FLOYD SR: JAKI REWANŻ? PACQUIAO ZOSTANIE ZNOKAUTOWANY!

Kontrakt na walkę Mayweather-Pacquiao nie zawiera klauzuli o rewanżu i jasne jest, że do drugiej walki dojdzie tylko wtedy, jeśli Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KO) zdoła zaskoczyć faworyzowanego Amerykanina. Floyd Mayweather Senior nie widzi jednak takiej opcji. - Mój syn go zastopuje, nikt nie będzie chciał oglądać rewanżu - zapewnia wzbudzający kontrowersje trener.

Floyd Mayweather Jr (47-0, 26 KO) prawdopodobnie zakończy w tym roku karierę. Musi stoczyć jeszcze tylko dwie walki dla Showtime i będzie wolny. Jeżeli wszystko pójdzie po jego myśli, w połowie września będzie się legitymował nieskazitelnym bilansem 49-0 i stanie przed trudną decyzją, czy zaryzykować i pokusić się jeszcze o jubileuszowe 50. zwycięstwo.

- Będę z wami szczery. Myślę, że Floyd zastopuje Pacquiao - przekonuje ojciec króla P4P. - Nie potrafię wskazać rundy, bo to może się zakończyć w każdej chwili. Powiem tylko, że między pierwszą a dwunastą rundą Pacquiao padnie i zostanie wyliczony. Moim zdaniem ludzie nie będą chcieli oglądać rewanżu. Po takim laniu nie będzie drugiej walki - dodaje.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-04-2015 21:01:50 
Chyba jak kamienie włoży synkowi w rękawice
 Autor komentarza: rocky86
Data: 09-04-2015 21:09:17 
"Jeżeli wszystko pójdzie po jego myśli, w połowie maja będzie się legitymował nieskazitelnym bilansem 49-0 i stanie przed trudną decyzją, czy zaryzykować i pokusić się o jubileuszowe 50. zwycięstwo"

To wygrana z Pacmanem liczy się podwójnie, czy ma druga walkę w maju?
 Autor komentarza: progresywny
Data: 09-04-2015 21:12:58 
Zgadzam się niestety, że Mayweather może dzisiaj znokautować Pacquiao. May to mistrz kontry a Pacquiao lubi napalać się na chaotyczne ataki i mimo kontrowania nie uczy się na błędach i daje się łapać na tę samą akcję jak w walce z Juan Manuel Marquez. Niestety nokaut jest w conajmniej 25 % prawdopodobny...lol...
 Autor komentarza: samqualis
Data: 09-04-2015 21:14:31 
mayweather nie ma szans na nokaut , tym bardziej z Pacmanem
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 09-04-2015 21:14:43 
@ rocky86

Redakcji chyba chodziło o maj 2016 (48-0 z Pacquiao,49-0 z Khanem we wrześniu)
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 21:15:19 
Kazdy ma swoja opinie na temat tej walki a na to co mowi Floyd Sr nie ma za bardzo co zwracac uwagi dlatego bo nawet gdyby junior walczyl z Godzilla albo King Kongiem to by gadal ze ich znokautuje do 3 rd:)LOL
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 21:20:08 
progresywny


i uwazasz ze Floyd bedzie w stanie unikac tych wszystkich ciosow w chaotycznych atakach Pacquiao?watpie zeby jego obrona byla az tak dobra:)moim zdaniem Pacquiao bedzie w stanie go trafiac tak zeby wygrac na pkt,a jak przyceluje porzadnie to bedzie ko na TBE:):D
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2015 21:30:01 
sexo czytam cie od dwoch dni i sadze ze masz 14 moze 15 lat i zero wiedzy.
Powiedz mi jakim cudem Pac moze znokautowac kogos tak dobrego i twardego jak Floyd? No jak na boga?
Powtarzam to za kazdym razem, nie potrafił skonczyc Aligieriego ktory az sie o to prosil wiec jakim cudem Floyda? Progresywny ma racje ze to Manny predzej moze dac sie zlapac w swoim zapedzaniu sie, mozna mowic ze FMJ ma wate w lapie ale to jest gosc ktory boksuje zawodowo, trenuje i sile wiec czemu mialoby sie udac mu sie zlapac goscia ktory lubi sie zapedzic, przyjac a nawet ostatnio jak tak przyjal to padl nieprzytomny? Trafi nie az tak wytrzymalego Mannego i bedzie po walce. Moim zdaniem o niebo twardsze szczeki od Paca maja Alvarez, Guerrero czy Maidana, Bradley no kurde ogrom jest twardszych od Emmanuela.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 09-04-2015 21:38:51 
The Ring powinien zacząć nadawać tytuł: The Biggest Bullshitter of the year.

Roach i Floyd sr. szli by łeb w łeb. Jeden komiczniejszy od drugiego i od obu słuchania boli głowa.
 Autor komentarza: basu00
Data: 09-04-2015 21:42:31 
W życiu to się nie stanie many to nie jakiś tak bokser,szybciej on padnie....
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 09-04-2015 21:43:26 
Marshallmathers jaki wrzesień z khanem przecież ma ramadan. po którym nie może się odpowiednio przygotować na wrzesień na walkę z floydem
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 09-04-2015 21:44:45 
Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 09-04-2015 21:14:43
@ rocky86

Redakcji chyba chodziło o maj 2016 (48-0 z Pacquiao,49-0 z Khanem we wrześniu)

*
*

Przecież Księżna Sran ma wielki ramadan i przez to nie może walczyć we wrześniu. Takie muslimskie święto. Tylko maj pasować na Floyda, a do tego czasu wygrywać z mordercami jak Alexander i Algieri pokazując tym samym swoją wyższość nad Moneyem.
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 21:46:06 
Maniek1986

Tak jak napisalem wyzej ze kazdy ma swoja opinie na temat tej walki i ze ktos ma inne zdanie niz twoje nie oznacza to ze mozna odrazu zarzucac mu brak wiedzy a i obrazanie mnie nie jest rozsadnym posunieciem ale jako ze jestesmy w wirualnej przestrzeni wiec...:D
Floyd nigdy nie walczyl z kims tak agresywnym jak Pacquiao,nie twierdze ze na pewno go znokautuje ale jestem przekonany ze wygra:)To ze nie znokautowal Aligieriego nie oznacza ze juz nie bedzie nokautowac lepszych od niego!glupie porownanie,nigdy nie ogladalem walki Pacquiao gdzie nie bylby w stanie trafiac porzadnie swojego rywala wiec czemu z Floydem mialoby byc inaczej;bo ma super defensywe;o tym przekonamy sie 2 maja:)
 Autor komentarza: basu00
Data: 09-04-2015 21:46:53 
Kiedyś Floyd dostał by pewne lanie, many zadawał dużo więcej ciosów, był groźniejsze,teraz myślę że to skończy się na punkty...
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 21:59:59 
Floyd Mayweather Jr walke moze wygrac tylko na pkt o zadnym ko nie ma mowy bo niby czym mialby go znokautowac:)nie zartujmy w ten sposob chociaz to jest boks i duzo rzeczy moze sie zdazyc ale akurat na to bym nie liczyl z jego strony;co do Pacquiao to oczywiscie ze tez ma szanse wygrac na pkt,nie bedzie wiekszym problemem trafiac floyda tylko bedzie trzeba uwazac na kontry,a i znokautowac moze dac rade gdyz przy wyprowadzaniu takiej ilosci ciosow w super szybkim tempie jest szansa ze ktorys porzadnie zahaczy o TBE:)na co licze:)Kibicuje Pacquiao dlatego bo Floyd kazal mi tak dlugo czekac na ta walke:)tak tak rozumiem ze to biznes ale ale...
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 09-04-2015 22:08:33 
@ fanticfloyd,Barkley00

Faktycznie,zapomniałem o tym jego ramadanie,Khan to idiota,ciska sie o walkę z Floydem ale jeszcze najlepiej wtedy kiedy jemu by to pasowało :D
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 22:18:32 
Khan niech najpierw sobie zasluzy na walke z Floydem,jako kibic proponowalbym jakis rewanz dla niego a moze dopiero pozniej walka z Mayweatherem,na dzis bardziej na walke z Floydem moim zdaniem zasluguje Danny Garcia ktory juz w ten weekend bedzie bic Patersena.
 Autor komentarza: kubarro
Data: 09-04-2015 22:20:15 
Ma ktoś informację gdzie u nas można to obejrzeć? Chodzi mi o tv bo na steamie przez zacinki tylko sie wku*wiam:)
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 22:20:19 
Danny Garcia ze strony czysto sportowej a nie biznesowej oczywiscie:)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2015 22:25:50 
Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 21:46:06

Floyd nigdy nie walczyl z kims tak agresywnym jak Pacquiao

Walczyl nawet ostatnio dwa razy - Maidana, bardzo ofenywny i silny chlop ktory w mojje opinii bez większego trudu zlał by Paca
 Autor komentarza: rocky86
Data: 09-04-2015 22:32:44 
Co do Khana, to raczej sie chłopak Floyda nie doczeka. Musiałby skosić kogoś bardzo rozpoznawalnego w USA, dać dobra emocjonująca walkę a na to sie nie zapowiada.

Co do walki, to obstawiam 12 rund. Nie sadze by Money mial wystarczająco dużo mocy by położyć Pacmana, on od lat nikim nawet nie wstrząsnął, walczy w Grantach amortyzujacych nieco uderzenia, minimalizuje ryzyko, a by położyć Pacmana trzeba ryzykować, tak jak robil to Marquez. Wejść w trakcie seri Pacmana z ciosem i ryzykować przyjęcie. JMM tak robil, przyplacil, to liczeniem a pozniej solidnym zamroczeniem. Nazarl sie amerykańskich suplementów, urósł niczym Hulk, to i polozyl Paca. Floyd walczy z dystansu, zachowując max bezpieczeństwo.

Swoja droga Floyd przyjmuje coraz więcej tzw Power punches, od Guerrero do Maidana II srednio 30% skuteczność rywala, wcześniej ok 20%. Zgadnijcie kto bazuje na takich ciosach?

Ja tam obstawiam Floyda cos kolo 116-112, 115-113 i wydaje mi sie, ze walka moze byc blizsza niż sie wielu wydaje. Wierze w Pacmana.

War Manny!!!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-04-2015 22:36:42 
Jeżeli Maidana ktory jest wolny w porównaniu do Pacmana mogł trafić Floyda 200+ razy w pierwszej walce to myśle ze Pacman da rade. Ogólnie jestem fanem Pacmana i wierze, ze pokona Floyda. Floyd postrzał sie bardziej niz Manny, w tym upatruje zwycięstwo Paca.
 Autor komentarza: TytanowyJanusz
Data: 09-04-2015 22:39:05 
Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 21:59:59
Floyd Mayweather Jr walke moze wygrac tylko na pkt o zadnym ko nie ma mowy bo niby czym mialby go znokautowac:)nie zartujmy w ten sposob chociaz to jest boks i duzo rzeczy moze sie zdazyc ale akurat na to bym nie liczyl z jego strony;co do Pacquiao to oczywiscie ze tez ma szanse wygrac na pkt,nie bedzie wiekszym problemem trafiac floyda tylko bedzie trzeba uwazac na kontry,a i znokautowac moze dac rade gdyz przy wyprowadzaniu takiej ilosci ciosow w super szybkim tempie jest szansa ze ktorys porzadnie zahaczy o TBE:)na co licze:)Kibicuje Pacquiao dlatego bo Floyd kazal mi tak dlugo czekac na ta walke:)tak tak rozumiem ze to biznes ale ale...




Co za głupoty tu wypisujesz? xD Trafić Floyda to był duży problem dla wszystkich bokserów walczacych z nim,nie wiem dlaczego miałoby być inaczej z Pacmanem..
Jeżeli Manny ruszy do szaleńczego ataku tak jak piszesz to może tą walke szybko zakończyć...


Kibicuje Pacquiao dlatego bo Floyd kazal mi tak dlugo czekac na ta walke:)tak tak rozumiem ze to biznes ale ale...


Typowe gadanie fana Mannego :D
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 22:44:05 
Autor komentarza: Maniek1986
Walczyl nawet ostatnio dwa razy - Maidana, bardzo ofenywny i silny chlop ktory w mojje opinii bez większego trudu zlał by Paca


A czy Maidana jest tak szybki jak Pacquiao,czy wyprowadza ciosy jakby strzelal z M&P15;oczywiscie ze nie,przeciez to widac ogladajac i porownujac tych dwoch zawodnikow.Uwazam ze kazdy bokser jest do pokonania,nie ma niezniszczalnych i na Rocky'iego Marciano tez by przyszedl czas porazki gdyby dluzej powalczyl.Mayweather spotyka sie z bokserem ktory boksuje tak jak przeciwnik ktory wygrywal z nim w jego snach,walczy tak jak ktos kogo sobie wyobrazal ze powinien walczyc zeby go pokonac ale 2 maja to nie bedzie sen,to sie dzieje naprawde!Hey Floy;Manny Pacquiao is coming for you:)
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 09-04-2015 22:44:19 
Jeśli pokona Pacmana może odejść w wiecznej chwale. Chyba że walka będzie wyrównana i pozostaną jakieś wątpliwości, to wtedy rewanż, na przykład jako numer 50, ostatnie zwycięstwo. Wtedy zakończyłby karierę z przytupem.
Ale to takie gadanie. Manny nie w ciemię bity, oby spuścił Floydowi łomot. A my zobaczyli rewanż. A jeśli w rewanżu wygrałby Floyd to byłoby 1:1 i mamy wtedy trylogię. Piękny scenariusz :)
 Autor komentarza: theo
Data: 09-04-2015 22:49:49 
@MrAdam
"Jeżeli Maidana ktory jest wolny w porównaniu do Pacmana mogł trafić Floyda 200+ razy w pierwszej walce to myśle ze Pacman da rade."


Problem polega na tym, ze wiekszosc uderzen ktore wtedy weszla, to byly uderzenia w przypartego do lin Mayweathera przez brawlingującego Maidanę. Problem, bo Pacquiao czegos takiego raczej nie da rady zrobic, a tym bardziej robic.

W zasadzie na poczatku moze byc ciezko Manny'emu, bo walka bedzie sie toczyc gdzies na srodku ringu, a na pewno bynajmniej nie przy linach. I tutaj beda problemy Pacquiao. I teraz kwestia jest taka: jesli ostro i niezłomnie Pacquiao bedzie walczyc, to z uwagi na starzejaca sie prace nog Mayweathera w koncu Money bedzie łapany przy linach, bedzie bardziej podatny na serie, bedzie łatwiejszym celem dla serii Pacquiao.
Jesli jednak Pacquiao zamiast podkrecic tempa bedzie tracil wiare w wyniku poczatkowej swiezosci Floyda i walki gdzies na srodku ringu, to przegra wyraznie.

Pacquiao musi w tempie geometrycznym podkrecac tempo z rundy na runde- w niezlomny sposob isc z seriami, coraz czesciej i czesciej.
Nie moze sie zniechecic, bo to bedzie tylko woda na mlyn dla Mayweathera.


Niedawno do kolekcji moich celnych przewidywan bokserskich dorzucilem walke Glazkow-Cunningham:
_____________
"Autor komentarza: rafalteoData: 15-01-2015 22:28:31
Glazkow to realny ciezki a nie przyszywany jak Cunningham.
190cm, czysciutkie 99 kg- naturalne jak u Jenningsa. Cunningham to mniejsza kosc od Malika Scotta- Glazkow wystarczajaco go zdominuje fizycznie aby te walke wygrac"
____________


„Cunningham nie wytrzyma takiego tempa z kims takim kto jest jednoczesnie wyraznie silniejszy (naturalny ciezki) przez 12 rund.
Glazkow te walke wygra”
Dotychczas pomyliłem się może z raz, a miałem racje już dziesiątki razy w przewidywaniu walk. Na razie nakreslam scenariusz, z czasem napisze jaki będzie ostateczny wynik tej walki
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 09-04-2015 22:50:10 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-04-2015 22:36:42
Jeżeli Maidana ktory jest wolny w porównaniu do Pacmana mogł trafić Floyda 200+ razy w pierwszej walce to myśle ze Pacman da rade. Ogólnie jestem fanem Pacmana i wierze, ze pokona Floyda. Floyd postrzał sie bardziej niz Manny, w tym upatruje zwycięstwo Paca.

*
*

Podpisuje się pod tym.
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 22:54:29 
Autor komentarza: TytanowyJanusz
Trafić Floyda to był duży problem dla wszystkich bokserów walczacych z nim,nie wiem dlaczego miałoby być inaczej z Pacmanem..


A ktory z jego wczesniejszych przeciwnikow byl na tym samym poziomie co Pacquiao?ja nie pamietam zadnego,tak jestem fanem Manny'ego ale chyba kazdy ogladajac ta walke bedzie komus kibicowac,prosta sprawa,sport;nic dziwnego nic zlego,beda grzmoty!:)
 Autor komentarza: TytanowyJanusz
Data: 09-04-2015 23:18:30 
@sexo


Mi chodzi o coś innego.. Pisałeś,że trafienie Floyda nie będzie większym problemem dla Mannego z czym się nie zgadzam. Floyd będzie unikać wymian, trzymał będzie Mannego w bezpiecznej odległości i nie pozwoli Mannemu na jego ataki. To będzie utrudnieniem dla Pacia żeby trafić ruchliwego Floyda.
Oczywiście , że nic złego każdy ma kogoś komu kibicuje i chce żeby wygrał ja to rozumiem :)
Pozdrawiam
 Autor komentarza: sexo
Data: 09-04-2015 23:19:39 
Autor komentarza: theo
Dotychczas pomyliłem się może z raz, a miałem racje już dziesiątki razy w przewidywaniu walk. Na razie nakreslam scenariusz, z czasem napisze jaki będzie ostateczny wynik tej walki


Ale tak szczerze,jaki przewidywales wynik walki Adamek vs Szpilka:)?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2015 23:28:43 
za to żaden z rywali FLoyda nie strzelal tylu slepakow jak manny co walke
np pierwsza z bradleyem 751 wyprowadzonych a tylko 252 do celu
z aligierim 229 z 669
 Autor komentarza: wojt
Data: 10-04-2015 01:27:07 
Kacper, Melchior i Baltazar, Mojżesz, Izajasz i Jeremiasz w jednym

Miło że wróciłeś rafałku;)
 Autor komentarza: zin
Data: 10-04-2015 07:04:10 
Manny, to nie Maidana, który miał na Floydem przewagę pod względem warunków fizycznych, to Floyd będzie miał tę przewagę, dlatego wątpię, żeby Manny tak zdominował Floyda, że ten musiałby bronić się przy linach. Najpewniej walka w większości będzie na środku ringu. Manny żeby to wygrać będzie musiał wywierać ciagłą presję i dążyć do półdystansu, inaczej żadnych szans, ale wtedy łatwo będzie nadziewał się na kontry. Walka może być podobna do tej Floyd vs Marquez.
 Autor komentarza: zin
Data: 10-04-2015 07:06:47 
https://www.youtube.com/watch?v=jE2w4nJlk0Q
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-04-2015 10:43:46 
Nic dodać nic ująć.
 Autor komentarza: Marco
Data: 10-04-2015 11:10:25 
Myślę że Pacquiao to wygra ....:)) Jest szybszy i bardziej ruchliwy w ringu ...
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-04-2015 12:10:08 
kolego zin nie wiem kto Ci powiedział,lub gdzie przeczytałeś,że midana ma przewagę warunków nad floydem.money jest kilka cm wyższy i w zasięgu to już chyba z 10cm więcej od argentyńczyka.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 10-04-2015 12:25:32 
@coolpix
Raczej chodziło mu o różnice kilogramów w ringu. Przez wagę Maidana szedł jak taran i mógł w miarę łatwo spychać Floyda na liny. Many tego nie zrobi. Z resztą ma inny styl niż Chino.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-04-2015 12:41:17 
nie wiem,czy różnica kg w ringu była na tyle duża,żeby dominować wagą.na wadze dzień wcześniej to nawet chyba floyd był minimalnie cięższy.styl maidany/tarana zawsze ten sam.zin pisał o przewadze warunków fizycznych,co w rzeczywistości nie jest prawdą.pozdrawiam.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 10-04-2015 13:30:07 
Różnicy w ringu było 12-14 funtów więc jest to sporo.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 10-04-2015 13:50:10 
Trudno sie nie zgodzic z seniorem bo przeciez wiadomo ze FMJ to prawdziwa knockoutujaca bestia. Czekam z niecierpliowscia na kolejna odslone tej wymiany i riposte wprost od Freddiego Roacha.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-04-2015 13:52:35 
nie wiedziałem,że aż 6kg więcej miał maidana w dniu walki,w takim razie faktycznie jest to dużo i robi różnicę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.