SULĘCKI I SZPILKA PO ZWYCIĘSTWACH W CHICAGO

- Mogłem to skończyć jeszcze wcześniej, ale nie chciałem się podpalać - mówił tuż po zwycięstwie w drugiej rundzie Artur Szpilka (18-1, 13 KO).

Polak bez najmniejszych problemów odprawił przeciętnego Ty Cobba (18-7, 10 KO) w drugim starciu.

- Mam nadzieję na jak najszybszy kolejny start i to już ze znacznie lepszym zawodnikiem. To pytanie do moich promotorów, ale chętnie spotkałbym się z Arreolą bądź Aguillerą. Kontakt z nowym trenerem mam naprawdę świetny - dodał pięściarz z Wieliczki.

Równie szybko ze swoim przeciwnikiem rozprawił się Maciej Sulęcki (20-0, 5 KO). Najlepszy polski "średni" także w drugiej rundzie zastopował Darryla Cunninghama (30-8, 11 KO).

- Głowa mnie jednak trochę poniosła po pierwszym nokdaunie - przyznał popularny "Striczu", dla którego był to debiut na amerykańskim rynku, ale również pierwsza walka w ogóle poza granicami kraju od momentu podpisania zawodowego kontraktu.

- Tak jak sobie wszystko zakładałem, spełniło się. Wszystko co dzieje się wokół, cała ta otoczka, zrobiły na mnie wielkie wrażenie. Czuję się tu jak ryba w wodzie - dodał Sulęcki, który podobnie jak Szpilka, w Chicago po raz pierwszy zaboksował będąc menadżersko kierowany przez potężnego Ala Haymona.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: teanshin
Data: 25-04-2015 08:47:20 
Niestety więcej spodziewałem się po Cobbie, wiadomo że bokser nie najwyższych lotów ale żeby się o własne nogi przewracać? Jedyny plus z tej walki że nie miał ujemnego bilansu. Sulęcki chciał dobrze wypaść i wypadł dostał boksera z dość dobrym rekordem i dużym doświadczeniem ringowym mimo to że nie jest królem nokautu to udało mu się walkę zakończyć dość szybko. Gratulacje dla obu.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 09:02:15 
jak mnie to wkur.wia..

gdy walczy prawdziwy Polak a nie jakiś napinacz, mowa tu oczywiscie o Fonfarze, to polskie media nawet nie wiedza jak maja sportowego newsa dnia ogarnac, bo nic o chlopaku nie wiedza i hc.uj ich obchodzi ze wygral z synem meksykanskiej legendy.

ale jak kur.wa walczy jakis medialny patol cwiercmozgowiec z jakims jeb.anym ogorkiem, to pierwsze sporotwe informacje dnia o jego zwyciestwie.. i 3 gotowe artykuly na kazdym portalu z obszerna fotorelacja..

on.ety wu.pety i innne interlinie.. pie.rdolcie sie!!!

no hcu.j mnie strzela po prostu..
 Autor komentarza: teanshin
Data: 25-04-2015 09:04:22 
Mały apel do Artura o ile to czyta:
Arreola nie Aureola
Rekowski nie Renkowski.
Aż mnie uszy bolą jak tego słucham pomijając totalny brak szacunku dla tych zawodników przez nieznajomość ich nazwisk. Aureola to jeszcze mogę zrozumieć bo wada wymowy, ale Renkowski...????
 Autor komentarza: teanshin
Data: 25-04-2015 09:06:01 
@Veyron
Szopki zawsze lepiej się sprzedają.
 Autor komentarza: CELko
Data: 25-04-2015 09:53:34 
Aureola to taka pseudo wymowa po USA

Zreszta powinien go nazywać Burrito, przy Rekowskim na zmeczeniu jezyk mu sie chyba zaplatal stad pomylka zdarza sie.
Pewnie dostanie walka z pogromca Maskajewa



https://www.youtube.com/watch?v=eOBZk5bU5nY polecam wale Suleckiego a zwlaszcza KO bardzo fajne.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 25-04-2015 10:11:21 
sulecki dwie ostatnie walki wygral przez nokaut , gratki xD
 Autor komentarza: Moczymorda
Data: 25-04-2015 11:00:48 
A ma ktoś link do walki szpilki?
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 25-04-2015 11:20:53 
https://www.youtube.com/watch?v=N17TJkYqfKw 2 runda
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 11:44:27 
Szpila pasuje pod każdym względem do bokserskiego środowiska w Stanach,,Rynek amerykański jest spragniony pozytywnych wariatów,ludzi z kryminału,swirów itp. zabijaków,,w Polsce kibice do tego typu zachowań po prostu nie dorośli i szpilka miał by u nas bardzo ciężko się wybic także decyzja o wyjeździe do stanow jest meegaa trafiona,,reszcie buraków którzy na tym portalu obrazają go i nie daja szansy na obronę powiem krótko,,zamiast potęgować ta zawisc i zazdrość sami chociaż raz stancie w ringu,,bo wpierdalac chipsy przed komputerem i anonimowo obrazac potrafią tylko cwele i cioty
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 12:16:37 
@ teanshin

no niestety tak to wygląda..

obejrzałem drugą runde Szpilki.. co za walka.. co za emocje.. nie winie Szpili.. ale jaranie się tą walką to chyba z sadomasochizmu a nie faktycznej przyjemnosci.. ten tlusty gosciu nie mial juz płuc w drugiej rundzie..
a kur.wa piszą na portalach jakby to była walka o pas.. zenada!!!

dywizjon

skoro nie doroslem do boksu bo wole kulture zamiast chamstwa, to wole jednak zostać tym dzieciakiem..

a Tobie zycze bys spotkal takiego wariata czy czlowieka z kryminalu jak to okreslasz, normalnie na ulicy, w ciemnej bramie.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 25-04-2015 12:31:52 
Szpika ma "wielką dziurę" pod prawą ręką- łokieć uniesiony w górę.
Nawet ten kelner go trafił.

Szpilka może dominować na bokserami o małym zasięgu. Ktoś z większym będzie stanowił problem.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 12:39:24 
dywizjon
kto tu nie dorosl...
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 12:39:53 
Veyron...nie musisz życzyć mi spotkan w ciemnych bramach..bo jako młody chłopak żyłem w biednej,brudnej dzielnicy,,gdzie większość ludzi pod koniec lat 80 tych nie miała co do gara wlozyc,,na każdym rogu chuliganka nie było dnia bez awantur itd..Z patologicznego środowiska jak wiesz wywodzi się jak dla mnie największy talent w historri wagi ciężkiej czyli Mike Tyson..wielkie pokłony w jego strone bo zdobyc pas wagi ciężkiej w wieku 20 lat,,to trzeba być fenomenem...Ameryka zawsze produkowała bokserskich typow z pod ciemnej gwiazdy..a tym polskim typem jest wlasnie Szpila..który będzie w stanach coraz bardziej popularny,oczywiscie jeśli będzie wygrywal kolejne walki..kibicuje szpilce już od czasów amatorskich,,i wiem jedno bokser to musi być kozak,a nie wypłoszona pizda!!
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 12:49:20 
dywizjon
jeli ty myslisz ze patologia i kryminal = kozak i twardziel to jestes chyba niedorozwiniety... lol taki Kliczko jest gentelmanem i madrym spokojnym gosciem a twojego idola wciagnal by nosem i wyplul! Kozak Szminka by sie posikal na face off haha
 Autor komentarza: rafaljanek
Data: 25-04-2015 12:56:23 
CO z tego, ze Cobb nie ma ujemnego bilansu ?? Co to był za przeciwnik?? Ten Cunningman to samo po pierwszym Ko już był tak spuchnięty ! Następne walki to rywale tej samej półki powinni być i albo weryfikacja i wypławają nasi prospekci na szerokie wody albo do domu bo oglądać jak obijają rencistów było malo przyjemne
 Autor komentarza: rafaljanek
Data: 25-04-2015 12:59:27 
Życzę Szpilce jak najlepiej (naprawde) ale nawet niepełnosprawny COBB pod koniec chyba pierwszej rundy prawy prosty wyprowadził , który wszedł w szczęke. Niech sie nikt o zdrowych zmysłach nie łudzi, że to jakiś prospekt jest bo mi siępłakać chce jak czytam takie głupoty, aczkolwiek zycze mu jak najlepiej POZDRO
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 13:01:37 
rafaljanek
Zgadzam sie w 100&! Tez mu zycze jak najlepiej ale bez szans na sukces
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 13:01:53 
100%*
 Autor komentarza: starycap
Data: 25-04-2015 13:09:41 
Veyron

Jesteś jakimś debilem i ordynusem spod śmietnika no i oczywiście chamem.
Tacy to zakała społeczna i po prostu śmieć.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 13:10:29 
wojtyla85...człowieku co ty mi tutaj bredzisz??czy ty w ogole masz pojecie z jakiego środowiska się wywodzi Szpila??Każda ceniąca się ekipa Chuliganska w Polsce ma swoją tak zwaną "Nabojke"taka ekipa jeździ na ustawki itd.,,nie zawse walczy się tam na piesci bo zdarzają się tez siekiery i tasaki..Tak więc każdy z takiej ekipy to totalny swir nie bojący się nikogo i niczego,,daruj sobie te komentarze lachociągu bo się tylko kompromitujesz..a zesrał bys się w gacie na sam widok takiej bijatyki
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 13:26:41 
dywizjon
moze zmien ton synku bo mnie nie znasz... ja cie tu nie obrazam tylko ci pisze ze nie kazdy osidlowy napinacz do ktorego ty tak wzdychasz to twardziel... buraku z lawki osiedlowej! Wiekszosc z nich jest mocna w grupie lub z siekiera w rece. Jak chcesz bana to prosze kontynuuj swoje prostackie wywody z pod trzepaka...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 13:30:18 
p.s.
a od lachociagow to sobie mozesz swoja mamusie wyzywac jak ci tu brakije argumentow... tutaj jest miejsce na dyskusje dla doroslych, a nie mierzenie osiedlowej reputacji i kto obrobil warzywniaka. Umyslowa zakalo.
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-04-2015 13:48:26 
Tak jak tam kolega wyżej zauważył Ajtuj tragicznie się odsłania z prawej strony. Jest kurewsko podatny na lewe sierpy. No ale nic zobaczymy co będzie dalej.
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-04-2015 13:53:19 
Autor komentarza: dywizjon303
"Szpila pasuje pod każdym względem do bokserskiego środowiska w Stanach,,Rynek amerykański jest spragniony pozytywnych wariatów,ludzi z kryminału,swirów itp. zabijaków,,w Polsce kibice do tego typu zachowań po prostu nie dorośli"
..."reszcie buraków którzy na tym portalu obrazają go"...
..." potrafią tylko cwele i cioty"...
..."wiem jedno bokser to musi być kozak,a nie wypłoszona pizda"...
..."Każda ceniąca się ekipa Chuliganska w Polsce ma swoją tak zwaną "Nabojke"taka ekipa jeździ na ustawki itd.,,nie zawse walczy się tam na piesci bo zdarzają się tez siekiery i tasaki"...
..."Tak więc każdy z takiej ekipy to totalny swir nie bojący się nikogo i niczego,,daruj sobie te komentarze lachociągu bo się tylko kompromitujesz"...

Ponieważ na powyższe, cytaty brakuje mi argumentów więc z miejsca przepraszam, że się wtrącam w tę dyskusję, ale mam tylko jedno pytanie: Ty tak na serio, czy jaja sobie robisz? ;-)
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-04-2015 13:57:09 
Wracając do walki to gdyby ten pan co walczył ze Szpilką miał mocny cios to Artur by leżał przez swój stały numer, czyli :
Artur oparty o liny, prawa ręka na poziomie jajek i prawy profil wystawiony na idealnie pasujący tam lewy sierpowy przeciwnika. Artur znamy już to, trzeba wymyślić coś innego ;-)
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-04-2015 14:01:56 
Autor komentarza: starycap
Veyron

Jesteś jakimś debilem i ordynusem spod śmietnika no i oczywiście chamem.
Tacy to zakała społeczna i po prostu śmieć.

Użytkowniku Veyron, myślę, że powyższe stwierdzenie powinieneś sobie wziąć głęboko do serca i się zastanowić nad sobą przez dzień bądź dwa... A jak trzeba to dłużej, potem wróć i porozmawiaj ze starycap o swoich wnioskach...
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 25-04-2015 14:09:12 
Po takich walkach nie ma sensu roztrząsać co i jak, tylko zanotować,iż się odbyły.
Przeciwnicy naszych zawodników byli bardzo słabi i nasi bez problemów zrobili to co do nich należało.
Ja uważam,że jakiś tam mały kroczek w kierunku większych walk został zrobiony i czekam na większe wyzwania.

@ all
Panowie, bardzo Was proszę o więcej kultury w wypowiedziach.Jeśli łączy nas zainteresowanie boksem, to różnice zdań starajcie się sobie wytłumaczyć merytorycznie, a nie za pomocą słownej agresji.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 14:13:05 
Kasandr
przepraszam za moje bluzgi... ale nazywanie mnie lachociagiem to chyba powinien byc jakis ban albo chociaz ostrzezenie od admina
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 14:20:43 
Ten portal już raz udowodnił jacy z was bokserscy eksperci..Przed walką Adamek - Szpilka większość z was pisała takie brednie że tylko gratulować wiedzy,,Szpilka miał być znokautowany!!!walka miała trwac najwyżej 5 rund,,Szpilka nie wytrzyma ciśnienia itd.!!Szpilka wygrał i tylko na moment uciszył wasze szczekanie bo znowu zaczynacie się napinać!!!Zawiśc i zazdrość Polaków nie zna granic,bo jak gość który siedział w kryminale może pokonać Adamka byłego mistrza swiata WBC?Dlaczego gośc który uchodzi za bandziora i chuligana jest zapraszany do Wojewódzkiego,Bierze udział w Programie jaka to melodia?,jest zapraszany do szkół aby prowadzic zajecia itd..Co was boli???Czy zal wam dupe sciska?Powiem wam coś każdy z was gdyby miał powiedzieć szpili w oczy te brednie które tu wypisujecie osrał by się po pachy,,jesteście bohaterami ale tylko przy klawiaturze,,ja sobie pozwoliłem na kilka ostrych komentarzy ale największym scierwem jest anonimowe pisanie i obrażanie gościa który nie może się w żaden sposób obronić..
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 25-04-2015 14:53:19 
@wojtyła85
Masz rację.


@dywizjon303
Kurde, stary wez się zastanów?? Przecież każdy z nas się kiedyś pomylił co do wyniku walki.
Szpila może się bronić ciężką pracą i wynikami.....i podejrzewam że nasze pisanie ma głęboko w dupie.
Po co się nakręcasz i prowokujesz? Masz swoje zdanie i jeśli chcesz aby je szanowano to spróbuj uszanować zdanie innych.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 15:15:42 
Kasandr..akurat do ciebie nic niemam,,i pełen szacunek w twoja stronę ze stanąles na strazy dobrych manier
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 25-04-2015 16:15:40 
Spoko.Po prostu ciekawiej by się czytało wszelkie polemiki bez obrzucania się błotem i wyzwiskami.
 Autor komentarza: Miro
Data: 25-04-2015 16:46:26 
Może za dużo wymagam od Szpilki , ale akurat w tak krótkiej walce nie zauważyłem nic więcej z rzemiosła bokserskiego niż to czego nauczył go Fiodor Łapin. Wprawdzie była 1 próba ,ale przestrzelona zadania haka z dołu / tego uczył Artura Shields co widzieliśmy na filmikach, tyle że trener pokazywał mu jak zadawać te ciosy w zwarciu w półdystansie a Artur próbował zadać ten cios nie będąc przyklejonym do oponenta/. No i zauważyłem próbę balansu tułowiem - coś co nieźle robił Andrzej Gołota. Ale mimo wszystko dalej widzę, że Artur chce walczyć oszczędnie bez zadawania serii i zróżnicowanych ciosów a raczej powiela to co w wielu wcześniejszych walkach się widziało. A więc takie gibanie się lewo prawo , czajenie się jak pantera bez zadawania ciosów i polowanie na jeden nokautujący cios. Od początku kariery /a pewnie to " zboczenie " od ustawek / uwierzył , że ma nokautujący cios i mało boksuje a wyczekuje na dogodny moment , żeby zadać swój firmowy lewy sierp. Z takim emerytem jak dzisiejszy to może się udać, ale z lepszymi czy wręcz z czołówką HW no to trzeba boksować , zadawać ciosy i zbierać te punkty, żeby wygrać na punkty , bo przecież nie na każdym pięściarzu Artura cios będzie robił wrażenie. Jak trafi dynamicznie w punkt to może wywracać swoich oponentów, ale z czołówką HW tych okazji nie będzie za wiele i trzeba będzie z nimi niestety ,ale walczyć, żeby wyrwać zwycięstwo. I w takich walkach trzeba pokazać argumenty do zwyciężania a więc duży repertuar ciosów , serie ciosów, siłę fizyczną w zwarciach czy przepychankach, twardą szczękę, kondycję i wytrzymałość . Ja ciągle będę wyczekiwał na taką walkę tym bardziej teraz, gdy szkoli go jeden z najlepszych trenerów na świecie i że w takiej walce wreszcie pokaże argumenty o których piszę połączone z tymi , które już ma a więc mobilność i szybkość w ringu, dynamikę , refleks , dobre czucie ringu . Czy się doczekam ? Oby . Ciągle jednak uważam , że na walkę z Arreolą jeszcze jest za wcześnie i w ogóle z pięściarzami, którzy fizycznie mogą zdominować Artura w ringu jak to było w walce z Jenningsem i są w czołówce HW też jest za wcześnie. Moim zdaniem taki Aquilerra , Estrada , Solis mogliby być jak na ten etap kariery Artura. I ciągle dalej ciężka praca i nauka pod okiem Shieldsa. Jak porównuję wagę Artura do wagi Władymira Kliczko jaką zrobił na walkę z Jenningsem i widzę tak małą różnicę w kg to zastanawiam się czy dwie wagi dobrze wskazują . To co w końcu u Artura waży, jeśli Kliczko o wzroście 198 wygląda jak gladiator na tle Szpilki ale i innych pięściarzy ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 25-04-2015 16:48:11 
juz czekam jak na konferencji prasowej szpilka powie "AUreola" a chris mu wytlumaczy ze nie tak sie nazywa :DDDDD
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 25-04-2015 16:53:14 
aureole to on zobaczy jak mu Arreola wy...li bombe wiesniak pie....ny. mozg to on ma wielkosci glowki od szpilki.
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-04-2015 17:17:35 
Miro

Nie doczekasz się. Piszę to od dawna że Szpilka to już ukształtowany zawodnik z wyrobionymi nawykami ruchowymi i stylem boksowania. Dużo lepszy nie będzie i żaden trener na świecie już tego nie zmieni. Jak sam zauważyłeś Szpulka boksował identycznie jak za Łapina i znów robił te same błedy. Arreola w jako takiej formie niszczy Ajtuja w kilka rund ale z drugiej strony Krzyś w ostatniej walce prezentował się blado. A podejrzewam że na Szpilke dużo lepiej by się nie przygotował. Tak że szans Ajtujowi zupełnie bym nie odbierał. Przy odrobinie szczęscia mógłby go zrobić na punkty.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 17:50:38 
dywizjon303
Ja akurat w walce z Adamkiem stawialem na Szpilke... nie uwazam zeby z niego byl material na mistrza, ale charakter ma i ciezko pracuje wiec kilku zawodnikow z czolowki wypyka. Jest niestety prostakiem co mysli ze jak wyjedzie komus z bani to jest od niego lepszy lub wazniejszy - czytaj jaskiniowiec! Jesli bronisz takich zachowan lub jemu podobnych to sam niestety stawiasz sie na rowni z jaskiniowcami.
 Autor komentarza: Pompon
Data: 25-04-2015 17:51:31 
Szpilka to zwykły średniak i nikt więcej,każdy bokser z pierwszej dziesiątki go ośmieszy w ringu..
 Autor komentarza: coolpix
Data: 25-04-2015 19:25:52 
@un4 arreola w jako takie formie niszczy artura powiadasz...czyli w jako jakiej?:)bo krąży stereotyp arreola z adamka,arreola z witka,arreola ze stiverna...a krzysiu to ciągle ten sam cepiarz zza dupy z mordą z przodu raz troszkę lżejszy,a kolejny raz przypasiony.do zrobiena przez szpilkę spokojnie.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 19:55:51 
wojtyla85,piszesz cos o jaskiniowcach,itd a każdy twój wpis potwierdza przekonanie jak mało wiesz o życiu,,Szpilka wypłynął na szerokie wody po bojce z Zimnochem!pokazał charakter i typowe zachowanie starych mistrzow z lat 80 tych 90 tych kiedy to na konferencjach prasowych latały krzesła,dzisiaj rządzą pieniądze i Szpilka wie jak je zarabiać,pokazuję ze jest bokserem a nie ministrantem,bo ty kolego chyba pomyliłeś jednak portale,jak chcesz czytac o grzecznych chłopcach to proponuje isć do swojej parafii i tam pleban cos zaproponuje...
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 19:58:51 
@ Waters

haha.. dzieki kolego ;)

wezme sobie ta twoja rade wielce do serca.. bardzo poruszyly mnie te slowa i musze przyznac iz czuje w kosciach, stawach i na swoje delikatnej duszy, ze uwagi starego capa sa tak trafne i szczere.. a to swiadczy o jego dobrej woli i madrosci zyciowej.. ze gdybym mogl zlozylbym mu wizyte dziekczynna z tulipanem w reku w ramach podziekowan.. ;)
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 20:06:25 
@dywizjon303

jak najbardziej szanuje kolego twoja przeszlosc.. to ze nie miales latwo a mam nadzieje ze "wyrosles" na ludzi.. naleza sie tutaj cieple slowa.

zauwaz jednak ze to spokoj i wyrachowanie stanowi o twojej sile a nie rzucanie krzeslami i butelkami..
to oznaka strachu i proba pokazania swojej ilozurycznej sily..

byl podany przyklad Kliczki. a ja moge podac Ci mnostwo przykladow z boksu i innych dyscyplin..

krowa ktora duzo ryczy malo mleka daje.. taka jest prawda..

i znam przyklady ze swojego zycia.. uwierz mi ze dobitne..

a co do samej kultury sportu..

na rugby zjadlem zeby.. w Polsce panuje przekonanie ze to sport dla patologii..

to sprobuj przeklnac na oficjalnym meczu polskeij ligi.. i nawet nie 15stej. ale odmiany 7mkowej.

drozyna przeciwna dostaje karnego. czyli rozpoczyna akcje a ty cofasz druzyne o 10metrow.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 20:08:38 
to sa zasady, ktorych musisz przestrzegac. i to wlasnie lubie.

mowi sie tak..

pilka nozna to sport dla dzentelmenow w ktora graja chuligani..

rugby to sport dla chuliganow w ktory graja dzentelmeni..

i pwoiem Ci.. na boisku sa bitki i walki..

ale schodzisz, podajesz sobie grabe jak z dobrym kumplem i pijesz z nim piwko..

taki powinien byc sport!
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 20:21:17 
ok.veyron to odnieś się do przykładu Tysona,zobacz co wyprawiał przed walką z Klitschką David Haye,Briigss itd.,Sport a szczególnie boks nie jest dla ministrantów więc daj czas Szpilce i poczekaj na więcej
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 20:27:57 
dywizjon303
Na kazdy z podanych przez ciebie przykladow przypada po 10 ktore przecza twojej teori ze chuligan jest lepszy w sportach walki... totalna bzdura kolego. Nawet Tyson o ktorym mowisz byl najlepszy za czasow Cusa Dammato ktory skutecznie goscia hamowal i wyciszal... jak sie zaczely te wyglupy po smierci Cussa to sam wiesz co sie z Tysonem stalo. Ali byl cwaniaczkiem, ale inteligentnym i co? Dominowal rywali. Holly? Kliczkowie?
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 20:36:24 
heheh drogi kolego wojtyla85,,zobacz sobie walki UFC,I KSW i dowiedz się z jakiego środowiska wywodzą się zawodnicy tej formacji,apeluje do ciebie po raz kolejny zdobądź jakams wiedze doświadczenie a później udzielaj się na tego typu portalach bo zaczynasz kompromitować się w tym momencie już na szeroka skale
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 20:48:28 
zycze Szpilce jak najlepiej.. szczerze..
chodzi mi o jego poczynania na ringu a nie poza nim..
co wiecej.. wole Szpile od Włodarczyka..
bo Szpila ma za uszami, ale jest szczery, nie kryje sie z tym.. po prostu jest jaki jest..
Diablo.. smai wiemy.. mierzi mnie jego podejscie do kobiet i wiernosci.. ale okey.. co zza ringiem.. teraz zostawmy..

podam Ci argument.. uwazam, i nie jest to tylko moja opinia, ze do 4tej rudny z jenningsem Szpila walczyl naprawde b dobrze..

a co poszlo potem.. dwa czynniki ktore zlozyly sie na brak kondycji.. a mowiac dokladniej w tym wypadku wypalenie..

jedno to zmiana strefy czasowej (byl wtedy poslizg jak dobrze pamietamy)..
drugi czynnik to emocje.. ktore az Szpilka nosza.. ale powoduja jednoczesnie ze spala sie w ringu..
kto ma stycznosc ze sportami walki, kontaktowymi, wie o co chodzi.. stres powoduje spadek kondycji..

i nie mow mi ze zachowanie Szpili jest okey, gdyby byl opanowany i potrafil trzymac swoje emocje na wodzy.. zdzialalby w boskie o wiele wiecej.. a to ze przed walka na wazeniu zalozy galoty streaptizera czy zetnie sie slownie z jakims innym bokserem.. uwierz ze mi to nie przeszkadza..

ale walenie wlodara z dynki czy innego zimnocha to dla mnie juz gruba przesada..
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 25-04-2015 20:58:08 
Veyron..zaczynamy się powoli rozumieć...ja wierzę w Szpilkę ty też,,i często myślałem czy jest ktoś kto jest go w stanie utemperować???zrobił to Łapin przed i w trakcie walki z Adamkiem!!Szpilka podatny jest na wielkie autorytety a takim jest Ronnie Shields,i coś mi się wydaje ze on zrobi z niego boksera
 Autor komentarza: Veyron
Data: 25-04-2015 21:09:39 
zgadza sie dywizjon.. tu trzeba mocnego autorytetu.. trenera z jajem..
zaskoczyl mnie swoja postawa w walce z Adamkiem i choc Adamek przygotowal sie jak sie przygotowal, to nie zamierzam deprecjonowac zwyciestwa Szpili.. kawal dobrego opanowanego boksu z jego strony.
A co do Lapina.. nie przepadam za nim jako trenerem.. powatpiewam w jego kunszt bokserski.. na Polske jest okey.. ale nic wiecej.. zrazilem sie do niego jego postawa, gdy Proksa walczyl w Sheffield z Hope'm.
ogladalem walke na zywo i zecydowanie zabraklo tam trenera w narozniku. a gdzie byl w tym czasie?
na jakiejs kur.wa podrzednej gali w Polsce. tyle o gosciu..
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 25-04-2015 22:57:42 
dywizjon303
Drogi kolego... haha... kto sie tu kompromituje walczac w imieniu patola to wszyscy widza i oceniaja. Ja Szminke bede ocenial i rozliczal ze sportowego punktu widzenia, ale tym co prezentuje nie ma szans najmniejszych nie tylko z najlepszymi, ale nawet z glodnymi sukcesow prospektami. Tacy zawodnicy jak Joshua czy Parker zdominowali by go fizycznie nie mowiac juz nawet o tym ze sa bardziej poukladani boksersko. Co do Szminki poza ringiem... to jest dno i metr mulu choc troszke sie ogarnol, jednak wychodzi szydlo z wora i wali z dyni :) medialna ustawka? Moze... a moze medialna ustawka jest jego poprawa moralna? Na Szpilke to boksersko nawet jakis mocny technicznie i poukladany w defensywie zawodnik by wystarczyl... lub ktos kto go zwyczajnie stlamsi warunkami. Smiem twierdzic ze Wachu by sie do niego dorwal gdy ten twoj idol zabawi sie ropa-dope i labedzia szyje! Wiesz choc co to ropa-dope? Czy na trzepaku o tym nie bylo?
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-04-2015 23:07:53 
coolpix

Ja na to patrze w ten sposob ze Krzys to taka lepsza wersja Mollo i Minto z ktorymi Ajtuj mial problemy. Arreola ma dobry cios i pomimo tego sadla potrafi przeboksowac 12 rund w dobrym tempie na ciaglej presji. Co do jego formy to generalnie masz racje ale chociazby ostatnio bylo juz tragicznie i gorzej niz chocby ze Stivernem. Tak czy siak bylaby to ciezka przeprawa dla Szpilki chociaz warto zaryzykowac taka walke bo Arreola to wciaz dosc dobre nazwisko i dobrze miec kogos takiego na rozkladzie.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 26-04-2015 10:09:51 
wojtyla85..każdy twój wpis przybliza cię do tytułu błazna tego portalu,a te wypociny które tu bazgrolisz przypominają raczej pamiętnik desperata!Ogarnij się buraku albo zmień portal,jesteś typową parówą która tylko siedzi przy kompie i obraża,ale takie zachowania mają krótki żywot.....
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-04-2015 10:59:47 
dywizjon
parowa... blazen... burak... brawo! brawo! pokazujesz swoja wyzszosc intelektualna! pogratulowac mamie i tacie takiego dobrze wychowanego czlowieka! wspanialy dodatek do spoleczenstwa...
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 26-04-2015 11:22:24 
wojtyla85 czy ty naprawdę jesteś niedorozwinięty,czy tylko udajesz takiego??weź człowieku zacznij od siebie i zobacz co wcześniej wypisywałeś...są tu wirtuozi różnego rodzaju ale twoja głupota sięga już rozmiarów piramidalnych!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.