JENNINGS: SZYKUJĘ SIĘ NA KLICZKĘ, ALE TO JESZCZE NIC PEWNEGO

Bryant Jennings (19-0, 10 KO) potwierdził, że trwają negocjacje w sprawie walki o mistrzostwo świata z Władimirem Kliczką (63-3, 53 KO). Amerykanin miał się zmierzyć ze zwycięzcą pojedynku Stiverne-Wilder, ale nie ukrywa, że bardziej interesuje go potyczka z Ukraińcem.

- Bez wątpienia walka z Kliczką jest ważniejsza. Przygotowuję się na nią mentalnie. Nie została ona jeszcze potwierdzona, ale cierpliwie czekam. Podkreślam – nic jeszcze nie jest przesądzone. Chcemy jednak doprowadzić do tej walki, jesteśmy zmotywowani – powiedział 30-latek.

Zobacz też: JENNINGS WYKORZYSTA SZANSĘ

Jeżeli obie strony dojdą do porozumienia, pojedynek Kliczko-Jennings odbędzie się prawdopodobnie 25 kwietnia w Nowym Jorku. "By-By" mógłby w tej sytuacji liczyć na doping żądnych sukcesów w wadze ciężkiej amerykańskich kibiców, ale nie sądzi, aby w jakikolwiek sposób wpłynęło to na wydarzenia między linami.

- To nie ma znaczenia. Ring to ring. Na pewno natomiast dzięki lepiej będę się czuć już po zwycięstwie. W obcym kraju musiałbym tonować emocje. Na szczęście będę w domu, w Ameryce, i będę mógł od razu świętować sukces – stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 14-12-2014 13:19:09 
Jedyne co ma Jennings to zasięg ramion, nawet większy od Włada bo 213cm. Znowu skończy się KO.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 14-12-2014 13:26:01 
Myślę, że do tej walki nie dojdzie, przynajmniej w najbliższych kilku miesiącach, a może i całym 2015 r. Jeżeli sensacje, które krążą już od kilku dni potwierdzą się i Jay-Z wykupi stajnię Gary'ego Shawa to nie będzie się śpieszył z tym, aby swojego pupila od razu posłać na Kliczkę. Jennings wciąż jeszcze się uczy, zbiera cenne doświadczenie i czas gra na jego korzysć. Jay-Z z kolei ma bardzo dużo kasy i Bryant na słabe gaże narzekać nie będzie mógł.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-12-2014 13:35:23 
Zadne decyzje co do walki z Kliczka nie zapadna przynajmniej do 17 stycznia.
Jennings jest w swietnej sytuacji,bo moze poczekac do roztrzygniecia walki Stiverne-Wilder i w zaleznosci od jej przebiegu,roztrzygniecia,bedzie podejmowal decyzje,ktora droga isc dalej.Czy walczyc z RoboWladem,czy z posiadaczem pasa WBC
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 14-12-2014 13:44:44 
Jenings podobno raz prowadzac samochod przypalil na swiatlach papierosa gosciowi co siedzial za kierownica drugiego auta i skonczyla mu sie benzyna w zapalniczce , uczynny czlowiek , co do walki to jenings nie idzcie ta droga narazie lubi go ojciec szczegolnie za lomot na szpilce i nich stara sie is droga wbc , gdyz na wlada za wczesnie o ile kiedys bedzie wogole dobry na to czas :) dla sympatycznego gospodarza banku :) podobno juz bylego
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 14-12-2014 13:57:43 
Kolejna walka, która nie wzbudzi prawie żadnych emocji :(
Popatrzcie ile jest ciekawych dyskusji pod tematami dot. Wilder-Stiverne. Dlatego właśnie chciałbym, żeby Kliczko zdobył pas WBC i odszedł jako niepokonany robokop. Szkoda kolejnych lat na starcia bez historii.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 14-12-2014 14:10:43 
Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-12-2014 13:35:23
Zadne decyzje co do walki z Kliczka nie zapadna przynajmniej do 17 stycznia.
Jennings jest w swietnej sytuacji,bo moze poczekac do roztrzygniecia walki Stiverne-Wilder i w zaleznosci od jej przebiegu,roztrzygniecia,bedzie podejmowal decyzje,ktora droga isc dalej.Czy walczyc z RoboWladem,czy z posiadaczem pasa WBC


Też tak uważam a decydujaca bedzie i tak kasa. W WBC zakładam wygraną człapiącego Stiverne'a który nie generuje wielkich zysków więc jesli oferta HBO czy tam Showtime (nie pamietam z kim Kliczko podpisał kontrakt na te 3 walki w USA) bedzie na dobrym poziomie finansowym to Jennings Team wybierze starcie z Kliczko. Jest jeszcze opcja że Bumobombowiec wygrywa (w co jednak nie wierzę) i w perspektywie starcie dwóch chłopaków z USA - Wilder vs Jennings - które to przy odpowiedniej promocji też świetnie by się sprzedało.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 14-12-2014 14:14:01 
LukaszzData: 14-12-2014 13:26:01
Myślę, że do tej walki nie dojdzie, przynajmniej w najbliższych kilku miesiącach, a może i całym 2015 r. Jeżeli sensacje, które krążą już od kilku dni potwierdzą się i Jay-Z wykupi stajnię Gary'ego Shawa to nie będzie się śpieszył z tym, aby swojego pupila od razu posłać na Kliczkę. Jennings wciąż jeszcze się uczy, zbiera cenne doświadczenie i czas gra na jego korzysć. Jay-Z z kolei ma bardzo dużo kasy i Bryant na słabe gaże narzekać nie będzie mógł.
*
*
Zgadzam się po połowie.
Zacznę od tego, że przegrana Jenningsa nie za wiele mu przeszkodzi w dalszej karierze.
W Stanach, u siebie, sędziowie, przede wszystkim ringowy, nie będzie tak przymykał oczu na faule Władka, punktowi nie będą tak łaskawi.
Może i Jennings się uczy, ale tak szczerze mówiąc, wierzysz, że będzie jeszcze lepszy?
Bo ja jakoś tego nie widzę.
Teraz przynajmniej jest w wieku optymalnym.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 14-12-2014 14:15:18 
Taka jeszcze inna sprawa, że jeśli wygra Stiverne, co bardzo prawdopodobne to Jennings szybko może nie doczekać się tej walki nim.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 14-12-2014 14:24:35 
Bryant to jeden z najbardziej inteligentnych bokserów w HW, myślę że przygotuje się bardzo dobrze bo doskonale sobie zdaje sprawę kim jest Kliczko.
Gdyby przegrał w dobrym stylu to ta walka by mu wyszła nawet na plus wobec tego co robi z contenderami Ukrainiec ...
Pulev zaprezentował się niby dobrze ale został znowu w połowie znokautowany na dodatek wcześniej jeszcze leżał.
Bryant kiedyś będzie mistrzem i to jest pewne, zresztą ma też pewne mistrzostwo w postaci Wilder/Stiverne.
 Autor komentarza: pdgpdg
Data: 14-12-2014 14:50:16 
ja bym na miejscu murzyna wziął walke z ukraińcem zarobił by hajs ale dostał by od roboWłada luja z całej epy i by pad ale miałby jeszcze szanse kiedys na drugie podejscie o mistrzostwo
 Autor komentarza: skud
Data: 14-12-2014 14:57:16 
Zadecydjue kasa!Kazdy promotor wystawi go na Vlada!Jenngins w walce o pas WBC nie bylby faworytem a I zarobek ,mniejszy.Zobaczymy po 17 stycznia jaka oferte finansowa dostanie Jenngins za walke z Kliczka.
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 14-12-2014 16:54:17 
Na dzień dzisiejszy to największa walka do zrobienia z udziałem Włada w Stanach, bo gdyby walka miała byc w Europie, to Niemcy kupili by w ciemno tą ściemę z Briggsem, ale Amerykanie juz tego nie kupią, Wilder walczy ze Stivernem, więc jeżeli walka w Stanach, to tylko z Jenningsem, bo tam nikogo innego teraz nie ma. Jak tak dalej się będą wlekły te negocjacje, to skończy się tak, że Wlad zawalczy z kimkolwiek w Europie, bo niemieccy fani połkną wszystko a kasa będzie się jak zawsze zgadzac, więc tam nawet Shannnon będzie pasował. No ale jeżeli walka musi byc w USA z powodu kontraktu z HBO, to tylko Jennings z Amerykanów.
 Autor komentarza: canuck
Data: 14-12-2014 17:24:45 
Jennings ma bardzo malo atutow na Wladka. Wlasciwie ma tylko trzy silne punkty: kondycja, atletyzm oraz spory zasieg. Ale Wladek tez jest bardzo atletyczny, dobrze rozklada sily na cala walke oraz ma spory zasieg.

Wzrost, waga, sila ciosu, szybkosc rak, precyzja ciosow, technika bokserska, obrona, praca nog oraz doswiadczenie napewno sa po stronie Wladka. Odpornosc na ciosy oraz twardosc psychiczna, tu pewnie byloby kolo remisu.

W tej walce zadecyduje sila oraz precyzja ciosow Wladka. On po prostu bedzie za duzy, za silny oraz za bardzo doswiadczony na takiego boksera jak Jennings. Jennings jest bardzo solidny, ale jakichs wybitnych atutow na Wladka to nie ma!
 Autor komentarza: blade84
Data: 14-12-2014 17:49:12 
Powiem tak Jennings ma większe szanse z Władem niż kilku jego ostatnich rywali. Ten zasięg ramion Jeningsa jest naprawdę duży, nawet nie wiedziałem że ma aż taki. Zauważcie jeszcze jedną rzecz walka miała by się odbyć na terenie Bryanta, a dla Kliczki to by była naprawdę nowość bo na wyjeździe walczył już dawno temu, także nie wiadomo czy Wład by walczył tak samo jak u siebie. Wiadomo że Jennings faworytem by nie był, ale uważam go za o wiele lepszego boksera od Pulewa.
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 14-12-2014 18:14:28 
Nie ma się co oszukiwać, Robota pokonać na dziś dzień może tylko farciarska akcja/cios, bo nikt nie ma na tyle umiejętności/atutów by go normalnie pokonać...
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 14-12-2014 18:34:49 
Jedyne madre rozwiazanie dla Jenningsa to brac walke z Wladem. Z Stiverne/Wilderem faworytem nie bedzie, a do tego zarobi z 200 tys USD, a do tego jak przegra to bedzie skonczony.
Z kolei porazka z Wladem za moze nawet 1 mln USD nie zamyka mu szans na walki o najwyzsze trofea
Wybor walki najpierw z Stiverne/Wilder to najwieksza glupota jaka moze zrobic Jennings
On juz farciarsko i nieprzekonujaco wygral z Perezem, ze zwyciezca wspomnianej pary bynajmniej faworytem nie bedzie, a jak bedzie znowu bil sie tak niemrawo jak z Perezem to sedziowie takiemu komus nie dadza pasa- tu trzeba wygrac realnie i wyraznie
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 14-12-2014 18:39:41 
Jennings to prawdziwy atleta.Problem jest taki,że Kliczko przewyższa go tym atlantyzmem jest znacznie większy i bardziej doświadczony.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 14-12-2014 18:55:10 
By-by będzie obijany tak samo jak Wach do czasu aż się nie przewróci. Nie jest wstanie zagrozić Władkowi który zmienił swój styl na bardziej agresywny i zakończy walkę bardzo szybko.
 Autor komentarza: samurai
Data: 14-12-2014 19:01:25 
Jennings to sredniak panowie i nawet 10 lat mu nie styknie aby byl w stanie pokonac Wladka! Jesli chce zarobic to dobra opcja bedzie walka z Klistchko (murowany wpierdol za dobre pieniadze KO),moze zaryzykowac i isc w strone WBC ale tam tez ma raczej marne szanse. To rzaden punczer do tego bez widocznej dynamiki w ringu wiec jak mialby pokonac takiego Steverna czy explozywnego Wildera?(ktorego jaosobiscie widzialbym faworytem w ich starciu)
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 14-12-2014 19:48:18 
Autor komentarza: samurai
Data: 14-12-2014 19:01:25
Jennings to sredniak panowie


Dużo to mówi o wygranych Kliczki,który bardzo często walczył z bokserami znacznie słabszymi od Jenningsa.
 Autor komentarza: un4given
Data: 14-12-2014 20:29:40 
Powiem krotko... MISMATCH!
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 14-12-2014 21:16:04 
Jeninngs bardzo dobry ciężki ale to za wcześnie. Potrzebowałby jeszcze 2-3 lata na Włada.
Zycze powodzonka w karierze po porażce jeśli do walki dojdzie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-12-2014 00:43:36 
utor komentarza: hayabooza
Data: 14-12-2014 21:16:04
Jeninngs bardzo dobry ciężki ale to za wcześnie. Potrzebowałby jeszcze 2-3 lata na Włada.


Nawet gdyby jeszcze zaboksował 12-13 walk przed Wladem to i tak nic nie da i dobrze o tym wszyscy wiemy...więc co za różnica.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 15-12-2014 10:10:55 
Nie widzę opcji w, której Jennings pokonuje Kliczko. Możliwe, że jest lepszy kondycyjnie i ma nieco twardszą gardę ale doświadczenie, cios, technika, warunki fizyczne, zestawienie stylów na korzyść Włada i to wyraźnie. Większe szanse z wśród ciężkich z USA ma Wilder z jego metalem w pięściach bo jest opcja lucky punch. No ale przegrana z DR Steelhammerem wstydu nie przynosi a walczy się przede wszystkim dla zarobku.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 15-12-2014 11:19:34 
Moim zdaniem walka z Brajantem będzie podobna do tej z Czambersem. Silna szczelna garda nie pomoże go opancerzyć przed potężnymi, penetracyjnymi pociskami Kliczki. KO do 8 rundy.
 Autor komentarza: cut
Data: 15-12-2014 20:59:17 
Granitechin jestes wspanialym przykladem dzisiejszego miernego sposobu myslenia: Mysli Typu, "walczy sie dla zarobku", chlopie chyba nigdy nie zrozumiesz boksu jesli tak myslisz, walczy sie po jest to niepowatarzalne uczucie, nikt tego nie zrozumie, a pieniadze bierze sie za to, ze ludzie chca to ogladac, Gdyby nikt nie placil, to wlad i inni tez by sie bili. Ludzie sie bili za nim im za to placono, i beda sie bic jak znou przestana. Walczy sie aby wygrac, a nie aby dostac pieniadze za to. Co za miernota.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 15-12-2014 21:47:43 
Cut rozbawiłeś mnie, jesteś cudownym przykładem naiwnego sposobu myślenia "Każdy walczy tylko dla chwały by wygrać". Wielu bokserów nie ukrywa, że boks to dla nich praca a pieniądze to priorytet (wiadomo sporo zawodników to urodzeni wojownicy, którzy realizują się przy okazji w swojej pasji) np. Diablo, Adamek, Wach, Money można by dalej tak wymieniać. Akurat Wład w odróżnieniu od Vitka nie jest urodzonym wojownikiem i z jego wysokim ilorazem inteligencji (w końcu jest dobrze wyedukowany i zdobył doktora) mógłby być biznesmenem albo prawnikiem bo w końcu założył dochodową stajnie pięściarską K2. Zdarzyło mi się kilka razy założyć rękawice i zgadzam się, iż jest to niepowtarzalne uczucie ale większość znanych pięściarzy żyje z tego sportu. Wiadomo, że ludzie bili się i nadal to robią bo mamy agresję zakodowaną w psychice ale na zawodowstwie nie wszystko sprowadza się do chwały wygranej inaczej Adamek zostałby w cruiser pozostając mistrzem a nie przechodził wyżej dla większego dochodu a Jennings odmówiłby Kliczce czekając na titleshota WBC gdzie miałby większe szanse zdobyć pas no ale z Ukraińcem dostanie wypłatę 2 albo 3 razy taką jak idąc drogą WBC. Istnieje ambicja sportowa nie mogę temu zaprzeczyć ale w obecnych czasach fighterzy lubią unikać trudnych wyzwań aby dostać możliwość zdobycia tytułu championa a nie wychodzą nieustraszeni do każdego silnego przeciwnika. To jest taktyka do zgarnięcia pieniędzy. Na zakończenie gratuluję twojego sposobu rozumowania jest genialny.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.