BOXREC: BRONER - MATTHYSSE 13 WRZEŚNIA NA GALI FLOYDA!

Serwis boxrec.com podaje, że 13 września na gali Mayweather - Maidana 2 dojdzie do aryciekawego pojedynku pomiędzy Adrienem Bronerem (28-1, 22 KO) a Lucasem Matthysse (35-3, 33 KO). Sam "The Problem" pisze jednak, że wróci tydzień wcześniej podczas imprezy, na której to on będzie gwiazdą wieczoru.

Jedyną w karierze porażkę Broner poniósł w grudniu ubiegłego roku z rąk Marcosa Maidany (35-4, 31 KO). "El Chino" dwa razy posłał go na deski i wygrał wyraźnie na punkty po dwunastu rundach, zdobywając przy okazji tytuł mistrza świata WBA w wadze półśredniej. Po tej przegranej Adrien zbił kilka funtów i przeszedł do kategorii junior półśredniej, gdzie stoczył do tej pory tylko jedną walkę - pokonał Carlosa Molinę (17-2-1, 7 KO).

Starcie z Matthysse byłoby dla Bronera tak samo ryzykowne jak potyczka z Maidaną. Amerykanin wie już jednak, że argentyńskich puncherów nie należy lekceważyć i można wierzyć, że do walki z Matthysse podejdzie bardzo poważnie. Czy to wystarczy, by uniknąć drugiej porażki?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: irongery
Data: 09-07-2014 19:42:50 
Jeżeli to prawda to Broner jest w dupie, kolejna przegrana nawet możliwe że przed czasem.
Lucas moim zdaniem jest lepszy od Maidany w walce z Garcią ogromną rolę odegrała kontuzja oka Matthysse.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-07-2014 19:55:03 
Pomimo fatalnego wystepu z Marcosem Maidana, nie skreslabyl Bronera jeszcze teraz. Ten potencjalny pojedynek z Lucasem Matthysse moze byc dla niego niezwykla motywacja I szansa powrotu w znakomitym stylu. Broner ma niewatpliwy talent ale jego wybujale ego doprowadzilo go do sytuacji, gdzie wyobrazil sobie iz nawet trenowac nie musi by pokonac takich jak Maidana, co oczywiscie okazalo sie duzym bledem. Czy Broner nauczyl sie czegos po tamtej lekcji pokory, czy tez nadal jest jeszcze mentalnym dzieckiem? Odpowiedz juz wkrotce.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-07-2014 20:11:31 
Dobry undercard będzie. LMM powinien wygrać.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 09-07-2014 20:22:34 
Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-07-2014 19:55:03
Pomimo fatalnego wystepu z Marcosem Maidana, nie skreslabyl Bronera jeszcze teraz. Ten potencjalny pojedynek z Lucasem Matthysse moze byc dla niego niezwykla motywacja I szansa powrotu w znakomitym stylu.

Uważam podobnie,choć faworytem jest Lucas.Broner to talent,ale talent jak wiele innych.Żaden zjawiskowy bokser.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor komentarza: conceptofpower
Broner ma niewatpliwy talent ale jego wybujale ego doprowadzilo go do sytuacji, gdzie wyobrazil sobie iz nawet trenowac nie musi by pokonac takich jak Maidana, co oczywiscie okazalo sie duzym bledem.

Tu się zagalopowałeś.Jakie nie musi ćwiczyć?Ja słyszałem,że przed Maidaną obóz miał bardzo ciężki.Sama walka potwierdziła to o czym napisałem,a Broner był bardzo dobrze przygotowany i przegrał po prostu z lepszym.Nie ma mowy o jakimś nietrenowaniu,bo nikt kto nie przykłada się do treningów nie dałby rady po tylu ciężkich ciosach przejąć inicjatywy szczególnie gdy mówimy o końcówce walki.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-07-2014 20:29:19 
"StasioKolasa Data: 09-07-2014 20:22:34
Tu się zagalopowałeś.Jakie nie musi ćwiczyć?Ja słyszałem,że przed Maidaną obóz miał bardzo ciężki..."

Takie informacje byly podawane z obozu Bronera przed walka, ale jak sie okazalo pozniej, co bylo zreszta podawane przez ESPN, Broner nie spedzil zbyt wiele czasu sparujac z przeciwnikami imitujacymi agresywny styl Maidany I to sie odbilo w czasie walki bardzo wyraznie... Niestety brak profesjonalizmu Bronera byl glownym powodem porazki, aczkolwiek oczywisicie nie odbieram chwaly zwyciestwa Argentynczykowi, ktory stoczyl rewelacyjna walke...
Mysle, ze rewanz wygladalby zupelnie inaczej.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-07-2014 20:31:47 
"StasioKolasa Data: 09-07-2014 20:22:34
Broner to talent,ale talent jak wiele innych.Żaden zjawiskowy bokser."

Kwestia semantyki. Nie wiem gdzie stawiasz granice pomiedzy talentem a "zjawiskowoscia"?
Napisalem, ze Adrien jest utalentowanym piesciarzem. Jezeli "zjawiskowym" nazywasz kogos pokroju np. Floyda, to fakt - Broner takim nie jest.
 Autor komentarza: czejen47
Data: 09-07-2014 20:51:53 
Ani jeden ani drugi to raczej vice mistrzowie. Nigdy nie wespna sie na najwyzszy poziom. Sa to znakomici piesciarze a ich style gwarantuja dobry pojedynek. Mysle ze broner to wygra. Odniosl porazke ale jesli potrafi wyciagnac konsekwencje to walka z maidana moze byc dla niego bardzo znaczacym doswiadczeniem. Bronek bedzie szybszy mobilniejszy i lepiej wyszkonony. Mathysse bedzie mial po swojej stronie sile , ktora choc jest na wysokim poziomie zawiodla go z garcia. Stawiam na AB
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 09-07-2014 21:00:33 
Lucas by to wygrał. Jeśli do tego dojdzie to się niezle zapowiada :)
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 09-07-2014 21:14:52 
Lucas jest lepszym pięsciarzem niż Marcos, ale wydaje mi się, że dla Bronka będzie mniej niewygodny niż Maidana dzięki czemu widzę szanse AB, choć minimalnym faworytem Lucas ze względu na pracę nóg Bronera, który porusza się na nich jakby były z betonu przez co dużo zbiera, a jak wiemy Mathysse ma czym przyłożyć. Co do walki z Maidaną myślę, że Broner zrobił błąd przeskakując z lekkiej do półśredniej biorąc takiego dzika jak El Chino, a do tego "niezdrowe" prowadzenie się między walkami.
 Autor komentarza: floydthesecond
Data: 09-07-2014 21:34:54 
Jesli Broner wzialby sie na powaznie do roboty z determinacja taka jak ma Maidana to bylby bardzo ciezkim rywalem dla samej czolowki.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 09-07-2014 23:44:06 
Ciężka walka stylowo dla Lucasa. Chociaż bardzo dobry lewy sierp Lucasa oraz doświadczenie wyniesione - chyba z nawet bardziej niewygodnych - z walk z Alexandrem i przedewszystkim z Judahem stawiają go w pozycji faworyta. Jeżeli ruszy agresywnie na Bronera powinien go zniszczyć w początkowych rundach - albo przynajmniej wypracować sobie wystarczającą przewagę - jeżeli będzie chciał boksować - jak z Zabem na początku, choć tego błędu już nie popełniał w ostatnich walkach - to może obudzić się z palącą potrzebą nokautu. Wydaje mi się, że jeżeli Broner nie poczynił gigantycznego przeskoku ostatnio to dostanie KO i będzie po zabawie. Choć jest możliwość że spróbuje to rozegrać bezpiecznie i zobaczymy mnóstwo klinczów i wszystkie możliwe faule i pójdzie do kart punktowych.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 09-07-2014 23:44:06 
Ciężka walka stylowo dla Lucasa. Chociaż bardzo dobry lewy sierp Lucasa oraz doświadczenie wyniesione - chyba z nawet bardziej niewygodnych - z walk z Alexandrem i przedewszystkim z Judahem stawiają go w pozycji faworyta. Jeżeli ruszy agresywnie na Bronera powinien go zniszczyć w początkowych rundach - albo przynajmniej wypracować sobie wystarczającą przewagę - jeżeli będzie chciał boksować - jak z Zabem na początku, choć tego błędu już nie popełniał w ostatnich walkach - to może obudzić się z palącą potrzebą nokautu. Wydaje mi się, że jeżeli Broner nie poczynił gigantycznego przeskoku ostatnio to dostanie KO i będzie po zabawie. Choć jest możliwość że spróbuje to rozegrać bezpiecznie i zobaczymy mnóstwo klinczów i wszystkie możliwe faule i pójdzie do kart punktowych.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 09-07-2014 23:50:58 
"Mysle, ze rewanz wygladalby zupelnie inaczej. "

Tak. Maidana uśpił by Adriena.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 10-07-2014 00:57:03 
"slayer85 Data: 09-07-2014 23:50:58

"Mysle, ze rewanz wygladalby zupelnie inaczej. "

Tak. Maidana uśpił by Adriena."


Z pewnoscia takiej ewentualnosci nie mozna w boksie wykluczac, ale skoro nie uspil go w pierwszej walce to w rewanzu z pewnoscia taka mozliwosc bylaby raczej malo prawdopodobna. Przygotowany Broner, ktory nie mialby na celu wyglupow ringowych a solidna, rozsadna walke, z pewnoscia bylby innym przeciwnikiem, niz ten z pierwszej walki. Jakbysmy nie chcieli gloryfikowac Maidane, jest on jednak bardzo prostym warsztatowo piesciarzem, aczkolwiek niezwykle agresywnym i zdetrerminowanym... Chetnie obejrzalbym rewanz i sklonny bylbym faworyzowac Bronera, pomimo tragicznej pierwszej walki z Argentynczykiem.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 10-07-2014 00:57:59 
"floydthesecond Data: 09-07-2014 21:34:54

Jesli Broner wzialby sie na powaznie do roboty z determinacja taka jak ma Maidana to bylby bardzo ciezkim rywalem dla samej czolowki."

Dokladnie.
 Autor komentarza: irongery
Data: 10-07-2014 01:38:00 
Broner do tej pory walczył z dużo mniejszymi/słabszymi fizycznie rywalami których rozbijał siłą.
#
Z pracą nóg którą reprezentuje ciężko mu będzie walczyć z silnymi fizycznie puncherami.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 10-07-2014 01:47:29 
@cop
Mam świadomość tego jakim prostym bokserem jest Marcos, ale Broner w ostatniej walce wyglądał, ajkby się niewiele nauczył, dlatego uważam, że KO na Amerykaninie jest bardzo możliwe, mimo że to twardy gość.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 10-07-2014 02:06:58 
"irongery Data: 10-07-2014 01:38:00

Broner do tej pory walczył z dużo mniejszymi/słabszymi fizycznie rywalami których rozbijał siłą.
Z pracą nóg którą reprezentuje ciężko mu będzie walczyć z silnymi fizycznie puncherami."

Widzialem fragment jego sparingow w tamtym roku na jednym z portal bokserskich i najwyrazniej broner moze poruszac sie w ringu doskonale wykorzystujac swoj reflex i umiejetnosci techniczne. Mysle, ze ten jego brak ruchliwosci w ringu w czasie walk z maidana (i wieloma wczesniej rowniez) wynika glownie z faktu, ze AB wierzyl w swoj sposob walki i swoja nietykalnosc. teraz to wszystko musi ulec zmianie i mam nadzieje, ze zobaczymy Bronera walczacego tak, jak moze to robic. Test z Matthysse bylby doskanalym sprawdzianem tego, czy mozemy spodziewac se czegos wiecej po Bronerze, czy tez o nim zapomniec.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 10-07-2014 02:08:39 
"slayer85 Data: 10-07-2014 01:47:29

@cop
Mam świadomość tego jakim prostym bokserem jest Marcos, ale Broner w ostatniej walce wyglądał, ajkby się niewiele nauczył, dlatego uważam, że KO na Amerykaninie jest bardzo możliwe, mimo że to twardy gość. "

Ja nie liczylbym na KO ale jak chcesz stawiac na maidane, to nie widze w tym niczego niewlasciwego. W pierwszej walce z Bronerem, jak rowniez z Floydem udowodnil, ze moze byc piesciarzem groznym dla wszystkich.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 10-07-2014 02:26:29 
Nie znam Matthysse ale pragne aby pokonał Bronera..
Nienawidzę tego typa.
Widzę że wiele osób twierdzi że Lucas jest dobry więc mam nadzieje że wygra.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 10-07-2014 12:17:36 
Póki nie zostanie potwierdzone to nie uwierzę. BoxRec już czasami podawał niewłaściwe informacje a skoro sam Broner mówi, że walczy gdzie indziej to jest bardziej wiarygodne źródło...lol...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.