FURY DO JOSHUY: WALCZ ALBO PRZEPROŚ

Tyson Fury (22-0, 16 KO) ma na 29 listopada zaplanowaną walkę z Dereckiem Chisorą (20-4, 13 KO), ale zapowiedział, że po niechybnym zwycięstwie chętnie jeszcze raz wejdzie w tym roku do ringu. Kolos z Manchesteru chce się policzyć z Anthonym Joshuą (9-0, 9 KO).

25-latek, złoty medalista olimpijski z Londynu, robi furorę na zawodowstwie i po dziewięciu kolejnych nokautach wydaje się być pewniakiem do mistrzostwa świata. Na razie skupia się jednak na rywalizacji o tytuł najlepszego ciężkiego w Wielkiej Brytanii. W przyszłym roku ma zaboksować z Davidem Price’em, a w kontekście jego kolejnych rywali wymienia się też Davida Haye’a i Fury’ego.

- Wyzywam Joshuę i Eddie’ego Hearna do walki w grudniu, zaraz po tym, jak zniszczę Chisorę. Jeżeli nie chcesz walczyć, przeproś za to, że w ogóle wymówiłeś moje imię! – napisał pięściarz z Manchesteru na Twitterze.

Zobacz też: JOSHUA ZNISZCZY WAGĘ CIĘŻKĄ

Gotowość do walki z Joshuą wyraża też jego kolega z Team Fury, były rywal Tomasza Adamka Eddie Chambers (39-4, 21 KO).

- Gdyby Anthony chciałby ze mną walczyć, wystarczyłoby, aby powiedział o tym Hearnowi. My jesteśmy gotowi – stwierdził.

Mistrz olimpijski na zaczepki na razie nie odpowiada. Po niedawnym zwycięstwie nad Denisem Bachtowem koncentruje się na przygotowaniach do kolejnego występu – 22 listopada w Liverpoolu skrzyżuje rękawice z Michaelem Sprottem (42-22, 17 KO).

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-10-2014 12:06:36 
Joshua mimo małego doświadczenia zniszczyłby tego pseudo boksera.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2014 12:13:35 
Mysle, ze jest w zasiegu Joshua jak na ten moment kariery, ale wszystko moze sie zadrzyc. Czemu nie, niech zaryzykuje, pozniej Fury do niego nie wyjdzie,teraz wyczul, ze chlopak jest jeszcze na poczatku, to Chojrak.
 Autor komentarza: Ned
Data: 22-10-2014 12:15:37 
Moim zdaniem Joshua wyraźnie to wygrywa. Nie ustępuje warunkami fizycznymi, jednocześnie jest silniejszy, kilka klas lepszy technicznie. Nie wiem tylko jak z kondycją i szczęką Joshuy. Jeśli jednak nie ma jakichś znacznych deficytów, powinno pójść po jego myśli.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 12:28:07 
Moim zdaniem Fury obnażyłby Joshuę w wadze ciężkiej. Ciężko by go zlał,albo nawet znokautował i nadzieje na mistrza świata by prysły. Dlatego Anthony do Tysona nie wyjdzie.
Zresztą nie dziwne - za małe doświadczenie.

Fury, jak zwykle, pokazuje jaja, nie unikając wyzwań, nie unikając nikogo.

Chambers z Joshuą mógłby Anthony'ego trafiać co najwyżej po jajkach. Za mało wzrostu - bez szans.
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 22-10-2014 12:40:46 
Fury dostałby KO.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-10-2014 12:47:02 
Narazie jeszcze za wcześnie dla mlodego. Musi stoczyć jeszcze ze 3-4 walki, nabrać trochę doświadczenia, wyjść do ringu z kimś o podobnych warunkach fizycznych, przeboksować przynajmniej te 6 rund. Powinien też najpierw powalczyć z kimś mocnym, np. Chisora po ewentualnej porażce z Tyson'em bylby fajnym testem.
Athony ma dopiero 9 walki za sobą, niech Tyson tak nie kozaczy i przypomni sobie z jakimi zawodnikami sam boksowal na tym etapie.
 Autor komentarza: Rakso
Data: 22-10-2014 12:55:39 
Rollins

Moim zdaniem grubo sie mylisz, Fury to tchorz, klasyczny rozbujaniec co duzo mowi i malo robi. Przestraszyl sie Ustinova i wykrecil sie z tej walki pod pretekstem smierci wujka. Prawda jest taka ze na konferencji prasowej zdal sobie sprawe ze Ustinov jest jego gabarytow, a warunki fizyczne to jedyne co zazwyczaj stoi po stronie Fury.
 Autor komentarza: pwp
Data: 22-10-2014 12:56:30 
przecież Fury jako zawodnik to w 90% wybujałe ego, bo tak naprawdę niczego nie wygrał
 Autor komentarza: Znafca
Data: 22-10-2014 12:57:04 
To nie Tyson kozaczył...tylko Joshua, który straszył, że w 2015 r. zrobi porządek na lokalnym podwórku... Fury miał zatem powiedzieć "sprawdzam". Wynik walki byłby otwarty, tylko czy Joshua chciałby ryzykować.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 13:08:27 
Jeśli czytam, że Fury to tchórz, że z nikim tak naprawdę nie wygrał, że unikał Ustinowa (może i unikał, bo za jakie pieniądze miałby obić tego kloca?), że mało robi (a co ma robić, jak każdy przed walką z nim łapie "kontuzję"?), to...
szkoda mojego czasu.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 22-10-2014 13:15:21 
haha Fury gada głupoty, ale jak to z nikim nie wygrał? a z kim wygrał Jennings?
Chisora i USS to mało?

Ja bym chętnie zobaczył Furego z Wachem, to była by niezła bitka z pod sklepu.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-10-2014 13:25:36 
"To nie Tyson kozaczył...tylko Joshua, który straszył, że w 2015 r."

No to poczekajmy do tych porządków do 2015r. Chisora, Price, a na koniec Fury i będzie git.
 Autor komentarza: starycap
Data: 22-10-2014 13:30:32 
Fury to taki poziom jak Wach -sztywny ,mocny klocek prymitywny z rozdartą buzią jak dziecko w markecie.Obaj nadawali by się bydło w Argentynie do kastracji trzymać
 Autor komentarza: starycap
Data: 22-10-2014 13:31:04 
Fury to taki poziom jak Wach -sztywny ,mocny klocek prymitywny z rozdartą buzią jak dziecko w markecie.Obaj nadawali by się bydło w Argentynie do kastracji trzymać
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-10-2014 13:34:20 
rocky86

Czy straszył?wątpię stwierdził tylko że chciałby aby tak jego kariera przebiegała na dzień dzisiejszy stawiałbym 60 do 40 na Furego ale jak Joshua będzie dalej się tak rozwijał to pod koniec 2015 roku stawiałbym odwrotnie
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-10-2014 13:35:28 
starycap

nie no z tymi bykami to ci się udało
 Autor komentarza: ARAS1234
Data: 22-10-2014 13:48:39 
Ludzie o czym wy tu w ogóle gadacie. Wy porównujecie mistrza olimpijskiego do tego idioty, show-man'a, którego szczęka jest dobra ale w niezamykaniu się i ciągłym pitoleniu idiotyzmów. Fakt może być śmieszny jako komik ale jago bokser to jest zero. Cunningham go kładzie na dechy... Taki Joshua rozwala go do jednej bramki według mnie i wybiera rundę.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 22-10-2014 13:58:02 
@ ARAS1234

trochę przesadzasz. nie obiektywny jesteś, Fury jest solidnym bokserem i trudnym wyzwaniem dla każdego - do pokonania jest, ale na pewno nie jest zerem bokserskim.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 22-10-2014 14:09:09 
No jak dobry by nie był Joshua to na ten moment mogłaby to być dla niego bardzo ciężka walka. Ktoś pisze że Anthony nie ustępowałby mu warunkami.
Obok Władimira AJ wygląda na niższego więc ma najpewniej 196 cm wzrostu. Fury może mieć nawet wd źródeł 206cm.
Ale mniejsza z tym. Tak silny i duży bokser który potrafi przyłożyć i jest stosunkowo nieobliczalny jak Tyson byłby ogromnym zagrożeniem dla AJ na ten moment. Póki co Joshua musi zawalczyć z kimś kto nie tylko nie podda się po kilku ciosach ale ewentualnie jeszcze odda i to celnie. Póki co jego rywale pękają jak orzech pod obcasem- szybko i łatwo.
Fury wyczuł natomiast że może trochę utrzeć nosa młodemu prospektowi bo teraz na pewno na taką walkę się nie zgodzą i Tyson będzie miał możliwość w przyszłości odmówić np ;D
Przyszłość najprawdopodobniej dla AJ jest jaśniejsza niż dla Tysona a z pewnością obaj będą długi czas czołowymi pięściarzami tej kategorii.
Tyson jest jednak sporo dalej obecnie w swojej karierze.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 22-10-2014 14:11:57 
A i jeszcze takie osobiste pytanie.
Rollins można wiedzieć kim jesteś albo inaczej. Czy pisałeś kiedyś na stronie boxing,pl? Pytam bo jeśli tak to chyba nie byłeś tam lubiony. Dostałem na owej stronie bana bo zdenerwowałem się kiedy kolejny raz ktoś wmawiał mi że "powrócił Rollins"...
Ciekawi mnie czy to przypadek czy właśnie spotkałem w internecie pośredni powód mojego bana na wyżej wymienionej stronie.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 22-10-2014 14:15:29 
Tysona mozna nie lubic ale pisanie, ze jest zerem bokserskim to idiotyzm ..
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 14:25:01 
UndeadDog
Dokładnie. Sam się śmiałem z tych debili :-)
Miałeś przesrane, bo myśleli, że Ty to ja :-)
Inna sprawa. Miałeś przesrane, bo pisałeś za długie posty - tamto leniwe, "wszechwiedzące" towarzystwo takich nie lubi.
 Autor komentarza: Paulyester
Data: 22-10-2014 14:28:41 
Z tego co mi się wydaje to Fury leżał z wacianym USS...Moim zdaniem Joshua niszczy go już teraz. Przy takiej wadze i gabarytach 6-7 cm różnicy to żaden atut po stronie Furego.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 14:29:52 
Tak, nie byłem tam lubiany. Bo też i wyraźnie okazywałem im pogardę.

W sumie wszystko zaczęło się, gdy nieopatrzenie wszedłem na "kącik przygłupa", czyli ichniejszy "Shoutbox", a tam...
towarzystwo, niczym baby, niczym takie wsiowe przekupki z bazaru, obgadują człowieka za plecami. Najgorsze, że głównie bzdury na mój temat.

Wtedy zacząłem z nich jawnie drwić, kpić i wyśmiewać. A i sam lubiłem coś napisać dla zbity, żeby banda przygłupów mogła się mądrzyć :-)
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 22-10-2014 14:42:11 
Znaczy tak ostro bym ich nie określił. Zdecydowanie jednak specyficzne towarzystwo i trochę "dziwaczny" klimat.
Widocznie tak mało się tam działo że utworzyło to w nich poczucie jednej wielkiej wspólnoty do której dostać się raczej już na takim etapie nie dało.
A te podejrzenia... No cóż...
Trzy kropki to dobry komentarz. Dodam że tłumaczyłem im to kilka razy ale widać jak się nie chce być dotarło to nie dotrze.
Dodam że bardzo ostro musieli cię nie lubić bo bana dostałem "do końca dni" i nawet tamtej strony nie mogę przeglądać.
Ale to taki mały off top. Swoją drogą mały ten bokserski światek w internecie :D
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2014 14:46:05 
Nie wyobrazam Sobie jak taki paralityk bokserski moglby wygrac nawet z aktualnym Joshua. Na miejscu Anthonego bralbym ta walke w ciemno, nie dosc, ze latwa wygrana, pewnie przez nokaut, to po uciszeniu Furego bylby Bohaterem, wszedzie gdzie by sie pojawial ludzie by go na rekach nosili.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2014 14:52:26 
W ogole o czym My mowimy, Joshua go zabije, bede sie modlil o ta walke.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-10-2014 17:02:19 
Ja tam Tysona lubie,oczywiscie Fury pajacuje ,ale na rozkładzie ma spoko rywali i wcale nie jest takie pewne ze przegra z Antkiem
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 17:15:07 
UndeadDog
Nie chce mi się o tym gadać.
Zamknięte hermetycznie towarzystwo. Wbrew pozorom nie zaprzyjaźnione ze sobą.
Panuje tam niezrozumiała duma,że to najstarsza bokserska strona w Polsce. No i co z tego?
Ludzie tam przychodzą i szybko odchodzą.
To właśnie to zamknięte towarzystwo to sprawia. Kto przyjdzie nowy, musi okazać szacunek "starszym" bo jest tu krócej.
Tam w ogóle panuje swoista rywalizacja. Robią różnego rodzaju statystyki, artykuły miesiąca i większość rywalizuje ze sobą w durnych, zdawałoby się, sprawach.
Piszący konkurują ze sobą o popularność. Wypowiadają się jedynie pod swoimi tekstami, żeby mieć najwyższą poczytność. Z tego też powodu milczą w innych tematach, innych autorów.
Jakieś durne pretensje, że ty masz więcej komentarzy niż inni. (pojawiają się informacje kto przekroczył np 1000 komentarzy). Samo to, że za ilość komentarzy masz awanse aż do championa.
Co drugi tam to moderator, tak że takie mikro państwo policyjne.
Jeszcze inna sprawa, każdy chce być uważany za największego eksperta, znawcę boksu. Kto pisze za dużo, za bardzo się wychyla, ten jest niepożądany, nie wzbudza sympatii, dlatego też niezbyt znajduje kandydatów do dyskusji. Nikt nie przyzna mu racji.
Zamknięta grupa zadufanych w sobie, zakompleksionych snobów.
Szkoda gadać.
Coraz mniej tam osób, bo każdy stamtąd ucieka, strona ledwie wegetuje i swoją drogą dziwię się, że jeszcze. Przy takim nastawieniu i takiej polityce...
Podejrzewam, że jej dni są policzone.
Nie zdziwi mnie to.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 17:17:37 
UndeadDog
Śmiać mi się chciało, bo pamiętam jak tam przyszedłeś. Skarżyłeś się co Cię tutaj wqrviło.
Myślę "Z deszczu pod rynnę".
Jeszcze te długie, dogłębne analizy...
Tam towarzystwo krótko się wypowiada. Wszyscy głosem fachowców.
Za to na "Shoutboxie" swoim analfabetyzmem życiowym "każdy" się musi pochwalić. Analfabetyzmem nieświadomym, rzecz jasna.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 22-10-2014 17:54:36 
Owszem, Joshua wydaje sie silniejszy fizycznie od Fury'ego, mniej niechlujny w ringu, itp, trzeba jednak pamietac na konfrontacje stylow. Fury to jest 206 cm kolos, Joshua ma najwyzej 198 cm. Przypominam, ze 203 cm Price wygladal mimo wszystko na troszke nizszego od Fury'ego. Rozmiary Fury'ego to nie jest wiec jakas podpucha. O ile na kameralnym spotkaniu taka roznica miedzy Joshuą a Fury'm czasem moglaby sie wydac nie tak wyrazna, o tyle w ringu najlepiej widac kazdy centymetr wzrostu, zasiegu ramion- roznicy.
To bardzo widac w ringu.

Poza tym Fury zadaje duzo ciosow, jest twardy, a to, ze padal po ciosach wcale nie znaczy ze byl zamroczony. Moim zdaniem w tej walce poczatkowe rundy moglyby byc dla Fury'ego ktory zasypywalby Joshue ciosami i Joshua moglby byc zaskoczony na cos takiego. Z czasem sila fizyczna, ulozenie i umiejetnosci techniczne Joshuy zaczynalyby wychodzic i byc moze Joshua znokautowalby Fury'ego. Patrzac czysto racjonalnie, bez patrzenia na to kto gdzie jest w rankingu, kto jak duzo ma walk, to nie widze tutaj tak wyraznego faworyta.

Tak czy siak pisanie, ze Fury to tchorz, albo ze nikogo nie pokonal, jest calkowicie irracjonalne
Niech no taki Glazkow, Takam czy Povetkin pokonaja sliskiego technika Cunninghama (ktory moglby izaskoczyc) i do tego jeszcze Chisore, bo poki co jesli Fury z nikim nie walczyl to z kim walczyli Ci wymienieni?
 Autor komentarza: Milan
Data: 22-10-2014 18:36:49 
na dzisiaj nie mam fowryta , ale czas bedzie grał na czas Joshui
 Autor komentarza: jassin
Data: 22-10-2014 19:02:28 
Fury to lamus. Pieprzy glupoty. Ma ten pajac walke 29 listopada, ktora moze przegrac, a potem jeszcze w grudniu chce Joshue. Juz to widze... Wie ze to nierealne, ale troll internetowy tylko sie napina na twitterze, a w ringu jakos wszechstronnie nieutalentowany z podejrzana szczeka.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-10-2014 19:56:34 
Po mojemu to Chambers jest trudniejszym rywalem dla Joshuy niz Tyson.Zreszta Chisora ma duze szanse na pokonanie Furego
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2014 20:13:39 
Nigdy nie rozumialem tego zachwytu nad Furym, przeciez to jezeli chodzi o umiejtnosci bokserskie, Dno. Wzoruje sie na Alim, ale jego umiejetnosci sa o lata swietlne od tego co reprezentowal soba Muhammad. Mozna byc wyszczekanym w boksie, ale trzeba to bronic Swoja postawa w Ringu.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 21:25:35 
andrewsky
Chisora będzie w ringu zeszmacony, sponiewierany, znokautowany - jego dalsza kariera zawiśnie na włosku.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 21:26:19 
Real z Liverpoolem 3:0
Czyli po meczu
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 22-10-2014 23:08:17 
Już Price miał zabić Fury'iego w ringu ale się okazało, że walka mogła mieć wcale nie tak jednostronny przebieg. Joshua nie ma doświadczenia Tysona. Nie przeboksował wielu rund, nie wiadomo co się z nim stanie jak zainkasuje mocny cios. Fury wprawdzie nie ma mocnej szczęki ale organizm działa prawidłowo w razie przyjęcia mocnego uderzenia i dodatkowo szybko się regeneruje. Nie "siada" psychicznie podczas opałów a wprost przeciwnie. Joshua niech się powoli pnie i póki co zapomni o nieobliczalnym Furym.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.