KOLEJNY MATERIAŁ Z TRENINGÓW SZPILKI W HOUSTON (WIDEO)

Artur Szpilka (17-1, 12 KO) od ponad tygodnia przebywa w Houston, gdzie rozpoczął treningi w gymie Plex ze znanym szkoleniowcem Ronnie Shieldsem. To jednak nie wszystko. Polskiego pięściarza czekają również mocne przygotowania fizyczne i kondycyjne, nad którymi czuwa Danny Arnold. "Szpila" szlifuje formę przed zaplanowanym na 24 kwietnia pojedynkiem z Ty'em Cobbem (18-6, 10 KO).

Na swoim oficjalnym kanale w popularnym serwisie Youtube, pięściarz z Wieliczki wrzucił materiał wideo z treningu wytrzymałościowego. Sami zobaczcie jak w Houston trenuje polski bokser! 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 18:14:36 
Pan Szpilka trenuje w USA , już zapomniał jak przyrzekał innemu swojemu trenerowi że pozostaną razem
na dobre i złe :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 18:15:26 
Wnioski , nigdy nie ufać Panu Szpilce !:)
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 18:23:12 
Chamisko. To jaką akcję zrobił z Włodarem (nie jest moim ulubieńcem), jest dla mnie skreślony bo tak nie zachowuje się normalny człowiek. Sportowiec?
Wygra z tym, Ty Cobb'em rzecz jasna. Dalej walka.. i mam nadzieję z Arreolą i mam nadzieję nie tyle co przegra na PKT, co zostanie pięknie znokautowany.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 08-04-2015 18:26:21 
Mnie nie zachwyca.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 08-04-2015 18:43:12 
roycer
A ty byś nikomu z dyni nie dał? W żadnym wypadku, w jakiejkolwiek sytuacji? No widzisz. Nie dajmy się manipulować mediom, nie wiemy o co poszło, może padły jakieś słowa, za które należało dać w pysk. Nie bronię go, osobiście podejrzewam że to pewnie jego wina, ale tego nie wiemy, dlatego nie dajmy się wkręcać. Diablo aniołek też nie jest (:D), więc spokojnie.

Shields w wywiadzie dla Garczarczyka bardzo wychwalał Szpilkę i - uwaga - jego poprzednich trenerów. Był zachwycony ich pracą, twierdzi, że dostał świetnie przygotowany materiał po czym widać, że jego trenerzy znali się na rzeczy.
To może niektórych zawistników zaboleć jak drzazga w dupie. Tylko czekać na komentarze, które mają udowodnić że Shields musi się mylić bo przecież "Szpilka to bum a Fiodor jest do niczego" :D
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-04-2015 18:44:38 
Nie zachwycam się łatwo - pożyjemy - zobaczymy. Na razie Szpilka fajnie się mediuje. Jeszcze powinien "pierdzioszka" bardziej zaangażować - ale to na pewno przed nami. Zobaczymy pewnie wiele żenujących filmików - prosty lud "M jak Miłość" będzie piał z zachwytu - ale ta miłość jest niestety do pierwszej porażki i o tym Pan Szpilka się boleśnie przekona. Między miłością i pogardą tłumu jest bowiem bardzo niewielka granica.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 18:52:17 
Czesto tu broniłem go , od chwili kiedy wyszedł z mamra , wiedziałem że zajdzie dość wysoko i niebałem sie o tym tutaj pisać za co zbierałem cegi od innych ale stało sie tak jak pisałem .
Od afery z Zimnochem stwierdziem sam dla siebie że Pan Szpilka to człowiek któremu nie moge kibicować
od serca .Nie bede tu nazywał konkretnie jakie mam odczucia wobec niego .
Od tamtych wydarzeń mineło sporo miesiecy a Pan szpilka tylko utwierdza mnie iż niechciałbym mieć takiego człowieka jako np. sąsiada . Co tu wiecej pisać ? jako człowiek jest dla mnie na dziś zerem , czasem ludzie sie zmieniają ale nie czekam az on sie zmieni :)
 Autor komentarza: grzemill
Data: 08-04-2015 18:53:46 
Cooperek
Nie wiem jak tam u Was, ale tu u nas "z dyni" to leją wieśniaki pod dyskoteką, a Szpilka rżnie człowieka zasad
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 18:56:35 
Cooperek

Sportowcowi nie wypada, koniec kropka. Dać "z bani" tym bardziej sportowcowi jakim się mieni, bo dla mnie to "cipiostwo"!! Bokserowi to nie przystoi bo jest pięściarzem.. nie poszło w pysk, tylko z bani i sam świetnie o tym wiesz.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 19:00:20 
Ronnie Shields jest zawodowcem i ma zapłacone za to żeby wydobyć z Pana Szpiki to co najlepsze dla ringu , to miema nic wspólnego z innymi sprawami jakie tu poruszmy .
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 19:04:02 
UsAtmel

Zgadzam się. Po pierwsze co ma gadać Shields jak zostało mu zapłacone. Aczkolwiek świetny trener. Dwa, nie chciałbym za sąsiada Szpilki..może i miły a w sercu bydlak bo inaczej tego nazwać nie można.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 19:04:37 
a jesli już pojawia sie temat "z bani "to zawsze tak robią najgorsze mendy i tchurze .
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 19:07:56 
Zgadzam się kolego. Tchórz pisze się przez o zamknięte, szczegół :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 19:10:02 
Jeszcze jedno , ja niewidze nic zlego w tym żeby Pan Szpilka trenował z dobrym trenerem , odnosił sukcesy itak dalej ....ale jeśli następnym razem wyskoczy do kogoś z bańki to życze mu trafić na takiego który wytłumaczy mu siłowo jakie jest jego miejsce i ile znaczy .
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-04-2015 19:10:55 
A mnie ciekawi czy szpilka już zaprzyjaźnił się z Erislandy Larą,
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 19:11:01 
roycer
Data: 08-04-2015 19:07:56
Zgadzam się kolego. Tchórz pisze się przez o zamknięte, szczegół :)
///
oki ale i tak nie zapamietam , ja niejestem tu bajkopisarzem .
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 19:14:23 
UsAtmel

Oceniaj mnie jak chcesz, Twoja sprawa;)

Pzdr
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 19:20:59 
roycer
Data: 08-04-2015 19:14:23
UsAtmel

Oceniaj mnie jak chcesz, Twoja sprawa;)

Pzdr
///
nie mysle nic negatywnego , wrecz przeciwnie .nie jestem dobry z polskiego jezyka pisanego ,niestety .
jestem dobry np. z elektroniki , konstrukcji maszyn itp to jest moja domena , nie pisany polski , robie blendy , trudno .
 Autor komentarza: paxo
Data: 08-04-2015 19:28:34 
Szpilka budzi skrajne emocje. Jedni go nie znoszą drudzy zachwycają ja zaliczam się do tej 1 grupy. Uważam,że to wytwór medialny na potrzeby fejsbookowej gimbazy.Sportowo moze bumem nie jest ale wiekszej kariery nie zrobi bo boksersko chyba juz nic wielkiego sie nie nauczy i choćby trenował go nawet Fredi Roach to z gówna piany nie ubije
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 19:29:50 
Przecież nie chciałem Ci dokopać tylko podpowiedziałem,a Ty mnie nazwałeś bajkopisarzem UsAtmel. Bez urazy. Z wykształcenia jestem elektronikiem- technikum elektroniczne. A, że mam zamiłowanie do poprawnej polszczyzny stąd ta uwaga:)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 19:49:35 
roycer
Data: 08-04-2015 19:29:50
Przecież nie chciałem Ci dokopać tylko podpowiedziałem,a Ty mnie nazwałeś bajkopisarzem UsAtmel. Bez urazy. Z wykształcenia jestem elektronikiem- technikum elektroniczne. A, że mam zamiłowanie do poprawnej polszczyzny stąd ta uwaga:)
///
ja tak sobie mysle wolno ale skutecznie że powinieneś jeszcze raz przeczytać tamten mój wpis tu cytuje sam siebie :
"oki ale i tak nie zapamietam , ja niejestem tu bajkopisarzem "
oraz tłumacze :)
określenie "bajkopisarz " było użyte w stosunku do mojej osoby i tylko mojej , to niebył kontrapunkt w stosunku do rozmówcy . Tak więc kolego chyba już nic wiecej na temat tego nieporozumienia nie trzeba pisać .
 Autor komentarza: roycer
Data: 08-04-2015 20:00:27 
UsAtmel

oki
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 08-04-2015 20:33:54 
A od kiedy w bójce ulicznej,uderzenie kogoś z "główki" jest niehonorowe?
Oj dzieciaki zejdzie na ziemię.Wielki mistrz Kliczko łamie zasady walki bokserskiej w ringu,a wy się spuszczacie,bo jeden łysy Patol "zaczesał"drugiego z "baniaka",na ulicy...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 08-04-2015 20:37:58 
paxo
...z gowna piany nie ubije...
Tą głęboką,życiowa maksyme znasz z własnego doświadczenia.Nieprawdaż?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 20:39:28 
andrewsky
Data: 08-04-2015 20:33:54
A od kiedy w bójce ulicznej,uderzenie kogoś z "główki" jest niehonorowe?
Oj dzieciaki zejdzie na ziemię.Wielki mistrz Kliczko łamie zasady walki bokserskiej w ringu,a wy się spuszczacie,bo jeden łysy Patol "zaczesał"drugiego z "baniaka",na ulicy.
///
ten wielki mistrz Kliczko choć jest wielkim mistrzem jest nie honorowy .
Jeśli ty andrewsky uważasz że wyskok znienacka z główki jest honorowy to życze ci spotykania takich ludzi co ci z głowki jak sie nie spodziewasz :) No chyba że niepisałeś tego poważnie to wtedy odwołuje .Sam to rozsądz .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 20:40:54 
PS to z głowki oczywiście dotyczy przyszłego mistrza Artura .
 Autor komentarza: Champion20
Data: 08-04-2015 20:43:59 
Poczytajcie lepiej na ringpolska świeży wywiad z nowym trenerem Szpilki w skrócie Szpilka to wielki talent wart miliony itd zachwyca się nim polecam
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 20:45:01 
ps do ps .
Laczenie w jeden temat Kliczki i łysego jest chore , to są ludzie kierujacy sie zupelnie innymi pobudkami i działający w zypełnie inny sposób choć łaczy ich w tym kilka cech .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 20:46:25 
Champion20
Data: 08-04-2015 20:43:59
Poczytajcie lepiej na ringpolska świeży wywiad z nowym trenerem Szpilki w skrócie Szpilka to wielki talent wart miliony itd zachwyca się nim polecam
///
Ty mi n ie polecaj Szpilki , nie polece na patola .
 Autor komentarza: Woolite
Data: 08-04-2015 21:05:49 
@Cooperek,
wywiad dla Garczarczyka (największego lizodupa w świecie boksu, ludzkiej ścierki)... nie rozśmieszaj.
Szpilka z racji jego wrodzoną motoryki i młodego wieku nawet bez treningów byłby świetnym materiałem biorąc pod uwagę dzisiejsze biedne HW.
Pozdrawiam ;)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 08-04-2015 21:33:37 
"KOLEJNY MATERIAŁ Z TRENINGÓW SZPILKI W HOUSTON (WIDEO)"
///
tak to skomentuje .
Szpilka znalazł kolejnego Ojca którego sprzeda jak tylko nadarzy sie okazja .
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 08-04-2015 22:37:06 
To, że Szpilka wrzuca te filmiki świadczy o tym, że on tym naprawdę żyje. To dobrze. Entuzjazm jest potrzebny.
Tylko po co biega za nim ten facet i za pomocą tych linek przeszkadza mu w treningu. Nie dość, że ciosy słabsze to jeszcze się Artur zmęczy bardziej. :(
 Autor komentarza: starycap
Data: 08-04-2015 22:56:16 
A ja uważam ,że Szpilka jest talentem i bardzo dobrze zrobił wyjeżdżając do stanów a że były trener niezadowolony to jego problem.Co do tych wybryków z diablo to nic nikt nie wie na bank co i o co poszło.Nic się nie stało a gadki co by mógł zrobić gdyby nie trzymał torebki i klamki to zwykłe pierdumy. Szpilka gdyby przyszło do bójki raczej by uszkodził gostka ale było minęło hej.Wielu pluje na Artura ale ciekawe czy tak samo trzepaliby jęzorami w tych tematach które sączą z jadem gdyby gostek stał twarzą w twarz.Czasami dobrze jest dać dupie siana to nie boli.
 Autor komentarza: fanboksu79
Data: 08-04-2015 22:59:32 
Aż strach pomyśle co zrobiłby szpilka z tym workiem, gdyby spuscili go ze smyczy...wrrrrr
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 08-04-2015 23:42:38 
UsAtmel i roycer piszecie takie bzdury ze az sie czlowiekowi cofa i to wy zachowujecie sie jak ta gimbaza bo przeczytacie cos i slepo w to wierzycie. Byliscie tam widzieliscie cokolwiek?
To jest zwykłe promo i opowiada o tym tylko kilka osob ktore tam bylo nikt wiecej
Krzysiek niby szyty a gdzies mi przemknal w jakims wywiadzie o nic nie mial, szpilka mial miec oko podbite i tez nic nie mial, ale tak wy wierzcie dalej...
Szpilka jest naszym najlepszym ciezkim i to bardzo zasluzenie, mam nadzieje ze Ronni wróci w nim tą jego dziką agresje i nauczy go porzadnie sie bronic, o sile i kondycje sie nie boje

Autor komentarza: starycap
Data: 08-04-2015 22:56:16
Wielu pluje na Artura ale ciekawe czy tak samo trzepaliby jęzorami w tych tematach które sączą z jadem gdyby gostek stał twarzą w twarz.Czasami dobrze jest dać dupie siana to nie boli.

no co ty, to kozactwo internetowe:)
 Autor komentarza: progresywny
Data: 08-04-2015 23:53:46 
Szpilka to zły człowiek i nic tego nie zmieni. Może udawać, że się zmienił, czyli zachowywać się spokojnie, bardziej wyważać swoje słowa i od czasu do czasu powstrzymać się przed swoim standardowym atakiem agresji. Aczkolwiek jeżeli Szpilka SAM W SOBIE się nie zmieni to taka "zmiana" będzie gówno warta a Szpilka raz na zawsze pozostanie POZEREM udającym grzecznego aniołka pod publiczkę po to by ocieplić swój mocno nadszarpnięty wizerunek.

Sytuacja z Diablo, w której łysy z premedytacją zaczaił się na niego i go z nienacka, z zaskoczenia i bez możliwości obrony uderzył z główki udowodniła, iż Szpilka na zawsze pozostanie kryminalistą i przestępcą - to stan umysłu.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 08-04-2015 23:57:10 
@Maniek1986

Chodzi o to, że Szpilka po walce Włodarczyk-Czakijew lizał dupę Krzyśkowi i pisał mu sms'y "Ty skurwysynu jesteś najlepszy" a potem w mediach mówił, iż nie ma większego mistrza niż Włodarczyk a teraz go atakuje z główki. Jak dla mnie jest to człowiek-chorągiewka, bez honoru. Gdy Włodarczyk chwalił Szpilkę to była między nimi wielka miłość i namiętność a jak Włodarczyk go skrytykował to ten gnojek już się na nim mści i go wyzywa w mediach.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2015 00:41:21 
jeszcze raz napisze: byłes widziales ze go zaatakowal?
Szplka młody krew nie woda, ale taki oto mistrz włodarczyk
sam ciagle cos gadal w ostatnim czasie na temat szpilki wiec co? jemu
wypada? Nie, mistrzowi nigdy nie wypada. I to nie tyle kwestia szpilki co włodarczyka
bo jest z niego pieprzony zazdrosnik. Zazdrosci ze szpila zarabia juz tyle kasy, ze ludzie sie nim ekscytuja, ze pokonal adamka a teraz jeszcze super kontrakt i wyjazd do usa do najlepszego osrodka treningowego. Zal mu dupe sciska ze szpilka w 3 walki zarobi wiecej niz on przez cala kariere, taki jest wlasnie rudy czlowiek, złosliwa menda mówiąca tylko i wylacznie o kasie i tyle.
 Autor komentarza: matd
Data: 09-04-2015 02:32:26 
Licze na fajne,ciekawe zarwane noce z boksem i polskim HV.. Bedzie z niego pociecha,,A co do charakteru,nikt nie jest idealny,fakt jest narwany i chamski w nie ktorych sytuacjach,ale wydaje mi sie ze gdzies w glebi duszy ,to nie jest taki potwor ,jak co nie ktorym sie wydaje..Zycze mu jak najlepiej.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 09-04-2015 08:54:14 
@Maniek1986

Tak, tak bo Szpilce zawsze wypada pluć jadem na innych, a jak jego ktoś konstruktywnie skrytykuje to obraza pieprzonego majestatu.

Szpilce każdy zazdrości - nawet Adamek i Michalczewski, którzy w swojej karierze zarobili miliony $ i €, dużo ludzi ich podziwiali za efektowne walki mistrzowskie, a Szpilkę podziwiają nie za boks tylko za jego bezczelność. Ale nie kurde, oni mu zazdrościli tych super majteczek w kropeczki, w których paradował na ważeniu! xD

Włodarczyk mówi prawdę na temat Szpilki, że jest to głupi dzieciak, któremu się wydaje, że pozjadał wszystkie rozumy. Teraz może się wydawać, że czeka go świetlana przyszłość, bo pierwszą walkę pod okiem świetnego trenera Ronni'ego Shieldsa walczy w Chicago z kelnerem, z którym Wilder uporał się już w 8 walce zawodowej. Ale weryfikacja w Stanach będzie brutalna - gdy trafi na drugiego Jenningsa to dostanie baty i z podkulonym ogonem wróci na Polsat Boxing Night i to on będzie błagał o walki z Wachem, Włodarczykiem czy chociażby Zimnochem.

Nie lubiłem nigdy Włodarczyka, hejtowałem go nawet po walce z Czakijewem, którą wygrał w efektownym stylu. Ale zastanów się jaki Ty masz szacunek do mistrza porównując go z przereklamowanym kelnerem, który pierwszą poważną walkę w swojej karierze przegrał po jednostronnym laniu?
 Autor komentarza: Loco
Data: 09-04-2015 10:52:23 
"Laczenie w jeden temat Kliczki i łysego jest chore , to są ludzie kierujacy sie zupelnie innymi pobudkami i działający w zypełnie inny sposób choć łaczy ich w tym kilka cech."

Zgadza się. Artur, podobnie jak kiedyś Andrzej, ma serce na ramieniu. To widać w ringu i w życiu.
Kliczko to wyrachowany, fałszywy typ. Coś jak Kaczyński.

"Uważam,że to wytwór medialny na potrzeby fejsbookowej gimbazy."
99% gimbazy robiącej wpisy pod artykułami o tym pięściarzu wypowiada się dokładnie w identycznym tonie co Ty, więc łapiesz się do targetu tego wytworu medialnego.

Oczywistym jest, że Włodarczyk okazał się fałszywym znajomym. Świadczy o tym chociażby fakt, że wyszedł wkurzony przed ogłoszeniem werdyktu z Adamkiem. Ten człowiek cierpi na ból dupy, niby kolega ale życzy Ci źle, czeka na twoje potknięcie. Ten kto ma/miał takich znajomych ten wie, że po czasie szanuje się ich mniej niż wrogów. Kiedyś też zbierała się we mnie agresja, gdy zauważałem tych z maską na twarzy. Jestem nie co starszy od Artura. Przeszło mi to, gdy zauważyłem jacy nieszczęśliwi są tacy ludzie. Głęboki kompleks niższości. Oni to czują i chcąc to ukryć przed światem i sobą udowadniają sobie swoją pozycję stając się nielojalnymi kobieciarzami i tym podobnymi niedorosłymi zachowaniami oraz cieszą się z każdego niepowodzenia znajomych. Nie ma dla nich większego szczęścia niż takie zdarzenie. Dzięki temu, że ktoś upada oni mogą przez chwilę poczuć, porównując się, trochę lepiej. Takich ludzi nic nie boli tak, jak sukces znajomych. Ludzie nie bądźcie tacy dla nikogo i nie zadawajcie się z zawistnikami - to bardzo smutni ludzie.
 Autor komentarza: starycap
Data: 09-04-2015 11:51:20 
Autorytet Włodarczyk mówi a nie lepiej trzymać w jego akurat wypadku jęzor na wodzy.
Szpilka nie mówi mu komu zrobił dziecko a może dwoje z różnymi kobietami.
Kto tu jest głupi?
Adamek i Michalczewski zrobili kariery i zarobili że ho ho.
Tak na zawodowych ringach byli po 14i15 lat.
Szpilka razem 7 lat w ciężkiej 3 mówi to coś no i minus 2 lata wczasów.
Przegrał z Jenningsem tak ale ten będzie za chwilę walczył z Klczką- a mało brakowało i przetrwałby cały pojedynek.

Co każdy wygrywa -powoli potrenuje i będzie wygrywał spoko.Jak wróci to nikt tu chyba nie wierzy w to ,że będzie błagał Zimnocha o walkę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.