POJEDYNKI KOŁODZIEJA I 'DIABLO' W POLSACIE SPORT

27 września telewizja Polsat Sport pokaże na żywo galę w Moskwie, na której swoje mistrzowskie pojedynki stoczą dwaj polscy pięściarze - Paweł Kołodziej (33-0, 18 KO) zmierzy się z czempionem federacji WBA wagi cruiser Denisem Lebiediewem (25-2, 11 KO), natomiast Krzysztof Włodarczyk (49-2-1, 35 KO) w kolejnej obronie pasa WBC skrzyżuje rękawice z innym Rosjaninem, Grigorijem Drozdem (38-1, 27 KO). Informacje potwierdził w studiu przed galą w Radomiu dziennikarz stacji Mateusz Borek.

Będzie to jeden z najważniejszych dni w historii polskiego boksu zawodowego. Poprzednim wydarzeniem, podobnym do tego, którym będziemy się ekscytować za tydzień, była gala organizowana 21 maja 2005 roku w słynnej United Center w Chicago z udziałem Tomasza Adamka oraz Andrzeja Gołoty - obaj panowie toczyli wtedy boje o czempionat w swoich kategoriach wagowych. "Góral" pokonał wtedy Paula Briggsa i zdobył tytuł WBC wagi półciężkiej, a popularny "Andrew" przegrał przed czasem w pierwszej rundzie Lamona Brewstera w starciu o pas WBO "królewskiej" kategorii.

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: paxo
Data: 19-09-2014 20:35:41 
obaj na tarczy wrócą z Rosji niestety
 Autor komentarza: LeonZdzialek
Data: 19-09-2014 20:38:03 
Diablo wygra, a Kołodziej juz nigdy nie spojrzy w lustro z uśmiechem...
 Autor komentarza: paxo
Data: 19-09-2014 20:41:31 
Większość ma w pamięci wygraną Diablo z Czakijewem,ale zapominacie o najważniejszym ,że to Rahim padł kondycyjnie a nie rozbił go Włodarczyk. Zresztą przekonacie się jak Drozd obskoczy naszego Krzysia bardzo wysoko na punkty to niemal pewne.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 19-09-2014 20:42:44 
A to będzie PPV czy za darmo?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-09-2014 20:45:38 
@paxo

Zgadzam się z tobą. Też obstawiam, że Drozd i jego sztab wyciągną słuszne wnioski z wygranych Diablo z Greenem i Czakijewem i Drozd podoła.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 19-09-2014 20:51:59 
A ja myślałem, że walka będzie na kanale 444 Polsat Volleyball.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 19-09-2014 21:05:51 
Żałuję, że dojdzie do walki Kołodziej vs. Lebiediew. Po tej walce Kołodziej nie będzie miał już się szansy stać Rocky'm Marciano z Krynicy i nie pobije rekordu 49-0-0.
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 19-09-2014 21:28:48 
Plastus dostanie w łeb to pewne
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 21:33:34 
Ja może zaskocze większośc bokserskich koneserów i fanów, ale powiem, że Kołodziej to wygra. Dla Lebiediewa pewnie ma być to łatwa, szybka i przyjemna walka, natomiast Kołodziej jest najbardziej zmotywowany w życiu. Myślę, że dał ostatnio słabe walki z Hallem, Crenzem czy Ikejim dlatego by oszukać mistrzów, że nie jest żadnym zagrożeniem, a w rzeczywistości na Lebiediewa przygotuje formę życia. Czy Lebiediew walczył kiedyś w cruiser z zawodnikiem, który ma 196 cm wzrostu i jest tak wyszkolony technicznie jak Harnaś? Paweł przechodzi teraz najlepszy obóz przygotowawczy w karierze z najlepszymi specjalistami od przygotowania fizycznego, psychicznego, wraz z trenerem Fiodorem Łapinem na czele. Kołodziej jak będzie unikał bąb Lebiediewa i konsekwetnie używał warunków fizycznych to wypunktuje Rosjana.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 19-09-2014 21:35:01 
"Większość ma w pamięci wygraną Diablo z Czakijewem,ale zapominacie o najważniejszym ,że to Rahim padł kondycyjnie a nie rozbił go Włodarczyk.
..."

No tak, ciosy p.Włodarczyka spływały po Nim jak woda po kaczce, a zmęczenie nastąpiło po bezmyślnym machaniu łapami.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 21:39:43 
@jwoisz81

Ja myślę, że Włodarczyk jest najpotężniej bijącym zawodnikiem cruiserweight, który znokautowałby każdego rywala niezależne od klasy i szczeki. Po prostu Czakijew nie mógł wytrzymać kumulacji potęznych ciosów Diablo, które go osłabiły i go porozbijał kumulacjami, co przyniosło cięzki nokaut w rezultacie.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 19-09-2014 21:42:25 
Dokładnie, chora teoria.

1. Czakijew rzucił wszystkie siły od początku walki, wyprowadzał mnóstwo mocnych ciosów, nie dziwota, że brakło paliwa. To nie był problem kondycyjny, tylko nieumiejętne, wręcz głupie rozłożenie sił.
2. Doświadczenie i inteligencja Diablo. Oczywiście, istniało ryzyko KO na Diable na początku walki, ale chłodno zachował siły, dał się wystrzelać ruskiemu (choć pewnie nie spodziewał się aż takiego kalibru) a że moc ciosów naszego mistrza odbiera chęć do walki przeciwnikom to już jest fakt niepodważalny.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 21:45:33 
@Donxxx1987

Dokładnie, gdyby Huck, Lebiediew i Hernandez nie bali się Włodarczyka to Krzysiu dawno byłby niekwestionowanym mistrzem cruiserweight. Rządziłby w tej kategorii jak Kliczko w wadze ciężkiej. Nic dziwnego, że USA chce dzięki Krzyśkowi pokazywać walki mistrzowskie tej kat. w Ameryce (z Fragomenim lub z BJ Floresem na Showtime) bo dzięki takiemu stylowi jakim walczy Krzysiek ta waga może zdobyć popularność w USA.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 19-09-2014 21:59:21 
No aż daleko bym nie stawiał tez, gdyż tego nie wiemy. Na pewno nie rządziłby Diablo jak Kliczko w HW, bo tam ukrainiec przeważa praktycznie pod każdym względem swoich oponentów, natomiast Diablo często walki na punkty może przegrywać, oczywiście do czasu KO. Marzy mi się oczywiście unifikacje i status Mistrza, z którym wygrywa się na punkty (bo na to pozwala, taka taktyka i pewność siebie) do momentu nastania ciemności. No, to by było coś :)
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 19-09-2014 22:00:37 
lisoszakal
Dokładnie. Ciosy p.Włodarczyka zwyczajnie odbierają siły przeciwnikom. Ja po prostu wyśmiewam nieuzasadnione umniejszanie osiągnięć naszych sportowców.
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 19-09-2014 22:04:29 
"dzięki takiemu stylowi jakim walczy Krzysiek ta waga może zdobyć popularność w USA."

"Rządziłby w tej kategorii jak Kliczko w wadze ciężkiej"

Jakby to powiedzial cop: "...lol..."
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 22:05:37 
Moim zdaniem Drozda znokautuje do 5 rundy. Skoro waciany Arslan znokautował Drozda w 6 rundzie to Krzysiek nie powinien mieć większych problemów. Natomiast ze szklanym Masternakiem, Drozd męczył się 11 rund a i tak sędzia musiał przerwać walkę.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 22:07:29 
@rafatheo

Zdanie copa mnie nie opchodzi, to najgłupszy i najbardziej stronniczy użytkownik orga. Z Czakijewem i Greenem była wielka wojna ringowa, co Amerykanie lubią najbardziej, ale Krzysiu nie boksuje tam, bo się go boją - Tarver uniknął walki z nim i wybrał słabszego i niedoświadczonego Kayode.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 19-09-2014 22:12:35 
@lisoszakal - nie sugerowałbym się walką z Arslanem, to już jednak trochę czasu minęło i sam Drozd uległ pewnym "modyfikacjom" :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 19-09-2014 22:20:42 
aha czyli istnieje wielka mozliwosc ze co-main event (kolodziej?) bedzie w koncowce meczu polfinalowego
 Autor komentarza: Clevland
Data: 19-09-2014 22:21:16 
Drozd ma lepszy koks niż Czakijev.
Tak "kicającego" zawodnika Gmitruk chyba pierwszy raz widział.

Drozd przy takiej kondycji może spokojnie wypunktować Diablo.

Diablo jest zbyt wolny aby z tego swojego bloku trafić z kontry.
Zatem wystarczy aby doskoczył, coś zadał, odskoczył i nogi.

Diablo powinien dążyć do zwarcia i podczas "tańca" próbować mu wstadzić tego swojego firmowego "kołka".

Diablo nie może dać się zepchnąć. Po Drozd może do 6 rundy wypracować sobie przewagę, a później się bawić.

Zobaczymy co będzie robił sędzia.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 19-09-2014 22:21:28 
@lisoszakal

Żeby kogoś porozbijać po kumulacji ciosów trzeba najpierw kogoś dużo razy trafić a Włodarczyk trafiał chyba 1 celny cios na rundę, a wątpię by 1 cios wywołał takie spustoszenie u Czakijewa :)

Co do tego, że znokautowałby każdego w cruiserweight to już jest teoria obalona, ponieważ nie znokautował Jasona Robinsona, Palaciosa, Fragomeniego w I walce, Cunninghama czy Mayfielda. Dominacja to też gówno prawda bo został pokonany przez Melkomyana, 2 razy przez Cunninghama (w I walce był prezent), z Mayfieldem kontrowersyjna decyzja, niedawno w I walce z Palaciosem też był wałek, w I walce z prawdziwym Fragomenim (a nie tym porozbijanym) był naciągany remis, z Greenem i Czakijewem wyraźnie przegrywał na punkty. Także oni pokazali, że Diablo jest do pokonania i że lepsi Huck, Lebiediew, Hernandez byliby zdecydowanymi faworytami w tych walkach.

Grigorij Drozd został niesłusznie zastopowany z Arslanem, Arslan zasypał go swoim szaleńczym, znanym atakiem, ale Drozd zbierał wszystko na gardę i nie był zamroczony ani w ogóle zagrożony nokautem, tylko oczywiście niemieccy sędziowie w znany dla siebie sposób przerwali pojedynek, no ale jak widać TKO na BoxRecu robi wrażenie :)

A wypowiedzi o dominacji w cw jak Kliczko w hw czy o ppv w Ameryce nawet nie skomentuję xD
 Autor komentarza: Clevland
Data: 19-09-2014 22:23:40 
Kołodziej będzie zwiedzał dechy po pierwszej rotacji i sierpie Lebiedieva.

Chciałbym aby nas miło zaskoczył, ale Lebiediev to inna półka niż jego dotychczasowi przeciwnicy.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 22:46:08 
@progresywny

Krzysiu nie wyprowadzał 1 celnego ciosu na rundę, cały czas udanie kontrował Czakijewa, a w 5 rundzie zadał więcej celnych ciosów co Rusek, co zaważyło o osłabnięciu w 6 rundzie.

Jak zapewne wiesz, nie każdego rywala da się znokautować. Cunningham był kiedyś bardziej odporny niż teraz, Fragomeni również, Palacios i Mayfield mają tytanową szczękę a Robinsona po prostu zlekceważył. I walka z Cunninghamem była uczciwą wygraną, ponieważ Krzysiu praktycznie nic nie zebrał, a sam był wyjątkowo aktywny jak na siebie. Z Mayfieldem wygrał uczciwie. Natomiast z Palaciosem wygrał minimalnie, ale nie było żadnego wałka - Palacios sam nie był aktywny i przespał walkę, tracąc okazję do atakowania Diablo, który również przysypiał, za co może być sam sobie winny. Z Melkomyanem był wał bo walczył w Niemczech i podliczono niesłusznie naciągane punkty. Dla mnie w walkach z innymi mistrzami to Krzysiu byłby faworytem właśnie ze względu na walkę z Czakijewem, który był chyba najlepszym prospektem w cruiser.
 Autor komentarza: damos
Data: 19-09-2014 22:50:08 
Krzysiek to wygra pewnie i zdecydowanie, choc moze miec jakis przejsciowy kryzys, ale i tak rozbije Drozda ktorego wszyscy tak chwala bo pokazal sie dobrze na tle Masternaka ktory pozniej walczyl gorzej niz nie jeden amator asekuracyjnie pchajac ciosy lewa reka (walka z Kalenga). Takze nie ma sie co podniecac Drozdem tylko zauwazyc prawdziwe mistrzostwa u Krzyska i w nie wierzyc i dopingowac.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 19-09-2014 22:58:14 
@damos

Masternak przegrałby z Kołodziejem, Głowackim, Janikiem i z Cieslakiem. Szanse miałby tylko z Rusiewiczem i Nikodemem Jeżewskim.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Onanizerrrrr
Data: 19-09-2014 23:02:08 
Krzychu,to porządny bokser ... Wg mnie ( oczywiście moje subiektywne zdanie ... ) numer 2 dzisiejszej wagi Cruiser. Zaraz za Marco Huckiem, a przed Hernandezem ... Kołodziej wcale NIE jest taki "tragiczny", jakim wszyscy go tutaj obrazują . W światowej "TOP 20" mieści się .
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-09-2014 23:43:27 
Kolodziej przegra w podobnym stylu jak Golota,a Diablo wygra w lepszym niz Adamek
 Autor komentarza: BOXER
Data: 20-09-2014 00:14:19 
Polsat sport EXTRA co pewnie nie każdy ma.
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 20-09-2014 00:23:04 
Tym razem na szczęście nie PPV bo oczywiście byłoby to czyste wyłudzanie pieniędzy od ludzi(chociaż po polsacie wszystkiego się można spodziewać) ale dlaczego walk nie będzie w polsacie głównym? Polsat pokazuje na głównej antenie walki typu Cieślak-Abdoul czy Zimnoch-Malujda a nie pokazuje walk z udziałem polaków o mistrzostwo świata.Gdzie tu logika?
 Autor komentarza: Kadej
Data: 20-09-2014 01:41:10 
Z Melkomyanem niesłusznie przerwali walkę by podliczyć punkty, bo Niemiec już powoli wysiadał.

marcinekk19
Bo chcą by kupować ich platformę cyfrową.
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-09-2014 09:39:04 
Autor komentarza: paxo
Data: 19-09-2014 20:41:31
Większość ma w pamięci wygraną Diablo z Czakijewem,ale zapominacie o najważniejszym ,że to Rahim padł kondycyjnie a nie rozbił go Włodarczyk. Zresztą przekonacie się jak Drozd obskoczy naszego Krzysia bardzo wysoko na punkty to niemal pewne.

uwielbiam te komentarze , a co bedziesz pisał jak Diablo go ubije jak psa w ringu ,
zobaczycice , zobaczycie
kurwa nic nie zobaczymy bo nie masz zielonego pojecia jak sie walczy z puncherem i jak jego ciosy wplywaja na postawe w ringu



lisoszakal
Master nie jest szklany to raz , dw agdyby wrocil do starego boksowania to poza Diablo mialby szanse wypunktowac wszystkich polskich cruiserów
 Autor komentarza: Clevland
Data: 20-09-2014 10:41:16 
Na Diablo wystarczy że ktoś boksuje.
On jest zbyt statyczny aby zrobić coś z kontry.
Do tego zbyt człapie aby kogoś sobie ustawić.
Jak przeciwnik atakuje to za bardzo się cofa.
Dopiero jak przeciwnik siądzie to może coś zrobić.

Na Drozda za mało argumentów.

Gdyby Czakijew miał kondycję Drozda to do 8 rundy byłoby k.o.
 Autor komentarza: ghost
Data: 20-09-2014 12:27:23 
Diablo to puncher. Jeden z najniebezpieczniejszych. Z takimi niezmiernie ciężko się walczy, bo zwykle kosztuje to mnóstwo energii.

Kondycją to się Drozd mógł popisywać przy takim Masternaku. Doskakiwał i czy uda mu się odskoczyć, czy nie, to Master, albo go trafił, albo nie. Jeśli trafił, to trudno.

Tutaj tak nie będzie. Z Diablo inne reguły - jeśli nie zdąży sp...lić i Diablo go trafi, to może być po walce.

To powoduje, że taki Drozd będzie musiał zap...lać w tej walce o wiele bardziej, niż np z Masterem, czy jakimkolwiek innym przeciwnikiem. Nie będzie mógł sobie pozwoilć na niedostateczny unik, czy nieco późniejszy odskok.
 Autor komentarza: ghost
Data: 20-09-2014 12:28:57 
Diablo to puncher. Jeden z najniebezpieczniejszych. Z takimi niezmiernie ciężko się walczy, bo zwykle kosztuje to mnóstwo energii.

Kondycją to się Drozd mógł popisywać przy takim Masternaku. Doskakiwał i czy uda mu się odskoczyć, czy nie, to Master, albo go trafił, albo nie. Jeśli trafił, to trudno.

Tutaj tak nie będzie. Z Diablo inne reguły - jeśli nie zdąży sp...lić i Diablo go trafi, to może być po walce.

To powoduje, że taki Drozd będzie musiał zap...lać w tej walce o wiele bardziej, niż np z Masterem, czy jakimkolwiek innym przeciwnikiem. Nie będzie mógł sobie pozwolić na niedostateczny unik, czy nieco późniejszy odskok.
To spowoduje, że jeśli go Włodarczyk nie upoluje wcześniej, to w końcowych rundach Drozd będzie leciał na rezerwach i wtedy będzie dla Diablo łatwiejszym celem. Wtedy wystarczy, że sam zaatakuje, lekko przyspieszy...
 Autor komentarza: ghost
Data: 20-09-2014 12:29:27 
Sorry,coś mi się z netem robi nie tak
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.