ADAMEK - 750 TYS. ZŁ, SZPILKA - PÓŁ MILIONA

Dziś, za kilka godzin Tomasz Adamek (49-3, 29 KO) i Artur Szpilka (16-1, 12 KO) staną twarzą w twarz w warszawskiej restauracji "Champions", a 8 listopada wyjdą do ringu w Krakowie, aby podczas gali z cyklu Polsat Boxing Night stoczyć walkę wieczoru, na którą podpisano już kontrakt, gwarantujący podobno obu pięściarzom bardzo wysokie jak na polskie warunki wynagrodzenie.

Nieoficjalnie Adamek ma zarobić za pierwszą od kilku lat walkę w Polsce 750 tysięcy złotych, a jego młodszy rywal otrzyma pół miliona złotych. Adamek zarabiał już w ringu większe pieniądze, za walkę z Witalijem Kliczką, natomiast dla Szpilki będzie to największa wypłata w jego dotychczasowej karierze. Umowa pomiędzy administratorami Kraków Areny, telewizją Polsat i promotorami obu zawodników została już podpisana, a dzisiejsza konferencja prasowa rozpocznie oficjalną promocję listopadowego pojedynku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 11:14:38 
Ostatnia duża wypłata Szpilki. Jak go Wasyl nie ograbi za bardzo to może starczy na kawalerkę.
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-09-2014 11:15:17 
Szpilka nie zasługuje na tyle, góra 250tys
 Autor komentarza: monocore
Data: 08-09-2014 11:17:04 
hahahahahah Szpilka pół miliona za co? ja za pół miliona wyjdę do Adamka , Szpilka średniacka krajowa klasa za pół miliona hahahaha teraz wiem dla czego tak bardzo wyzywa wszystkich, i robi się na znaną medialną osobę , nie jest wart oglądania nawet za 1/3 tej kwoty , ktoś go bardzo bardzo przecenił , szkoda gadać , oby w końcu Adamek go zastopował na dobre ,
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 08-09-2014 11:18:32 
Kto na co,i na ile zasłużył to zobaczymy po walce,i tak się dziwie że Adamek zgodził się na 750 tys,nie od dziś wiadomo jaki jest pazerny,zaryzykuje nawet stwierdzenie ze ma większy apetyt na kase niż ojciec dyrektor,jego serdeczny przyjaciel.
 Autor komentarza: Nightmar3
Data: 08-09-2014 11:21:42 
Nie wydaje sie Wam ze Adamek lekcewazaco podchodzi do walki ? Ogladajac ostatnie wywiady z jego udzialem mialem wrazenie ze jest az za pewny swojej wygranej.
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-09-2014 11:23:41 
A kto bierze PPV?
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 11:29:54 
Jak się zbierze grupa osób, która będzie chętna obejrzeć to albo pójdziemy do baru albo obejrzymy u któregoś.

Pojedynczo PPV byłbym w stanie zapłacić za Mayweather-Alvarez ale nie za dobrego, ale podstarzałego boksera kontra młodego, ale bez żadnych umiejętności.

Polsat sam sobie strzela w stopę, bo kiedy odejdą znane twarze kto im zapełni PPV? Zamiast kogoś promować, jak np. Włodarczyka, to zakodowali dostęp do jego walki. Kiedyś tam pracowałem i dobrze pamiętam, że na wyższym stanowisku trzeba się wykazywać jedynie niczym niezmąconą służalczością, a totalne skretynienie jest dodatkowym atutem. Takie sytuacje są tego potwierdzeniem.
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-09-2014 11:40:09 
Nightmar3
Ja już wspominałem, że to co się dziś wydarzy na konferencji na pewno wpłynie na to, jak Adamek potraktuje przygotowania i walkę. Może głupie, ale dla samej walki konieczne, żeby podczas face to face Szpilka coś wywinął, zaczął mówić brzydko do Adamka, a nawet lekkie popchnięcie, zaczepka itp. co może wpłynąć na Adamka, że bardziej się postara i zmobilizuje, to jest dobre dla walki i kibiców, bo np. nie chciałbym zobaczyć wygrywającego Szpilki, wiedząc, że Adamek olał te walkę.
Wiadomo góral mówi, że zawsze się przygotowuje do walki na 100%, ale tak pewnego/lekceważącego, który mówi więcej niż rywal, to jeszcze go nie widziałem.
 Autor komentarza: Lombard
Data: 08-09-2014 11:42:21 
Szpila pół miliona? Dajcie mi 100 tyś i wyjdę do Adamka po dwunastu godzinach w robocie.
 Autor komentarza: piotr
Data: 08-09-2014 11:44:09 
@Shanhavel
"Pojedynczo PPV byłbym w stanie zapłacić za Mayweather-Alvarez ale nie za dobrego, ale podstarzałego boksera kontra młodego, ale bez żadnych umiejętności."

On ma umiejętności bokserskie! Tylko z nim jest tak jak z Saletą. Nie pokaże ich w walce na poziomie. Gdy przychodzi presja, to Szpilka zapomina, że jest bokserem a wychodzą na wierzch nawyki z ustawek (czyli: przyjmę kilka razy jak kozak i oddam mocniej)...
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 08-09-2014 11:46:19 
Adamek wynegocjował całkiem sporo ale Szpilką to jestem zaszokowany...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 11:57:19 
Kasa dla szpilki ,nie okresla jego warosci sportowej tylko marketingowa ,umial sie wypromowwac ,ma swoje piec minut i stara sie je wykorzystac.
Adamek zgodzil sie na taki podzial ,bo ta oferta jest raczej najlepsza w jego przypadku i kto wie czy ,jeszcze bedzie mial okazje zarobic taka kase . Teoretycznie powinna byc to latwa walka dla niego ,ale zobaczymy jak to bedzie juz niedlugo ,na ile jeszcze stac Gorala i jakie postepy zrobil Szpilka .Osobiscie nie przepadam za nimi ,ale chcialbym zeby wygral Artur ,lubie niespodzianki
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 08-09-2014 12:00:39 
Sportowo obaj nie zasłużyli nawet na połowę tego co dostaną.
Patrząc jednak na zainteresowanie itd obaj dostają to co powinni. Nie wiem skąd oburzenie że Szpulka dostanie za dużo w porównaniu do Adamka. To nie jest walka w stylu Adamek "robi komuś łaskę" a raczej walka w stylu- "dwóch bokserów na zakręcie wykorzystuje dawny szum by zarobić kasę". Kasę być może ostatnią.
Szpulka w tym wypadku jest powodem dla którego Adamek dostanie taką kasę. Stąd mnie absolutnie to nie oburza i nie dziwi.

No cóż. Adamek najprawdopodobniej się namęczy spuchnie od przyjętych ciosów ale wygra. Może wtedy zobaczymy go w ringu z pieściarzem którego ma czelność nazywać amatorem. Zobaczymy co powie wtedy po 4 porażce...
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-09-2014 12:06:30 
Adamek formą z walki z Arreolą na 200% nokautuje Szpilę w 5 rund.
Adamek z obecną formą... no pozostaje dużo znaków zapytania, ale wygra.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 08-09-2014 12:13:16 
takie dno jak szpilka dostaje za walke 500 000 plnow? totalny upadek obyczajow. przeciez ten chlopak soba doslownie nic nie prezentuje. zeby chociaz byl przykladem dla mlodziezy, ale to zwykly dres, ktory swoim prostackim zachowaniem zwrocil na siebie uzwage mediow i publiki. z drugiej strony za dobrze to o naszych mediach i spoleczenstwie nie swiadczy..
 Autor komentarza: Nightmar3
Data: 08-09-2014 12:13:41 
boksfaner
Szpilki wırtuozem nazwac nie mozna ale mam nadzieje, ze Adamek nie jest na tyle glupi aby go zlekcewazyc. Jednak ogladajac wywiady mam obawy :P
 Autor komentarza: R031
Data: 08-09-2014 12:15:21 
"@Shanhavel
"Pojedynczo PPV byłbym w stanie zapłacić za Mayweather-Alvarez ale nie za dobrego, ale podstarzałego boksera kontra młodego, ale bez żadnych umiejętności."

On ma umiejętności bokserskie! Tylko z nim jest tak jak z Saletą. Nie pokaże ich w walce na poziomie. Gdy przychodzi presja, to Szpilka zapomina, że jest bokserem a wychodzą na wierzch nawyki z ustawek (czyli: przyjmę kilka razy jak kozak i oddam mocniej)... "

Bullshit !!!
Szpilka po prostu jest sredniakiem, nie ma wiekszych umiejetnosci, a jak po kazdej walce slysze te same gadki "nie ma chlodnej glowy, za bardzo sie napala" to mi sie smiac chce.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 08-09-2014 12:16:45 
Ładnie patol zarobi. No, ale cóż nie od dziś wiadomo, ze zarobki, to nie kwestia klasy sportowej czy osiągnięć sportowych, a jedynie wartości marketingowej. Adamek też niezła kasiora, nawet jak na niego. Swoją drogą spójrzcie, że gaże tych panów przewyższają gaże panów walczących ostatnio o pas WBC HW, tam było odpowiednio 100 i 200 tys USD, a tam jest wielka AMERYKA ;-)
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 08-09-2014 12:20:10 
Podpisze się pod tym co napisał (boksfaner),faktycznie Adamek z formą jaką zaprezentował w walce z Arreolą rozjechał by szpilke jak walec.Teraz jest całkiem inna sytuacja,i stawiam 50 na 50.Jestem przekonany że z Jenningsem Adamek w chwili obecnej tez by sobie nie poradził więc zanosi się na ciekawy pojedynek.Adamek nie ma uderzenia na wage ciężką,więc jak by miał wygrać to tylko na punkty,jedno co ma twarde to szcęke nie powalił go nawet Klitschko.Natomiast Szpilka ma taką petardę ze mogłby powalić młodego byka.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 08-09-2014 12:20:16 
Kogo to dziwi? Polacy uwielbiają wspierać PATOLOGIĘ w sporcie. Kochają płacić pieniądze tym, którzy nie zasługują.

Dowody:
Reprezentacja Piłki kopanej - która za takie wyniki powinna grać za darmo.

Marcin Najman - tutaj komentarz jest nie potrzebny.

Biedni ludzie nie będą jedli, płacili rachunków, ale dresa w imię ideologi będą sponsorować.
 Autor komentarza: Lombard
Data: 08-09-2014 12:25:31 
Adamek nie ma uderzenia na wagę ciężko a szpila nie ma szczęki na wagę ciężką.
 Autor komentarza: Lombard
Data: 08-09-2014 12:25:44 
ciężką*
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-09-2014 12:29:42 
Ale co was to boli? Przecież nikt wam nie zabiera tych pieniędzy, jak Polsat ma gest to niech im da i po 10 milionów, aż tak się martwicie o to czy pan Solorz nie przepłaca i czy wystarczająco zarobi? :D

Będzie dobra gala, fajne zestawienia, nic tylko się cieszyć.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 08-09-2014 12:44:59 
to ostatnia duza kasa dla Szpilki, niech sobie chlopak ma. po dwoch porazkach przed czasem z rzedu nastepnym razem gowno dostanie ;]
 Autor komentarza: Zubr
Data: 08-09-2014 12:52:04 
o której konferencja ?
 Autor komentarza: Zubr
Data: 08-09-2014 12:52:54 
to, że ta walka przyniesie duże zyski dla bokserów to było wiadome. Od początku mówiłem, że na pewno dostaną dobrą kasę bo walka sprzeda się szybciej niż Ukraina
 Autor komentarza: Pret
Data: 08-09-2014 13:04:48 
Będzie chyba ktoś na minusie za tą walkę jeżeli liczą na dużą ilość ppv :D
 Autor komentarza: Zubr
Data: 08-09-2014 13:06:18 
a wg mnie jak PPV będzie za 40 zl to padnie rekord dotychzasowych PPV bokserskich
 Autor komentarza: Zubr
Data: 08-09-2014 13:06:28 
w PL *
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-09-2014 13:20:31 
Ale dostaną tyle nie licząc PPV?
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 13:20:54 
A według mnie wartość marketingowa Szpilki jest znacznie przesadzona. Kto mu kibicuje? Jedynie patolstwo, a u nich z pieniędzmi jest raczej krucho, to nie USA czy Norwegia.

Kliczki się w Niemczech pozycjonują na dżentelmenów bo tam patolom nie kibicują.To samo w innych krajach gdzie nie ma harlemów i innych tego typu lokacji.

Swoją drogą to za samo założenie chustki "PDW" powinno się dawać 2 lata bez sądu.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-09-2014 13:25:34 
"A według mnie wartość marketingowa Szpilki jest znacznie przesadzona. Kto mu kibicuje? Jedynie patolstwo, a u nich z pieniędzmi jest raczej krucho, to nie USA czy Norwegia. "


Wyślij w takim razie CV i list motywacyjny do Polsatu, bo źle obliczyli wartość marketingową Szpilki i biedaczki narażają się na straty finansowe ;)

Osobiście też jestem zdania jak @Zubr, ta walka jak i gala to będzie hit. Czeka nas napływ wielu nowych userów, a wynik PPV może zbliżyć się do Kliczko-Adamek, zwłaszcza jeśli do skutku dojdą takie walki jak Sulęcki-Proksa czy Kostecki-Sołdra. Kwestia jeszcze dobrego wypromowania, pewnie będzie jakiś dym na konferencjach.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 08-09-2014 13:27:46 
"A według mnie wartość marketingowa Szpilki jest znacznie przesadzona. Kto mu kibicuje?"

Ogromna liczba, największa siła tj niedzielni kibice.
Dodatkowo nie chodzi tylko o to kto mu kibicuje a kto jest jego osobą zwyczajnie zainteresowany tj hejterzy i cała masa innych ludzi.
Szpulka z pomocą mediów które zrobiły z niego kogoś kim nie jest wyrósł na postać która w tym wydarzeniu jest równie ważna jak Adamek i tyle.
Marketingowo Szpulka to klasa wysoka, choć już coraz słabsza///
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-09-2014 13:34:33 
Nie podniecajcie sie tak bo jak wygra jakims cepem to bedzie wołał milion za walke heheheh..w puli 1,25 bańki.Powinno byc 850 tys dla Adamka
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 13:35:00 
Pracowałem już w Polsacie i wierz mi, że przeliczali się oni już wielokrotnie.

Nie chodzi o to kto się nim interesuje, tylko kto jest w stanie za niego zapłacić. Ta gala ma szanse się zwrócić tylko dzięki obecności Adamka bo to on jest motorem napędowym.

Adamek - Arreola - W Polsce wielu by kupiło.
Szpilka - Jennings - Kupców by nie znalazło.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-09-2014 13:35:55 
Szpilka zarobi jedna walką na w miare fajny domek i gdzie ci którzy jadą po Wasylu?Wasyl to mistrz sprzedał by Polsatowi piasek na pustyni.Niedługo sie okaze ze Kołodziej dostanie 300 tys w Rosjii haha
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-09-2014 13:41:18 
Jeżeli ktoś myśli, że ta walka zostanie odwołana czy coś, to na pewno nie, chyba że naprawdę któryś złamie rękę. Adamek nie przyjeżdżał by nadaremno, po drugie nigdzie juz tyle nie zarobi, tak samo Szpilka.
 Autor komentarza: Homer
Data: 08-09-2014 13:41:40 
pół miliona, jezu... :D
nie żałuję ŻADNEMU bokserowi wielkiej kasy, bo to oni się napieprzają w ringu..ale ten patol pół bańki?? za co, się kurwa, pytam?? :D
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 13:42:13 
Shanhavel
Gdyby Adamek mogl zarobic taka kase bez Szpilki ,to by z nim nie walczyl ,a Goral potrzebuje Szpilki tak samo jak Szpilka Gorala,bo czy byli by w stanie dostac taka kase w walkach z innymi zawodnikami np Rekiem ,czy Zimnochem ,watpie.Nie ma co marudzic tylko nalezy sie cieszyc ,ze bedziemy mieli dobre widowisko
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-09-2014 13:44:09 
Kibice Szpilki to przedział 12-18 lat nic wiecej,,Normalny człowiek nie jara sie gosciem bez obrony z kondycja na 5 rund
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 13:49:40 
Oczywiście, że Adamek może zrobić takie pieniądze bez Szpilki.
Problem w tym, że gdyby wziął rywala który gwarantowałby takie pieniądze to by przegrał.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 08-09-2014 13:49:46 
Homer
"nie żałuję ŻADNEMU bokserowi wielkiej kasy, bo to oni się napieprzają w ringu..ale ten patol pół bańki?? za co, się kurwa, pytam?? :D "

Za to, że ciężką pracą wypracował sobie pozycję, z której startuje do najlepszego polskiego boksera w walce wieczoru, na całkiem niezłej gali. I organizatorzy widocznie tak obliczyli, że będzie się to kalkulowało, stąd takie pieniądze.
Nie mówię tutaj o umiejętnościach sportowych.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-09-2014 13:51:31 
Masternak był lepszy tylko latał w innej wadze,,to musiał uciec do Niemczech bo był normalny,,Tzn nie obrazał kazdego po kolei,,Polska to chory kraj,,promuje patologie
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-09-2014 13:55:01 
Bartnik który był o wiele lepszy boksersko tez by nie zarobil takiego hajsu w Polsce bo byl zwyczajnie ,,normalny,, czyt, nie przesiakł gównianymi nawykami czy subkulturą
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-09-2014 13:56:24 
Redakcja niech napisze co u Pawła Wolaka ..walczyl w tym mma?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 13:58:58 
Shanhavel
masz racje ,przekonales mnie , swiadcza o tym wczesniejsze wyplaty Adamka z Wyjatkiem Kliczki
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 14:00:58 
zeitgeist

Weź czytaj ze zrozumieniem trochę.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 14:05:28 
shanhavel
wydaje mnie sie ze zrozumialem ,napisales ze Adamek moze zarobic lepsza kase bez Szpilki ,wiec np z kim ? moze dobrze zarobic ,bo jakos niewidze tego ,kto by dal Adamkowi 300$ za walke o pietruszke
 Autor komentarza: Waters
Data: 08-09-2014 14:12:50 
Ktoś z Was jest na konfie? Ja jestem:-)
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 08-09-2014 14:17:09 
"Kibice Szpilki to przedział 12-18 lat nic wiecej,,Normalny człowiek nie jara sie gosciem bez obrony z kondycja na 5 rund"

Powiedz to Milanowi czy Andrewskiemu... hmm.
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 14:25:25 
W Polsce? Chociażby gdyby Sosny nie wysłali Rekowskiemu na ścięcie na pewno Adamek uciułałby z 600 000.

@ UndeadDog

Bardziej chodzi o rozwój intelektualny i emocjonalny.
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 14:35:44 
Zresztą niech każdy rozejrzy się po swoim środowisku i zobaczy kto Szpilce kibicuje.
Wchodzę na profil Szpilki na FB i patrzę kto go zalajkował z moich znajomych i kogo widzę?

Gości około 30tki co dalej mieszkają z rodzicami, najbardziej prawilni z prawilnych, proszących matkę o 20 zł żeby wyjść wieczorem. Większość z nich w swoim życiu miesiąca pod rząd nie przepracowała.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 14:36:07 
Za Sosne mogl by zarobic nie 600 a 60 tysiecy max ,Sosna jest akonczony od dawna ,taksowkarz go dobil ,a Rek juz tylko zmasakrowal zwloki,rownie dobrze mogles wymienic Wawrzyka lub Letra jako kandydatow do tych 600 tysi
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 14:39:42 
Nie chodzi o to w jakim stanie jest Sosna tylko o to ilu ludzi by było gotowych zapłacić za "2 którzy dzielnie stawiali opór Kliczce".

Robienie analiz finansowych to część moich codziennych zajęć, więc raczej mam w tym o wiele większą wiedzę od Ciebie :)
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 08-09-2014 14:51:21 
Ludzie ogarnijcie się trochę,ja kibicuje każdemu Polakowi,a już tym bardziej jak walczy z obcokrajowcem.Jak Szpilka walczył z Jenningsem byłem całym sercem za nim bo jestem Polakiem,a Szpilka nic złego mi nie zrobił.Po drugie nie mam od 15 do 20 lat tylko 40 więc nie wypisujcie głupot bo płakać się chce ze smiechu
 Autor komentarza: malyboyy
Data: 08-09-2014 15:00:38 
Gaże zabawne równie co ceny biletów.

Pomyśleć że polsat na siatkówkę nie miał kapuchy i zakodował lel..
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-09-2014 15:02:50 
@Shanhavel - ok, poraża mnie w każdym razie powszechna troska o Polsat czy nie daj Boże nie przepłacą :D
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 08-09-2014 15:09:43 
500tys dla szpilki?
takie rzeczy tylko w cebulandi
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 15:10:44 
Shanhavel
tym argumentem ze robissz analizy finansowe mnie przekonales,napewno jestes w tym dobry co robisz i przy tym bardzo skromny ,nie to co slugusy z polsatu ,bez Twojej wiedzy ,rzucili sie na organizacje wielkiej gali skazanej na porazke ,nic sie nie znaja na tym biznesie ,wola promowac patola ,niz mega popularnego Sosne.
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 15:12:29 
Jezus Maria, skończyłeś w ogóle liceum? Kto tu pisał, że gala się nie zepnie finansowo?

Pisałem, że wartość marketingowa Szpilki jest niewspółmierna do jego wynagrodzenia.
 Autor komentarza: Milan
Data: 08-09-2014 15:18:50 
Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 14:35:44
Zresztą niech każdy rozejrzy się po swoim środowisku i zobaczy kto Szpilce kibicuje.
Wchodzę na profil Szpilki na FB i patrzę kto go zalajkował z moich znajomych i kogo widzę?

Gości około 30tki co dalej mieszkają z rodzicami, najbardziej prawilni z prawilnych, proszących matkę o 20 zł żeby wyjść wieczorem. Większość z nich w swoim życiu miesiąca pod rząd nie przepracowała. Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 14:35:44
Zresztą niech każdy rozejrzy się po swoim środowisku i zobaczy kto Szpilce kibicuje.
Wchodzę na profil Szpilki na FB i patrzę kto go zalajkował z moich znajomych i kogo widzę?

Gości około 30tki co dalej mieszkają z rodzicami, najbardziej prawilni z prawilnych, proszących matkę o 20 zł żeby wyjść wieczorem. Większość z nich w swoim życiu miesiąca pod rząd nie przepracowała.

no ku...a debil nowy jakis
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 15:21:36 
Mówi to człowiek, który nie potrafi poprawnie jednego posta wkleić? Zastanawiające...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 08-09-2014 15:27:07 
nie jestem Jezuse ,a tym bardziej Maria ,masz racje, zle napisalem ze gala skazana na porazke,ale i tak Polsat poniosl straty przeplacajac za Szpilke ,pewnie z powodu braku dobrych analitykow finansowych
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 15:29:35 
Zasadniczo to mniejszego zysku nie określa się mianem straty.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 08-09-2014 15:34:00 
Ja jestem ciekaw co wy w listopadzie napiszecie jak szpilka sprawi niespodzianke i wygra walke,bardzo mnie to ciekawi.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 08-09-2014 15:34:10 
aż oczy bolą ot tego co niektórzy piszą...
Kogo obchodzi fakt, że zasłużył czy też nie?
Boks to biznes, a walka ta sprzeda się o wiele lepiej niż gołota-adamek
bo:
1- Adamek nie jest mega rozbitym dziadkiem jak Gołota
2- mamy zestawienie młodszych pięściarzy niż z tamtego pojedynku, tylko tu jest już mocniej bijący
Adamek bo coś tam w tej ciężkiej potrenował, a Gołote pykal, aż wypykał staruszka.
Szpila to młody byk, który jak widać wziął się w końcu za trenig. Silne uderzenie miał, a można się spodziewać że będzie jeszcze silniejszy. bardzo fajnie balansuje i pracuje na nogach. Kondycje ma pewno tym razem zrobił lepszą niż z Jenningsem, który jest o niebo silniejszy od Tomka. Sądzę też, że w końcu będzie miał te ręce tam gdzie powinny być. Tomek tego nei zmieni bo to kowboj z twardą glową, tylko czy nadal jest w stanie tak przyjmować? Jeden strzał i oko mu zarośnie i znowu powie jak z Głaskovem, że nic nie widział, a Szpila jest dziki mniej stonowany niż Ukrainiec i może się rzucić do szyi. Adamek go nie znokautuje bo czym? Kowadłem w rękawicy?
3- Polska chce tej walki, znowu będzie oddanie pałeczki.

Mówienie, że Adamek obije go jak gołote czy arreole jest nieporozumieniem, bo wtedy było jeszcze 100% Adamka w Adamku, a teraz jest ile? 10%? Ciągłe przyjmowanie na głowe to jego garda, brak uderzen kombinacyjnych, nie wiem kiedy ostatni raz widzialem serie 3 uderzeń które by weszły. Praca nóg to już historia, uderzenia nie ma, energii nie ma, a wiek robi swoje. jedno uderzenie a Tomek puchnie. Proste porównanie, Po zmasakrowaniu przez Witalija wyglądał niewiele gorzej niż po lekkiej bitce z Głaskovem.
Mam 28 lat i jestem za Szpilka nie jestem z gimnazjum i nie podniecam się nim niewiadomo jak ale wierze w młodość, nie dlatego, że nie lubie Adamka bo bardzo lubię ale od walki z Kliczko coś mu się poprzestawiało.
Walczy tragicznie, chciał iść do uni walczyć w imie boga. Mówi, że pokaże szpilce prawdziwy boks. A komu go pokazał w ostatnim czasie?!
Teraz jeszcze mówienie, że Jennings to amator... stoczył 20 zawodowych walk więc jest zawodowcem.
Potrafił wstrząsnąć kowadłogłowym Perezem to i tomka bez problemu by zlał, a przy swojej obronie nic by nie przyjmował z wacianych rękawic, a twardy musi być bo kilka razy od Pereza też przygarnął.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 08-09-2014 15:44:17 
Do autora Maniek1986-Gratuluje pierwszego tutaj sensownego wpisu,popieram cie w stu procentach.
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 08-09-2014 15:52:05 
Ludzie, skąd w Was taka ciągota do przypisywania ludziom tego o czym nie mówią?

Czy ktoś napisał, że nie cieszy się na ten pojedynek? Zwłaszcza, że polsko-polskich walk jak na lekarstwo na wyższym poziomie? Chodzi tylko o to, że Polsat dając taką wypłatę Szpilce właściwie za nic daje doskonały przykład kolejnemu pokoleniu? Drzyj japę, promuj patologię a my już o Ciebie zadbamy.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 08-09-2014 17:28:21 
Widzę, że wystarczy szczekać jak Szpilka, żeby zarobić tyle kasy. Bo na pewno nie dostanie jej za swoje umiejętności tylko za to, że jest medialny i walczy z innym medialnym zawodnikiem - Adamkiem. Stawiam na górala, bo sportowo jest o kilka nieb lepszy od szpili.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 08-09-2014 17:31:38 
a myslisz ze dla polsatu liczy sie przyklad dla mlodzierzy?
Czy moze złotówki na koncie Solorza?
Szpilka moze nawet sam sie takim nie zrobil, co wykreowały go media.
Bo kibol, bo siedzial itd. a ja sie pytam co z tego?
Poszedł w inna strone, trenuje. Zawalczyl z jenningsem ktory zaraz bedzie walczyl o pas.
Teraz zawalczy z druga po golocie polska legenda boksu. Ma marzenia aby cos zdzialac.
Czy to zle? Ja juz pisałem, chce boksowac jego wybór prawda? Jak bedzie obijał leszczy to zle,
ale jak ma ambicje i osiaga swoje male cele dowolnym sposobem to tez zle?
Boobijajcie 20 kelnerów i tez bedziecie mieli szanse na kase.
 Autor komentarza: piotr
Data: 08-09-2014 21:31:29 
@R031

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem...
 Autor komentarza: Kadej
Data: 09-09-2014 09:56:18 
Przecież jak chodzi o emocje i przyciąganie kibiców to Szpilka jest góra nad Adamkiem, chodź sportowo mu wiele ustępuje. nie wiem skąd to zdziwienie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.