ZIMNOCH O SZPILKA-ADAMEK: TAK NAPRAWDĘ DLA TOMKA TO ŁATWA WALKA

Krzysztof Zimnoch (17-0-1, 11 KO) wyraźnie podkreśla, że jego zdaniem coś się wydarzy i do pojedynku Artura Szpilki (16-1, 12 KO) z Tomaszem Adamkiem (49-3, 29 KO) ostatecznie nie dojdzie. Ale jeśli stanie się inaczej, to i tak widzi tylko jednego faworyta - "Górala" z Gilowic.

Artur z Tomkiem mają skrzyżować rękawice 8 listopada podczas gali Polsat Boxing Night. Kiedyś Zimnoch sparował ze Szpilką i na tej bazie pięściarz z Białegostoku jest przekonany o wyższości byłego mistrza świata wagi półciężkiej oraz junior ciężkiej.

- Według mnie Szpilka w ogóle nie ma szans. Mówi coś, że Adamek jest wolniejszy od niego i nogi ma słabsze niż kiedyś, lecz to wcale nie jest prawda. Po prostu tak wyszła, a w zasadzie nie wyszła mu walka z Głazkowem, być może też Głazkow jest taki mocny, ale nie ma też co się oszukiwać i porównywać Szpilki do tego Głazkowa - uważa Zimnoch.

- Szpilka przez półtora roku nie zrobił żadnego postępu. Od walk z Mollo to jest ten sam zawodnik. Pracują niby tyle czasu nad obroną, a dalej nic z tym nie zrobili. I niestety nie zrobią, jeżeli gdzieś Szpilka nie zastanowi się nad samym sobą i swoim sposobem boksowania. Fiodor Łapin narzuca mu pewne elementy poprawy defensywy, a on w ogóle tego nie analizuje i nie próbuje nic zmienić. Z niewolnika nie ma pracownika i to, że trener Łapin ma jakąś wizję na Szpilkę, a on jednym uchem wpuszcza, zaś drugim wypuszcza, nic nie da. Dlaczego tak twierdzę? Bo od półtora roku pracują nad obroną i nie widać w tym elemencie żadnej poprawy. Wszyscy wokół niego skaczą i próbują zrobić z niego mistrza świata, tylko on sam z tym nic nie robi. Dlatego wkrótce może być "Do widzenia" dla niego - twierdzi niepokonany "ciężki", który leczy od dłuższego czasu kontuzję barku. Jaki jest więc jego scenariusz na walkę Adamek vs Szpilka?

- Adamek zaatakuje i od razu ucieknie, zaś Szpilka momentami będzie pruł powietrze swoimi ciosami. Tomek wejdzie między ręce rywala, choć na pewno będzie musiał uważać przy tym na lewy podbródkowy oraz lewy sierpowy Artura. Na początku Tomek na pewno zacznie atakować lewym prostym, lecz gdy Szpilka zobaczy, że walka mu ucieka runda po rundzie, gdzieś od czwartego starcia zacznie bić podbródkowymi i sierpami. Tylko że Adamek będzie miał na to sposób. Będzie trzymał wąsko ręce, a jeśli poczuje zagrożenie z lewego podbródka, to nie będzie schodził rotacją, tylko zacznie schodzić w prawo-skos do boku. Jeśli natomiast Szpilka będzie polował na obszerny sierpowy, wówczas Tomek ucieknie mu rotacją, tak jak zresztą to zawsze robi. Adamkowi wejdzie prawy prosty, potem lewy sierpowy, zejdzie rotacją od prawej ręki Szpilki, uderzy prawy dół-lewy sierpowy... To tak naprawdę jest bardzo proste boksowanie dla Adamka - zakończył Zimnoch.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Vroo
Data: 26-07-2014 14:36:45 
Tak to czytam i myślę, że Krzysiek mógłby być niezłym komentatorem. Mogliby go wziąć do komentowania tej walki.
 Autor komentarza: sylweek1208
Data: 26-07-2014 14:54:55 
Już cos tam chyba komentował, albo analizował z tego co pamietam.
 Autor komentarza: pac2now
Data: 26-07-2014 14:57:08 
No i ma racje chłopaczyna, Szpilka to bokserski średniak, wystarczy trochę na niego pocisnąć i chłopakowi miekknie obrona która i tak jest słaba. Adamek wygra to przez K.O we wczesnych rundach.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 26-07-2014 15:11:50 
Krzysio się ostatnio rozgadał,ciekawe co powie jak Adamek dostanie na cytrynę i uśnie na ringu ;)
 Autor komentarza: roycer
Data: 26-07-2014 15:22:40 
Adamek wygra bo jest lepszym pięściarzem pod każdym względem. Wiek nie ten to prawda..na Szpilke wystarczy.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-07-2014 15:28:39 
Ja do Zimnego nic nie mam, ale w sumie kim on jest choćby na polskim ringu? Pod koniec 10?
To nie chodzi o to ze z Głaskovem nie wyszło, nie wychodzi nic od walki z Władkiem.
Nie jest już na prawdę tak odporny jak kiedyś, jest wolny, walczy bez pomysłu a mimo ze ma masę nie jest w stanie zrobić nawet TKO na Szpilce. Sądzę, że dzisiejszy Arreola zjadłby nam Tomasza.
Adamek też z obroną ostatnio nie jest za pan brat bo przez ten wojowniczy styl bardzo dużo wyłapuje i te jego wojny+kliczko co mu dołozył w jednej walce tyle co przez cala karierę bo to inna waga ciosu już pokazuje negatywne skutki. Posłuchajcie jak się wypowiada, niewyraźnie, jakieś takie nie złożone zdania. Spójrzcie na jego twarz po walce z Wieczysławem, niewiele mniej obita niż po Witaliju a nieporównywalnie łatwiejsza walka.
A na koniec taktyka taktyką i przewidywania Krzyśka, ale walczy się jak rywal pozwala.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-07-2014 15:29:29 
a pierwsze KO na Tomku zupełnie mnie nie zdziwi
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 15:33:03 
Zimny do tej pory dość trafnie przewidywał walki .Ale w tym przypadku nie musi sie to potwierdzić.
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 26-07-2014 15:54:30 
Zimnej walka z Arturem się nie udała,kasy nie zarobił...w walce z Binkowskim pokazał na co go stać i w jakiej lidze może walczyć :) to teraz tylko komentować i hejtowac Szpilke mu pozostało .....
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 16:01:07 
4nrpl
Data: 26-07-2014 15:54:30
Zimnej walka z Arturem się nie udała,kasy nie zarobił...w walce z Binkowskim pokazał na co go stać i w jakiej lidze może walczyć :) to teraz tylko komentować i hejtowac Szpilke mu pozostało .....
////
chyba zbyt daleko wybiegasz w tej analizie , Wszystko wskazuje na to ze z Binkowkim Zimny juz dotkliwie cierpiał z powodu nadwyrężenia , kontuzji .Ale to że teraz musi sie leczyć i nie walczy napewno nie jest mu miłe .
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-07-2014 16:18:47 
wlasnie ogladalem powtorke punchera i szpila mówi ze co by sie nie dzialo to beda chcieli zrobic ta walke z Krzyskiem juz nawet nie ze wzgledow sportowych i ze jest chetny aby postawic wyplate na szali ze wygrany bierze wszystko przegrany idzie z placzem do domu.
 Autor komentarza: Student
Data: 26-07-2014 16:31:09 
Szczerze mówiąc bardzo czekam aż Krzysiek wyleczy kontuzje, zawalczy z kimś konkretnym i pokaże sam na jakim jest poziomie. Wtedy może inaczej spojrze na jego opinie. Póki co podchodzę do tych wszystkich analiz z dużym dystansem...
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 26-07-2014 16:48:13 
Lubie poczytac analizy Zimnocha, Zimny dobrze czyta boks, niezalezne jaka tam ma wiedze ogolna o boksie, zawodnikach, historii, itp, to jesli chodzi o czyste czytanie boksu od takiego Szpili to jest lata swietlne. Nie chce tu jakos obrazac, ale dla mnie Szpilka jest po prostu za glupi zeby cos osiagnac. Gosc dalej ma to samo podejscie, a'la "moj kochany trenerek" o Łapinie. To jest kwintesencja jego rozumienia calej sytuacji. Łapin to nie jest zaden jego wiecznie ponury ale dobry "trenerek", Szpilka musi zrozumiec, ze jego relacja z Łapinem to relacja doroslego mezczyzny z doroslym mezczyzna. I tak naprawde Szpilka nie robiac postepow zwyczajnie upokarza sie w oczach Łapina czego sam nie rozumie. To nie jest nauczyciel i jego niesforny uczen. To sa dwaj dorosli ludzie, Szpilka ma 25 lat a nie 10.

Jesli chodzi o Zimnocha, dla mnie co do jego szans z czolowka najbardziej wymowny jest sparing z Jenningsem. Widac tam bylo, ze Zimnoch jest naturalnie znacznie mniejszy, slabszy- to jest duzy cruzer, a nie ciezki. I to bylo widac, gdy Zimnoch ledwie jakos dawal rade tam opanowywac Jenningsa przed tym zeby go nie stlamsil fizycznie i nie zlal na kwasne jablko. Tylko, ze cos takiego kosztuje znacznie wiecej wysilku niz gdy walczysz z kims ze swojej wagi.
Krotko mowiac ja Zimnocha nie widze z czolowka HW, ale na pewno mialby wieksze szanse z nimi niz Szpilka.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 26-07-2014 16:48:36 



Jakie pierwsze KO na Adamku? Trzeba sie nazywac Basile albo Mike Mollo z nadwaga u schylku kariery zeby dostac KO od Szpilki......


 Autor komentarza: bocian
Data: 26-07-2014 16:51:24 
Gdyby nie Szpilka, to o Krzysiu nikt by nie słyszał. Zimnoch powinien być wdzięczny Arturowi za te 5 minut rozgłosu i zwalić dla niego konia na kadrze.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 26-07-2014 16:55:16 
pac2nowData: 26-07-2014 14:57:08
No i ma racje chłopaczyna, Szpilka to bokserski średniak, wystarczy trochę na niego pocisnąć i chłopakowi miekknie obrona która i tak jest słaba. Adamek wygra to przez K.O we wczesnych rundach.


szpilka to bokserskie zero; wieksze pojecie o boksie maja zawodnicy mma i kickbokserzy...
 Autor komentarza: Vroo
Data: 26-07-2014 16:58:33 
Adamka nawet Witek nie znokautował (nawet jeśli przyjmiemy że w drugiej rundzie mu odpuścił, to pod koniec próbował), ten się słaniał, ale nie przewracał. Jak ma to zrobić Szpilka? Choć oczywiście jest możliwa np. kontuzja.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 16:59:34 
bocian
Data: 26-07-2014 16:51:24
Gdyby nie Szpilka, to o Krzysiu nikt by nie słyszał. Zimnoch powinien być wdzięczny Arturowi za te 5 minut rozgłosu i zwalić dla niego konia na kadrze.
...
to niejest tak jak napisałeś , Zimny był współpromowany i do tego niewygodny Wasylowi więc nie dostawał promocji , Szpila był idealny dla promocji , bił mocno i jest neco głupi i dlatego wASYL ZAINWESTOWAŁ W NIEGO . cHodzi o prostą zasade że inwestuje sie w tego którego można kontrolować .Dlatego nie poszło w Zimnocha a w Szpile .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 17:00:19 
Vroo
Data: 26-07-2014 16:58:33
Adamka nawet Witek nie znokautował (nawet jeśli przyjmiemy że w drugiej rundzie mu odpuścił, to pod koniec próbował), ten się słaniał, ale nie przewracał. Jak ma to zrobić Szpilka? Choć oczywiście jest możliwa np. kontuzja.
///
bosze , od kiedy tu piszesz?
 Autor komentarza: wojt986
Data: 26-07-2014 17:04:48 
ten globus będzie podskakiwał szpilce we wszystkie strony ale wydaje mi się że walka pójdzie dystans...na chyba że ringowy albo narożnik przerwą wcześniej
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 26-07-2014 17:14:20 
@UsAmel


"Szpilka bił mocno i jest nieco głupi"

Poprawka - kreowany na kryminaliste Chippendales o umysle dziecka to mega przyglup do szescianu......


 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 17:23:32 
KnockKnock
Data: 26-07-2014 17:14:20
@UsAmel


"Szpilka bił mocno i jest nieco głupi"

Poprawka - kreowany na kryminaliste Chippendales o umysle dziecka to mega przyglup do szescianu......
//
poprostu wyraziłeś to inaczej , t.zn. dlaczego zainwestowali w Szpile .
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-07-2014 17:36:50 
a co ma do tego fakt ze Vitalij go nie rzucil na deski? A wiecie co by bylo jakby sędzia go jeszcze dopuścił na 2-3 uderzenia? To był czas przeszły, jak pisałem rozbił go w 10 rund bardziej niż te jego wojny w calej karierze z lekkimi. Walker sprawiał, ze Tomek tanczył, Cunn chyba raz, Głaskov. Wiec jest i to w stanie bez problemu zrobic Szpilka. Zwróccie uwage, że musi miec siłe skoro np bardzo szczelnemu Jenningsowi wbił sie kilka razy bardzo mocnymi miedzy garde a Adamek to fighter wierzacy w twardosc swojej głowy i tak bardzo się nie boi uderzen co moze miec wkoncu oplakane skutki.

Co do Szpilki i wyzywania go po co to? To okazuje wasz poziom i rozwiniecie intelektualne. Po co to? Badzmy dorosli. Niech kazdy z was wyjdzie z tym nieudacznikiem chocby na pol rundy.
Gadac potrafi kazdy, ale wziąć się za siebie i probowac to juz nikt. Płacze się ze nie mamy bokserow, ale jak jest taki co probuje i wierzy w siebie to zle. Chce walczyc z dobrymi to zle, obija kelnerow to zle. Jakie to Polskie...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 17:43:33 
Szpilke ratuje jakis barowy cios zza dupy...Na punkty nie ma koleś szans ..Jennings wogole nie odczuwał jego tych niby petard ,a bokser z Jenningsa przecietny.Przekonacie sie dzis w nocy co zrobi z nim PereZ..Szkoda ze Perez ze Szpilka nie walczyl zamiast Jeningsa mielibysmy jednego prospekta mniej.Adamek powinien go lać na podroby to Szpilka po 4 rundach sie podda,,Kondycha u neigo fatalna ,,gosc robi mase to jest najlepsze hehehe..Adamek bedzie mial sparing z nim a nie walke,,Dla Adamka to wazna walka,dla Szpilki to normalna walka wie ze nigdy nie bedzie mistrzem swiata a za glupie gadanie w mediach zawsze Polsat mu jakas kasową walke skreci w przypadku przegranej,Chocby z Wachem czy z Zimnochem,RĘKOWSKIM
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 17:46:03 
Adamek musi to wygrac wtedy Hbo chetnie zrobi Adamek-Arreola 2 tu kasa bedzie spora bo 1 walka była fajna.Co do Głazkowa koles jest naprawde dobry,,Jenings by z nim nie wygrał 2 rund,,Pulew takze by dostał becki od Głazkowa
 Autor komentarza: Matys90
Data: 26-07-2014 17:58:11 
Ładnie przeceniasz Głazkowa. Widziałeś jego walki ze Scottem czy nawet sprowadzonym w ostatniej chwili cruiserem Wilsonem? Głazkow pokonał mocno przecenianego Adamka, ale jak tylko dostanie kogoś solidnego to znowu będzie mieć pod górę. Jest solidny i nic ponadto, na małego Adamka to wystarczyło, ale z całą resztą nawet tej mizernej czołówki Głazkow łatwo mieć nie będzie, a zwłaszcza z drągalami, taka jest moja opinia. Zresztą zawalczy teraz z journeymanem Rossym, myślę że i Rossy ze 2 rundy urwie.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 17:59:35 
Adamek jest już w miedzynarodowym boksie przegrany , to znaczy przegrany w kategoriach boksera z pierwszej dziesiątki HW , ponaddto pokazuje że jego potencjał bokserski z każdą walką zniża sie ku zeru . Ktoś ma wobec tego jakieś wątpliwości ?
Wcześniej obrażał potencjalnie polskich przeciwników w wywiadachi twierdził że nigdy a dziś wychodzi do ringu , jego słowo znaczy mniej niż słowo kurwy umawiającej sie na numerek za tydzień .
Tu do osób które kochają Tomka ,,, nic złego o nim nie pisze , jedynie opisuje całą sytuacje :)
Wbrew temu co żimny pisze do walki dojdzie , dlaczego ? Bo zapewniono spore pieniądze .
Adamek wie doskonale że już jest skończony definitywnie , wielu kibicvów jeszcze tego niewie .Dla Szpili jest to idealny obiekt aby odbić sie po przegranej .Cała reszta to gra .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:03:55 
Głazkow jest coraz lepszy jesli tego nie widzisz ze w ciagu roku znacznie sie poprawil to ewidentnie jestes slepy
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:06:55 
Furego Glazkow szybko by ululał do snu..On ma mocny cios i walczy mądrze a Wilson ma twardy leb jak Adamek
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:10:10 
PS oceniając ich ostatnich przeciwników w skali 1-10 :
Jennings ... 7
Glazkow ... 5
 Autor komentarza: Matys90
Data: 26-07-2014 18:15:01 
Pożyjemy, zobaczymy. Ja uważam, że Głazkow może dać fajne walki, ale nie mowy o sprawieniu bęcek Pulewowi czy wygraniu 12:0 albo 11:1 z Jenningsem. W walce z Adamkiem nie zobaczyłem nic zaskakującego, na Tomka po prostu obecnie wystarcza solidny, młody ciężki. Głazkow nie zmienił nic od walki ze Scottem czy Wilsonem, styl robi walkę, Tomek próbował boksować z lepszym, młodszym i większym bokserem, to się nie mogło udać. Jeśli Adamek będzie jeszcze gorszy niż ostatnio, to może wystarczyć nawet Szpilka, bo jest młody i jest nieco bardziej "ciężki". Ja wiem, że to brzmi jak herezje, ale taki jest boks, tu nie ma świętości.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:15:30 
BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:06:55
Furego Glazkow szybko by ululał do snu..On ma mocny cios i walczy mądrze a Wilson ma twardy leb jak Adamek
///
niewiem skąd masz takie wnioski ? faktem jest to że Jennings gędzie szedł do pszodu a Głazgow stanie w miejscu . Myślisz że wygrana Głazkowa nad rozbitym Adamkiem to coś wartościowego? To było jedynie miejscowe przedstawienie dla ociemniałej publiki !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:16:54 
BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:06:55
Furego Glazkow szybko by ululał do snu..On ma mocny cios i walczy mądrze a Wilson ma twardy leb jak Adamek
///
to zdanie warto zapamietać aby potem naśmiewać sie z jego autora !!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:17:22 
Przeciez Jennings nie walczył z ani jednym zawodnikiem z topu ..Chyba ze liczysz wrak Liakhovicza haha i Tupou ..Fedosov to średniak jak Bakhtov..Dzis Jennings sie zderzy z rzeczywistoscia ..Kolesiem który ma twardy łeb i mocny cios oraz jest sprytny..Walke z Takamem zwyczajnie olał ..Myslał ze Takam to kelner i walka po feralnej walce z Abduslamovem
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:17:40 
BYKZBRONXU2011
//
nic do ciebie niemam , chodzi jedynie o wypowiedz .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:18:40 
UsAtmel smial to ja sie bede dzisiaj w nocy jak pogromca Artura Szpilki szoruje ring plecami
 Autor komentarza: bolos
Data: 26-07-2014 18:20:44 
Glaskow to brazowy medalista olimpijski z Pekinu a nie zaden kelner.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:20:46 
BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:18:40
UsAtmel smial to ja sie bede dzisiaj w nocy jak pogromca Artura Szpilki szoruje ring plecami
///
a czy to ja ciebie tak obraziłem że z takimi słowami do mnie ?
Chyba nie tym że wątpie w to co wcześniej napisałeś !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:21:57 
BYKZBRONXU2011
według mnie bzdury napisasałeś i tyle .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:22:39 
Czy cie obrazilem w tym zdaniu co cytujesz?Głazkow ma warsztat na ringu amatorskim i powoli sie rozkreca na zawodostwie czego nie mozna powiedziec o Szpilce
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:24:56 
BYKZBRONXU2011
///
od kiedy ty taki wrażliwy sie stałeś że niewolno skrytykować tego co piszesz? Co cie w dupe ugryzo w moich slowach_
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:27:40 
haha Dario sie wkurzyl na Szpilke ze nazwal go Gebelsem,,,Jedzie gitowi ze skonczy w puszce hehe
http://gwizdek24.se.pl/boks/dariusz-michalczewski-artur-szpilka-skonczy-w-wiezieniu_414119.html
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:29:46 
BYKZBRONXU2011
///
głazkow to zawodnik drugiej ligi , oczywiscie według mnie .Jennings to zawodnik pierwszej ligi oczywiscie także według mnie .
zechcesz poczekac z dwa lata i przyznac mi racje po tym czasie ?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:30:22 
Jesli Głazkow to zawodnik 2 ligi to nie mam o czym z toba pisac .Nie znasz sie na tym zawodzie
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:30:32 
wiem że nie zechcesz .:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:31:48 
A Adamek to która liga 3?Hahhaha Jennigs 1 liga dobre koles sie meczyl ze Szpilka w 1 rundach
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:34:01 
BYKZBRONXU2011
///
w żadnym wypadku nie chodzi w moich wypowiedziach o obrażanie czy deprecjonowanie twoich wypowiedzi .
idzie jedynie o przedstawienie mojego zdania z którym masz prawo nie zgadzać sie .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:38:07 
Widze ze ci sie nudzi chlopie.Brniesz w jakieś gówno.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:39:30 
BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:38:07
Widze ze ci sie nudzi chlopie.Brniesz w jakieś gówno.
\///
odpowiem ci w sposób bardzo zdrowy , najwiecej każdy produkuje codziennie gówna !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:42:48 
Ludzie w wiekszosci utrzymują nad sobą wizerunek tego że robią coś dobrego podczas rzycia , bzdura , jedyną dobrą funkcją jaką spełniają dla tej planety jest produkcja właśnie nawozu , cała reszta to popiepszona wyobrażnia człowieka /.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-07-2014 18:45:07 
rzycia?Widze słonko przygrzało
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:45:13 
"jedyną dobrą funkcją jaką spełniają dla tej planety jest produkcja właśnie nawozu , cała reszta to popiepszona wyobrażnia człowieka"

... czego dałeś tera
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:46:19 
w całym tym spotkaniu Adamka z Szpilą chodzi jedynie o to aby wyrwać od naiwnych jak najwięcej kasy :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:47:45 
robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:45:13
"jedyną dobrą funkcją jaką spełniają dla tej planety jest produkcja właśnie nawozu , cała reszta to popiepszona wyobrażnia człowieka"

... czego dałeś tera
///
rozumiem że żywisz sie swiatłem słonecznym i wydalasz promienie miłości :)
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:48:32 
.czego dałeś teraz przykład, jedyną granicą jest wyobraźnia w której się określasz i tym razem moim skromnym zdaniem źle to robisz...
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:51:20 
nawet nawóz średnio by mi wyszedł bo całe dobre intencje niszczą oczyszczalnie ścieków :) to że ludzkość ma w sobie ziarno autodestrukcji wszyscy wiemy już od dawna, pytanie dlaczego tego nie powstrzymujemy... i po co w ogóle tutaj o tym piszę, no cóż.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:52:18 
robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:48:32
.czego dałeś teraz przykład, jedyną granicą jest wyobraźnia w której się określasz i tym razem moim skromnym zdaniem źle to robisz..
///
nie chodzi o to czy ja robie dobrze czy ty robisz dobrze , chodzi o to żeby robić to co uważamy w danym momęcie , a za jakiś czas sie okaże kto popełnił błąd !!! ale ty prubujesz narzucić to z góry .
oki .
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:53:25 
nie, to tylko opinia, asertywnie nie zgadzam się z łatką producenta nawozu
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:54:18 
robsonpodlasie
///
wszystkie moje wpisy w temacie dotyczą jedynie mojego punktu widzenia jakiś spraw , ty niemusisz sie z tym zgadzać .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:55:35 
robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 18:53:25
nie, to tylko opinia, asertywnie nie zgadzam się z łatką producenta nawozu
///
akurat w tej kwesti poległeś , jesteś zwykłym producentem nawozu na ziemi
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:55:56 
jak kazda inna świnia :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 18:57:03 
i niemożesz sie w jakikolwiek sposób przed tym stwierdzeniem obronić !
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 19:01:27 
i ktoś tu pisał o narzucaniu zdania z góry :) pewnie i jestem, jestem też podpity, więc jak to polak też skłonny do filozofii poalkoholowej... masz częściowo rację ale byt określa świadomość, ja akurat jestem tu z racji zarywania nocek celem oglądania gal bokerskich i ciekawości co o tych zdarzeniach myślą ludzie podobnie czyniący więc reprezentuję swoje stanowisko jako kibica.
Fakt skoczenia na klopa od czasu do czasu nie robi w tym różnicy.

Właściwie to dziwią mnie kłótnie odnośnie kwestii kto ma rację w tak skorumpowanym "sporcie", gdzie sam bokser ma de facto gówno do gadania.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 19:01:41 
robsonpodlasie
///
dobra ja odpuszczam , nie oto mi chodziło zaczynając rozmowe :) niechce cie obrazac itp.:)
Poprostu mogłeś łatwo sprowadzić rozmowe do meritum ale tego nie zauwarzyłeś :) ucz sie rozmów .
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 19:04:14 
patrz wyżej :) wtrąciłem się i tyle, dobra, czytam co tam się dzieje i liczę że Perez czy
Jennings nie zwichnie kostki w drodze na ring żeby było co dziś oglądać
 Autor komentarza: Blancos
Data: 26-07-2014 19:04:19 
Mówcie Panowie co chcecie, ale Zimnoch ma bardzo dużą wiedzę bokserską. Co prawda na ringu nie widać tego tak wyraźnie, lecz mimo wszystko doskonale zna techniki boksu, potrafi obrać odpowiednią taktykę pod rywala. Moim skromnym zdaniem (możecie mnie hejtować) z Krzyśka będzie na pewno lepszy trener niż zawodnik. Do niedawna myślałem, że Wilczewski będzie lepszym trenerem niż zawodnikiem, ale póki co tego nie udowadnia. Myślę, że Krzysiek poradzi sobie jako trener, mentor i taktyk. Tego mu życzę, gdyż warsztat ma chłopak bardzo dobry.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 26-07-2014 19:11:56 
robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 19:04:14
patrz wyżej :) wtrąciłem się i tyle, dobra, czytam co tam się dzieje i liczę że Perez czy
Jennings nie zwichnie kostki w drodze na ring żeby było co dziś oglądać
///
grzecznie ci odpowiem na tekst patrz powyżej w którym zaczołeś łapać iż trzeba mieć troche dystansu i włożyć troche inteligencji w czytanie .
otóż Kolego zauważ że ty swój tekst jak i ja swój napisaliśmy w podobnym czasie .i pojawiły sie one na czacie prawie jednocześnie .
....
Czy nadal chcesz Mi zarzucać że Ja chce ciebie obrazić ? A może dociera do ciebie że Ja jedynie pisze jako osoba niezależna i mam w dupie jakis ugrzeczniony język kłamców ?
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 26-07-2014 19:15:21 
Blancos,
pełna zgoda. To już nie pierwsza wypowiedź, po której można się zorientować, że Zimnoch widzi dużo w ringu, pamięta style zawodników, zna ich najgroźniejszą broń i czuje intuicyjnie pewne rzeczy. To nie jest gość, który spuści ręce w dół tułowia i będzie próbował "zniszczyć" przeciwnika arcyobszernym cepem.
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 26-07-2014 19:17:38 
"Dlatego wkrótce może być "Do widzenia" dla Szpilki - twierdzi Zimnoch."

Mam szczerą nadzieję, że nie będzie to "do widzenia", a raczej "żegnaj" ...
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 26-07-2014 19:22:33 
Autor komentarza: Meehaw Data: 26-07-2014 19:15:21
"To nie jest gość, który spuści ręce w dół tułowia i będzie próbował "zniszczyć" przeciwnika arcyobszernym cepem."

A dziwi Cię, że ulubionym ciosem "tego gościa" jest cep?

Ze słownika slangu:
CEP: 1) inaczej ciota, debil; człowiek nierozgarnięty,bądź też bardzo negatywne określenie danej osoby całościowo.
2) ktoś o ograniczonych możliwościach umysłowych; inaczej głupek, półmózg, idiota.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 26-07-2014 19:23:05 
Co do samej walki Adamka ze Szpilką, to wydaje mi się, że jeżeli Tomek nie jest absolutnym wrakiem człowieka, Artur przegra z tego prostego względu, że nie realizuje planów taktycznych. Jeżeli nie zacznie pracować z psychologiem (a pewnie nie zacznie) wyjdzie jak do bójki pod monopolowym i Tomek rozkwasi mu mordę.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 26-07-2014 19:27:54 
@UsAtmel
Ty sie natomiast ucz jezyka polskiego bo to zal patrzec, ciagle bledy popelniasz ortograficzne.

Poza tym zawsze piszesz jakimis swoimi plemiennymi niedopowiedzeniami- wg ktorych ktos nie zrozumial czegos. Tyle tylko, ze nikt nawet sie nie koncentruje zeby rozumiec to co sobie roisz. Sprawe sie przedstawia prosto- kto cos komplikuje tak naprawde tego nie rozumie. To takie sparafrazowanie slow Einsteina.
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 19:28:54 
Autor komentarza: UsAtmelData: 26-07-2014 19:11:56
Czy nadal chcesz Mi zarzucać że Ja chce ciebie obrazić ?

Nie możesz mnie obrazić ponieważ uważam że się w sensie mentalnym się mylisz, a obrazę bierze się do siebie. Zawsze uważałem że obrażając drugiego człowieka trafiasz w czuły punkt, ja natomiast zastanowiłem się - dlaczego właśnie tak o sobie uważasz, producent nawozu. Jak mam zły dzień też miewam takie myśli, że ludzkość to zaraza i najpodlejszy gatunek na tej planecie. Nawet są ludzie, którzy istnienie boksu zawodowego czy MMA uważają za dowód, ale nie dajmy się zwariować.

Uwierz, że nie czuję się obrażony, poczułem tylko smutek (no dobra, może to alko :) ). Myślę że normalnie byśmy przy piwku chętnie usiedli przy ringu oglądając dobry boks, jako kibice, bez chęci obrażania bo po co? To nie piłka nożna, tutaj mam gorsze doświadczenia :)
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 26-07-2014 19:28:58 
MalcolmX,

O widzisz, nawet nie wiedziałem.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 26-07-2014 19:30:51 
Wreszcie coś da się przeczytać. Zróbcie ramówkę dla Zimnocha, bo gość ma potencjał i nieźle gada. W sumię prawdę mówi, a skoro mówi prawdę to w POLSACIE go nie zobaczymy.

Obnażył by tylko tych ekspertów, co nie potrafią słowa wykrztusić o tym jak zawodnicy boksują.

Nam w boksie potrzeba EKSPERTÓW, a nie kolegów, kolegów po znajomości.
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 26-07-2014 19:33:36 
"Sprawe sie przedstawia prosto- kto cos komplikuje tak naprawde tego nie rozumie. To takie sparafrazowanie slow Einsteina."

Einsteina mało kto rozumie, zapewniam.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 26-07-2014 19:48:50 
A to dziwne, bo ja czytajac jego cytaty z wiki rozumiem praktycznie wszystko- w sensie, mialem niemal takie same przemyslenia co do wiekszosci rzeczy.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 26-07-2014 20:13:58 
Lubię Zimnocha ale po kiego zabiera głos na takie tematy, on powinnien skupić się na leczeniu anie komentować co się dzieje w boksie ...
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 26-07-2014 20:20:12 
Autor komentarza: JenningsFan Data: 26-07-2014 20:13:58
"Lubię Zimnocha ale po kiego zabiera głos na takie tematy, on powinnien skupić się na leczeniu anie komentować co się dzieje w boksie ..."

Po kiego zabierasz głos na ten temat, powinieneś skupić się dopingowaniu Jenningsa, a nie komentować co mówi Zimnoch ...

"Zimnoch powinnien skupić się na leczeniu anie"

A jaką Anię leczy Zimnoch?
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 26-07-2014 20:34:43 
http://youtu.be/B5chI9uDr00 juz sie git do adamka przygotowuje :),,i juz ojciec wie skad majciochy z kokarda byly kiedys na fali
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 26-07-2014 22:33:34 
MalcolmX - Będę dopingował Bryanta a co ci do tego?
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 26-07-2014 22:35:02 
MalcolmX - Twoja mama nazywa sie Ania i ją będzie leczył przepychaniem od tyłu :)
 Autor komentarza: simon
Data: 27-07-2014 01:34:31 
dla mnie Adamek bez dwoch zdan!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.