TONEY STAWIA NA KOWALIOWA W WALKACH Z WARDEM I STEVENSONEM

James Toney rzadko kogoś chwali, a już tym bardziej, gdy ten ktoś reprezentuje boks typowo europejski. Jak jednak widać popularny "Lights Out" lubi boks w wykonaniu Siergieja Kowaliowa (27-0-1, 24 KO), który zunifikował już trzy pasy mistrzowskie w wadze półciężkiej.

Rosyjski niszczyciel przedłużył niedawno umowę ze stacją HBO i podobno ma występować na jej antenie równie często jak Giennadij Gołowkin, dominator dywizji średniej. Champion organizacji WBO/WBA/IBF chętnie toczyłby więc nawet cztery walki rocznie, jednak głównym celem pozostaje zagarnięcie ostatniego pasa, tego w wersji WBC, który należy do Adonisa Stevensona (26-1, 21 KO). Na horyzoncie pojawia się również nazwisko Andre Warda (27-0, 24 KO), bo choć ten nominalnie boksuje w kategorii super średniej, to podobno ma już coraz większe kłopoty z uzyskaniem wymaganego limitu.

Zapytany o te dwie walki Toney stawia właśnie na Rosjanina, widząc w nim wschodzącą, wielką gwiazdę ringów zawodowych.

- Moim zdaniem Kowaliow pokona Stevensona, podobnie jak Warda. Oczywiście Andre jest świetnym zawodnikiem, lecz w konfrontacji z Kowaliowem po prostu nie będzie w stanie przeciwstawić się jego sile i rozmiarom - uważa Toney, dawny mistrz świata wagi średniej, super średniej i junior ciężkiej, a przez kilka dni nawet ciężkiej, do czasu wykrycie w jego organizmie niedozwolonych środków wspomagających.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-05-2015 19:17:12 
a kim ten starszy Pan jest ? ;)
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 21-05-2015 19:18:15 
Ja też coś czuję, że Ward tak jak Bishop nie zniesie natarcyzwego Ruska i zostanie zdeklasowany bądź znokałtowany. Walczy naprawdę świentmym stylem mimo słabego ciosu ale potrafił zwyciężać nie tak silnie bijących. Wg mnie 60/40 dla Kowaliowa.
Natomiast ze Stevensonem Kowaliow może zostać złapany silnym ciosem i przegrać przez KO, jak to Kanadyjczyk powiedział do Fonfary - "jeśli zaatakuje to zostanie skarcony".
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 21-05-2015 20:01:15 
RealDolar

Żarty se robisz? Legendą, buraku, legendą boksu.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 21-05-2015 20:04:02 
Chyba nigdy wcześniej nie słyszałem aby Toney pozytywnie się wypowiedział o europejskim bokserze, chociaż Krusher zdecydowanie nie reprezentuje typoej sowieckiej szkoły boksu. Jednak coś w Kowaliowie jest skoro nawet James go komplementuje:))
Co do jego opinii na temat walk z Adonisem i Wardem, to mam takie samo zdanie. Obecnie Kowaliow jest dużym faworytem z każdym do LHW włacznie.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 21-05-2015 20:17:48 
Akurat Toney ameryki nie odkrywa.
Trudno stawiać na Stevensona, tym bardziej na Warda.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-05-2015 20:32:51 
Kowaliow szczęki z betonu nie ma, obrony jakiejś super tez nie. Jeden strzał od Adonisa i lezy. 50-50
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 21-05-2015 20:45:28 
Zastanawiam się jak dziennikarz może w ogóle wyłapać co mówi Toney. Pamiętam jak kiedyś słuchałęm conference call między nim a Hasimem Rahmanem. No za chuja nie mogłem wyłapać co mówi tych dwóch "niga, niga, niga" :-)
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 21-05-2015 20:47:48 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-05-2015 20:32:51
Kowaliow szczęki z betonu nie ma, obrony jakiejś super tez nie. Jeden strzał od Adonisa i lezy. 50-50

*
*

Pewnie, że Adonis może jednym ciosem znokautować Kowaliowa, ale trzeba jeszcze tym mocnym ciosem trafić. Na tej zasadzie Koksomir v Wach to było 50:50, bo Waszka byłby w stanie ubić Władka jednym ciosem.
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 21-05-2015 21:10:32 
http://www.mightyfighter.com/top-30-greatest-james-toney-quotes/
 Autor komentarza: Zubr
Data: 21-05-2015 21:15:46 
@RealDolar



no jak kim jest ? co to za teksty w ogóle..
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-05-2015 21:15:55 
Barkley00
Nie porównujmy przęcietniaka Wacha do mistrza Stevensona.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 21-05-2015 21:17:20 
Faktycznie b, żadko zdaża żby tiney chwalił Europejczyka i toi białego ale tak było po walce z Lebiedevem

Akurat tu toney ma dużo Racji jak nie stoprocent.
toney był niezłym chamem w gadce ale Mistrz 3 kategoriii Świetny fighter starej szkoły Old Scholl
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 21:32:04 
Barkley00

Dobrze "pojechałeś" z ta legendą...:-)...popieram!
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 21:34:02 
Toney był zajebisty. Zawsze do przodu w oldschoolowym stylu. Szkoda tylko że rozmienił się na drobne.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 21:39:28 
@Vitalij71
Twój cytat:"...Świetny fighter starej szkoły Old Scholl"

Dokładnie.

Mi utkwiła w pamięci walka z niepokonanym mistrzem świata Vassiliy Jirov'em 31-0-0 - bomba! Jak dla mnie,oczywiście...;-)

Link do walki :
tzn. ostatnia decydująca,przełomowa 12 runda...pokaz skill'u Toneya..cudo!

https://youtu.be/dOqWPoR76mI?t=3582
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 21:44:52 
Kto nie widział musi zobaczyć!!!

Może przesadzam,ale to był pokaz SKILL'U!!!
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 21:51:11 
LLL

Fajna statystyka w tej walce. Z 811 ciosów wyprowadzonych przez Toneya, 725 to power punches xD
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 21:51:55 
@un4given

Twój cytat:"...w oldschoolowym stylu..."


No właśnie!

Super sie paczało;-)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-05-2015 21:51:58 
Najlepszy był Lederman, który w tej walce wypunktował remis, bo przecież nie ma to jak punktować bezproduktywne wiatraki (╥﹏╥)

I nie przesadzasz, Toney był pieprzonym geniuszem.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 21:57:53 
@un4given

Twój cytat:"Z 811 ciosów wyprowadzonych przez Toneya, 725 to power punches xD"

Tak było?

Kurka wódka,to nawet nie wiem...powaga,nie wiedziałem,ale cos takiego co wyprawiał Toney w ringu to był miód,po prostu z wielka przyjemnoscia sie na ten jego genialny SKILL patrzało,a pomyśleć,że go Roy zdeklasował i wysłał do przedszkola w jego PRIME...SHOCK!!!
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 21:59:41 
LLL

No przynajmniej wedlug grafiki na koniec walki z Twojego linka ;]

Z Royem, Toney zbijal wage chyba z 200 funtow jak dobrze pamietam xD
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:03:10 
@Matys90

Twój cytat:"...Toney był pieprzonym geniuszem."

Dokładnie ,100,a tam miliard,eeee,tambilin,trylion,oktylion,nonylion,abo nawet decylion MASZ RACJII!!!

Pozdro wszystkim miłośnikom tej pięknej dyscypliny sportu jaka jest ...hmmm,no szermierka...eeee nie BOKS!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-05-2015 22:03:25 
Toneya z przyjemnością oglądałem nawet z tą jego wyraźną nadwagą w walkach z Peterem czy Ruizem, niesamowity talent. Strach pomyśleć co by było gdyby poszło za tym "hard work" jak u Floyda ;)

Co do walki z Royem, Toney na 6 tygodni przed tamtą walką ważył 214 funtów, tj. 97 kg. Po oficjalnym ważeniu noc spędził podłączony do kroplówki. Poza tym ze względu na swoje lenistwo już wcześniej miał skazy na rekordzie, zwłaszcza walkę z Tiberim powinien przegrać.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 22:06:17 
"Toney na 6 tygodni przed tamtą walką ważył 214 funtów, tj. 97 kg. Po oficjalnym ważeniu noc spędził podłączony do kroplówki"

Jeszcze lepiej xD Hard work & dedication było obce Toneyowi to fakt hehe
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:10:53 
@un4given

Zbijał ,zbijał,ale....był chłop niepokonany i nie do pokonania jak wtedy się mówiło i się wydawało...

Toney 44-0 wychodził do Roy'a 26-0 jako niepokonany faworyt z ksywa :"LOST IS NOT OPTION" czy coś w teń deseń- po prostu przegrana nie wchodziła w rachubę,a jak sie skończyło?....Roy-Geniusz-KOSMITA!
 Autor komentarza: rafal3
Data: 21-05-2015 22:14:53 
Tak
"Matys90" nam najlepiej powie kto by geniuszem
Nasz kolezka ktory niedawno wygadywal pierdolety ze Golowkin sie nie boi Warda, bo mimo ze Ward chce sie bic TU I TERAZ to tchorzliwy Golowkin ktory mu odmawia ma prawo bo za malo kasy xDDDDDDDD
Czyli dla Warda to nie za malo kasy ale dla wielkiej gwiazdy PPV Golowkina to za malo xD

Nasz Pan - UWAGA!- czytajcie teraz uwaznie: "ALIEGO" (tak odmienia nazwisko Alego "matys90") wie najlepiej kto moze byc ringowym geniuszem xD
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 22:16:36 
Lost is not an option teraz kliczko ma failure is not an option ;) Tak wtedy w ringu spotkało się dwóch geniuszy i Roy wygrał zaskakująco łatwo. Ale kto wie jakby było gdyby Toney nie był takim leniem ;p
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 21-05-2015 22:19:44 
TONEY STAWIA NA KOWALIOWA W WALKACH Z WARDEM I STEVENSONEM



Chyba słusznie.Rusek byłby moim faworytem zarówno z wardem jak i stevensonem.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:22:08 
@rafal3 - Daj spokój...przecież o czym innym gadamy...po co te złośliwości i uszczypliwe dogadywanki?
Po co to w tym temacie robić?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:23:12 
@un4given

Twój cytat:..."...failure is not an option..."

Hahahaha...dobre!XD
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:25:11 
@un4given

A z tym leniem to fakt.
Za bardzo był przekonany o swoim geniuszu,myślał,że se łatwo z takim młokosem poradzi...
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 22:30:03 
LLL

Co Ciebie tak rozsmieszyło ? :D Serio Kliczko ma takie hasło:

http://images.derstandard.at/2014/04/10/1395441944407-f.jpg

;p
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:35:09 
@un4given - oooo,dzięki za fotke,a powiedz ,od kiedy nosi ta koszulkę?
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 21-05-2015 22:36:19 
Autor komentarza: rafal3
Nasz Pan - UWAGA!- czytajcie teraz uwaznie: "ALIEGO" (tak odmienia nazwisko Alego "matys90") wie najlepiej kto moze byc ringowym geniuszem xD



Czego się błaźnisz ogrze,czyż odmiana z Ali na Aliego nie jest do przyjęcia?Jesteś takim zayebistym polonistą czy ki chuj
Na naukę nigdy nie jest za późno glucie.
http://odmiana.net/odmiana-przez-przypadki-imienia-Ali
----------------------------------------------------------------------------------------------------
TONEY STAWIA NA KOWALIOWA W WALKACH Z WARDEM I STEVENSONEM



Chyba słusznie.Rusek byłby moim faworytem zarówno z wardem jak i stevensonem.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 21-05-2015 22:37:29 
Kowaliov pokona Stevensona.
Kowaliov jest o wiele lepszym technicznie bokserem niż Fonfara.

Ward nie ma po co wychodzić do Kowaliova.
Nie uda mu się zniwelować i unikać ciosów Kowaliova.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 22:38:13 
LLL

Dokładnie to nie wiem od kiedy ale już od dawna bo od dawna nie przegral ;)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:41:20 
@un4given

No właśnie...:-)

Teraz faktycznie może se taka nosić;-)Bo wypracował taki styl-nudny,ale bardzo,bardzo skuteczny.


Ale jak miał 24-0 to dostał od Ross'a w czambo..:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 22:45:08 
Potem jeszcze od "Snajpera" i od "Bezwzględnego"...a Toney przed Roy'em był niepokonany.

To tylko tak se pisze ,bez spinki oczywiście..Pozdro dla Wszystkich uzytkowników Bokser.org!
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-05-2015 22:51:22 
Autor komentarza: Barkley00

jakbyś kurwa nie zauważył przy tym pytaniu jest "usmiech z przymróżeniem oka" więc z łaski swojej nie nazywaj mnie burakiem - niektorzy mają inteligencję wrodzoną, inni nabytą ale jest też trzecia grupa... pozostawie to bez komentarza... jakbyś miał problem z czytaniem ze zrozumieniem zgłoś się!
 Autor komentarza: rafal3
Data: 21-05-2015 23:01:51 
@LennoxLewisLion

Kolego, musisz troche nabrac odwagi co do swojej wiedzy o boksie.
Chyba nie myslisz ze taki niedzwiadek jak StasioKolasa czy inny "matys90" ze swoimi- UWAGA!!!- "ALIEGO"

moze cos wiedziec naprawde wiecej poza przyglupawymi "Sarkazmami" na poziomie yntelygenta spod budki z piwem
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 21-05-2015 23:05:55 
A gdzie mój post?

Pamiętam walkę Żirow vs Toney - jeden z większych wałków, jakie widziałem w walkach o mistrzostwo.
Runda 12 faktycznie bardzo emocjonująca, bo chaotycznie atakujący Kazach w ogóle nie zwracał uwagi na defensywę i o mało by nie padł w ringu ze zmęczenia.
Punktacja Ledermana też nieco stronnicza.
Bo w tej walce zwycięzcą powinien zostać ogłoszony tylko i wyłącznie jeden pięściarz - Wasilij Żirow (nawet mimo straty dwóch punktów).
Gdyby walka nie odbywała się w Stanach, zapewne tak by się stało.
Był to pięściarz równie twardy co Toney, ale lepszy technicznie i przede wszystkim aktywniejszy.

Oczywiście jak ktoś punktuje wrzawę publiczności, to mu wyjdą różne cuda. Tym bardziej jak jest fanem talentu Toneya.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-05-2015 23:05:57 
Rafał, leki.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-05-2015 23:09:16 
Jezu Rolli co Ty wygadujesz xD Toney trafał czyściej i mocniej. Posłał rywala na deski. Był lepszy w defensywie. A Ty mówisz że to był wał i nawet remis Ledermana był stronniczy. Co z Toba ? :D
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-05-2015 23:12:24 
"Pamiętam walkę Żirow vs Toney - jeden z większych wałków, jakie widziałem w walkach o mistrzostwo.
[...] Bo w tej walce zwycięzcą powinien zostać ogłoszony tylko i wyłącznie jeden pięściarz - Wasilij Żirow (nawet mimo straty dwóch punktów)."

-
-

https://www.youtube.com/watch?v=25C8xGm-Pl4

;))
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 23:12:35 
@rafal3 - dobrze,postaram się poprawić...;-)
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 21-05-2015 23:13:26 
Statystyki ciosów z tej walki to kpina.

W ogóle Compubox to kpina.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-05-2015 23:14:50 
Dokładnie, co najmniej połowy tych anemicznych "arm punches" z wiatraków Żirowa nie powinni w ogóle liczyć ;)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 23:14:59 
@Matys90

Twój..:"https://www.youtube.com/watch?v=25C8xGm-Pl4"

XD
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-05-2015 23:16:05 
Co do compubox - nie zaglądałem na orga, ale w walce Figueroa-Burns to była jakaś maniana z tymi statystykami. O ringowym i punktowych nie wspominając ;) Szkoda Szkota.
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 21-05-2015 23:21:36 
Tonic to autentyczny talent. Moim zdaniem najlepsza defensywa ever, bez uciekania prawdziwy wojownik . Muj ulubiony bokser .
"a kim ten starszy Pan jest ? ;)" bez takich żartów proszę !!.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 21-05-2015 23:23:33 
Matys90
Powiedzmi człowieku, gdzie Ty widziałeś tam jakieś wiatraki Żirowa? Ty masz pojęcie o boksie, oglądasz te walki, czy tylko tak strzelasz jak kulą w płot?
Faktycznie ciosy Żirowa nie robiły większego wrażenia na bardzo twardym Toneyu, ale ciosy Toneya tym bardziej na równie twardym Żirowie. Z tą tylko różnicą, że Żirow w zasadzie w każdej rundzie zadał tych ciosów dużo więcej.
Ze 4 rundy, to max co można by było dać Toneyowi.

Skład sędzio0wski - cała trójka punktowych made in USA - i wszystko jasne.
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 21-05-2015 23:28:54 
"Faktycznie ciosy Żirowa nie robiły większego wrażenia na bardzo twardym Toneyu, ale ciosy Toneya tym bardziej na równie twardym Żirowie. Z tą tylko różnicą, że Żirow w zasadzie w każdej rundzie zadał tych ciosów dużo więcej.
Ze 4 rundy, to max co można by było dać Toneyowi."

Chciałeś powiedzieć że wyprowadził więcej ciosów chyba??
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 23:33:14 
Toney 25-0 (pretendent) vs Michael Nunn 36-0 (mistrz świata wagi średniej)

https://youtu.be/pPT2TCgk6l8?t=2699
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 23:34:57 
11 runda w tym linku jest - nokaut
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-05-2015 23:44:04 
Brzydki,bo brzydki,ale Toney wygrał jednak zasłużenie.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 21-05-2015 23:50:59 
Nie mam pojęcia jak ktoś mogłby punktować te wiatraki Żirowa, a tym samym rundy dla niego. Wiatraki trafione sie punktuje, ale gdzie tu one trafialy w Toneya? Chyba w jego barki, przedramiona i rękawice. Pomijając sam fakt, że efektywną obronę się punktuje, to Toney po prostu trafiał częściej i czyściej od Kazacha.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 22-05-2015 01:21:34 
Wasilij Żirow to jeden z najleszpych techników cruiser tamtych czasów. Były mistrz olimpijski. W junior ciężkiej był niepokonany, bardzo twardy, słynął Z zadawania dużej ilości ciosów i przez to zamęczał rywali.
Od bodajże 1995 roku był niepokonany.

Nagle w walce z Toneyem staje się,.. cepiarzem.
Proponuję się nie ośmieszać co poniektórym.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 22-05-2015 08:02:42 
A na przyszlosc jeszcze jak kiedys cos bedziecie wygadywac glupoty ze FMJ moze byc lepszy od Alego bo Ali przegrywal itd

Dzieci drogie KAŻDA WALKE JAKA ALI PRZEGRAL (nie licze ostatnich dwoch gdzie byl juz schorowany i 40 letni) PRZEGRAŁ DLATEGO ZE POZWOLIŁ NA TO. KAŻDĄ. Tylko totalny imbecyl tego nie rozumie. Obejrzyjcie sobie druga walke Ali Frazier. Ali wypykal go i obtańczył jak dziecko. Gdyby Ali chcial, moglby zrobic to tez w pierwszej walce, ale sam zdecydowal ze pojdzie na wojne cios za cios, bez proby oszukania bokserskiego rywala.
To samo bylo z Nortonem- Ali nonszalancko go potraktowal i tez pozwalal sie trafiac, to samo z Spinksem.

Kazdy kto nie jest imbecylem wie, ze jakby tylko Ali chcial to wygralby kazda z tych trzech walk ktore przegral.
Ale to trzeba chociaz obejrzec 2 walke Ali Frazier zeby wiedziec co mowie, ale skad przecietny laik jak tutejsi mialby to wiedziec skoro nie ogladal i nie ma zielonego pojecia o czym w ogole wygaduje
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 22-05-2015 08:50:20 
Biedy rafałek znowu nie wziął porannych leków i palma odbija. Ali przegrywał bo na to pozwalał, słyszycie chłopaka?xdddddd
Trzeba być albo psychofanem Alego i hejterem Floyda albo niedzielnym kibicem by tak "śmiało" twierdzić, że Mayweather na pewno nie jest lepszy od Alego. Ja tam nie uważam Floyda za żadnego TBE, Robinson nim oczywiscie jest, ale kurde, doceńcie faceta. Floyd to geniusz, najlepszy bokser XXI wieku i jest, i wciąż jeszcze dłuugo będzie mocno niedoceniany ze względu na to, że ludzie go po prostu nie lubią.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-05-2015 09:06:39 
"Kazdy kto nie jest imbecylem wie, ze jakby tylko Ali chcial to wygralby kazda z tych trzech walk ktore przegral."



Każdy, kto ma małego, twierdzi że Ali przegrywał na własne życzenie.
 Autor komentarza: Mietas
Data: 22-05-2015 09:37:56 
@lRollinsl
Ty żartujesz prawda?.Toney to zrobił wiatrak z Żirowa.Ciosy Toneya zrobiły jednak wrażenie, bo kazach leżał, i Toneyowi brakło sekund by go skończyć prze ko.Żirow nie mógł nic kompletnie zrobić Toneyowi, pruł na ogół powietrze.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 22-05-2015 10:03:22 
@Barkley Zawsze pokazywales tutaj szczyty glupoty ale teraz juz przekraczasz samego siebie

Nie ogladales drugiej walki Ali Frazier i kompromitujesz sie totalnie

W tej walce Ali z najmniejsza latwoscia w bezbarwnym pojedynku wypykal Fraziera

Ogladales w ogole te walke czy jak zwykle jestes kompletnie nieprzygotowany do dyskusji?

Ali przed pierwsza walka z Frazierem SAM POWIEDZIAL ze nie zamierza tanczyc. Zamierza bic sie cios za cios. Gdyby chcial tanczyc wypykalby Fraziera tak jak w ich drugiej walce.

To samo tyczy sie Nortona i Spinksa gdzie Ali po prostu nonszalancko pozwalal sie trafiac

Jest oczywiste ze kazda z tych walk Ali by wygral gdyby mial podejscie Floyda- wypykanie bez wojny
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 22-05-2015 11:48:08 
Zawsze mówiłem, że ludzie to debile i można im wmówić wszystko. Wystarczy, że compubox pokaże swoje statystyki, w których to Żirow robi młynek, ale kompletnie nic nie trafia, za to Toney wyprowadza ciosów mało, ale same atomowe i wszystkie w celu.
Toney nigdy ciosem nie grzeszył, i w tej walce też nie robiły one ne Żirowie wrażenia.
Na te z ostatniej rundy te nie zwracał uwagi. Musiał atakować, bo zapewne się dowiedział,że szykująałek. A padł nie po ciosie, tylko prędzej ze zmęczenia.
Pierwszy przykład z brzegu: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dOqWPoR76mI#t=1242
, to nie ma o czym dyskutować.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 22-05-2015 11:49:45 
* jeśli ktoś nie widzi ciosów Źirowa (prawy na dół,prawy na łeb cały czas wchodzi), to nie mamy o czym rozmawiać.
Szkoda,że Ledermanowi nikt nie powiedział,że ma nie widzieć rzeczy oczywistych
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 22-05-2015 11:54:21 
Jeszcze proponuję zwrócić uwagę na krzyki publiczności, która w euforii, bo dziadkowi udało się coś trafić, a kiedy trafia Żirow, to oczywiście cisza.
To często wypacza obraz walki u niektórych. Szczególnie podatnych na manipulację i propagandę.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-05-2015 12:00:34 
Przecież nikt trollu nie mówi, że Żirow w ogóle nie trafiał czy że nie wygrał niektórych rund. Fajnie, że uważasz iż Żirowa zwałowali, nie będę toczył o to krucjaty, bo nie ma to najmniejszego sensu, podobnie jak nie będę spierał się z rafałkiem, że jak Ali przegrywał to dlatego, że taki miał kaprys. Spoko panowie, jesteście nadludźmi, ja to rozumiem i chylę czoła.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-05-2015 12:09:24 
Rafał ewidentnie jeszcze recepty nie zrealizował
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 22-05-2015 12:13:52 
Matys90
Przeczytaj sobie post Mietasa.
I nie nazywaj mnie trollem.
Dla mnie jesteś przygłupem, ale to nie ma związku ze sprawą, więc pominę wyrażanie własnych opinii.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-05-2015 12:18:41 
Post Mietasa 100% racji, Żirow NA OGÓŁ pruł powietrze.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 22-05-2015 17:16:52 
buhahahaha rafal ty laiku, ty hardcorowy laiku
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 22-05-2015 17:18:15 
p.s. rollins
bardzo......niemalo

obejrzyj sobie ta walke jeszcze raz.....to bylo wlasnie sweet science nie dac ssobie zrobic krzywdy ale dac kibicom mega emocje

tak tez robil sweetpea (tylko oczywiscie nie w poldystansie)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 22-05-2015 17:19:00 
wedlug mnie zirov wygral max 4 rundy
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.