SZEF SHOWTIME: 12 WRZEŚNIA OSTATNIA WALKA MAYWEATHERA

Szef sportu w telewizji Showtime Stephen Espinoza poinformował, że Floyd Mayweather Jr (48-0, 26 KO) stoczy ostatnią walkę w karierze 12 września. Nazwisko rywala Amerykanina nie jest jeszcze znane.

- Floyd nie zmienił zdania, od dłuższego czasu powtarza, że po raz ostatni wejdzie na ring 12 września. Jako telewizja, a przede wszystkim fani boksu nie chcielibyśmy się z nim żegnać, zwłaszcza biorąc pod uwagę jakość występów, jakie ostatnio zaliczał. Fakty są jednak takie, że to będzie jego ostatnia walka. Myślę, że cały świat boksu powinien być mu wdzięczny za to, co zrobił dla tego sportu w ciągu tych niespełna dwóch dekad - powiedział Espinoza.

Pojedynek Mayweathera 12 września może oznaczać ciekawą rywalizację pomiędzy stacją Showtime a konkurencyjną HBO. Na antenie tej drugiej tego samego dnia chce wystąpić niezwykle popularny Saul Alvarez (45-1-1, 32 KO), który być może skrzyżuje rękawice z Miguelem Cotto. Meksykanin raz już musiał zmienić przez Mayweathera datę swojej walki, ale zapowiada, że tym razem tego nie zrobi.

Jako potencjalnego rywala Amerykanina w pożegnalnym występie wymienia się m.in. Amira Khana (30-3, 19 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 14-05-2015 09:33:47 
ostatnia do wypelniwnia kontraktu z sho
Nie ma ożliwości aby nie bylo 50, pieniadze juz ma, czas zapisac sie na zawsze
w historii
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 14-05-2015 09:39:03 
Chłopak jest zdyscyplinowany i charakterny. Czego mu brakuje to prawdziwych wyzwań, ale jak narazie te go omijają z daleka.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 14-05-2015 09:41:35 
To było do tematu z Golovkinem
 Autor komentarza: ADS
Data: 14-05-2015 10:06:43 
We wrzesniu jest "Día de la Independencia" czyli wiadome bylo ze FMJ zawalczy akurat 12tego. Ciekawe kto bedzie prfzeciwnikem FMJ. Ja osobiscie uwazam, ze bedzie to Khan. W ten sam dzien bedzie chcial tez sie zaprezentowac Canelo. GBP zrobic naprawde duzo aby jego przeciwnikiem byl Cotto.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 14-05-2015 10:50:44 
Wg mnie jeśli to będzie Khan, to dobrze. Gdyby to był Thurman jeszcze lepiej.
A gdyby poszedł na całość i mimo ogromnego ryzyka (z racji dysproporcji fizycznych) wybrał Gołowkina dla mnie byłby faktycznie największym bokserem ostatniej dekady. Oczywiście wybór GGG jest na pograniczu szaleństwa więc nikt nie może potępiać Floyda jeśli tego nie zrobi.
 Autor komentarza: polishqciape
Data: 14-05-2015 11:05:01 
@WalterAlfa
Floyd nigdy nie był szaleńcem. On robił wszystko, by uniknąć ryzyka. Robił to w ringu i poza nim. Dostanie rywala takiego, jaki będzie dla niego najwygodniejszy.
 Autor komentarza: gluton
Data: 14-05-2015 11:09:28 
propaganda służy systemowi:)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 14-05-2015 11:10:59 
polishqciape
Gdyby nie Twój nik pomyślał by że napisałeś to na poważnie.

Ale to fakt nawet gdyby walczył z Klicko zawsze znalazł by się jakiś tępak który pomniejszył by taki wyczyn. Żałosne ale prawdziwe.

Przeciwnik? Khan gwarantuje rynek Brytyjski, Thurman - mało gwarantuje, sensowny był by Broner, Cotto o pas w średniej, Canelo...
Biznesowo chyba Canelo ale rudy stracił by 1 w rekordzie:0 ?Może Matyse? Może Garcia?
 Autor komentarza: pinczorio
Data: 14-05-2015 11:32:14 
@kapitanbomba

Canelo dostał przecież od Floyda do jednej bramki, drugiej walki nie będzie.

Myślę, że będzie to Khan lub rewanż z Cotto o pas w średniej.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 14-05-2015 12:02:34 
Amir zleje Floyda.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 14-05-2015 13:03:46 
Autor komentarza: progresywny
Data: 14-05-2015 12:02:34
Amir zleje Floyda.



Są już kontrakty?
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 14-05-2015 13:06:25 
Nie zgadzam się, ze Khan wygra z Floydem, niemniej jestem pewny że będzie trudniejszym przeciwnikiem niż Paciao. Choć z drugiej strony Mayweather może go posłać na dechy kontrą po jakimś szaleńczym ataku Khana. Wg mnie byłby to bardzo dobry przeciwnik na ostatnią walkę.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 14-05-2015 13:36:55 
Khan dostanie łatwą kasę za srogi wpierdol. Zresztą ramadanu sobie nie odpuści, więc sam będzie doskonale wiedział, że wychodzi po wypłatę.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 14-05-2015 13:39:25 
Aaa, i zgadzam się, że wyjście do Gołowkina uczyniłoby z Floyda boksera legendarnego nie tylko dzięki wielu wygranym z zerem w rekordzie.
 Autor komentarza: starycap
Data: 14-05-2015 14:02:35 
Junior musiałby być wyjątkowo głupim bokserem a nie jest aby pchać paluchy pod piłę łańcuchową gdy obok leżą nożyczki a ma przeciąć kartkę papieru.
Zawalczy ze słabiakiem aby rekord wyrównać i tyle ,żadnych rewelek nie będzie.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 14-05-2015 14:31:35 
Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 14-05-2015 13:36:55
Khan dostanie łatwą kasę za srogi wpierdol. Zresztą ramadanu sobie nie odpuści, więc sam będzie doskonale wiedział, że wychodzi po wypłatę.

zaczernij najpierw wiedzy, ramadan konczy sie w tym roku 16 lipca wiec ma 8 tyg na przygotowanie, a zawodnik dobrze prowadzacy sie caly czas wyrobi sie w 6

Opanujcie sie z tymm ggg,
bo to podobna sytuacja jak tyjacy adamek do kliczki, tylko tu ten wiekszy by zrzucal.
On jest wiekszy i ciezszy na codzien 7-8kg wiec to by bylo zajezdzanie sie a nadal bylby za wielki i za silny
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 14-05-2015 14:32:49 
wyzwaniem jest czyssci swoja kategorie i isc wyzej, fmj na koniec kariery tego nei potrzebuje, nie musi i nie ma co wiecej o tym pieprzyc w kolo bo do tego NIE DOJDZIE.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 14-05-2015 14:40:32 
Gdyby walka z GGG miała się odbyć w 154 to w ringu dzieliło by ich nawet 10kg. To jest dużo nawet na HW...
 Autor komentarza: progresywny
Data: 14-05-2015 16:26:51 
@WA

A czemu? W wadze ciężkiej David Haye i Evander Holyfield ważyli 95-97 kg a Valuev 150. Adamek i Haye ważyli 95-98 a Kliczki ok. 110. Jakoś tam dochodzi do walk dużo lżejszego z dużo cięższym, więc co to jest dla takiego mistrza "najlepszego w historii" jak Floyd walczyć z 10 kg cięższym?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 14-05-2015 17:36:34 
i jak sie walki skonczyly?:)
ALbo uciekaniem przed wiekszym, ew uderzeniem i ucuekaniem przy wolnym syberyjskim yeti albo niemilosiernym wpierdolem, albo walkiem
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 14-05-2015 18:26:54 
Autor komentarza: progresywny
A czemu? W wadze ciężkiej David Haye i Evander Holyfield ważyli 95-97 kg a Valuev 150. Adamek i Haye ważyli 95-98 a Kliczki ok. 110. Jakoś tam dochodzi do walk dużo lżejszego z dużo cięższym, więc co to jest dla takiego mistrza "najlepszego w historii" jak Floyd walczyć z 10 kg cięższym?



Jak nie rozumiesz bak to muszę ci wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje bo się pogrążysz w tych rozterkach o czarnej magii.Waga ciężka jest bardzo specyficzna kategorią i N.I.E M.A G.Ó.R.N.E.G.O. L.I.M.I.T.U! Dlatego możesz oglądać ciężkich poniżej 100 kilogramów z bokserami po 140kilogramów.Mayweaher nie będzie walczył ani z Kraszerem ani z Gołowkinem ani też Wardem.Zaskoczony?Jego optymalna waga to welter i nie wiem na chuj on jeszcze chodzi jak paw z pasami z super welter?Oddać dziadostwo bo najmniej kumaci będą domagać się walk Mayweathera ze średnimi.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 14-05-2015 20:14:28 
@Maniek

Rozumiem. Aczkolwiek piszesz o uciekaniu przed większym lub uderzaniu i uciekaniu. A jak robi Floyd we wszystkich swoich walkach? Dla wielu jest to "uciekanie", ale jest to taktyczne boksowanie. Jak we wszystkich swoich walkach Floyd używa pracy nóg, uników, bije i odskakuje to z Gołowkinem tak samo by robił. Piszesz tak jakby to było coś nowego u Floyda, a Floyd jest w tym doświadczony i wie jak oszukać większego i silniejszego, dlatego nie rozumiem skąd opinie, że walka z Gołowkinem w junior middleweight byłaby kosmicznym pomysłem...lol...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.