DROZD ZASTOPOWAŁ JANIKA W DZIEWIĄTEJ RUNDZIE!

Grigorij Drozd (40-1, 28 KO) wyrasta na kata polskich pięściarzy. Najpierw odebrał Mateuszowi Masternakowi tytuł mistrza Europy, potem Krzyśkowi Włodarczykowi tytuł mistrza świata federacji WBC, a przed momentem obronił go w Moskwie po raz pierwszy przeciwko Łukaszowi Janikowi (28-3, 15 KO).

Pierwsza runda była spokojna. Obaj boksowali ciosami prostymi, ale nie podkręcali specjalnie tempa. Na początku drugiej nasz rodak trafił nawet długim prawym, lecz bez większych szkód dla mistrza, który z kolei coraz mocniej spychał zawodnika z Jeleniej Góry na liny swoim pressingiem. Łukasz w trzeciej odsłonie zainkasował mocny prawy krzyżowy, na szczęście szybko przykleił się do rywala i za moment doszedł do siebie, a czwarta runda była już bardziej wyrównana niż poprzednia.

Na początku piątej rundy Janik cofając się ładnie skontrował krótkim prawym sierpem, lecz za moment Drozd zrewanżował się mu lewym hakiem na szczękę i bardzo mocnym lewym na korpus. Polak znów sklinczował, wyraźnie odczuwając uderzenia po dole. Było widać ten kryzys, dlatego mistrz zaraz po gongu na szóstą rundę podkręcił jeszcze tempo. Podopieczny Fiodora Łapina zawsze słynął z charakteru i choć cierpiał, to dzielnie trwał w tym pojedynku, od czasu do czasu starając się czymś zaskoczyć championa.

W siódmej rundzie Rosjanin coraz bardziej rozbijał Janika i na 50 sekund przed przerwą po serii kilku uderzeń zmusił go do przyklęknięcia. Polak powstał na osiem i z wielkim trudem dotrwał na przerwę. Oddychał bardzo ciężko, lecz wytrzymał kolejne trzy minuty.

Koniec nastąpił dopiero w dziewiątej rundzie. Drozd zranił Polaka kombinacją lewy podbródkowy-lewy sierp. Zamroczony Janik stanął za podwójną gardę, ale po kilku kolejnych bombach bezradnego Łukasz przed nokautem uchronił doświadczony sędzia Ian John Lewis, przerywając potyczkę.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: xxxczokxxx6000
Data: 22-05-2015 21:33:34 
Jak dla mnie Janik pokazał sie dobrze starał sie zdrowia nie miał bo sie nie przygotowywał ale starał sie jak mógł
 Autor komentarza: bossman
Data: 22-05-2015 21:34:42 
Janik pokazał że ma jaja! Bez przygotowania praktycznie wyszedł i postawił opór Drozdowi. Ciekawe jakby wyglądał pojedynek z przygotowanym profesjonalnie Janikiem.Brawo 1
 Autor komentarza: Musampha
Data: 22-05-2015 21:35:42 
Dokładnie, brawa dla Janika za serce do walki. Walczył do ostatnich sił, próbował i za to wielki szacunek.
 Autor komentarza: Lennox25
Data: 22-05-2015 21:39:34 
Jaka szkoda że po Masternaku skreślili Janika. Ma prawdziwe serce boksera, pokazał że ma jaja. prawdziwy wojownik. Teraz się można pozastanawiać jakim zawodnikiem jest Kołodziej który tyle się przygotowywał a odleciał w 2 rundzie z mistrzem.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 22-05-2015 21:41:40 
Hejterzy w "Waszym zdaniem" hejtują, wielcy eksperci z dupy wzięci. Jeden z drugim się zastanów co wypisujesz! Janik o walce dowiedział się za piętniaście dwunasta, ale i tak zostawił całe serce w ringu i dał z siebie absolutnie wszystko!

A ty t-Rollins hejterku po co tu wróciłeś? Kopnęli cie w dupę u konkurencji, po raz drugi banując to znowu tu wróciłeś pomimo tego, że na ORGu też zapracowałeś sobie całokształtem na bana. Splunąć takiemu jak ty w twarz, to powie, że deszcz pada!
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 22-05-2015 21:41:54 
Cóż, teraz widzicie Polaczki w jakim miejscu stoi polski rynek bokserski. 0 mistrzów świata, pretendenci są miażdżeni i odprawiani z kwitkiem i wychodzą do ringu bez wiary w zwycięstwo.

Prawda jest taka, iż w Polsce nikt nic nie osiągnie. Zobaczcie na przykład ex-championa Tomasza Adamka, Andrew Golota, który dawał wybitne walki i Andrew Fonfara, który ostatnio się wybił na amerykańskim rynku i ma szanse namieszać. Dlaczego oni jako jedyni z polskich zawodników prezentowali więcej? Gdyż odważyli się i wyjechali do USA. Tylko America daje szanse na rozwój i na zarobienie dużych pieniędzy. Ten Janik, który dostał walkę o pas jedynie zarobił na małe mieszkanie w Polsce. Gdyby za młodego wyjechał do USA i dostałby mistrzowską walkę to zarobiłby na duży dom w USA.

Dlatego chłopaki, jedźcie do Ameryki, to jedyna szansa...lol...
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 22-05-2015 21:41:56 
Brawo dla Janika !
Niczego mu kompletnie ta porażka nie ujmuje, robił co mógł, i tak wypadł lepiej niż powinien.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-05-2015 21:41:58 
niby kacapy mają być bez kultury , ale to my wygwizdaliśmy ich hymn na jakiejś pedalskiej siatkówce .
A oni , na Gali bokserskiej , o wiele cięższej gatunkowo , siedzieli bardzo cicho .

Chyba jednak trochę możemy się nauczyć
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-05-2015 21:42:32 
Super Lucky Look.
Pojechał.
Tak jak obstawiałem że w 8 rundzie kondycyjnie usiądzie.
Dobrze chodził na nogach, dużo balansu.
Było dobrze.

Duży minus za "wystawianie" wątroby.
W pierwszej rundzie dwa razy w nią oberwał.
Tyle że Drozd lewy sierp na dół zadaje bardzo anemicznie.
Janik zadawał kombinacje, dobrze po nich wychodził unikiem.
Szkoda, że nie był po pełnych przygotowaniach.

Wolę oglądać nieprzygotowanego Janika niż "jednostrzałowego" Diablo.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 22-05-2015 21:43:37 
Ciekawe jak Janik miał to wygrać bez nalezytego przygotowania fizycznego. Janik od 5 rundy przewracał się z braku sił jakby conajmniej maraton przebiegł. Trudno jednak go za to winić gdyż po prostu nie miał czsu na przygotowania.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 22-05-2015 21:44:01 
* sory za pięć dwunasta powinno być prawidłowo :)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-05-2015 21:44:32 
Master niech się odbuduje i z Drozdem niech walczy.
Drozd jest w jego zasięgu.

Pierwszą walkę przegrał z powodu rozcięcia, oraz tego że Gmitruk nie spodziewał się że Drozd będzie w stanie tyle rund kicać.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-05-2015 21:46:31 
props dla Janika , nie padł jak reszta leszczy . szkoda , że tak go chu*owo prowadzą
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 22-05-2015 21:48:10 
Janik to dla mnie zmarnowany talent. Mógłby być na poziomie Fonfary ale niestety jest w wojakach.
 Autor komentarza: Musampha
Data: 22-05-2015 21:49:20 
Szkoda, że Janik nie wyciągnął wniosków po Afolabim i znów rywal obijał mu doły przez co bardzo szybko opadał z sił. Janik ma/miał potencjał, ale nie stawiano na niego, a on sam też ma co robić poza boksem. A szkoda, bo gdyby trenował na 100%, miał regularnie dobre walki i sparingpartnerów, to w takiej walce nie byłby bez szans. Wielki błąd promotorów, że pchali Kołodzieja czy Wawrzyka, a Janika zaniedbali, bo facet ma wielkie serce do walki.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 22-05-2015 21:52:39 
Cóż, wiadomo iż Polaczki będą się cieszyć, i gratulować rodakowi ambicji, serca do walki i innych takich. Aczkolwiek professional boxing to biznes i nie liczy się tu serce do walki a wygrane, a tu nawet nie było wyrównanej walki tylko jednostronne obijanie worka treningowego. Janik mógłby dawać lepsze walki, gdyby był od dawna trenowany w Ameryce. Tak na rynku polskim jedynie mógł liczyć na największe money w swojej karierze za walkę z Rosji o pas ale i tak za małe w porównaniu do tego co płacą na amerykańskim ringu...lol...
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 22-05-2015 21:56:26 
Mógł w 8 rundzie się nie podnosić po tym ciosie od tyłu. Ciekawe jak to by się skończyło wtedy :D.

Nie był gotowy kondycyjnie, nie był w stanie nic zrobić.
 Autor komentarza: Huragan1410
Data: 22-05-2015 21:58:50 
Autor komentarza: BlancNortData: 22-05-2015 21:41:54
Cóż, teraz widzicie Polaczki w jakim miejscu stoi polski rynek bokserski. 0 mistrzów świata, pretendenci są miażdżeni i odprawiani z kwitkiem i wychodzą do ringu bez wiary w zwycięstwo.

powiem ci krótko - jesteś rura.

dla Łukasza szacun ogromny!!!
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 22-05-2015 21:59:48 
tytuł jakby to bylo jakies zaskoczenie... a kto liczył na to że Janik wygra ? przez 2 tyg przygotowac się?
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 22-05-2015 22:00:53 
Wlodarczyk sie skonczyl i szkoda o nim juz wypisywac. Bylo minelo - oby Zosia zdrowo sie chowala.
Janik wielkich szans tym razem nie mial a i szczescie mu do tej pory nie dopisywalo.
Masternak wypukalby obu panow i Drozd tez na rewanz sie nie zdobedzie.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 22-05-2015 22:00:57 
@Huragan1410

Twoja osoba nie obliguje mnie do prowadzenia z Tobą dalszej konwersacji. Uzbieraj na bilet na jakąś poważną galę w MSG lub MGM i na bilet lotniczy do USA i wtedy będziesz mógł spróbować wywołać merytoryczną dyskusję z tak doświadczonym ekspertem jak ja...lol...
 Autor komentarza: Gaara
Data: 22-05-2015 22:01:13 
Kolejny cop?
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 22-05-2015 22:01:23 
BlancNort

Jak w Stanach nie istnieje kategoria cruiser to kto by mu niby zapłacił?. Skończ pierdzielić te swoje głupoty...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-05-2015 22:08:33 
Pokazał charkter Janik fakt bez przygtowania zaprezntował się zdecydowanie lepiej niż Kołodziej pokazał że ma jaja ale też dzieki klinczom dotrwał do 9 rundzie , z Wszystkich polaków z drozdem najlepiej zaprezetował się Masternak mimo ze w 11 przegrał to lepiej niż Diablo ( cho ten w Rosji najlpiej się zaprezentowa z Czakijevem)

wypadł i z Drozdem i Kalenga nieznacznie
Black Nort kompleks polaków masz piszesz troche podobnie jak cop Jara się Ameryką i walkami kasiatymi ale bez emocji Mywethera z Pacmanem ja wole gale w Rosjii i
a może to Cop
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 22-05-2015 22:08:49 
ale jaja perez padł w pierwszej rundzie jak kołek hahahhaha
 Autor komentarza: Woolite
Data: 22-05-2015 22:10:44 
Lepszy Janik nie był i nie będzie. Co mógł zrobić, to zrobił, dobrze, że wziął tą walkę, nie bał się i pokazał, że można być lepszym od Głażewskich, Kołodzieji i Wawrzyków. Gdyby się porządnie prowadził, może coś by z niego wycisnął więcej, ale nie dużo. Pewnych wrodzonych rzeczy się nie przeskoczy.
 Autor komentarza: Huragan1410
Data: 22-05-2015 22:14:48 
BlackBitch

Każdy kolejny Twój wpis utwierdza mnie w przekonaniu, że jesteś zwykłą i prostą bitą parówą. Pozwól, że nie będę marnował swojego czasu na ciebie. W realu dostałbyś liścia i byś się złożył.

Co do walki - według mnie sukcesem Janika byłaby jedna wygrana przekonująco i zdecydowanie runda. Na to czekałem bo co do werdyktu i zakończenia walki to wiadomo, że to szło tylko w jedną stronę. Pytanie tylko kiedy.
Cieszę się, że chłopak sobie zarobił bo mu się to należało, kto zna historię ten wie. I z pełną świadomością mogę stwierdzić, że Łukasz swoją postawą w ringu w pełni zasłużył na wypłatę.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-05-2015 22:16:10 
Rozumiem motyw jakim kierowal sie Janik biorac ta walke,ale jakie to wielkie jaja pokazal Janik?
Doklinczowal do 9 rundy,zbierajac niezly lomot.Wprawdzie walczyl z lepszym technicznie zawodnikiem,ale takie branie walki bez odpowiedniego przygotowania,pomimo ze zapewne intratne(min.nie trzeba wydawac kasy na oboz) nie jest zbyt profesjonalne,jezeli ma sie tylko sily na 2 rundy...
 Autor komentarza: piotr
Data: 22-05-2015 22:19:46 
@andrewsky

Zgoda. Ale Janik już nic nie osiągnie, bo jest rozbity.
Nic nie miał za bardzo do stracenia.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 22-05-2015 22:19:59 
@Huragan1410

lol... chłopcze naprawdę nie masz żadnych racjonalnych argumentów tylko musisz używać argumentu siły? Lepiej znokautuj mnie jakimś merytorycznym argumentem, który przekona mnie do Twojej racji. Rozumiem, iż na żadnej poważnej gali nie byłeś i stąd wynika Twoja niewiedza i bezsilność w dyskusji, dude.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 22-05-2015 22:22:53 
Dał z siebie wszystko. Powalczył na granicy swoich możliwości. Nie można zgnoić człowieka w ten sposób, ludzie.
Niestety Drozd o klasę lepszy ale nasz sukces to że to kolejny Polak który walczył o prawdziwy pas.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 22-05-2015 22:26:34 
@georgedawid

Cóż, chwalenie się, iż Polak zawalczył o mistrzowski pas jest bezcelowe. W Polsce nie ma odpowiednich warunków, więc pretendenci wychodzą tylko po money. W Ameryce nigdy nie zdarzają się takie sytuacje, w których zawodnik wychodzi do walki o pas, w momencie gdy nie jest na to gotowy, gdyż nie chce sobie narobić wstydu i wychodzić tylko po kasę. W Ameryce wszystko jest dopięte na ostatni guzik, walczy dwóch pewnych pięściarzy, którzy są ready w 100 %. Niestety na rynku polskim takie sytuacje są na porządku dziennym i nigdy nie zbliży się w 1/4 do rynku amerykańskiego...lol...
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 22-05-2015 22:34:12 
BlancNort

ale jest co oglądać, kiedyż tylko Gołota a teraz ilu mamy zawodowców ? kolej na Masternaka
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-05-2015 22:36:39 
Ale Jaja ale Povietkin poprawił petardę w ręce zbił z wagi podrzezzbił się zaimponował mi pozatym Perez nie ma szklanki ale trafił go Sasza na punkt i ko
w takiej formie absolutnie nie skreślam go z Wilderem a nawet jak przedostanie się do półdystansu
ma szanse znokutować Wildera.
Wilder po pokonaniu Moliny musi się spotkać z Povietkinem i czekam z niecierpliwością na tą walke
kto wie czy Raibińskinie wygra przetarg i walka odebdzie się w Rosjji
 Autor komentarza: Huragan1410
Data: 22-05-2015 22:37:27 
BlackCock

Owszem byłem na galach w Polsce i na 2 walkach Tigera w Hamburgu. Na przekór Tobie na miejscach bardzo blisko ringu. I wspomnienia mam sympatyczne co moje to moje a tobie ch.j do tego.

Ale co lepsze - przewyższam Cię za to w wizytach w ringu. Ja w nim stałem wiele razy, ty nie byłeś w nim nigdy i nie będziesz.

A co do Ciebie jako człowieka i naszej dyskusji to nokautuje cię każdym moim stwierdzeniem. Różnimy się tym, że ja znam życie a ty jesteś zwykłą popierdółką. Tyle mam ci do powiedzenia pajacu na do widzenia.
 Autor komentarza: osieml
Data: 22-05-2015 22:44:53 
Nie oglądałem walki,muszę to nadrobić, ale całym sercem za Janikiem, musi być bardziej doceniany! Niech zapomną o Włodarczyku, wątpie, że się odbuduje. Janik to żelazny charakter, mam nadzieję, że następny przeciwnik będzie również mocny i ze znanym nazwiskiem a JAnik w 100% przygotowany ! Szacun za 9 rund przy kilkudniowym przygotowaniu !
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-05-2015 22:51:17 
moze dostanie rewanz na kolejna dobrowolna? W zasadzie powinien za to ze zapewnil im luke tydzien przed
 Autor komentarza: osieml
Data: 22-05-2015 22:55:38 
dokładnie ! Jak nie rewanż to kogoś innego ale nie anonima, niech Janik namiesza w czołowej 10 bo na prawdę razem z Masterem mają duże szanse ! Nieprzygotowany Janik ogrywa do 0 przygotowanego Kołodzieja, no chyba że Kołodziej z siekierą wyskoczy
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 22-05-2015 23:03:37 
@georgedawid

Cóż, na galach w Polsce nie ma czego oglądać. Walki Polaków są jedynie ciekawe gdy walczą Golota, Adamek, Fonfara w USA. Niegdyś efektownie walczył Paweł Wolak, ale ten był za słaby na czołówkę w swojej kat. wagowej. Masternak nic nie osiągnie, jeśli nie będzie trenował w USA...lol...
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 22-05-2015 23:04:43 
Nie było źle, nie było dobrze - walka bez historii.
W zasadzie bez niespodzianki.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-05-2015 23:20:15 
piotr
Po mojemu to kazdy bokser,ktory jestnotowany w szerokiej czolowce swojej dywizji nawet jesli nie jest treningu pod jakas walke,to powinien miec kondycje na 8-10 rund.To jest kwestia profesjonalnego podejscia do sportu,dzieki ktoremu zarabia sie na zycie,A Janik mial na 2-3,czyli tyle ile amator
 Autor komentarza: ponikwoda
Data: 22-05-2015 23:20:20 
Brawo dla Janika zawsze w niego wierzyłem i kibicowałem jeszcze może zrobić miłego psikusa. Może rewanż z Masternakiem? Mogło by być niezłe widowisko.
 Autor komentarza: osieml
Data: 22-05-2015 23:21:46 
@BlancNort

No i trochę się zgodzę, wydaje mi się, że Niemcy hodują sobie mistrza Niemiec, któego nie puszczą do USA i będzie obijał mało znanych.
Ale tak samo ze wszystkimi, którzy są i Łapina, Szpilce jednak udało się, że się od niego uwolnił. Szkoda chłopaków :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-05-2015 23:54:47 
w ogole to tylul z dupy bo drozd go nie zastopowal, sedzia przerwal nie widzac nadziei i brak sil, ale pewnie i do 12 by dociagnal tylko naprawde szkoda zdrowia
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-05-2015 23:58:04 
Maciej Miszkin :
Janik bez przygotowan wytrzymal tyle co Master przygotowany mimo ze ten uwaza ze jest od Janika klase wyzej.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 23-05-2015 00:11:13 
Drozd - w opozycji do tego,co twierdzi wielu "znawców" to znakomity zawodnik. Świetnie wyszkolony,lotny na nogach,wszechstronny,bardzo twardy,precyzyjny i nieustępliwy. Łukasz zrobił wszystko co w jego mocy,jednak to nie ten level,na tydzień z hakiem przygotowań wypadł tak jak obiecywał,czyli nieźle.Na pewno nie można mieć w tej sytuacji żadnych zastrzeżeń,ani pretensji do niego...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 23-05-2015 00:41:13 
Lukaszz
Nie wolno porównywać Lebiediewa z Drozdem.
Z DL Janik również mógłby paść w drugiej rundzie.
Kołodziej z Drożdzem walczył by lepiej, po pierwsze nie miał by pełnej pieluchy.
Po drugie nie ubliżaj Tolmopsowi on to lubi!

Maciej Miszkin :
Janik bez przygotowan wytrzymal tyle co Master przygotowany mimo ze ten uwaza ze jest od Janika klase wyżej.
misiek pitoli farmazony. Ale przygotowany jakik dał by dużo więcej niż dziś.

Jestem dobrej myśli! W Polsce już pustynia więc Janika mogą promować. Koleś ma ogólnie problem z wydolnością, to może być ciężkie do przeskoczenia. Janik da jeszcze dobre walki.
...i pamietajmy że jeszcze Głowacki zaraz powalczy.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 23-05-2015 00:52:11 
@kapitanbomba

Tylko zapomniał, że walka Mastera z Drozdem, a Mateusz wszystko ustał, a Janik dostawał jednostronne baty i leżał na deskach. Janik przegrał w 9 rundzie a Master walczył 2 rundy dłużej. Miszkin musi tak gadać, bo jest komandosem Wasyla - sprzedawczyk i tyle.
 Autor komentarza: matd
Data: 23-05-2015 01:01:45 
Tego bylem pewien,nawet myslalem ,ze skonczy to szybciej..Ale brawa sie naleza Janikowi za charakter i serducho.Pokazal zaciecie.A jego boks nawet z przygotowaniem nic by nie poradzil na Drozda,roznica klas przeogromna,dlatego dobrze ,ze wykorzystal okazje.Grubo sie wzbogaci,a i wizerunkowo nie straci,a wrecz przeciwnie...
 Autor komentarza: zombi
Data: 23-05-2015 02:32:06 
Nie rozumiem tych co piszą "super", "pokazał jaja" itp.
Przecież to była walka do jednej bramki, zakończona tko. Janik w tej walce nic ńie pokażał. Od samego początku boks bardzo defensywny, bez jakichkolwiek prób zrbienia krzywdy drozdowi. Od 5 r janik walczył heroicznie ALE TYLKO O PRZETRWANIE!!!! Czy to sa wielkie jaja? Kazdy z normalnym instyktem samozachowawczym próbowałby przetrwać. Sorry ale tak to wyglądało. Nie wiem jak mozna w ogole doceniac tę walke ze strony janika. To byla deklasacja, a to ze moze wygladało to lepiej jak deklasacja diablo to wyńik tego ze janik nic nie zaryzykował. Oddał te wlake juz na samym początku.
 Autor komentarza: Koko
Data: 23-05-2015 03:25:26 
Brawo Łukasz.

Pokazal sie z dobrej strony, probowal, wiadomoz e w normalnych warunkach i tak bylby postrzegany jako łatwy kąsek Drozda, a co dopiero po tak krotkim czasie gdy dowiedzial sie o walce. Widac ze polowal na 1 cios i na KO, ale nie wyszlo - trudno - nikt chyba nie wymagal od niego wiecej niz dał siebie.

Jeszcze raz, szacunek Łukasz, za tą walkę i za walkę z Afolabim.
 Autor komentarza: renardinho
Data: 23-05-2015 07:24:43 
Zaczyna to przypominac nasza reprezentacje w pilce noznej. Doszukujemy sie plusow w porazkach.
Porazka to porazka, i to trzecia z rzedu naszego zawodnika z naprawde dobrym, aczkolwiek zdecydowanie nie wybitnym bokserem. Na dzien dzisiejszy oprocz Fonfary, nie ma w naszym kraju boksera ktory ma szansa na mistrzostwo swiata..
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 23-05-2015 13:06:14 
Drozd vs Janik (cała walka):

https://www.youtube.com/watch?v=w3KEBKjgEJo
 Autor komentarza: TomekfanBOKSU
Data: 23-05-2015 21:48:13 
Jak by nie patrzył to mamy kupę problemu z tym boksem i jeśli coś nie drgnie to niedługo nawet na te gale do ruskich nie będziemy jeździć bo poziom sportowy będzie tak słaby,że nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie chciał robić z polakami walk. A chłopakom nie ma się co dziwić bo jak zobaczą już pierwszą cyfrę przy kontrakcie to podpisują bo to w dolcach.Niestety,ale spadliśmy na poziom mięsa armatniego
 Autor komentarza: DaszkiNaWymiarPl
Data: 24-05-2015 00:47:23 
Brawo chylę głowę 👌
 Autor komentarza: BOXER
Data: 26-05-2015 20:43:33 
osieml ja tez walki nie oglagałem ale szacun dla Janika
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.