GMITRUK I SULĘCKI JEDNAK SIĘ NIE DOGADALI - KONIEC WSPÓŁPRACY

Pomimo teoretycznych chęci z obu stron wygląda na to, że dziś niestety zakończyła się prawdopodobnie współpraca na linii trener-zawodnik pomiędzy Andrzejem Gmitrukiem a Maciejem Sulęckim (19-0, 4 KO).

Panowie nie doszli ostatecznie do porozumienia. Wszystko rozchodziło się o nową formę współpracy po tym, jak nasz najlepszy zawodnik wagi średniej podpisał kontrakt promotorski z Andrzejem Wasilewskim i Leonem Margulesem oraz menadżerski z Alem Haymonem. Gmitruk miał w myśl założeń pozostać trenerem, jednak obie strony nie doszły do porozumienia. Szkoda...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Woolite
Data: 10-03-2015 13:08:04 
No to straciliśmy kolejnego prospekta :D Tylko ktoś konkretny z zagranicy może go uratować, inaczej tego nie widzę.
Czy tylko ja zauważyłem, że wcześniej czy później każdy zawodnik po współpracy z Wasilewskim wiesza na nim psy?
 Autor komentarza: Woolite
Data: 10-03-2015 13:11:07 
Maciek to zdolny chłopak, ale nie jest rodzajem talentu, który by sam wygrywał swoje walki.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 10-03-2015 13:17:12 
Woolite
Nie tylko Ty ale pytanie czy słusznie to już inna bajka.

Każdy zawodnik trenowany przez Gmitruka odchodz jeżeli jest perspektywiczny -Adamek (błąd) Masternak (może dobrze), Wach (raczej dobrze), Sulęcki (?)
 Autor komentarza: Callisto
Data: 10-03-2015 13:22:37 
@kapitanbomba
Data: 10-03-2015 13:17:12
"Woolite
Nie tylko Ty ale pytanie czy słusznie to już inna bajka.

Każdy zawodnik trenowany przez Gmitruka odchodz jeżeli jest perspektywiczny -Adamek (błąd) Masternak (może dobrze), Wach (raczej dobrze), Sulęcki (?)"

Przeciez gdyby Tomek Adamek nie odszedl od Gmitruka to nie odniosl by z Rogerem takich wspanialych sukcesow w wadze ciezkiej.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 10-03-2015 13:23:08 
Szkoda
Nie wyobrazam sobie zeby Suleckiego trenowal ktos inny jak Gmitruk w Polsce.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 10-03-2015 13:24:43 
@Kapitanie,
napisałem o Sz.P. Wasilewskim.
BTW Masternak błąd + za długo kisił się na ogórach po przejściu do Sauerland, powinien był stopniowo dostawać wyzwania, jak ta walka z Mormeckiem.
 Autor komentarza: wojt
Data: 10-03-2015 13:25:12 
Uuu tak czułem Niestety..
 Autor komentarza: wojt
Data: 10-03-2015 13:26:12 
Callisto

Pisz normalnie wiem ze potrafisz
 Autor komentarza: Woolite
Data: 10-03-2015 13:30:40 
Ciekawe co na to redaktor Burek?
 Autor komentarza: Callisto
Data: 10-03-2015 14:10:10 
@wojt
Data: 10-03-2015 13:26:12
"Callisto
Pisz normalnie wiem ze potrafisz"

Zupelnie nie rozumiem mily kolego o co Ci idzie bowiem pisze przeciez calkiem normalnie. Pozdrawiam serdecznie.
 Autor komentarza: trucker
Data: 10-03-2015 14:12:29 
Dla mnie Sulęcki to typ zawodnika który przedewszystkim opiera się na radach z narożnika i potrafi je doskonale realizować....Gmitruk był idealny dla Sulęckego....Ciekawe co teraz..??..Tylko żeby nie był to Łapin bo to tak samo jak by Sulęcki w gównie szukał złota...

Może przeprowadzka do Ameryki i któryś z tamtych fachowców....
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 10-03-2015 14:46:21 
Gmitruk chciałby i być promotorem i być trenerem , do pewnego poziomu to jest do połączenia , ale wyżej już trzeba się skupić na jednym.
 Autor komentarza: RAB1621
Data: 10-03-2015 15:16:12 
Gmitruk coraz częściej chce wieksza kase od zawodnikow...
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 10-03-2015 15:49:01 
Andrzej Gmitruk wyrzucił z sali treningowej Macieja Sulęckiego, który pod jego wodzą osiągnął niedawno największy sukces w karierze pokonując przed czasem Grzegorza Proksę na gali Polsat Boxing Night. - To prawda. Wyrzucił mnie - mówi Polsatsport.pl Sulęcki. - Nie będę trenował już Maćka. Sprawa zamknięta - dodaje Andrzej Gmitruk.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-03-2015 16:01:41 
Gmitruk ma Kołodzieja, któremu należy poświęcić mnóstwo czasu. To pewnie dlatego :-)
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 10-03-2015 16:08:04 
Sulęcki popelnia błąd.
W Ameryce wcale nie dostanie lepszego trenera- przeciez Povetkin trenuje u siebie w Rosji, to samo Kliczko u siebie, Joshua u siebie- zaden z nich jakos nie musi trenowac u amerykanskich trenerow zeby byc czolowka, wiec to jest bardzo przereklamowane. Liczy sie wiedza a nie pochodzenie
Obecnie mamy czasy dominacji wschodnio-europejskiej i niemieckiej szkoly boksu, a nie amerykanskiej, wiec te wyjazdy do USA i ich pajacowanie mnie zwyczajnie smieszy
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 10-03-2015 16:27:08 
Mnie to nawet cieszy. Maciej nie zasłużył na takiego dobrego trenera po tym co wypisywał na FB na jego temat. Sam fakt, że zamiast porozmawiać z nim w cztery oczy, prał brudy publicznie dyskredytuje go w moich oczach. To jest dzieciak, a nie poważny, honorowy facet.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 10-03-2015 16:30:33 
Dodam jeszcze,że w stu procentach zgadzam się Rafalteo. Ta cała ich gonitwa, jeszcze im bokiem wyjdzie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-03-2015 16:51:15 
Powietkin czy Kliczko mają takie zaplecze finansowe, że mogą sobie spokojnie prowadzić swoje kariery we własnym grajdołku. Sulęcki takiego komfortu nie ma, jeśli ma ambicje to musi ryzykować i wyjechać. Dlatego przecież tacy pięściarze jak Gołowkin, Prowodnikow, Kowaliow, Chytrow, Gradowicz i cała masa innych przenosi się do Stanów. Może i optymalnie byłoby gdyby pan Gmitruk przeniósł się razem z Maćkiem do USA, ale to od początku było nierealne.

Maciek mógł więc w stylu Wojaków mozolnie budować jakieś pozycje rankingowe w walkach bez emocji i czekać być może w nieskończoność na szansę od jakiegoś Eubanka albo zaryzykować i spróbować wykorzystać okazje jakie stwarza mu współpraca z Haymonem, zwłaszcza w kontekście jego wejścia z boksem do otwartej telewizji. Ja się cieszę, że zaryzykował, przynajmniej będzie mógł kiedyś powiedzieć, że miał szansę i z niej skorzystał, a nie zmarnował swoje najlepsze lata jak dajmy na to Jonak.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 10-03-2015 17:30:43 
Mhm
a trener Rigondeaux to Amerykanin? Ups, chyba nie, Rigondeaux nie wiem nawet czy w Ameryce trenuje.
Trener Gołowkina to tez nie Amerykanin. Ups, Fury tez nie trenuje w Ameryce.
Ups, trener Czagajewa to Niemiec a jego miejsce treningow gdy osiagal najwieksze sukcesy to NIE USA! Ups, Dereck Chisora tez nie trenuje w USA. Kolejne ups. Pulew i Takam tez nie trenują w USA i nie maja amerykanskich trenerow. Znowu zgrzyt.

Czyzby kazdy z nich od zarania dziejów miał tzw matysowskie "zaplecze finansowe"? :D
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 10-03-2015 17:31:12 
Matys90

Rafciowi nie chodziło o sam wyjazd, tylko szukanie trenerów w USA na siłę, gdzie mamy w kraju takiego Gmitruka, co nie ustępuje często przereklamowanym amerykańskim szkoleniowcom.
 Autor komentarza: bolos
Data: 10-03-2015 17:44:42 
@rafalteo
Kliczko trenuje czesciowo w USA,wiec nie pierdziel bzdur, Powietkin tez mial amerykanskiego trenera.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 10-03-2015 17:48:00 
Słabo to widzę. W walce z Proksą wszystko było przygotowane doskonale, widać było rękę trenera. Czas pokaże...
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 10-03-2015 17:52:05 
lubieznyzenon

Gmitruk ładnie ukształtował Maćka. Inny trener ma łatwiejsze zadanie, bo wystarczy to dopracować. Chociaż może też wszystko zniszczyć wprowadzając swoją szkołę i wizje.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 10-03-2015 17:56:22 
Wach uciekł od Andrzeja, bo ten pewnie dużo pracy od niego oczekiwał, a jak jej nie widział, to suszył głowę leniowi. Więc Mariusz spakował zabawki i poszedł tam, gdzie można się wylegiwać. Nie wierzę w ogóle w te pieniężne perturbacje.
 Autor komentarza: bolos
Data: 10-03-2015 17:57:59 
@rafalteo

Rigondeaux mieszka w USA to chyba wiadomo,ze tam trenuje,Kowaliow mieszka i trenuje w USA, Lebiediew,Golowkin tez jezdzi trenowac do USA, wiekszosc bokserow majacych sukcesy trenuje w USA.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 10-03-2015 18:01:37 
Wiadome, że amerykańskie zawsze będzie się wydawać lepsze, bardziej prestiżowe ;) Gmitruk na pewno by był najlepszym rozwiązaniem, gdyż już nie chodzi tylko o wiedzę i umiejętności trenerskie a sam kontakt (komunikacja) z zawodnikiem.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-03-2015 18:04:55 
Tylko, że wyjazd do USA implikuje szukanie nowego trenera, bo Gmitruk nie przeniesie się razem z Maćkiem do Stanów, nawet pewnie nie chciałby latać na obozy, przecież dlatego m.in. rozstali się z Adamkiem. Sulęcki nie wyjeżdża do Ameryki dostać lepszego trenera, Sulęcki jedzie tam pracować, robić karierę, bo w Polsce szanse na to ma nikłe.

Co do reszty a propos rafalteo - Pedro Diaz nie jest Amerykaninem, ale podobnie jak Rigo żyje i trenuje w USA na Florydzie i to tam latał np. Drozd na treningi. Ups. Ostatnio chyba Rigo skończył z nim współpracę, ale raczej nie wrócił na Kubę xD

Trenerem Gołowkina jest Abel Sanchez, Gołowkin żyje i trenuje w Big Bear w Kalifornii. Ups.

Fury i reszta owszem ma nieporównywalne do Sulęckiego zaplecze finansowe i możliwości prowadzenia swoich karier w Europie, więc mogą prowadzić swoje kariery na miejscu. Ups. Trzeba mieć też na uwadze, że są kategoria wagowe jak cruiser i ciężka, które są mocniejsze w Europie niż w USA, chociaż i tak będąc promowanym przez takiego Gmitruka ciężko byłoby coś zdziałać, stąd np. ucieczka Masternaka do Sauerlanda. Ups.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-03-2015 18:12:22 
Heh :-)
W ogóle zabawne jest to, że ludzie się dziwią, że ktoś wyjeżdża.

Nie chodzi tu o same Stany. Gdyby taki Sulęcki miał propozycję, możliwość wyjazdu np do Niemiec, to pewnie znalazłby się tam.

Polska to dno. Ten kraj upada. Nie ma tutaj możliwości, nie ma pieniędzy. Na pewno nie takich, jak za granicą.

Mówiąc kolokwialnie - dziwi mnie, że kogoś to dziwi.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-03-2015 18:12:22 
Heh :-)
W ogóle zabawne jest to, że ludzie się dziwią, że ktoś wyjeżdża.

Nie chodzi tu o same Stany. Gdyby taki Sulęcki miał propozycję, możliwość wyjazdu np do Niemiec, to pewnie znalazłby się tam.

Polska to dno. Ten kraj upada. Nie ma tutaj możliwości, nie ma pieniędzy. Na pewno nie takich, jak za granicą.

Mówiąc kolokwialnie - dziwi mnie, że kogoś to dziwi.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 10-03-2015 18:12:48 
Matys ma racje USA to po prostu świetny teren na wypromowanie się i szukanie dużych walk, natomiast nowy trener to niekoniecznie dobre rozwiązanie, choć w przypadku Sulęckiego chyba jedyne dostępne.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 10-03-2015 18:20:28 
@bolos- Kliczko trenuje glownie w Alpach, Szwajcaria, Austria i te sprawy, starszemu Kliczce - Witalijowi jakos wystarczyl Zdunek, nie potrzebowal amerykanskich trenerow, wiec to Ty glupot nie wypisuj, bo to, ze czasem, bardzo rzadko, Kliczko wyjedzie do USA to nic nie znaczy.
Ja nic nie pisalem o Kowaliowie wiec nie wiem do kogo Ty to piszesz.

Co do Rigondeaux nie wygaduj glupot, bo jego dlugoletnim trenerem byl (nie wiem jak teraz jest) Pedro Diaz- KUBAŃSKI TRENER, gość szkolący wcześniej amatorkę, zaszczepiający w Rigondeaux KUBAŃSKĄ WIZJĘ BOKSU i okazuje sie ze nie przeszkadza to Kubanczykowi osiagac sukcesow- nie potrzebuje zadnego amerykanskiego trenera, wiec to kolejny nietrafiony przyklad


"Co do reszty a propos rafalteo - Pedro Diaz nie jest Amerykaninem, ale podobnie jak Rigo żyje i trenuje w USA na Florydzie i to tam latał np. Drozd na trening"

No faktycznie, to, ze Drozd czasem polecial do USA to rzeczywiscie Twoj mocny argument.
Pedro Diaz to trener amatorow kubanskich, wiec to czy siedzi na Antarktydzie czy w USA i szkoli Rigondeaux ma gowniane znaczenie, moze go trenowac nawet przez skype, wazne, ze JEGO MYŚL TRENERSKA, a nie amerykanska- zwycieza w postaci umiejetnosci Rigondeaux.
Abel Sanchez jest trenerem Gołowkina- dzieki za informacje matys90 bez Ciebie o tym bym nie wiedzial, ale Sanchez to NIE AMERYKANIN. UPS.
Gołowkin ZANIM ZACZĄŁ ŻYĆ I MIESZKAĆ W AMERYCE OSIĄGAŁ JUŻ DUŻE SPORTOWE- NIE KASOWE-SUKCESY. Wiec znow przyklad nietrafiony- bo pokazuje ze nie musial do zadnego juesej wyjezdzac zeby osiagac sukcesy i byc wysoko notowany w swojej wadze.
_______
matys90:"Fury i reszta owszem ma nieporównywalne do Sulęckiego zaplecze finansowe"

___
Nie zrozumiales widze tekstu pisanego. Czy Fury, Czagajew, Pulew, Chisora czy tez Takam mieli duze zaplecze finansowe od wczesnych etapow boksowania zawodowego? NIE. Oni zaplecze finansowe osiagneli JAK JUŻ COŚ OSIĄGNĘLI. A tutaj rozmawiamy o tym, czy Sulęckiemu juesej jest potrzebne aby COŚ OSIĄGNĄŁ- a nie o tym czy osiągnie jeszcze więcej
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-03-2015 18:30:52 
: Rollins

Narzekasz i narzekasz na nasz kraj powiedz kto ci broni wyjechać za granicę do pracy ,poszukać lepszego życia?Wolisz siedzieć jako bezrobotny i tylko narzekać weź sprawy w swoje ręce i rusz tyłek i wyjeżdżaj z tego kraju nikt cię tu przecież nie trzyma
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-03-2015 18:32:45 
Rafałku, ja nigdzie nie piszę, że amerykańska myśl trenerska jest lepsza od jakiejś innej myśli trenerskiej. Piszę tylko, że Sulęcki mając ambicje i chcąc zrobić karierę nie może siedzieć w Polsce, bo skończy jak Jonak. Nie dlatego, że u nas są gorsi trenerzy.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-03-2015 18:32:56 
Żeby nie było mi też ta nasza polityka się nie podoba ale jak miałem siedzieć tu na dupie i się użalać to wolałem wyjechać z Polski da się?da tylko trzeba chcieć
 Autor komentarza: samurai
Data: 10-03-2015 18:48:45 
Z wyjazdami do USA to nie jest tak ze tam sa lepsi trenerzy (bo napewno sa) u nas jest dwuch przecietnych Gimitruk i Lapin i paru slabszych a moze mniej doswiadczonych jak Wilczewski itd.
Bardziej tu chodzi o sparingpartnerow ich mnogosc i roznorodnosc. Sami wiemy ze promotorzy nie sprowadzaja niewiadomo kogo dla zawodnikow w polsce. Nawet najlepszy trener nic ci nie da jak nie mozesz tego wyprobowac na dobrym zawodniku czy dasz rade to zrealizowac. Im lepsi sparingpartnerzy tym zawodnik staje sie lepszy.
A co jest w Plosce trzecia liga siatowa iec ci lepsi z kim maja podnosic swe umiejetnosci?
Ja to widze tak panowie. Rosjan stac na sciagniecie najlepszych zawodnikow dla Pawietkina ,Lebiedieva,Drozda itd. to samo w Niemczech czy UK wiec sie nie ma co dziwic ze jada na zachod. Owszem niekoniecznie musza jechac do USA ale kazde z wymienionych przezemnie panstw jest lepsze dla kariery niz PL.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 10-03-2015 18:54:01 
Wartość Sulęckiego polegała na Gmitruku, bez niego staje się niżej niż przeciętny. Będzie się podpalał jak zwykle i będzie dążył do usilnego KO więc pozostanie waciakiem do końca kariery
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-03-2015 19:02:29 
samurai

Dokładnie tak jak piszesz,pełna zgoda
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 10-03-2015 19:36:07 
Ja tutaj widzę tylko i wyłącznie winę Wasyla. Zauważcie, że wszyscy jego obecni lub byli zawodnicy piorą brudy w mediach. Jak myślicie czemu? Wasyl to szuja który podburza żeby tylko jak najwięcej namieszać, a co za tym idzie zarobić kasy, bo jeśli takiego Sulęckiego zacznie trenować Fiodor (daj szansę sędziom) Łapin to Wasyl dorzuci z tysiąc złotych miesięcznie Łapinowi i po herbacie. Przeciez on jest na kontrakcie w grupie i musi zpierdalać ze wszystkimi, którzy tam są. Gmitrukowi musiałby rzygac miesięcznie dużo większą kapustę, a co też bardzo ważne nie miałby zupełnej kontroli nad Maćkiem. No, ale cóż. Sulęcki chyba wiedział co robi podpisując się pod pseudokontraktem z Don Wasyl.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-03-2015 21:54:25 
Hmmm ciekawe kto się nie chciał dogadać Czy sam Sulecki czy trener Gmitruk i czemu nie doszli do prozumienia i ciekawe kto bardziej uparty ale poszło jak zawsze o kase Prawdy i tak się bedzie cieżko dowiedzieć ale Mario 1977 może mieć rację że tu zamieszał Wasilewski Gmitruk wychował , wytrenował i Suleckiego i chce zarabiać jak każdy wiec chyba najmniej tu można wynić Trenera a Wasilewski przyszedł na gotowę wzioł
Szkoda że nie dogadali to będzie niekorzystne dla Suleckiego
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-03-2015 22:08:20 
Mario 1977 Masz racje co do Wasilewskiego ale nie dokońca on może jest cwany sprytny moze oszczedza na trenerach zwolnił Pawła Skrzecza ale to niezły promotor dla swoich zawodników ma układy razem z Bailońskim potrafi załtwić Walki przeciętniakom gościom jak Głażewski , Kołodziej , wawrzykktórzy w życiu nie powinni dostać szansy walki Misatrzostwo Swiata i daje zarobić i jeszcze płaci pensje
W Ameryce taki Głażewski,Kołodziej itp dostał by po 1o walce ko i zaraz by po karierze mieli

Rafaltheo Masz racje i nie fakt że w Europie Doskonale zaplecze trenigowe Mieli gwiazdy Jak Vitalij Kliczko . Hey ,Pulew czy Kiedyś Clazaghe ale w Ameryce bardzo sie rozwinelii osiagneli Suksecy przy b.dobrych trenerach jak Kovalev przy Davidzie Jascksonie, czy Głowkin przy Abel Sanchezie czy nawet nasz Fonfara czy Wach jakby fonfara został w Polsce to by miał taką kariere jak Głażewski , Patologia Kostecki
 Autor komentarza: darek666
Data: 22-03-2015 13:36:39 
Maciek źle zrobił podobnie zrobił Adamek i Masternak nie wyszło im to na zdrowie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.