:10 
@Cut - ostrzeżenie

Nie obrażaj proszę, pisz kulturalnie. Ja Ciebie nie obrażam. Drugi raz kogoś obrazisz, będzie ban.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-07-2015 13:56:24 
troche to dziwne ze Diablo nie ma siana a nie widac go w jakichs dobrzeplatnych programach tj celbrity splash czy inne gowna
nawet komentowanie boksu czy cuś

dwukrotny mistrz swiata raczej znajdzie jakas dobra robote chocby u Wasyla jak kiedys Hutkowski
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 13:57:44 
@Cut

Piszę o tym, o czym wiem i zdaję sobie sprawę, że dla wielu to ciekawostka, bo nie każdy ma możliwość obcowania z bokserami lub osobami, które znają obcujące z bokserami osoby. Ja czuję się z tym dobrze - Ty niekoniecznie, ale to zrozumiałe. Nie mam Ci tego za złe. To tylko Internet.

I proszę - wyrażaj się kulturalniej. Zaraz powiesz, że dostałeś ostrzeżenie za nic i że moderator usuwa tych, którzy są dla niego niewygodni. Przeczytaj swój post raz jeszcze, zastanów się nad tym co piszesz i najważniejsze - czytaj swój post przed publikacją.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-07-2015 13:58:36 
Blancos

Wasyl nadal placi Szpili siano co miesiac?
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 14:00:39 
Odyniec

Nikt nie wie co Diablo ma w głowie. Nawet rozmowy z jego promotorem nic nie zdziałają, bo Diablo ma naprawdę skomplikowany umysł. Ale taki mamy rynek bokserski w Polsce. Prócz Proksy, Miszkina i kilku innych zawodników cała reszta nie umie zarządzać swoimi majątkami, bo to prości ludzie. Nie możemy mieć im tego za złe, ale pisząc o ich problemach być może ustrzeżemy przyszłe gwiazdy boksu przed zbyt wystawnym stylem życia.

Diablo to pierwszy zawodnik Wasyla i na dobrą sprawę to on przeorał pole dla innych zawodników. Popełnił przy tym sporo błędów, ale przynajmniej ktoś (chociażby Szpilka) się na nich uczy.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 14:01:37 
Odyniec

Tak. Mówił o tym w rozmowie albo z BN albo Rp. Musiałbym poszukać.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 16-07-2015 14:02:52 
Blancos

Trochę z tym Szpilką, to chyba koloryzujesz :-)
Ja tam nie wiem ile on ma tego stypendium od Wasyla, ale Git mówił, że na same jedzenie wydaje kilkaset dolarów dziennie (chyba 300), co by dawało na same jego wyżywienie jakieś 9tys USD, do tego ma jeszcze swoja dziunię, którą podobno rozpieszcza. Nie mówiąc już o tych gażach, które raczej do jego kieszeni w 100% nie trafiają, bo z czegoś Wasyl mu te treningi, mieszkanie i stypendium musi opłacać.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 14:06:33 
rocky86

Szpilka ma sporo kasy od sponsorów, więc te sumy o których piszę są przynajmniej zbliżone do prawdziwych :-)

Ostatnio Wasyl mówił, że za ostatnią walkę Szpilka przytulił ponad 400 000 złotych, co daje niewiele ponad 100 000 dolarów. Zarobił netto, czyli opłacił podatki (grupa Wasyla optymalizuje podatki poprzez spółki zagraniczne - oczywiście legalnie).

O wyżywieniu 300 dolarów dziennie słyszałem, ale wiem też, że Kamila - partnerka Artura prowadzi sklep internetowy, który bardzo dobrze prosperuje. Wbrew pozorom żyją oni na fajnym, aczkolwiek skromnym jak na gwiazdy poziomie.

Mogę się mylić - nie mówię że nie, ale i tak uważam, że najlepiej o swoje finanse dba Artur Szpilka.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-07-2015 14:08:01 
bez sensu placi mu stypendium i oplaca dom a potem bierze procent z gazy

rocky86
szpila zdaje sie mowil o bio jedzeniu za nawet 120 dolaro dziennie
 Autor komentarza: rocky86
Data: 16-07-2015 14:13:22 
@Blancos

no nie wiem, troszkę to utopijnie się przedstawia i jakoś mi się wierzyć w to nie chce, mając świadomość tego, jak zarabiają inni, nierzadko bardziej rozpoznawalni zawodnicy, ale faktów nie znam, więc się nie upieram.

@odyniec

Może i 120 dol., jakoś mi te 300 dol. zapadło w pamięci, chyba z jakiegoś wywiadu. COś tam Git opowiadał, że je tylko dobrej jakości żywność organiczną itp.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-07-2015 14:16:33 
Artur ma teraz fantastyczne, wręcz wymarzone warunki do rozwoju. O takich warunkach mogli pomarzyć Andrzej Gołota i Tomek Adamek. To tylko świadczy o dwóch rzeczach:

1. Wasyl mocno wierzy w potencjał bokserski oraz marketingowy Szpili,
2. Szpila faktycznie mocno wierzy w siebie i chce coś w boksie osiągnąć.

Kiedyś nie doceniałem Szpilki, ale teraz podoba mi się jego zaangażowanie w swoją karierę. Stara się dbać o siebie i mimo że walczy ze średniakami, to do każdej walki przygotowuje się mocno. Dostać się do Plex Gym to nie taka łatwa sprawa. Nie każdy może sobie na to pozwolić. Szpila dostał szansę (tak, szansę) i dobrze ją wykorzystuje.
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 16-07-2015 14:27:40 
tak ale trzeba wziąć pod uwagę że prawdopodobnie Szpila trochę koloryzował w wywiadzie tak jak np z automatami :p Trudno mieć mu to za złe bo takie wywiady przyjemniej się słucha i tak niż zaprogramowanego Adamka, czy wiecznie skwaszonego Zimnocha.
Ja też nie widzę niczego niestosownego w podawaniu takich smaczków dotyczących finansów bo boks jest jednak taką specyfczną mieszanką sportu i biznesu czy nawet biznesu i sporu. Więc to normalne że fanów takie kwestie w jakimś stopniu interesują.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-07-2015 14:38:35 
Diablo wspólnie z Waylem przegrał swoja kariere.Po czesci winny jest jego styl,po czesci wałki,ale po mojemu to mogłby sobie walczyc w kraju,nawet po porazce z Drozdem
Czegos zabrakło,gdzies popełniono bład.Mysle ze gdyby walke z Czakijevem obejrzało wiecej kibicow na otwartym kanale,Diablo zyskałby na tym marketingowo.

Czy to przez pazernosc,krotkozwrocznosc,głupote,te 5 minut ktore miał Włodarczyk posiadajac pas WBC zostały zmarnowane
Teraz Krzys czeka na kolejny strzał życia ale może sie nie doczekać...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 16-07-2015 16:30:09 
git sie bije ze sredniakami ??:) :)
widac ze ktos tu po pstryczku w nos od wasyla terz juz wszystko mu sie podoba, a z ta zdrowa zywnoscia to ojciec nie wie co on tam je ale mimo treningow ciezkich i wysokich temperatur dalej wyglada jakby wpierdzielal smalec i przegryzal slonina wiec nie wie ojciec moze ma taka chu.. genetyke bo wyglada slabo pomimo amerykanskich chyba witaminek :) bo ostatnimi czasy mial leb obsyfiony nie mniej niz masternak plecy amen
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 16-07-2015 16:31:01 
teraz juz wszystko
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 16-07-2015 16:35:44 
Włodarczyka mają w dupie - taka jest prawda niestety.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 16-07-2015 16:37:29 
To Blancos już nie jest moderatorem?
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 16-07-2015 17:43:00 
bak,

napisz coś kontrowersyjnego i sprawdź.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.