NA ŻYWO: KONFERENCJA MAYWEATHER - PACQUIAO

Czas na pierwszą konferencję prasową anonsującą majową walkę Floyda Mayweathera (47-0, 26 KO) z Mannym Pacquiao (57-5-2, 38 KO). Spotkanie obu pięściarzy rozpocznie się o 21.30 czasu polskiego. Zapraszamy do obejrzenia transmisji na żywo przygotowywanej przez telewizję Showtime.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 11-03-2015 20:48:11 
Będzie pełna kulturka, zero trash-talku i w ogóle... troskliwe misie ;)
 Autor komentarza: stolat
Data: 11-03-2015 20:51:19 
fajnie jakby ktoś sprowokował Moneya,czarnoskórzy fajnie sie denerwuja i wykrzykuja dużo Floyd także nawet po walce kiedys tam jak go komentator sprowokował pokrzyczał sobie
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 11-03-2015 20:54:26 
Po walce z Ortizem. Przed Mosleyem i Oskarem też się nakręcał... ale gdzie tam Pacquiao i trash-talk.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 11-03-2015 21:10:58 
Komentatorem to można nazwać Pinderę (bo Kostyra na to miano nie zasługuje), a nie Larrego Merchanta, który jest ikoną tego sportu.
 Autor komentarza: AdammK1991
Data: 11-03-2015 21:27:42 
Sergey Kovalev vs Jean Pascal Face-Off

https://www.youtube.com/watch?v=YA9O_V0o5uk
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 11-03-2015 21:39:35 
Sergey Kovalev vs Jean Pascal będzie ogień w walce
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 11-03-2015 21:46:45 
Nie moge ogladac
wyskakuje ze moim kraju sie nie da
dawac cos
ughhhgg
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 11-03-2015 22:08:22 
kurde beda sie przedstawiac przez pol godziny a floyd i manny powiedza po 4 zdania :D
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 11-03-2015 22:11:46 
@ LP

Norma :D
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:13:18 
Obydwaj spięci w twarza w twarz.Widać,że nie są pewni siebie.Zdają sobie sprawe,że jeden z nich przegra,albo przed czasem lub wypunktuje drugiego,każda myśl sie pojawiła w głowie w walce o szacunek i zapis w historii boksu.Ale to dobrze,jeden z nich opanuje strach przed porażką i zamieni w zwycięstwo.
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:14:19 
Kovalev-Pascal...Będą bomby...Pascal troche niezrównoważony....wydaje mi sie że puszczają mu emocje....coś czuje że nie da rady a na jego miejscu nie denerwował bym pięści kovaleva...Kovalev do bojuuuu
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:18:05 
Pacman przegląda fejsa i ogląda zdjęcia z pielgrzymki..hahaha
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:19:41 
Pacman to przegląda neta i ogląda konferencje Pacquiao-Mayweather na żywo :D
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:21:30 
Albo ten Pacman gra w wężyka bo coś tam naciska..hehe
 Autor komentarza: jassin
Data: 11-03-2015 22:23:56 
Roach juz chyba kompletnie zwariowal... coraz ostrzejsze slownictwo. nie panuje juz chyba nad soba.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:28:39 
A niech gra nawet i w simsy,ma wygrać ! kibicuje mu bardzo,bo jest lepszym człowiekiem.Ale Floyd jak wygra to też nie będzie zaskoczenia.Każdy wynik tej walki nie będzie zaskoczeniem dla nikogo.
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:29:05 
Floyd pije kawe z BP..
 Autor komentarza: samqualis
Data: 11-03-2015 22:30:13 
"Best runner"

hahaha jak ja lubie czytac taki shoutbox na zywo :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 11-03-2015 22:31:56 
Floyd gada jakby miał sie popłakać
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:32:25 
Troche grobowa ta atmosfera...
 Autor komentarza: samqualis
Data: 11-03-2015 22:33:02 
bo zaraz zacznie plakac haha;d
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:33:12 
A co ma nie płakać skoro czeka go wojna,płakać mu sie chce na samą myśl o bólu to jest strach przed czymś nie znanym :D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 11-03-2015 22:34:39 
hehehe ...nuda :D
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:34:59 
A teraz mówi do swojego teamu,proszę zróbcie tak by tej walki nie było :D w co ja się w pakowałem,chciało mi się udawać bohatera.:D
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 11-03-2015 22:35:26 
za grzecznie
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:35:35 
Jaguar87...

ale ty czasem piszesz bzdury...

Strach Floyda??gdzie?? chyba w kieszeni....jakby sie bał nie doszedł by do porozumienia w kwestii walki....i nie doszło by do tej walki....Widze że Jaguar87 kibicujesz Pacmanowi...
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:39:17 
Bzdury ? hehe,możliwe,ale prawdopodobnie wygra Floyd.Ale tak kibicuje Pacowi a te bzdury to moja własna interpretacja tego co nie było słychać.Tak zwany mój własny komiks.A co do starchu na bank go odczuwają,nie stres a strach.Więc gdzie tu bzdury ?
 Autor komentarza: Woolite
Data: 11-03-2015 22:39:33 
Mayweather dużo większy od Pacquiao, może nie wzrostem ale budową ciała i muskulaturą. Ostatnimi czasy było odwrotnie, to więksi stawali na przeciwko Floyda. Damn, po dzisiejszym widzę, że będzie ciężko Pacquiao ;/
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:43:41 
Jaguar87...

Goscie którzy stoczyli po prawie 50 walk,Pacman nawet ponad..Są mistrzami minimum 5kategori wagowych,walczyli z wieloma mistrzami świata,pokonywali najlepszych piesciarzy i na ringu zawodowym są od dwudziestu lat odczuwają strach..hehe jęzeli tak to strach mobilizujący i adrenaline walki choc jeszcze na pierwszej konferencij mniej niż na samym ważeniu i w samej walce...Strach przed czymś nieznanym napisałeś..oni przechodzili takie chwile minimum 45razy...
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:43:58 
Woolite-Moje doświadczenie w boksie mówi,że wygra Floyd,że to będzie łatwa walka dla Floyda,zbyt łatwa jak na to show.Ale jak odkładam rękawice zmieniam się w kibica i uwielbiam niespodzianki w boksie,któe się również zdarząły również mi i tym razem liczę na to,że PAco taką niespodzianke zrobi.
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 22:45:35 
Ogólnie podsumując konferencje...Strasznie w klimacie grobowym...podobnym do pogrzebu...Zadna rewelacja..
 Autor komentarza: sexo
Data: 11-03-2015 22:46:14 
Hey Floyd;Manny Pacquiao is coming for you;)
 Autor komentarza: samqualis
Data: 11-03-2015 22:46:41 
konferencja nudna ..
IMO Manny to wygra ;-)
 Autor komentarza: jassin
Data: 11-03-2015 22:47:23 
a cene za PPV podali? poza tym to mysle ze Mayweather wypyka Pacquiao tak 117-111 i ludzie beda plakali, ze walka powinna sie odbyc 5 lat temu.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:48:13 
Stoczyłem kiedyś kilka walk ? jak tak to jesteś w stanie pwoiedzieć,że przy ostatniej walce nie odczuwałeś strachu jak przy pierwszej ? jak tak to dlaczego Ty nie walczysz z Mayweatherem tylko Pacquiao ? jak nie stoczyłeś żadnej walki w życiu to nie wiesz co to strach a co to adrenalina.W tej walce nei chodzi o samą walkę rozumiesz ? dlatego mają prawo się bać i sie boją,nie stresują.
 Autor komentarza: sexo
Data: 11-03-2015 22:49:03 
ja stawiam ze Manny tak ciezko znokautuje Floyd'a ze temu wszystkie pieniadze powypadaja z kieszeni.lol
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:49:33 
jassin-Nie ma znaczenia czy teraz czy pięć lat temu.Zwyciężca tej walki zawsze byłby ten sam,kto ? zobaczymy 2 maja.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 11-03-2015 22:51:26 
Kto umarł, że Floyd mu taką mowę przygotował?.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:52:03 
sexo-Nei znokautuje.FLoyd jest za śliski i patrz jakie ma karczycho w porównaniu do Paca.Jeżeli ktoś miałby znokautować to prędzej Floyd Paca z kontry.Albo z tego lewego sierpa z zaskoczenia lub z natarcia Paca.Paco nie znokautuje Floyda,może go tylko ewentualnie wypuntkować,co bedzie wielkim problemem,lub zachaczyć na watrobę co wyeliminuje Floyda,tylko takie szanse widze Paca na zwycięstwo.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-03-2015 22:52:56 
Konferencja spokojna, typowo amerykańska. To znaczy sztuczne uśmiechy i uściski, wszyscy są nagle "friends" a w głowie "Wal się stary żydku / Wal się mały dupku" itd. U nich to zawsze rzuca się w oczy. Roach się trochę wyłamał, nie pasowało to do kulturalnej konwencji, ale można to też było odczytać jako "Pitu, pitu, ale nie o gadanie chodzi".

Spotkanie face to face to typowe dla bokserów. Niektórzy twierdzą, że oni się boją, czy stresują. Słuchajcie, na tym poziomie w większości to oni czują zażenowanie, bo to są sportowcy a nie celebryci telewizyjni (w większości, nie wszyscy) i taka szopka przed kamerami jest dla nich głupkowata. O żadnym strachu mowy być nie może.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 22:55:47 
Cooperek-Oczywiście,że mowa może być o strachu a nawet więcej strach jest,kwestia tego żeby go opanować i uwierzyć ,że to ja będe tym który go opanuje i zamieni na zwycięstwo.Stres jest w domu jak masz świadomość ,że do walki może dość,strach jak wiesz,że walka będziena pewno w etdy wygrywa opanowanie.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 11-03-2015 22:57:43 
Jeszcze co mi przyszło do głowy:
Ku**a, gość jest najlepiej zarabiającym sportowcem świata, rozrzuca dziwkom pieniądze jak okruchy gołębiom w parku, a na konferencję prasową którą ogląda cały świat ubiera się jak dzięcioł z zasmarkanym nosem idący do komunii świętej. Garnitur bez krawata z koszulą zapiętą pod szczękę - zajebiste zestawienie. Tak wiem, wiem, w Stanach się tak nie przywiązuje wagi do ubioru, ale prawda jest taka, że ten paradygmat wyznaje tylko biedota i klasa średnia.
Parafrazując rap Mesa: jeździ po kraju, promuje treści, ale dres mu się śni, myśli co by było jeśli...

Wracając do dyskusji @Jaguar87
Całym sercem jestem za Pacquiao, ale coś czuję, że polegnie gładko na pkt pomimo swoich niewątpliwych atutów ;/
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 11-03-2015 22:59:36 
Zaden z nich nawet w malym stopniu nie ma cholernie silnej osobowosci Jacka Dempseya:
http://static.boxrec.com/6/6c/Dempsey.Jack17.jpg
czy Witalija Kliczki:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/27/Vitali_Klitschko_2009_01_27.jpg
czy Muhammada Alego:
http://www.tsmplug.com/wp-content/uploads/2014/12/muhammad-ali-9000469231.jpg

Pod wzgledem osobowosciowym (a to zawsze bylo cholernie wspaniale i legendarne w boksie) ta walka jest nieciekawa.
Wlasciwie nawet pomijajac ze nie lubie walk tych mikrusów, to ta walka nie jest specjalnie ciekawa od strony osobowosci.
Zaden z nich nie jest zbyt silna osobowoscia.
Sweet science? moze troche, ale tez niezbyt mnie to przekonuje.
Gdzie temu do takich walk jak Ali Frazier I, etc.
Jedyne co moze ciekawic w tej walce to to wielkie kasowe wydarzenie
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-03-2015 23:00:04 
Jaguar87 - może wśród amatorów albo początkujących, ale to są goście z najwyższej półki, najlepsi z najlepszych. Tam każdy myśli, że jest nie do zdarcia. Choć dobrze przygadał Floyd z tymi porażkami Mannego. On już wie, że może przegrać. To był dobry tekst. Manny mógłby jednak odpowiedzieć:

"Każdy może przegrać, ja już to wiem, a ty jeszcze jesteś nieuświadomiony i bujasz w obłogach, 2 maja sprowadzę cię na ziemię"

Ale wtedy wstałby stary Mayweather i skończyłaby się sielanka na konferencji hehe
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 23:00:31 
Jaguar87..

Wiesz dużo zależy też od psychiki człowieka...Pacman wyglądał na bardzo spokojnego i nieprzejmującego się tą całą otoczką...Floyd troche przymulony...może nie przespał nocy i na konferencij strzelił sobie jeszcze kawe...Pacman coś tam dłubał w smartfonie czy co tam miał...Tak nie zachowuje się człowiek który się boi...

Ja miałem dwuletnią przygode z taekwondo i na zawody też jeźdźiłem i powiem ci że strachu nie odczuwałem ale chęć pokonania przeciwnika..To była taka pozytywna adrenalina...Tylko to nie ma co porównywać z Pacmanem i Floydem bo u mnie nie było ani dziennikarzy ani wielu kibiców oprócz tych którzy przyszli sobie zobaczyć jak ktoś walczy....A dlaczego nie jestem na ich miejscu...Napewno dlatego że nie mam takiego talentu,charakteru,szczescia i boks trzeba trenować od małego a ja zaczołem sztuki walki trenować mając 17lat i to było coś co sprawiało mi troche przyjemności i przynajmniej nie skonczyłem na ławce popijając piwo jak niektórzy moi koledzy...

i dodaje jeszcze ze ten kto sie boi nie osiągnął by nic a oni podbili ostatnią dekade w bokserskim swiecie..Hmm
 Autor komentarza: Woolite
Data: 11-03-2015 23:01:57 
@Jaguar87 skończ z tym strachem, bo @Cooperek ma rację. Wychowali się w slumsach czy tam biedocie, potem całe życie spędzili na ringu, a teraz nagle mają się zacząć bać, bo niedługo skoszą największe gaże w historii sportu? Pomyśl logicznie.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-03-2015 23:02:28 
rafalteo
Nie mają osobowości? Co do Mannego to niektórzy mogą mieć jakieś wątki, szczególnie jeśli lubią jak coś się dzieje, ale Floyd charakter ma.
Największa walka jaka dzisiaj mogłaby być to właśnie w tych wagach, w HW mamy powolne, prymitywne klocki a na najwyższym poziomie antyboks - Władka.
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 23:04:28 
Cooperek..

Ze strachem zgadzam się z tobą...Niektórzy myślą że oni się nawzajem siebie boją a prawda taka że każdy z nich chce pokazać który jest lepszy...
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-03-2015 23:08:18 
trucker

Z tym charakterem, który u każdego boksera jest inny to dobra myśl. Pamiętacie konferencje przed galę Adamek - Szpilka? Tomek miał wszystko w dupie, nudził się jak stary lis z żółtodziobami, lekceważył itd. Szpilka spokojny, ale tylko dzięki lekom na uspokojenie (w cudzysłowie). Normalnie rzucał się na gości. Jeśli chodzi o typowy strach to miał go Gołota. Nie zapominajmy o nim. Ale on jest tylko przykładem, że ten kto się boi w boksie nie wejdzie na szczyt. Bo to zaprzepaściło mu karierę.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 11-03-2015 23:09:42 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik rafalteo piszący z IP: 46.169.53.61 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


@Cooperek
Ty jestes chyba nienormalny
Floyd to ma typ osobowosci gwiazdorka
Gdzie Ali, Dempsey, Witek mieli typ gwiazdorka? to były typy WOJOWNIKÓW, SZEFÓW, TWARDZIELI, WŁADCÓW
Co Ty w ogole porownujesz kurwa? Bieberowego pluszowego Floyda do tych facetow?
Pojebalo?
 Autor komentarza: samqualis
Data: 11-03-2015 23:12:43 
nie wazne czy sie bal czy nie , zapewne nie
wazne ze wygladal jakby mial zaraz plakac ze strachu i to kazdy widzial ..
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 11-03-2015 23:13:18 
@Jaguar87
Strach w boksie na najwyzszym poziomie ISTNIEJE- ale strach o KONSEKWENCJE W PRZYPADKU PORAŻKI.
Strach przed tym, ze rywal zwyczajnie Cię pobije zdarza sie na tym poziomie bardzo rzadko.
Bywa u rywali Gołowkina, bywało u rywali Tysona (Bruno) czy u rywali Foremana.
Ale ogolnie jest to bardzo rzadkie a juz na pewno nie w przypadku Mayweathera i Pacquiao
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 23:13:54 
Woolite-Też tak uważam,ale również kibicuje Pacowi.

Cooperek-Świetna analiza z tą odpowiedzią,tak więc uważam,że jesteś inteligenty,tak więc jeżeli tak jest to wiesz zauważyłeś,że sam sobie odpowiedziałeś na to co pisałem :)W życiu pewność siebie gubi tak samo jak głupota.MAnny miał nauczkę z głupotą u Marqueza a Floyd znowu jest za pewny siebie.Kto wyneisie mądrość z tych indywidualnych rzeczy ? 2 maja zweryfikuje ;)

trucker-Możliwe,ze masz rację.Ale ja teraz mógłbym uważać,że to dobra mina do złej gry.Strach nie jest wstydem a mobilizatorem do działania,czy to ucieczki czy podjecia walki,ale motywuje.Charakter zadecuduje do jakiej gruby ludzi należysz ;)czy do tchórzy czy do wojowników,oni z pewnością są wojownikami i ten ich strach nie jest w moim zdaniu paniką a po prostu zdrową motywacją,gdzie wygra charakter silniejszy,to wszystko.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 23:15:58 
Cooperek-Gołota nie nadawał się do boksu,za słąby charakter,on się bał panicznie i zaliczał się do ludzi którym strach zamiast zamienić na motywacje,motywało go jeszcze bardziej bania się.
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 23:18:12 
Cooperek

Pewnie że pamiętamy...Adamka też dobrze znamy i jego konferencje...Szpila niestety ale nie wytrzymuje cisnienia a czym to jest spowodowane??można się zastanawiać?? i dlaczego tak jest?? A jeżeli chodzi o Gołote no niestety ale po nim właśnie było widać co się dzieje z człowiekiem w ringu gdy się boi...

A jeżeli chodzi o Pac-Maney to każdy z nich mysli o wygranej i raczej tu nie ma miejsca na strach...Tyle ile oni stoczyli mistrzowskich walk mieli by pęknąć w tej walce..hehe...nie w tej bajce i nie ci ludzie...
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 23:20:11 
rafalteo-Tyson przed pierwszą walką chciał uciec,przy walce z Basterem był pewny siebie i olał temat,przy walce z Lewisem strach powrócił jak za pierwszym razem,sam o tym mowił.Ale to był wojownik który zamieniał strach na walkę.Silny charakter wyniesiony z bronksu.Wola przetrwania,nie zawsze zwycięstwa,ale wola pokonania własnych słabosci.Każdy kto walczy ze samym z sobą i wygrywa jest wojownikiem,nie każdy pokona każdego człowieka,ale wychodzą do każdego człwoieka wygrywasz juz najcieższą walke z samym soba
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 23:21:12 
Jaguar87..

...pewne jest jedno...że to są dwaj zawodnicy którzy nie pękną w tej walce ani przed nią....
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 23:22:04 
trucker-Dokładnie
 Autor komentarza: trucker
Data: 11-03-2015 23:24:43 
Powodzenia Jaguar87 i cooperek ja spadam...
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 23:25:42 
Zastanawia mnie jedno.Jest tutaj taki typek ciągle pijany,nietrzeźwytomasz,zastanawia mnie czy on kiedykolwiek walczył ? Bo wymądzrza się nie miłosiernie,jakby był Alim.Zadałęm mu kiedy s pytanie dlaczego skoro jest taki inteligent i przewiduje walki i wie kto wygra i cisnie was,że nie macie merytorycznych odpowiedzi,dlaczego to on nie walczy teraz z Pacquiao ? odpowiedzi nie otzrymałem :D
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 11-03-2015 23:26:35 
trucker-Do następnej rozmowy ;) Pozdrawiam
 Autor komentarza: Woolite
Data: 11-03-2015 23:29:49 
@trucker
"nie w tej bajce i nie ci ludzie..."
*
Dokładnie.
@trucker
Szpila niestety ale nie wytrzymuje cisnienia a czym to jest spowodowane??można się zastanawiać?? i dlaczego tak jest??
*
Szpilka to były JP'ek. Chce, a raczej chciał udowodnić, że jest w stanie każdemu doje**ć. Wynikało to również z braków w inteligencji. Na szczęście chłopak zmądrzał i spokorniał, plus dla niego.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 11-03-2015 23:35:48 
No ładnie Rafałek dostał ostrzeżenie chyba moderator powoli ma dosyć tego jego ubliżania wszystkim.
Ostatnio kogo widziałem żeby w ogóle się nie bał to w mma Tymoteusz Świątek tylko że z jego wypowiedzi wynika że jest chyba za głupi na strach
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 11-03-2015 23:36:54 
Nie mylcie e strachu z lękiem, bo to 2 różne pojęcia, jedno dotyczy ludzi zdrowych drugie to już możliwe zaburzenie ;)
 Autor komentarza: kabanos
Data: 11-03-2015 23:45:16 
nie wyzywajcie mnie tylko .ma moze ktos gta 5 na x360 i gra online ?
 Autor komentarza: emilus
Data: 12-03-2015 07:06:18 
to dopiero pierwsza przymiarka.oni narazie klebia tłumy przed walka. emocje sa przy ostatnim; oko w oko
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-03-2015 08:59:24 
a co jeśli Floyd będzie tak ofensywny jak z Marquezem ale nie zapomni i o defensywie? Wtedy zje mannego
 Autor komentarza: Milann
Data: 12-03-2015 09:05:25 
utor komentarza: Maniek1986
Data: 12-03-2015 08:59:24
a co jeśli Floyd będzie tak ofensywny jak z Marquezem ale nie zapomni i o defensywie? Wtedy zje mannego

marze o takiej taktyce Floyda , bo manny jest bardziej ruchliwy i szybszy , wygrywalby rd na pkt ale mozna o tym pomarzyc , Floyd bedzie pykał na wstecznym tym bardziej ze w tej walce ma duza przewage zasiegu
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-03-2015 09:16:23 
Ogólnie to Manny zarzuca ciosami i napiera powodujac ze kazdy musi sie cofac, ale ciekawe co bedzie jak trafi na takiego co bedzie parl na niego?
Marzy mi sie Walka Manny vs Maidana
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-03-2015 09:19:33 
ogladam dopiero dzisiaj konferencje i FMJ jest wiekszy od mannego, manny ma duza glowe heh a teraz prowokacja;

ooo boshe manny ma zloty zegarek, jak on smie jak na filipinach taka bieda? sprzedal by i pomogl...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-03-2015 16:57:55 
Faktycznie nieco wiekszy jest Floyod ma wiekszą głowe a to walka zedcyduję kto jest znich lepszy nieznacznym faworytem Floyod Pacman to nie ten typ gościa co prowokuje pyskuję obraża.
Fajnie by było żeby to była zacięta walka jak MAywether - Maidana.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.