FURY: WALKA Z KLICZKĄ ODBĘDZIE SIĘ W ANGLII

Tyson Fury (24-0, 18 KO) jest przekonany, że jego pojedynek z Władimirem Kliczką (63-3, 53 KO) odbędzie się na Wyspach. - Chcę tej walki tak bardzo, jak tylko można czegoś chcieć. Zmierzymy się w Anglii, bo to my wygramy przetarg - zapewnił po zwycięstwie nad Christiannem Hammerem (17-4, 10 KO).

Kolos z Manchesteru bez trudu uporał się z Niemcem podczas sobotniej gali w Londynie. Teraz czeka na kwietniowy pojedynek Kliczki, dla którego jest obowiązkowym pretendentem z ramienia WBO, z Bryantem Jenningsem. Ma nadzieję, że po Amerykaninie, niemającym według niego żadnych szans z Ukraińcem, to on stanie w ringu naprzeciw "Dr. Stalowego Młota".

- W ostatnich latach przebyłem długą drogę. Bardzo się rozwinąłem, jestem już gotowy na Kliczkę - mówił po wczorajszym triumfie.

O samej potyczce z Hammerem nie miał wiele do powiedzenia. Podkreślił jednak, że rywalowi należy się szacunek za opór, jaki stawiał. - To naprawdę twardy zawodnik. Przyjął dużo ciosów, ale jego narożnik wiedział, kiedy należy to wszystko zakończyć - stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: teanshin
Data: 01-03-2015 10:51:07 
No i dobrze nie wazne gdzie aby tylko sie spotkali z Kliczko, dostanie ciezkie KO pozniej niech go wezmie Wilder w dobrowolnej obronie i zrobi to samo. To pokaze ze Fury liczy sie w HW ale nie na poziomie mistrzowskim i po dwoch KO z rzedu niech idzie na emeryture.
 Autor komentarza: jassin
Data: 01-03-2015 10:51:21 
Fury nie ma szans nie tylko z Kliczka od ktorego dziela go lata świetlne, ale takze z Wilderem ktory go moze zdemolowac sxybciej niz ukrainiec bo nie kalkuluje. wedlug mnie Powietkin tez kladzie Furego. ale poza tym Fury to czolowka hw.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 01-03-2015 11:02:07 
Realnie Fury to 3 lub 4 pozycja obecnej HW. Z Kliczką wg mnie mozliwe są dwa scenariusze:
pierwszy: szybkie KO, w 1 lub 2 rd, jesli Władimir czysto trafi a Tyson się zachwieje.
drugi: wygrana Kliczki 120-108 jeśli Tyson zdoła przetrwać pierwsze rundy, a Kliczko zawalczy bardzo ostrożnie.
Ale czekam z niecierpliwością na to starcie.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 01-03-2015 11:02:25 
Fury ostatnio powiedzial ze chce zunifikowac pasy i odejsc na emeryture bo niechce zarabiac na zycie praniem sie po mordach. A ja mam nadzieje ze w tych walkach o pasy zostanie skompromitowany i odejdzie na emeryture jako zwykly rozszczekany gypsy ktory mial aspiracje ale zostal zweryfikowany i usadzony na dupe. Niewiem jak Wilder ale Kliczko wali go na ryj do polowy walki.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-03-2015 11:15:33 
a ja uwazam ze Fury jest grozny dla kazdegto ,nawet dla kliczki ,Tyson to kawal chlopa i co by nie mowic potrafi boksowac i wydaje mi sie ze jeszcze nie pokazal wszystkiego.Wiaddomo Ukrainiec jest duzym faworytem (zreszta jak z kazdym),oczywiscie bede kibicowal Furemu liczac na wielka niespodzianke.
Co do Wildera to widze minimalnego faworyta w Furym ze wzgledu na sympatie
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 01-03-2015 12:14:03 
Mi się wydaje, że Fury jeszcze nie pokazał wszystkiego. Walczy tak, aby pokonać ale nie przekonać. Z kliczkiem może być różnie, jak WalterAlfa wspomniał szybkie KO albo wysoko na punkty, nie mniej jednak będzie groźniejszy niż inni po Povietkinie dla Włada.

Jedno jest pewne - będzie się działo XD
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 01-03-2015 13:03:22 
Fury ma szybkie rece, ale RoboWlad zniszczy go przed jego wlasna cyganska rodzinka.
 Autor komentarza: samurai
Data: 01-03-2015 16:18:04 
Jedno jest zastanawiajace,czy niektorzy sie kompletnie nie znaja na boksie i pisza glupoty czy niechec do Furego jest tak duza ze nie patrza na jego poczynannia obiektywnie.
Mowcie co chcecie ale gosc jest tak luzny w ringu ze az dziw przy jego gabarytach.Ostatnich przeciwnikow pokonuje jakby od niechcenia.Wrecz wyglada to jakby niechcial im zrobic krzywdy(Chisora,Hammer) Fakt nie jest tak dynamiczny jak Wilder ale ma latwosc poruszania sie po ringu na nogach.Ciosy tez zadaje z roznych plaszczyzn do tego zmiana pozycji w czasie walki to sa niewontpliwie ponad przecietne mozliwosci. Ma wiecej atutow na pokonanie Wladka niz ktokolwiek inny w HW.
Ja mu kibicuje bo to naprawde fajny facet. Jesli chodzi o wspomnianego Wildera to jak dla mnie to przypadkowy mistrz tak jak przypadkowy byl Steverne. Gdyby amerykanie go wystawili teraz do Wlada to dlugo mistrzowskim pasem WBC by sie nie cieszyli.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 01-03-2015 16:33:24 
samurai: zgadzam się z większością tego co napisałeś. Łącznie z tym, że to fajny facet.
Ale to nie zmienia faktu, że z Władimirem bedzie miał bardzo ciężko i zapewne polegnie. Pytanie czy to nastąpi błyskawicznie, czy na pełnym dystansie. To wg mnie zależeć będzie od postawy RoboWłada, tego w jakim stopniu ostrożnie zawalczy. A znając życie zawalczy bardzo ostrożnie. Ja z ostaecznym typem zaczekam jak zwykle do "Waszym zdaniem" gdyż wiele rzeczy może się wydarzyć po drodze do tego pojedynku. Najpierw musza go ogłosić :D
 Autor komentarza: samurai
Data: 01-03-2015 16:46:44 
WalterAlfaData: 01-03-2015 16:33:24
Mozliwe ale tez nie jest to pewniak ze polegnie. Ja mysle ze Tyson jeszcze tak naprawde nie pokazal wszystkiego na co go stac. Pokaz mi drugiego takiego zawodnika ktory tak wyglada (luzacko jak by sie bawil przeciwnikiem) podczas walk jak by nie bylo z czolowymi zawodnikami HW. nie top 10 ale zapleczem. Wladek tez nie walczyl jeszcze z takim kolosem(poza Wachem ktory jesli chodzi o mobilnosc jest daleko za Furym) i tak naprawde nie wiadomo jak sobie bedzie radzil z nim.
Ale masz racje narazie to tylko gdybanie a walka jeszcze w kosmosie.
 Autor komentarza: motorhead
Data: 01-03-2015 17:11:18 
Zgadzam się z przedmówcami, niechęć do Tysona (nie mam pojęcia czym spowodowana - są w boksie krzykacze, którzy mają o wiele mniejsze umiejętności niż Fury, a nie są poddawani takiej krytyce) przesłania niektórym obraz rzeczywistości. Tyson boksuje na luzie, ma niezłą technikę, niezły półdystans, b. dobra szybkość jak na takiego giganta, przyzwoity cios i wbrew temu co się mówi - mocną psychikę - nie napala się w ringu na k.o. tylko spokojnie rozbija przeciwników wykorzystując swoje największe atuty - naturalna siłę fizyczną i zasięg. Jedyny znak zapytania to szczęka. Ciekawi mnie jak wypadnie z Władem w klinczach i pojedynkach na proste. Niemniej jednak - to ścisły top HW, problem czy jest lepszy od Powietkina lub Wildera pozwolą rozstrzygnąć tylko bezpośrednie pojedynki - reszta to bezsensowna gdybologia.
 Autor komentarza: zin
Data: 01-03-2015 18:46:35 
trzeba pamiętać, że Tyson to młody facet w stosunku do Kliczki i jest to naturalny duży osiłek, a nie wyrobiony na siłowni... jak będzie chciał boksować z Włodkiem, to nie ma szans, ale jak się na niego rzuci od pierwszego gongu, cos jak Maidana z Floydem, to może po prostu Włodka zamęczyć :)
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 01-03-2015 20:26:48 



Problemem Fury'ego jest to ze zbiera nawet ze sredniakami, jego obrony absolutnie nie mozna nazwac szczelną. Z takim Klitschko to sie skonczy tragicznie, taki cepiarz jak Wilder tez moze go spokojnie posadzic.....
Moim zdaniem zamiast biegac po ringu I zgrywac 2 metrowego Cassiusa Clay'a (walka z Hammer'em) powinien skupic sie na jak najlepszym wykorzystaniu swojego zasiegu, ciagle utrzymywanie dystansu i poprawieniu obrony. Z jego warunkami fizycznymi walczac w stylu Wladimira Klitschko bylby bardzo ciezki do siegniecia.
Lewy, lewy, lewy prawy I tak do znudzenia - niestety to jest wlasnie to co takim olbrzymom przynosi mistrzostwo.....



 Autor komentarza: narodowiec
Data: 01-03-2015 22:01:27 
"Z Kliczką wg mnie mozliwe są dwa scenariusze"
Żaden z nich, w pierwszej rundzie Kliczko go nie ubije, bo nie da show kibicom ani nie zarobi na reklamach.
Pełen dystans też to raczej trwać nie będzie, nie ma takiej szczęki Fury.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 01-03-2015 22:03:55 
to nie fURY bedzie wybierał Władowi który ma 3 prestiżowe pasy gdzie ma walczyć a odwrotnie to po pierwsze.
tak próbóje porównać zaanlizować
Włada i Furego
widzę to tak

Doświadczenie walkach mistrzowskich wielki plus Włada ,

reszte Dla Włada
Pojedynczy cios naktującu to samo co wyżej
technika bokserska to samo co wyżej
Obrona lepsza ma Wład
Szybkosć lepsza ma wład
Taimnig lepsza Wład
Szczęka mimo że Wład przegrywał to z PAnczerami
ale Fury leżał od Crusera wiec ma podejrzaną minmalnie lepsza Wład
jeden najmniej ważny plus to Że jest z 6 czy 7 cm wyższy.
oglnie boksersko miedzy Wąładem a Faurym to przepasć żadna gadka prze walką nic mu nie da jedynie swoja walecznoscią może na początku napsuć krwi ale Jak Wład poczuje jakieś zagrożenie jednym dwoma ciosami jest wstanie znokautować Furegotak cieżkio jak Twardego Pulewa
 Autor komentarza: kawasaki
Data: 02-03-2015 11:54:53 
Absulutna racja z tym Kliczko, z tym, że to jest waga ciężka,jeden dobry cios i koniec walki. Prawda jest taka, żę ani Hammer z Furym nie miał kompletnie na niego zadnych argumentow, ani Pulew na Kliczke tez nie mial zadnych. Kliczko walczyl z duzo nizszymi od siebie (Leapai, Mormeck, Powietkim, Poulew) - dominacja fizyczna Kliczki nie podlegala zadnej dyskusji, wieszal sie na tych biedaków, fizycznie ich zdominowal swoja muskulatura i wysokoscia. Obecnie uważam, ze jest od lat regres w wadze ciezkiej, nie mamy wybitnych bokserów, dlatego taki Kliczko, ktory wiesza sie na innych z niezla technika i szybkoscia i sila ciosu dominuje juz 10 lat. Ciekawe co bedzie jak przyjdzie mu walczyc z bokserami o podobnym wzroscie, typu Fury czy Wilder - wieszanki juz nie bedzie i zadecyduja czysto bokserskie umiejetnosci. Kibicuje za Furym.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.