JOSEPH PARKER WRÓCI W MARCU, A POTEM POSPARUJE Z KLICZKĄ

Władimir Kliczko (63-3, 53 KO) znany jest z tego, że na swoje obozy zaprasza w roli sparingpartnerów najlepszych zawodników z małym jeszcze doświadczeniem, którzy po 2-3 latach mogą być w przyszłości jego rywalem. Nie inaczej będzie i w tym przypadku.

Ukrainiec do kolejnej obrony swoich trzech pasów wagi ciężkiej przystąpi 25 kwietnia na ringu w Barclays Center na Brooklynie. Prawdopodobnie rywalem będzie Bryant Jennings (19-0, 10 KO). Przeciwnik jeszcze nie został "klepnięty" na sto procent, a już znany jest pierwszy sparingpartner.

Na obóz Kliczki - jak zwykle w pięknym austriackim ośrodku w Going, do wspólnych sparingów zaproszono Josepha Parkera (12-0, 10 KO), który w najbliższy piątek skończy dopiero 23 lata, a już plasuje się w czołówkach rankingów.

Nowozelandczyk miał taką ofertę już w zeszłym roku, gdy Kliczko miał mierzyć się z Alexem Leapai, lecz ten odmówił, ponieważ nie chciał pomagać rywalowi swojego kumpla, czyli Leapai. Tym razem już takich rozterek nie ma i przyjął zaproszenie.

- Dzięki wspólnym treningom zobaczymy, gdzie jest prawdziwe miejsce Josepha w szeregu po dwóch latach kariery. Przekonamy się również ile nam jeszcze brakuje do najwyższego poziomu. Miałem w planach wspólne sparingi z jakimś wysokim i dobrze wyszkolonym zawodnikiem, a przecież nie może być lepszej opcji niż ta - mówi z zadowoleniem Kevin Barry, szkoleniowiec Parkera.

Najpierw jednak młody prospekt będzie musiał rozprawić się z Jasonem Pettawayem (17-1, 10 KO). W stawce będą regionalne pasy WBO Oriental oraz PABA. Pojedynek odbędzie się 5 marca.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 05-01-2015 19:45:20 
Kompletnie nie widzę talentu w tym Parkerze.

I pewnie się "nie zawiodę" w przyszłości :-)
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 05-01-2015 19:54:24 
Parker to jest prawdziwy potencjał, gość jest młodszy od tego przereklamowanego Angola, ale oczywiście dla tych co oceniają po wyglądzie Joshua bogiem ;)
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 05-01-2015 19:55:54 
Bokserski warsztat ma (na oko) znacznie lepszy od Wildera. Prawdę mówiąc, gdyby doszło do ich pojedynku stawiałbym na Nowozelandczyka bo: ma lewą rękę, ma czucie dystansu, ma mocną prawą rękę, niezłe warunki fizyczne, ma koordynację. Jest jeszcze bardzo młody i nie okrzepł, nie nabrał naturalnej tężyzny. Cierpliwie czekam na mocniejszych przeciwników, którzy go sprawdzą. Wg. mnie jeden z tych młodych, którzy mogą namieszać w czołówce. Na pewno nie jest tylko tworem marketingowym.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 05-01-2015 20:10:27 
"JenningsFan Data: 05-01-2015 19:54:24

Parker to jest prawdziwy potencjał"

Calkowita zgoda, a co najbardziej wazne to fakt, ze w tej slabej wadze ciezkiej, Parker juz jest powaznie traktowany jako czolowka tej dywizi...
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 05-01-2015 20:20:30 
Dajcie Szpilce Parkera
hehe bedzie KO
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 05-01-2015 20:23:52 
cop, na pewno jakość Parkera kontrastuje z postępującą bylejakością tej kategorii.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 05-01-2015 20:52:56 
Skończcie kur...a z tą bylejakością tej kategorii, bo to już dawno minęło.
Przynajmniej kilka lat temu.

Ludzie to jednak stado baranów. Jak im coś wtłuc do łba, to tak będą powtarzać tępo, nie zastanawiając się, czy może to, co kiedyś było prawdą, dziś już prawdą nie jest.

Rollins Data: 19-11-2014 15:03:56
W ogóle nie rozumiem tego całe ględzenia jaka to słaba jest dzisiejsza waga ciężka.

Fakt, był taki okres parę lat temu. Kiedy starzy mistrzowie odchodzili powoli na emerytury (Lewis, Rahman, Brewster, Tua itd), a młodzi byli jeszcze za młodzi.

Teraz młodzi dorośli i wszystko jest normalnie, ta waga ma się całkiem dobrze.

Bardzo mocno zamazują wynik sprawy "biznesowe" w HW (jak i w ogóle w całym boksie). Ten z tym nie walczy; ten ma dobrowolną obronę, to bierze ogórka; temu z tym się nie opłaci; ten jest w tej federacji, inna go nie interesuje; ten chętnie by zawalczył z tym, ale ten jest w tej telewizji, tamten w innej itp debilizmy współczesnego boksu.
Nie ma wielkich wojen, bo dominuje biznes i kunktatorstwo. Szczególnie na szczycie HW.
[takie pytanie. Co odnośnie tych niby koksów Ortiza i wykrycia u niego?]

Kliczko , Stiverne, Fury, Joshua, Jennings, Takam, Powiektin, Ortiz, Cunningham, Mansour, Haye itd itp - to są pięściarze, których nie powstydziłaby się żadna era wagi ciężkiej.
I skończmy z tym pier...niem.
http://www.bokser.org/content/2014/11/19/125316/index.jsp
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 05-01-2015 21:16:25 
Zgadzam sie, aktualnie to HW nie jest ani slaba ani nudna, jest tam kilku naprawde ciekawych zawodnikow, ktore mogliby stoczyc dobre, widowiskowe walki. Niektorzy uwazaja kategorie HW za slaba, poniewaz nie ma tego medialnego szumu jak jeszcze 10 lub 15 lat temu w USA, gdzie zainteresowanie bylo duzo wieksze niz teraz. Sadze nawet, ze jesli chodzi o ilosc "ciekawych" zawodnikow to HW jest duzo ciekawsza nie tylko niz Cruiserweight, ale rowniez niz LHW.

Co do Parkera: obok Joshua najciekawszy prospekt w HW i sadze, ze moze zajsc naprawde daleko a takiego Szpilke skonczylby w pierwszych trzech rundach.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 05-01-2015 21:20:31 
"...to są pięściarze, których nie powstydziłaby się żadna era wagi ciężkiej.

Loża szyderców nam rośnie...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 05-01-2015 21:39:22 
Meehaw
Umiesz coś konstruktywnie, czy tylko szydzić z braku argumentów?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 05-01-2015 21:41:02 
Jak mówiłem, w Parkerze nie widzę żadnego potencjału. Kolejny australijski, czy tam nowozelandzki balon.

Podoba mi się z młodych i widzę potencjał w Dominicu Brezaeale. Ten koleś naprawdę ma szanse coś osiągnąć.
Najgorsze, że chyba nie przykłada się zbytnio do treningów, do diety.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 05-01-2015 21:42:30 
"Rollins Data: 05-01-2015 20:52:56

....Stiverne, Fury, Joshua, Jennings, Takam, Powiektin, Ortiz, Cunningham, Mansour, Haye itd itp - to są pięściarze, których nie powstydziłaby się żadna era wagi ciężkiej.
I skończmy z tym pier...niem."


Oczywiscie rozumiem, ze to musial byc sarkazm...lol...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 05-01-2015 21:46:23 
Z pewnoscia Klitschko czy Haye mogliby konkurowac w poprzednich dekadach, ale prawda jest taka iz od chwili odejscia Lennoxa Lewisa zainteresowanie waga ciezka spadlo gwaltownie, degradacja tej dywizji stala sie faktem, co niech nawet potwierdza statystyki. Pierwszys raz w historii tej dywizji, walki o mistrzowstwo nie byly pokazywane na HBO, SHO czy nawet ESPN. To nie przypadek, ze tak sie stalo.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 05-01-2015 21:56:58 
Cop
Walka Kliczko - Powietkin pokazała że bez USA też świat się nie zawali.

Rollins
O ile niby z reguły się z tobą nie zgadzam to teraz piszesz z sensem. Popieram niemal.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 05-01-2015 21:59:40 
NakMuay
Najciekawszymi prospektami są prospekci Rosji i Ukrainy z cruiser.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-01-2015 22:06:33 
Ogólnie boks staje się co raz bardziej nudny.Kiedyś oglądaliśmy najlepszych z najlepszymi a ostatnie lata to robi się tragedia ,liczy się biznes.Ten nie walczy z tym bo pieniądze nie ,bo za duże ryzyko ,co raz to więcej jest wymyślanych powodów aby do walk na szczycie danych kategorii nie dochodziło.Według copa nie ma w tym nic złego ale prawda jest taka że ten cały biznes zabija ten nasz ukochany sport jakim jest boks
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 05-01-2015 22:09:03 
"kapitanbomba Data: 05-01-2015 21:56:58
Cop
Walka Kliczko - Powietkin pokazała że bez USA też świat się nie zawali."


Nie pisalem o zawaleniu sie swiata a degradacji znaczenia wagi ciezkiej w oczach fanow. Podales akurat przyklad walki, ktorej ponowne obejrzenie byloby kara za milosc do boksu i chyba z tym sie zgodzisz?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 05-01-2015 22:14:05 
"tolek78 Data: 05-01-2015 22:06:33
Według copa nie ma w tym nic złego ale prawda jest taka że ten cały biznes zabija ten nasz ukochany sport jakim jest boks"

To nie jest swiat wedlug wirtualnego copa, a realne, moze nawet dosadne okreslenie rzeczywistosci w jakiej sie znajdujemy. Powtarzam przez lata cale, ze BOKS ZAWODOWY nie jest sportem, aczkolwiek wielu ludzi wciaz takiego okreslenia uzywa. Jezeli chcesz sledzic sport, to boks amatorski jest opcja. Gdyby boks zawodowy byl sportem to mowiac np. o wadz ciezkiej w ostatnich kilku dekadach zobaczylibysmy pojedynki Bowe-Lewis, Tyson-Lewis znacznie wczesniej niz to sie stalo, rewanz Wladimira z Sandersem a nie walke tego z Vitaliyem i wiele, wiele innych sytuacji. Niestety realnosc jest jaka jest, bez wzgledu na to ja to lubie czy tez nie.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 06-01-2015 22:35:54 
A JA UWAŻAM ŻE WAGA CIEŻKA NIE JEST JAKAŚ MOCNA ALE JEST REWELACYJNA POWIEDZIĄŁBYM TROCHE SŁABA SZCZEGÓLNIE PO EMERUTURZE VITALIJA I NIEWLCZĄCYM OD 3 LAT HEYA


JEST JEDEN DOMINATOR WŁADIMIR DŁUGO DŁUGO NIC SĄ SOLIDNI DOBRZY jAK pOVIETKIN , sTIVERNE , PULEW FURY,ITP
O ZGROZO JAK ODJEDZIE WŁADIMIR TO WTEDY SIĘ ZACZNIE KRZYS MISTRZEM MOŻE BYĆ fURY A PRETEDENTEM O MISTROWSKI PAS NAWET ZAWODNICY POKROJU SZPILKA I PAS CO CHWILE BĘDZIE ZMIENIAL WŁAŚCIECI.WIELDAJĄ
DUŻA NADZIEJĘ I PRZYSZŁOŚCIĄ WYDAJĄ
BARDZO CIEKAWI PROSPEKCI JOSHUA I PARKER
PARKER MYŚLE ZE MOŻE COŚ BYĆ Z NIEGO MA PAPIERY ZEBY ZAMIESZAĆ MA NIEZŁA MOTORYKE SZYBKOŚĆ I NOKUTUJACY CIOS. ALE CZAS POKAŻE CO BEDZIE ZNICH

ZGADZAM SIE ZE NAPOPOWANEGO NASZEGO CUSERA SZPILKE PARKER BY ZNOKAŁTOWAŁ/
MYŚLE ŻE DOSTANIE SZANSE MISTRZOWSKĄ ZA 2 NAJPUZNIEJ 3 LATA
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.