BOENTE: ŻAŁOSNE ZACHOWANIE LUDZI PULEWA

Władimir Kliczko (63-3, 53 KO) i jego menedżer Bernd Boente w ostrych słowach skrytykowali grupę Sauerland Event i pozostałych współpracowników Kubrata Pulewa (20-1, 11 KO) za to, że żaden z przedstawicieli pięściarza nie stawił się na konferencji prasowej po sobotniej walce w Hamburgu.

- Pulew pojechał do szpitala, ale ktoś z jego sztabu mógł przecież przyjść. Przed pojedynkiem dużo mówili, a okazali się żałosnymi frajerami. Zdążyliśmy już do tego przywyknąć. Z Powietkinem było podobnie. Haye też ciągle narzekał i szukał wymówek. Rywale Władimira cały czas wymyślają jakieś bzdury – stwierdził Boente.

Zobacz też: KLICZKO ZNOKAUTOWAŁ PULEWA

Rozczarowania, choć w nieco bardziej stonowanej formie, nie krył również mistrz świata. - Szkoda, że nikt nie przyszedł. To bardzo złe zachowanie – powiedział.

Kliczko pokonał Pulewa przez nokaut w piątej rundzie. Według wstępnej diagnozy Bułgar ma złamany nos oraz kość policzkową.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-11-2014 11:33:35 
Wład olał sprawę kontroli antydopingowych,to Pulew konferencję.
 Autor komentarza: cut
Data: 16-11-2014 11:40:04 
niczego wlad nie olal, nie bylo zadnej umowy na temat kontroli,
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 16-11-2014 11:53:06 
Pulew nawet po walce twierdzi ze Kliczko to nie sportowiec i ze miał szczęście
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-11-2014 11:53:59 
...na temat konferencji raczej też nie.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-11-2014 11:57:46 
Szczerze, to dziwią mnie te "hymny pochwalne" na cześć Władka.

Czy ktokolwiek dawał Pulewowi (większe) szanse na zwycięstwo przed walką?

Władek pokazał, e walczy nieczysto i że bije bardzo mocno. Czyli nic nowego.

Pulew zdziwił trochę agresją i tak dużym pressingiem, natomiast zdziwił też (przynajmniej mnie) słabą defensywą.
Od dawna mówiło się, że lubi"przysnąć", się zagapić.
Walczył agresywnie, ale był otwarty.
Myślałem, że do takiej walki, z takim przeciwnikiem będzie przygotowany lepiej pod tym względem.
Stąd tyle nokdaunów, stąd zakończenie takie, a nie inne.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 16-11-2014 12:08:48 
Każdy widział jak było Kliczko zdeklasował Puleva Bo Kliczko to prawdziwy mistrz... walczy natomiast bardzo nudno i schematycznie lubie sie czesto tulic,,,, dla mnie bardzo nudny mistrz ,, jesli chodzi o kwestie kontroli antydopingowej zawsze to sie źle kojarzy jezeli sportowiec szczegulnie w takim sporcie gdzie mozna zrobic komus krzywde nie chce sie badac dobrowolnie i zasłania kontraktami w tej kwesti nie ma mniej lub bardziej moralnych jeżeli nie chce sie badac tłumaczac ze jezdzi albo ze ma taki kontrakt to znaczy ze ma cos do ukrycia,,, I bez wzgledu na to czy pulew by wygrał czy porzegrał jak to ma miejsce ,,, Kliczko w kwesti dopingu i braku checi na testy Olimpijskie stawia sie w złym świetle bo to ze ma umowe ze po walce go tylko badaja nie ma w umowie tego ze moze brac w czasie przygotowan a po walce ma byc czysty,,, tylko to ze wogule ma nie brac skoro tak deklaruje to czemu nie chce testów kazdy wie czemu .,,, wielu bokserów idzie ta droga maywather i inni bo to jest droga poprawna Kliczko stoi po czarnej stronie mocy
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 16-11-2014 12:11:42 
Zauwazylem podstawowa zasade charakteryzujaca walki Wladimira. Rywali niegrzecznych nokautuje, tym grzecznym pozwala dotrwac do ostatniego gongu... ;)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-11-2014 12:23:26 
Pulev to frajer

jego publiczność to mega buraki - gwizdy w czasie hymnu Ukrainy? o co tu chodzi?
po walce tez wygwizdali Kliczke i nie dali mu powiedzieć kilku słów - za co zresztą powiedział kilka slow w ich strone
najorsze ze Pulev nie zareagowal i nie usiszyl tych wyjących bułgarskich małp
a co gorsza po walce zaczal wygadywać głupoty ze Wladek miał farta i ze chce rewanżu, potem te brednie po bułgarsku
typowy frajer który nie umie przegrywac
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-11-2014 12:24:28 
a jeszcze to czego nie zauwazylem podczas transmisji to ze brat Puleva sdie rzucil do Kliczki?
musze zobaczyć powtorke bo az nie wierze ze ktoś może być tak glupi
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-11-2014 12:26:34 
Ta farta miał. To Pulev ma farta że żyje xD Lewe sierpy brał na sztywno jak ostatni gamoń.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 12:31:31 
tacy sa wlasnie bulgarzy, zobaczcie i w pilke nozna, reczna i siatkowke.
Wiecznie skrzywdzeni i przeciwnicy maja tylko szczescie. Taka zwykla dzicz
i coz poradzic
 Autor komentarza: derfelcadarn
Data: 16-11-2014 12:31:33 
pulew cały czas bił w tył głowy a mówi o brudnych zagrywkach kliczki,zwykły burak i cham
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-11-2014 12:37:36 
derfelcadarnData: 16-11-2014 12:31:33
pulew cały czas bił w tył głowy a mówi o brudnych zagrywkach kliczki,zwykły burak i cham
*
*
Zauważ tylko, że do klinczów dążył Władek, a później celowo odwracał głowę tyłem, żeby tam trafiał Pulew.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 16-11-2014 12:47:25 
Zgadzam się z odyńcem Pulew zachował się jak frajer ,cwaniaki i burak i tak dzicz jego kibiców w Bułgarii ( co nie zmienia faktu fajny kraj do wakacji)
tyle się nagadał i na cwaniakował a nie przyszedł na Konferencje nawet hey szczekacz przyszedł na konferencje
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 16-11-2014 12:48:07 
Żalosne Bonete bylo tlumaczenie waszego teamu, że Wladek bardzo dużo podróżuje po świecie dlatego też z tego powodu nie może być poddawany testom antydopingowym. "Badany będzie jedynie po walce."
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 16-11-2014 12:51:19 
@Vitalij71
Naucz się pisać poprawnie w języku ojczystym i później tu wróć...
Takiego bełkotu nie da się czytać.
Przypominasz mi trochę dawnego usera "milek 782" czy jak mu tam było.
Pewnie zostałeś zbanowany i wróciłeś pod innym nickiem...
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 16-11-2014 12:58:54 
@Lukaszz

Zgadzam się z Tobą, Władymir powinien być poddawany testom tak samo jak jego rywal, nie powinno być żadnej taryfy ulgowej, wg mnie to mocno wskazuje na to, że coś bierze. Co z tego, że będzie miał test po walce ;/

Odnośnie Puleva, to myślę, że obrał dobrą taktykę, nie chciał walczyć na dystans, bo wiedział, że nie miałby szans. Pulev pokazał jaja w tej walce, szedł do przodu i starał się wywierać pressing, napsuł tym trochę krwi Władowi. Na Kliczke potrzeba by takiego Puleva z szybkością Haye i z trochę mocniejszym ciosem, do tego powinien mieć lepszą pracę nóg i nie stać zbyt długo w miejscu. Taki bokser mógłby wygrać z Kliczko...
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-11-2014 13:05:35 
Pulev walczył na tak jak zawsze. Na dystans ciosami prostymi. Czekał żeby skontrować proste Władka albo zaatkować po odchyleniu. Dość dobrze wyłączył jab Kliczko który nie działał już tak dobrze jak zawsze. Ale totalnie zapomniał o lewych sierpach co nie za dobrze świadczy o nim i jego teamie. Kubrat nie jest lotny na nogach i nigdy nie uciekał w ringu.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 16-11-2014 13:18:47 
"Na Kliczke potrzeba by takiego Puleva z szybkością Haye i z trochę mocniejszym ciosem, do tego powinien mieć lepszą pracę nóg i nie stać zbyt długo w miejscu."

Jeszcze powinien mieć kondycję lepszą od Władka, być perfekcyjny w ataku i obronie, aha i jeszcze precyzyjny cios. Jak wiadomo, jest mnóstwo takich bokserów, tylko nie wiadomo gdzie - może na jakiejś odległej planecie - może na tej, z której pochodzi Hopkins, ale to już jego trzeba o to pytać.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 16-11-2014 13:20:15 
Podobają mi się również ciekawe spostrzeżenie bezrobotnego Rollinsa. Jak widać, gdy ma się za dużo wolnego czasu, to głowa nie próżnuje i produkuje różne przemyślenia rodem z fantastyki.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 16-11-2014 13:26:20 
przyczajony

Takim pięściarzem o którym piszesz był Corrie Sanders i widzieliśmy co się działo wtedy z Kliczką.Niestety ale nie widać w dzisiejszych czasach na horyzoncie kogoś pokroju tego pięściarza.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 16-11-2014 13:35:01 
Zobaczcie jaki Kliczko jest nakoksowany.Nawalony towarem a lepiej to tylko Saleta wygląda hehe.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 16-11-2014 13:40:46 
Pulew mnie z jednej strony pozytywnie zaskoczył, bo spodziewałem się raczej powtórki walki z Povietkinem a tu niespodzianka - zaatakował zdecydowanie, rzekłbym nawet z fantazją przewyższającą umiejętności.Z drugiej strony ogromnie mnie rozczarował - zawodnik z tak dużymi umiejętnościami, z bogatym doświadczeniem amatorskim, zapomina całkowicie o obronie, leżał po wręcz podstawówkowych błędach.
Generalnie walka bardzo miła do oglądania.
Co do następnych rywali to Wilder/Stiverne, Fury/Chisora i Jennings to faktycznie najlepsi z którymi może się obecnie spotkać. Zobaczymy co z tych zapowiedzi wyjdzie.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 13:42:33 
Najlepsze walki Władymirowi od 2008 roku dali Sultan Imbragimow i David Haye oboje ze względu na świetny balast ciałem i szybkość, Tony Thompson był niewygodny i Władymir musiał się napocić by go wymęczyć i znokautować w 11 rundzie, nawet w rewanżu stary Tony dał lepszą walkę niż niejeden młody, Kubrat Pulev za serce do walki i ofensywną postawę. W sumie nasz Mariusz też miał jakieś osiągnięcie, że nie padł tak jak inni.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 13:43:58 
@BOXER

Niestety, ale jakby doszło do walki na Polsat Boxing Night IV Tomka Adamka z Przemkiem Saletą to Przemek miałby szanse wygrać jakby przygotował i nakoksował się tak ciężko jak na Gołotę. I to nie chodzi o to, że Przemek jest tak dobry, tylko, że Tomek jest już w fatalnej formie, nie przygotowywuje się należycie, lekceważy rywali i walczy dla kasy.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 13:47:00 
Adamek na punkty by obskoczył Chemka.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 13:52:13 
@TheKudiq

Tak, 46 letni Saleta to nie Szpilka. Saleta zawsze miał mobilność słupu ze spiżu, zwłaszcza teraz, nigdy nie był odporny na ciosy i bił przeciętnie, ale trzeba pamiętać, że Tomek okrutnie zestarzał się boksersko - nic nie zrobił by pokonać Szpilkę, przyjmował każdy lewy prosty gita, jak miał już go w narożniku to zadał jeden cios i rezygnował, dlatego świetnie przygotowany fizycznie i kondycyjnie Przemek nie byłby łatwym rywalem dla kompletnie nieprzygotowanego i lekceważącego Tomka.
 Autor komentarza: starycap
Data: 16-11-2014 13:56:25 
Co by tu godzinami nie pisać to jednak Kliczko to klasa jako człowiek a zatem matka wychowała go przyzwoicie.
Ten półbrat to cham śmieć i cieć a to tałatajstwo co go niby dopingowało to sutenerstwo z podopiecznymi prostytutkami.
Tylko zastanawia to ,że ich niby 3.000 tysiące przyjechało a reszta co ? Siedzą w Hamburgu i przyszli na walkę w ilości 12.000 tysięcy -gdyż wszystkich widzów niby 16000 tysięcy to Ukraińców ja nie widziałem 1.000-ca. No a Niemców wcale nie było ? No a tak się zawsze o nich w superlatywach wypowiadał Kliczko.Czyli nie przyszli na walkę swojego idola? Czy nim nigdy dla nich nie był?Co -zdradzili go ?
Kozioł z obitą mordą zachowujący się jak cymbał -chce rewanżu u Kliczki-wolne żarty.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 13:56:34 
Saleta w formie z Andrew dałby ciężką walkę Góralowi, który zapewnię wniósł by na wagę 105KG żeby być jeszcze szybszym i silniejszym.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 14:00:20 
@TK

Fakt, nie byłaby to łatwa walka, ale może gdyby Przemek zaatakował Tomka już od 1 rundy tak jak Andrzeja to zmusiłby go do wysiłku i w Tomku obudziłby się wojownik jak w walce z Travisem Wakerem? Uważam, że ta walka ma sens bo taki champion i utytułowany zawodnik jak Tomek Adamek powinien zakończyć karierę wygraną w bilansie na swojej ojczystej ziemii a za Saletę mógłby jeszcze jakieś 100 tyś $ zgarnąć.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 16-11-2014 14:01:12 
Saleta to musi najpierw mieć odpowiedni okres, żeby zrobić odblok XD
 Autor komentarza: Jackass
Data: 16-11-2014 14:02:10 
Dajcie spokój z tym Pulewem, walczył jak bum totalny, koleś stał jak kołek, zero ruchu, ja nie wiem czym się podniecał Kostyra, przecie ta walka była totalną żenadą, powinna się już w 1 rundzie skończyć ale go Kliczko oszczędził.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 14:02:22 
@arxp

Ja podejrzewam, że Saleta jest już po słowie z Polsatem, który obiecał mu, że będzie się starał by skusić Tomka i już trenuje i koksuje do tej walki xD
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 14:03:24 
Hmm, w sumie to Przemek nie ruszył od Andrzeja, po prostu szedł do przodu za podwójną gardą a i tak kilka lewych i prawych Andrew doszło, i wygrał tą rundę, dopiero potem zaczął się balans i opuszczone rączki.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 14:04:01 
Ja czekam na powrót Pawła Kołodzieja.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-11-2014 14:36:59 
Gdyby braci Kliczko poddali uczciwym testom antydopingowym to już dawno byli by zdyskwalifikowani.Juz w amatorstwie musieli by się pożegnać z boksem.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 16-11-2014 14:47:47 
Było wiadome,że Pulev przegra. Niestety Klinczki nikt teraz nie pokona. :(
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 16-11-2014 14:54:18 
przyczajony tutaj masz takiego tylko szkoda ,że dzisiaj już takich nie ma:) http://www.youtube.com/watch?v=Kim2nTQI13E
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 16-11-2014 15:11:26 
A swoją drogą nie wiem czy dobrze usłyszałem ale to chyba pierwsza z serii walk Włada dla HBO więc taki jej przebieg to istny strzał w dziesiątke biorąc pod uwagę gusta amerykańskiej widowni i dotychczasowy brak zainteresowania Ukraińcem ze względu na jego styl...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 15:27:55 
co wy wymyslacie z ta walka saleta adamek?
Najgorszy adamek pokona saleta bo ma kondycje na 12 rund
a saleta mial na 6 i to z golota ktory nie bardzo sie bil.
Adamek by go zajechal i zbil nawet takimi slabymi zrywami
jakie robil ze szpilka.

Kostroma dobrze slyszales. Dlatego teraz wezmie kogos z amerykanskiego rynku czyli jennings, wilder czy stivern
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 15:35:08 
Ale przygotowania Salety były by inne niż na walkę z Andrew.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 15:35:57 
Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 16-11-2014 14:54:18
przyczajony tutaj masz takiego tylko szkoda ,że dzisiaj już takich nie ma:) http://www.youtube.com/watch?v=Kim2nTQI13E


bo kiedys boks to byl boks a dzisiaj to biznes, szachy i strach przed porazka. Kiedys jak ktos przegral bo wojnie to sie nic dla niego nie zmienialo, byl traktowany niemal jak wygrany i zaraz za walke dwie znowu walczyl z mistrzem i mial swoja szanse. Teraz spada sie w daleka czarna dupe i trzeba sie odbudowywac z leszczami zebrac i blagac miedzy promotorami.
Kiedys ciagle sie bili taki wlasnie bowe w 90-91 roku walczyl praktycznie co miesiac
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 15:37:26 
Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 15:35:08
Ale przygotowania Salety były by inne niż na walkę z Andrew.

jakie? Co moze zrobic 46letni facet ktory nie jest na codzien w treningu strikte bokserskim?
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 15:57:41 
To już pytanie do Przemka, ja bym go całkowicie nie skreślał. Tomek byłby jeszcze gorzej przygotowany niż na Artura.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 16-11-2014 16:19:39 
Co by nie powiedzieć Władek to jest jednak gość.
Dobrze mówi o przeciwniku przed walką, dobrze po walce. Mówi mało konkretnie ale nie obraża. Jest dyplomatyczny i wyważony.
Co nie zmienia tego, że po wczorajszej walce pewnie na zawsze wyleciał z mojego TOP 10 HW (Vitek zostaje).
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 16-11-2014 16:22:55 
Nie zwróciłem uwagi ale czy Władimir podszedł po walce do Puleva? Jakoś mi to umknęło
 Autor komentarza: otke
Data: 16-11-2014 16:39:54 
Undeadog, to sobie okularki musisz kupić
Wszystko ładnie pięknie, Władek wygrał kolejny raz, ale co to za sport.. Puleva badają kilka razy a Kliczke wcale? Mimo wszystkich zalet Ukrainiec musi się wieszać na niemal każdym rywalu? parodia..
Pamiętam jak Akiwande klinczował z Lewisem, sędzia długo się nie zastanawiał, ale to faktycznie były inne czasy
 Autor komentarza: otke
Data: 16-11-2014 16:41:46 
PS. Po tej dyskwalifikacji Akiwande był skończony w USA
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-11-2014 16:42:15 
Władek z takim Lewisem mógłby wygrać jedynie przez lucky punch. To nie hejt. Po prostu nie widzę kompletnie Władka w starciu z kimś równie dużym jak on, równie dobrze operującym lewym prostym, odpornym na ciosy itd. Jego brat też by go zlal niemilosiernie na ringu.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 16:47:27 
@TK

Nie zdziwiłbym się jakby Przemek Saleta wniósł na wagę zaledwie 100 kg a Tomek niestety 105 kg. Oczywiście zdecydowanym faworytem pozostaje Tomek Adamek, ale pewnie Adamek jak zwykle wszystko wiedziałby najlepiej, trenowałby w Gilowicach, jadłby u mamy i trenowałby tylko z Rogerem Bloodworthem a Saleta wynająłby sobie cały sztab, trenowałby w górach i zrobiłby świetną formę jak na 47 latka.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 16:51:21 
Dokładnie tak. :D
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 16-11-2014 16:51:53 
Przecież Przemek nawet na Najmana wniósł 100KG na KSW 14, więc tutaj byłoby pewnie jeszcze mniej a Tomek standardowo im gorszy rywal tym więcej.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 16-11-2014 18:34:12 
Typ który nie poddał sie żadnym znaczącym testom na doping ma żal po wygranej walce o to że z obozu zawodnika który był badany na doping nikt nie przyszedł na konferecje po walce :).
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 16-11-2014 18:37:55 
tak przy okazji , znowu ktoś podszywa sie pod moją osobe i wypisuje głupoty korzystając z tego że litera "l" może być imitowana innym znakiem a na ekranie jest taka sama jak "l".
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 16-11-2014 19:00:13 
Nie rozumiem co się tak przypierd*lacie do tych klinczow. To element bokserskiego rzemiosła, inni tez klinczuja. A ze Władek uczynił z tego swój styl to co wam to przeszkadza skoro i tak nokautuje rywali. Przynajmniej przed nimi nie ucieka pacajac po twarzy. Po prostu dzięki tym klinczom nie daje im pola do popisu, nie daje najmniejszych szans. To nie jego wina ze jego przeciwnicy nie umieją sobie z tym poradzić. Jest silniejszy fizycznie, ma gabaryty i zwyczajnie to wykorzystuje... A wam jak się to nie podoba to nie ogladajcie jego walk. Ja tam lubię jak ktoś ma stalowy młot w łapie i w każdej chwili może posłać oponenta na dechy....
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 16-11-2014 19:51:51 
UndeadDog

Władek z takim Lewisem mógłby wygrać jedynie przez lucky punch. To nie hejt. Po prostu nie widzę kompletnie Władka w starciu z kimś równie dużym jak on, równie dobrze operującym lewym prostym, odpornym na ciosy itd. Jego brat też by go zlal niemilosiernie na ringu.

Nie byłbym tego taki pewien.
Aż taki szklany Wład nie jest by go Lenox położył i nie da sobie na wsadzać jak kiedyś Gołota.
Do tego ma petarde którą kończy walki.

Obecnie Wład osiągnął poziom najlepszych ciężkich w historii.
Myśle że jest z Vitem w TOP10 a tam trafić to marzenie dla pozostałej reszty obecnej HW.

Przykre jest to że jest nie doceniany przez niektórych kibiców, przeciwnie do przeciwników którzy przed walką wyciskają pampersa.
Nieliczni wychodzą do ringu walczyć dzięki temu są emocje przykładem jest wczorajsza walka, i to dowód że to nie Wład jest nudny tylko przeciwnicy bez jaj.

Co do fauli Włada hmm nie on pierwszy fauluje byli inni np; Mike Tyson Evander Holyfield, po prostu trzeba być lepszym i pokonać przeciwnika, a jest lepszy? no nie ma.

Dziękuje dobranoc
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.