MICHALCZEWSKI: ADAMEK UDOWODNI, ŻE SZPILKA NIE JEST NADZIEJĄ

Trwa wymiana "uprzejmości" pomiędzy dawnym legendarnym mistrzem wagi półciężkiej Dariuszem Michalczewskim, a naszą nadzieją kategorii ciężkiej Arturem Szpilką (16-1, 12 KO). Tym razem kontruje "Tygrys".

"Wypociny Michalczewskiego są już żałosne", bądź "Polecam Michalczewskiemu maść na ból dupy" - oto sformułowania Artura co do swojego starszego kolegi po fachu. Co na to Darek?

- Byłem wielokrotnym mistrzem świata, a Szpilka jest przeciętnym bokserkiem, który przegrał z facetem z banku, więc jakim on jest dla mnie partnerem do rozmowy? Po ostatnich wypowiedziach Szpilki mogę mu tylko poradzić, żeby wytarł sobie mleczko spod nosa. Adamek udowodni, wszystkim, że Szpilki nie należy nazywać nadzieją wagi ciężkiej - oznajmił Michalczewski w rozmowie z Super Expressem. Ciąg dalszy pewnie nastąpi...

Przypomnijmy, iż Szpilka 8 listopada w Krakowie zmierzy się właśnie z Tomkiem Adamkiem (49-3, 29 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-07-2014 11:29:48 
Patrzę na to zdjęcie i nie mogę zrozumieć dlaczego Szpila pcha się na siłę do HW.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 22-07-2014 11:34:59 
arpxp - Szpilka po prostu myśli że będzie modny czy też fajny jak to coś na siebie założy.
Jakby sobie nie zdawał że to kompletnie do niego nie pasuje, bardziej do jakiegoś pedantejsa a nie kogoś kto garował we Wronkach.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 22-07-2014 11:43:55 
Co prawda to prawda. Michalczewskiemu czy Adamkowi to Szpilka może ale podawać wodę i przekonamy się o tym 8 listopada.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 22-07-2014 11:46:33 
@arpxp odpowiedź jest prosta - dla kasy. Szpilka nigdzie nie dostanie tyle kasy "za nic" jak w HW. Za nic - bo jak można nazwać walkę m.in. z Jenningsem?
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 22-07-2014 12:05:36 
Już Jennings to udowodnił.
 Autor komentarza: wydyganiec
Data: 22-07-2014 12:11:26 
To prawda po walce z Jenningsem w której przegrał z kretesem nie wieżę że on ma szanse na zostanie czołowym ciężkim w HW Adamek zrobi swoje i do USA a Artur zgarnie w pytę kasy i po przegranej walce będzie się tłumaczył że ma jeszcze czas bo jest młody i musi coś tam poprawić,następnie walka z Zimnochem też kasa nie mała i koniec boksera z Wieliczki tak myślę obym się mylił.Tak czy siak w mojej ocenie te pieniądze które zarobi w ringu są bardziej za szoł niż umiejętności
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 12:11:58 
Oj Darius, Darius, nie oburzaj się tak, bo dobrze i dosadnie skwitował Twoje "wypociny" młody chłopak. Co z tego, że nie ma on żadnych osiągnięć. Czy tylko bokserzy z osiągnięciami mogą komentować Twoje żałosne wypociny i jakże charakterystyczny dla Ciebie "ból d.py"?

Poniżej pewien cytat z Dariusa xDD:

"Dla mnie nawet misiu na Krupówkach ma większą wartość niż walki Gołoty. Jak do tego mówią, że Andrzej Gołota jest największym polskim pięściarzem, to całe szczęście, że ja jestem niemieckim pięściarzem, że boksowałem dla Niemiec."

By Darius von Michaelczewsky
 Autor komentarza: albert223
Data: 22-07-2014 12:24:40 
Wpis Szpilki oczywiście tradycyjnie prostacki, ale:
1. Skoro Michalczewski może rozmawiać tylko z mistrzami swiata, to nie ma zbyt wielu partnerów do rozmowy.
2. Jennings to nie jest żaden "facet z banku", ale bezapelacyjnie top 10 obecnej wagi cięzkiej.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 22-07-2014 12:45:59 
Michalczewski to zenujacy kundel polskiego boksu, ktory bal sie wyjechac do USA, siedzial przestraszony jak mysz pod miotla pod ochrona niemieckich promotorow. Nie bil sie z najlepszymi, bal sie wyjechac na obcy teren do USA pokazac z najlepszymi co potrafi. Do tego walczyl pod flaga niemiecka. Ciezko o wieksza sciere od niego.

Najlepszym bokserem w historii boksu polskiego jesli chodzi o prawdziwe sukcesy jest Andrzej Golota.
Dwukrotne nieformalne pokonanie wielkiego boksera, wielkiej legendy, stawianego obok tych najwiekszych i prawdziwego ringowego zabijaki- Riddicka Bowe. Andrew wycieral nim ring! Kto wczesniej i pozniej tak potraktowal Bowe'a? to byl szok!

Ponadto nieformalnie pobil Byrda i Ruiza.

Adamek jest za Golota, gdyz jesli chodzi o prawdziwe sukcesy, nie pokonal nikogo ze swoich wag chocby w 3/4 na poziomie Bowe'a. Arreola natomiast to jak na lata 90 skalp porownywalny z jakims Michaelem Doakesem. Takze zenada.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2014 12:50:37 
Widzę, że niestety nietrzeżwy Tomaszu kompletnie nie zrozumiałeś tej wypowiedzi " "Dla mnie nawet misiu na Krupówkach ma większą wartość niż walki Gołoty. Jak do tego mówią, że Andrzej Gołota jest największym polskim pięściarzem, to całe szczęście, że ja jestem niemieckim pięściarzem, że boksowałem dla Niemiec." Zresztą nie obwiniam Cię za brak zrozumienia gdyż u konkurencji 99.99% nie zrozumiało.
Szpilka nigdy nie będzie tak dobry jak Michalczewski i taka jest prawda.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 12:52:17 
Autor komentarza: MrAdamData: 22-07-2014 12:50:37
Widzę, że niestety nietrzeżwy Tomaszu kompletnie nie zrozumiałeś tej wypowiedzi

*
*
*
*
*

Wtłumacz więc o wieszczu, ten "ukryty przekaz" jakże głębokiej myśli Dariusa xDD
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 22-07-2014 12:58:11 
Jeśli ktoś nadal uważa Szpulkę za nadzieję to albo jest z jego rodziny albo....
Nie wróć. Nawet jego rodzina zdaje sobie sprawę że żaden z niego materiał na czołowego pięściarza.
Nie zmienia to faktu że bardzo realne jest że Adamek mocno się będzie musiał tego wieczoru natyrać i ładnie spuchnie mu gęba od przyjmowanych od tego leszcza ciosów.

A Michalczewski trochę się spóźnij bo jeśli chodzi o udowadnianie że Szpulka to żadna nadzieja to już nawet wcześniejsze walki niż ta przegrana z Bryantem dawały jasne znaki...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2014 13:00:42 
Gołota, który przegrał wszystko co mógł nie może być numerem 1 polskiego boksu, wtedy Michalczewski byłby 2 lub 3 za Adamkiem. Będąc za Gołotą Michalczewski w swoim mniemaniu musiałby być bardzo słabym bokserem, więc ironicznie odpowiedział, że większość uważa go za boksera niemieckiego i nie może być klasyfikowany za Gołotą jako polski bokser.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2014 13:02:22 
Generalnie sportowców rozlicza się z osiągnięć, a Gołota ma brąz na olimpiadzie i to wszystko.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-07-2014 13:05:55 
@qwerty890

Tak, tak, 100% racji, moje pytanie było oczywiście retoryczne. Walka z jenningsem tak naprawdę pokazała, że artur to zwykły dorobkiewicz w wadze ciężkiej. Teraz jeszcze ta szopka z adamkiem. Mam nadzieje ze niedoszly polityk pokaze mu miejsce w szeregu i skoncza sie wysokie honoraria. Wtedy dopiero okaze sie jaki szpila jest naprawde, bo bedzie musial zapierdalac zeby odbudowac swoja 'pozycje' w hw.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 13:08:50 
Autor komentarza: MrAdamData: 22-07-2014 13:00:42
Gołota, który przegrał wszystko co mógł nie może być numerem 1 polskiego boksu, wtedy Michalczewski byłby 2 lub 3 za Adamkiem. Będąc za Gołotą Michalczewski w swoim mniemaniu musiałby być bardzo słabym bokserem, więc ironicznie odpowiedział, że większość uważa go za boksera niemieckiego i nie może być klasyfikowany za Gołotą jako polski bokser.

*
*
*
*
*

Ale to nie jest żadna ironia, a na pewno w tej kategorii nie powinniśmy tej wypowiedzi rozpatrywać xDD

1) Michaelczewsky największe walki stoczył walcząc w Niemczech - fakt.
2) Michaelczewsky wychodził do ringu pod niemiecką flagą - fakt.
3) Michaelczewskyemu grano niemiecki hymn - fakt.
4) Michaelczewksy był niemieckim pięściarzem, który boksował dla Niemiec - fakt.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2014 13:16:43 
W tamtych czasach Michalczewski walcząc w Polsce zostałby takim kołodziejem. Miał okazję to skorzystał. Nie wiem czy mógł odmówić wychodzenia pod niemiecką flagą i tak dalej. Myślę, że biznes to biznes i większość na jego miejscu postąpiłaby tak samo. Zresztą Polska lubi pozbywać się dobrych sportowców np PZPN nie chciał Podolskiego czy Iwo Pękalskiego. Michał Łasko gra dla Włoch i wiele innych.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 13:20:19 
Autor komentarza: MrAdamData: 22-07-2014 13:16:43
W tamtych czasach Michalczewski walcząc w Polsce zostałby takim kołodziejem. Miał okazję to skorzystał. Nie wiem czy mógł odmówić wychodzenia pod niemiecką flagą i tak dalej. Myślę, że biznes to biznes i większość na jego miejscu postąpiłaby tak samo. Zresztą Polska lubi pozbywać się dobrych sportowców np PZPN nie chciał Podolskiego czy Iwo Pękalskiego. Michał Łasko gra dla Włoch i wiele innych.

*
*
*
*
*

Ja nie dyskutuję o tym co wpłynęło na to, że był niemieckim pięściarzem, który boksował dla Niemiec - nie obchodzą mnie jego powody dla których wybrał ten kraj. Oceniam go po prostu jako niemieckiego pięściarza, który boksował dla Niemiec, bo takie są fakty. Tu nie trzeba żadnej ironii i dobrze, że sam się do tego przyznaje.

Gołota walcząc w USA nigdy nie zamienił polskiej flagi na amerykańską, więc oceniam go jako polskiego pięściarza, boksującego dla Polski.
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 22-07-2014 13:29:11 
Trudno się nie zgodzić z opinią Michalczewskiego o Szpilce ...
Choć Szpilka też ma mocne "argumenty": "Wypociny Michalczewskiego są już żałosne", bądź "Polecam Michalczewskiemu maść na ból dupy" ...
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 13:33:39 
Tak nienawidzę Szpilki, że życzę mu porażkę w tej walce.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 13:44:57 
Autor komentarza: MrAdamData: 22-07-2014 13:02:22
Generalnie sportowców rozlicza się z osiągnięć, a Gołota ma brąz na olimpiadzie i to wszystko.

*
*
*
*
*

Rozumiem więc, że wyżej od Andrzeja Gołoty stawiasz np. Alberta Sosnowskiego, który zdobył przecież mistrzostwo Europy (EBU), podczas gdy Gołota na zawodowstwie nie zdobył tak na prawdę żadnego znaczącego pasa?
 Autor komentarza: maniekz
Data: 22-07-2014 13:48:46 
To że Szpulka ma prawo gębę otwierać, to jest wina tylko i wyłącznie MEDIÓW. Takich Borków i Polsatowskich ekspertów którzy twierdzą że to jest talent wagi ciężkiej.

Kmita już pokazał jak to się robi w ostatnim super programie PUNCHER ucinając język J. Pinderze.

Szpulka to Najman w wersji 2.0 i pewnie łysy ma w salonie jego fotkę z autografem nad łóżkiem.

Nie ma opcji aby polski boks powstał niczym Fenix z popiołów. Za dużo głupot, za mało sportu w tym wszystkim.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2014 13:53:01 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Rozumiem więc, że wyżej od Andrzeja Gołoty stawiasz np. Alberta Sosnowskiego, który zdobył przecież mistrzostwo Europy (EBU), podczas gdy Gołota na zawodowstwie nie zdobył tak na prawdę żadnego znaczącego pasa?"
Nie popadajmy w skrajność. EBU to poziom średnio gminny.
 Autor komentarza: CELko
Data: 22-07-2014 13:53:22 
Andrzej Gołota olimpiada brązowy medal.

Dariusz Michalczewski wymyślony pasek dla Niemców WBo sie nie liczy, IBF półciężka po wygranej z Hillem.0 obron pasa IBF.Jedyna wygrana w karierze to walka z Hillem reszta produkty rynku niemieckiego.Ucieczka przed walka z Royem ktory zniszczylby Tigera do 4 rundy.
Praca nóg Michalczewskiego była zawsze bardzo śmieszna i kojarzyła się z prymitywnymi niemieckimi bokserami.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:01:28 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 12:11:58
Oj Darius, Darius, nie oburzaj się tak, bo dobrze i dosadnie skwitował Twoje "wypociny" młody chłopak. Co z tego, że nie ma on żadnych osiągnięć. Czy tylko bokserzy z osiągnięciami mogą komentować Twoje żałosne wypociny i jakże charakterystyczny dla Ciebie "ból d.py"?


Podpisuję się pot tym co pisze Tomek.Michalczewski zawsze z wyższością wypowiadał w stosunku do innych Polskich bokserów,bo przecież on jako Niemiec miał tytuły i najwieksze sukcesy.Darek był oczywiście bardzo cenionym mistrzem,ale jak napisał Nietrzeźwy,nie tylko inni mistrzowie maja prawo do wyrażenie własnej opinii.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:05:43 
Autor komentarza: MrAdam
Szpilka nigdy nie będzie tak dobry jak Michalczewski i taka jest prawda.


Tka?xD Kolego,to wiedzą nawet najwięksi laicy i aż nie wypada pisać takich banałów które zna każdy. Jednak co do Darka,to samo bycie ex-mistrzem nie upoważnia go do żałosnej zawiści,którą da się zauważyć w co drugim wywiadzie.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:08:35 
@CELko

Michalczewski był lepszy od Roy Jonesa Jr. Rywali Jonesa pokonywał w lepszym stylu niż on i to on po raz pierwszy pokonał Hilla.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 22-07-2014 14:09:25 
CELko.
Po walce z W. Hillem był posiadaczem pasów WBO WBA IBF , to tak na początek. Na koniec mogę tylko powiedzieć, ze jesli twoim zdaniem pojedynek z W.H. byl jedynym wielkim w karierze Darka , to chyba jestes nie obeznany.Z tym Royem to juz mnie sie SRAĆ chce . Jedno i to samo , kto sie kogo bał albo walczyc nie chcial to juz historia o ktorej napewno ty nie masz pojecia.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:10:14 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2014 13:16:43
W tamtych czasach Michalczewski walcząc w Polsce zostałby takim kołodziejem. Miał okazję to skorzystał. Nie wiem czy mógł odmówić wychodzenia pod niemiecką flagą i tak dalej.


Ale wymyślasz bajki.Kto mu bronił walczyć w Niemczech?xD Ktoś kazał mu być "kołodziejem" w PL?Nie!Mógł walczyć w Niemczech,ale te historyjki o przymusie walki pod Niemiecka flaga to żart.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:15:07 
Myślę, że za walki z Rochigianim, Hillem, Halles, de Grandisem, Barberem i za zdobyte tytuły w lhw i za prawie 30 obron pasa można nazwać Darka Michalczewskiego najlepszym półciężkim wszech czasów obok RJJ i Archie Moore'a...lol...
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:15:47 
Autor komentarza: MrAdam
Nie wiem czy mógł odmówić wychodzenia pod niemiecką flagą i tak dalej.


Oczywiście mógł.Nie mam pojęcia skąd pomysły,że mogłoby być inaczej?O_o
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:17:57 
@MrAdas StatioKolasio

Mógł, to nie były czasy II Wojny Światowej, nie było przymusu zostania folksdojczem. Ale Michalczewski wiedział, iż Niemcy to najbardziej perspektywiczny kraj Europy i prawdopodobnie 4 najpotężniejszy kraj na świecie zapewniający najgodziwsze warunki życia, karierę i pieniądze, więc wolał zostać Niemcem.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 14:18:44 
Gołota nie jest uznawany w niektórych kręgach za Polaka tak jak Michalczewski, wychodził z flagą USA i jeszcze ma obywatelstwo Amerykańskie, także od niedawna Adamek to numer jeden ciężkiej all the time, past present and future. (nienawidzę kretynów co nie uznają Gołego i Tigera)

''Byłem wielokrotnym mistrzem świata, a Szpilka jest przeciętnym bokserkiem, który przegrał z facetem z banku, więc jakim on jest dla mnie partnerem do rozmowy?''

Michalczewski mówi tu, że krytykuje go bokser, który prawdopodobnie nigdy nie osiągnie tyle co on, to jest prawdą, ponieważ Szpila nie zdobędzie pasów w 2 kategoriach + tyle obron. To tak jakby Tyson Fury zaczął fikać do Lennoxa. Oczywiście Dariusz musiał zapuścić w tym zdaniu wiele toksycznych słów, ponieważ jest człowiekiem o burzliwym charakterze i pewno gdyby Artur powiedział mu w twarz, że ma ból dupy to by mu przypieprzył i połamał szczękę. (a zwaliłby na kibiców którzy stanęli w jego obronie hahaha)

Nie będę komentował wpisów o tym, że Michalczewski był do dupy.
Nie będę komentował wpisów o tym, że Gołota był do dupy.
Nie będę komentował wpisów o tym, że Szpilka to Najman 2.0.
Nie będę komentował wpisów o tym, że Włodarczyk jest do dupy.
Ave Europoseł, który zresztą też jest równany z gównem i błotem wszędzie.

Jaka praca nóg o czym Ty bredzisz? Ty wiesz jaki wpływ ma na styl podskakiwanie? Niektórzy łączą ciosy z mobilnością nóg, drudzy ich używają gdy trzeba, lepiej trzy razy w mordę trafić niż naskakać i się i w gardę. Praca nóg owszem ważna (chód itp), ale tańczenia lepiej używać do doskoków, zwodów, a w końcowym efekcie trafić, po nic innego to nie jest - trzeba trafiać, ewentualnie unikać, ale tutaj tułów gra większą rolę. Ludzie naoglądają się Aliego i każdy musi tak walczyć.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 22-07-2014 14:22:32 
W tamtych czasach zeby zostać w Niemczech mozna bylo przygrac tylko na tz. pochodzenie. W innym wypadku azyl a co za tym idzie brak pozwolenia na prace itd. Mysle ze jest to wystarczajaca odpowiedz na pytanie czy mogl bodz nie z ta flaga.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:25:07 
@Legionnaire

Zgadzam się, Darek Michalczewski jest wielkim patriotą, bardzo pięknie i przychilnie wypowiada się o Polsce i wszystkim co z nim związane, zwłaszcza o polskim boksie. Aczkolwiek został podstawiony pod ścianą tak jak Polacy podczas II Wojny Światowej...lol...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 14:27:07 
W czasach Gołoty i Michalczewskiego nie było Polskiego boksu zawodowego, lata 80-90, przypominacie sobie jakąś grupę promotorską albo promotorów? Przynajmniej z taką siłą działania by móc sprowadzić Słowaków zza granicy?
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:31:25 
Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:15:07
Myślę, że za walki z Rochigianim, Hillem, Halles, de Grandisem, Barberem i za zdobyte tytuły w lhw i za prawie 30 obron pasa można nazwać Darka Michalczewskiego najlepszym półciężkim wszech czasów obok RJJ i Archie Moore'a...lol...


W półciężkiej było niemało bardziej cenionych mistrzów.Te walki które tu wymieniłeś.Pierwsza walka z Rochigianim zalatywała niemałym skandalem.W drugiej niewiele już zostało z Rokiego,który miał już poważne problemy z nałogami.Co tu robi deGrandis?xD Jak to jest jakieś super zwycięstwo,to nie dziwi mnie stawianie Michalczewskiego obok Jonesa i Moore.Zapoznaj się najpierw z karierami takich jak Foster,Spinks,Moore,Greb,Tuuney i kilku innych.Poczytaj trochę.;-)
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:36:55 
@StasioKosa

I walka z Rocky'm odbyła się tak dlatego, iż Rochigiani uderzył go poniżej pasa i Darek nie był w stanie walczyć. A bardziej cenieni byli inni bo to propaganda Amerykanów i zawistnych POlaczków, którzy nie szanuja osiągnięć Darka...lol...
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 14:37:40 
Autor komentarza: ErnestoData: 22-07-2014 14:18:44

''Byłem wielokrotnym mistrzem świata, a Szpilka jest przeciętnym bokserkiem, który przegrał z facetem z banku, więc jakim on jest dla mnie partnerem do rozmowy?''

Michalczewski mówi tu, że krytykuje go bokser, który prawdopodobnie nigdy nie osiągnie tyle co on, to jest prawdą, ponieważ Szpila nie zdobędzie pasów w 2 kategoriach + tyle obron. To tak jakby Tyson Fury zaczął fikać do Lennoxa.

*
*
*
*
*

1) Szpilka miał pełne prawo skomentować słowa Dariusa w stosunku do Gołoty czy tego z kim identyfikują się Polacy i nazwał je "żałosnymi wypocinami"
2) Szpilka miał pełne prawo polecić Dariusowi maść na ból du.py, bo taki ból du.py widać praktycznie w każdej jego wypowiedzi o polskim boksie czy o polskich bokserach. Charakteryzuje się on zawiścią, złośliwością, krytykanctwem wszystkich i wszystkiego, a już w kwestii Andrzeja Gołoty to Darius ma tak potężny ból, że kiedy tylko pojawia się nazwisko Andrzeja to Niemcowi cieknie prawie piana.

I co z tego, że Szpilka nie miał sukcesów porównywanych do Dariusa? Czy on te sukcesy deprecjonuje? Umniejsza Dariusowi w tej kwestii? Nie! On po prostu skomentował to co wypisuje/wypowiada Michaelczewsky i ma do tego pełne prawo, a już na pewno nie powinno być mu ono odbierane, bo nie osiągnął tyle co Darius.

Przecież to jest kompletna bzdura i idiotyczne myślenie. Myśl chłopie, nie będę żył wiecznie!
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 22-07-2014 14:39:59 
Progresywny
W naszej przeszłości było wielokrotnie tak że bez Niemców czy innych mocarstw Polak Polaka pod scianą stawiał. Jacy ludzie taka historia.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 22-07-2014 14:40:31 
Akurat co do Michalczewskiego to miał racje. Wkurza to jego gadanie na temat Gołoty, ewidentnie widać, że coś go boli. No ale też fakt faktem, Szpilce do Michalczewskiego bardzo daleko.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:41:35 
@Legionnaire

Co nie zmienia faktu, iż Darek jest wielkim patriotą, ale nie mógł walczyć pod polską flagą, bo Niemcy go zaszantażowali, że nie wezmą go do Universum, że jego rodzina nie będzie miała co do gara włożyć i że go wyeksmitują spowrotem do Polski gdzie był bród, smród i ubóstwo.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:43:12 
Autor komentarza: progresywny
Michalczewski wiedział, iż Niemcy to najbardziej perspektywiczny kraj Europy i prawdopodobnie 4 najpotężniejszy kraj na świecie zapewniający najgodziwsze warunki życia, karierę i pieniądze, więc wolał zostać Niemcem.


Masz rację.Zmienił Ojczyznę dla pieniędzy i tak to trzeba odbierać,jako prosty biznes.Dla jednych to dobre wyjście,dla drugich wstyd i hańba.Ja zaliczam się drugiej grupy i większy szacunek odczuwam do Kliczków i Gomeza,bo oni mimo kontraktu z Niemcami,nie zapomnieli kim są i od dziecka do szczytu kariery hymn się u nich nie zmieniał.Darkowi hymn zmieniał się podczas kariery aż dwa razy.Jako dziecko był Polakiem,później Niemcem,a gdy Niemcy i tak trzymali stronę Rokiego w drugiej walce,to przed zakończeniem kariery znów stał się Polskim "patriotą".Z kwiatka na kwiatek,jak wiatr zawieje.Nie szanuje Michalczewskiego jako człowieka,odrzucają mnie te jego wywiady,ale bokserem i mistrzem był bardzo dobrym i za to czego dokonał w ringu szanować go trzeba.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:45:18 
Autor komentarza: progresywny
nie mógł walczyć pod polską flagą, bo Niemcy go zaszantażowali, że nie wezmą go do Universum,


Zgaduje,że dowodów na to brak?xD Poprzyj to czymś,bo jeszcze jestem gotowy uwierzyć,że ty do Michalczewski.xD
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 22-07-2014 14:46:15 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz Data: 22-07-2014 14:37:40
"Szpilka miał pełne prawo polecić Dariusowi maść na ból du.py, bo taki ból du.py widać praktycznie w każdej jego wypowiedzi o polskim boksie czy o polskich bokserach. Charakteryzuje się on zawiścią, złośliwością, krytykanctwem wszystkich i wszystkiego."

Nie tylko miał prawo polecić Darusowi maść na ból du.py, ale nawet mógłby mu sprezentować całą tubę tego specjału. Bo twoja wypowiedź: "taki ból du.py widać praktycznie w każdej jego wypowiedzi o polskim boksie czy o polskich bokserach. Charakteryzuje się on zawiścią, złośliwością, krytykanctwem wszystkich i wszystkiego" pasuje również idealnie do Szpilki.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:47:46 
@StasioKosa

Przecież wiesz jak jest w Niemczech, Niemcy wszystkich sportowców mieszkających u nich szantażują by przyjęli niemieckie obywatelstwo i reprezentowali niemiecką flagę. Tak samo było zapewne w przypadku Michalczewskiego, nie trudno się domyśleć...lol...
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 22-07-2014 14:48:19 
Progresywny a ty wiesz co to ojczyzna???? Jak dla mnie to ojczyzna jest tam gdzie moja rodzina praca znajomi, gdzie na chleb zarabiam. Nie koniecznie jest to miejsce urodzenia za ktorym czesto sie teskni , ale to juz inna bajka patrioto za dwa grosze.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:50:58 
@Legionnaire

To dla mnie ojczyzną jest Polska bo tu mam rodzinę, zarobek, itd. Czego tu nie rozumieć?
 Autor komentarza: Znafca
Data: 22-07-2014 14:52:47 
*Szpilka miał pełne prawo skomentować słowa Dariusa [...]"
Obecnie każdy ma prawo do komentowania czegokolwiek w jakikolwiek sposób (niestety). Prawdą jest , że Michalczewski często pisze swoje felietony z pozycji krytyka. Ale nie przesadzajmy. Nie krytykuje wszystkiego - troszkę mu jeszcze brakuje, zarówno pod względem poziomu wypowiedzi, jak i obiektywności do innych klasyków. Jeśli co po niektórych boli, że Michalczewski nie walczył dla Polski - mają do tego prawo, choć ocenianie kogoś bez dokładnej wiedzy w tym zakresie może być krzywdzące. Dla mnie jest ważne co robi tu i teraz - gdzie mieszka, gdzie płaci podatki i co robi dla innych.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:54:34 
Autor komentarza: progresywny
Przecież wiesz jak jest w Niemczech, Niemcy wszystkich sportowców mieszkających u nich szantażują by przyjęli niemieckie obywatelstwo i reprezentowali niemiecką flagę. Tak samo było zapewne w przypadku Michalczewskiego, nie trudno się domyśleć...lol...


Nie wiem.Czym argumentujesz szantaże?O_o Może to Darek sam się prosił o obywatelstwo bo zależało mu by go przyjęli jak swojego,co zaowocowałoby większą kasa?Fakty są takie,że Kliczki,jakoś się nie ugięli przed Niemcami.Co ciekawe uciekinier z Kuby Gomez,a nawet Erdei również nie.Biedny ten Darek,on jeden musiał być szantażowany i zmuszony do zmiany narodowości.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:58:29 
@StasioKosa

Bracia Kliczko dopiero w 1996 roku przeszli na zawodostwo, a Dareczek jeszcze za komuny przyszedł do Niemiec. Erdei też później zaczął zawodostwo. Darek nie miał wyboru, jak chciał walczyć dla Niemiec to musiał być Niemcem...lol...
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 14:59:03 
Bokserów walczących w Niemczech,a którzy nie zmienili flagi było i jest wielu.Nie trafia do mnie tłumaczenie o szantażu.;-)
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 15:01:29 
Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 14:58:29
@StasioKosa

Bracia Kliczko dopiero w 1996 roku przeszli na zawodostwo, a Dareczek jeszcze za komuny przyszedł do Niemiec. Erdei też później zaczął zawodostwo. Darek nie miał wyboru, jak chciał walczyć dla Niemiec to musiał być Niemcem...lol...

Gomez od początu kariery na pro walczył jako Kubańczyk.Pisanie o szantażu nie mając na to dowodów to z góry przegrana dyskusja.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 22-07-2014 15:01:37 
@StasioKosa

Darek Michalczewski był pierwszym bokserem z zagranicy walczącym w Niemczech. Zresztą Niemcy traktują takich Kubańczyków, Rosjanów, Ukraińców lepiej od Polaków, jak się dowiedzieli, że Michalczewski jest Polakiem to go zmusili bo Polacy to dla Niemców najgorsze pomyje...lol...
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 22-07-2014 15:03:34 
Ale dowodów na szantaż ci jednak brakuje.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 15:06:19 
Nietrzeźwy

To, że Michalczewski nie lubi Gołoty i go krytykuje to wiadome i jeśli chodzi o ''ból dupy'' pod względem krytyki Andrzeja to racja, ale Szpilka nie może się porównywać z Darkiem.
Szczerze to zapomniałem o tamtym wywiadzie dzięki, że przypomniałeś (tym odnośnie Gołoty), wypowiadając się w tym temacie miałem na myśli ogół. Jeżeli Artur teraz na to odpowie, wyzywając go od słabiaków czy coś to po prostu nie poszanuje Tigera jako pięściarza.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 15:06:19 
Nietrzeźwy

To, że Michalczewski nie lubi Gołoty i go krytykuje to wiadome i jeśli chodzi o ''ból dupy'' pod względem krytyki Andrzeja to racja, ale Szpilka nie może się porównywać z Darkiem.
Szczerze to zapomniałem o tamtym wywiadzie dzięki, że przypomniałeś (tym odnośnie Gołoty), wypowiadając się w tym temacie miałem na myśli ogół. Jeżeli Artur teraz na to odpowie, wyzywając go od słabiaków czy coś to po prostu nie poszanuje Tigera jako pięściarza.
 Autor komentarza: Znafca
Data: 22-07-2014 15:07:46 
wasza dyskusja w tym zakresie jest bezcelowa...żaden z Was nie wie, dlaczego tak naprawdę D. Michalczewski walczył pod flagą niemiecką. powinniście to uznać za fakt i tyle. zresztą nie słyszałem aby kiedykolwiek D.Michalczewski kogoś prosił o tłumaczenie swoich wyborów. nie warto sobie strzępić języka w tym temacie.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 15:10:56 
Autor komentarza: ErnestoData: 22-07-2014 15:06:19
To, że Michalczewski nie lubi Gołoty i go krytykuje to wiadome i jeśli chodzi o ''ból dupy'' pod względem krytyki Andrzeja to racja, ale Szpilka nie może się porównywać z Darkiem.

*
*
*
*
*

W którym momencie "Szpilka porównuje się z Dariusem"? Szpilka nie napisał w tym swoim komentarzu nic negatywnego w kwestii sukcesów sportowych Dariusa czy sam się do niego nie porównywał. On tylko skomentował kolejny hejterski komentarz Michaelczewskego w stosunku do Gołoty czy tego z kim utożsamiają się Polacy. Miał do tego prawo.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 15:13:01 
Autor komentarza: ZnafcaData: 22-07-2014 15:07:46
wasza dyskusja w tym zakresie jest bezcelowa...żaden z Was nie wie, dlaczego tak naprawdę D. Michalczewski walczył pod flagą niemiecką. powinniście to uznać za fakt i tyle.

*
*
*

Oczywiście, że tak. Jest to faktem. Tak jak napisałem wcześniej:

"Ja nie dyskutuję o tym co wpłynęło na to, że był niemieckim pięściarzem, który boksował dla Niemiec - nie obchodzą mnie jego powody dla których wybrał ten kraj. Oceniam go po prostu jako niemieckiego pięściarza, który boksował dla Niemiec, bo takie są fakty."
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 15:19:44 
Dlatego napisałem, że zapomniałem o wywiadzie. Przyznałem się do błędu i jeszcze drążysz. Nie musisz mnie pouczać, widzę sam co robię źle. Nie napisałem, że się porównuje tylko, że go krytykuje, a to irytuje Michalczewskiego.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 15:25:21 
Porównywać - w kontekście, że rozmawiać z nim jak na równi (ta sama liga), wytykać mu, że jest tchórzem albo leszczem.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 22-07-2014 15:29:31 
Autor komentarza: ErnestoData: 22-07-2014 15:19:44
Dlatego napisałem, że zapomniałem o wywiadzie. Przyznałem się do błędu i jeszcze drążysz. Nie musisz mnie pouczać, widzę sam co robię źle. Nie napisałem, że się porównuje tylko, że go krytykuje, a to irytuje Michalczewskiego.

*
*
*
*
*

Nie drążę tylko Twoje ostatnie słowa po przecinku - "Szpilka nie może się porównywać z Darkiem", odebrałem jako stwierdzenie, że dalej uważasz, że się porównuje. Jeżeli tak nie jest i przyznajesz się do błędu to nie ma tu co drążyć i jest to postawa godna pochwały, bo na przyznanie się do błędu stać tu tylko kilku użytkowników na tej stronie, którzy mają jaja i nie zachowują się jak tchórze, którzy uciekają od odpowiedzi, zmieniają temat, używają argumentów ad personam oraz wiją się jak węże na +50 komentarzy żeby tylko do błędu się nie przyznać.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2014 15:32:21 
Taa i jeszcze bardziej się tym pogrążają i to jeszcze 50 komentarzy z błędami jakich w 1 podstawówce nie robią hahah
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 22-07-2014 16:22:08 
mischatschevski moze mnie w pupe pocalowac.....tak, mial sukcesy ale i tak bardziej zostanie zapamietany przekretem z rocckygianim, gadaniem glupot o walce z royem oraz oczernianiem PL na korzysc niemcow........

szpilka ma racje darka widocznie boli dupa - nawet jezeli tiger mial racje przy kilku rzeczach ktore powiedzial w ostatnich miesiacach ....
 Autor komentarza: coolpix
Data: 22-07-2014 16:24:08 
kolego Nietrzeżwy, michalczewski był polskim bokserem walczącym dla niemiec.widocznie nie pamiętasz czasów,o których piszesz.większość tego typu ocen wynika z niewiedzy i młodego wieku.pożywiosz uwidisz,jak ewoluują poglądy z wiekiem.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 22-07-2014 21:30:06 
Michalchewsky jest antybohaterem, nikt go tu nie lubi więc nie wiem dlaczego na siłę go cytują. W zasadzie to wiem - ma kasę i kontakty. Ale kibice go nie trawią, w większości nie lubą a już z pewnością nie identyfikują się z nim. Dlaczego niby mieliby się identyfikować, czy on się identyfikował z polskimi kibicami kiedy grali mu niemiecki hymn przed walkami...?
I ja w takiej jałowej pyskówce medialnej i tak stanę po stronie Szpilki, którego nie lubię, ale to mój krajan.
 Autor komentarza: monocore
Data: 22-07-2014 21:37:35 
ten cycek w majtkach playboya jest tak bezczelny , że ubliża każdemu mistrzowi świata AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-07-2014 23:16:27 
ma ktoś linka z tego studia co dziś było na polsat sport?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.