GUILLERMO JONES PROSI O SKRÓCENIE KARY

Panamski banita, były mistrz wagi cruiser Guillermo Jones (39-3-2, 21 KO) zaapelował o skrócenie dwuletniej dyskwalifikacji, jaką nałożono na niego po pozytywnym wyniku testu antydopingowego.

W kwietniu ubiegłego roku Jones miał walczyć z Denisem Lebiediewem, gdy w jego organizmie wykryto obecność zakazanego diuretyku i pojedynek odwołano. Jako że nie była to pierwsza wpadka 42-letniego pięściarza, miesiąc później został on zawieszony na dwa lata.

Od czasu dyskwalifikacji nie minął jeszcze rok, ale Jones już wyraża gotowość do powrotu między liny. Niedawno przesłał władzom World Boxing Association pismo, w którym prosi o skrócenie kary. Panamczyk tłumaczy, że chciałby ponownie zostać mistrzem świata, ale już nie w kategorii junior ciężkiej, a ciężkiej.

Władze WBA zapowiedziały, że rozpatrzą prośbę zawodnika.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-02-2015 13:50:56 
Ten bydlak to jest fenomen nie do zajechania tak w kontekście rozważań kto jest naturalnym cruiserem a kto półciężkim xD W wieku 26 lat bił się o mistrzostwo wagi junior średniej a parę lat później zajeżdżał i to zajeżdżał fizycznie swoich przeciwników w wadze junior ciężkiej.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 08-02-2015 14:10:40 
Gdybym ja był promotorem ściągnął bym goscia do Polski żeby toczył oficjalny sparing z Wachem i Rekowskim!!!!!

To by było coś a w razie oklepu nikt nic nie traci.
Diablo kiedyś coś takiego walczył, szkoda że promotorzy nie robią takich treningów dały by naszym wiecej niż oklepanie 8 dziadów na galach w stodole.
 Autor komentarza: Elzet
Data: 08-02-2015 14:19:30 
Chętnie zobaczyłbym go w ciężkiej. W crusier, jeśli wyrabiałby wagę, to spokojnie mógłby bronić mistrzostwa, sądzę, że rewanż z Lebiedievem wyglądałaby podobnie jak pierwsza walka. Z jego stylem walki, wytrzymałością i warunkami fizycznymi mógłby być dominatorem w cw. Szkoda, że spora część kariery zmarnowana przez brak aktywności. Jeśli utrzyma formę i się za bardzo nie zapuści to w ciężkiej może mocno namieszać.
 Autor komentarza: otke
Data: 08-02-2015 14:25:13 
chyba już nie te lata.. ale pamiętam jego sparing z Kowalowem, ciosy ruska nie robiły na nim żadnego wrażenia..
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 08-02-2015 14:33:28 
Za taki szczyt debilizmu temu panu już dziękujemy. Powinna być dożywotnia dyskwalifikacja.
 Autor komentarza: trucker
Data: 08-02-2015 14:59:26 
Łeb ma twardy ale wiek nie wróży mu niczego specjalnego.....tak naprawde to nie powinno być go w tym biznesie.....a dyskwalifikacja powinna być dożywotnia....co za kretynem trzeba być żeby dwa razy dać się złapać i to na tym samym przeciwniku i w tym samym miejscu...
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 08-02-2015 15:22:42 
Nie ma mowy i tak zbyt łagodnie go potraktowali. Niech to będzie przykład dla innych. Taka recydywa i do tego bezczelna powinna być zdecydowanie ostrzej potraktowana.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-02-2015 15:36:25 
Ale to RUSADA, więc się nie liczy :P Nie lubię teorii spiskowych, ale walka była w maju, a oni koniec lipca publikują wiadomość, że Jones na dopingu. Jak dajmy na to J'Leon Love miał furosemid by zrobić wagę w walce z Rosado (4 maja), to już 15 maja w mediach była informacja, że brał i zmienili wynik na no contest.

A tu walka 17 maja i dopiero 26 lipca informacja, że był furosemid w organizmie Jonesa + wynik walki utrzymany, a nie no contest jak zwykle.
 Autor komentarza: hms
Data: 08-02-2015 17:19:57 
A ja myślałem, że Jones nawet tej dyskwalifikacji nie zauważy. Przecież on normalnie miał takie przerwy między walkami. To tak jakby Gołowkin dostał miesięczną dyskwalifikacje.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 17:29:45 
I powinni mu skrócić dyskwalifikacje - diuretyk - to naprawdę soft doping. O ile forsowne , osłabiające organizm odwodnienie i utrata potasu są dopingiem. Jones przyjął go w celu uzyskania wagi, diuretyk nie wzmocnił go fizycznie tylko osłabił. Doping to ? - chyba nie - raczej oszustwo, które powinno być oczywiście ukarane ale nie 2 letnią dyskwalifikacją.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 08-02-2015 17:47:25 
MarkS

A czy przy okazji nie wypłukuje innych podejrzanych substancji z organizmu?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 08-02-2015 18:22:52 
etam, preciez on sylwetka kulturysty niogdy nie grzeszyl,
po prostu sie przezera, ma problem z waga i stad te sterydy ktore tudziez
sa robione przez ruskich wiec sterydy "wezmie" kazdy kto wygra z ich zawodnikiem.
Ale jak Powietkin czy Czakijew a nawet Drozd w kilka miesiecy rozrosnie sie do rozmiarow byka
to wtedy nikt nie mowi ze to doping
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 18:39:15 
rocky86 - teoretycznie tak, ale działa krótko czas półtrwania to około 1-1.5 godziny. Po podaniu doustnym 50% wydala się z moczem w postaci nie zmienionej i w postaci metabolitów w ciągu 24 godzin, pozostałe 50% z kałem w postaci nie zmienionej. Trzeba być debilem aby w celu o którym myślisz przyjmować furosemid prawie do samej walki - by usunąć metabolity środków dopingowych przyjmowany powinien być wcześniej, a w ostatniej chwili - służy odwodnieniu organizmu i zmniejszeniu wagi ciała na wadze. Gdyby "wypędzał" metabolity środków dopingowych do momentu walki to również one zostały by wykryte w moczu. Pozdr.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 08-02-2015 18:39:52 
własnie przyszla mi inna sprawa do glowy.
Dlaczego Wach-Kliczko nie jest jako no contest skoro wach byl na dopingu??
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 08-02-2015 18:45:32 
Jones leżał w 97 ostatni raz :D
im wyzej szedl tym lepsza szczęka sie robila :D
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 18:55:46 
Jones chyba leżał w walce z Braithwaite?. To o ile pamiętam była niesamowita walka.
 Autor komentarza: Milan
Data: 08-02-2015 19:04:54 
marks
jeśli jestes w temacie to Jones miał badany mocz czy krew ?
bo na boxing.pl pisali ze krew w innych miejscach ze mocz a w wiekszosci nie pisano precyzyjnie
dla mnie to drugie odwołanie walki to bardziej pokazkowka bo ruski wcale tego rewanzu z Jonesem za bardzo nie chccieli
 Autor komentarza: rocky86
Data: 08-02-2015 19:07:56 
MarkS

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, nigdy tak wnikliwie nie analizowalem tematu.

Wychodzi na to, ze jest zwyklym obrzerającym się grubasem, szukającym latwiejszego sposobu, by zmiescić się w limicie, tak czy inaczej jest kretynem, bo zrobił to po raz drugi w walce z tm samym zawodnikiem, gdzie badania były niemal pewne.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 19:14:43 
Milan - nie wiem na pewno ale myślę iż mocz - tu łatwo wykryć furosemid dlatego iż w moczu jest skondensowany , łatwy do wykrycia i jest to standardowa procedura. Nie słyszałem nigdy by na diuretyki badać krew - ale nie jestem alfą i omegą.
 Autor komentarza: Milan
Data: 08-02-2015 19:29:17 
marks
fajnie byłoby żeby ktos wrzucił potwierdzone info co było badane
@stasio dał kiedys link do boxing.pl gdzie pisano ze krew
a teraz to piszemy na zasadzie domysłów
bo jak nie wiesz na 100 % co było badane to równie dobrze fursemid mógl byc zastosowany do wypłukania innych środków takie sa fakty
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 19:29:53 
rocky86 - masz racje - jeżeli zrobił to po raz drugi świadomie to jest kretynem, ale jeżeli tym kretynem nie jest - to mamy problem. Może ktoś chce pozbyć się bardzo niewygodnego zawodnika z ogromnym doświadczeniem i bardzo twardą szczęką. Nawet łatwiej podać furosemid domieszany np. do napoju, niż sfałszować wyniki badań. Mam w tym względzie własne doświadczenia na polu pozasportowym - jest to łatwe i ma nieoczekiwane efekty.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 19:38:53 
Milan - no dobrze - badano krew - furosemid musi być przyjęty bezpośrednio przed walką - po co - po doustnym przyjęciu jest on we krwi po 0.5 godzinie, po podaniu dożylnym natychmiast - ponownie pytanie po co - następnie jest wydalany z moczem i wtedy działa diuretycznie( moczopędnie) - co ma zadanie zrobić - ukryć produkty przemiany materii środków dopingujących? - właśnie wtedy będą usuwane z moczem i się je wykryje. Nie ma to sensu. Eliminacja furosemidu z krwi jest znacznie szybsza niż z moczu. Dlatego myślę iż badano mocz i celem przyjęcia furosemidu była szybka redukcja wagi.
 Autor komentarza: Milan
Data: 08-02-2015 19:56:11 
marks
ale ja nie pytam ci sie co ty myslisz tylko chce potwierdzone informacje to raz
dwa ja tez uwazam ze badano mocz
tzry jelsi badano mocz to jak najbardziej dyskwalifikacja sie należała bo własnie z moczu dzieki furosemidowi mozna wypłukac inne substancje
dlatego zdziwłem sie jak @stasio pisał o krwi
jesli badano mocz to szanse ze jones zbijał wage jest tak samo prawdopodoban jak to ze robił cykl przed walka
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 20:08:32 
Milan - nie rozumiem - jakie potwierdzone informacje i prze kogo? Masz przecież potwierdzone informacje z Rosyjskiej Agencji do Spraw Antydopingowych - wykryto furosemid. Może inaczej - informację o wykryciu przez wyżej wspomnianą agencję furosemidu - potwierdzenie przez inną agencję - brak danych. Natomiast w jakim celu był przyjmowany diuretyk - to wie tylko Jones lub ktoś kto mu go podawał. My możemy tylko przypuszczać. Ja myślę iż w celu redukcji wagi prze walką, a nie w celu ukrycia innych substancji bo jest to alogiczne. To moje subiektywne zdanie. Pozdr.
 Autor komentarza: Milan
Data: 08-02-2015 20:14:48 
marks
ale wlasnie w tym przypadku trudno o precyzyjna informacje i ja o tym pisze
bo ryłem temat kilka tyg temu i poza boxing.pl nikt nie pisze o krwi , na pozostałych stronach jest tylko info ze wykryto ale w czym nie ma
jesli to mocz , to tylko spowiedz Jonesa moze wyjasnic o co chodziło i opcji maskowania wykluczyc nie mozna
pzdr
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 20:24:44 
Milan - racja - opcji maskowania nie można wykluczyć. Dlatego został tak surowo ukarany. Pozdr.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-02-2015 20:33:33 
MarkS trochę pogalopowałeś z tym furosemidem.jeśli jesteś medykiem lub pokrewnie powinieneś wiedzieć,że okres półtrwania oznacza nic innego jak osiągnięce stężenia POŁOWY podanej dawki,więc preparat we krwi krąży cały czas.oznaczyć można nawet śladowe ilości,w dodatku ten konkretny diuretyk to heterocykliczny związek-wyjątkowo długo utrzymujący się w formie niezmienionej,a po jego metaboliźmie w wątrobie i nerkach możemy oznaczyć produkty jego rozpadu dochadząc jakby "po śladach" ile i kiedy brano(nawet o kilku tygodnich!!).dlatego ta godzina póltorej to tylko półokres a nie czas wydalenia.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-02-2015 20:39:25 
jeszcze jedno,pytasz po co podano.otóż odpowiedź jest banalna-utrata wody,zmniejszenie masy.pewnie zawodnikowi podano ten środek,bo nie można było w inny sposób zbić wagi,licząc,że ruscy ceregieli antydopingowych robić nie będą.na pewno nie został wzięty jako środek maskujący,czy przyspieszający wydalanie "cięższego"koksu,ponieważ tych po wykryciu furosemidu nie stwierdzono.pozdrawiam.
 Autor komentarza: Milan
Data: 08-02-2015 20:45:42 
coolpix
mam pytanie bo widze ze jestes w temacie
zał 1 badano mocz
zał 2 wykryto furosemid
czy jesli wykryto furosemid to gdyby Jones stosował doping wykryto by rowniez inne srodki ?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 08-02-2015 20:55:59 
Niech sobie da spokój.
Za stary już jest.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 21:00:15 
Coolpix - nic nie galopuję - u osób z prawidłową funkcja nerek 50% doustnej dawki jest wydalane w ciągu 24 godzin z czego 69-97% w ciągu pierwszych 4 godzin. Metabolizm następuje w wątrobie i to w niewielkim stopnie. Nie następuje żaden metabolizm w nerkach - tu następuje wydzielanie w formie niezmienionej lub w formie metabolitów. Okres półtrwania jest to w przypadku farmakokinetyki czas w którym stężenie leku we krwi zmniejszy się do połowy wartości początkowej po zakończeniu fazy wchłaniania i dystrybucji a ta jest w tym przypadku szybka. Kilka tygodni - wybacz ale nie masz racji. Pozdr.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-02-2015 21:02:32 
Milan w temacie byłem w latach 1995-2000 w okresie studiów na wydziale farmaceutycznym am w warszawie(obecnie uniwersytet medyczny).analiza moczu polega na przeprowadzeniu niezależnych reakcji swoistych(charakterystycznych dla grup np sterydów anabolicznych,amin katecholowych itp) w dwóch pobranych próbkach.jeśli wykryto jeden z zakazanych środków-analizę niezależnie od badania próbki b ponawia się w próbce a.jeśli wykryto furosemid-musieli to potwierdzić jeszcze jednym badaniem,poza tym wykonali niezależne badania pod kątem innych.jakich?nie wiem,wiem,że u jonsa nie stwierdzono niczego więcej.ciekawostką jest,że to nowoczesny doping powstaje pierwszy a testy identyfikujące nowy doping są wtórną odpowiedzią,tak było z erytropoetyną(i jest bo powstają jej nowsze wersje),więc laboratoria nie mają czasami testów na nsuper nowoczesny doping i nie wiedzą czego szukać po prostu.co do ordynarnego koksu jak wachowy winstrol,czy mietek to ruscy pewnie przebadali jonsa i nic nie stwierdzili,więc odpowiadając na pytanie-tak,myślę,że wykryto by inny koks gdyby jones coć brał obok śr.moczopędnego.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-02-2015 21:06:51 
MarkS wydalanie jest przecież częścią metabolizmu,a furosemid wydalany jest w większości z moczem,więc nerki biorą w nim udział.co do kilku tygodni napisałem"nawet"-co oznacza,że przy długotrwałym podawaniu leku można go oznczyć nawet po klku tygodniach.przy jednorazowym strzale nie,ale kilka dni jak najbardziej.dosyć pierdół fachowych.pozdrawiam.dobranoc:)
 Autor komentarza: MarkS
Data: 08-02-2015 21:08:47 
coolpix - dobranoc. Pozdr.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-02-2015 21:16:37 
p.s. żadnym wyznacznikiem wiedzy w temacie nie jestem,wiem z racji studiów lata temu trochę więcej,ale nie skończyłem ich(szkoda:)) i zapier...am z ekipą w budowlance wysokościowej i nie tylko, próbując w tym smutnym jak pizda kraju prowadzić własny biznes:)
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 08-02-2015 21:19:29 
Autor komentarza: RollinsData: 08-02-2015 20:55:59
Niech sobie da spokój.
Za stary już jest.

*
*
*

Rzeczywiście, 3 lata starszy od Ciebie. Niech umyje nogi i na śmierć czeka xDD
 Autor komentarza: Rollins
Data: 08-02-2015 21:53:26 
Cóż można odpisać na te bzdury wyżej?

Chyba tylko, że koleś ma problemy z logicznym myśleniem, albo całkowity brak rozsądku.

Ja nie jestem stary, a wręcz młody (fizycznie i mentalnie).
Do boksu jestem za stary.
Jones tym bardziej, i tym bardziej do ciężkiej.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 08-02-2015 21:55:55 
Autor komentarza: RollinsData: 08-02-2015 21:53:26
Ja nie jestem stary, a wręcz młody (fizycznie i mentalnie).

*
*
*

O kurwa xDD
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 08-02-2015 23:24:12 
Autor komentarza: Rollins
Ja nie jestem stary, a wręcz młody (fizycznie i mentalnie).
Do boksu jestem za stary.


Nie bądź taki skromny.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 09-02-2015 01:15:22 
Wiem ze to lata temu ale jakim cudem Cunningham z nim wytrzymal pelen dystans :D
gdzies na innej stronce o boksie wyczytalem po walce z Lebiedevem "ciekawe czy byl na dopingu, ostatni zawodnik ktory wszystkie ciosy przyjmowal byl Wach na dopingu :D "
prorocze
 Autor komentarza: skud
Data: 09-02-2015 02:15:47 
King dobrze mysli.Po co czekac w junior ciezkiej ,opcja zarobienia juz duzej kasy w Rosji czy Niemczech nie wchodzi w rachube.Waga HW w org.WBA wyglada ciekwaie.Pojda droga Tarvera,ktory juz jest na 8 m/cu.Jones wygra ze 2 walki i wyladuje w czolowce.Jak sie nie spasie I nie straci szybkosci to w 2016 moze walczyc nawet o pas HW!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.