WŁODARCZYK SIĘ DOGADAŁ, WALKA Z DROZDEM DOJDZIE DO SKUTKU

Krzysztof Włodarczyk (49-2-1, 35 KO) osiągnął wstępny kompromis ze swoimi promotorami. Za walkę 27 września w Moskwie z Grigorijem Drozdem (38-1, 27 KO) dostanie mniej więcej 220 tysięcy dolarów netto, co stanowi około 10% więcej niż proponowano mu wcześniej.

- Wstępnie przepraszam swoich promotorów za swoje uniesienia w poprzednich dniach. Ostatni raz będzie jednak tak, że robię ukłon w waszą stronę. Jedziemy teraz do Moskwy, boksujemy, wygrywamy, wracamy zadowoleni i poważnie rozmawiamy o zarobkach na przyszłość - powiedział mistrz świata federacji WBC kategorii junior ciężkiej.

- Nie powiem, żebym był zadowolony, ale choć trochę usatysfakcjonowany. Doszliśmy do jakiegoś konsensusu. W przyszłym tygodniu rozpocznę sparingi. Ma to być czterech albo nawet pięciu sparingpartnerów. W Zakopanem ostro daliśmy sobie w kość i chciałbym by w przyszłym tygodniu te sparingi już się powoli zaczynały - kontynuował jedyny obecnie polski mistrz świata.

- Cunningham niewygodny "pykacz". Palacios zmieniał pozycję i mocno potrafił uderzyć. Czakijew myślał, że wyjdzie, narobi szumu dzięki swojej dynamice oraz sile będzie po wszystkim. Drozd z kolei trochę lata po ringu, potrafi "pykać", ale i uderzyć bombą z opóźnionym zapłonem. Będą więc pioruny - zapewnił popularny "Diablo".

Rosjanin ma już na rozkładzie innego mocnego Polaka - Mateusza Masternaka. Podczas tamtej potyczki Włodarczyk dostrzegł pewne elementy, które jego zdaniem pozwolą mu odeprzeć ataki kolejnego pretendenta.

- Mateusz na początku radził sobie dobrze, kilka razy podłączył nawet Drozda, ale końcówka należała już do przeciwnika. Moim zdaniem trzeba będzie zabrać mu szybko wiarę w samego siebie i to będzie kluczem do sukcesu - dodał Krzysiek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 12-08-2014 20:42:44 
Ciekawe czym go postraszyli ...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 12-08-2014 20:46:10 
Pewnie chciał 250 000.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-08-2014 20:47:32 
no i bardzo dobrze, że się dogadał i kaska też niezła.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 12-08-2014 20:48:48 
Brawo Krzysiu nie daj sie dymac Wasylom, co do walki to bedzie musial zrobic KO bo mu ruskie pas ukradna.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 12-08-2014 20:52:35 
@teanshin
Nie słyszałem o jakiś mega wałkach w Rosji. Jak już to Polska/Niemcy/USA.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 12-08-2014 20:58:18 
Jaki mistrz - takie zarobki
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 12-08-2014 21:03:27 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik kochamboks1 piszący z IP: 83.10.167.123 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 12-08-2014 21:04:54 
Zarobki jednak jak na mistrza świata dość średnie nie dziwię się że Diablo nie jest do końca zadowolony.Przykładowo taki Huck zarabia za walkę około 700 tys. euro więc jednak jest różnica.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:06:01 
"rocky86 Data: 12-08-2014 20:47:32

no i bardzo dobrze, że się dogadał i kaska też niezła. "

Huck za swoje walki zarabia $500K i wiecej, np. za ostatnia walke z Afolabim ponad $700K, wiec to o co Wlodarczyk musi sie wyklucac jest niestety dla niego smieszna suma. Jakby nie bylo Huck i Wlodarczyk powinni byc na tym samym poziomie pod wzgledem wynagrodzenia.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 12-08-2014 21:06:39 
marcinekk19 - nie pisz w trybie oznajmiającym, jeśli nie mas pewności :)
Huck ma w kontrakcie zapis maksymalnej stawki - o ile mnie pamięć nie myli, to jest to 400 tysięcy euro.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-08-2014 21:13:13 
cop.

Huck medialnie jest na zupełnie innym poziomie niż Diablo, więc nie ma co się temu dziwić. Ty w kazdym razie nie powinieneś się temu dziwić. W ringu też jest zdecydowanie bardziej ekscytujący.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:21:26 
"Furmi

Data: 12-08-2014 21:06:39

marcinekk19 - nie pisz w trybie oznajmiającym, jeśli nie mas pewności :)
Huck ma w kontrakcie zapis maksymalnej stawki - o ile mnie pamięć nie myli, to jest to 400 tysięcy euro. "


Ponad $700K to troche wiecej niz 400 tysiecy euro, a tyle huck zarobil za Alofabi. Za Povetkina, jezeli dobrze pamietam rowniez dostal ponad $750K.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:23:31 
"rocky86 Data: 12-08-2014 21:13:13

cop.

Huck medialnie jest na zupełnie innym poziomie niż Diablo, więc nie ma co się temu dziwić. Ty w kazdym razie nie powinieneś się temu dziwić. W ringu też jest zdecydowanie bardziej ekscytujący."

Calkowita zgoda. Napisalem jednak, ze te 200 tysiecy to naprawde zadne wielkie pienadze za walke mistrza WBC w Moscow. Ktos tutaj podkrada znacznie wiecej niz powinien...lol... Zreszta zdaje sobie doskonale sprawe iz wszyscy o tym wiecie...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:27:02 
OK, sprawdzilem - 400 tysiecy euro to tylko $535K, wiec niemozliwe jest by Huck mial te sume jako maksymalna w kontrakcie, gdyz wielokrotnie zarobil juz wiecej.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-08-2014 21:27:30 
froch na fanpage pyta się o to z kim ma walczyć, GGG na razie na trzecim miejscu.
Krzysiek w końcu zachował się jak dorosły człowiek , bez pasa nic nie ugra
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:30:29 
"szansepromotions Data: 12-08-2014 21:27:30

froch na fanpage pyta się o to z kim ma walczyć, GGG na razie na trzecim miejscu."

Uwielbiam Frocha i zycze mu walki z Chavezem w Las Vegas za duze $$$. GGG by go niestety ciezko znokautowal. Styl kreuje walke a Carl ze swoim jest wrecz idealnym przeciwnikiem dla Golovkina. Fani Frocha najwyraznej to wiedza...lol...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-08-2014 21:31:50 
Chris za walkę o pas WBC w HW w USA dostał 100tys USD, a Stiverne 200 tys USD, czy tam na odwrót ;-) Ktoś tam musiał dużo więcej podkraść niż powinien ;-)
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 12-08-2014 21:39:12 
220 tys. $ netto jeśli to prawda.

Huck za Afolabiego 731 tys. $ brutto.

A teraz ile zabierają Sauerlandy ?

Razem syn i ojciec biorą ponad pół gaży.

Huck za największe swoje walki, netto miał około 300 tys. $.

220 tys. netto za Drozda to sporo, nawet brutto, bo wielka walka będzie dopiero z Lebiediewem.

Jeśli do tego by doszło to 0,5 na rękę pęka tak z miejsca, jeśli PPV na Polskę to mamy zarobki jakie Huck zobaczy za kilka walk.

Ile Rosjanie płacili Royowi czy Toneyowi ?

Myślę, że jak Włodarczyk pokona po Czakijewie jeszcze Drozda to za Lebiediewa skosi taką kasę, że głowa mała.

On po znokautowaniu Grigorija będzie tam uwielbiany i nienawidzony zarazem :)
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:43:20 
"rocky86 Data: 12-08-2014 21:31:50

Chris za walkę o pas WBC w HW w USA dostał 100tys USD, a Stiverne 200 tys USD, czy tam na odwrót ;-) Ktoś tam musiał dużo więcej podkraść niż powinien ;-) "

Bylem na obu walkach w Ontario i LA... Druga byla niestety transmitowana tylko przez ESPN a wiec pieniadze zadne to fakt. U nas tv kreuja wszystko. Bez HBO lub SHO nie ma pieniedzy w tym biznesie.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:45:38 
"kochamboks1 Data: 12-08-2014 21:39:12

220 tys. $ netto jeśli to prawda.

Huck za Afolabiego 731 tys. $ brutto.

A teraz ile zabierają Sauerlandy ?

Razem syn i ojciec biorą ponad pół gaży."


To fakt, ze ilosc pieniedzy trafiajaca do kieszeni piesciarza jest calkowicie inna od tej ile za walke otrzymuje oficyjalnie. Ja pisalem oczywiscie o oficyjalnych danych a ile tak naprawde Huck ma w kieszeni po walce, tego nie wiem.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 12-08-2014 21:47:08 
Nie, nie dostał 700 tysięcy. Mógł mieć tyle z reklamami, ale nie z kontraktu.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-08-2014 21:50:05 
i Dobrze że dogadał Diablo wynegocjował dużą kase w Usa np za walke z Floresem nie dostał by takiej. tak to widzę walka z Drozdem nie będzie łatwa Dobrze by było że znokałtował Drozda bo rusek jest szybki na nogach ,niezłą ma technikę , waty też nie ma to niedoceniany zawodnik.
Ale suma sumarum myśle że Diablo dopadnie Drozda i skończy walke przed czasem.

Potem ewentualnie unifikacja z lebedevem az dużą wieksżą , grubą kase
ale narazie walka z Drozdem
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 21:58:18 
"Furmi Data: 12-08-2014 21:47:08

Nie, nie dostał 700 tysięcy. Mógł mieć tyle z reklamami, ale nie z kontraktu."


Przeczytaj ponizej.
http://espn.go.com/boxing/story/_/id/9223454/marco-huck-vs-ola-afolabi-iii-rescheduled-june-8
Rozmawalem jakis czas temu podczas jednej z gal z Maxem Kellermanem i bylem zaskoczony faktem, ze pomimo braku transmisji walk z Europy, wie on tak duzo na temat zarobkow piesciarzy i sytaucji w tym biznesie po drugiej stronie bajorka.
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 12-08-2014 22:00:40 
Ktoś się włamał copowi na konto czy co? Naprawde uważasz, że mniej popularny zawodnik, mający zdecydowanie mniejszą baze kibiców powinien zarabiać tyle co drugi bardziej popularny i motywujesz to tym, że obaj są mistrzami? Powiedz jeszcze, że stoją na podobnym poziomie sportowym i dlatego powinni zarabiać podobnie to już na prawde zwątpie :D
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 22:01:09 
"kochamboks1 Data: 12-08-2014 21:39:12

220 tys. netto za Drozda to sporo, nawet brutto..."

Sporo to dla mnie, gdyz na takie pieniadze muz epracowac 15 miesiecy, ale za walke wieloletniego mistrza WBC to sa pieniazki bardzo male. To jest taki troche policzek w twarz piesciarza.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 22:04:45 
"anonim1928 Data: 12-08-2014 22:00:40

Ktoś się włamał copowi na konto czy co?"


lol....nie, to ciagle ja... Nie jestem fanem Wlodarczyka, ale jest mi go troche szkoda, ze jego promotorzy wala go jak chca. Nie sadze bysmy mogli sytuacje Wlodarczyka porownywac do Hucka. ale te 200 tysiecy to naprawde jest jalomuzna i na dodatek musial o nia walczyc. Huck walczy u siebie, Wlodarczyk ktorys tam raz z rzedu musi walczyc w jaskini lwa. To sa bardzo istotne element negocjacji i najwyrazniej ktos nie wykonuje swojej pracy nalezycie, uczciwie.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 12-08-2014 22:08:49 
No i o czym ty piszesz? Przeczytaj sam dokładnie o czym tam piszą - przecież to pieniądze z OFICJALNEGO PRZETARGU. Co to ma wspólnego z kontraktem zawodnika? Przecież to oczywiste, że pieniądze na walkę z oficjalnym pretendentem idą z przetargu. A w dobrowolnej obronie - bez przetargu, nie dostanie więcej niż 400 tysięcy euro. Przetarg to coś zupełnie innego. Nie obraź się, ale wracam do meczu Realu :)
 Autor komentarza: jassin
Data: 12-08-2014 22:11:12 
220 tys $ netto to b dobra kasa. Niech Wlodarczyk juz nie narzeka. Moze go tam panowie faktycznie kiwali ale teraz to sa przyzwoite pieniadze. Cw nie jest popularna, poza tym z tego co pamietam Arreola za walke z Stivernem dostall 100 tys a Stiverne 200
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 22:18:46 
"Furmi Data: 12-08-2014 22:08:49

No i o czym ty piszesz? Przeczytaj sam dokładnie o czym tam piszą - przecież to pieniądze z OFICJALNEGO PRZETARGU. Co to ma wspólnego z kontraktem zawodnika?"


Nie znam kontraktu Hucka. Czytam uwaznie i widze:
"Under Sauerland's bid, Huck is entitled to 80 percent of the money ($731,555) with Afolabi getting the remaining 20 percent ($182,889)."
Ile z tych pieniedzy dostaje Huck a ile biora promotorzy jest inna sprawa. Nie wiem tego i nie sadze iz dokladne dane sa komukolwiek znane oprocz zaintersowanch stron. Tak jak u nas podaje sie zarobki Mayweathera tak i informackje o zarobkach Hucka sa podawane na podobnych zasadach.
Swoja droga, pomijac boks by ogladac "fuc*ing soccer" to grzech Furmi..lol..
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 12-08-2014 22:27:33 
"kochamboks1 Data: 12-08-2014 21:39:12

220 tys. netto za Drozda to sporo, nawet brutto..."

Sporo to dla mnie, gdyz na takie pieniadze muz epracowac 15 miesiecy, ale za walke wieloletniego mistrza WBC to sa pieniazki bardzo male. To jest taki troche policzek w twarz piesciarza.



To znaczy, że cała c.w powinna rzucić boks albo iść do ciężkiej :)
Jeśli kwota od Riabińskiego jest policzkiem to czym są propozycje walk ze Stanów ? Jakie kwoty tam widziałby Diablo za walkę w obronie tytułu ? To byłaby seria policzków ?

Poza tym tu jest perspektywa walki z Denisem L. za kasę jak na cruiser kosmiczną, bo nigdzie nie dadzą tyle co w Rosji.

Ja wiem, że to kierunek niemodny, ale Riabiński potrafi dać więcej niż SHO czy HBO.
Gość ma więcej kasy niż tuzy bokserskiego biznesu, wątpię aby przestał się angażować w ten sport i zaczął skąpić.

Nie wierzę, że jest lepsza opcja na teraz niż robienie walk na jego galach, szczególnie, że my i oni lubią cruiserów. Mamy ich w Rosji i w Polsce.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 12-08-2014 22:27:54 
Hallo tu jest Polska.

Ilu ludzi kupi PPV ?

Jest kryzys, jak by ktoś nie wiedział.
CW nie jest popularna.

Nie porównujmy Niemiec do Polski. Niemcy zarabiają w stosunku do Polaków mniej więcej 1 Euro = 1zł.

Polską średnią pensję można włożyć między bajki. To w sektorze przedsiębiorstw, na potrzeby ZUS, aby więcej łupić składek..


Czy Włodarczyk to wygra to kolejna para kaloszy.



Życzę Diablo aby wygrał.
Niech tylko nie powtarza błędów z walki z Czakijewem bo worka to ja nie chcę oglądać.
Drozd tym różni się do Czakijewa że może Diablo przez 12 rund okładać.
Skoro on z Maternakiem tak skakał to iść do przodu i bić Diablo będzie mu łatwiej.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 22:33:37 
"kochamboks1 Data: 12-08-2014 22:27:33

To znaczy, że cała c.w powinna rzucić boks albo iść do ciężkiej :)
Jeśli kwota od Riabińskiego jest policzkiem to czym są propozycje walk ze Stanów ? Jakie kwoty tam widziałby Diablo za walkę w obronie tytułu ? To byłaby seria policzków ?"

U nas waga do 200lbs jest calkowicie pomijana, wiec pod tym wzgledem masz racje. Ja pisalem jednak o Wlodarczyku w kontekscie jego konkurencyjnych mistrow w tej dywizji. Musisz przyznac, ze zarobki KW sa niczym w porownaniu z tymi, ktore maja Huck czy Hernandez?
 Autor komentarza: derfelcadarn
Data: 12-08-2014 22:36:56 
"Rozmawalem jakis czas temu podczas jednej z gal z Maxem Kellermanem ..." niezłe jazdy ma ten cop
 Autor komentarza: Milan
Data: 12-08-2014 22:37:06 
i super do tej walki musi dojsc bo ktos musi pomscic Masternaka to raz , dwa nie ma lepszego momentu do ataku na Specnaza ktory po wojnie Jonesem stracił troche pewnosci siebie a walka z kolodziejem na pewno tej pewnosi do konca nie odbuduje bo kim jest Paweł tak naparwde
Diablo zarobi sporo , nazwisko znowu zyska a potencjalna walka z Lebidievem unifikacyjna to juz hit CW i od storny sportowej i od strony kasowej
 Autor komentarza: myyyk
Data: 12-08-2014 22:45:45 
Huck jest ulubionym zabijaką kilku milionów bogatych niemieckich fanów boksu, można na nim w Niemczech zarobić 10 razy tyle, co w Polsce na Włodarczyku. Jest też znacznie bardziej znany poza Niemcami, a Rosja to dwa razy mniejsze PKB niż Niemcy i 10 razy mniejsze, niż cała Unia. Bezwzględna kwota to jedno, a jej relacja do realiów ekonomicznych to drugie. Jeśli te 220 kUSD jest tylko dla Włodarczyka, to jest całkiem nieźle. Walki za 5 mnl dolców raczej nie zobaczymy, chyba ze pójdzie w HW i zawalczy z Haye.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 12-08-2014 22:50:31 
Dobrze Włodarczykowi z oczu patrzę. Wygrywaj, zarabiaj Krzysiu. Jak ruskich wystrzelasz to mozesz zapisać się w historii.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 22:52:53 
"derfelcadarn Data: 12-08-2014 22:36:56

"Rozmawalem jakis czas temu podczas jednej z gal z Maxem Kellermanem ..." niezłe jazdy ma ten cop"


lol...
Najwyrazniej nie uczeszczasz na zadne gale bokserskie nawet w Polsce, gdyz wiedzialbys zapewne, ze spotykanie ludzi znanych z tv na takich imprezach nie jest niczym niezwyklym. Zalicz 10-12 imprez rocznie, a jestem przekonany, ze Pindera czy Kostera z pewnoscia beda dla ciebie dostepni.
Przede wszystkim jednak, musisz zaczac leczyc swoje prowincjonalne kompleksy...lol
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 22:56:29 
"myyyk Data: 12-08-2014 22:45:45
Walki za 5 mnl dolców raczej nie zobaczymy, chyba ze pójdzie w HW i zawalczy z Haye."

Nikt nie mowi o 5 milionach dolarow, ale te 450-500 tysecy to Wlodarczyk powinien zarabiac za walki takie jak ta w Moscow. Bede szczery teraz, te 200 tysiecy to polowa tego co Wasilweski/Werner/Babilonski zarabiaja na tej imprezie. To troche jak kopniecie w pysk, nie sadzisz?
 Autor komentarza: Milan
Data: 12-08-2014 23:16:28 
cop
matole jak mozesz zarobek w and w wrzucac do jednego worka z zarobkiem babilona ?
masz umowe fuzji w komputerze czy znowu robisz z siebie pajaca
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 12-08-2014 23:31:13 
"Milan Data: 12-08-2014 23:16:28

cop
matole jak mozesz zarobek w and w wrzucac do jednego worka z zarobkiem babilona ?
masz umowe fuzji w komputerze czy znowu robisz z siebie pajaca "

Za duzo alkoholu w mleku od mamy dostales, czy tez jak zwykle nie masz najmniejszego pojecia o czym rozmawimy dziecko drogie...lol....
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-08-2014 23:45:31 
najwazniejsze ze walka sie odbedzie ale ciekawe co po niej.......jak juz raz pisalem rozsadnym wyborem moze byc przeczekanie sytuacji sauerlanda w niemczech ktora powinna byc jasna za najdluzej kilka miesiecy - jezeli pojda do sat1 to jestem przekonanyze bedzie dalo sie zrobic walke z hernandezem lub huckiem (zalezy czy pojdzie do hw)
 Autor komentarza: Milan
Data: 12-08-2014 23:46:03 
cop
co ty o tym alkoholu tyle pieprzysz ?
od 2 tyg biegam po gorach , robei forme jutro koncze zero alkoholu matolku juz lapiesz ?
wracajc do dyskusji
pytanie brzmi czy znasz zapisy fuzji babilona z yalem skoro piszesz ze werner , yale i babilon zarabiaja po rowno na galach to raz
dwa czy znasz zapisy umowy yale z riabinski skoro wiesze ze dostana 400 tys zielonych
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 12-08-2014 23:55:03 
Teraz zupełnie z innej beczki, tak zobaczyłem tę kwote 220 tyś i sobie myślę że sportowcy MMA na najwyższym szczeblu dostają śmieszne pieniądze w porównaniu z bokserami mimo iż to krótszy dystans to jednak bardziej wyczerpujący sport.
W UFC niektórzy za walke o pas cieszą się ze 50 tyś. a co dopiero tyle.
Jedynie Silvie mogą pozwolić na 100 pare ale nikt nie dórwna 220.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 13-08-2014 00:06:58 
"Milan Data: 12-08-2014 23:46:03

cop
co ty o tym alkoholu tyle pieprzysz ?"

Jak mi sie "rzuca w oczy" twoje niezbyt rozsadne wpisy, zawsze mam wrazenie iz duzo pijesz badz bierzesz jakies narkotyki. Sorry dude, jezeli to jest twoja normalna kondycja, to nic tylko wspolczuc...lol...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 13-08-2014 00:10:10 
"Milan Data: 12-08-2014 23:46:03

pytanie brzmi czy znasz zapisy fuzji babilona z yalem skoro piszesz ze werner , yale i babilon zarabiaja po rowno na galach to raz "


Nie znam i tego nigdy nie napisalem. Co napisalem, to iz bylbym niezmiernie zaskoczony, gdyby spolka WWB nie wynegocjowala za wystep Wlodarczyk/Kolodziej przynajmniej $550K-$600K. Jezeli nie, to tylko swiadczyc moze o ich zdolnosciach negocjacyjnych. Jezeli tak, to dlaczego tak malo placa swoim piesciarzom??
 Autor komentarza: Milan
Data: 13-08-2014 00:12:37 
" Bede szczery teraz, te 200 tysiecy to polowa tego co Wasilweski/Werner/Babilonski zarabiaja na tej imprezie. To troche jak kopniecie w pysk, nie sadzisz? "

a to zdanie kto napisał ?
 Autor komentarza: Milan
Data: 13-08-2014 00:14:40 
Autor komentarza: conceptofpower

Data: 13-08-2014 00:06:58

"Milan Data: 12-08-2014 23:46:03

cop
co ty o tym alkoholu tyle pieprzysz ?"

Jak mi sie "rzuca w oczy" twoje niezbyt rozsadne wpisy, zawsze mam wrazenie iz duzo pijesz badz bierzesz jakies narkotyki. Sorry dude, jezeli to jest twoja normalna kondycja, to nic tylko wspolczuc...lol...

rzuciłes mnie na kolana ta argumentacją , zawsze kiedy palniesz gafe uciekasz sie do wycieczek personalnych, zagrywka przedszklna nie sadzisz dude
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 13-08-2014 00:42:56 
Furmi
Huck ma w kontrakcie zapis maksymalnej stawki - o ile mnie pamięć nie myli, to jest to 400 tysięcy euro.

Nie pomylil sie redaktor?chyba minimalnej stawki wtedy to by mialo sens , bo nie spotkal sie ojciec chyba z kontraktem zeby bylo zapisane max a nie minimum ?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 13-08-2014 04:05:11 
"Milan Data: 13-08-2014 00:12:37

" Bede szczery teraz, te 200 tysiecy to polowa tego co Wasilweski/Werner/Babilonski zarabiaja na tej imprezie. To troche jak kopniecie w pysk, nie sadzisz? "

a to zdanie kto napisał ? "

Sprawdz dziecko drogie, co napisalem powyzej. Powtirze specjalnie dla ciebie, gdyz rozumiem ze myslisz troche wolniej jak reszta...lol...
Nie znam kontrakturalnych detali polskich firm promujacych boks, ale bylbym niezmiernie zaskoczony, gdyby spolka WWB nie wynegocjowala za wystep Wlodarczyk/Kolodziej w Moscow przynajmniej $550K-$600K. Jezeli nie, to tylko swiadczyc moze o ich zdolnosciach negocjacyjnych. Jezeli tak, to dlaczego tak malo placa swoim piesciarzom?? Takze te $200K nie stanowi zbyt duzego procentu nieprawdaz? Jezeli jednak wynegocjowali tylko te przykladowe $300K to niestety czas by zajc sie budowaniem piaskownic w Polsce, gdyz moze w tym beda dobrzy...lol...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-08-2014 05:19:15 
Niech sie cieszy ze mu w Rublach nie płacą hahaha,,,Mogliby mu dac chociaz w euro ..Niech jedzie na walke na Wyspy tam bedzie miał w funtach..Tony Bellew juz czeka oraz Afolabi..Moze szklarz Cleverly jako dobrowolna obrona po znokautowaniu Drozda i dobre siano na Wyspach
 Autor komentarza: marinero
Data: 13-08-2014 08:57:51 
Dobrze ze sie Diablo dogadał!ciekawe który z panów W wyjał ta kase z kieszeni!dobrze by bylo kolejnego kacapa zobaczyc na kolanach na jego ringu!Mam taka nadzieje!
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 13-08-2014 09:07:01 
Wlodarczyka rozpoznawalnosc swiatowa jest bardzo, bardzo mala i te $220K to calkiem spora kasa. To ze ktos gdzies zarabia wiecej nei znaczy iz kazdy ma to wiecej zarabiac. Diablo ma biednych promotorow, Polska to biedny kraj i duzych pieniedzy nie bedzie jeszcze dlugo. Huck za swoja dlugowiecznosc i kontrowersyjnosc tez zarabia malo w porownaniu do innych czolowych piesciarzy swiata, choc walczy w Niemczech, kraju bogatym, tam gdzie i za bilety i za reklamy placi sie sporo wiecej. Wlodarczy jezdzi po swiecie za kasa, on prawie zebrze o pieniadze, do tego zyje troche ponad stan bo choc ma tytul to ma go w kategori malo popularnej i do tego jego rodacy nei zarabiaja miesiecznie kroci wiec na drogie bilety takze ich nie stac. Wiekszosc walk polskiego mistrza to flaki z olejem, ludzie z takich walk wychodza w trakcie trwania wiec kasy od sponsorow tez nie ma i nie bedzie. Jesli Wlodarczyk uwaza ze jest wart o wiele wiecej to droga wolna, niech zarobi, ja mu nie bronie, tylko gdzie on to chce zarobic......? Mial szanse na kilka dodatkowych walk nawet za mniejsza kase ale budujacych rozpoznanie ale jest za glupi by to zrealizowac. Taki PacMan za pierwsze walki tez zarabial mala kase, dotyczy to wiekszosci dzis wielkich piesciarzy, teraz to sa gwiazdy ale GGG tez nie tak dawno zarabial stosunkowo malo, malo do swojej wartosci ale akraz na nim swiat sie poznal tylko na biednym Krzysku jakos nie chce.
 Autor komentarza: Milan
Data: 13-08-2014 09:31:23 
Autor komentarza: conceptofpower

Data: 13-08-2014 04:05:11

"Milan Data: 13-08-2014 00:12:37

" Bede szczery teraz, te 200 tysiecy to polowa tego co Wasilweski/Werner/Babilonski zarabiaja na tej imprezie. To troche jak kopniecie w pysk, nie sadzisz? "

a to zdanie kto napisał ? "

Sprawdz dziecko drogie, co napisalem powyzej. Powtirze specjalnie dla ciebie, gdyz rozumiem ze myslisz troche wolniej jak reszta...lol...
Nie znam kontrakturalnych detali polskich firm promujacych boks, ale bylbym niezmiernie zaskoczony, gdyby spolka WWB nie wynegocjowala za wystep Wlodarczyk/Kolodziej w Moscow przynajmniej $550K-$600K. Jezeli nie, to tylko swiadczyc moze o ich zdolnosciach negocjacyjnych. Jezeli tak, to dlaczego tak malo placa swoim piesciarzom?? Takze te $200K nie stanowi zbyt duzego procentu nieprawdaz? Jezeli jednak wynegocjowali tylko te przykladowe $300K to niestety czas by zajc sie budowaniem piaskownic w Polsce, gdyz moze w tym beda dobrzy...lol...

najpierw piszesz ze yale /werner i babilon zarabiaja min 440 tys za te walke
potem piszesz ze bylbys zaskoczony gdyby tak nie było
a na kocnu piszesz ze nie masz zadnego pojecia jak wygladaj u nas realiea finansowe

i akurat tylko ostatnie zdanie oddaje obraz jaka wiedza dysponujesz , czyli zadna , polegajaca na ploteczkachz twiterka puszczanych dla podnoszenia zainetresowania , niesttey czesto nie amjacych wiele wspolnego z rzeczywistoscia tad sie biora Twoje liczne błędy
 Autor komentarza: gemba
Data: 13-08-2014 09:31:35 
dalej krzysiu wygraj z drozdem i przenieś się do wagi ciężkiej
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 13-08-2014 10:35:25 
O CZYM WY PISZECIE???

Przecież NIGDY nie było sporu o kasę za tą walkę.
Ten spór to rzekomy spór - to kolejna metoda na robienie szumu wokół sprawy, prostackie wywoływanie dyskusji, której celem jest oczywiście KASA.

A tu wszyscy dyskutują, rozważają, spierają się - niby doświadczeni ludzie, a tak się dają napędzić.
 Autor komentarza: magical2
Data: 13-08-2014 11:30:49 
UrbanHorn 100% racji, pomysł Wasyla na zwiększenie zainteresowania walką.
 Autor komentarza: Milan
Data: 13-08-2014 11:43:58 
kolego magical2
niesttety nie kojarze twojego nicku wiec pewnie ejstes bardzo krotko na orgu wiec zdradze ci jeden sekret
urbantroll to jeden z naczelnych hejterów kp12 wiec jego wpisy nalezy traktowac z przymruzeniem oka

a teraz wracajac do teamtu pomysl czy jakiemukolwiek promotorwi na swiecie zalezy zeby jego najlepszy zawodnikw wstajni mowil ze jest roolowany na kasie ?
mam nadzieje ze pytanie cie nie przeroslo
 Autor komentarza: BOXER
Data: 13-08-2014 15:05:41 
Hahahahahahahaha......to mnie Krzysio oszukał.hahaha .Nagadał ze ponad bańke a tu ZONK. Myśle ze ta kwota jest bardzo,bardzo zaniżona dla opinii publicznej.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 13-08-2014 16:01:11 
kolego MILAN...

Ja zaś znakomicie kojarzę twój nick i niestety kojarzę go z daleko posuniętym subiektywizmem, które tysiące razy było przedmiotem pośmiewiska. Bezmyślnie optując za SKP (przypominam, że SKP, bo KP to skrót od dokumentu księgowego "Kasa Przyjmie" - chociaż ta nazwa jakoś też mi pasuje do SKP, wcześniej BKP i HKP) wydaje ci się, że znajdujemy się na dwóch biegunach fascynacji.

Ale sorry... komentarz magicala jest dowodem na świeżość myślenia, a ja również nie mam zamiaru tracić tego waloru. Skoro więc nie widzisz w bezsensownej przepychance marketingowej ściemy to zalecam dobrego lekarza.

Dodatkowo dotyka cię amnezja - dla mnie kaszana SKP jest zasługą jej właścicieli, którzy trzymają przeciętnego trenera i robią mnóstwo szumu wokół bylejakości SKP. Taki Włodarczyk kisi się u nich i marnuje. A fakt, że się kisi dowodzi tego, że jest niezdolny do postawienia się i nie ma co wierzyć w bzdury typu Włodarczyk się nie dogadał.
 Autor komentarza: samurai
Data: 13-08-2014 17:54:19 
I BARDZO DOBRZE ZE SIE DOGADALI I WALKA BEDZIE!!!
ALE KRZYCHU MA RACJE OSTATNI TAKI UKLON DLA TYCH WALOW CO MYSLA ZE SA WIELKIMI PROMOTORAMI A TAK NAPRAWDE TO CZWARTA LIGA PROMO NA SWIECIE A MOZE I JESZCZE NIZEJ.
TAK TRZYMAJ DIABLO I WRACAJ Z PASEM.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 13-08-2014 21:09:33 
Moim zdaniem piszesz glupoty. Po pierwsze mamy rynek bokserski jaki mamy. Po drugie jakos i diablo i kołodziej podkulili ogonki i wrócili. Po trzecie Wlodar ma pas a Kolodzieja dociagneli najpierw do hernandeza a teraz do samego lebiediewa wiec gdzie tu slaba praca? Wlasnie dobra i bystra bo robia rekord na ile sie da a pozniej wypchniecie na kasę. O ile bokser moze miec ambicje o tyle dla promotora to kasa jak wie ze nie ma w stajni czysty diam3nt. Chyba ze ma dobrego zawodnika jak diablo to idzie jedno z drugim. Szpilka gdyby nie byl wyrywny i ambitny miałby rekord dociagniety do ok 30 walk i tez by cos fajnego mu z nieba skaplo, a ze chcial juz tu teraz to sie nacial na bee bee.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.