DARIUSZ MICHALCZEWSKI NOMINOWANY DO GALERII SŁAW!

Wielki zaszczyt spotkał naszego legendarnego mistrza świata wagi półciężkiej oraz chwilowego championa kategorii cruiser - Dariusza Michalczewskiego (48-2, 38 KO). Wieloletni mistrz świata, przez włodarzy federacji WBO uznany za "championa wszech czasów" (zdjęcie obok), został właśnie nominowany do Międzynarodowej Bokserskiej Galerii Sław!

Decyzja zapadnie w grudniu, a uroczysta gala odbędzie się 14 czerwca przyszłego roku. Póki co nominacje dostało trzydziestu pięściarzy, którzy nie występują od przynajmniej pięciu lat. Na tej liście znalazło się miejsce dla "Tygrysa", który piastował tytuł "lineal champion" wagi półciężkiej, zunifikował pasy WBO, WBA, IBF, a także na moment zasiadł na tronie wyższej dywizji.

Podczas ponad dziewięcioletniego panowania na tronie WBO odprawił takich mocarzy jak Leeonzer Barber (PKT 12), Graciano Rocchigiani (DQ 7, TKO 10), Virgil Hill (PKT 12), Drake Thadzi (TKO 9) czy Montell Griffin (TKO 4).

Poniżej prezentujemy Wam pełną listę nominowanych.

1. Wilfredo Vazquez Sr
2. Darius Michalczewski
3. Vinny Pazienza
4. Rocky Lockridge
5. Donald Curry
6. "Prince" Naseem Hamed
7. Santos Laciar
8. Miguel Lora
9. Henry Maske
10. Sven Ottke
11. Samuel Serrano
12. Hilario Zapata
13. Paulie Ayala
14. Nigel Benn
15. Michael Moorer
16. Riddick Bowe
17. Chris Eubank
18. Genaro Hernandez
19. Julian Jackson
20. James "Buddy" McGirt
21. Ray "Boom Boom" Mancini
22. Sung-Kil Moon
23. Orzubek Nazarov
24. Lupe Pintor
25. Gilberto Roman
26. Leo Gamez
27. Ratanapol Sor Vorapin
28. Meldrick Taylor
29. Gianfranco Rosi
30. Fernando Vargas

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 21-10-2014 23:20:14 
No, na pewno powinien się tam znaleźć.

Nie wiem natomiast czym zasłużył sobie chociażby Wilfredo Vasquez Jr?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 21-10-2014 23:20:58 
* Vazquez
 Autor komentarza: ARAS1234
Data: 21-10-2014 23:25:00 
O ale w końcu go przynajmniej pod prawdziwym imieniem zapisali. DARIUS von Michalchevsky. Myślę że w pełni zasługuje na miejsce w Międzynarodowej Niemieckiej Galerii Sław ;P
 Autor komentarza: jaszka
Data: 21-10-2014 23:25:07 
Rollins

Złego Vazqueza masz na myśli.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 21-10-2014 23:26:46 
Ale jako niemiec czy Polak?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 21-10-2014 23:27:30 
Galeria Sław wzieła Sauerlanda do swojej gabloty ,,To juz tylko biznes a nie zasługi sportowe
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-10-2014 23:28:55 
Michalczewski jest nominowany do Hall Of Fame od pieciu lat. Odpadl juz w kilku glosowaniach. Z tej trzydziestki wchodzi piatka, a poniewaz w tym roku nie ma mocnych nowych kandydatow, to szansa jest tym razem realna dla Tigera. To zadna nowosc.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 21-10-2014 23:30:29 
Ja wybieram 6. "Prince" Naseem Hamed
15. Michael Moorer
16. Riddick Bowe
30. Fernando Vargas
17. Chris Eubank
 Autor komentarza: Rollins
Data: 21-10-2014 23:32:04 
jaszka
Zauważyłem. Dzięki
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 21-10-2014 23:34:26 
Prince Naseem dopiero teraz?
 Autor komentarza: Furmi
Data: 21-10-2014 23:38:04 
W mojej subiektywnej ocenie do awansu zasługują:
Michalczewski, Hamed, Maske, Ayala, Moorer, Bowe, Eubank, Jackson, McGirt, Mancini, Taylor i chyba jednak mimo wszystko Vargas. Tak więc łatwo o wybór nie będzie.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 21-10-2014 23:49:30 
Jeszcze do galeri slaw powinna wejsc Ewa Brodnicka za ostatnie wazenie ojciec by na nia glosowal :) wielki talenta posiada ta urocza kobieta
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 00:07:11 
Odniose sie co do docinków typu.. jako polak czy niemiec....Panowie Kur...a w latach 90-tych w Polsce nie było żadnej liczącej się grupy która zajmowała się boksem zawodowym... więc po ch...j te docinki... wtedy gołota uciekł do stanów a Tiger do niemiec... po drugie.. boks zawodowy w polsce wtedy raczkował i był na poziomie ping ponga... Wiec gdzie te talenty miały sie rozwinąć...
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 00:08:45 
Odniose sie co do docinków typu.. jako polak czy niemiec....Panowie Kur...a w latach 90-tych w Polsce nie było żadnej liczącej się grupy która zajmowała się boksem zawodowym... więc po ch...j te docinki... wtedy gołota uciekł do stanów a Tiger do niemiec... po drugie.. boks zawodowy w polsce wtedy raczkował i był na poziomie ping ponga... Wiec gdzie te talenty miały sie rozwinąć...
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 00:17:17 
Co do listy kandydatów... Oczywiście Michalczeski.. to na pewno... Prince też wpełni na to zasługuje.. co do vargasa fakt miał talent i swoje pięć minut.. ele dość szybko znikł ze sceny boksu... jeszcze może boby mcgirt.. no i Ridrick Bowe również wkońcu zdetronizował Holyfilda.. Vaqez jr.. to juz raczej nie.. można długo deliberować... Ale -Tiger,Prince,Bowe to moje pewniaki...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 22-10-2014 00:28:05 
Przeciez tam jest Vasquez senior a nie junior.O czym wy piszecie?
 Autor komentarza: RAB1621
Data: 22-10-2014 00:34:11 
Za zasługi bokserskie to mu się należyI nic innego.....
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 22-10-2014 00:56:34 
Kto jak kto ale Bowe to zasluguje duzo bardziej niz taki Michalczewski. Bowe bil sie w zlotych latach HW i pokonywal kazdego z kim sie mierzyl- Holyfielda 2:1, byl niekwestionowanym mistrzem.
Trzeba byc chyba niepelnosprawnym umyslowo zeby stawiac na rowni z nim takiego wypierdka jak Michalczewski ktory bil sie w ringu niemieckim glaskany przez niemieckich sedziow punktowych bojacy sie wyjechac do USA, gdzie niejeden sliski cwaniak by go pojechal jak ostatniego leszcza, nawet by sie nie dobil do walki z RJJ i taka jest oczywista najoczywistsza prawda
Tyle
 Autor komentarza: Karni
Data: 22-10-2014 01:02:28 
Nieważne gdzie kto uciekł, tylko pod jaką flagą, godłem, hymnem walczył. Sprzedał się. Michalczewski mógł nawet uciec na Księżyc, jakby walczył dalej pod Polską flagą byłoby okej.
 Autor komentarza: Karni
Data: 22-10-2014 01:05:22 
"Autor komentarza: rafalteo Data: 22-10-2014 00:56:34

Kto jak kto ale Bowe to zasluguje duzo bardziej niz taki Michalczewski. Bowe bil sie w zlotych latach HW i pokonywal kazdego z kim sie mierzyl- Holyfielda 2:1, byl niekwestionowanym mistrzem.
Trzeba byc chyba niepelnosprawnym umyslowo zeby stawiac na rowni z nim takiego wypierdka jak Michalczewski ktory bil sie w ringu niemieckim glaskany przez niemieckich sedziow punktowych bojacy sie wyjechac do USA, gdzie niejeden sliski cwaniak by go pojechal jak ostatniego leszcza, nawet by sie nie dobil do walki z RJJ i taka jest oczywista najoczywistsza prawda
Tyle"

*

Tym razem się zgadzam. Może nieco przesadnie powiedziane, ale Michalczewski to lokalny mistrz. Analogia do Hucka, tyle że ten ma jakieś ambicje i ucieka z pod opieki dla lepszych walk.
 Autor komentarza: WielkiPies
Data: 22-10-2014 05:00:12 
''...bojacy sie wyjechac do USA, gdzie niejeden sliski cwaniak by go pojechal jak ostatniego leszcza, nawet by sie nie dobil do walki z RJJ i taka jest oczywista najoczywistsza prawda. ''
-jakim przygłupem być trzeba, by tak pisać. I ile jadu w sobie mieć trzeba.
Michalczewski chciał/musiał być lojalny wobec swego promotora.Ot i tyle. Z autobiograficznej książki "Tygrysa" tak przynajmniej wynika. Natomiast każdy mógł do Niemiec przyjechać i się z nim spotkać ( jak np Griffin, Barber, czy Virgin Hill ). On miał pas (pasy)- nie było więc w tym nic nadzwyczajnego. Junior nie chciał. Można to zrozumieć. Michalczewski nie chciał/nie mógł - też można to zrozumieć. Skoro dziś Bob Arum stanowi problem ( Floyd-Manny ) to i Sauerland, miliny lat temu,też stanowił większy problem. Natomiast Darek nie był żadnym "ostatnim leszczem", Rafałku.
 Autor komentarza: WielkiPies
Data: 22-10-2014 05:13:43 
Nie zgadzam się też z opinią, że Huck to "lokalny mistrz". Jest mniej "lokalny" niż Włodarczyk był lokalny. Moim zdaniem to najsilniejszy cruser. W ogóle nie wiem, co za przyjemność macie w temacie( lub co was do tego popycha) notorycznego poniżania Włodarczyka, Michalczewskiego, Adamka. Nie rozumiem Was. Mało, że nie chwalicie "swoich" to jeszcze ciągle kwestionujecie niezaprzeczalne ich osiągnięcia. Macie chyba jakąś zboczoną przyjemność w ... niu we własne gniazdo. No to won z Gniazda! - chciałoby się powiedzieć.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 22-10-2014 07:02:00 
Z tego co piszą Amerykanie jest spora szansa w tym roku dla Michalczewskiego. Dobrze, że jej pamietany fakt, iż był on mistrzem linearnym tzn. man who beat the man. Ten tytuł ma zawodnik, który odbiera pasy innym mistrzom. Warto, żeby ci którzy piszą o drugorzędnosci WBO przypomnieć, że Tiger nie dostał żadnej szansy na obronę pasów WBA i IBF, gdyż federacje wyznaczyły mu nierealne terminy. Dla odmiany RJJ, który pozbierał wakaty po Darku dostał wolną rękę od federacji i nie sprawiano mu problemów. Naturalnie RJJ to wyższa półka i on kiedy tylko się pojawi w głosowaniu oczywiście za pierwszym razem będzie wlaczony do Hall of Fame. Nie ma też wątpliwości kto wygrałby bezpośredni pojedynek. Ale faktem jest że mistrzem linearnym był Michalczewski a Jones nie może się tym pochwalić bo pasy Darkowi odebrały federacje a nie Roy. Ważnym argumentem w głosowaniu jest pokonanie innego członka Hall of Fame a w przeciwieństwie do Ottke czy Maskę Tiger ma przynajmniej na koncie Hilla. Kolejny jego plus to długowieczność na tronie, a to też ważne kryterium dla Amerykanów. Ja w tej piątce która wejdzie do Hall of Fame miałbym Hameda, Bowe'a i właśnie Michalczewskiego. Jeśli nie uda się w tym roku, to potem będzie trudniej bo dojdą kolejne mocne nazwiska
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-10-2014 07:48:58 
Moim zdaniem Michalczewski zasługuje na Hall of Fame, wieloletni mistrz WBO, przez moment mistrz WBO, WBA i IBF, mistrz CW, kilka bardzo dobrych nazwisk na rozkładzie (Hill, Barber, Griffin...). Jedyne co mozna mu zarzucić to brak walki z RJJ, ale zasadniczo to samo można zarzucić Roy'owi, chociaż raczej nikt nie ma wątpliwości odnośnie tego, który z nich wygrałby walkę.
 Autor komentarza: Paulyester
Data: 22-10-2014 08:31:13 
Widze, że w końcu jakieś zdrowsze podejście do Darka na tej stronie. Mniej takich "niemieckich" docinków, więcej szacunku za dokonania pomimo tego, że pewnie nie wygrałby z Royem. To spoko gość, do tej pory dużo robi dla polskiego boksu.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-10-2014 09:13:53 
no jak bycie mistrzem w tak silnej wadze przez tak dlugi czas (+pas w wyższej wadze) nie sa swietnym powodem do wejścia do galerii slaw to nie wiem co trzeba by zrobić by się tam znaleźć

Bowe, Hamed, Michalczewski


aha dzieci niech się nie wypowiadają o narodowościach, paszportach , zdrajcach itd. bo nie macie pojęcia o czym mowicie
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-10-2014 09:49:00 
Na pewno Michalczewski zasługuje na miejsce w galerii sław. Natomiast co do walki z RJJ to tłumaczenie, że walka mogła się odbyć w Niemczech jest śmieszne. W tamtym czasie centrum boksu zawodowego było w USA i to że Michalczewski miał pasy niewiele znaczyło. To mniej więcej tak jakby krytykować Mayweathera, że nie przyjedzie do Paciao na Filipiny :D
 Autor komentarza: coolpix
Data: 22-10-2014 10:24:50 
odyniec dobrze napisane.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 22-10-2014 10:31:33 
Michalczewski byl "MISZCZEM" WBO. Traktowanej po macoszemu federacji, ktora do dzis czesto piastuja jakies niemieckie bokserzyki a Amerykanie maja to gdzies. Tylko idiota bedzie podniecal sie tym, ze Michalczewski dlugi czas byl mistrzem tej federacji. Tylko idiota nie zna realiow- realia byly takie, ze Tigerowi kilka razy ofiarowano niezasluzone zwyciestwo, ponadto Tiger to byl taki drugi Henry Maske- lokalny miszcz.
Mistrzowie WBO zawsze sa traktowani w Ameryce z przymruzeniem oka- tak bylo jest i zapewne bedzie.

Niech nikt nie wierzy w te brednie z ksiazki Michalczewskiego- nic nie musial, bo w koncowych latach XX wieku juz dawno zniesiono niewolnictwo. Ewentualnie moglby cos musiec zaplacic za zerwanie kontraktu. Fakty sa takie ze zarowno NIE MUSIAL walczyc pod niemiecka flaga i NIE MUSIAL byc lokalnym miszczem.
USA czekalo. Ja juz nawet pomine, ze w latach prime Tigera w Ameryce byl chwilowy kryzysik. Poza RJJ nie bylo zbyt dobrych polciezkich, a Griffin czy Hill byli rzemieslnikami, niezbyt sliskimi.

Michalczewski to byl zawsze gosc o mentalnosci lewicowca/wyborcy PO-dzis popieranie homoseksualizmu, kiedys wybor walki pod niemieckim obywatelstwem- niech nikt go nie usprawiedliwia, to byl zawsze gosc o podwojnej moralnosci
Zal patrzec jak czyta sie niektore laickie bzdury odnosnie ze nie ma co Tigera nazywac zdrajca, czy ze byl prawdziwym mistrzem
Przyslowiowy scyzoryk mi sie w kieszeni otwiera na te pierdoly
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 22-10-2014 11:22:51 
6. "Prince" Naseem Hamed


Pamiętam wariata jak dziś, prawdziwy showman :)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 11:57:43 
Swoje zdanie powiedział tutaj (pod innym szyldem):

http://www.bokser.org/content/2014/10/17/175643/index.jsp
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 22-10-2014 12:39:14 
rafalteo

Też nie przepadam za Michalczewskim, nie darzę go sympatią ale co mnie to obchodzi każdy robi ze swoim życiem co chce a i mi się wydaję, że tu oceniamy poziom sportowy a nie poglądy, charakter czy mentalność . A jeśli chodzi o poziom sportowy to wątpliwości mieć nie można skoro jest tam wspomniany "rzemieślnik" Hill.

Poza Michalczewskim, Bowe, Eubank, Prince.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 13:14:28 
Powiem tak. Jeżeli polski marynarz zatrudni się na niemieckim statku i będzie pływał pod niemiecką banderą, to mamy go uznawać za zdrajcę, jak rozumiem?
Bo przecież mógłby pływać pod polską banderą za 10 razy mniejsze pieniądze.

Jeśli by wziąć pod uwagę, że dany marynarz musiał zatrudnić się na niemieckim statku, bo polskiej floty wówczas nie było, to...
niech zobaczą niektórzy jak się tu ośmieszają.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 13:15:59 
* Jeśliby
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-10-2014 13:29:13 
Przypuszczam że mogło być tak że Niemcy postawili Tigerowi ultimatum albo walczysz pod naszą flagą i masz drogę otwartą do kariery albo nie masz nic.Jak Michalczewski postanowił walczyć pod polską
flagą to wiemy jak to się skończyło przegrał z Gonzalesem będąc minimalnie ale lepszy w tej walce według mnie to była zemsta Niemców
 Autor komentarza: starycap
Data: 22-10-2014 13:35:14 
Sława Michalczewskiemu i wolnej Ukrainie razem do wora.
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 14:35:08 
Zgadzam się z wielkim psem.... Kto nie zna kariery Tigera niech nie pieprzy głupot... Tiger żeby dostać szanse walki o wielkie laury.. dostał ultimatum od niemieckich włodarzy... Poprostu nie miał wyjśćia... A już pieprzenie ze Tygrys to WYGŁASKANY MISTRZ... HA HA... KARNI.. chłopcze.. tiger składał czołówke tamtych lat.. Griffin, Virgill Hill, Hall, czy Rocky Graciano, po wielkim boju.. więc nie pierd..l głupot- Michalczeski wpełni z tej listy na to zasługuje...
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 15:03:33 
kolejny hayterek Rafalteo... pieprzy głupoty.. chcesz zarabiać wielkie siano i być gwiazdą.. walczycz pod flagą niemiecką... takie było ultimatum.. a walki które były naciągane.. to Tiger może miał z dwie.. na pewno z Rocky graciano.. gdzie był prawie na skraju ko.. Ale wtedy miał osobiste kłopoty.. Rozwodził się.. Co DO RJJ.. to nie rozumiem... jakoś inna czołówka tej wagi mogła bić sie z tygrysem w Niemczech.. a bidulek ROY nie mógł..? prawda jest taka że oboje bali sie werdyktów sędzioskich... Junior w europie.. a tiger w Stanach... wiec skończmy już temat tej walki...
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 15:03:33 
kolejny hayterek Rafalteo... pieprzy głupoty.. chcesz zarabiać wielkie siano i być gwiazdą.. walczycz pod flagą niemiecką... takie było ultimatum.. a walki które były naciągane.. to Tiger może miał z dwie.. na pewno z Rocky graciano.. gdzie był prawie na skraju ko.. Ale wtedy miał osobiste kłopoty.. Rozwodził się.. Co DO RJJ.. to nie rozumiem... jakoś inna czołówka tej wagi mogła bić sie z tygrysem w Niemczech.. a bidulek ROY nie mógł..? prawda jest taka że oboje bali sie werdyktów sędzioskich... Junior w europie.. a tiger w Stanach... wiec skończmy już temat tej walki...
 Autor komentarza: thunder
Data: 22-10-2014 15:14:31 
Co do naciąganych walk to wielu mistrzów miało takie... nawet Mayweather.. który na pewno nie wygrał walki z De la hoyą... i miał cieżką przeprawe z Castilio... tu też było koło remisu.. więc nie czepiąć się taigera...bo .. odnosił wspaniałe Zwycięstwa z CZOŁÓWKA tej wagi TAMTYCH LAT I NA HALL OF FAME ZASŁUGUJE SKOŃCZYŁEM...
 Autor komentarza: otke
Data: 22-10-2014 15:23:08 
jak ktoś twierdzi, że lata 90 były słabe jeżeli chodzi o np. półciężka to chyba trzeba go odłączyć..
Co do Darka.. Hill, Rocchigiani, Thadzi(pok. min. Toneya), Gryffin, Hall czy Harmon(pok. min. Glena Johnsona, dla porównania z RJJ przegrał przez kontuzję ucha, a Tiger go zmiażdżył).
PS. D. Michalczewski był mistrzem min. IBF i WBA, nie tylko WBO..
Darek pokonał całą czołówkę tamtych lat, równie dobrze można zarzucić RJJ że nie chciał walczyć w europie. A czy USA są takie cudowne? lepiej nie porównujmy kont Tigera i Roy..
 Autor komentarza: gemba
Data: 22-10-2014 16:56:58 
należy się to michalczewskiemu jak psu kość .
 Autor komentarza: starycap
Data: 22-10-2014 17:08:33 
Rafalteo ma 100 % racji
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-10-2014 17:31:30 
thunder
Oczywiście z tym Rockym Graciano to takie przejęzyczenie, jak rozumiem (post z Data: 22-10-2014 14:35:08.) Chodziło o Graciano Rocchigianiego.

Dla trolla takie przejęzyczenie, to pożywka i frajda... :-) Trzeba uważać
 Autor komentarza: Milan
Data: 22-10-2014 18:30:08 
DAREK ma moj glos , jeden z najlpeszych LHW w hisotorii
pradziwy mistrz , Polak
 Autor komentarza: mietek36
Data: 22-10-2014 20:37:42 
Z tej trzydziestki najlepszy był Vinny Pazienza. Takiego charakteru i serca do walki nie mial nikt przed nim ani po nim.
 Autor komentarza: Karni
Data: 23-10-2014 00:25:02 
"Autor komentarza: WielkiPies Data: 22-10-2014 05:13:43

Nie zgadzam się też z opinią, że Huck to "lokalny mistrz". Jest mniej "lokalny" niż Włodarczyk był lokalny. Moim zdaniem to najsilniejszy cruser. W ogóle nie wiem, co za przyjemność macie w temacie( lub co was do tego popycha) notorycznego poniżania Włodarczyka, Michalczewskiego, Adamka. Nie rozumiem Was. Mało, że nie chwalicie "swoich" to jeszcze ciągle kwestionujecie niezaprzeczalne ich osiągnięcia. Macie chyba jakąś zboczoną przyjemność w ... niu we własne gniazdo. No to won z Gniazda! - chciałoby się powiedzieć."

***

Dlatego Włodarczyka nie będzie w galerii sław. Mi nawet nie chodzi o te galerie. Michalczewski moze sobie tam byc, rozni bokserzy byli przeciez do niej przyjmowani. Dla mnie Michalczewski to nie jest po prostu bokser z tych wybitnych, a właśnie coś na wzór lokalności Hucka. Walczył dla Niemiec mimo że wcale nie musiał, ale to tez nie jest największy problemem. Problemem jest to jak się Michalczewsi zachowuje i co mowi. On jest odrealniony, uwaza sie za jednego z największych, a tak na prawde był mistrzem takim jakich wielu. Bardzo dobry, solidny nic więcej, a wozi się w Polsce jakby był Mayweatherem. Dla mnie większy po skończeniu kariery od Michalczewskirgo będzie chociażby Adamek. Michalczewski ma duzo wieksze ego i mniemanie niż jego kariera.
 Autor komentarza: thunder
Data: 23-10-2014 21:01:31 
Adamek był by większy gdyby walczył dalej w swojej wadze.. Michalczeski.. to najbardziej utytułowany pięśćiarz z POlski... Tomek spieprzył sobie rewelacyjną karierę.. walczac w ciężkiej wadze..
 Autor komentarza: thunder
Data: 23-10-2014 21:10:29 
Michalczeski... jest najlepszym pięśćiarzem z polski lat 90-tych.. bez dwóch zdań.. a rafalteo i inni mu podobni .. gówno wiedzą o jego karierze a najwięcej mają do powiedzenia
 Autor komentarza: thunder
Data: 23-10-2014 21:48:49 
TAK JAK BYŁO PISANE JUŻ WCZEŚNIEJ... Tygrys był posiadaczem nie tylko pasa WBO jak twierdzi rafalteo ,stary cap,i inni wturujacy im pajace.. posiadał jeszcze pasy IBF i WBA ... i powtórze jeszcze raz Michalczeski miał na rozkładzie całą czołówke tamtych lat.. o to nazwiska które nie pozostawiają już nikomu złudzeń.. Virgill Hill, BARBER, Griffin , Glen Johnson, Richard Hall, Graziano ROCKY Roochigiani.. Joe DE grandis... to swiadczy tylko o jednym.. Rafalteo.. i inni jego pokroju po prostu SRAJĄ na boks.. a przyczepili sie poprostu jego osoby.. Przykre.. Zamiast cieszyć się .. z tej nominacji to plują na nią.. i na talent tego wybitnego pięśćiarza.. który był posiadaczem najbardziej precyzyjnej lewej ręki lat 90tych.. JEGO FIRMOWY LEWY PROSTY.. SIAŁ ZGROZE I CIESZYŁ OKO KIBICÓW NA CAŁYM ŚWIECIE... niestety jak widać nie wszystkich.. ha ha.. cóż należy im tylko współczuć.. PANIE DARKU CO BY NIE PISANO.. NA MIANO HALL OF FAME TEJ LISTY.. WPEŁNI PAN ZASŁUGUJE!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Karni
Data: 23-10-2014 23:29:41 
Twoja propaganda wobec twego idola, kolegi i tak niewiele zmieni, bo kibice maja juz wyrobiona opinie. Michalczewskiego kariera nie cieszy sie uznaniem i jest również on sam sobie winien przez swoje bezczelne, głupawe, aroganckie i żenujące wypowiedzi medialne. Paradoksalnie ludzie bardziej cenią Gołote, który miał dużo mniejsze osiągnięcia od Michalczewskiego, ale był zawsze szczery, prawdziwy, wiarygodny, dostarczał dużo emocji i bił się z prawdziwymi legendami HW i boksu. Tyson, Bowe, Lewis. Michalczewski miałby duzo wieksze uznanie, gdyby wyszedł do Roya i z nim przegrał, niz nie wyszedł i po latach wygadywał to co wygaduje. Polski Mayweather LOL
 Autor komentarza: thunder
Data: 24-10-2014 18:47:39 
Karni.. masz sporo racji.. ALe my mamy tu cenić umiejętnośći i osiągnięcia sportowe.. Prawda.. Gołota dla mnie będzie zawsze najlepszym Polskim ciężkim .. Zresztą dla mnie był mistrzem świata.. i to dwa razy.. po chaniebnym werdykcie z Ruizem.. bo tam bez wątpienia był lepszy.. i walce z Chrisem Byrdem.. niby remisem.. Andrzeja jest za co cenić... Twierdza że Tigera również.. tym bardziej teraz Gdy Polski boks jest w kryzysie.. i nie mamy już żadnego mistrza... Rozumiesz..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.