KUBRAT PULEW RZUCA PODEJRZENIA NA MOŻLIWY DOPING KLICZKI

Kubrat Pulew (20-0, 11 KO) nadal porusza temat badań antydopingowych przed zaplanowaną na 6 września w Hamburgu walką z mistrzem świata federacji WBA/WBO/IBF wagi ciężkiej, Władimirem Kliczko (62-3, 52 KO).

Większość ekspertów nie daje większych szans Bułgarowi, lecz ten nie tylko się tym faktem nie przejmuje, lecz nawet odczytuje to jako swoją przewagę.

- Nie uważam się w tej konfrontacji za skazanego na porażkę i za jakiegoś autsajdera. Fakt iż jestem niedoceniany tylko dodatkowo mnie motywuje. W boksie wszystko może się zdarzyć, a nasze szanse oceniam jako 50 na 50. Walka z pewnością będzie ciekawa i wierzę, że dla mnie zwycięska - uważa oficjalny pretendent z ramienia organizacji IBF.

- Zasady powinny być takie same dla wszystkich. Ja mogę być testowany w dowolnym miejscu i czasie, natomiast mistrz ma być badany jedynie po walce. Nawet dzieci wiedzą, że przed walką można oczyścić organizm ze wszystkich zakazanych substancji. Jeśli Kliczko odmówi testów olimpijskich, to można przypuszczać, że to właśnie doping pozwala mu tak długo pozostawać na szczycie - dodał Pulew.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 31-07-2014 22:30:54 
Cóż...
Temat rzeka i to mocno wezbrana. Jednym słowem ciężki. Chciałoby się żeby wszyscy byli czyści ale to niemożliwe. To trochę tak jak zadawanie pytań Pudzianowskiemu za czasów strongmanów czy bierze sterydy...
Nie ma dowodów by powiedzieć na Władimira koksiarz ale jak kiedyś spotkałem się z trafnym komentarzem na zagranicznej stronie tak można by podsumować jego "czystość".
Jak twój starszy brat brał koks to ty nie weźmiesz?
A no właśnie.
Mimo to uważam że Pulev więcej by zyskał samemu się szprycując niż próbując naprawić świat. Niech bierze przykład z Powietkina po walce z Władkiem.
A jeśli już chcemy walki z dopingiem to niech walczą z federacjami.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 31-07-2014 22:38:29 
To Pulev podpisał kontrakt z Sauerlandem na bardziej restrykcyjne testy, nie Kliczko z Sauerlandem. Nie wiem więc skąd te fochy.
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 31-07-2014 22:45:56 
Saleta przed walką z Gołotą też coś wspominał, że jest za legalizacją dopingu (mogę się mylić, ale coś mi się tak kojarzy)
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 31-07-2014 23:03:09 
Doping Kliczki nie jest mozliwy, ale praktycznie pewny.
Inna sprawa, ze nawet z Wladem bez dopingu lub nie w takim stopniu (z czasow walki z Sandersem- ten okres) tak czy siak by raczej przegral.

Oczywiscie nie da sie wybielac Kliczki- to ze wpier.ala koks tak samo jak np inna piz.a bez honoru Joshua to akurat jest oczywiste.
No ale jego brat nie wpier.alal koksu bo mial jaja. A Wlad to wiadomo. Jakby mial wyjsc do takiego Lewisa to zostalby zapakowany w czarny worek jeszcze na ringu
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 31-07-2014 23:04:52 
Witek zostal raz zlapany- ale ogolnie nie wpieprzal koksu co bylo widac po sylwetce i braku charakterystycznych sladow. To byla calkowicie jednorazowa wpadka
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 31-07-2014 23:21:39 
Inna kwestia że Wład miał zawsze jednak lepszą genetykę od brata.
 Autor komentarza: Jimmy
Data: 31-07-2014 23:33:22 
rafaltheo
Sylwetka nie swiadczy o tym ze nie bierze, tu bardziej wychodzi po prostu genetyka i cel. Pomysl jesli raz spróbował (gdzies na poczatku kariery jesli dobrze pamietam) to czemu pozniej mialby nie brać skoro mu to tyle sily dawalo? Walczyłby na 2/3 swoich mozliwosci. To nie jest kreatynka dosypywana do kurczaka, po koksie masz sile jak kon pociagowy. A ze Vit byl slabo ogarniety w temacie i nie wiedzial jak sie maskowac albo wzial jakis dziadstwo to go złapali!
 Autor komentarza: samurai
Data: 01-08-2014 07:44:19 
JA SIE Z NIEKTORYMI NIE ZGODZE SPORT POWINIEN BYC CZYST!!!!
NIECH ZARABIAJA MILIONY ALE W UCZCIWY SPOSOB,CALA CZOLOWKA (POWIEDZMY 15-KA) Z KAZDEJ ORGANIZACJI WBC,WBA ITD.POWINNA MIEC TESTY OLIMPIJSKIE JAK NP.CIEZAROWCY. NIE MOZESZ SOBIE JECHAC GDZIES NA MIESIAC CZY DWA TYGODNIE NIE POWIADAMIAJAC WLADZ GDIE BEDZIESZ. KOMISJA ANTYDOPINGOWA MUSI ZAWSZE WIEDZIEC GDZIE PRZEBYWA ZAWODNIK I SOBIE WPASC BEZ ZAPOWIEDZI PRZEBADAC ZAWODNIKA.JAK WPADASZ ROK DYSKFALIFIKACJI DRUGI RAZ DOZYWOCIE,ZA DUZA KASA JEST PLACONA ZEBY ROBIC KIBICOW W WALA.
MYSLE ZE PULEW W TYM TEMACIE MA RACJE.RUWNE SZANSE DLA WSZYSTKICH.
A TLUMACZENIE ZE KLITCHKO JEST CZLOWIEKIEM SWIATA I NIEWIADOMO GDZIE BEDZIE PRZEBYWAL ZA MIESIAC JEST POPROSTU PLUCIEM KIBICOM W TWARZ I MOWIENIE ZE DESZCZ PADA.
 Autor komentarza: thegreates
Data: 01-08-2014 08:24:53 
samurai zgadzam się w 100 % pierwsza 10-15 najważniejszych federacji powinna być z automatu badana najbardziej rygorystycznymi testami nie tylko w boksie ale w każdym sporcie , w innym razie to po prostu traci sens , idea sportu jest zachwiana przez to
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 01-08-2014 09:10:18 


Zawsze rzucalo mi sie w oczy ze Wladek ma jakos dziwnie wyżyłowane łapy.....serio.

 Autor komentarza: Puma1990
Data: 01-08-2014 10:14:22 
Wiadomo że Władimir czysty nie jest, tak samo jak 90% innych zawodników, nie tylko w sportach walki ale i innych dyscyplinach. Prosty przykład, Chodź sobie na siłownie przez jakiś miesiąc, dwa bez odżywek podstawowych typu białko czy kreatyna. A później, przez ten sam czas stosuj odżywki i zobacz różnice. Siłownia bez odżywek niewiele Ci pomoże, tak samo w sporcie zawodowym, bez wspomagania się nie wejdziesz na najwyższy poziom a już na pewno nie utrzymasz się na szczycie.
 Autor komentarza: rondobry
Data: 01-08-2014 10:45:20 
Generalnie jestem za dopingiem w sporcie zawodowym i na jakims tam mistrzowskim poziomie to jest oczywiste ze trenuja na wspomaganiu i oczyszczają przed zawodami(bo doping jest do trenowanie). Nie widze w tym nic złego ..sprytu ringowego i pomyslunku nie wspomoga tylko fizycznie kondycyjnie siłowo wagowo jak tam chca....A najlepiej jakby te wszystkie federacje miały swoich lekarzy którzy udzielaja tego po rowno....bo oczywiscie nie mowimy tu o jakis koksa z siłki tylko "lekach" .Bo sportowiec zawodowy ma to tego( powinien) predyspozycje.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 01-08-2014 11:02:49 
A tu wychodzi na jaw afera, że stosował 10x więcej koksu niż 40 Armstrongów i 120 Syntholowców na raz i że ma przekupione wszystkie federacje i testy antydopingowe, ale było by pięknie :D
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 01-08-2014 11:03:56 
Wład byłby największą ci*tą w historii bo nawet Najman na koksie byłby lepszy, ale nie żyjmy marzeniami...
 Autor komentarza: gemba
Data: 01-08-2014 13:04:14 
a czy doping daje umiejętności? no nie i koniec tematu to l.lewisa .tysona też trzeba podejżewać o doping bo żądzili tą wagą bardzo długo
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-08-2014 13:17:12 
marze o tym zeby zobaczyc choc jedna walkę tej cipki Władki niepoprzedzonej konkrentym cyklem , jeden z anjwiekszych koskow obecnego boksu , te jabane cykle daja mu anmaistke tego czego w sumie nie ma czylipewnosci siebie
Kubrat walcz o swoje niech ta cipka w koncu peknie

komentarz kolesia z niemieckiej federacji ze Wladki nie mzona kontrolowac bo nie wiadomo gdzie jest obarzuje w jak pierdolnym zaklamnym swiecie przyszlo nam zyc , nie wiedza gdzie jest wlad neich ku...a briggsa spytaja
dajesz Kubrat kazdy parwdziwy kibic z Toba
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 01-08-2014 13:21:49 
a czy doping daje umiejętności? no nie i koniec tematu to l.lewisa .tysona też trzeba podejżewać o doping bo żądzili tą wagą bardzo długo


dokladnie, jak jest sie ciota to i sterydy nie pomoga przyklad Wach
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-08-2014 13:24:31 
shanemosley
ale daje siłe , wytrzymałosć , dwa bardzo wanze w boksie czynniki
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 01-08-2014 15:33:27 
Wach za mało uderzał, teraz miałby inne podejście, ale mimo, że nie padł to odczuł te ciosy Włada.
Doping daje efekty takie, że np. trenując rok masz efekty jakbyś trenował trzy lata, także na pewno daje on dużą przewagę. Nie czujesz przemęczenia, może osiągać więcej, jesteś silniejszy, z każdym ciosem czujesz, że możesz bić jeszcze mocniej. Nasz Wach nie brał koksów tych co pewno Wład wpierniczał.

Trenerzy mogli Wacha nafaszerować wszystkim czym można, skoro i tak został ośmieszony Viking przez próbki. To Klitschko na koksie nie mógł znokautować Waszki, a co dopiero gdyby Waszka byłna koksie... wtedy by Dr.Dildo połamał sobie ręce.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 01-08-2014 15:35:04 
Walka z Wachem pokazała, że Wład ma problem z wyższym zawodnikiem, nie jest mu ławo go znokautować, a sam chwieje się po ciosie jak w 5 rundzie. Wach dostał za wcześnie walkę o mistrzostwo świata, przecież to na zawodowych ringach był wciąż amator, a że chodziło o kasę to nie walczy do dzisiaj.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 01-08-2014 15:36:19 
Amator + kogo on tak naprawdę pokonał? No właśnie.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 01-08-2014 16:35:20 
dzisiaj medycyna jest już tak rozwinieta ze ponoc są srodki niewykrywalne a na takim poziomie jak Władymir moga stosować tylko te "elitarne" tak więc temat jest otwarty do dyskusji. Ja jednak jestem starej daty i powiedzenie "krew, pot i łzy" jest dla mnie żelazne. Nigdy nie zgodzę się na zaaprobowanie używania sterydów. To byłaby tragedia dla sportu, sportowców przy gromkim śmiechu koncernów farmaceutycznych.
 Autor komentarza: otke
Data: 01-08-2014 18:19:11 
Władek wygląda na typowego koksiarza, a mimo to dostał od przeciętnie zbudowanego Sandersa i topornego Puritiego, to jednak daje jakąś nadzieję dla trenujących czysto.
Podobno najciężej skomponować mieszankę dającą wydolność, bo jak rosną czyste mięśnie(które trudniej dotlenić) to wydolność się zmniejsza. Poza tym wytrzymałość to także technika, umiejętność przetrzymania pewnych momentów w czasie walki. Ale siła fizyczna idzie jak błyskawica..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.