KHAN-ALGIERI: STATYSTYKI CIOSÓW

Tylko o dziewiętnaście ciosów więcej zadał Amir Khan (31-3, 19 KO) w konfrontacji z Chrisem Algierim (20-2, 8 KO). Anglik był za to skuteczniejszy, szczególnie w drugiej połowie pojedynku i zdołał przekonać sędziów, że to on bardziej zasłużył na zwycięstwo. Punktowi ocenili walkę 117-111 i dwa razy po 115-113.

Zobacz też: KHAN WYPUNKTOWAŁ ALGIERIEGO

Wszystkie ciosy:

Khan - 218 z 609 (36%)
Algieri - 199 z 703 (28%)

Ciosy proste przednią ręką:

Khan - 64 z 276 (23%)
Algieri - 54 z 270 (20%)

Ciosy mocne:

Khan - 154 z 333 (46%)
Algieri - 145 z 433 (33%)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tapir
Data: 30-05-2015 10:26:13 
154 ciosy mocne Khana? Ciekawe.
 Autor komentarza: CELko
Data: 30-05-2015 10:42:51 
Fajne zdjęcia obaj na nich mają ,,mordy nie w tamburyn" jak to kiedyś Rysio z Klanu mawiał.Statystyki wyrównane teraz pytanie jak to się rozkładało na rundy..Ma ktoś coś dokładniejszego?
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-05-2015 10:43:09 
Biedny będzie Floyd jak spotka się z Arabem w ringu. Amir go wypunktuje bez przeszkód.
 Autor komentarza: tapir
Data: 30-05-2015 10:48:13 
BlancNort
Khan to nie jest Arab.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 30-05-2015 10:51:38 
Na compubox i ich 'statystyki' w ogole nie nalezy zwracac uwagi
Chyba nie trzeba przypominac ich ostatnie 'analizy' z ktorych wyszlo ze Mayweather trafil 130 ciosow a Pacquiao 80 xD
Obejrzalem na slow motion kazda runde szczegolowo punktujac- 57 do 50 dla Mayweathera w trafionych ciosach na cala walke. 130 to jakis istny freak show

Compubox dziala tak ze siedzi dwoch czy trzech bananów odciagnietych od gier playstation i klika gdy wydaje im sie ze cios siadł
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-05-2015 11:22:27 
CELko Data: 30-05-2015 10:42:51
Fajne zdjęcia obaj na nich mają ,,mordy nie w tamburyn" jak to kiedyś Rysio z Klanu mawiał.Statystyki wyrównane teraz pytanie jak to się rozkładało na rundy..Ma ktoś coś dokładniejszego?
*
*
No, zdjęcia zajebiste :-)
 Autor komentarza: matd
Data: 30-05-2015 12:03:47 
No i szok,ze Algieri tak sie postawil.Nie mam najmniejszych watpliwosci.Khan z Mayweatherem dostaje do jednej bramki.Amir by nie wytrzymal rowniez na dzien dzisiejszy naporow ,troche juz spalonego Pacquiao.Predzej tak uwazalem,a teraz mi sie to potwierdza.Nie da szans Mayweather Amirowi.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-05-2015 12:16:59 
Wcale bym nie był przekonany, czy Mayweather wypadłby z Algierim lepiej.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-05-2015 12:34:29 
No i bylo jak pisałem, Algierii stawił solidny opor Khanowi. Chris byl mocno niedoszacowany po walce z Pacmanem i ciągnie sie za nim ten obraz, tak samo bylo Clottey'em, podobnie z Riosem. To tez pokazuje roznice klas miedzy dwojka Pac i Floyd, a pozostalymi. Wychodzi Clottey do Pacmana i Filipińczyk robi z niego worek. Ten sam facet daje równą walke z Cotto. Wychodzi Chris do Ruslana, czy Khana i daje bardzo równe walki, a z Mannym jest obijany, jak amator. Rios daje świetne wojny a pozniej dewastuje Alvarado a z Mannym jest obijany i zupełnie bezradny.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-05-2015 12:43:16 
Z tą różnicą klas, to bym się wstrzymał.
Nie wiadomo jak wypadłby np Manny z takim wielkim Kellem Brookiem np. Podobnie rzecz się ma Floyda.
A i z Amirem nie wiadomo, bo przecież żaden z nich z nim nie walczył.

O Keithie Thurmanie nawet nie wspominam, bo wg mnie urządziłby i jednemu, i drugiemu rzeź w ringu.
Z Thurmanem i Pacquiao, i Mayweather zakończyliby przed czasem, myślę. Oczywiście oni na glebie.
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-05-2015 12:43:21 
Meyweather robi Kahna do zera oczywiście jeżeli Kahn wygladałby tak jak w walce z Algerim....

Pacman robi Kahna przed czasem....

Amir dalej ma dziurawą obrone jak ser szwajcarski i na te prawe na szczęke musi uważać...Taki Pacman go kładzie do snu...

W walce Algerim z Kahnem Algeri na duzo pozwalał Floyd juz by na to nie pozwolił Amirowi....

Podobno Pacman miał być najgroźniejszy w ringu dla Floyda a wyglądał przy nim jak dziecko...
Tak samo będzie z Kahnem...
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-05-2015 12:45:31 
rocky86..

Racja...

Floyd i Pacman są nad pozostałymi o klase wyżej....Oni grają w innej lidze...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 30-05-2015 13:04:57 
Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-05-2015 10:43:09
Biedny będzie Floyd jak spotka się z Arabem w ringu. Amir go wypunktuje bez przeszkód.

chyba powinienes dostac kolejnego bana za trolling.
Bez przeszkod? Przeszkoda byl dla niego Algieri ktory lubi przyjac, a FMJ nie lubi przyjmowac.
Wygral ledwo co ten pakistan
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 30-05-2015 13:30:00 
Wcale ten Algieri nie tak słaby a nawet średni niezły zawodnik postawił sie pakistańczykowi.
Myśle ze jedyny co się może postawić Flyodowi jest Thuram.
Kahn jest słabszy nie tylko od Floyoda ale PAcmana
nie ch zawalczy rewanż Z Dany Garcią już raz dostał od niego ko
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 30-05-2015 13:54:57 
Amir Khan jest największym zagrożeniem dla Floyda Mayweathera.Pozostali jak ulał pasują stylem walki.Z Amirem będzie duzy problem wygrać.Jeżeli Mayweather chce udowodnić światu że jest najlepszy, musi pokazać i udowodnić to z Amirem Khanem!
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-05-2015 15:03:45 
Amir pokona Floyda 115-113. Żeby wypunktować Floyda trzeba mieć uniki rotacyjne i być jak znikający punkt, czyli wypisz-wymaluj Amir.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-05-2015 15:51:36 
@trucker

"Podobno Pacman miał być najgroźniejszy w ringu dla Floyda a wyglądał przy nim jak dziecko..."


Zupełnie się z tym stwierdzeniem nie zgadzam. Floyd wygrał zasłużenie walkę, ale rundy wygrywał minimalnie. Jesli chodzi o wyraźnie wygrane rundy, to można dać 3 rundy dla Floyda i 2 rundy dla Pacmana. Pozostałe 7 rund było wyrównane i o zwycięstwie w danej rundzie decydowały drobne detale. Floyd wygrał większość z tych 7 rund. Ile razy Floyd w całej walce czysto, wyraźnie i soczyście trafił Pacmana? Takich ciosów można naliczyć na palcach jednej ręki, z Pacmanem dokładnie tak samo, pozostałe trafienia, to były często ocierki, pykniecia bez mocy. Ja to widziałem 117-111 lub 116-112 dla Floyda, wynik 118-110, moim zdaniem jest mocno przesadzony, gdyż wskazuje, że każdą z wyrównanych rund daje się FMJ, co musi budzić zastrzeżenia co do bezstronności.
Manny miał być dziurawy i łatwy do trafienia, a jakoś nie widziałem tych łatwych trafień. Nawet skuteczność Floyd miał nieco powyżej 30%, gdzie średnio ma, o ile pamiętam jakieś 46%.

FLoyd sam był kontrowany w tej walce, co zasadniczo mu się nigdy nie zdarzało. Kilka razy gdy Floyd inicjował atak, to Pacman go kontrował, a że Floyd niezbyt często inicjuje, to okazji na kontry nie ma.
Moim zdaniem przewaga zasięgu zdecydowała o wyniku tej walki, nie róznica klas...

@lRollinsl

Odnośnie tego jak Floyd wypadłby z Khan'em i Algieri'm, to mam podobną opinię. Stylowo by mu nie leżeli. Jeden i drugi ma lepsze warunki fizyczne, większy zasięg (z czym Floyd się praktycznie nie spotyka), jeden i drugi bardzo dużo biegają po ringu, Khan dużo klinczuje, obaj są mocno defensywni. Stylowo nie leżeliby pieniążkowi.
Moim zdaniem z Algieri’m Floyd wypadłby zdecydowanie słabiej niż Pac. Chris po pierwszych rundach z Pacmanem był przerażony i walczył już tylko by przetrwać, z Floydem tak by nie było, no ale z pewnością Money by sobie w miarę łatwo poradził.
 Autor komentarza: SzarmanckiAdorator
Data: 30-05-2015 16:13:35 
Według mnie najtrudniejszym przeciwnikiem do floyda bylby erislandy lara , wedlug mnie najbardizje niedoceniany zawodnik + to ma warunki na floyda dluzszy zasieg , mańkut , ruchliwy i boksujacy defensywnie . wedlug mnei takiej walce byly by szachy na korzysc lary
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-05-2015 16:21:41 
SzarmanckiAdorator

według mnie masz rację :-)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 30-05-2015 16:48:01 
Blanc proszę cie już nie pierdoł...
Moim zdaniem runda bądź dwiema wygrał algieri, Napierała 12rund nadawał ton walce, trafiał precyzyjniej i mocniej ale wyszło przy tym że jest dość waciany bo kilka razy trafił soczyste szklanego khan a ten ani drgnal. Walka świetna i zacieta. Natomiast 111-117 o niczym nie świadczy poza faktem że równe rundy dawali khanowi że względu na to że jest już zapewne ugadany z fmj a przegrana by to skomplikowala. Air nie jest żadnym zagrożeniem dla money. Żadnym.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-05-2015 18:39:42 
Arab moim zdaniem wygrał to 117-111. Był lepszy zdecydowanie od Chrisa. Ponadto, widać ze poprawił odporność na ciosy co idzie na plus a walce z Money'em.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-05-2015 18:39:47 
Arab moim zdaniem wygrał to 117-111. Był lepszy zdecydowanie od Chrisa. Ponadto, widać ze poprawił odporność na ciosy co idzie na plus a walce z Money'em.
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-05-2015 18:42:51 
Dobra oraz intensywna walka. W moim mniemaniu, Khan nieco rozczarowal. Jak sie przymierzasz do walki w Mayweather no to trzeba pokazac cos wiecej.

Ale trzeba tez przyznac, ze Algieri byl trudnym przeciwkiem. Silnym, odpornym na ciosy, z dobra kondycja oraz ciaglym pressingiem.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 30-05-2015 18:48:19 
A ci wyście siè spodziewali? Że Algieri, który wypunktował Provodnikova i wytrzymał 12 rund lania z Manny'm będzie łatwym rywalem? Chris to bez wątpienia światowa czołówka, niewygodny dla każdego a Amir i tak go zdecydowanie pokonał. I tak Arab jest najtrudniejszym z możliwych rywali dla Floyda.
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-05-2015 19:34:38 
rocky86...

Patrząc na Pacmana z walk przed Floydem on praktycznie w każdej walce wyprowadzał mase ciosów....Bił dużo kombinacji i z różnych płaszczyzn....

Przy Floydzie nie było ani kombinacii(oprócz paru zrywów z których wiekszość szła na garde albo nie trafiała) i nie było zrywów takich jakich lubiał Pacman...

Floyd go wpuszczał w liny Gdy Pac chciał zacząć kombinacje to Floyda już dawno w tym miejscu nie było...Udało się trafic Floyda Pacowi bodajże w 4 rundzie ale i tak nie zrobiło to na nim większego wrażenia...

118-110 jak dla mnie słuszne a 116-112 to już patrząc przychylnym okiem na Paca...

Poprostu przez to ze wygladał jak dziecko chodziło mi przedewszystkim o to co Pac pokazywał przed Floydem a co pokazał z Floydem....Moim zdaniem Meyweather nie pozwolił Pacmanowi na wiele i Pac wygladał tak jakby chciał a nie mógł sie dobrać do skury Floyda...

Meyweather bardzo oszczędny w zadawaniu ciosów ale jak zauważyłeś to on zadał niemal dwukrotnie więcej ciosów.. A Pac gdzie zadawał niemal bądź ponad 1000 ciosów w walce tutaj nie zadał nawet połowy tego..,,Walczysz na tyle na ile przeciwnik ci pozwala,,Floyd mu nie pozwolił i moim zdaniem w tej walce zrobił z niego kaleke(Oczywiście porównując Paca z walk z Algerim,Riosem czy Bradleyem do tej walki) różnica kolosalna w boksie Paca....Dlatego tak napisałem..Ale to oczywiście jest moja opinia na ten temat...
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-05-2015 19:42:48 
Rocky86...

Dla mnie dominacja bezapelacyjnie dla Floyda...

Floyd mało zadawał ciosów ale nawet tyle wystarczyło by punktować Paca...Bo Floyd zadawał i mało sie dawał trafiać...Jak to on..Nie lubi przyjmować...

Jak dla mnie gołym okiem widać było kto jest zdecydowanie lepszy i nawet ja Laik(choć się ucze cały czas) widziałem przewage Floyda i zdziwienie co sie z Pacmanem dzieje...

Statystyka ciosów...

http://www.bokser.org/content/2015/05/03/080852/index.jsp
 Autor komentarza: trucker
Data: 30-05-2015 20:00:24 
Rocky86...


Qrwa przeszukałem cały internet ale znalazłem...:)

STATYSTYKA CIOSÓW RUNDA PO RUNDZIE...Dla mnie wcale ta walka nie była taka wyrównana ale oczywiście każdy może mieć swoją opinie....

STATYSTYKA WALKI MEYWEATHER-PACQUIAO RUNDA PO RUNDZIE...

https://pbs.twimg.com/media/CEDoeTaWIAAWwo1.jpg:large
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-05-2015 23:12:07 
trucker

dzięki, ni cholere nie mogłem tego znaleźć ;-)

Co do statystyk z tej walki, to powiem szczerzę, że są dosyć dziwne. Widziałem walkę w slow motion na YT z licznikiem ciosów i wyglądało to zupełnie inaczej. W kwestii statystyk, to akurat zgadzam się rafciem, ze są mocno podejrzane, a raczej mi z nim nie po drodze.
Wiele ciosów które myślałem, że doszły, na filmiki pokazywanych z różnych kamer, okazywało się nietrafionymi. Dla mnie ta walka była dość wyrównana, a różnice robił głównie jab Floyda. Manny nie mógł zlapać swojego dystansu i wyglądalo to tak, jak wyglądało.

Sędziowie widzieli, to podobnie do mnie.

Statystyki też są robione przez kilku kolesi którzy siedzą przy ringu i klikają, jak wydaje im się, ze cios wszedł, a tu często chodziło o milimetry.
 Autor komentarza: trucker
Data: 31-05-2015 00:31:20 
rocky86..

Nie wiem jak oni liczą te statystyki i jak dostrzegają ciosy że tak dokładnie potrafią wskazać...Ale już parokrotnie się spotkałem że wynik walki potwierdzały statystyki....Więc ja wierze statystyką ale oczywiście też słucham swojego rozumu...U mnie pokryło sie to z tym...

Mniejsza z tym...Jedno pewne...Oboje widzielismy wygraną Floyda..Ja widziałem dominacje jego większą a ty bardziej wyrównaną walke i jest git...

POZDRO...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.