TOP RANK TEŻ POZYWA HAYMONA!

Bob Arum i jego grupa Top Rank złożyła dziś pozew na sto milionów dolarów. Pozwany został Al Haymon.

Po raz kolejny Haymon jest oskarżany o to, że równolegle pełni rolę promotora i menadżera dla swoich zawodników, co za oceanem jest zabronione. Są też inne zarzuty.

- Zabranianie zawodnikom Haymona podpisywania kontraktów ze stajnią Top Rank i innymi promotorami
- Płacenie pięściarzom za to, by nie sparowali z zawodnikami promowanymi przez Top Rank
- Zabranianie toczenia walk zawodnikom Haymona z innymi, którzy nie są przez niego sterowani
- Blokowanie Top Rank i innych grup od stacji telewizyjnych
- Blokowanie Top Rank i innych grup od z najważniejszych imprez

GOLDEN BOY WYPOWIADA WOJNĘ HAYMONOWI. POZEW NA 300 MILIONÓW!

Przypomnijmy, że Haymon zatrudnił grubo ponad dwustu zawodników, prawdopodobnie około trzystu, i współpracując z telewizjami NBC, CBS, ABC, ESPN, Spike TV i Fox Sports zdominował rynek swoimi galami z serii Premier Boxing Champions.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 01-07-2015 21:24:04 
Haymon ma kupione wszystkie urzędy,, gówno mu zrobią.. Arum żydek sie przeliczy i zapłacze, że wogóle wniósł pozew , jeszcze przeprosi.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 01-07-2015 21:41:22 
A jak Arum i GBP robili blokowali walki to co? goowno?

Koleś ma około biliarda dolców i górę złota wiec pewnie i prawników te ma.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-07-2015 21:48:13 
Arum to stary lis , bedzie probowal I tez napewno zna kilka wplywowych osob
 Autor komentarza: witektheo
Data: 01-07-2015 21:55:05 
Ten Haymon dziad 60 letni dalby sobie juz spokoj
A tak, dziad zamiast testament pisac bierze sie za boks i psuje boks
bo probuje monopolizowac, a monopol nigdy nie wplywa dobrze na wolny rynek
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 01-07-2015 22:02:04 
witektheo

Jak każdy promotor.
60 lat dziad? Jebnij się w łeb.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 01-07-2015 22:06:34 
kapitanbomba Data: 01-07-2015 21:41:22
A jak Arum i GBP robili blokowali walki to co? goowno?

Koleś ma około biliarda dolców i górę złota wiec pewnie i prawników te ma.
*
*
tym biliardem to chyba przesadziłeś. Nie wiem czy Haymon ma bilion...
Inna sprawa, że Amerykanie na miliard mówią bilion, tak że w granicach miliarda to Haymon może mieć. Nie orientuję się w tym zbytnio.

Ale biliard to jest 15 zer - to jest 1 000 000 000 000 000.
Tyle to Haymon na pewno nie ma. Nie wiem czy pierwsza dziesiątka najbogatszych ludzi na świecie tyle ma razem :-)
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 01-07-2015 22:06:55 
* Z tym biliardem to chyba przesadziłeś
 Autor komentarza: matd
Data: 01-07-2015 22:17:59 
Nic mu nie zrobia. Al to jakis magnat.
On ma wliczone takie sytuacje. Do tego ma leb z innej planety ,i nie robi nic nieprzemyslanego .
Nawet ta gruba kasa ,jaka placi Szpilce za walki z rolnikami i kelnerami,tez jest dokladnie przeanalizowana,i ma w tym swoj cel. Bo przeciez prawdopodobnie to nie jest legendarny Sw Mikolaj ? ..
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-07-2015 22:21:12 
Fundusz hedgingowi ( takie coś od inwestycji ) dał Haymonowi 1,5 mld dolarów , na rozkręcenie biznesu.
Ale Arum to nie jest podlotek , pracował w latach 70 jak prawnik w białym domu .
Szykuje się batalia
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 01-07-2015 22:27:21 
lRollinsl
*
*
Metafora taka.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 01-07-2015 22:32:16 
Monopol jest dobry dla zawodników
gorzej z nami, kibicami
 Autor komentarza: witektheo
Data: 01-07-2015 22:35:23 
Facet jakby mial z 25 lat i tyle kasy ile ma to rozumiem
Ale on ma z 60 lat, została mu tylko wegetacja
wiec po chuj tak szaleje z tym monopolem bokserskim
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 01-07-2015 22:44:56 
I świetnie. Nieuczciwi ludzie powinni stanąć przed sądem i płacić za swoje postępowanie. Oby Haymon musiał dużo bulić, ale dla niego i tak to pewnie będzie nic. Brawo Arum!
 Autor komentarza: Moderator
Data: 01-07-2015 22:51:50 
W sądzie są pozwy od GBP i teraz od TR. Haymon własnej kasy na gale nie wykłada, bo ma partnerów biznesowych z kapitałem przekraczającym miliard dolarów. Kapitał GPB i TR nie wynosi miliarda, ale to ich własna kasa. Gdyby te ekipy wzięły kredyt, to mieliby więcej niż miliard, ba! Więcej niż wartość Manchesteru United, Realu Madryt i kilku klubów razem wziętych ....

GBP i TR od dawna myślą o połączeniu (odkąd Richard opuścił GBP i poszedł do Haymona). Będzie wielka wojna w biznesie bokserskim i jedynym kto może na tym mocno ucierpieć nie jest Al Haymon, ale jego inwestorzy.
 Autor komentarza: Moderator
Data: 01-07-2015 22:53:21 
Dopisek:

HBO + Showtime vs Haymon. Tak to wygląda. Oczywiście moim zdaniem.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 01-07-2015 23:02:49 
Arum i De La Hoya są w ciemnej dupie. Haymon jak sie wkurwi ich wszystkich wykosi , że będą walczyc pod namiotami u Snary.. Haymon to biznespartner Floyda a ten nie lubi ZLOTEGO CHŁOPCA ORAZ ARUMA.. Floyd powinien stworzyc wspólna grupe z Haymonem wtedy Arum by sam walczył z De La Hoyą w knajpie przy barku.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 01-07-2015 23:04:24 
Noo, 59 lat na karku, powinien dać sobie spokój, zająć się pisaniem testamentu i zrobić miejsce młodym, energicznym jak np. Bob Arum ;)

Na razie jest dobrze, bo wyraźnie czuć walkę o kibica, boks powrócił na szeroką skalę do otwartego pasma w USA, pojedynków jest więcej i zestawienia są lepsze, przynajmniej ja mam takie odczucia. Nie wyrabiam z oglądaniem :P
-------------------------------------------------------------------------
"HBO + Showtime vs Haymon. Tak to wygląda. Oczywiście moim zdaniem."
-
-
-
Nie no, jakie SHO vs Haymon, przecież Showtime właśnie z Haymonem trzyma. Zresztą są częścią konglomeratu CBS, który jest jednym z głównych mediów całego tego Premiere Boxing Champions Haymona, które zdaje się zmierza w kierunku stworzenia czegoś na wzór UFC z MMA, co swoją drogą było jeszcze parę lat temu mokrym snem wielu interesujących się boksem i jedyną deską ratunku dla tej dyscypliny ;)
 Autor komentarza: Blancos
Data: 01-07-2015 23:06:39 
@Matys90

Masz rację, nie przemyślałem co piszę - dzięki za wyjaśnienie :)

Ale nadal uważam, że w tej wojnie stracić może tylko partner Haymona, który nasłuchał się od niego głupot o gruszkach na wierzbie. Póki co gale PBC są albo do tyłu, albo niezbyt rentowne.
 Autor komentarza: pinczorio
Data: 01-07-2015 23:31:37 
@Blancos

Moze nie sa jeszcze rentowne ale beda. Zauwaz, ze projekt dopiero w sumie startuje/rozkreca sie. UFC to potega ale tych gal bylo juz chyba pod 200. Zauwaz tez jaka ekipa jest u Haymona a jacy bokserzy sa w GBP i TR. W sumie z tych 2 stajni to Canelo i Pacman przynosza konkret siano ale Pac zaraz na eme i zostanie Canelo jako jedyna supergwiazda zostanie. Kogo ma jeszcze TR z kozakow? Bradleya co gali w Carson nie potrafi w 80% zapelnic? Jest Verdejo i Crawford - przyszle moim zdaniem supergwiazdy ale troche czasu jeszcze minie zanim taki status osiagna. W GBP podobna posucha. Haymon ma, nie oszukujmy sie - prawie cala czolowke, nie liczac tych co wymienilem z GBP i TR i paru z Matchroom i Roc Nation. Reszta to pionki. Wydaje mi sie, ze Floyd bedzie z Haymonem wspolpracowac przy organizacji gal a to tez duzy gracz, nie tylko stricte boksersko. Z tego co dalem rade wyczytac to Haymon wydaje sie takim typem, ze jest gotowy na taka akcje ze strony konkurencji i tu nic nie dzieje sie przez przypadek. Nie sadze, zeby cokolwiek go przystopowalo. Czy to dobrze? Zobaczymy, na pewno Al ma wszystkie niezbedne zasoby, zeby stworzyc co swietnego. A jakie sa jego szersze plany i intencje to okaze sie za jakis czas. Na razie moim zdaniem, jak na poczatek jest spoko. Yo.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 01-07-2015 23:52:00 
@Pinczorio

Być może masz rację, tego nie wykluczam, ale sądzę, że Haymon wystartował ze zbyt dużym szmalem co może go wpędzić w kłopoty. To wiem po sobie. Zainwestowałem w niby coś mega troszkę pieniędzy a okazało się nie rentowne.

Zobaczymy jak to będzie. Oby boks na tym nie stracił.
 Autor komentarza: michalszum
Data: 02-07-2015 00:15:07 
@pinczorio
"Z tego co dalem rade wyczytac to Haymon wydaje sie takim typem, ze jest gotowy na taka akcje ze strony konkurencji i tu nic nie dzieje sie przez przypadek. "


Gdzieś Ty to wyczytał?
Poważnie, bo nie mogę znaleźć żeby byla jakakolwiek wzmianka o tym o czym Ty tu wypisujesz

"Autor komentarza: Matys90Data: 01-07-2015 23:04:24
Noo, 59 lat na karku, powinien dać sobie spokój, zająć się pisaniem testamentu i zrobić miejsce młodym, energicznym jak np. Bob Arum ;)"


Nie bardzo rozumiem, tzn. Twoim zdaniem, to, że Arum ma blisko 90 lat oznacza, że 60 letni Pan nie jest już w jesieni swojego życia?
Ciekawe spojrzenie
 Autor komentarza: pinczorio
Data: 02-07-2015 00:31:01 
@michalszum

pisząc to miałem na myśli, że Haymon naprawdę jest dobry w tym co robi i na pewno takiej możliwości jak pozew od konkurencji nie wykluczał. wierz mi, że jak w grę wchodzą takie pieniądze to wszystkie kombinacje ewentualności były przerabiane po 100 razy zanim w ogóle taki projekt się zaczął. myślisz, że taki biznesmen jak on nie jest świadomy czym np jest Muhammad Ali Act? aj dont fink soł. także to jest mój wniosek i w takim kontekście to napisałem.

nie znalazłem tego gdzieś w necie, po prostu po moich obserwacjach i tym co poczytałem o 'mocy i wielkości' Haymona, wyciągam taki wniosek.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 02-07-2015 09:01:29 
Haymon chce zrobić ufc , a ufc przynosi straty .
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.