PULEW W SZPITALU

Kubrat Pulew (20-1, 11 KO) robił co mógł. Był agresywny, kilka razy nawet trafił championa, ale na Władimira Kliczkę (63-3, 53 KO) to nie starczyło. Jaka jest różnica między nimi?

Ano taka, że mistrz świata wszechwag według federacji WBA/WBO/IBF poszedł pod prysznic i za kilka godzin leci do swojej ukochanej - Hayden Panettiere, która w okolicach dwóch tygodni ma urodzić mu pierwsze dziecko. Z kolei Bułgar po słowach otuchy pojechał... do szpitala. Pierwsza diagnoza mówi o złamaniach nosa oraz kości policzkowej. Ale cóż, za półtora miliona euro i tak chyba było warto.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 16-11-2014 01:28:53 
Obrońcy, fanboye i psychofani Władzi Klinczki, odpowiedzcie mi na jedno pytanie, a raczej wykonajcie zadanie: WYMIENCIE JEDNEGO OBECNEGO LUB PRZYSZŁEGO CZŁONKA HALL OF FAME, Z KTÓRYM WALCZYŁ WŁADIMIR KLINCZKO.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 16-11-2014 01:34:42 
A czy to jego wina, że w wadze ciężkiej nikogo nie ma?
 Autor komentarza: mistrzowskismok
Data: 16-11-2014 01:39:55 
DQPiczko, niezrozumiałe jest dla mnie, że każdy kto docenia Władimira nagle jest jego psychofanem.
To jakaś pokrętna logika...
W różnych wagach w różnych okresach byli różni mistrzowie, czasem zdarzali się dominatorzy i już sam fakt tego, powinien świadczyć, że zasługują na szacunek.
Bo nawet w chudych latach, bycie dominatorem zasługuje na chociaż minimum uznania.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 16-11-2014 01:40:24 
Kliczko byłby lepszy gdyby nie walczył a klasa B się prała w wyrównanych "wojnach". lolololololo
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 16-11-2014 01:43:16 
@Krzych Nie, ale faulowanie za przyzwoleniem sędziów i kontraktowanie walk z takimi bokserami jak Mormeck, Pianeta, Leapai już tak. O dopingu nic nie powiem, bo nie mam dowodów, ale w tej kwestii wiele faktów i poszlak daje wiele do zastanowienia. Do tego ogólnie kombinatorstwo i malwersacje przy organizowaniu walk i ciągłe klinczowanie.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 16-11-2014 01:51:29 
ale kiedy badania na dping Kliczki??
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 16-11-2014 01:59:01 
Pierwsza od wielu lat warta uwagi walka Kliczki z wymagającym rywalem z górnej półki w której spisał się koncertowo. Nie rozumiem słów krytyki pod jego adresem... Pulew dał z siebie wszystko i chwała mu za to!
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 16-11-2014 02:03:25 
Bo jeśli Pulew nie był wymagającym rywalem to kto następny...? "Nieskoordynowane Ruchy" Fury czy "Wielka Niewiadowa" Wilder...
 Autor komentarza: jassin
Data: 16-11-2014 02:08:27 
dokladnie mamy obecnie w paru kategoriach dominatorow- CIEZKA- KLICZKO, POLCIEZKA- KOWALIOW, SUPER SREDNIA- WARD (moze przesada bo ten nie walczy), SREDNIA- GOLOWKIN, POLCIEZKA- MAYWEATHER, JUNIOR POL CIEZKA- MICKEY GARCIA, I SUPER KOGUCIA- RIGONDEAUX.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 16-11-2014 02:10:25 
@DQPiczko
Lepai był obowiązkowym pretendentem. Na dziś Władek może całą czołówkę rozwalić na jednej gali. Przecież nawet dziś starczyłoby czasu na Furyego czy Wildera.
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-11-2014 02:22:44 
@canuck: "Rozsadna" ocean szans bokserow na okolo 2 tygodnie przed walka:

"Pulev to bardzo dobry bokser, ale nie ma wiekszosci specyficznych atutow bokserskich, ktore by "pasowaly" na Wladka, tak aby mu sprawic jakies problemy.
Wladek mial w przeszlosci troche problemow z bokserami ktorzy:

a) Mieli bardzo silny cios (Pulev go nie ma);
b) Mieli bardzo dobra szczeke (Pulev ma bardzo dobra szczeke);
c) Mieli bardzo szybkie rece (Pulev ma przecietna szybkosc rak);
d) Potrafili dynamicznie skracac dystans oraz uderzac z roznych plaszczyzn oraz katow (Pulev ma raczej solidny styl bokserski, ale bez dynamiki czy roznorodnosci);
e) Potrafili dobrze schodzic z linii jaba-dyszla (Pulev nie ma zbyt dobrej gibkosci, ani laternalej pracy nog, oraz ani tez swietnej pracy tulowia czy glowy).

Konkluzja: Pulev nie ma zadnych specjalnych atutow bokserskich, aby sprawic Waldkowi problemy albo wygrac z Wladkiem. Owszem, ma dobre umiejetnosci bokserskie, solidna szczeke, niezla kondycje oraz porzadne gabaryty. Ale ...to wystarcza tylko na innych bokserow.

Wladek jest fenomenem, takze nawet Stiverne, ktory ma wiekszosc wymaganych atutow, poza wzrostem, pewnie by przegral w Wladkiem przez TKO w pozniejszych rundach. Mysle, ze Pulev polegnie pomiedzy 6 a 8 runda."

Co mnie zaskoczylo to fakt, ze Pulev mogl zostac skonczony juz w 1-szej rundzie, ale chyba naroznik przypomnial Wladkowi, ze reklamy jeszcze nie "polecialy!"
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 16-11-2014 02:25:28 
Ja chcę zobaczyć Władzie z 3 bokserami:
Fury- nie dlatego, że ma szanse, ale nie lubię tego clowna równie mocno, jak Klinczki i fajnie by było zobaczyć, jak ok210cm wypada poza ring
Huck- bo to agresywny wariat, który w tych ukochanych w klinczach Klinczki by go chyba zagryzł, Huck to najbrudniej walczący bokser na świecie, będzie faulował Klinczkę dwa razy mocniej i częściej niż Ukrainiec i chciałbym zobaczyć Klinczkę w takiej sytuacji, to byłaby brutalna wojna w klinczu, może okazałoby się, że Władzia zginąłby od własnej broni, poza tym Huck ma czym przyłożyć- Powietkin tańczył po jego jabach.
Wilder- wiadomo- dwa metry, szybkość i petarda w łapie, drugiego takiego boksera na świecie w wadze ciężkiej obecnie nie ma. Jest niewiadomą, to prawda, ale właśnie z tej niewiadomej może zrodzić się miła niespodzianka. Zresztą po Stevernie będzie już dużo mniejszą niewiadomą, bo to będzie konkretna weryfikacja.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 16-11-2014 02:30:16 
Władymir tą walką udowodnił swoje miejsce w historii! 3
 Autor komentarza: Homer
Data: 16-11-2014 02:38:55 
Witalij vs Shannon- złamany nos, kości policzkowe, wstrząs mózgu.
Władymir vs Kubrat- złamany nos, kość policzkowa.
jednym słowem- dewastacja.
 Autor komentarza: Homer
Data: 16-11-2014 02:40:42 
progresywny, te miejsce miał już wcześniej zapewnione, wraz z bratem. dzis jedynie umocnił swoją pozycję. niepodważalną dla nikogo. no, nie licząc dupiczko, który ma problemy emocjonalne, w związku z Mistrzem. :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 03:26:26 
DQPiczko ale czy HoF to wyznacznik? Ma zlać starego Foremana? Lewisa wyciagnac z emerytury (moim zdaniem gdyby nie kontuzja to wit by go zlał) a może Tysona? Odkad Wład przegrał 10 lat temu ostatni raz nie bylo takiego zawodnika jak Lewis, Tyson czy Holy. Ci którzy są obecnie, czyli Powietnkin, Pulev, Jennings, Wilder, Fury czy Stivern nigdy do alei sław nie trafia bo są o 2-3 półki niżej niż Kliczko. Haye był słabszy tylko o półkę, ale się przestraszył. O młodziku Joshua ciężko na razie coś powiedzieć bo może nagle z kimś nieco lepszym przegra i mit legnie.
Jeśli Fury wygra z Chisora to Władymir ma go na rozkładówce bo podpisał jak dzisiaj zapewne słyszałeś kontrakt na 3 walki z HBO wiec kelnerzy odpadają. Z jednej strony wole aby wygrał Dereck bo nie znoszę patałacha szczekacza Furego, a z drugiej strony chciałbym aby Kliczko miał okazje zrobić mu ciężkie ko jak dzisiaj i pokazać, że może tylko klepać średniaków na swoim podwórku w Anglii.
Huck to taki sam łomot dostanie jak i reszta. Przegrał z Powietkinem w 2012, a teraz ten nakoksowany rusek zjadl by go jak ostatnio Takama. Po pierwsze ten sam wzrost co Adamek czyli dużo za mało na Kliczko, po drugie za slaby cios ledwo wystarczający ale do cruiser chociaż i takiego klasycznego ko na nikim dobrym nie zrobił. Jak się trafi na punkt to i Wałujew zatańczył z Hayem, po 3 nie ma szczęki Adamka z walki ze starszym, a to młodszy podobno bije mocniej co widać po powyższym artykule. Do walki zapewne też dojdzie, i daje Muamerovi Hukićovi max 3 rundy.
Kliczko po to bierze prospektów na sparingi (Wilder był) aby ocenić ich realne szanse na niedaleką przyszłość. Także Wilder może nie ma szklanej szczeki jak się go tu pomawia, ale na pewno nie ma takiej twardej jak Pulev który chociaż widać, że się starał. Padał wstawał.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 03:33:36 
btw ale to byla *urwa wojna :D
http://www.youtube.com/watch?v=U2jE_cb7dIk
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-11-2014 03:55:42 
Czy Wy widzicie groteskowo-tragikomiczny element humoru w boksie!?

Moze to moja wybujala wyobraznia, ale ... Mnie niektorzy bokserzy czasami przypominaja groteskowe postacie ze sztuk Gombrowicza albo Witkacego. "Ananas" Briggs jest swietnym przykladem postaci scenicznej o tragikomicznej wymowie.

Pulev mowil przed walka, ze Wladek to dziewczynka. No tak! Teraz musi sie czuc pewnie bardzo zabawnie, po tym jak "dziewczynka" wyslala go do szpitala. Czyli wieksza dziewczynka strasznie obila mala dziewczynke? Czy identifikujesz sie z mala dziewczynka!?

A moze wieksza dziewczynka byla samarytanka, takze nie wyslala mniejszej dziewczynki do ..., a zamiast tego wyslala ja TYLKO do szpitala!

Ja mysle, ze najlepiej by bylo dla wiekszosci bokserow, aby tak jak mowia "trzymac jezyk za zebami", bo moga bardzo latwo po walce, wyjsc na tragikomiczna postac sceniczna!
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 16-11-2014 04:36:51 
@canuck Nie, nie widzimy. W każdym razie nie w taki sposób i na takim przykładzie, jaki podałeś. No ale najwyraźniej nie potrafisz zrozumieć na czym polegało to proste porównanie boksera z Bułgarii, ani nie wychwyciłeś kontekstu.
"- Teoretycznie Kliczko ma wszystko by być wielkim mistrzem, ale nie ma serca do walki. Kiedy jest w kłopotach zachowuje się jak dziewczynka - dodał Bułgar."
Jeśli ty to stwierdzenie interpretujesz w taki sposób, że "Pulev powiedział, że Kliczko bije się jak mała dziewczynka", to nic dziwnego, że później chcąc zaświecić niby błyskotliwą uwagą robisz z siebie kretyna. A tak btw, to stwierdzenie znalazł odzwierciedlenie we wczorajszej walce, tak jak znajduje je przez całą karierę walka- atakowany Klinczko ma pełne gacie.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-11-2014 04:52:40 
pyskacze siadaja na dupach: kostecki, proxa, adamek, pulew, to pewnie teraz kolej na wildera i furego

Moim zdaniem klinczowanie jak sie jest w tarapatach badz jak chce sie wybic z rytmu przeciwnika to najmadrzejsze rozwiazanie. Nie mniej jednak tym razem jak kliczko byl w tarapatach to nie zachowal sie jak mala dziewczynka tylko kolejno sadzal na dupe az w koncu zlamal nos i kosc policzkowa konczac kubrata
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-11-2014 05:49:34 
DQPichko: Nie rozmawiam z toba wiecej, bo zachowujesz sie jak "dziewczynka". Termin "dziewczynka" pozostaje do twojej interpreatcji, bo jestes dobrym interpratorem, ze znajmoscia bulgarskiej psychiki. Nie mniej jednak, jak dla mnie "dziewczynka" jest ona napewno niezbyt rozgarnieta!
 Autor komentarza: JAx00
Data: 16-11-2014 06:06:52 
Pulev jedyny od kilku lat, ktory wyszedl cos ugrac a nie tylko po wyplate.
Szkoda, staral sie ale nie wyszlo. Wlad odejdzie jak Vitalij niepokonany na koniec .
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-11-2014 08:41:51 
Bracia Kliczko niszcza boks.Dobrze ze Vitalij juz odszedl.
Wladymir nie ma zadnych zasad,nie jest charakterny,to taka gnida.
Z powietkinem gral nieczysto,z Wachem zachowal sie jak ostatnia qrwa.Najpierw oplacil wszystkich wysokich sparingpartnerow zeby przyjechali do niego na oboz i nie sparowali ale zeby nie mogli pomagac w przygotowaniach Wachowi.Jest nakoksowany jak malo kto a"wrobil"Wacha w koks.
Brewster sie wypowiadal ze naklonili go duzymi pieniedzmi do rewanzu z Wladymirem zaraz po wyjsciu ze szpitala bo bali sie ze jak Brewster sie wykuruje to znowu dojebie Wladowi.
To jest taka wsza i najlepiej by bylo jakby ten sterydziarz odszedl z boksu.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-11-2014 09:01:22 
DQPiczko

Jest na necie film ze sparingu Haye v Wilder.
Haye go osmiesza,bawi sie z nim.W walce w max 2 rundy by wygral.Wilder surowy,to zawodnik futbolu amerykanskiego czy koszykarz.Nie dal by rady Kliczce.Juz predzej Joshua.
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-11-2014 09:16:45 
Wyglada na to ze Liga Deluzjonistow, niedlugo bedzie miala swoje zebranie wyborcze.

Glowny element dyskuji to zdeterminowanie faktu czy Piczka jest pojedyncza czy wielowymiarowa.
W przypadku Piczki wielowymiarowej trzeba wezwac na zebranie Cygana. On sie detalem nie zajmuje, ale w biznesie hurtowym bedzie "NIEZASTAPIONY"
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 16-11-2014 10:42:22 
Autor komentarza: canuck
Sila Ciosu = F = m *a (masa razy przyspieszenie, to wiemy z lekcji fizyki). Ale w boksie to rownanie musi byc troche zmodif! Masa oraz przespieszenie sie licza, ale ..

Prawdziwa Sila Ciosu w boksie, a raczej Efektywnosc Ciosu (czyli efekt wywarty na przeciwniku), moze byc okreslona rownaniem:

F = mu * a * wp * wz;

mu = Masa uzytkowa, to nie cala masa ciala, tylko procent masy uzyty do zadania ciosu, takze ciosy bite z tzw. calego ciala "waza" wiecej; Masa calkowita nie jest wykladnikiem masy uzytkowej. Wladek jest wyzylowany oraz bije z calego ciala, takze jego mu = prawie mc;

a = Przespieszenie; "strzelajace" ciosy sa duzo bardziej skuteczne niz ciosy "pchane." Dlatego Wladek jako bokser z tzw. szybkimi rekami maja duzo wiekszy procent nokautow niz bokserzy wolni.

wp = Wspolczynnik precyzji; tzw. "czyscioch" na skron, szczeke czy watrobe jest dewastujacy, podczas gdy silny cios na barki, korpus czy generalnie glowe nie jest nokautujacy. Czy masz jakies dodatkowe pytania po ciosie Wladka ktory skonczyl walke!?

wz = Wspolczynnik zaskoczenia; Im mniej sie bokser spodziewa danego ciosu, albo go mniej widzi, tym wiekszy jest efekt danego ciosu. Pulev "zobaczyl" konczacy lewy sierp w powtorkach walki na duzeym ekranie w szpitalu!




Lepiej unikać takich potworków. Wiele już było takich wzorów wymyślonych na poczekaniu a wszystkie równie podejrzane, od czego zależy skuteczność ciosu jest wiadome, wzoru łatwo się nie poda, przyspieszenie "strzelające" :)), a pisanie, że odczuwanie ciosu to siła ciosu czyli F (siła) a siła to m*a wyjaśnia nam tylko tyle, że w szkole średniej miałeś fizykę, którą prawdopodobnie utrwaliłeś na studiach ale raczej nie pogłębiłeś.
 Autor komentarza: tapir
Data: 16-11-2014 10:44:10 
PanJanekTygrys
Jest też wywiad na youtube z Hayem, gdzie opowiada on, że materiał filmowy ze sparingów był celowo dobierany tak żeby przedstawiał go w lepszym świetle, a sparingi w rzeczywistości były bardzo wyrównane.
 Autor komentarza: cut
Data: 16-11-2014 10:47:11 
wladowi zostal uraz po bombach, przegrane przez ko to chyba jednak zostaje na zawsze w glowie, wlad nadmiernie chroni szczeke, ze kiedys sie jeszcze na tym przejedzi, "vorsicht ist die mutter der porzellankiste", czyli jak za bardzo uwazasz to robisz sie szklany (porcelanowy), a zebral pare dobrych ciosöw z pulevem i poza widoczna panika to nawet okiem nie mrugnal, tak samo z wachem tylko panikuje bez sensu, trzeba unikac ciosöw ale bez przesady. Jego klinczowanie to juz jakies natretne sie zrobilo, czy trzeba czy nie trzeba. Sam jego terazniejszy trener banks powiedzial, ze jako bokser chcialby miec jego cios i szybkosc itd itp, ale niekoniecznie tak samo by walczyl, co juz o wszystkim möwi.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-11-2014 12:10:52 
PanJanekTygrysData: 16-11-2014 08:41:51
Bracia Kliczko niszcza boks.Dobrze ze Vitalij juz odszedl.
Wladymir nie ma zadnych zasad,nie jest charakterny,to taka gnida.
Z powietkinem gral nieczysto,z Wachem zachowal sie jak ostatnia qrwa.Najpierw oplacil wszystkich wysokich sparingpartnerow zeby przyjechali do niego na oboz i nie sparowali ale zeby nie mogli pomagac w przygotowaniach Wachowi.Jest nakoksowany jak malo kto a"wrobil"Wacha w koks.
Brewster sie wypowiadal ze naklonili go duzymi pieniedzmi do rewanzu z Wladymirem zaraz po wyjsciu ze szpitala bo bali sie ze jak Brewster sie wykuruje to znowu dojebie Wladowi.
To jest taka wsza i najlepiej by bylo jakby ten sterydziarz odszedl z boksu.
*
*
Myślę podobnie, chociaż tutaj bym Witalija nie wliczał.
Ten to był wojownik.
Miał swoje gorsze walki, gorszych rywali, szczególnie pod koniec kariery,ale cyrków z faulami itd nie robił.
Wychodził i walczył. Na zasadach bokserskich.
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 16-11-2014 13:04:38 
@canuck "interpretatorem" hahaha, nie w tym rzecz, wystarczy po prostu używać mózgu, rozumieć co się czyta i być obiektywnym. To nie jest kwestia tego co on miał na myśli, tylko tego, jaką informację niesie zdanie, które się czyta, W tym momencie to ty wypowiadasz się jak dziewczynka- emocjonalna, nierozgarnięta, wściekła dziewczynka przechodząca okres, która po przeczytaniu zdanie zawierającego słowa "Kliczko" oraz "dziewczynka" -bez zwracania uwagi na pozostałe słowa w tym zdaniu- w swoim prymitywnym i emocjonalnym pojmowaniu rzeczywistości zaczyna warczeć w kierunku autora tej wypowiedzi.
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 16-11-2014 13:07:33 
@PanJanekTygrys Świetnie to ująłeś, twoja wypowiedź dokładnie pokrywa się z tym co myślę.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-11-2014 13:26:20 
Autor komentarza: canuck
Data: 16-11-2014 03:55:42
Czy Wy widzicie groteskowo-tragikomiczny element humoru w boksie!?

Moze to moja wybujala wyobraznia, ale ... Mnie niektorzy bokserzy czasami przypominaja groteskowe postacie ze sztuk Gombrowicza albo Witkacego. "Ananas" Briggs jest swietnym przykladem postaci scenicznej o tragikomicznej wymowie.

Pulev mowil przed walka, ze Wladek to dziewczynka. No tak! Teraz musi sie czuc pewnie bardzo zabawnie, po tym jak "dziewczynka" wyslala go do szpitala. Czyli wieksza dziewczynka strasznie obila mala dziewczynke? Czy identifikujesz sie z mala dziewczynka!?

A moze wieksza dziewczynka byla samarytanka, takze nie wyslala mniejszej dziewczynki do ..., a zamiast tego wyslala ja TYLKO do szpitala!

Ja mysle, ze najlepiej by bylo dla wiekszosci bokserow, aby tak jak mowia "trzymac jezyk za zebami", bo moga bardzo latwo po walce, wyjsc na tragikomiczna postac sceniczna!





Pulew pokazał serce do walki ale pozatym swoim zachowaniem totalnie się zbłaźnił. Butny i prostacki Bułgar dostał poteżny wpierd.. od "dziewczynki", po tym jak pierwszy raz zaliczył dechy zrobił tzw "jaskółkę" co miało niby pokazać jaki to on kozak a Wład no własnie.... tylko czemu zaliczając deski jeszcze kilka razy tej jaskółki już nie prezentował hahahaha ? Czyzby ta dziewczynka miala jednak dynamit w łapie ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.