MASTERNAK: JEŚLI REWANŻ Z MULLEREM, TO NA POLSAT BOXING NIGHT IV

Były mistrz Europy wagi junior ciężkiej Mateusz Masternak (35-3, 25 KO) przed dwoma godzinami w programie Puncher powiedział, że jeśli ma w niedalekiej przyszłości dojść do rewanżowego starcia z Johnym Mullerem (18-5-2, 13 KO) 19-4-2, 13 KO), to absolutnie nie zgodzi się na ponowny pojedynek w "jaskini lwa" - RPA. Niekoniecznie jednak ta potyczka nie wchodzi w grę.

Przypomnijmy, że polski pięściarz 6 czerwca skrzyżował rękawice z Mullerem. "Master" dwukrotnie położył na deski rywala, był bliski zwycięstwa przed czasem, jednak starcie zakończyło się po pełnych dziesięciu rundach. Werdykt sędziowski był skandaliczny, punktowi stosunkiem 2:1 orzekli wygraną gospodarza. Miejscowa komisja nie zmieniła wyniku pojedynku, a organizator gali zadeklarował, że najlepszym rozwiązaniem byłby rewanż. 

Wrocławianin początkowo jasno deklarował, że nie chce drugiej walki z pięściarzem z RPA, a tym bardziej kolejnej potyczki w tym samym kraju. Dzisiaj jednak 28-letni Masternak stwierdził, że jeśli organizatorzy byliby zainteresowani rewanżem na czwartej edycji Polsat Boxing Night w Łodzi 26 września, to on jest za takim starciem. "Master" dodał, że jeśli walka potrwa więcej niż trzy rundy, deklaruje się oddać całą swoją gaże swojemu przeciwnikowi.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: androx19
Data: 29-06-2015 22:24:54 
Taa..,
pytanie czy dyrektor Kmita to kupi i czy hajs się będzie zgadzał, bo budzet PBN też ma swoje granice.
a co do max 3 rund do obicia rywala to na miejscu Masternaka bym się wycofał bo:
1. puncherem to on nie jest
2. po co sobie narzucać dodatkową presję i ryzykować swoją wypłatą
 Autor komentarza: matd
Data: 29-06-2015 22:30:39 
Jesli ktos ogladal Punchera ,to wie moze o co chodzilo prowadzacemu ,ktory stwierdzil ,ze na jesien jakis Polak ma byc rzucony na Wildera ?? To chyba jakis zart?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 29-06-2015 22:49:50 
Rekowski? Jako przetarcie przed Povietkinem?
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 29-06-2015 22:53:11 
mówiłze bedzie to wysoki zawodnik z Polski
 Autor komentarza: rtg981
Data: 29-06-2015 22:53:11 
Żadnego rewanżu!! Dawać jeszcze tym śmieciom dodatkowo zarabiać!? To tak jakby dać przyzwolenie na takie wały.

@matd

Moim zdaniem p.Wójcik nie bardzo zna się na boksie i też nie sądzę że wie co się w kuluarach mówi i dzieję. Jak dla mnie tak pi*prznął przypadkiem. Oczywiście mogę się mylić a Wójcik na prawdę coś wie.
 Autor komentarza: rtg981
Data: 29-06-2015 22:59:45 
Żadnego rewanżu!! Dawać tym śmieciom jeszcze zarobić!? To jak dawać przyzwolenie na takie wały!

@matd

Moim zdaniem p. Wójcik nie bardzo się zna na boksie i nie sądzę żeby wiedział co się w kuluarach mówi dzieje. Tak przepadkiem p*eprznął. Oczywiście mogę się mylić a Wójcik coś wie. Ja tam mu nie wierzę.
 Autor komentarza: legos
Data: 29-06-2015 23:00:40 
Po co w ogóle takie brednie o walce na PBN z Mullerem jeśli to zupełnie nie gra z ideą tych gal, w ogóle nie mieści się w przyjętych zasadach i już, pomijając już jak gówniata walka by to była, do jednej mordy. Co do walki polaka z Wilderem to oczywiste jest, że chodzi o Wacha, może Wilder szuka nadal rywala na jesień i biorą go pod uwagę, Mariusz pewnie jeszcze z 5 razy zmieni potencjalnego rywala, a ostatecznie będzie dobrze jeżeli w ogóle zawalczy na jesieni. No ale przy takim wyborze to wiadomo, że lepszy Wilder niż Joshua, Rekowskiego to już w ogóle lepiej pominąć milczeniem.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 29-06-2015 23:17:08 
Zgadzam się z "legosem".
Jakie qrva PBN?

lRollinsl Data: 11-06-2015 15:25:00
Tak - niech walczą na PBN - niech Polacy zapłacą z własnej kieszeni za szwindle w RPA.
Co nam to? Żydom też płacimy za prześladowania przez Sowietów i Niemców w czasie II wojny światowej, pomagamy wszystkim naokoło, chociaż bida u nas okrutna - pomożemy i im...
http://www.bokser.org/content/2015/06/11/134038/index.jsp
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 29-06-2015 23:19:01 
I zgadzam się z "rtg981" (dopiero przeczytałem)
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 29-06-2015 23:21:58 
lol Rollins ty będziesz za to płacił? xD przecież PBN nie idzie z publicznych pieniędzy tylko z widzów i telewidzów kieszeni którzy płacą za ekwiwalent w postaci rozrywki. To jest umowa dwustronna w której jeden otrzymuje produkt a drugi pieniądze (zapłatę). Jak z dzieckiem :D
 Autor komentarza: matd
Data: 29-06-2015 23:23:19 
Albo Wojcikowi sie Wilder z Joshua popieprzyl ,teraz tak pomyslalem .
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 29-06-2015 23:27:37 
dobrze że mu się boks z mma nie pieprzy xD
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 29-06-2015 23:32:28 
: StewRoid Data: 29-06-2015 23:21:58
lol Rollins ty będziesz za to płacił? xD przecież PBN nie idzie z publicznych pieniędzy tylko z widzów i telewidzów kieszeni którzy płacą za ekwiwalent w postaci rozrywki. To jest umowa dwustronna w której jeden otrzymuje produkt a drugi pieniądze (zapłatę). Jak z dzieckiem :D
*
*
Załaci ten, który wykupi PPV.
Trzeba być kompletnym frajerem, żeby płacić za takie gówno.

Oczywiście,m e ja nie będę za to płacił, bo ja nie wykupię.
Takie świniobicie powinno być na ogólnodostępnej za darmo.

Masternak myśli, że frajerów znajdzie. Zrzeka się wypłaty, jeśli nie znokautuje Mullera do czwartej rundy.

Szkoda, że debil nie wiedział, że w RPA jeśli nie znokautuje, to mogą go oszukać. Myśmy wiedzieli.
Niech nie szuka frajerów. Gówno z tego Mastera będzie. Pisałem wcześniej - jeśli chce coś osiągnąć, to takiego Mullera powinien składać jak chce i kiedy chce. A ten miał problemy.
Gówno z niego będzie, bo dalej jest klockowaty, ociężały, schematyczny, bez dynamiki. Ten jego prawy jest jakiś taki pchany (jak uderza się w gruszkę, tylko wydłużony).
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 30-06-2015 00:47:48 
Ale to bez sensu pisać że Polacy płacą za tą walkę, bo płacą za nią zainteresowani. Narodowość tu nie ma większego znaczenia.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-06-2015 01:48:00 
A Mateusz Malujda po walce z Rekowskim wrócił na ring w niedzielę w Niemczech i przegrał przez TKO w 3 rundzie z dwumetrowym Grekiem - Evgeniosem Lazardisem. Grek się zapowiada nieźle, ma dopiero 8 walk i 27 lat.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-06-2015 07:43:14 
nie moge takich bzdur czytac co Master wygaduje

znokautuje rywala do 4 rundy? taaaa ciekawe

w RPA mogl go nokautowac jak taki cwaniak - nie wiedzial tego co wszyscy kibice ze jak goscia nie ukatrupi to moga sedziowie krecic wałek?

znalazl sie k..wa król nokautu, normalnie ERA MASTERA, koles mial najwieksza gebe z wszystkich prospektow kogo to on nie pobije i kim nie zostanie, Diablo chcial bic a przegral wszystko wazne co mial do wygrania a walke z gosciem pokroju Mullera powinien wygrywac robiac jedna reką nalesniki, skoro tego nie zrobil to z czym do ludzi
 Autor komentarza: marioO
Data: 30-06-2015 10:22:49 
Zgadzam tu się z odyńcem j/w,Master był swietnym prospektem,prowadzony przez Gmitruka mógł zdobyć juz dawno pas,ale jest cos w Masterze takiego,ze nie ma instynktu zwyciężania,którzy mają mistrzowie.Ta walkę z Mullerem ,abstrachując od wysokości w RPA,mogł zakonczyc,kiedy chciał i wszystko byłoby jasne,a tak sam sobie zgotował ten wypaczony wynik.Tak naprawdę Drozd pokazał gdzie jest miejsce Polaków,uważałem ze Master przy swoich warunkach fizycznych,zblizonych do Drozda ,bedzie równorzednym przeciwnikiem,no ale był tylko sparingpartnerem,a pózniej ta porażka z Kalengą,no to juz zupełnie pokazało ze Master zostanie tylko Masterem w nazwie i tak ,jak Janik czy inni cruiser bedzie tylko zapamiętany ,jako dobry przeciętniak.Prawdziwym mistrzem cruiser był Adamek czy Haye,szkoda ze nie doszło do ich walki,po tym jak Jonathan Banks,trener Kliczki spłynął po narożniku ,jak woda w rynnie.No ale taki był T.Adamek za Gmitruka,teraz mamy,to co mamy czyli nic,walka z P.Saletą,szkoda mi Andrzeja i Adamka tez bedzie mi szkoda,bo Przemek zdrowo sie trzyma i nie jest tak rozbity ,wiec pewnie nabije sobie bilans po raz kolejny.To tyle.
 Autor komentarza: marioO
Data: 30-06-2015 10:23:55 
Zgadzam tu się z odyńcem j/w,Master był swietnym prospektem,prowadzony przez Gmitruka mógł zdobyć juz dawno pas,ale jest cos w Masterze takiego,ze nie ma instynktu zwyciężania,którzy mają mistrzowie.Ta walkę z Mullerem ,abstrachując od wysokości w RPA,mogł zakonczyc,kiedy chciał i wszystko byłoby jasne,a tak sam sobie zgotował ten wypaczony wynik.Tak naprawdę Drozd pokazał gdzie jest miejsce Polaków,uważałem ze Master przy swoich warunkach fizycznych,zblizonych do Drozda ,bedzie równorzednym przeciwnikiem,no ale był tylko sparingpartnerem,a pózniej ta porażka z Kalengą,no to juz zupełnie pokazało ze Master zostanie tylko Masterem w nazwie i tak ,jak Janik czy inni cruiser bedzie tylko zapamiętany ,jako dobry przeciętniak.Prawdziwym mistrzem cruiser był Adamek czy Haye,szkoda ze nie doszło do ich walki,po tym jak Jonathan Banks,trener Kliczki spłynął po narożniku ,jak woda w rynnie.No ale taki był T.Adamek za Gmitruka,teraz mamy,to co mamy czyli nic,walka z P.Saletą,szkoda mi Andrzeja i Adamka tez bedzie mi szkoda,bo Przemek zdrowo sie trzyma i nie jest tak rozbity ,wiec pewnie nabije sobie bilans po raz kolejny.To tyle.
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-06-2015 10:38:10 
matd...

Ja pomyślałem ze moze jednak Wach...Tak mi się skojarzyło...Ten pierdolony wójcik którego nie lubie jak już zaczął zdradzać tajemnice to mógł już do końca zdradzić a nie zacząć i w połowie sie zamknąć...Ale chyba coś jest na rzeczy bo Pindera potwierdził to tyle że nie powiedział kto...

Muller nie zasługuje na żadny rewanż,a zresztą po co Masterowi ta walka,i tak w rankingach podskoczył i federacje nie wzieli wyniku tej walki na poważnie...Sauerland powinien doprowadzić do rewanzu z Drozdem...Nie spisywał bym na straty Mastera...Wierze w niego...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-06-2015 11:10:38 
trucker

od pierwszej walki Drozd-Master wydaje mi sie ze Drozd zrobil postep a Master wrecz odwrotnie i w rewanzu obstawial bym KO szybciej niz ostatnio
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-06-2015 11:22:15 
@odyniec

Trudno się nie zgodzić z tym, że nie tak to miało wyglądać z Masterem. Na początku był niezłym puncherem i królem nokautu, od walki z Janikiem każdego demolował a od momentu przejścia do Sauerlanda nastąpił u niego regres. Może to Niemcy podtruwali Mateusza specjalnymi pseudoodżywkami po to by zmarnować utalentowanego Polaka? Może Uli Wegner i ten Brahmowski specjalnie źle trenowali Mastera? Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale znając stosunek Niemiec do Polaków to wszystko jest możliwe.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 12:07:09 
StewRoid Data: 30-06-2015 00:47:48
Ale to bez sensu pisać że Polacy płacą za tą walkę, bo płacą za nią zainteresowani. Narodowość tu nie ma większego znaczenia.
*
*
Są ludzie, którzy patrzą krótkowzrocznie, są ludzie, którzy patrzą z szerszej perspektywy.
Postaram się jak najkrócej
Z Polski i Polaków jebią już wszyscy. Uważają nas za frajerów, których zawsze można robić w balona. Uważają nas za takich frajerów, że nawet nasi rodacy, jak coś nie idzie, to... "wyruchać Polaka".
Adamek
Jego kariera w boksie zaczęła blednąć, to nagle ten chce wskoczyć do naszych portfeli za pomocą polityki i parlamentu europejskiego. Będzie ratował Polskę, polski przemysł. W wyborach przegrał, to... ma w dupie Polskę i polski przemysł. Będzie walczył w PBN. Ze Szpilką. A że ma w dupie Polskę, Polaków, wyszedł tylko dla kasy, to po co się przepracowywać? Posiedział u mamusi w górach, pochlał, wrócił do USA, i jeszcze zarobił.
Masternak
Wziął go Sauerland. Ten chwycił Pana Boga za nogi. Jeszcze nic nie pokazał, a już był mistrzem świata. Pasa wprawdzie nie miał, ale to przecież była tylko formalność, kwestia niedługiego czasu. Walka z Włodarczykiem? Po co? On nie zasługuje. Dostał w pałę od Drozda, dostał od Kalengi, oszukali go w Afryce (czego spodziewał się każdy, tylko nie on).Co tu robić?
Aha! Są jeszcze Polacy.Tych zawsze można wydoić.
I wyskoczył z pomysłem, że może zawalczyć z tą miernotą, Mullerem, ale na tylko PBN.

Wie, że Polacy to frajerzy. Wie, że tu za dużo atrakcji nie ma, to taki tępy Polak pozwoli sobie raz na rok na "odrobinę luksusu" i wysupła z kabzy te 50 zł. A nawet się szarpnie bardziej i raz na rok kupi sobie lepsze piwo (czy tam zgrzewę) - nie z hipermarketu, ale z polskiego sklepu. I najlepiej,żeby go wtedy widzieli.
Taki tępy Polak nie wie, że właśnie jego rodak robi go w cg...ja, że skubie go na te ciężko zarobione 50 zł. Taki tępy Polak, myśli, że jest kimś, że jest prawdziwym Europejczykiem, bo kupił sobie galę w PPV (i piwo nie z Biedronki)
a sąsiad nie
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-06-2015 12:33:52 
Trzeba to powiedzieć otwarcie - Niemcy dokonali sabotażu na karierze Mateusza i celowo mu ja zniszczyli. Jestem na urządzeniu mobilnym, jak bd na kompie to dokładnie to uargumentuje.
 Autor komentarza: zombi
Data: 30-06-2015 13:03:44 
lRollinsl
niesamowity żal wyczuwam z twojego postu, naprawdę musisz być nieszczęścliwym człowiekiem, na kazdym kroku oszukiwany, a to przez adamka że parlamentu eu najpierw chciał, a później ze spiszlką, o to przez masternaka, że do niemców poszedł walczyć, a to że teraz chce na pnb. Nic tylko współczuć nieszczęśliwemu człowiekowi, tak oszukiwanemu delkiatnie mówiąc. Pięknie wylewasz żale:) beka na całego.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-06-2015 13:21:08 
zombi

tyle ze Rollins ogolnie ma duzo racji w tym temacie
moze przyklady podal slabe ale tak niestety jest ze wychodzi sie z zalozenia ze Polak jak glonojad zezre kazde gowno co mu pod nos podstawia i poziom jest niski

gale a szczegolnie te telewizyjne organizuje sie glownie pod januszy wiec nazwisko rywala nie gra roli wazne ze nasz ma wygrac ku uciesze tlumow.

np ten sam proszek do prania w PL i w DE rozni sie kompletnie skladem mimo ze ma identyczne opakowanie itd a do tego w PL kosztuje tyle co w innych krajach zachodnich mimo ze jest duzo gorsz

jako narod zadowalamy sie byle czym i tez nas tak traktuja zarowno w kraju nasi rzadzacy i podejmujacy rozne decyzje jak i zagranica
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 18:06:08 
ombi zData: 30-06-2015 13:03:44
lRollinsl
niesamowity żal wyczuwam z twojego postu, naprawdę musisz być nieszczęścliwym człowiekiem, na kazdym kroku oszukiwany, a to przez adamka że parlamentu eu najpierw chciał, a później ze spiszlką, o to przez masternaka, że do niemców poszedł walczyć, a to że teraz chce na pnb. Nic tylko współczuć nieszczęśliwemu człowiekowi, tak oszukiwanemu delkiatnie mówiąc. Pięknie wylewasz żale:) beka na całego.
*
*
Nie zrozumiałeś mojego postu, chociaż napisałem jasno, przejrzyście, że dziecko by zrozumiało. Nie dziwi mnie, że nie zrozumiałeś. Polacy ogólnie mają problem z pisaniem, czytaniem ze zrozumieniem, spojrzeniem na otaczający ich świat.
To nie ja jestem taki bystry, to tak wielu głupków jest na tym świecie.

Tak, jestem nieszczęśliwym człowiekiem - przykro jest żyć otoczonym bandą durniów (większością), urodzonymi niewolnikami, tępakami, którzy czego nie zrozumieją, to wyszydzą.
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-06-2015 19:22:30 
odyniec...

Kurcze ja wierze w Mastera...Moim zdaniem on potrzebuje otoczyć sie odpowiednimi ludzmi i skupić na treningach a wszystko przyjdzie bo talent ma...Czy tymi ludzmi są bracia el sauerland i Wegner?? Niewiem...ale Master z czołówką daje wyrównane walki tyle że zawsze mu brakuje tego jednego kroku do przodu by wygrać..To już Włodarczyk pomimo że był mistrzem świata dał się ośmieszyć przez Drozda...Ja na tą chwile chciałbym Drozda dla Mastera albo na PBN Master-Diablo..To też bym chętnie obejrzał...A co do Drozda to też uważam że zrobił bardzo duże postępy w swoim boksie,Przecież on miał kończyć kariere a tu prosze został Mistrzem świata...
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-06-2015 19:36:47 
lRollinsl..

Nasi płacą 40zł PPV, a co powiesz o Amerykanach którzy płacą po 70-80dolarów?? ci to muszą być idioci z twojego punktu widzenia....

Ale co do Polski Rollins ma dużo racii...Jak Niemcy budowali gazociąg pod morzem bałtyckim to kraje nadbałtyckie wzieły ogromne pieniądze za to że się zgodziły na to a Polski nawet się nikt nie pytał tylko rzucił jakieś okruchy a Polak je wziął i zadowolił się tym i Niemiec sie teraz śmieje...Dobrze mówił również pewien poseł którego nie przytocze ze wzgledu że mnie zablokują...Dzięki temu że w Polsce wprowadzono wiek emerytalny 67lat to w Niemczech można było obniżyć do 63lat...Dzieki komu?? Naszym rządzącym...A pewien Polak w tej chwili został liderem europy tylko dlatego że pomógł Niemcom obniżyć wiek emerytalny kosztem naszym...Jeżeli my byśmy tego nie zrobili to Niemiec musiał by podnieść wiek Emerytalny...Nie do konca to rozumiem ale takie są fakty...Nie przypadkiem Kanclerz tak promowała pewnego pana i usadziła go na fotelu prezydenkim europy..Ale on i tak nie ma nic do gadania tylko jest taką pchłą pchaną wszędzie gdzie mu powiedzą
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 22:33:07 
trucker Data: 30-06-2015 19:36:47
lRollinsl..

Nasi płacą 40zł PPV, a co powiesz o Amerykanach którzy płacą po 70-80dolarów??
*
*
Hehe :-)
Że tamci płacą za Mayweathera, Canelo, Pacquiao, Bradleya...
nasi płacą za takiego Saletę, Gołotę, Szpilkę, czy Adamka...

Czyli za wraki, których za dolara w Stanach nikt by nie kupił.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.