CONOR McGREGOR: MOGĘ POTAŃCZYĆ Z MAYWEATHEREM W RINGU

Amir Khan, Andre Berto, a może... Conor McGregor? Irlandzki gwiazdor UFC zapowiedział, że chętnie podejmie rękawicę i zamieni oktagon na bokserski ring, aby zmierzyć się we wrześniu z Floydem Mayweatherem Jr (48-0, 26 KO).

McGregor już kilka miesięcy temu stwierdził, że "zabiłby Mayweathera w mniej niż 30 sekund". Wtedy mówił o walce na zasadach MMA, teraz przekonuje, że może się zmierzyć z jednym z najlepszych bokserów w historii nawet w jego sporcie. - Kto by nie chciał potańczyć w ringu za 180 milionów dolarów? - stwierdził Irlandczyk w talk show Conana O'Briena.

Mayweather za ostatnią walkę - majową potyczkę z Mannym Pacquiao - zarobił jeszcze więcej, ponad 200 milionów. Kolejny, prawdopodobnie ostatni pojedynek w karierze stoczy 12 września i McGregor dobrze wie, że nie ma pieniędzy, które skusiłyby go na przenosiny do MMA. - Zdaję sobie sprawę, że Floyd nie wkroczyłby do mojego świata, świata prawdziwej walki, w którym nie ma żadnych ograniczeń. Ja natomiast na pewno wkroczyłbym do jego świata. Bez wątpienia zdecydowałbym się z nim boksować, gdyby pojawiła się taka szansa - zapewnił.

McGregor, który zaczynał przygodę ze sportami walki od boksu i jako amator sięgnął nawet po mistrzostwo kraju, podkreśla, że starcie z nim może być dla Mayweathera najlepszą z możliwych opcji na zakończenie kariery. - On i tak nie ma już z kim walczyć. Po pojedynku z Mannym Pacquiao nie ma już wielkich nazwisk, które przyciągnęłyby publiczność. Jeżeli szukacie walki mogącej wygenerować zainteresowanie, musi to być konfrontacja dwóch różnych dyscyplin i różnych stylów - tłumaczy.

Popularny wojownik jest oczywiście świadom, że na zasadach bokserskich nie byłby dużą konkurencją dla "Money" Floyda. - Boks to nie jest styl, w którym można pokonać Mayweathera, ale jest wiele innych stylów, którymi można go pobić. Gdybyśmy się spotkali, na pewno jego również bym rozmontował - przekonuje.

McGregor ponownie do oktagonu wejdzie 11 lipca. Jego rywalem będzie Chad Mendes, który zastąpił kontuzjowanego mistrza wagi piórkowej Jose Aldo.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-07-2015 12:42:57 
MMA to taka prawdziwa walka , jak z Gołoty mistrz świata.

Nie ma brutalniejszego sportu niż boks
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-07-2015 12:44:02 
Swoją drogą , nie za bardzo się orientuję w zawodnikach mma .
Ostatnio dużo słyszę o tym typie - dobry jest ? czy tylko mocny balon ?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 03-07-2015 12:49:53 
Może jestem staromodny, ale dla mnie to jest w MMA jakieś zupełnie odpychające jak widzę choćby to zakończenie walki wrzuconej w newsie. Napieprzanie leżącego, odłączonego gościa tymi "młotkami" do tego m.in. w tył głowy. No nie, no po prostu kurczę nie ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-07-2015 12:52:06 
szanse

Przecież masz video wyżej z jego walki. Widać że dobry ;)
 Autor komentarza: palaj
Data: 03-07-2015 12:52:28 
Czy jest dobry?Tak.Czy jest bardzo dobry to się okaże po walce z Mendesem a potem jeśli wygra z Aldo.
 Autor komentarza: MorNeX
Data: 03-07-2015 12:58:04 
Śmieszą mnie trochę takie wyzwania rzucane przez zawodników MMA. To że i w jednym i w drugim sporcie daje się przeciwnikowi po pysku, to nie znaczy że to jest ten sam sport. To tak samo jak Lewandowski chciałby wygrać w skokach ze Stochem a Stoch chciałby być lepszym piłkarzem niż Lewy. Już było kilka takich sytuacji, jak Junior Dos Santos rzucał bokserskie wyzwania bodajże RRJ, Anderson Silva tak samo... McGregor tak na marginesie to wytwór marketingowy który moim zdaniem umiejętnościami odstaje od Aldo, ale w MMA Mayweathera poskładałby w może minute, a Mayweather w boksie w jedną bądź dwie rundy poskładał by Conora i każdego innego zawodnika MMA:)
 Autor komentarza: MorNeX
Data: 03-07-2015 12:59:07 
RJJ* Chodzi mi o Roya oczywiście
 Autor komentarza: pankracy
Data: 03-07-2015 13:00:44 
szansepromotions

Gość jest zajebisty ale na zasadach boksu Floyd go pyka 12-0 natomiast na zasadach MMA było prawdopodobnie tak jak mówi 30, 40 sekund i pozamiatane.

https://www.youtube.com/watch?v=EfNSyq9KpBc
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 03-07-2015 13:01:12 
Matys90 Data: 03-07-2015 12:49:53
Może jestem staromodny, ale dla mnie to jest w MMA jakieś zupełnie odpychające jak widzę choćby to zakończenie walki wrzuconej w newsie. Napieprzanie leżącego, odłączonego gościa tymi "młotkami" do tego m.in. w tył głowy. No nie, no po prostu kurczę nie ;)
*
*
Chamówa, jak wieśniaki na zabawie
:-)

W ogóle ciosy w tył głowy w MMA są dozwolone?
 Autor komentarza: MorNeX
Data: 03-07-2015 13:03:29 
Rollins

Nie, ciosy w tył głowy nigdy w MMA nigdzie nie były dozwolone. Granica ucha wyznacza prawo do bicia w głowę, za uchem już jest tył głowy
 Autor komentarza: MorNeX
Data: 03-07-2015 13:06:06 
Haha, mówicie że tu chamówa jest, że wieśniaki, a w PRIDE to była napierdalanka. Tam nie można było tylko robić dwóch czynności - kopać po jajach i wkładać palce w oczy, soccer kicki w głowe nawet były dozwolone, leżącego można było kopać, teraz chociażby w UFC funkcjonuje prawo dwóch punktów podporu, i wtedy nie można atakować głowy nogami, kolanami
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-07-2015 13:07:02 
No i na pewno ma pierdolniecie bo barki wysoko zawieszone :D
 Autor komentarza: Matys90
Data: 03-07-2015 13:08:14 
A w KOLOSEUM to dopiero się działo :P
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-07-2015 13:11:31 
Ale tym tatuażem to totalnie sie oszpecił. Cała klate zasłonił jakimś gorylem w koronie :D
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 03-07-2015 13:18:09 
MorNeX Data: 03-07-2015 13:03:29
Rollins

Nie, ciosy w tył głowy nigdy w MMA nigdzie nie były dozwolone. Granica ucha wyznacza prawo do bicia w głowę, za uchem już jest tył głowy
*
*
Czyli w tej alce powyżej (z Poirerem) McGregor powinien zostać zdyskwalifikowany, ewentualnie dostać upomnienie.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 03-07-2015 13:18:25 
* walce
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 03-07-2015 13:22:01 
W tej walce: https://www.youtube.com/watch?v=EfNSyq9KpBc

też uderza w tył głowy. Ewidentnie

W boksie takie numery by nie przeszły.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-07-2015 13:22:22 
W sumie to ja też chętnie wyjdę do wrześniowej walki z Mayweatherem. Ba moje wymaganie nie będą duże. Jako że bokserem nie jestem nie chcę zbijać wagi i tyle.
Nie musi mi płacić nawet całego miliona.
A gdzie tam 180 :D
 Autor komentarza: MorNeX
Data: 03-07-2015 13:23:18 
Rollins

A gdzie przepraszam zauważasz tam ciosy w tył głowy? Bił takimi zamachowymi sierpami wyraźnie po uchu i po twarzy:P
 Autor komentarza: matd
Data: 03-07-2015 13:24:51 
W ottagonie tak ,ale w ringu dla Floyda to by byla zabawa. Z reszta,widac o co chodzi temu koledze :

,,Kto by nie chciał potańczyć w ringu za 180 milionów dolarów? - stwierdził Irlandczyk w talk show Conana O'Briena.,,
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-07-2015 13:27:13 
" W boksie takie numery by nie przeszły. "

Dokładnie. Najlepszy przykład na to był w walce Maidana-Mayweather I :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 03-07-2015 13:59:29 
Napieprzanie leżącego, odłączonego gościa tymi "młotkami" do tego m.in. w tył głowy. No nie, no po prostu kurczę nie ;)


???????


a w tej bajce byly smoki??????
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 03-07-2015 14:01:26 
MorNeX Data: 03-07-2015 13:23:18
Rollins

A gdzie przepraszam zauważasz tam ciosy w tył głowy? Bił takimi zamachowymi sierpami wyraźnie po uchu i po twarzy:P
*
*
https://youtu.be/a2yLtEpYUOw?t=216

Poirier pada na glebę, wtedy dwa pierwsze ciosy ewidentnie w tył głowy. Żadne ucho, żadna twarz.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 03-07-2015 14:19:50 
Dwa pierwsze ciosy były w tył głowy.

Walka powinna zostać przerwana a McGregor powinien dostać ostrzeżenie.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 03-07-2015 14:36:44 
Panowie jeśli ktoś nie zna McGregora to powiem, że jest to odpowiednik Bronera ..
Za dużo gada ale nakręca hype.
To kompletny kretyn ale w głowie ma bo wie, że nie robi tych cyrków na nic.
 Autor komentarza: czarymaryhokus
Data: 03-07-2015 15:52:00 
Mendes go ubije!!!
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 03-07-2015 16:23:50 
Potańczyć za grubą flotę to i ja mogę jak mi zaoferują. Zrobiłbym nawet limit wagowy do Floyda. Cały patent polega na tym, żeby przełamać Mayweathera w, tym tańcu ten patent to odszukał Castillo i Maidana ale sędziowie to inaczej widzieli.
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 03-07-2015 16:33:10 
https://www.youtube.com/watch?v=S1X6sfQO_Tw
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 03-07-2015 17:42:56 
https://www.youtube.com/watch?v=t_9jWLmrfm4
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 03-07-2015 18:02:45 
@un4given

No pierdolnięcie to ma :))

https://m.youtube.com/watch?v=FYv0l8_f-MM
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 03-07-2015 18:49:34 
Gościu wywodzi się z mojej parafii, medalista zapaśnik. Damian Janikowski.

https://www.youtube.com/watch?v=XPepj1oiI1o
 Autor komentarza: Lombard
Data: 03-07-2015 18:58:27 
Z Aldo nie wygra. Nie ma lepszego i nie będzie od st-pierra
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 03-07-2015 19:43:00 
A ja bym to chętnie zobaczył. Floyd już swoje zrobił a ciekawi mnie jak tamten by sobie poradził w boksie i jak to jest różnica. To by się świetnie sprzedało, każdy kto lubi boks by to oglądał a i wielu fanów MMA, walkę by można było np. zrobić w klatce ale na zasadach bokserskich.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 03-07-2015 20:26:49 
Granitechin Data: 03-07-2015 16:23:50
Potańczyć za grubą flotę to i ja mogę jak mi zaoferują. Zrobiłbym nawet limit wagowy do Floyda. Cały patent polega na tym, żeby przełamać Mayweathera w, tym tańcu ten patent to odszukał Castillo i Maidana ale sędziowie to inaczej widzieli.
*
*
...i fani, i bokserscy ignoranci
 Autor komentarza: michalszum
Data: 03-07-2015 20:29:07 
@Grzelak
To obejrzyj sobie np sztukmistrza MMA Andersona Silve i jego popisy w boksie
delikatnie mowiac za duzo nie osiagnal

Generalnie jesli zawodnik MMA na ulicy na chodniku zastosuje techniki z MMA, to pokona boksera, ale problem jest w tym ze bedzie to swoiste 'upokarzające' zwyciestwo.
No bo co to za zwyciestwo dla doroslego mezczyzny
zlapac rywala za noge jak jakiś pies polozyc sie na nim i mu coś wykrecac?
Kobiety to by chyba wybuchly smiechem widzac takiego 'himena'

Dlatego na ulicy czesto boks jest przydatniejszy, bo nikt nawet nie mysli zeby sie turlac po chodniku
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 03-07-2015 20:54:58 
@michalszum
Nie wiem, nie znam się, bo nie interesuje mnie MMA. Trochę tego oglądałem jak chyba każdy, kto interesuje się boksem, ale nie podoba mi się to. Widziałem np. walkę Różalskiego (to było chyba z Overeemem), dla mnie to jest niezjadliwe, 2 dorosłych 100kg facetów leży na sobie i obaj zajmują się mocowaniem ze stopą tego drugiego.

Zresztą jest powiedzenie "za to się w mordę biję", to się znikąd nie wzięło. A nie ma powiedzenia "za to się stopę wykręca", albo "za to się zakłada duszenie".
I nie jest tak dlatego, że MMA jest młode a boks stary. Bo 300-1300 lat temu boks był tak samo znany jak MMA (w sensie zapasy) i na pewno wtedy większość walk bez broni kończyła się tak jak dziś, czyli na ziemi. Ale to nie jest honorowe zwycięstwo, wygrać z kimś przez założenie dźwigni na kolano z własną głową w okolicach jego wacka.
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 03-07-2015 21:15:30 
Panowie boxing to boxing
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 04-07-2015 01:37:29 
Zawodnik mma kontra bokser :) temat przerabiany tu setki razy , przy podobnym poziomie bokser dostaje wpierd.. i widac to bylo prawie zawsze jak bokserzy szli pofikac w mma .Przewaznie zawodnicy mma cwicza stojke i parter stojka to najczesciej tajski boks i parter zapasy sambo ju jitsu , jak pisze nasz rafcio to jednak ma malo trafne spostrzezenia , ojciec stawia ze zawodnik mma najpierw by obkopal troche nogi boksera czsem wystarczy jeden dwa dobre kopy i bokserka noga juz chora :) tu jest fajny pokaz jak kop boli :)
http://m.youtube.com/watch?v=HiG8KrV9eo0
a potem owszem jakby doszlo do zwarcia pewnie i moglo by sie to skonczyc na ziemi ale wtedy pewnie by bylo szybkie wykonczenie tam boksera, sprawa jest taka ze boks a mma to przepasc mozliwosci walki jak i bronienia sie (oczywiscie jak obaj sa podobnej wagi gdyz jak nie to i tak wieksze szanse mimo to ma lzejszy zawodnik mma z ciezszym bokserem niz na odwrot )a co do konczenia walk na ziemi :) to ojciec pamieta ze tak sie konczyly wiekszosc walk uliczno dyskotekowych :) poprostu jak jeden zobaczyl ze jest gorszy w stojce szedl do parteru a nie zastanawial sie czy to ladnie bedzie wygladalo jak cie lepszy gosc wali co chwila w leb a ty np masz gorsza kondyche a np masz przewage w kg , nieraz lepiej ladnie przegrac niz brzydko wygrac owszem ale tylko w boksie na ringu lub mma w oktagonie gdyz moze to skutkowac dobrymi propozycjami ale nie na ulicy tam kto raz choc sie starl to wie ze najblizszy jest Pride (czyli soccer kick i stompy na ryj sa brane pod uwage :)
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 04-07-2015 02:14:21 
@OjciecZradioMaryja
Pierwsze primo to Floyd vs ten McGregor w MMA, o tym nawet nie myślałem. Po prostu chętnie bym zobaczył to w boksie

Drugie primo ...
"ale nie na ulicy tam kto raz choc sie starl to wie ze najblizszy jest Pride (czyli soccer kick i stompy na ryj sa brane pod uwage :)"
a skąd zakonnik może wiedzieć takie rzeczy?!? W podziemiach zakonu jakieś turnieje organizujecie, taki "podziemny krąg"? Co tam się dzieje? O płci przeciwnej też wiesz podejrzanie dużo.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 04-07-2015 02:29:15 
Przed zalozeniem sutanny i zlozeniem slubow czystosci ojciec jak kazdy pewnie teraz wspanialy ksiadz wczesniej byl rozrywkowa bestia :)
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 04-07-2015 02:36:10 
Akurat mma jest sportem rozwojowym , natomiast boks się cofa i to bardzo.Walka na zasadach mma jest najbliższa realnej walce. Dzięki takiej organizacji jak Ufc nie ma 4 czy 5 mistrzów w jednej wadze . Jeśli chodzi o Pride to zabronione były tam łokcie !
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.