LENNOX LEWIS NIE DAJE SZANS FURY'EMU W STARCIU Z KLICZKĄ

Czy Tyson Fury (24-0, 18 KO) nawiąże do wspaniałych tradycji i pójdzie śladem legendarnego Lennoxa Lewisa? Sam Lewis nie widzi na chwilę obecną szans swojego rodaka w konfrontacji z Władimirem Kliczką (64-3, 53 KO) i doradza młodszemu krajanowi, by póki co spotkał się z kimś przypominającym gabarytami i stylem Ukraińca.

Fury jest oficjalnym pretendentem z ramienia federacji WBO. O jego starciu z Władimirem mówi się w kontekście jesieni i jednego ze stadionów piłkarskich.

- Nie wydaje mi się, żeby Tyson miał szansę pokonać Kliczkę. Nigdy dotąd nie boksował z zawodnikiem takiego kalibru. Nie widzę go dobrze radzącego sobie w takim pojedynku. By rywalizować z Kliczką trzeba najpierw walczyć z wysokim i dobrym przeciwnikiem, a Fury tego nie zrobił - uważa Lewis.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sexo
Data: 16-06-2015 03:41:21 
A kto normalny daje jakies szanse Fury'emu :D lol


Lenox Lewis : By rywalizować z Kliczką trzeba najpierw walczyć z wysokim i dobrym przeciwnikiem, a Fury tego nie zrobił - uważa Lewis


zawsze tak uwazalem i dobrze bedzie wygladac zestawienie Fury vs Viking Wach na Wembley,Fury teraz nie tylko nie ma zadnych szans z Kliczka ale po prostu nie zasluguje na taka walke(tego boksera to chyba mogl by Golovkin znokautowac lol)to tylko pokzuje jak smiesznie slaba jest dzis waga ciezka.
Viking Wach ciezko go znokaltuje
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 16-06-2015 07:02:15 
Lenox ,kiedys mowil ,ze Szpilka to prsyszly mistrz swiata
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 16-06-2015 07:21:26 
zeitgeistData: 16-06-2015 07:02:15

Tak LL "podeszedł" do Artura i udzielił mu kilku wskazówek. Niestety, Szpila ich nie usłyszał bo "odeszedł"...

https://www.youtube.com/watch?v=JDVZPlWsfv8
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 16-06-2015 07:51:42 
sexo

Ja tam prędzej potrafię sobie wyobrazić wygrana Tysona z Wladimirem, niż Mariusza z Tysonem ;d

Ludzie, Wladimir to nie jest niezniszczalny Vitali. Wladimir z lat świetności nie znokautowałby tak szybko Puleva, ponieważ wolałby się z nim pobawić przez 10 rund, a ten znokautował go jak najszybciej, nie dla efektowności, a dla zmniejszenia ryzyka do minimum. Walka z Jenningsem? Uwielbiam Bryanta, jest mocny fizycznie i walczy mądrze, ale to nie jest żaden geniusz. A co się okazało? Że dawał rade trafić Władimira pojedynczymi i to dość sygnalizowanymi ciosami. Gdyby facet uczył się boksu od małego i atakował seriami, nastawił się na bardziej konsekwentne obijanie korpusu, to mógłby wygrać, a przypominam, że nikim wybitnym on nie jest. Zmierzam do tego, że Władek nie jest co raz lepszy, jest raczej na odwrót. Jeśli nie Fury, to Wilder go znokautuje (oczywiście, jeśli Povietkin nie pokrzyżuje mu planów :)
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 16-06-2015 09:17:34 
Odnoszę wrażenie, że ulubionym zajęciem Lennoxa na emeryturze jest publiczne zbłaźnienie się co jakiś czas wygadywanymi durnotami.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 16-06-2015 10:38:06 
@lRollinsl
Cholerka,troszkę tak se głupiutko gada,no...ale Wiesz on chce być dżentelmenem...;-)
Chociaż wiemy ,że tak nie jest,ale kurcze,to jest w końcu,no był super - championem,ale nerwy nawet jemu puszczały...;-)
Np. to hehe...https://youtu.be/GY5ABkVe3W0?t=51
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 16-06-2015 10:42:02 
Zniszczyli studio i...wyszło to co miało wyjść u wojowników...:-D

P.S. Z tym zniszczeniem studia przesadziłem oczywiscie,tylko stół rozdziewiczyli...:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 16-06-2015 10:45:27 
Szczerze mówiąc Lennox był mega -dobry,a tym bardziej przy Władku do był super fajny gostek.

Teraz jest po prostu uprzejmy i dlatego powiedział Arturowi,to co powiedział...;-)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 16-06-2015 12:45:05 
Fury zostanie zniszczony przez Kliczke !
 Autor komentarza: Koment
Data: 16-06-2015 13:38:30 
Tyson Fury - Mariusz Wach, zobaczymy czy Mariusz dalej ma taką silną szczekę ;)
 Autor komentarza: matd
Data: 16-06-2015 13:47:13 
Moj absolutny ,,number one ,, ..Szkoda ,ze caly czas jest tak troche niedoceniany.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 16-06-2015 15:35:50 
LENNOX LEWIS NIE DAJE SZANS FURY'EMU W STARCIU Z KLICZKĄ a kto mu daje chyba tylko blacknort i milan haha
 Autor komentarza: DandD
Data: 16-06-2015 15:56:05 
nie zgadzam sie z LL tym razem i nie wierze ze Fury w walce z Kliczko pozwoli sobie na nonszalncje z walki z Cunnem , jesli do walki dojdzie postawie na Tysona i czym wiecej analizuje ta walke tym bardizje utwierdzam sie w swoim przekonaniu
 Autor komentarza: kabanos
Data: 16-06-2015 16:14:35 
mowilem ze milan
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 16-06-2015 16:27:21 
"A kto normalny daje jakies szanse Fury'emu :D lol"

A kto"normalny"przekresla zwodnika z waga 250 funtow ;)


"Nie wydaje mi się, żeby Tyson miał szansę pokonać Kliczkę. Nigdy dotąd nie boksował z zawodnikiem takiego kalibru." fakt

Odwracajac pytanie kiedy Kliczko spotkal takie "monstrum " a przeciez wiemy doskonale ze Fury to nie tylko gabaryty. Z calym szacunkiem do tytana pracy Jeninngs gdzie jego technika a gdzie Fury. Mimo swoich ograniczen w ofensywie Bryant "wkladal" w zwarciu calkiem sporo .Zaryzykuje "gdyby" Jennings operowal przednia reka .... . Kliczko dopada wiek .Ile pozostalo glodu do boksu? tego tez nie wiemy. pierdolenie o ojcach bijacych mocniej do mnie nie trafia ,trafia do mnie spadek testosteronu u meszczyzn po 3o roku zycia. Moge przyjac ze unifikacja z Wilder to byc moze jakis dodatkowy bodziec by jeszcze sie chcialo , pytanie kiedy kliczko boksowal z 2 kozakami pod rzad zaraz zaraz kiedy on tak naprawde boksowal ;)
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 16-06-2015 16:37:52 
meszczyzn hahah mistrz
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 16-06-2015 16:38:02 
meszczyzn hahah mistrz
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 16-06-2015 16:38:51 
mam sporo sympatii do LL, ale nie zgadzam się z nim. Uważam, że Fury mimo swojego dosyć mało estetycznego stylu walki ma umiejętności by spokojnie pokonać Włada. Wiem. Niektórym jest w to trudno uwierzyć, bo przecież Wład dotychczas wręcz deklasował przeciwników.

Nie wiem kto wygra walkę Fury vs Wład, ale uważam, że wynik tej walki będzie zależał przede wszystkim od tego jak zawalczy Fury. Nie sądzę, aby Wład był w stanie nauczyć się czegoś nowego, a uważam, że żeby pokonać Furego Wład będzie musiał wiele elementów swego stylu zmodyfikować.
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 16-06-2015 16:38:53 
server ?
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 16-06-2015 17:00:59 
Fury cwaniak pyskacz ale niezły fighter może na początku sprawić jakiejś tam lekie lub większe problemy Władimirowi ale zgadzam się z Lenoxem Fury nie walaczył z nikim choc troche zbliżonym wzrostem i umiejętnościach do Kliczki zresztą kogoś takiego bardzo trudno oprócz Wildera który ma podobny wzrost i mocny noiktujący cios to nie ma kto ma taki wzrost dynamikę i petrde nokutujacy cios z obu rok nie Sądze a wrecz bardzo mało prawdpodobne że Wilder zgodził by się springpartnerem Furego.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 16-06-2015 17:01:11 
@Yeahsure
Twój cytat:"...zaraz zaraz kiedy on tak naprawde boksowal ;)..."


Szedł jak burza do walki z Puritty.
Miał wtedy rekord 24-0-0,22KO i zapędy na walkę o mistrzostwo świata.

Wtedy jeszcze nie klinczował,dlatego przegrywał.
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 16-06-2015 17:16:07 
: LennoxLewisLion

dzieki za przypomnienie ;)
w sumie to zgryzliwie to napisalem nie umniejszam mistrzowi zwykle po ludzku go kurwa nielubie
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 16-06-2015 17:59:44 
No,a ja nie lubię jego nachalnego klinczowania.
Co do chłopa to się nie wypowiadam,bo go osobiście nie znam...;-)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 16-06-2015 20:20:21 
jeszcze parę groszy ode mnie

Fury może spokojnie wygrać z Kliczką. Polecam obejrzeć właśnie walkę Fury vs Cunningham. Wiem. Fury zaliczył tam knockdown, ale przez zdecydowanie większy czas walki bardzo sprawnie trzymał Amerykanina na dystans. Mimo, że Cunn ma dłuższy zasięg rąk niż Wład i przyzwoitą szybkość rąk nie był w stanie dotrzeć z tymi ciosami do twarzy Furego, a robił co mógł by tego dokonać. Skoro szybkie ciosy proste zawodnika, który ma większy zasięg rąk od Włada nie dochodziły do twarzy Furego to prawdopodobnie sam Wład również będzie miał z tym problem. Na pewno odejdą takie akcje ze strony Ukraińca, jak uwieszanie się. Poza tym klinczowanie Furego też nie będzie łatwą sprawą. Lewy sierpowy, który tak świetnie działał na Pulewa przy zasięgu rąk Anglika może być również trudny do wprowadzenia w życie. W tej walce będzie sporo znaków zapytania. Oczywiście Wład ma świetną pracę nóg, świetną kontrolę dystansu, co ułatwi mu wykonywanie pewnych akcji, ale to przy umiejętnościach Furego i tak będzie trudne do wprowadzenia w życie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.