MAYWEATHER TEŻ CHCIAŁ SIĘ ZAKŁADAĆ

Kilka godzin po tym, jak Tyson Fury i Dereck Chisora założyli się o wynik swojej walki, to samo chciał zrobić z Marcosem Maidaną (35-4, 31 KO) najlepszy bokser świata Floyd Mayweather Jr (46-0, 26 KO).

Amerykanin zaproponował Argentyńczykowi, z którym zmierzy się 13 września w Las Vegas, aby położył na szali całe swoje wynagrodzenie. Złożył nawet swój podpis na kartce, którą podsunął przeciwnikowi, oczekując, że ten zrobi to samo i zakład zostanie zawarty.

FURY ZAŁOŻYŁ SIĘ Z CHISORĄ >>>

- Wierzę w swoje umiejętności i jeżeli ty też wierzysz w swoje, tak jak mówisz, założę się z tobą o to, że wygram – powiedział znany ze swoich bukmacherskich skłonności 37-latek.

Maidana miał celną kontrę. Stwierdził, że przyjmie zakład, jeżeli Mayweather pozwoli mu walczyć w jego ulubionych rękawicach. "Money" nie odpowiedział.

Kwestia rękawic Argentyńczyka stanowiła centrum dużego sporu na dzień przed pierwszym, majowym pojedynkiem obu zawodników. Obóz Amerykanina zakwestionował rękawice "Chino", twierdząc, że brakuje w nich wyściółki i równie dobrze Maidana mógłby walczyć bez nich. Pięściarz z Santa Fe do dzisiaj jest przekonany, że gdyby miał je wówczas na sobie, pokonałby rywala.

Teraz temat rękawic powraca. "Chino" przyznaje, że podpisał kontrakt na rewanż bez gwarancji na to, że będzie mógł boksować w swoich ulubionych. Tłumaczy, iż obawiał się, że jeżeli będzie nalegać, walka przejdzie mu koło nosa.

FLOYD I MAIDANA WYMIENIAJĄ UPRZEJMOŚCI >>>

Dyrektor generalny Mayweather Promotions Leonard Ellerbe zapewnia tymczasem, że rękawice będą kwestią drugorzędną 13 wrzesnia.

- Nie one wyłonią zwycięzcę i pokonanego. Chodzi o to, aby zawodnicy weszli do ringu i zrobili swoje – powiedział.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: almightypatapon
Data: 15-07-2014 12:47:24 
Żeby było sprawiedliwie, przeciwnicy Floyda powinni obowiązkowo walczyć w Winning-ach przynajmniej 16 oz. Wtedy będzie wata vs. wata :)
A tak no poważnie to przyznam że zniesmaczyła mnie nagła wymian rękawic u Marcosa. Gości na swoje ulubione rękawice i nagle trzeba je zmienić i to na jakieś 2h przed pojedynkiem. Zdecydowanie nieczyste mające 2 cele: 1 - wprowadzenie przeciwnika z równowagi, 2 - wymiana na rękawice bardzie "waciane".
 Autor komentarza: przemyto
Data: 15-07-2014 12:51:59 
Tutaj nie chcę komentowac pomysłów bokserów co do zakladania się. Do tej pory nie kibicowałem żadnemu z braci Kliczko, wiadomo od kiedy zawodnicy tacy jak Ruiz, Brewster, czy Byrd odeszli nie mają oni godnych siebie rywali. Ale kiedy oglądam walki takich zawodników, jak Fury, Pulev czy Chisora to wiem, czemu Witek i Władek nie mają sobie równych. Wiem doskonale, że Władimir stłucze Puleva jak dziecko, i słynna siła bułgarskiego ciężkiego będzie tak skuteczna jak konewka na Saharze. Po drugie czekam, aż Kliczko upomni się o Fury'ego i nauczy go latać, na bazie mechanizmu pierdolnęcie - lot dookoła świata ( przepraszam za wulgaryzm). Walka Canelo - Lara z mocą konkretnego lewego prostego uzmysłowiła mi jak wielką, niechlubną rolę w boksie odgrywają tzw. wałki. Canelo wygrałby z samym Floydem gdyby to zależało od sędziów, gdyby był cień szansy na remis. Władimir Kliczko to człowiek, którego potworna siła i szybkość, choć pozbawiona pięknej techniki weryfikuje umiejętności. To fakt ostatnio każdy z nim przegrywa. Ok Mariusz Wach kombinował, ale odkupił winy, teraz niech walczy. Fakt, jest wolny i ma bezndziejną pracę nóg, ale niech walczy. Podobnie Szpilka musi walczyć. Chciałbym by za jakieś 10 lat, czołówka była czołowka. Bez znaczenia w jakiej kategorii.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 15-07-2014 13:00:24 
"A tak no poważnie to przyznam że zniesmaczyła mnie nagła wymian rękawic u Marcosa. Gości na swoje ulubione rękawice i nagle trzeba je zmienić i to na jakieś 2h przed pojedynkiem. Zdecydowanie nieczyste mające 2 cele: 1 - wprowadzenie przeciwnika z równowagi, 2 - wymiana na rękawice bardzie "waciane". "

Nie wiem czy bardziej "waciane", jednak takie zagrywki mają na celu zdekoncentrowanie rywala. Kliczkowie mają podobne metody.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 13:20:45 
Autor komentarza: almightypataponData: 15-07-2014 12:47:24
A tak no poważnie to przyznam że zniesmaczyła mnie nagła wymian rękawic u Marcosa. Gości na swoje ulubione rękawice i nagle trzeba je zmienić i to na jakieś 2h przed pojedynkiem. Zdecydowanie nieczyste mające 2 cele: 1 - wprowadzenie przeciwnika z równowagi, 2 - wymiana na rękawice bardzie "waciane".

*
*
*

Przecież ostatecznie Maidana walczył w Everlastach, tylko innym modelu, a więc rękawicach które obok Reyesów uznawane są za "rękawice puncherów". Team zawodnika ma prawo zakwestionować wybór rękawic jeżeli uważa je za nieodpowiednie i widocznie takie były (brak odpowiedniej wyściółki) skoro komisja je odrzuciła.

http://cdn1-www.ringtv.craveonline.com/assets/uploads/2014/05/Floyd-Mayweather-vs-Marcos-Maidana-harry-how-getty.jpg
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 15-07-2014 13:28:00 
No to teraz wyobraźnie sobie co czują przeciwnicy Kliczków, kiedy jeden z braci przed pojedynkiem cały czas im siedzi w szatni i rękawice obmacuje a i pewnie do gaci zagląda.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 13:32:18 
Autor komentarza: ShanhavelData: 15-07-2014 13:28:00
No to teraz wyobraźnie sobie co czują przeciwnicy Kliczków, kiedy jeden z braci przed pojedynkiem cały czas im siedzi w szatni i rękawice obmacuje a i pewnie do gaci zagląda.

*
*
*
*
*

Przecież takie są reguły, że jeden z przedstawicieli teamu może być przy bandażowaniu rąk i zakładaniu rękawic oraz ma prawo upewnić się, że wszystko jest w porządku. To chyba normalne, że brat wysyła brata jako najbardziej zaufaną osobę, która dodatkowo jest bokserem i wie na co zwrócić największą uwagę, prawda?
 Autor komentarza: almightypatapon
Data: 15-07-2014 13:35:44 
@NietrzezwyTomasz

Jeżeli chodzi o Everlasty to wszystko zależy od modelu właśnie. Za "rękawice puncherów" uchodzi wyłącznie model Everlast MX - wzorowany na meksykański Reyesach. Na kciuku jest napis MX. Miał je w walce z Bronerem i nie było problemów. Nie są to najprzyjemniejsze rękawice dla przeciwnika. Jak Włodarczyk przywiózł je na walkę z Czakijew to jego trener stwierdził, coś w stylu, że przywieźli narzędzie zbrodni a nie rękawice i że to się na nich zemści. A komisja je odrzuciła dopiero jak Floyd zagroził że nie wyjdzie na ring. Są równi i równiejsi.

http://cdn2-www.ringtv.craveonline.com/assets/uploads/2013/12/file_182595_1_broner_vs_maidana_4_20131214_1594789393.jpg
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 13:50:58 
Autor komentarza: almightypataponData: 15-07-2014 13:35:44
A komisja je odrzuciła dopiero jak Floyd zagroził że nie wyjdzie na ring. Są równi i równiejsi.

*
*
*

Jeżeli Floyd miał co do nich zastrzeżenia to je po prostu zgłosił, a komisja się do tych zastrzeżeń przychyliła skoro zdecydowała, że Maidana nie może w nich boksować. Ja tu nie widzę żadnych "ale" czy "równych i równiejszych". Wszystko było transparentne.

"The commission on Friday had ruled that a pair of custom blue Everlast MX gloves were invalid and couldn't be worn. Mayweather claimed there was no padding in the knuckles of those gloves."

Bardzo dobrze, że Floyd dba o swoje zdrowie, szczególnie z takim zawodnikiem jak Maidana, który bije obszernie, nieczysto i niejednokrotnie w tył głowy. Dopuszczenie go do walki w rękawicach, w których brakowało wyściółki stwarzało zagrożenie dla zdrowia Mayweathera. Miał prawo je zakwestionować.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 15-07-2014 14:22:26 
jak sie tak boi o swoje zdrowie to nie jest dyscyplina dla niego, tu sie bije po mordach, zawsze jest zagrozenie zdrowia .
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 14:29:05 
Autor komentarza: JAx00Data: 15-07-2014 14:22:26
jak sie tak boi o swoje zdrowie to nie jest dyscyplina dla niego, tu sie bije po mordach, zawsze jest zagrozenie zdrowia .

*
*
*

Napisał psychofan Pakłajo, który tak bał się o swoje zdrowie, że stosował limity w dni walki żeby przypadkiem rywal w ringu mu zbytnio nie urósł i nie zrobił "kuku" XDD

Oczywiście, że boks jako sport kontaktowy niesie ze sobą zagrożenie, ale właśnie należy to zagrożenia dla zdrowia ograniczać poprzez np. nie dopuszczanie do walki w rękawicach, które to zagrożenie potęgują. Może Mayweather powinien się jeszcze zgodzić na walkę bez rękawic albo żeby jak "Tong Po" w filmie z Van Damme walczył ze szmatami owiniętymi wokół rąk i maczanymi w potłuczonym szkle? XDD Oj Jax00, Jax00, wszystko żeby tylko pohejtować Mayweathera, co?
 Autor komentarza: almightypatapon
Data: 15-07-2014 14:30:55 
@NietrzezwyTomasz

Ze wszystkim się zgodzę tylko czemu nie użyli drugiej pary MX-ów? Jakby wymienili MX-y na MX-y to okay, coś było nie tak z konkretną parą. Moim zdaniem Floyd nie chciał punchera w rękawicach dla puncherów. Klarowność? Najpierw komunikaty iż komisja nie ma uwag do rękawic a chwilę później je delegalizuje. Robert Garcia nie rozumie zamieszania i podkreśla że Maidana walczył w tym modelu nie raz i nigdy nie było problemów. Po walce narzeka na zmianę typu rękawic a Marcos mu wtóruje. Teraz Marcos "stwierdził, że przyjmie zakład, jeżeli Mayweather pozwoli mu walczyć w jego ulubionych rękawicach. "Money" nie odpowiedział". Dla mnie wszystko jasne ;) (i nie twierdze że Maidana by wygrał dzięki innym rękawicą ale na pewno by miał większe szanse ustrzelić Money-a)
 Autor komentarza: JAx00
Data: 15-07-2014 14:30:58 
wszystko
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 15:52:09 
Autor komentarza: almightypatapon Data: 15-07-2014 14:30:55
Ze wszystkim się zgodzę tylko czemu nie użyli drugiej pary MX-ów? Jakby wymienili MX-y na MX-y to okay, coś było nie tak z konkretną parą. Moim zdaniem Floyd nie chciał punchera w rękawicach dla puncherów.

*
*
*

Nie mam pojęcia. Ty również nie masz takiej wiedzy, a sugestia, że „Floyd nie chciał punchera w rękawicach dla puncherów” to tylko spekulacje.


Autor komentarza: almightypatapon Data: 15-07-2014 14:30:55
Klarowność? Najpierw komunikaty iż komisja nie ma uwag do rękawic a chwilę później je delegalizuje. Robert Garcia nie rozumie zamieszania i podkreśla że Maidana walczył w tym modelu nie raz i nigdy nie było problemów.

*
*
*

1)Jak dla mnie było to klarowne. Komisja zaakceptowała „standardowe” czerwone Everlasty MX, w których Maidana walczył np. z Bronerem, ale nie zaakceptowała wersji niebieskiej, w której było za mało wyściółki – cytat poniżej:

“Schaefer did not know specifically which brand of Everlast Maidana will wear, though the Nevada Athletic Commission had approved a stock pair of red Everlast MX gloves.
The commission on Friday had ruled that a pair of custom blue Everlast MX gloves were invalid and couldn't be worn. Mayweather claimed there was no padding in the knuckles of those gloves.”

2)Robert Garcia może sobie nie rozumieć zamieszania, bo jeżeli nikt nie zgłosił wcześniej zastrzeżeń, to Maidana w takich rękawicach walczył. Tym razem ktoś (Floyd) zgłosił, komisja uznała rękawice za nieprzepisowe i nie pozwoliła w nich walczyć. Simple as that.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 15:52:21 
Autor komentarza: almightypatapon Data: 15-07-2014 14:30:55
Teraz Marcos "stwierdził, że przyjmie zakład, jeżeli Mayweather pozwoli mu walczyć w jego ulubionych rękawicach. "Money" nie odpowiedział". Dla mnie wszystko jasne ;)

*
*
*

A co w tym dziwnego? Mayweather byłby głupi gdyby taki zakład przyjął. Jeżeli za pierwszym razem okazało się, że rękawice stwarzają zagrożenie dla zdrowia i nie zostały zaakceptowane przez komisję, to niby dlaczego tym razem w imię zakładu miałby sam sobie zaprzeczać i godzić się na narażanie swojego zdrowia?
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 15:53:13 
Autor komentarza: JAx00Data: 15-07-2014 14:30:58
wszystko

*
*
*

To co, ustosunkujesz się do mojego komentarza (Autor komentarza: NietrzezwyTomaszData: 15-07-2014 14:29:05) czy jak zwykle uciekniesz z podkulonym ogonem? XDD
 Autor komentarza: almightypatapon
Data: 15-07-2014 16:17:57 
@NietrzezwyTomasz

Nie zgadzam się z Toją opinią. Everlasty MX-y są popularnym wyborem, szczególnie wśród puncherów i jeżeli rzeczywiście stwarzałyby "zagrożenie dla zdrowia" to by je już dawno zdelegalizowano. Wtedy Everlast nie miał by wyboru i wycofałby je z produkcji. Model MX to najwyraźniej ulubione rękawice Maidany i jedyne o co gość prosi to o możliwość z nich skorzystania. Jak znowu wyjdzie w jakiś "poduszkach" to tylko utwierdzi mnie w przekonaniu o "równych i równiejszych".
 Autor komentarza: MML
Data: 15-07-2014 18:03:17 
Autor komentarza: almightypataponData: 15-07-2014 16:17:57

Everlasty MX-y są popularnym wyborem, szczególnie wśród puncherów i jeżeli rzeczywiście stwarzałyby "zagrożenie dla zdrowia" to by je już dawno zdelegalizowano. Wtedy Everlast nie miał by wyboru i wycofałby je z produkcji. Model MX to najwyraźniej ulubione rękawice Maidany i jedyne o co gość prosi to o możliwość z nich skorzystania. Jak znowu wyjdzie w jakiś "poduszkach" to tylko utwierdzi mnie w przekonaniu o "równych i równiejszych".


tu nie chodzi o wszystkie czerwone everlasty MX ktorych uzywa bardzo wielu bokserow. Chodzi o te konkretne niebieskie. Mayweather uwazal ze niewystarczająca ilość wyściółki stwarza powazne zagrożenie i zgłosił swoje obawy do komsji a ta je po prostu zdelegalizowała uznając je za niebezpieczne. Gdyby Maidana na rewanż użył czerwonych MX'ów nie wieże ze te również mayweather by zakwestionował.

PS czytam ten temat i przypomina mi się krwawa walka cotto z margarito. Czegos takiego po raz drugi nie mam ochoty oglądać
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-07-2014 18:37:09 
Autor komentarza: almightypataponData: 15-07-2014 16:17:57
Nie zgadzam się z Toją opinią. Everlasty MX-y są popularnym wyborem, szczególnie wśród puncherów i jeżeli rzeczywiście stwarzałyby "zagrożenie dla zdrowia" to by je już dawno zdelegalizowano. Wtedy Everlast nie miał by wyboru i wycofałby je z produkcji. Model MX to najwyraźniej ulubione rękawice Maidany i jedyne o co gość prosi to o możliwość z nich skorzystania.

*
*
*

Drogi kolego, czy przeczytałeś cytat który przytoczyłem?

“Schaefer did not know specifically which brand of Everlast Maidana will wear, though the Nevada Athletic Commission had approved a stock pair of red Everlast MX gloves.
The commission on Friday had ruled that a pair of custom blue Everlast MX gloves were invalid and couldn't be worn. Mayweather claimed there was no padding in the knuckles of those gloves.”
 Autor komentarza: almightypatapon
Data: 15-07-2014 18:47:03 
@MML

Jak już mamy iść w szczegóły:
1. Mayweather zakwestionował customowe rękawice MX(jasnoniebieskie ze słońcem Argentyny, foto w linku). Komisja się przychyliła do protestu.
2. Maidana wybrał stockowe czerwone MX, z atestem komisji (Athletic Commission). Obóz Floyd się nie zgadza. Chcą żeby Maidana walczył w stosunkowo miękkich Grantach - identycznych jak Floyd.
3. Maidana wybiera stockowe Cleto Reyesy. Obóz Floyda się sprzeciwia. Grożą odwołaniem walki.
4. Maidana wychodzi w "miękkich" Everlastach.

Reasumując: Floyd nie chciał punchera w rękawicach dla puncherów ;)

źródło:
http://sports-kings.com/ringkings/boxing/floyd-mayweathers-manager-says-no-fight-tonight.html
 Autor komentarza: almightypatapon
Data: 15-07-2014 18:56:48 
@NietrzezwyTomasz

Tak czytałem ale uważam opinie Schaefera za dość subiektywne ;)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 16-07-2014 00:28:00 
No chyba maidana mimo wszystko nie narzekal:) bo za zgode wynegocjowal 1,5 milona dolcow tyle co mial za walke wiec razem skasowal 3 melony
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.