MAIDANA CHCE WALKI Z DANNYM GARCIĄ

Prawdopodobnie latem na ring powróci Marcos Maidana (35-5, 31 KO). Nie ustalono jeszcze dokładnej daty ani nazwiska rywala, ale plany argentyńskiego obozu są bardzo ambitne.

- Mówiono, że Marcos zaboksuje w czerwcu, lecz to nieprawda. Bardziej myślimy o lipcu lub sierpniu i walce z Dannym Garcią. Celujemy w tego typu rywali. Na razie nic jednak nie jest jeszcze pewne - powiedział menedżer "Chino", Sebastian Contursi.

O starcie z Garcią nie będzie łatwo. Amerykanin ma już w planach kwietniową walkę z Lamontem Petersonem, a w kolejce czekają obowiązkowi pretendenci do dzierżonego przez niego pasa WBC - Wiktor Postoł i Lucas Matthysse.

Maidana po raz ostatni walczył we wrześniu ubiegłego roku. Przegrał wówczas jednogłośnie na punkty z Floydem Mayweatherem Jr.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-02-2015 13:33:45 
Gwarancja świtnej walki. Znacznie chętniej bym obejrzał walkę Garcia v Maidana niz Garcia v Broner.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 13-02-2015 14:10:01 
Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-02-2015 13:33:45
Gwarancja świtnej walki. Znacznie chętniej bym obejrzał walkę Garcia v Maidana niz Garcia v Broner.


Jedna i druga byłaby ciekawa.Pytanie na ile są one możliwe.Broner Garcia ma większa szanse się odbyć.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-02-2015 19:08:07 
Pytanie ile Garcia będzie wart po walce z Petersonem - czy wciąż bardzo dużo, czy znacznie, znacznie mniej. Ja stawiam na to drugie. Jeśli Peterson nie przewróci się więcej niż raz, to wygra na punkty, bo jest lepszym bokserem. Może Garcię punktować z daleka i w zwarciu, musi tylko uważać, by nie wyłapać czegoś pomiędzy tymi odległościami.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-02-2015 19:40:01 
Zgadzam się, na dodatek dystans 10 rund to zawsze 2 rundy mniej na nadzianie się na kontrę Garcii. No i oby nauczony doświadczeniem choćby z Matthysse nie próbował Peterson wymieniać się lewymi sierpowymi z Garcią.
 Autor komentarza: trucker
Data: 13-02-2015 20:02:05 
Autor komentarza: Barkley00Data: 13-02-2015 13:33:45
Gwarancja świtnej walki. Znacznie chętniej bym obejrzał walkę Garcia v Maidana niz Garcia v Broner.
x
x
x
A ja bym chciał żeby znów ktoś mocno dokopał bronerowi i zamknoł mu jeszcze mocniej tą nie wyparzoną gębe....

może być to Maidana i może być to garcija...dla mnie obojętne....

Ale walke Maidana-Garcija to chętnie bym obejrzał....
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-02-2015 20:35:58 
Matys90:

"No i oby nauczony doświadczeniem choćby z Matthysse nie próbował Peterson wymieniać się lewymi sierpowymi z Garcią."

Myślę, że ciężko będzie przełamać naturę i w pewne wymiany się wda. Uważam jednak, że nie jest to zawodnik słaby fizycznie, nie odporny na ciosy, więc jeśli całkiem się nie zapomni, to powinien dać radę. Niszczycielska siła Matthysee, to jednak ewenement. On tam zresztą zadał kilka potężnych ciosów w tył głowy co moim zdaniem odmieniło walkę. Garcia nie stwarza takiej presji, nie bije w tył głowy. Jakoś mi się wydaje, że będzie leżał Petersonowi. Inna sprawa, że Peterson jest strasznie wywrotny w pierwszej części walki. Jeśli padnie więcej niż raz, to nawet on nie odrobi strat.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-02-2015 21:26:35 
Garcia pęka przed rywalami w swojej wadze, to na pewno porwie się na dużego półśredniego...

Oczywiście warunki fizyczne i predyspozycje ma, i całkiem prawdopodobne, że by wygrał.
Niestety brak odwagi, biznes i kunktatorstwo rządzą w dzisiejszym boksie zawodowym.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-02-2015 21:31:21 
Peterson ma raczej taki styl, który będzie Garcii pasował. Lubi półdystans, sam idzie do przodu, lubi walkę z bliska, wymiany.
Chyba tylko tak potrafi.
Więc duże prawdopodobieństwo, że Danny go zdemoluje.

Nie pamiętam jak wcześniej się zapatrywałem na przebieg tej walki, ale raczej przychylałbym się ku Garcii.

Matys90 Data: 13-02-2015 19:40:01
Zgadzam się, na dodatek dystans 10 rund to zawsze 2 rundy mniej na nadzianie się na kontrę Garcii. No i oby nauczony doświadczeniem choćby z Matthysse nie próbował Peterson wymieniać się lewymi sierpowymi z Garcią.
*
*
Skąd 10 rund?
Garcia vs Peterson planowane jest na 12
chyba
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-02-2015 23:54:03 
http://www.boxingnews24.com/2015/02/danny-garcia-vs-lamont-peterson-peter-quillin-vs-andy-lee-official-for-april-11th/

http://bleacherreport.com/articles/2363506-danny-garcia-vs-lamont-peterson-head-to-toe-breakdown-for-both-fighters
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 14-02-2015 00:02:58 
Matys90

http://boxrec.com/list_bouts.php?cat=boxer&human_id=272077

12!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 14-02-2015 01:42:24 
Rollins:

"Peterson ma raczej taki styl, który będzie Garcii pasował. Lubi półdystans, sam idzie do przodu, lubi walkę z bliska, wymiany.
Chyba tylko tak potrafi.
Więc duże prawdopodobieństwo, że Danny go zdemoluje."

Zauważ, że Peterson wchodzi z gardą, a nie ciosem, a Garcia uwielbia wymieniać ciosy. Tu jest najbardziej groźny - cios za cios ( betonowa szczena + ciężka łapa ). Petersony jak wejdzie w dystans bez ciosu, to Garcia co najwyżej obije mu doły. Generalnie, Petersony może walczyć z bliska i z daleka. Jeśli z bliska będzie za dużo zbierał ( po dołach ) to może zmienić styl.

Oglądałem ostatnio walkę Garcii z niejakim Theopanem, czy jakoś tak. W okolicach remisu. Rywal trafiał regularnie Garcię prawym sierpem po zejściu w dół. Peterson też ma taki cios w repertuarze, tylko że lepszy.

Peterson popełnia błędy, nie słucha czasem narożnika i to może się zemścić. Ale dobrze ustawiony i konsekwentny wypunktuje Garcię, gdyż ten nie jest technikiem z najwyższej półki. Herrera pokazał to dobitnie, wygrywając z nim bezdyskusyjnie.

Raczej bym się obawiał, że Peterson punktujący rywala dojdzie do genialnego wniosku, że może go skończyć. Wtedy faktycznie może się nadziać i po walce. Wszystko w rękach ( i głowie ) Petersona.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 14-02-2015 09:58:08 
Herrera jest szybki, sprytny.
Peterson nie
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 16-02-2015 00:00:07 
Herrera jest sprytny, ale nie jest takim atletą jak Peterson.

Peterson dał świetną walkę Khanowi, super atlecie jakby nie było. Z całą sympatią dla Herrery, nie widzę go w starciu z Khanem.

Z pewnością Peterson ma większe pudełko z narzędziami od Gracii, pytanie, czy dobierze właściwe.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.