TEAM FURY: WALKA Z KLICZKĄ PRAWDOPODOBNIE W PAŹDZIERNIKU

Menedżer Tysona Fury'ego (24-0, 18 KO) zdradził, że walka o mistrzostwo wagi ciężkiej z Władimirem Kliczką (64-3, 53 KO), dla którego Brytyjczyk jest od jakiegoś czasu obowiązkowym pretendentem, odbędzie się prawdopodobnie w październiku.

- Obecnie czekamy na przetarg, nic na razie nie zostało ustalone. Ostatnio słyszałem doniesienia, jakoby walka miała się odbyć na stadionie Chelsea, ale nie mam pojęcia, skąd ktoś czerpie takie informacje. Mi nic o tym nie wiadomo, nic nie wie też menedżer Kliczki Bernd Boente. WBA zarządziła, że walka musi się odbyć przed 24 października, ale nie wyznaczyła jeszcze daty rpzetargu. Fakt, że pojedynek do tej pory nie został zakontraktowany, oznacza, że dojdzie do niego prawdopodobnie właśnie w październiku. A odbędzie się tam, gdzie będzie miał największy sens ekonomiczny. Rezerwacja obiektów w Wielkiej Brytanii jest w tym okresie trudna ze względu na Puchar Świata w rugby - powiedział Mick Hennessy.

Sam Kliczko podkreślał ostatnio, że nie ma problemu z walką na terenie pretendenta i chętnie wybierze się na Wyspy. Jeżeli rzeczywiście nie uda się tam zarezerwować odpowiedniej hali bądź stadionu, pięściarze zmierzą się prawdopodobnie w Niemczech.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: basu00
Data: 13-06-2015 11:26:45 
Myślę że to dużo groźniejsze zawodnik niż np.Wach, ciekawa walka dwóch olbrzymów
 Autor komentarza: basu00
Data: 13-06-2015 11:26:56 
Myślę że to dużo groźniejsze zawodnik niż np.Wach, ciekawa walka dwóch olbrzymów
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 11:27:02 
Kliczko prawdziwy mistrz. Po kolei czyści czołówkę pretendentów: Powietkin, Pulev, Jennings a teraz Fury. Nie to co pompowany na bumach Wilder.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 11:29:52 
Autor komentarza: basu00
Data: 13-06-2015 11:26:56
Myślę że to dużo groźniejsze zawodnik niż np.Wach, ciekawa walka dwóch olbrzymów


Oby tylko Fura nie był tak pasywny i zachowawczy jak z Chisorą co przy dyszlu kliczkowym byloby kołysanką do snu. Niektórzy tu by chcieli zobaczyć Fure mega agresywnego, narzucającego presję, dynamicznego ale czy on to wogole potrafi ? Rywal nie z czapy.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 11:41:10 
KapralWiaderny
Oczywiście, że Fury potrafi być agresywny. Nie wiem skąd Ci przyszła do głowy teoria, że on walczy nudno, zachowawczo.
Z takim Chisorą Fury miał lekką przeprawę. Można powiedzieć, że się nim bawił, a na pewno go oszczędzał.
Podobnie rzecz się miała z Hammerem.

Fury bardzo często jest przecież agresywny, i jest wtedy bardzo niebezpieczny.

Jak mówiłem, stawiałbym na niego w starciu z Kliczką.

No i obawiam się przede wszystkim, żeby do tej walki doszło. Żeby doszło w ustalonym terminie.
 Autor komentarza: BoxingCavalier
Data: 13-06-2015 11:44:25 
http://www.dailymotion.com/video/x2ts7tx_artur-szpilka-vs-manuel-quezada-12-06-2015_sport

Cała walka Szpilki.



Rollins, masz może link do streamu dzisiejszej gali w Avon - Lee Haskinsa?
 Autor komentarza: DandD
Data: 13-06-2015 11:48:00 
zupełnie poważnie wierze ze Fury mzoe pokonac Włada , jego jabs naparwde waża , ta lekkośc na nogach zmiany pozycji i gabryty beda dla Władki mega wyzwaniem , niestety obawiam sie ze Wladka bedzie chciała uniknac Furyego a Widler Saszy i moga zrobic walke unfikacyjna
jesli Wład wyjdzie do tysona i wygra uczciwie to bede w lekkim szoku
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 12:04:45 
Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 11:41:10
KapralWiaderny
Oczywiście, że Fury potrafi być agresywny. Nie wiem skąd Ci przyszła do głowy teoria, że on walczy nudno, zachowawczo.


To co napisalem nie wzielo sie znikąd. Obejrzyj walke z Chisorą, emocje jak na rybach. Publicznosc od połowy pojedynku wygwizdała słusznie obu.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 12:07:27 
Autor komentarza: BoxingCavalier
Data: 13-06-2015 11:44:25
http://www.dailymotion.com/video/x2ts7tx_artur-szpilka-vs-manuel-quezada-12-06-2015_sport

Cała walka Szpilki.



Żal mi ludzi którzy wydali kasę na taką szmirę. To bylo jak jakis sparing z zardzewiałym workiem treningowym. Są Arreola czy Cunningham to dali przeciwnika w stylu bumów wilder'owych.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 12:12:14 
BoxingCavalier Data: 13-06-2015 11:44:25
...
Rollins, masz może link do streamu dzisiejszej gali w Avon - Lee Haskinsa?
*
*
Pytałeś o to.
Podałem tu: http://www.bokser.org/content/2015/06/13/053847/index.jsp
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 12:16:33 
KapralWiaderny Data: 13-06-2015 12:04:45
To co napisalem nie wzielo sie znikąd. Obejrzyj walke z Chisorą, emocje jak na rybach. Publicznosc od połowy pojedynku wygwizdała słusznie obu.
*
*
No to przecież Ci odpowiadam, że Fury tam się bawił.
Co, miał wyjść i zatłuc nieprzygotowanego, bezradnego Chisorę?
Fury pewnie też myślał,że przeciwnik postawi trudniejsze warunki.

Poza tym co mu da jak szybko skończy? Może chciał poćwiczyć pewne elementy itd.

Jakby się bokserzy przejmowali opinią debilowatej, żądnej krwi i ofiar gawiedzi, to by dopiero był problem.
Ch. z nimi
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 12:19:52 
A że Chisora się nie przygotował, to nie Fury'ego wina.

Poza tym mówisz z takim przekonaniem, że publiczność wygwizdała obu. Wątpię. Raczej chodziło im o Chisorę.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 13:00:25 
Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 12:19:52
A że Chisora się nie przygotował, to nie Fury'ego wina.
Poza tym mówisz z takim przekonaniem, że publiczność wygwizdała obu. Wątpię. Raczej chodziło im o Chisorę.


Akurat mieszkam w UK i jestem abonentem całego pakietu SKY wiec oglądałem takze tzw post fight, z tego co pamietam "zaczepieni" kibice byli bardzo zawiedzeni postawą obu aktorów :/ Nie wiem na ile Fury "ćwiczył" sobie ale fakt faktem zrobił niewiele. W takiej formie z Kliczką szans nie ma najmniejszych.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-06-2015 13:01:35 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 11:27:02
Kliczko prawdziwy mistrz. Po kolei czyści czołówkę pretendentów: Powietkin, Pulev, Jennings a teraz Fury. Nie to co pompowany na bumach Wilder.

*
*

Dobre, Kosomir prawdziwy mistrz:DD
Stary jesteś hipokrytą, narzekasz na Wildera że wziął sobie bardzo łatwa pierwszą obronę, a co robił KoksoWład? Walczył z: Pianetą, Wachem i Mormeckiem.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-06-2015 13:16:45 
Co do Johnsona to bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Facet ma świetną pracę nóg, przyzwoitą obronę i serce do walki. Widac było, że nie przyjechał po wyplate tylko po zwycięstwo. Życzę jak najlepiej w przyszlości, ale niestety w LHW będzie niezmiernie ciężko Mu coś wiekszego osiągnąc.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-06-2015 13:17:27 
* UP
Cholera, nie wpisałem postu pod tym tematem co trzeba...
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 13:18:56 
KapralWiaderny Data: 13-06-2015 13:00:25
...
Akurat mieszkam w UK i jestem abonentem całego pakietu SKY wiec oglądałem takze tzw post fight, z tego co pamietam "zaczepieni" kibice byli bardzo zawiedzeni postawą obu aktorów :/ Nie wiem na ile Fury "ćwiczył" sobie ale fakt faktem zrobił niewiele. W takiej formie z Kliczką szans nie ma najmniejszych.
*
*
Nie rozumiem Ciebie, nie rozumiem takiego nastawienia.
Co niby kurwa miał zrobić Fury? Stłuc, zakończyć w pierwszej rundzie wraka Chisroę, żeby kibice byli zadowoleni?
Zrobił niewiele?
Zrobił tyle, ile musiał, czyli pobawił się Chisorą, oszczędzając go, dając mu szansę, żeby sam powiedział kiedy ma dość.
Ja wiem, że sporo ludzie chciałoby widzieć egzekucję w ringu. Najlepiej z łbem lecącym w trybuny, z krwią bryzgającą na wszystkich, i żeby kawałki biednego Chisory, rozpieprzone wszędzie, drgały jeszcze długo w ostatnich konwulsjach.
Mnie taki coś nie kręci.
A opinię o takich ludziach też mam wyrobioną.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 13:20:45 
Trudno w ogóle powiedzieć w jakiej Fury był formie. Z całą pewnością pokazał tylko mały procent swoich możliwości.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 13:24:01 
Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-06-2015 13:01:35
narzekasz na Wildera że wziął sobie bardzo łatwa pierwszą obronę, a co robił KoksoWład? Walczył z: Pianetą, Wachem i Mormeckiem.




Przy okazji czyszcząc całą czołówkę pretendentów :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 13:25:36 
Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 13:20:45
Trudno w ogóle powiedzieć w jakiej Fury był formie. Z całą pewnością pokazał tylko mały procent swoich możliwości.


A kiedy pokazał ten większy ? Bo chyba nie wtedy gdy całował dechy z wacianym Cunninghamem ;)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-06-2015 13:42:30 
Fury padnie jak rażony piorunem po jakimś prawy Włada, albo lewym sierpie.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-06-2015 13:45:45 
KapralWiaderny

Unikając przy okazji jak ognia testów antydopingowych i klinczując 300 razy na walke z sensownymi przeciwnikami(Powietkin, Jennings);]
Wilder jest mistrzem od stycznia, a musiał najpierw leczyc kontuzję dłoni. Nie ma sie póki co czepiac faceta. Jego obrony bedzie można oceniac po najwcześniej roku.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 13:50:14 
KapralWiaderny Data: 13-06-2015 13:25:36
Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 13:20:45
Trudno w ogóle powiedzieć w jakiej Fury był formie. Z całą pewnością pokazał tylko mały procent swoich możliwości.


A kiedy pokazał ten większy ? Bo chyba nie wtedy gdy całował dechy z wacianym Cunninghamem ;)
*
*
Jak do tej pory, w każdej walce pokazał tyle, ile było potrzeba.
Jak do tej pory nie miał przeciwnika, z którym musiałby pokazać większy.

Może z Hayem pokazałby coś więcej, gdyby ten nie zrobić z siebie kompletnego kretyna i szmaty
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 13-06-2015 13:50:39 
* nie zrobił
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-06-2015 14:05:18 
http://gfycat.com/CelebratedConcreteBison

Widzieliście ten zajstep Furego ? Tyson jak na swoje gabaryty naprawdę rusza się wybornie. A w połdystansie już teraz jest 100 razy lepszy od Władka.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-06-2015 14:23:54 
un4given

Dokładnie, Tyson może i jest przygłupawy, ale jako bokser jest mocno niedoceniany. Jak najbardziej może nawiązac walkę i Władkiem.
 Autor komentarza: BMWm5
Data: 13-06-2015 14:40:13 
Nie potrafię oprzeć się wrażeniu że Władek zniszczy Tysona i walka z nim będzie zdecydowanie łatwiejsza niż z Jenningsem. Może jakoś źle na to wszystko patrzę i źle czytam, ale kiedy przypomnę sobie dechy jak Cunn zafundował Furemu to nie widzę go na pełnym dystansie z, bądź-co-bądź dominatorem.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: BMWm5
Data: 13-06-2015 15:02:30 
Z tego też powodu śmieszne wydają mi się przypuszczenia niektórych - że Władek "unika" Furego. Unika to się GGG i Rigo :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 13-06-2015 19:49:01 
większość walk Włada było łatwych do przewidzenia. On już ze względu na swoje gabaryty, motorykę ma ogromną przewagę nad przytłaczającą większością zawodników wagi ciężkiej. W przypadku walki z Furym wiele atutów Włada zostanie zniwelowanych. Fury ma nie tylko gabaryty, ale i umiejętności, dzięki którym spokojnie mógłby pokonać Władimira. Pytanie, czy Fury będzie umiał zrobić z tego użytek.
 Autor komentarza: BMWm5
Data: 13-06-2015 20:11:52 
Wiele atutów - miałbyś rację gdyby Tyson miał ich więcej. W mojej opinii to tylko tyle co góruje nad Władkiem fizycznie. Jest słabszy, nie walczy tak zachowawczo jak Władek, i w mojej opinii jest gorzej boksersko wyszkolony. Na prawdę mam wrażenie że Tyson nic tu nie zmieni, tylko tyle że da Władzi kolejne nazwisko do rekordu. Czekam za to na Wildera, na rewanż z Powietkinem, no i może coś Haye w końcu postanowi. Joshua i Parker to melodia przyszłości.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 13-06-2015 22:11:40 
TEAM FURY: WPIERDOL Z KLICZKĄ PRAWDOPODOBNIE W PAŹDZIERNIKU


kapral ty strasznie meczybula sie zrobiles, wilder dopiero zdobyl pas
szpilka jest 2miechy tam, wiec te walki to taka proba na zywym organizmie czy sie czegos nauczyl,
a widac bylo ze tak
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-06-2015 22:39:55 
maniek bo za dużo bumobicia w zawodowym boksie ostatnio !
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.