WASILEWSKI: HAYMON WIERZY W SZPILKĘ, TWORZY MU KRÓLEWSKIE WARUNKI

Artur Szpilka (19-1, 14 KO) nie walczy za oceanem z wymagającymi rywalami, ale warunki finansowe ma lepsze niż kiedykolwiek. - A będą jeszcze bardziej królewskie - mówi w rozmowie z "Polska The Times" promotor boksera Andrzej Wasilewski.

Od czasu wylotu do USA 26-letni zawodnik z Wieliczki zanotował dwa łatwe zwycięstwa nad Ty'em Cobbem i Manuelem Quezadą. - Jeśli ktoś uważa za kwestię przypadkowości, że za taki dobór rywali ktoś chce płacić setki tysięcy dolarów, to jest w błędzie. Wiem, że rozgorzała burzliwa dyskusja, ale niektórzy wygadują wielkie bzdury. Już teraz menedżer Al Haymon zainwestował w Artura ponad pół miliona dolarów - powiedział Wasilewski.

Promotor zapewnia, że mocniejsi przeciwnicy z czasem przyjdą - być może już jesienią. Podkreśla, że na razie wprawdzie nie ma mowy o starciach z gingantami wagi ciężkiej, ale twierdzi, że dobrym sprawdzianem byłby dla Polaka na przykład Nagy Aguilera (19-9, 13 KO). - To byłby ciąg dalszy czystej inwestycji Haymona, który wierzy w Artura i "pompuje" w niego spore środki - oznajmił.

Jak zdradził promotor, "Szpila" już teraz zgarnia za walkę blisko 400 tysięcy złotych. Sam przyznaje, że to abstrakcyjne kwoty, ale nie są one przypadkowe. - Wynikają z tego, jak fachowcy amerykańscy oceniają potencjał biznesowo-bokserski Artura - powiedział.

Szpilka kolejną walkę ma stoczyć 14 sierpnia na gali Premier Boxing Champions z udziałem Marco Hucka (38-2-1, 26 KO) i Krzysztofa Głowackiego (24-0, 15 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-06-2015 12:47:39 
Haymon lepiej wyszedłby na tym jakby zainwestował w budkę z hot dogami.
 Autor komentarza: beagle
Data: 23-06-2015 12:54:07 
Użytkownik beagle piszący z IP: 89.66.84.20 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: beagle
Data: 23-06-2015 12:59:35 
Szpila 14 sierpnia ukradnie widowisko Huckowi.
 Autor komentarza: xionc
Data: 23-06-2015 13:08:43 
najbardziej sie Jennings wystraszyl...
 Autor komentarza: Callisto
Data: 23-06-2015 13:15:10 
@beagle
Data: 23-06-2015 12:54:07

"Szpila zasłórzył na te wszystkie pieniądze. On nie tylko nakrenca rynek polski ale i amerykański. Za rok czy dwa bendzie bardziej popularny niż Wilder, Jennings, Ruiz czy Arreola. Szpila bendzie gwiazdą formatu Mike Tysona - już teraz Szpila walczy jego niekąwęcjonalnym stylem peek a boo.

Wystarczy spojrzeć jak wszyscy rywale wychodzą przerarzeni do Szpili - czują taki naturalny fizjologiczny strach i widać panikę w ich oczach. Nawet Adamek słynoncy z mocnej psychiki zesrał się ze strachu na oficjalnym warzeniu. "

Napewno nie bedzie Szpilka bardziej popularny niz Wilder, ktory juz niedlugo po zdetronizowaniu Kliczki bedzie jeszcze bardzo bardzo dlugo zasiadal na tronie jako zufinikowany mistrz i postrach.
 Autor komentarza: baxx
Data: 23-06-2015 13:20:41 
@
"Haymon lepiej wyszedłby na tym jakby zainwestował w budkę z hot dogami."

Albo we franczyzę w Żabce :)
 Autor komentarza: beagle
Data: 23-06-2015 13:23:15 
Użytkownik beagle piszący z IP: 89.66.84.20 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: AdammK1991
Data: 23-06-2015 13:48:34 
z innej beczki

https://pbs.twimg.com/media/CILiYVcWgAArC9t.jpg

prawie jak AJ
 Autor komentarza: Callisto
Data: 23-06-2015 14:01:53 
@beagle
Data: 23-06-2015 13:23:15
"@Callisto

Wilder to szklany bumobijca, którego o mało nie znokałtował grubas i bum Molina. Povetkin zmiecie go z powieszchni ziemi, nie mówiąc już o Kliczce, ale Ty jesteś za głupi żeby to zrozumieć!"

Kolego skad te negatywne emocje w twym organizmie? Mozna bylo przeciez napisac to samo bez niepotrzebnych inwektyw i oskarzen. Jestem dobitnie zasmucony twa nieprofesjonalna postawa i mam nadzieje ze jednak sie zreflektujesz nad niepoprawnoscia swego komentarza.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 23-06-2015 14:23:41 
Patrząc realnie, to po odejściu Kliczki będą 3 albo 4 wakaty. Przy generalnie słabej HW Szpila ma szansę na któryś z nich przy odpowiednim prowadzeniu, tzn. np. eliminator z Seth Mitchell i o pas z Areolą :D
Poważnie mówię.
 Autor komentarza: baxx
Data: 23-06-2015 14:42:21 
Zgadzam się'
Chociaż szanuję Władka i chciałbym żeby odszedł w chwale, to jednak lepiej by było, gdyby na koniec został pokonany przez Joshuę. Inaczej będziemy mieć straszną patologię w tej wadze jak po odejściu Lennoxa.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 14:52:01 
Fury dostanie wpierdol ładny,, Ładnie chłop gruby..Będzie wolny jak keczup na tle Władzi..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 14:55:10 
Czyli Lucas Browne to marzenia i fantazje gita.. Będzie Aguilera..który nie walczył rok..
 Autor komentarza: rocky86
Data: 23-06-2015 15:11:06 
Browne, to dobry przeciwnik dla Szpilki. Jeden z niewielu z czołówki (szerokiej czołówki) w zasięgu Gita. Nie dziwne, że chce tej walki, Australijczyk jest wysoko notowany w rankingach, więc dobra relacja korzyści do ryzyka.

Jest jeszcze taki Chisora, którego też może obskoczyć nasz Git, Solis (chociaż nie wiem, czy tego ktoś jeszcze poważnie traktuje), może Arreola (ale ten już niesie ryzyko), czyli duzi, wolni zawodnicy, których Szpilka może obskoczyć i oszukać.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 15:21:59 
Browne chce Wildera..
 Autor komentarza: arpxp
Data: 23-06-2015 15:32:08 
Dobrze, że wreszcie ktoś zbanował tego trolla. Jestem ciekaw, czy rzeczywiście takie pieniądze są ładowane w Szpilkę, bo różnie to bywało ze słowem AW.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-06-2015 15:36:12 
arpxp
Jeśli to co mówi AW to prawda to pomysl, jaki ból dupy ma Włodarczyk
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 15:40:54 
Włodarczyk ma inne problemy na głowie,,prywatne.Ciekawe może z Adamkiem zawalczy Diablo w HW na Polsat Boxing Night PPV jak Tomek wygra z Saletą..
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 23-06-2015 15:47:12 
Nikt nie zapraszał by Szpili do USA..i nie inwestował w niego grubej kasy gdyby nie pokładał on jakich kolwiek nadziei na przyszłosc,,Szpila namiesza w wadze ciężkiej i to w najblizszych kilku latach..Jest twardy,cieżko pracuje,jest nieustępliwy,,i cholernie pracowity a do tego wszystkiego ma najlepszego trenera na swiecie,,Gdyby Ronnie Shields stwierdził ze Szpila jest drewniany to już dawno kazał by mu sie pakować i dać sobie spokój!!Wierze że schields zrobi z niego boksera i pozamyka mordy tutejszym krytyką,,co zesrali by się w gacie na sam widok szpilki a co dopiero mowic o powiedzeniu mu czegos prosto w oczy!!!!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 16:37:03 
Najlepszego trenera tu bym sie sprzeczał , ale napewno dobrego..Czy namiesza to pokaże walka z kims z top 20 w prime.. Jak narazie obije kelnerów i emetyrów. Niech walczy z Chisorą lub z Dimitrenko haha..
 Autor komentarza: Callisto
Data: 23-06-2015 16:37:30 
@dywizjon303

Popieram calkowicie az starch sie bac taki mrok of darkness, kocie ruchy i refleks niczym RJJ oraz sila i dynamika samego Mika Tysona, a do tego jeszcze HWDSP (Straz Pozarna) na 75% bowiem tylko Bog moze mi gasic mieszkanie!

Tylko nie rozumiem kolego tego ze 'schields zrobi z niego boksera i pozamyka mordy tutejszym krytyką'. Czy chodzi o to ze owa 'krytyką' Roni pozamyka te tutejsze mordy? Tylko 'krytyką' kogo konkretnie bo sie troszke pogubilem?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 16:46:03 
Mateusz Polski walczy wlasnie sie zaczęło polsat sport news ///
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 16:53:43 
1:1 po dwóch rundach 3 decydująca..
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-06-2015 16:53:59 
Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 23-06-2015 14:23:41
Patrząc realnie, to po odejściu Kliczki będą 3 albo 4 wakaty. Przy generalnie słabej HW Szpila ma szansę na któryś z nich przy odpowiednim prowadzeniu, tzn. np. eliminator z Seth Mitchell i o pas z Areolą :D
Poważnie mówię.


Walter to co piszesz to jest 100% racji. Gora dwa lata Kliczki i kazdy bedzie mial szanse na prestiżowe (obecnie) pasy.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-06-2015 16:56:14 
"Promotor zapewnia, że mocniejsi przeciwnicy z czasem przyjdą - być może już jesienią. Podkreśla, że na razie wprawdzie nie ma mowy o starciach z gingantami wagi ciężkiej, ale twierdzi, że dobrym sprawdzianem byłby dla Polaka na przykład Nagy Aguilera (19-9, 13 KO)."


I to ma byc sprawdzian ??? LoL ? Powaznie ? Juz teraz wiadomo ze Szpilman ta walke wygral. Sprawdzianem to byl Jennings czy Adamek a nie leszczyki pokroju Quezedy czy tego Agilery.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 23-06-2015 16:58:37 
POLSKI W PÓLFINALE ALE JAJA..Sędziowie pomogli..
 Autor komentarza: Waters
Data: 23-06-2015 17:16:13 
dywizjon303
Jest twardy,ciężko pracuje,jest nieustępliwy,,i cholernie pracowity a do tego wszystkiego ma najlepszego trenera na świecie,

To tak jak ja, no może poza tym trenerem. Tylko co z tego jak ważę 79 kg przy 183 cm wzrostu... ;-) W ciężkiej nie namieszam ;-)
 Autor komentarza: rafal3
Data: 23-06-2015 18:45:33 
Tych tekstow nie ma sensu brac na powaznie, Wasilewski jak zwykle kłamie, a Szpilka to jak wiadomo juz wczesniej wygadywal idiotyzmy ze stracil pol miliona zlotych na automatach jak 17 letnie dziecko

Al Haymon nie jest idiotą aby dawac Szpilce 100 tysiecy dolarow za walke z menelem Cobbem ktora nie byla nawet transmitowana przez zadna telewizje
20 tysiecy dolarow jak dostal to i tak dobrze
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-06-2015 18:46:27 
Autor komentarza: Waters
Data: 23-06-2015 17:16:13
dywizjon303
Jest twardy,ciężko pracuje,jest nieustępliwy,,i cholernie pracowity a do tego wszystkiego ma najlepszego trenera na świecie,

To tak jak ja, no może poza tym trenerem. Tylko co z tego jak ważę 79 kg przy 183 cm wzrostu... ;-) W ciężkiej nie namieszam ;-)


Mieszaj w krujzer ;-)
 Autor komentarza: Waters
Data: 23-06-2015 18:50:53 
krujzer tyż nie dla mnie. Jakbym się uparł to do 66 bym zszedł ;-)
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 23-06-2015 20:22:11 
Tylko nie rozumiem kolego tego ze 'schields zrobi z niego boksera i pozamyka mordy tutejszym krytyką'. Czy chodzi o to ze owa 'krytyką' Roni pozamyka te tutejsze mordy? Tylko 'krytyką' kogo konkretnie bo sie troszke pogubilem..

Widze ze jestes kolejnym tym co duzo szczeka,,a o boksie ma zerowe pojecie..kolejny twardy tylko przy komputerze,,i kolejny co w zyciu nie stał w ringu a uwaza sie za znawce boksu..dam ci rade nie rob z siebie blazna kolego bo to powazny portal
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 23-06-2015 22:01:13 
Więc kolegi oto moje zdanie. Oglądałem wczoraj pare walk szpinki i parę parkera.

Widziałem jak straszny Parker swoją siłą, agresją i fizycznością dominuje nad rywalami.
i widziałem jak szpilka pyka, i pyka i odskakuje i pyka.

I myślę że jak Parker stanie przed prawdziwym zawodnikiem to jedyne co będzie umiał to wyjść i dominować fizycznością i siłą. I dostanie takie wjeby że go mama nie pozna.

A Szpilka wyjdzie i będzie pykał, i pykał i odskakiwał i pykał.

Szpilka nie ma szczeny i umiejętności naszego TBE Goorala, ani fizyczności Wacha.
To taki chłopak, trochę kluskowaty, trochę pokraczny ale mimo wszystko te jego wady w wielu walkach okoażą się zaletami.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 23-06-2015 23:43:34 
@kapitanbomba
Za dużo u Ciebie emocji i płaczów
Nic takiego nie bedzie co napisales
Szpilka zostal brutalnie zdominowany przez jenningsa i ledwie wygral z McCline

Jedynie płaczliwi zakompleksieni ludzie uwierzą ze Ameryka nagle wszystko zmieni
Wyjdzie do realnego ciezkiej NIE STAREGO I NIE GRUBEGO JAK BEKA, zawodnika czolowki, i dostanie wpierdol jakich malo bo jest zdecydowanie za mały
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 24-06-2015 00:15:54 
Fakt, że Szpilka przyciągnie polskich kibiców, ale nie ma ich chyba w USA aż tylu, żeby Szpilce płacić aż tyle.
Oczywiście w ten jego wielki potencjał nie wierzę, bo go po prostu nie ma.

Pewnie dadzą Szpilkę w końcu na jakiegoś Wildera i tyle - po prostu ładnie go sprzedadzą.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 24-06-2015 00:21:27 
dywizjon303 Data: 23-06-2015 15:47:12
Nikt nie zapraszał by Szpili do USA..i nie inwestował w niego grubej kasy gdyby nie pokładał on jakich kolwiek nadziei na przyszłosc,,Szpila namiesza w wadze ciężkiej i to w najblizszych kilku latach..Jest twardy,cieżko pracuje,jest nieustępliwy,,i cholernie pracowity a do tego wszystkiego ma najlepszego trenera na swiecie,,Gdyby Ronnie Shields stwierdził ze Szpila jest drewniany to już dawno kazał by mu sie pakować i dać sobie spokój!!Wierze że schields zrobi z niego boksera i pozamyka mordy tutejszym krytyką,,co zesrali by się w gacie na sam widok szpilki a co dopiero mowic o powiedzeniu mu czegos prosto w oczy!!!!
*
*
Tak tak, bo Shields to taki cudotwórca, że...
już pod jego okiem Szpilka urósł parę centymetrów :-)

Człowieku, Szpilka mistrzem nigdy nie będzie, bo nie ma do tego wystarczającego talentu, ani predyspozycji.
A z takimi teksteami, to proponuję udać się do gimbazy na RP- tam będziesz ich ulubieńcem.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 24-06-2015 00:46:03 
Autor komentarza: lRollinsl
Data: 24-06-2015 00:21:27
Szpilka mistrzem nigdy nie będzie, bo nie ma do tego wystarczającego talentu, ani predyspozycji.


Z jednej strony całkowicie sie z toba zgadzam. Z drugiej pamietaj jednak ze w dzisiejszej ciezkiej nie potrzeba za wiele tego co napisales xD Jedyną przeszkodą jest Wład okupujący pasy ktore zostawi w przeciagu dwoch najblizszych lat a wtedy ... ? :) Chyba wiesz co bedzie. Zabraknie pretendentów do obsady az 3 pasów naraz hehe (a moze i 4 jak ubity zostanie wczesniej bumobij)
 Autor komentarza: rafal3
Data: 24-06-2015 06:56:21 
Zabraknie pretendentow?
Joshua, Parker, Charles Martin, Jennings, Glazkow, Powietkin, Fury, Wilder, Pulew, Takam, Breazeale
Kazdy z tych gosci bedzie chcial miec pas
A z ktorym z nich Szpilka ma realne szanse? Widze szanse tylko z Takamem, bo ten jest gruby jak wieprz, wazy 120 kg i jesli juz z kims mialby wygrac to z nim obskakując go, w co i tak nie wierzę oczywiscie.
No ale z pozostalymi szans nie ma praktycznie zadnych, bo to nie dziadki, to mlodzi glodni silni zwrotni bokserzy, naturalni ciezcy
A z takimi Szpilka ma szanse takie jak z Jenningsem, czyli mizerne
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 24-06-2015 11:31:46 
No właśnie "rafaltheo" już za mnie odpowiedział.
Pretendentów nie zabraknie.
Sam Fury, czy Powietkin mogą rządzić, a jeszcze przecież dochodzi paru innych (wymienionych), z którymi Artur raczej by nie istniał.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 24-06-2015 12:50:27 
Ale nie zapominajcie ze naraz nie beda w stanie zaboksowac o wszystkie pasy i tu otwiera sie szansa dla ASZ. Artek majac pas moze go potem i rok pokisic obijajac sobie bumów jak DW w tzw "dobrowolnych". Troche farta i kunsztu promotorskiego (czytaj lawirowania) i pas moze trafic do PL mimo ze ASZ jest potencjalnie duzo gorszy od Andrew czy Górala z najlepszych lat.

Sytuacja hipotetyczna za np. rok Wlad konczy kariere i np. :

- obija wczesniej dotkliwie Fury'ego (ten potrzebuje czasu na regeneracje po walce o tytuł)
- Jennings walczy z Wilderem o WBC
- Joshua z Głazkowem o WBO
- Pulew z Powietkinem o IBF
- (któryś z wymienionych moze byc tez przeciez kontuzjowany w tym czasie)

Zostaja np Martin, Breazale, Takam i wysoko notowany Szpilka o wakat np WBA. To moze byc realne. Jestem ciekaw jak rozwinie sie sytuacja po abdykacji Włada. Czy Powietkin lub AJ beda w stanie zunifikowac wszystkie pasy w jakims czasie.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 24-06-2015 13:59:56 
Ja bym zobaczył Szpilkę z Perezem i myślę, że nie byłaby to łatwa przeprawa, nawet biorąc fakt, że Kubańczyk się już skończył praktycznie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.