BRIGGS TYM RAZEM NAPRAWDĘ ZAKPIŁ I ROZWŚCIECZYŁ KLICZKĘ (WIDEO!)

Shannon Briggs (56-6-1, 49 KO) kontynuuje krucjatę na Władimira Kliczkę (62-3, 52 KO). I tym razem naprawdę wyprowadził mistrza świata wszechwag z równowagi.

Ukrainiec rozpoczął kilka dni temu obóz na Florydzie w ramach przygotowań do czekającej go 15 listopada obowiązkowej obrony z Kubratem Pulewem (20-0, 11 KO). Ale Briggs nie daje o sobie zapomnieć. Przeklinający Kliczko? To nie zdarza się na co dzień, zresztą zobaczcie sami...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-10-2014 23:40:21 
Ustawka
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 08-10-2014 23:41:03 
Na takie cos to chyba Wlad w życiu nie wyraziłby zgody, on jest dumnym człowiekiem. Poza tym po Pulevie myśle, ze Kliczko skupi sie na unifikacji. Briggs chyba chce skończyć jak Mago
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 08-10-2014 23:43:46 
bollywood
 Autor komentarza: Furmi
Data: 08-10-2014 23:43:58 
Dopóki nie słyszałem bluzgów to wierzyłem w ustawkę, ale Kliczko nie pozwoliłby sobie na wyprowadzenie z równowagi tak o... Tym razem wierzę :)
Kliczko opanował się nawet gdy Chisora splunął mu w twarz. I dlatego tym razem wierzę w jego "szczere intencje" dołożenia Briggsowi.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 08-10-2014 23:46:03 
eeee tam

powiedzenie "fuck you" to dzisiaj juz nie jest taka sensacja

"i'll breake your fucking face you piece of shit!" to ok ale tylko takie cichutkie "fuck" to wedlug mnie niewiele......dalej mysle ze choreografia
 Autor komentarza: ContrP
Data: 08-10-2014 23:46:04 
hahaha leze ;];]
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 08-10-2014 23:46:16 
Chyba nikt juz nie ma watpliwosci ze z tego bedzie walka w 2015? Sam nie wiem co o tym myslec... na walke nie zasluzyl i ta promocja siebie samego juz jest smieszna. Wladek pewnie jest z nim w zmowie, beda plakaty i reklamy o vendecie i takich tam pierdolach a po wszystkim pojda razem na kolacje i piwko jak Haye i Chisora.
 Autor komentarza: ghost
Data: 08-10-2014 23:47:04 
O Dżizys!!!
Jaki ten Kliczko z tym Briggsem to głupki...
Flip i Flap :-)

PS Trzeci raz to powtarzam :-)
 Autor komentarza: arpxp
Data: 08-10-2014 23:48:28 
Przynajmniej wiadomo, że Briggs nie będzie walczył o pieniądze, których musi mieć dość sporo, skoro stać go na te podróże za Władkiem =)
 Autor komentarza: ghost
Data: 08-10-2014 23:49:58 
Furmi Data: 08-10-2014 23:43:58
Dopóki nie słyszałem bluzgów to wierzyłem w ustawkę, ale Kliczko nie pozwoliłby sobie na wyprowadzenie z równowagi tak o... Tym razem wierzę :)
Kliczko opanował się nawet gdy Chisora splunął mu w twarz. I dlatego tym razem wierzę w jego "szczere intencje" dołożenia Briggsowi.
*
*
E tam! Reżyserka jak nie wiem. Zapewne nie było w planie wywrotki Władka. Motorówka podpłynęła za blisko i ten się wywrócił. A że Władek to "miękka faja" ;-) to wystraszył się mocno i przestał się kontrolować.
Widać było, żę nawet Briggs się nieco przeląkł.

Co do ustawki, jestem o tym przekonany.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 09-10-2014 00:13:20 
Latynoska telenowela ze znanym zakończeniem wypłatą życia i wpierdzielem od Władka dla Briggsa wpierwszym kwartale 2015 roku.Że są jeszcze ludzie którzy się na to nabierają.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 09-10-2014 00:17:17 
hehe Brigs to swir
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 09-10-2014 00:24:38 
Ustawka - to jasne, ale daje więcej śmiechu, niż wszystkie polskie komedie ostatniej dekady razem wzięte. Briggs goniący motorówką Klitschkę po wodach Florydy z tym swoim bezbłędnym ochrypłym śmiechem to coś pięknego!
Niecierpliwie czekam na kolejne odcinki tej komedii - obejrzę na pewno. W ogóle na koniec powinni wydać to wszystko na jakiejś płycie:)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 09-10-2014 00:28:23 
hehe latynoska telenowela :D

jak kiedys "maria" :D
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 09-10-2014 00:28:31 
Oczywista ustawka. Jest tak jak napisał ghost, choć możliwe, że jednak i sama wywrotka Władka była kontrolowana. Cóż z tego, że powiedział "Fuck", to jest przecież nic. Każdy dorosły człowiek od czasu do czasu przeklnie z nerwów, także to jak najbardziej mieści się w granicach "grzeczności" ;-)
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 09-10-2014 00:45:13 
Jeśli Shannonowi zależy na walce albo na samym wkurwianiu go to po co kręcić o tym film. Moja w tym sprawa i po co pokazywać to innym ?
Przedtem film chyba kręcił ktoś z timu Władka a teraz ewidentnie ktoś z łodzi Bringsa.
Pachnie to celowym zamiarem promotorki ale czemu takim ?
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 09-10-2014 01:22:55 
Furmi --- nie splunol mu w twarz to po pierwsze tylko obryzgal go woda ktora nabral do ryja z bidonu pewnie bo sliny tyle nikt niema zeby ze dwie sekundy tryskac woda z geby , po drugie co mial zrobic ? uderzyc go :) walka pewnie by sie nie odbyla wybuchnolby skandal , brat stracilby kilka baniek a wladek mial nadzieje ze witek znokaltuje chisiore a tu niestety tak sie nie stalo co wiecej chisiora pokazal sie dobrze w tej walce i jeszcze wiecej na niej zyskal niz wygrany witek oczywiscie nie chodzi ojcu o kwestie finansowe
Co do filmikow to sa zalosne i wlad tez jest zalosny ze zdecydowanie nie powiedzial ze walki z briggsem nie bedzie tylko cos tam sciemnial , wiec ma to na co sam tez troche zapracowal
 Autor komentarza: Imperator
Data: 09-10-2014 01:34:04 
hahahah ale fakt,że Kliczko wyje**ł sie do wody jest śmieszny ;) Brigss ładnie z niego złachał ;) Trzeba uczciwie powiedzieć. A czy ustawka to nie wiem. Cos za duzo tych filmików sie porobiło. Brigs idzie na łatwizne, ale jedno trzeba mu wspomnieć i pogratulować to, że otrafi zrobic reklame.
 Autor komentarza: ghost
Data: 09-10-2014 03:56:06 
OjciecZradioMaryja
Oczywiście, że nie splunoł, tylko splunął i niekoniecznie śliną, tylko np wodą święconą z bidonu :-)
 Autor komentarza: starycap
Data: 09-10-2014 07:36:47 
Chisora zwykły cham i Kliczko nie dał mu po buzi nie ze względu kasy bo mają jej mnóstwo wieć wyciąganie takich wniosków to nieznajomość realiów tylko tak został wychowany bo nie każdy Ukrainiec to banderowiec są wśród mieszkańców tego kraju ludzie na poziomie.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 09-10-2014 09:21:44 
Briggs to mi zawsze humor poprawi. :D

Władimir, you okay? :D
 Autor komentarza: gemba
Data: 09-10-2014 09:25:04 
briggs to debil dobrze że władziu nie daje się sprowokować bo wtedy briggs mógłby się długo nie obudzić
 Autor komentarza: Zubr
Data: 09-10-2014 09:35:23 
hahaha :D to na bank nie ustawka ! ale jaja hahaha Brigs to kabareciarz jakich mało
 Autor komentarza: maniekz
Data: 09-10-2014 10:04:15 
Tym Władek różni się od swojego starszego brata, że tamten nie pozwolił by sobie na takie coś. Mowa o promocji walki w taki marny sposób.
Kliczko ma swoich ochroniarzy i bądźmy poważni, człowiek na takim poziomie nie porusza się sam. Oni mu na to pozwalają.
Władek wie że się starzeje i marzy mu się kilka łatwych walk za dobrą kasę.

Problem z ustawkami jest taki że ponoszą niektórych emocje, a Bringgs wygląda na takiego co lubi koksować.

Miło być delikatnie, ale wyszło śmiesznie. Żal mi obu pajaców, ale tak się robi kasę na jeleniach co wierzą że w tym starciu będzie coś więcej po za darciem. Bringgs szczekał przed Witkiem i skończył na wakacjach w szpitalu. Nawet nie próbował atakować. hehe
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 09-10-2014 10:04:31 
Briggs i Kliczko nadają się do grania w "Trudnych sprawach"
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-10-2014 10:05:29 
Leje z tego filmiku od wczoraj , aż się prosi o jakąś parodie pt. Bruggs dojdzie Cię wszędzie .
Swoją drogą , jeśli ktoś myśli , że to ustawka , to ma mózg zlasowany .
Główny argument, to , że Briggs jest zawsze z kamerą , i , że wbija na obóz Kliczki .
Ogarnijcie , że po to zawsze bierze gościa z kamerą , by było o nim głośno .
A środowisko bokserskie nie jest duże , łatwo się dowiedzieć , gdzie kto jest .
Poza tym Briggs nie podróżuje , tylko atakuje Kliczkę niemal zawsze , gdy ten trenuje na Florydzie, czyli w miejscu gdzie Birggs mieszka .
Tylko raz był w Niemczech , dlatego jest cały czas bez koszulki, bo musiał ciuchy zastawić , by kupić bilet
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-10-2014 10:06:44 
Poza tym , to jest normalny człowiek , tylko Floyd mayweather chodzi wszędzie z ochroną , bo chce żeby go rozpoznawali wszędzie ( ostatnia akcja w Angli pokazuje , że ludzie i tak nie wiedza kto to jest :D) Kliczko o rozpoznawalność dbać nie musi, trudno go przeoczyć
 Autor komentarza: ghost
Data: 09-10-2014 10:09:11 
Jeśli do tej walki (nie daj Bóg) kiedyś dojdzie, to proponuję tytuł:
"Głupi i Głupszy" ;-)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 09-10-2014 10:09:30 
A i jeszcze , na którymś z poprzednich filmików , Briggs krzyczy , że wejdzie do ringu i Wladowi naklepie, i po jego wejściu Kliczko mu zapowiedział , że jak podejdzie , to go znokautuje , więc dzielny Shannon robił tylko kółka wokół Wlada :D
 Autor komentarza: ghost
Data: 09-10-2014 10:13:33 
starycapData: 09-10-2014 07:36:47
Chisora zwykły cham i Kliczko nie dał mu po buzi nie ze względu kasy bo mają jej mnóstwo wieć wyciąganie takich wniosków to nieznajomość realiów tylko tak został wychowany bo nie każdy Ukrainiec to banderowiec są wśród mieszkańców tego kraju ludzie na poziomie.
*
*
A nie zastanawiało Cię, skąd w walce Witalija z Dereckiem centralnie naprzeciwko Chisory w pewnym momencie staje Władek?
@ maniekz
Tym chyba akurat się zbytnio nie różni. Pamiętasz jak mu Dereck Chisora wypłacił liścia na ważeniu? Oni byli/są przyjaciółmi. Wątpię, żeby Derecka poniosło, i żeby sam wpadł na taki pomysł.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 09-10-2014 10:15:31 
@ szansepromotions


Zgadzam się. Nie kumam jak można w tym widzieć ustawkę. Ale ci co to widzą, to widzieli ustawkę pewnie już przed włączeniem youtube : ) Władek ma przesrane i tyle, a Brigs będzie za nim latał aż w końcu Władzio nie wytrzyma i serio dojdzie do oklepu.
 Autor komentarza: tapir
Data: 09-10-2014 10:15:48 
Jaka ustawka? Władimir by sie nie kompromitował taką szopką. To poważny gościu. Poza tym widać, ze to nie jest ustawione. Ale zwolennicy teorii spiskowych wszędzie węszą spisek.
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 09-10-2014 10:17:39 
Kliczko to bogacz i znana osoba, ma ochroniarzy, ma prawo po swojej stronie. Briggs już dawno miałby zakaz zbliżania się, ale nie ma, bo to ustawki. OK, jeśli po tej akcji, Briggs nie odpowie karnie za swoje zachowanie, to każdy "wiarek" będzie miał odpowiedź, ale tak się nie stanie, usłyszymy zatem, w niedługim czasie propozycję walki ;-) Każda jedna "akcja" Briggsa ma w sobie tą naciąganą "spontaniczność". Widzę, że ludzie po prostu chcą w to wierzyć, to jest jak wiara w boga, nie przemówisz, tak jest i już, mimo, że wszystkie argumenty są po stronie przeciwnej. Widziałem wiele ostrych sytuacji w życiu i żadna z nich nie przypominała tych Briggsowych opowiastek świątecznych.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 09-10-2014 10:18:25 
Nie wiem co o tym myśleć. Argumentów jest cała masa za tym że to jest ustawka ale i za tym że nie.
Władimirowi mogło być to na rękę przed walką z Lepaiem (szum) ale teraz wygląda to tak jakby przestało go to bawić a Briggs tego nie rozumie.

W sumie to pewne rzeczy trzeba wyjaśnić niezbyt zorientowanym chłopcom od opluwania Włada na tej stronie.
Władimir nie porusza się wszędzie z ochroną. Wystarczy się trochę pointeresować tematem zamiast wypisywać pierdoły. Niby co ochroniarze mają do tej sytuacji? Pływali za nim łódkami czy obserwowali lornetkami z brzegu... lol

Co do zaś reżyserki to myślę że to akurat kolejny filmik po ostatnim który wygląda realnie. Władowi pewnie do śmiechu by nie było bo do brzegu kawałek a on bez kamizelki... Głupio tak spaść z deski w takiej sytuacji. A widać że z trudem utrzymywał równowagę w całej sytuacji. Chwiał się jak trzcina.

Jeszcze co do walki. Sam mam ogromną nadzieję że do takiej żenady nie dojdzie (pewnie plan jeśli nawet był rozbije się na Stivernie) a sam Władimir nie mówi że chce z nim walczyć a że jeśli dalej będzie wygrywał jest to możliwe.

We will see. W każdym bądź razie chciałbym zobaczyć filmik z tego jak Władimir po tej akcji łapie Briggsa na lądzie...
 Autor komentarza: Zubr
Data: 09-10-2014 10:40:03 
Panowie.... dajcie spokój z tymi ustawkami. Logicznie pomyślcie, po co mu to ? Brigs tego potrzebuje, nie Kliczko. Kliczko jest milionerem, bogaczem, mistrzem i gościem z klasą - a Brigs zawsze pajacował. Tak jak napisał tapir "zwolennicy teorii spiskowych wszędzie węszą spisek"
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 09-10-2014 10:45:51 
Władek jako osoba roztropna (przynajmniej tak mi się wydaję) już dawno skierowałby sprawę do sądu, a już na pewno po akcji w restauracji, gdzie po tych wszystkich poprzednich zaczepkach, doszło do przepychaniny, jednak nic się takiego nie stało i najpewniej nie stanie, choć tutaj jest już jasno powiedziane, że Briggs przekroczył granicę. Przed akcją w restauracji było wbicie do gymu, gdzie w pewny momencie po prostu obaj się śmiali z tego co odpieprzają. To wszystko łączy się w naturalną kolej rzeczy. Generalnie po tym co zrobił teraz powinien w niedługim czasie ponieść realne konsekwencje prawne, bo jest materiał dowodowy. Jeśli nie, to wiemy wszystko. A tak jeszcze co do realności poprzedniego filmiku, to nie bardzo - tam Władek poczęstował Briggsa, żeby chwilę później wylać mu resztkę zupy na głowę - w skrócie - tak ludzie się nie zachowują. Jest taka sytuacja, jakiś pajac się przychrzania, w pewnym momencie myślimy sobie, ok poczęstujmy drania, niech żre i niech uleci z niego powietrze (taki plan). I co najlepsze, Briggs dziękuje po tym Władkowi (thank you champ, lol), a ten nie wiadomo po co, wylał mu tę zupę na łeb. Po co marnować żarcie i dodatkowo wpieniać jakiegoś psychola, skoro można od razu powiedzieć żeby spadał. Także było to po prostu czysto napisane pod publiczkę.
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 09-10-2014 10:48:18 
He, to właśnie "zwolennicy teorii spiskowych wszędzie węszą spisek" wierzą, że to są prawdziwe spontaniczne akcje :D Ale ok, przekonamy się niedługo jak Briggs odpowie za "przekroczenie granicy".
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 09-10-2014 10:54:28 
Tzn jako osoba roztropna wcale w większości sytuacji nie musiałby kierować sprawy do sądu. Po prostu nie wpuszczałby go na salę czy konferencje.
Tyle. Władimir zaś dziwnym trafem ma zawsze dla Briggsa drzwi otwarte do momentu aż on sam się zdecyduje wyjść.
Myślę jednak że całkiem możliwe iż Włada to bawiło ale obecnie zauważa że Briggs dla zdobycia walki posuwa się do coraz głupszych zachowań więc śmiesznie nie jest.
Ja nie widzę w tym ustawki ala Wład dogadał się z Briggsem i coś robią. Raczej myślę że Władimir wykorzystywał trochę Briggsa który za mocno się rozkręcił co nawet i Włada już wkur...
Bo jak to sobie wyobrażacie? Briggs którego Włada brat zmasakrował i wysłał do szpitala na miesiąc nagle dogaduje się z Władimirem który przecież zdaje sobie sprawę jak śmiesznym byłby rywalem Shannon?
Już prędzej uwierzyłbym że Briggs jednak nie dostał całej sumy i Wład musi mu teraz dać walkę by ten nie doszedł pieniędzy prawnie...
Lol jak to brzmi...
 Autor komentarza: Zubr
Data: 09-10-2014 10:59:44 
Hangagod -


za dużo filozofii, za dużo psychologi wg mnie w tym co piszesz ;) sprawa wydaje się być dużo prostsza. Dla mnie Władek to poważny facet i dla jakiejś marnej promocji, marnej walki i wcale nie jakiś wielkich pieniędzy nie robił by z siebie pośmiewiska. Bo to Władek jest ośmieszany - Brigs zachowuje się tak jak zawsze, czyli tak jak pajac. A że Władek nie reaguje ? został opluty przez Chrisore i też nie zareagował. Ma klasę i nie daje się prowokować. Chociaż tutaj Brigs poleciał po bandzie i zrobił dobrą polewkę z Włada i Władzio trochę się uniósł.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 09-10-2014 11:01:41 
zwolennicy teorii spiskowych wietrzą spisek - spontaniczna akcja i branie rzeczy takimi jakimi są, a nie wymyślanie drugiego dna, to nie jest wietrzenie spisku :) sytuacja odwrotna, to i owszem.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 09-10-2014 11:05:29 
"i zrobił dobrą polewkę z Włada i Władzio trochę się uniósł"

Nie wiem czy polewkę. Ja bym się strasznie wkurzył za taką akcję. To już nie polewka...
 Autor komentarza: Zubr
Data: 09-10-2014 11:10:19 
UndeadDog może mieć racje w tym zdaniu :

"Myślę jednak że całkiem możliwe iż Włada to bawiło ale obecnie zauważa że Briggs dla zdobycia walki posuwa się do coraz głupszych zachowań więc śmiesznie nie jest.
Ja nie widzę w tym ustawki ala Wład dogadał się z Briggsem i coś robią. Raczej myślę że Władimir wykorzystywał trochę Briggsa który za mocno się rozkręcił co nawet i Włada już wkur..."


wiesz Undead, mnie ta akcja na motorówce bardzo rozbawiła :D ale wiadomo, że na miejscu Włada bym się zagotował
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 09-10-2014 11:15:57 
Może to trochę wariacko brzmi, gdy się nagle próbuje wszystko zdemaskować i sprawia takie wrażenie, że jednak byłaby to przesada, jednak ludzie tacy są - myślą nad rzeczami o które nikt by ich nigdy nie podejrzewał. Dwie ostanie akcje które są odbierane jako najbardziej "poważne", dla mnie są po prostu absurdalne i niemożliwe do zaistnienie w rzeczywistości. Ale nie ma się o co kłócić, pożyjemy zobaczymy. Oczywiście akcja z motorówką - przednia! :D
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 11:40:20 
Nie wiem czy się śmiać czy płakać?To nie jest ustawka ?!

To jak wyjaśnicie,to że trenerem Briggsa został Chris Byrd?

http://www.bokser.org/content/2014/09/09/111325/index.jsp


Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie,to,że Byrd pracuję dla...Kliczki.M.in. to on zachwalał jab Władymira na RTL-u przed walką Powietkin vs Kliczko.Jest na kotrakcie u Włada,a pracuję dla Briggsa.O co chodzi?


Druga sprawa nie potrafię zrozumieć jak to jest możliwe,że Wład,który ma najlepszych szpiegów,podkupuję sparringpartnerów m. in. Wacha daje się namierzyć Briggsowi?

Briggs sztabu nie ma...W USA był łapany na koksie ,który używają zwykli koksiarze z siłek...

Wład jak to mówił Łapin i wogóle Kliczkowie mają takie chody,że jak zatrudniasz sparringpartnera,to oni mają do niego już po kilku minutach telefon.

Noi Włada namierza...Briggs.

Jeden świadek wydarzeń potyczki Briggs vs Kliczko w restauracji napisał,ze gdy przyszedł Briggs ochroniarze Włada...wyszli z lokalu...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 11:42:56 
Wszystko rozstrzygnie się wtedy jeśli Włąd nie da walki Briggsowi.

Bracia Kliczko nie dają zarabiać hejterom(nie dali Chisorze) jeśli do walki dojdzie,to byłoby wiadomo,że to były ustawki,a Włądymir wyszedłby żałośnie.

Bo Chisora dzisiaj zjada Briggsa...Briggs,to na dzisiaj kaleka.

Przegrałby ze Szpilką,Lepaiem,Adamkiem...Ustinov zrobiłby mu 120:108.

W Stanach walczy na zadupiach,bo nie przechodzi badań lekarskich...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 11:46:10 
Wogóle co to za posunięcie.Byrd ma nauczyć uników Briggsa,a bosker po 40-stce nie ma już refleksu.

Byrd,jest na kontrakcie u Kliczków.

Oby do walki nie doszło,bo padłby argument nie daniu walki Chisorze-który z Włądem szanse miałby niewielkie,ale jest o niebo lepszy od Briggsa AD.2014

Chodź z drugiej strony dziwne,ze Kliczko godzi sie na taką rolę...

Sam filmik śmieszny Briggs jedzie na motorówce widok FPS jak z Quake...Hehe ;)
 Autor komentarza: tapir
Data: 09-10-2014 11:51:41 
HAMMERFIST
'Byrd,jest na kontrakcie u Kliczków.'

Skąd o tym wiesz? jakieś informacje masz na ten temat?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 12:19:54 
Witam.

Jeśli ktos ogląda walki Kliczków na RTL(teraz nie będzie RTL w telewsizji FTA na NC+,bo usunęli).Ten powinien wiedzieć,ze Byrd jest tam takim jakby ekspertem od Kliczków przed walkami.Analizuję ich jab(lekki,zaczepny,mocny) chwali ich.Ogólnie pracuję/[racował dla nich Klitschko TV ma też swój program.To nie jest tajemnicą.

Trudni będzie to znaleźć na Youtube,ale ten kto ogląda cała transmisję na RTL-wie o co chodzi.Jak znam to pokaze.

Bracia Kliczko maja żelazny sztab.Informacje gdzie przebywa Kliczko są niemalże nei do zdobycia,chyba,ze to dzień dla prasy,

A zwycajny koksiasz Briggs wie zawsze gdzie jest Kliczko.

Nie muszę mówic jak trudne jest namierzeni kogoś na motorówce...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 12:21:56 
*jak znajdę to wrzucę

Do tego ta wkrętka,że Briggs ma drugą młodość i Byrd na "starość" nauczy go unikać ciosów,ze niby Briggs nie będzie takim worem do obijania dla Kliczki jak z Witkeim...Przecież,to grubymi nićmi szyte.


Mój ostatni post.JAk znajdę to dam filmik z Byrdem w innym temacie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 12:24:31 
Dziwne jest,to,że ekspert i przyjaciel Kliczków trenuję Briggsa-Po prostu coś tu nie gra.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 12:26:19 
Co do szans Briggsa gośc walczy na wiejskich galach,bo lekarze wykryli u niego zaburzenia neurologiczne juzprzed walką z Witkiem.

Chory człowiek z Briggsa.


Nara.
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 09-10-2014 12:26:36 
Mi się to podobało
Faktycznie śmiech Briggsa przypomina mi swoją szczerością, śmiechy kolegów w podstawówce, którzy komuś wykręcili numer
Wszystko robione pod promocję Kliczki w USA, który jest tam znany jako nudziarz
Pod te filmik już można napisać piękne story do walki
 Autor komentarza: tapir
Data: 09-10-2014 12:28:50 
HAMMERFIST
Czyli możemy uznać, że nie ma tematu skoro nie potrafisz tego potwierdzić rzetelną informacją. Byrd może się wypowiadać w dowolnej telewizji, która go zaprasza na jaki chce temat. Akurat walczył z Władem i z Vitem więc nie widze problemu by obsadzić go w roli experta w tym temacie. Byrd zawsze wypowiadał sie z wielkim respektem o braciach K. a szczególnie właśnie o Władimirze, który go zknockoutował. Czyli teorii spiskowych ciąg dalszy.
 Autor komentarza: btfh
Data: 09-10-2014 13:15:17 
Dla mnie tu ustawka, gdyby Wład chciał zakończyć temat to wystarczyłby mu jeden telefon do prawnika.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 09-10-2014 13:32:23 
Jestem niemal pewny, ze Władek weźmie sobie Briggs'a na dobrowolną obronę i zrobi z niego kotleta mielonego. Myślę, ze Kliczko chciałby się pokazać w USA i zrobić podkład pod ewentualną walkę z Wilder'em (jeśli ten pokona Stiverne). Nie wierze w to, ze te "spotkania" nie są reżyserowane. Jakim cudem Ananas ie dokładnie gdzie i o której godzinie będzie Władek? Takie "złapanie" Kliczko na desce, to musi być poprzedzone precyzyjnymi informacjami, trzeba przylecieć, wynająć łódź itp. W przypadek nie wierzę. Na salę treningową nie jest łatwo wejść, przypadkowe osoby się tam nie znajdują. Skąd Briggs ma kasiore na latanie po świecie za Władkiem ? Śmiesznie to wszystko wygląda
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 09-10-2014 13:44:35 
Co za debile. Promocja niepotrzebnej walki Briggs - Kliczko trwa w najlepsze. Żal i głubota bije z tych filmików...ani to śmieszne ani ciekawe :/
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 09-10-2014 13:47:42 
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 12:26:19
Co do szans Briggsa gośc walczy na wiejskich galach,bo lekarze wykryli u niego zaburzenia neurologiczne juzprzed walką z Witkiem.
Chory człowiek z Briggsa.
Nara.


Dokładnie, biedny i chory człowiek ale kasa jak widać wciąż bierze górę. Dostanie pewnie okrągłą bańkę od kliczki i jak cielak pójdzie na rzeź.
 Autor komentarza: Milan
Data: 09-10-2014 14:02:37 
a ja sie pytam gdzie był dajwid haselhof
przeciez Władka mogła utonac , ekipa Bajłacz sie nie popisała
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 09-10-2014 15:37:38 
Pamiętajmy, że Briggs wcale nie musi iść z Kliczką jak cielak na rzeź, pamiętajmy o wyczynie na poziomie Mormecka vel businessmaa. Po kilku ostrzejszych akcjach, do Briggsa dojdzie do świadomości, że już najwyższy czas podwijać kiecę, brać walizkę z kasą i spierdzielać na jakąś imprezę. Chłop dobrze wie jak zakończyło się jego spotkanie 3 stopnia z Vitkiem. Oczywiście może i faktycznie brakuje mu piątej klepki i będzie się tam chciał bić.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 17:42:24 
Kliczko chce sprzedać walkę w USA.

Ma nie widowskowy styl,ale jeśli rywal jest słaby jak Lepai,to błyszczy.

Briggs,to idealny rywal,by zrobić z nim co się chcę.Tylko nazwisko.

Oby włodadze HBI czy czegoś tam się nie zgodzili...Wszystko zależy mimo to od kibiców.Te ustawki są pod kibiców.

Tapir jak znowu Briggs zaatakuję,to postaram sie wrzucić fotki Byrda i Kliczki trenujących razem-gdzieś widziałem.

Generalnie gdyby Kliczko nie chciał dać sie namierzyć,to by Briggs nawet nie pierdnął.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 09-10-2014 17:44:19 
Jeżeli do walki nie dojdzie nie ma tematu.

Bardziej od ustawki chodzi,tu o to,że Kliczko celowo nie chroni się przed Briggsem.

Gadanie i spora kasa za Briggsa będzie $$$$.

Ale jak do walki nie dojdzie nie było tematu.

Byrd,to osoba z otoczenia Kliczków.Przyjaciel.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.